Курс UI/UX для геймдеву
- Online
- Для початківців, Для досвідчених
- Gamedev / Unity / Game Design, Web & Mobile Design / UI/UX
![]() |
|
Навчальний центр: | SKVOT |
---|---|
Формат: | Курс |
Мова викладання: | Ukrainian |
Тривалість навчання: | 23 занять |
Початок курсу: | 06.05.2025 |
Вартість навчання: | Уточнюйте |
Протягом курсу зробиш проєкт для портфоліо з 5 ключовими складовими UX/UI-дизайну. В кінці отримаєш фідбек, лекцію з рекрутером та відгук у Linkedin найкращим студентам від лектора - для твого вдалого старту в геймдеві.
Програма курсу
UX/UI Designer у геймдеві: роль та обов'язки
- UX/UI-дизайн: застосунки/сайти VS ігрові інтерфейси
- Головні етапи розробки гри: пре-, продакшн і пост-
- Пайплайн і зони відповідальності UX/UI-дизайнера
- GAME CHANGER: стадії розробки гри та нові задачі
- TEAM BUILDING: з ким працює UX/UI-дизайнер
- Левел-ап UX/UI в геймдеві - зростання та розвиток
ДЗ: наведи приклади продуктів та сервісів з елементами autotelic activity.
Usability
- Евристики юзабіліті та їхнє застосування у відеоіграх
- 10 евристик Якоба Нільсена - батька UX-дизайну
- Ігрові евристики: баланс, прогресія, управління грою та інші
- Основні елементи юзабіліті для ігрового UX
ДЗ: пошукати неочевидні ігрові евристики й навести приклади їхнього застосування в іграх.
Друга складова UX - Engage-Ability
- Мотивація. Зовнішні чинники: нагороди, оцінки, рейтинги тощо
- Мотивація. Внутрішні чинники: компетенція, автономність, зв'язність/спорідненість
- Теорії мотивації
- Емоція (3Cs: character|control|camera, новизна, сюрпризи та відчуття присутності)
- Стан потоку та умови його виникнення у грі. Як його не зруйнувати
ДЗ: навести по 3 приклади фіч в іграх, що стосуються потреб гравців:
- Компетентність (Competence)
- Автономія (Autonomy)
- Спорідненість (Relatedness)
Design Thinking
- Основні складові та етапи Design Thinking: емпатія, визначення, ідея та прототипування, тестування та оцінка
- UX артефакти (персона, user story, user flow)
- Kano Model
- JTBD JOBS-TO-BE-DONE
ДЗ: провести аналіз конкурентів для інтерфейсів розділу меню серед ігор обраного жанру та зібрати з них мудборд + flow діаграми.
Першому гравцю приготуватись - вступ до ігрового UI
- Складові ігрового UI: меню та HUD
- Типи представлення ігрових інтерфейсів
- Ієрархія та компонування
- Меню-компоненти
- Патерни та навігація
- Гештальт-принципи в UI-дизайні
ДЗ: розробити дизайн головного та пауз-меню в команді та самостійно попрацювати над розділами пауз-меню.
Figma: Tips & Tricks
- Автолейаут, змінні, компоненти та їхні властивості
- Microinteractions
- Smart-анімації
- Плагіни для прототипування з геймпадом, видалення фону, шрифти
- Використання OBS Studio для запису функціонування прототипів
ДЗ: доопрацювати mid-fi вайрфрейми з ДЗ №5 (розробка дизайну меню), відповідно до фідбеку лектора.
Дизайн-системи
Аналіз проблем юзабіліті (UX) та груповий брейнштормінг для фіксу
User Research: методи та інструменти
- Оцінка евристиками
- UX-тести
- Опитування
- Коридорні тести
- Аналітика
ДЗ: провести A/B-тестування / опитування / коридорний тест для оцінки дизайн-рішення.
Командний воркшоп із розробки UX-артефактів на основі міні-брифу
Робота зі стайлгайдом гри
- Типографія
- Колористика
- Розбір стайлгайдів ігор
- Композиція
ДЗ: створити стайлгайд для інтерфейсу гри (на основі наявної гри або ж на основі брифу).
Аналіз та розробка HUD
Adobe Photoshop: Tips & Tricks
- Базові поєднання клавіш
- Швидке видалення фону, маски
- Техніка dodge and burn
- Базові принципи колажування
- Смартоб'єкти, екшени, скрипти
- Пакетна обробка зображень
ДЗ: допрацювати стайлгайд із ДЗ №11, згідно з фідбеком лектора.
Фідбек-сесія
Психологія та робота мозку в іграх
- Сприйняття та пізнання
- Увага
- Пам'ять
- Мотивація
- Емоції: як працюють і на що впливають
- Онбординг гравця: типи та план туторіалів, Learning & Forgetting Curve
ДЗ: розробити онбординг-туторіал для гри, тестування з іншими учасниками.
Розробка UI-дизайну та прототипа на основі брифу від геймдизайнера
ДЗ: виконати прототип із ваєрів попередніх ДЗ + провести юзабіліті-тест протипу з 5 учасниками.
Доступність гри. Accessibility A11Y
- Поняття Disability та його типи
- Що таке інклюзивний дизайн
- "Зрізаний бордюр" та його функція в дизайні
- XAG (Xbox Accessibility Guideline)
- Програмні та апаратні рішення
ДЗ: чек-чек доступності свого дизайну.
Всі етапи дизайн спринту для розробки фічі
Портфоліо та оформлення кейсів
- Як демонструвати всі етапи розробки дизайну
- Інтернет платформи, Figma чи особистий сайт як портфоліо - що краще
- Підготовка до технічного інтерв'ю
- Профіль в Linkedin - як і навіщо розвивати
- Тестове інтерв'ю з рекрутером
ДЗ: оформити портфоліо з виконаних на курсі робіт.
Лекція з HR
- Підготовка CV та створення профілю в LinkedIn
- Аpply for work ресурси: в Україні та за кордоном
- Співбесіда по пунктах: селф-пітч та must Q&A
Business centered design
- Система нагород
- Як потрапити на гачок - Hook Model
- Dark UX patterns та упередження
ДЗ: навести 1-2 приклади Hook Model в іграх або продуктах і розробити власний концепт Hook Model з чотирма фазами.
Фідбек-сесія
Презентація дизайнів
Результат курсу
- Освоюєш базові скіли UX/UI-дизайнера для розробки ігор
- Працюєш із Design Thinking та вмієш нативно залучати юзера до гри
- Розумієш, як працює індустрія геймдеву та зони відповідальності дизайнера ігрових інтерфейсів
- Робиш Player-Centric дизайн інтерфейсів та складаєш зрозумілу навігацію гравця
- Знаєш та без рандому застосовуєш головні фішки Figma та Adobe Photoshop для інтерфейсів ігор
- Оформлюєш кейс у портфоліо, з яким зможеш починати шлях у кар'єрі
Викладачі курсу
Олександр Шпак - Senior UX/UI Designer at Ubisoft
Категорії курсу
Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.