Курс Основи ITIL v.4. Принципи організації ІТ-підрозділу компанії

  • Online
  • Для опытных
  • Project Manager
Образовательный центр: Networking Technologies
Формат:Курс
Язык обучения:Ukrainian
Длительность обучения:3 дней
Начало курса:27.10.2025
Стоимость обучения:Уточняйте

Тренінг допоможе зрозуміти термінологію і принципи ІТ Service Management (ITSM), ключові практики та культурні виклики. зокрема, роботу з customer experience, практики створення цінності, питання цифрової трансформації та підходи Lean, Agile та DevOps.

Програма курсу

Організація й управління, позиціювання ITSM і ITIL в ландшафті управління

  • Організація. Функціональний, проектний, процесний, сервісний методи управління
  • Governance. Поняття: фреймворк, методологія, стандарт
  • ITIL 4 як мова спілкування в ІТ і бізнесі. Універсальність ITSM і ITIL
  • Поняття сервісу і сервісних відносин. Якість сервісу. Власник. Стейкхолдери. SLA
  • Еволюція зрілості відносин ІТ і бізнесу від "затикання дірок" до трансформаційного лідерства і взаємопроникнення
  • Загальні принципи менеджменту, що принципово важливі для сервісного управління
  • Вигоди сервісної організації й сервіс-орієнтованої культури
  • Виклики подвійної трансформації Digital + Agile. Інші фреймворки, що поряд з ITIL

Модель ITIL 4. Чотири аспекти сервіс-менеджменту (4 Dimensions)

  • Організація і люди
  • Інформація та технології
  • Партнери та підрядники
  • Ланцюжки створення цінностей і процеси
  • Зовнішні фактори впливу (модель PESTLE)
  • Система створення цінності ITIL (SVS)
  • Можливості, потреби/попит і цінність (Demand -> Value)
  • Принципи ITIL (Guiding principles)
  • Керівництво (Governance)
  • Ланцюжки створення цінності (Service value chain)
  • Практики (Management practices)
  • Покращення (Continual improvement)

Керівні принципи ITIL

  • Фокусуватись на цінності
  • Виходити/відштовхуватись від поточної ситуації
  • Просуватись крок за кроком, використовуючи зворотній зв'язок
  • Співпрацювати, діяти відкрито і ясно
  • Використовувати системний цілісний підхід
  • Не ускладнювати, бути прагматичними
  • Оптимізувати й автоматизувати

Детальніше про сервіс, сервісну культуру, сервісне мислення, сервіс-дизайн

  • Сервіс/послуга, спільнотворення цінності, сервісні відносини й пропозиції (Service Offering)
  • Цінність і гарантії. Витрати, ризики, вигоди. Деякі ключові фінансові терміни
  • Розрізнення продукту і послуги. Особливості управління послугами
  • Ключові характеристики послуги. Структура SLA. Задача управління рівнем послуг (SLM)
  • Дизайн сервісів і модель ITIL v3. П'ять принципів сервіс-дизайну/дизайн-мислення
  • UI, UX, CX. Touchpoints, Customer Journey. Супротив змінам і як його пом'якшити
  • Складні задачі й прийняття рішень. Модель складності Cynefin і як її використовувати
  • Комунікація і контекстне мислення. Системне мислення. Стратегічне мислення

Огляд практик управління ITIL (34)

  • Практики загального менеджменту (14)
  • Практики сервісного менеджменту (17)
  • Практики управління технологіями (3)
  • Що змінилось у порівнянні з ITIL v3
  • Сховище практик

Більш детально про найважливіші практики

  • Управління інцидентами
  • Управління подіями
  • Управління проблемами
  • Service Desk
  • Управління сервісним каталогом
  • Безперервні покращення
  • Управління/контроль змінами
  • Управління конфігураціями. Конфігураційна одиниця (CI). CMDB
  • Управління рівнем сервісів (SLM)
  • Управління відносинами
  • Управління портфелем

Після курсу слухачі зможуть:

  • Використовувати на практиці основи управління послугами, знати основні терміни та поняття
  • Застосовувати розуміння роботи системи створення цінності послуг ITIL
  • Впроваджувати основоположні принципи ITIL
  • Враховувати в роботі 4 аспекти управління послугами
  • Будувати ланцюжки та потоки створення цінності
  • Застосовувати практики загального менеджменту, управління послугами та технологіями

Особливості курсу

  • LIVE-навчання незалежно від формату участі в курсі (очно/віддалено)
  • Підбірка матеріалів з теми курсу
  • Електронний сертифікат НЦ
  • Обід та кава-брейки (очний курс)
  • Консультації тренера протягом 3-х місяців після закінчення курсу

Категории курса

Читайте нас в Telegram, чтобы не пропустить анонсы новых курсов.

Похожие курсы

Учебный центр
Lemberg Tech Business School
Формат
Online
Начало обучения
04.12.2025
Длительность
3 месяцев
Уровень
Для опытных
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
11 000 UAH за курс
За промокодом "ITHUB10" – знижка 10%
Учебный центр
IT-Столица
Формат
Online
Начало обучения
Будь-який момент
Длительность
10 занятий
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
5 800 UAH за курс
Учебный центр
QALight
Формат
Online
Начало обучения
23.10.2025
Длительность
48 часов
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
11 960 UAH за курс
Учебный центр
Source IT
Формат
Online
Начало обучения
18.10.2025
Длительность
2 месяцев
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
9 000 UAH за курс