Вебинар
Ивент завершился
Один голос бізнесу: як побудувати ефективну та прозору комунікацію з клієнтами в гібридних командах
19.06.2025 17:00 Online Бесплатно
- C-Level
- HR / Employer Branding
- Sales / Lead Generation / Business Development

Один голос бізнесу: як ефективно комунікувати з клієнтами, коли команда працює не тільки з офісу.
У гібридному робочому середовищі послідовне та якісне спілкування з клієнтами — це виклик, який впливає на ваші продажі та репутацію бренду. Як зробити так, щоб ваш бізнес говорив одним голосом, коли команда працює з офісу, віддалено, "в полі" та у відрядженнях?
Ваш бізнес має звучати одним голосом і працювати як єдиний механізм. Приєднуйтесь, щоб дізнатися, як досягти цього без радикальних змін у процесах!
Що ви дізнаєтесь:
- Як об'єднати в одну прозору телефонну систему менеджерів, що працюють з різних локацій.
- Як контролювати команду без мікроменеджменту – через автоматичні звіти, записи дзвінків, KPI і, звісно – за допомогою АІ.
- Як хаос у комунікації перетворюється на втрачений прибуток – і як навести лад за допомогою прозорої телефонії та FMC-рішень.
- Як легко налаштувати єдину телефонну систему без глобальної перебудови бізнес-процесів, зі збереженням звичних номерів.
- QA Session.
Спікери:
- Ольга Швець - Head of Sales at Ringostat.
- Олександр Назарук - Head of Corporate Solutions Sales Dіvison at Київстар.
Читайте нас в Telegram, чтобы не пропустить свежие события.
Комментарии к отзыву
На данный момент нет комментариев. Будьте первым, кто оставит здесь свой комментарий.