Курс Програмування на мові Java
- Online
- Для начинающих
- Java
![]() |
|
Образовательный центр: | Code Space |
---|---|
Формат: | Курс |
Язык обучения: | Ukrainian |
Длительность обучения: | 220 часов |
Начало курса: | Дата формируется |
Стоимость обучения: | 18 000 UAH за курс |
Подробности и регистрация
Перша частина курсу є базовою з основ мови програмування Java. У другій частині курсу ми заглибимося у вивчення Java Core та технологічного стеку Java SE.
Програма курсу
Введення в програмування Java
- Віртуальна машина, байт-код, JRE
- Платформи та технології
- Інструменти та утиліти JDK
- Інсталяція JDK
- Середовища розробки (IDE). Встановлення Intelliji IDEA
- Структура простої консольної програми
- Створення та виконання програми засобами Intelliji IDEA
- Введення-виведення рядків
- Положення за кодом Java
Цілі типи даних та арифметичні операції над ними
- Поняття типу даних. Огляд типів даних у Java
- Відмінність між примітивними та об'єктними типами
- Подання знакових і беззнакових цілих чисел. Системи числення
- Операції над цілими числами
- Цілочисленні типи даних
- Поняття змінної. Ідентифікатори
- Поняття цілого літералу. Цілочисленні літерали
Речові типи даних та операції над ними
- Подання знакових та беззнакових дійсних чисел
- Речові типи даних
- Речовий літерал
- Операції над речовими змінними
- Пріоритет операцій
- Приведення типів даних
Оператори, що керують потоком виконання програми
- Концепція блоку коду. Локальні змінні та область їх дії
- Оголошення змінної як константи
- Основний оператор if-else
- Логічний тип даних (boolean). Логічні операції
- Інші форми оператора if-else
- Тернарна операція
- Оператор switch. Ключові слова case та default
- Оператори while, do-while
- Оператори переходу break та continue. Мітки
Символьний та рядковий типи даних, операції над ними
- Символьний тип даних (char)
- Рядковий тип даних (String)
- Основні операції з рядками
- Незмінність рядків
Методи. Опис та виклик
- Опис методу
- Способи передачі даних метод
- Виклик (звернення) методу
- Поняття про навантаження методів
- final-аргументи методів
Масиви
- Опис одновимірного масиву. Поле length
- Звернення до елементу масиву
- Цикли for та for-each
- Опис багатовимірних масивів
- Рвані багатовимірні масиви
- Клас Arrays
- Типові операції з масивами
- порівняння
- пошук елемента
- сортування
Типи даних та операції над ними
- Примітивні типи даних, опис змінних
- Операції над примітивними типами даних
- Рядковий тип даних (String)
- Основні операції з рядками
Методи. Опис та виклик
- Опис методу
- Способи передачі даних метод
- Виклик (звернення) методу
- Поняття про навантаження методів
- final-аргументи методів
Масиви. Опис та обробка
- Опис одновимірного масиву та робота з ним
- Опис багатовимірного масиву та робота з ним
- Рвані багатовимірні масиви
- Операції з масивами: порівняння, пошук елемента, сортування. Клас Arrays
Використання принципів ООП: інкапсуляція
- Опис класів. Поля та методи
- Модифікатори доступу
- Оголошення об'єктів. Оператор new
- Конструктори. Конструктори з параметрами
- Виклик одного конструктора з іншого
- Літерал null
- Ключове слово this
- Знищення об'єктів
Секції ініціалізації та пакети
- Специфікатор final
- Специфікатор static
- Способи ініціалізації полів класу
- Статичні секції ініціалізації
- Логічні секції ініціалізації
- Порядок виконання секцій ініціалізації
- Java пакети. Організація пакетів
- Створення пакета
- Імпорт пакетів
- Запаковані архіви. Утиліта jar
Використання принципів ООП: успадкування та поліморфізм
- Основи наслідування. Доступ до членів класу та успадкування
- Ключове слово super
- Створення багаторівневої ієрархії
- Перевизначення методів
- Заміщення методів, затінення полів
- Ланцюжки конструкторів
- Поліморфізм. Раннє та пізнє зв'язування
- Перетворення та приведення типів
- Оператор встановлення
- Клас Object та його методи
Абстрактні класи та інтерфейси
- Абстрактні класи
- Абстрактні методи
- Інтерфейси. Визначення інтерфейсів
- Реалізація інтерфейсів
- Використання інтерфейсів
- Функціональні інтерфейси
- Статичні методи та методи за змовчуванням в інтерфейсах
Перерахування та класи-обгортки
- Основні поняття про перерахування
- Методи values() та valuesOf()
- Клас Enum
- Класи-оьгортки для примітивних типів даних
- Пул об'єктних оболонок
- Автоупаковка та методи
- Автоупаковка та розпакування у виразах
- Автоупаковка та розпакування логічних та символьних значень
Винятки
- Поняття винятку. Типи винятків
- Використання блоків try та catch
- Множинні оператори catch
- Вкладені оператори try
- Контрольовані та неконтрольовані винятки
- Стек обробників. Поширення неперехоплених винятків
- Інструкції throws та throw
- Ключове слово finally. Обробник завершення
- Винятки, створювані програмістом
Вкладені класи
- Поняття та класифікація вкладених класів
- Створення екземплярів статичних та не статичних вкладених класів
- Доступ до членів об'ємного класу
- Вкладені класи та віртуальна машина
- Локальні внутрішні класи
- Анонімні внутрішні класи
- Застосування анонімних класів з прикладу сортування. Інтерфейс компаратора
- Внутрішні класи та множинне спадкування
Узагальнення (generics)
- Оголошення та використання узагальнених класів
- Оголошення та використання узагальнених методів
- Обмежені generics
- Узагальнення та віртуальна машина
- Обмеження використання generics
- Підстановочні типи (wildcards). Ключові слова extends i super в типах підстановки.
- Необмежені підстановки
Колекції
- Загальне поняття про фреймворк колекцій. Інтерфейс Collection
- Ітератори. Інтерфейси Iterable та Iterator
- Інтерфейс List. Класи ArrayList та LinkedList, їх порівняльна характеристика
- Інтерфейс Queue та Deque. Класи, що реалізують ці інтерфейси
- Інтерфейс Set. Класи TreeSet та HashSet
- Інтерфейс Map
- Інтерфейс MapEntry
Сервісні класи
- Клас Math
- Довга арифметика
- Випадкові числа
- Клас System
- Клас Properties
- Форматування та локалі
- Дата та час
- Числа та коррень
- Клас Runtime
Багатопоточність
- Поняття багатопоточності. Способи створення потоків
- Прості методи класу Thread: start(), join(), sleep(), yield()
- Стан потоків
- Планувальник потоків. Пріоритети
- Переривання потоку. Метод interrupt()
- Потоки-демони
- Пул потоків
- Синхронізація потоків. Модифікатор volatile. Синхронізовані методи та блоки
- Клас ReentrantLock
- Атомарні змінні
- Методи wait(), notify(), notifyAll()
- Тупики
- Основні синхронізатори. Класи Semaphore, CountDownLatch
- Синхронізація колекцій
- Fork-Join Framework
Потоки введення-виведення. Робота з файлами
- Поняття потоку введення-виводу
- Байтові та символьні потоки
- Основні класи потоків
- Клас RandomAccessFile
- Принципи обробки помилок введення-виведення
- Блок try з автоматичним керуванням ресурсами
- Клас File. Операції із файлами
Серіалізація
- Поняття серіалізації
- Серіалізація складних об'єктів
- Серіалізація та успадкування
- Модифікатор transient
- Нестандартна серіалізація
- Інтерфейс Externizable
Завантаження класів. Рефлексія
- Процес завантаження класів
- Основні завантажувачі
- Ієрархія завантажувачів класів
- Основні можливості Reflection
- Клас Class
- Отримання інформації про клас
- Динамічне завантаження класів та створення екземплярів
- Використання рефлексії для отримання вказників на методи
- Динамічний виклик методів
- Використання рефлексії для доступу до приватних членів
Анотації
- Поняття інструкції
- Зумовлені інструкції Java SE
- Створення власних анотацій
Нові функції Java 8
- Лямбда-вирази
- Посилання на метод, оператор
- Потоки (Streams)
- Новий Date/Time API
Основні прийоми проєктування
- Основні принципи проєктування (SOLID)
- Відносини is_a та has_a
- Спадкування, агрегація, композиція, делегування
- Основні показники якості коду: coupling, cohesion
- Угоди JavaBeansNaming
- Архітектурний шаблон MVC
- Поняття про патерни проєктування
- Патерни Singleton, Builder, Strategy, Decorator, Observer, Factory
Інструмент складання Java проєкту
- Основи Maven
- Основи тестування. Фреймворк JUnit 4
- Інструкції, що підтримуються в JUnit 4
- Клас Assert
- Створення тестових випадків
Системи логування
- Призначення логування
- Основні компоненти фреймворки Log4j
- Компонент "Logger" та його рівні
- Компонент "Appender" та особливості його використання
- Компонент Layout та його застосування
- Конфігурування системи логування
Проєкт
- Видача та пояснення завдань
- Консультування
- Захист проєкту
Попередні вимоги
- Впевнений користувач ПК
- Англійська мова - на рівні читання та розуміння базових технічних тестів
Особливості курсу
- Зручний формат
- Відмінний тренер
- Записи уроків
- Можлива оплата частинами
- Якісна програма
- Високі шанси працевлаштування після проходження курсу
Викладачі курсу
Любов Іванова - External Trainer at EPAM Systems
Категории курса
Читайте нас в Telegram, чтобы не пропустить анонсы новых курсов.
Похожие курсы
Учебный центр
Mate academy
Формат
Online
Начало обучения
Будь-який момент
Длительность
8 месяцев
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
54 740 UAH за курс
Учебный центр
Okten School
Формат
Online
Начало обучения
Будь-який момент
Длительность
8 месяцев
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
уточняйте
Учебный центр
Optima Academy
Формат
Online
Начало обучения
Будь-який момент
Длительность
6 месяцев
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
3 400 UAH за месяц
Учебный центр
Учебный центр «Данко»
Формат
Online
Начало обучения
Дата формується
Длительность
30 часов
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
13 500 UAH за курс