Курс Unreal Engine: від інтерфейсу до запуску гри
- Online
- Для початківців
- Gamedev / Unity / Game Design
![]() |
|
Навчальний центр: | SKVOT |
---|---|
Формат: | Курс |
Мова викладання: | Ukrainian |
Тривалість навчання: | 40 занять |
Початок курсу: | 24.10.2024 |
Вартість навчання: | Уточнюйте |
Подробиці та реєстрація
За 40 занять ти розбереш базовий функціонал UЕ для створення різнопланових ігор: від казуальних - до ААА-рівня. Для цього ти навчишся розробляти прототипи, візуалізувати ідеї та доносити їх до команди - впевнено та з розумінням робочих процесів. У результаті ти матимеш конкурентні скіли в геймдеві та покладеш у портфоліо прототип власної гри.
Програма курсу
Модуль 1. База Unreal Engine
- Reflection
- Smart Pointers
- Data Structure
- Stats, Console
Модуль 2. UE Blueprint Concepts
- Blueprint: що це і для чого він потрібен
- CustomEvent
- Function
- Macros
- Collapse Node
- Events
- Delegates
- Interfaces
- Debugging
- Як передбачати проблеми
- Де шукати та як виправляти помилки
- Фізика і тригонометрія в розробці
- Вектори в розробці на UE
- Операції з векторами
- Фізика та математика в іграх на прикладі реальних задач
- Елементи будови рівнів
- Інструменти для створення ландшафту
Модуль 3. Меші та матеріали
- Створення простих матеріалів і текстур
- Приклади використання
- Меші
- Текстури
- Матеріали
- Стоки для завантаження текстур та матеріалів
- Material Instances
- Material Functions
- Як налаштувати взаємодію об'єктів
- Collision
Модуль 4. Анімація
- Види анімації
- Як працює програмна анімація
- Механіки для розробки анімації
- Які стоки краще використовувати
- Оптимізація анімації
- Blend Space
- Монтаж
- Root Motion
- Animation Linking
Модуль 5. Gameplay Basics
- Основні механіки гри
- Damage
- Основи плагіна Ability System
- HitResult: Normal & ImpactNormal
- Огляд доступних в рушії UI-елементів
- Створюємо перші віджети та інтерфейси
- Приклади застосування
- Game Mode та Game Instance
- Правила гри, логіка та вплив на розробку
Модуль 6. AI
- AI Introduction
- Навігація AI за рівнем
- Behavior Trees Overview
- Behavior Tree Elements
- EQS (Environment Query System)
Модуль 7. Multiplayer
- Основи Multiplayer
- Replication
- RPC
- GameMode, GameState, PlayerState
- Ownership, PC
- Traveling
- Sessions
Модуль 8. База C++
- Reflection
- Smart Pointers
- Data Structure
- Stats, Console
Результат курсу
- Використовуєш рушій для швидкої візуалізації своїх ідей та творчих концепцій, створюєш прототипи та демонструєш ігрові механіки
- Створюєш різнопланові локації, доповнюєш їх декораціями, архітектурою, світлом, ефектами, реалістичними поверхнями та текстурами
- Деталізуєш та анімуєш персонажів та об'єкти, створюєш взаємодії між ними
- Покращуєш ігровий досвід юзера за допомогою цікавих ігрових механік, фізики об'єктів, вибухів, рідин
- Оптимізуєш свої моделі й текстури та збільшуєш продуктивність гри на різних платформах
- Підсилюєш портфоліо сценами з власної гри
Викладачі курсу
Вадим Онишко - Founder & CEO at SomniumGame
Категорії курсу
Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.
Схожі курси
Навчальний центр
ArtCraft
Формат
Online
Початок навчання
19.06.2025
Тривалість
7 тижнів
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
15 310 UAH за курс
Навчальний центр
Foxminded
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
9 місяців
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
47 525 UAH за курс
Навчальний центр
ArtCraft
Формат
Online
Початок навчання
31.07.2025
Тривалість
10 тижнів
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
16 850 UAH за курс
Навчальний центр
CyberBionic Systematics
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
14 годин
Рівень
Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
3 362 UAH за курс