Курс 3D Game Environment Bootcamp
- Online
- Для початківців
- Gamedev / Unity / Game Design
![]() |
|
Навчальний центр: | ArtCraft |
---|---|
Формат: | Курс |
Мова викладання: | Ukrainian |
Тривалість навчання: | 8 тижнів |
Початок курсу: | 26.05.2025 |
Вартість навчання: | 19 050 UAH за курс |
Подробиці та реєстрація
Ментор навчить тебе працювати за студійними пайплайнами та дасть фідбек на роботи. Під його керівництвом ти підготуєш ігровий асет-пак, збереш сцену в Unreal Engine та оновиш портфоліо, яке зможеш сміливо розіслати студіям.
Програма курсу
Референси і види hard-surface-пайплайнів
- Підбір та аналіз, сортування референсів
- Створення детального PureRef-файлу
- Особливості підходів до створення hard-surface-асетів
- Читання пропорцій із референсів і побудова початкової сцени
- Створення детального блокаута для подальшої роботи з high poly-моделлю
Класичний subdiv hard-surface
- Інструменти й особливості subdiv-підходу до розробки асетів
- Створення фінальної high poly моделі за subdiv-пайплайном
Boolean hard-surface
- Особливості та застосування пайплайна boolean hard-surface
- Створення фінальної high poly моделі
Boolean hard-surface + ZBrush
- Розбір особливостей та інструментів пайплайна
- Створення фінальної high poly моделі
Основи правильного low poly + UV + Bake
- Види і застосування low poly моделей
- Ознаки грамотної розгортки
- Знайомство з запіканням
- Створення фінального low poly асета в софті на вибір (з UV-розгорткою і запіканням карт)
Текстуринг і декалі
- Правильний підхід до текстурування
- Що таке PBR і навіщо він потрібен
- Створення сцени в Substance Painter
- Текстуринг асету за допомогою референсів
Побудова сцени
- Організація репозиторія
- Види та особливості світла в Unreal Engine
- Функції дизайну під час збирання локації
- Застосування сторітелінгу у розподілі асетів
Аналіз текстур
- Дотримання балансу в текстурах
- Як і на яких асетах розставляти акценти
- Твіки текстур для найкращого відображення світла
- Перевірка коректності UV і PBR
Особливості курсу
- Допомога ментора
- Практика
- Власна LMS платформа
- Зворотній зв'язок
- Сертифікат про проходження курсу
- Проєкт в портфоліо
Викладачі курсу
Антон Леонов - Senior Environment Artist
Категорії курсу
Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.
Схожі курси
Навчальний центр
Robocode
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
30 місяців
Рівень
Для дітей
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Навчальний центр
SKVOT
Формат
Online
Початок навчання
06.05.2025
Тривалість
23 занять
Рівень
Для початківців, Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Навчальний центр
Robot Dreams
Формат
Online
Початок навчання
26.06.2025
Тривалість
23 занять
Рівень
Для початківців, Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Навчальний центр
SKVOT
Формат
Online
Початок навчання
14.11.2024
Тривалість
8 місяців
Рівень
Для початківців, Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте