Вебинар

Ивент завершился

Один голос бізнесу: як побудувати ефективну та прозору комунікацію з клієнтами в гібридних командах

19.06.2025 17:00 Online Бесплатно
  • C-Level
  • HR / Employer Branding
  • Sales / Lead Generation / Business Development

Один голос бізнесу: як ефективно комунікувати з клієнтами, коли команда працює не тільки з офісу.
У гібридному робочому середовищі послідовне та якісне спілкування з клієнтами — це виклик, який впливає на ваші продажі та репутацію бренду. Як зробити так, щоб ваш бізнес говорив одним голосом, коли команда працює з офісу, віддалено, "в полі" та у відрядженнях?
Ваш бізнес має звучати одним голосом і працювати як єдиний механізм. Приєднуйтесь, щоб дізнатися, як досягти цього без радикальних змін у процесах!

Що ви дізнаєтесь:

  • Як об'єднати в одну прозору телефонну систему менеджерів, що працюють з різних локацій.
  • Як контролювати команду без мікроменеджменту – через автоматичні звіти, записи дзвінків, KPI і, звісно – за допомогою АІ.
  • Як хаос у комунікації перетворюється на втрачений прибуток – і як навести лад за допомогою прозорої телефонії та FMC-рішень.
  • Як легко налаштувати єдину телефонну систему без глобальної перебудови бізнес-процесів, зі збереженням звичних номерів.
  • QA Session.

Спікери:

  • Ольга Швець - Head of Sales at Ringostat.
  • Олександр Назарук - Head of Corporate Solutions Sales Dіvison at Київстар.

Читайте нас в Telegram, чтобы не пропустить свежие события.

Оставить комментарий

Комментарии к отзыву

На данный момент нет комментариев. Будьте первым, кто оставит здесь свой комментарий.