Ви опануєте GameDev від базових операцій на Unity до публічного релізу власної гри на безкоштовних платформах за 5 місяців на цьому курсі. Практика з першого заняття, сапорт від команди і персональний фідбек від лектора на кожному етапі.
Програма курсу
Вступ до курсу та GameDev-індустрії
- Дізнаєтесь, як влаштований курс і що ви зможете отримати від нього після закінчення
- Ознайомитесь із концепцією ігор і галузі GameDev
Unity - основи, інтерфейс. Основи Git
- Навчитеся користуватися інтерфейсом Unity: Project Window, Inspector Window, Hierarchy Window
- Зможете виконувати базові маніпуляції в Unity: керування SceneView, створення, модифікація і видалення GameObjects та їхніх компонентів
- Дізнаєтеся, що таке Git, і навчитеся ним користуватися
- Розглянете найпоширеніші операції в системі контролю версій
Основи C#. Частина 1
- Розглянете основи C# мови, які знадобляться для роботи з рушієм Unity
- Зрозумієте відмінність між value та ref
- Навчитеся будувати прості алгоритми з використанням конструкцій та циклів
Основи C#. Частина 2
- Розглянете, що таке класи та інтерфейси
- Дізнаєтеся, навіщо і як використовують ООП у розробці ігор
Unity та C#
- Розглянете, що собою представляють і чим відрізняються Unity та C#
- Дізнаєтеся, що таке MonoBehaviour C# і чому саме йому ми віддаватимемо перевагу
Q&A
Отримаєте відповіді на питання, які не були висвітлені в індивідуальному порядку через брак часу.
Камера
- Опануєте основи Input System Package
- Дізнаєтесь, як переміщувати персонажа мапою
- Навчитеся переміщувати камеру за персонажем
Ландшафт та зовнішній світ
- Навчитеся створювати, налаштовувати й редагувати Terrain
- Зможете імпортувати дані висот Terrain, створені топографічними застосунками або 3D-редакторами
Основи рендерингу
- Зможете застосовувати методи й підходи рендерингу
- Навчитеся створювати свої та використовувати вже готові в межах співпраці з іншими розробниками
Матеріали, вбудований набір шейдерів
- Розглянете основи роботи матеріалів і принципи вибору шейдера
- Навчитеся створювати комплексні об’єкти з примітивів
- Зможете збирати готовий об’єкт з наданих ресурсів: модель, текстури
Основи освітлення
- Опануєте основи роботи зі світлом
- Навчитесь налаштовувати й запікати світло на сценах
Фізика
- Навчитесь оживляти об'єкти
- Зможете надавати об'єктам можливість зіштовхуватися
- Дізнаєтеся, що таке тригери та колізії
Механіки стрільби
Навчитеся створювати логіку стрільби.
Ігрові боти
Дізнаєтесь, як створити Health-компонент, що реагуватиме на постріли та Score System.
Головне меню. Інерфейс та управління сценою
- Навчитеся створювати головне меню гри
- Дізнаєтесь, як влаштований механізм запуску гри з головного меню
- Зможете створити простий інтерфейс
First Build
- Зможете керувати сценами
- Дізнаєтесь, як збирати проєкт/гру
- Розумітимете повний процес створення гри
- Розглянете, як поділитися своєю грою
Q&A
Отримаєте відповіді на питання, які не були висвітлені в індивідуальному порядку через брак часу.
Модель опису зміни стану об'єкта
- Розглянете, як працює Finite State Machine
- Зможете реалізовувати State Machine
Інтеграція поведінкових дерев у штучний інтелект гри (AI)
- Дізнаєтесь, як створювати структуру даних "дерево"
- Навчитеся використати алгоритми поведінкових дерев
- Зможете створювати мобів у грі
Механіка Spawn та механіка Win-Lose
Зможете створювати механіки спавну і виграшу/програшу.
Система інвентарю
- Зможете створити базову систему інвентарю
- Навчитеся створювати елементи та додавати їх до системи інвентарю
- Дізнаєтесь, як додавати інтерфейс до системи інвентарю у грі
- Розглянете, як саме можна вдосконалювати та покращувати систему інвентарю
Q&A
Отримаєте відповіді на питання, які не були висвітлені в індивідуальному порядку через брак часу.
Анімація
Дізнаєтесь, як додати персонажам та об’єктам гри анімацію.
Системи частинок
Зможете створювати й змінювати VFX, використовуючи Particle System (Shuriken).
Звукова система, система перекладу, система збереження
- Дізнаєтесь, як влаштована та як реалізувати систему SoundSystem
- Зможете зробити простий міксер для контролю гучності: Master, Music, SFX
- Розглянете, як локалізувати гру
- Навчитеся зберігати стан гри, використовуючи PlayerPrefs
Q&A
Отримаєте відповіді на питання, які не були висвітлені в індивідуальному порядку через брак часу.
Налаштування проєкту для роботи з XR
Дізнаєтесь, як підготувати проєкт до роботи з XR.
Втілення ігрових механік у VR
- Дізнаєтесь, як інтегрувати механіки в VR
- Навчитеся створювати UI для VR
Поділ на команди. Game Design Document
- Дізнаєтесь, яким має бути фінальний проєкт та як його оцінюватимуть
- Розглянете, які ідеї та теми фінального проєкту можна використати
- Визначитеся, в якій команді працюватимете і як буде розподілено ролі
Огляд GDD, підготовлених студентами
- Пройдете валідацію своєї теми/ідеї
- Отримаєте відповіді на запитання, стосовно виконання фінального проєкту
Огляд можливостей публікацій та монетизації гри
- Дізнаєтесь, як розмістити свій проєкт на безоплатній платформі для того, щоб користувачі могли завантажувати гру
- Розглянете можливості для монетизації
Консультування: персонаж і камера
Отримаєте відповіді на запитання, які виникли під час виконання фінального проєкту в процесі реалізації персонажів і налаштування камери.
Огляд First Build
Отримаєте зворотній зв’язок щодо вашої першої збірки проєкту Unity.
Консультування: побудова світу
Отримаєте відповіді на запитання, які виникли під час виконання фінального проєкту в процесі створення світу гри.
Огляд Final Build
- Дізнаєтесь про те, як відбуватиметься захист
- Поставите запитання щодо підготовки й захисту фінальних проєктів
- Отримаєте зворотній зв’язок щодо вашої фінальної збірки і вдосконалень, які можна застосувати перед захистом
Захист фінальних проєктів
Презентуєте свій проєкт і отримаєте зворотний зв’язок від інших студентів та від лектора.
Особливості курсу
- UNITY
- Фідбек від лектора
- Кейс у портфоліо
- Кар'єрний буст
Викладачі курсу
Олександр Лєтяєв - Unity Developer at N-iX Games
Більше інформації