Курс Основи геймдизайну

  • Online
  • Для початківців
  • Gamedev / Unity / Game Design
Навчальний центр: Robot Dreams
Формат:Курс
Мова викладання:Ukrainian
Тривалість навчання:32 занять
Початок курсу:30.01.2025
Вартість навчання:Уточнюйте

Протягом курсу ви опануєте флоу роботи геймдизайнера - навчитеся створювати ігрові механіки, рівні, наративи, працювати з економікою гри. Окрім того, дізнаєтеся, як працювати із запитами аудиторії, зокрема - проводити аналіз і таргетування. Ви навчатиметеся під менторством трьох лекторів, що створюють ігри в топових геймдев-компаніях. Кожен з них має свою сферу експертизи, якою поділиться на курсі - від коректного балансування до економічного дизайну, наративів та супроводу гри.

Програма курсу

Знайомство з Game Design

  • Зрозумієте, що таке геймдизайн, його основи та ключові елементи
  • Дізнаєтесь, як починається процес створення гри
  • З'ясуєте, що таке крива інтересу і як вона впливає на залучення гравців
  • Знатимете, що таке геймплей луп і чому він важливий для утримання гравців
  • Дізнаєтесь основні завдання та функції геймдизайнера

Як працює геймстудія

  • Зрозумієте, чим відрізняється інді-розробка від студійної, їхні особливості та відмінності в підходах
  • Дізнаєтеся переваги та недоліки інді-розробки та студійної розробки
  • З'ясуєте значущість ролі геймдизайну в процесі створення ігрових проєктів та вплив на кінцевий продукт
  • Розберете етапи розробки та важливість командної взаємодії на кожному етапі
  • Зрозумієте, які спеціалісти входять до команди розробки та які їхні ролі

Етапи розробки гри

  • Зрозумієте, що таке дизайн-концепт, його мету й чим він відрізняється від прототипу
  • Дізнаєтеся про важливість OnePage-концептів для короткого представлення ідеї, їхні ключові аспекти й приклади
  • Розглянете різні типи прототипів, зокрема паперовий, ігровий та логічний, та їхні особливості й цілі на різних етапах розробки
  • З'ясуєте, як збирати інформацію та аналізувати цілі концепту для точнішого формулювання ідеї
  • Зрозумієте, що таке мудборд, його роль у створенні візуальної атмосфери гри

Цільова аудиторія та типи гравців

  • Зрозумієте важливість таргетування ігор на конкретну аудиторію
  • Дізнаєтесь, як використовувати соціологічні дані для аналізу цільової аудиторії та адаптації гри під її потреби
  • Отримаєте приклади з реальних ігор, що демонструють важливість правильного вибору цільової аудиторії
  • Ознайомитеся з теорією розподілу гравців на типи та розумієте, як кожен із них впливає на дизайн гри
  • З'ясуєте, що таке змішані аудиторії та як адаптувати гру, щоб задовольнити різні типи гравців одночасно

Ігрові механіки. Ключові елементи гри

  • Зрозумієте, що таке ігрові механіки та як їх виявити за візуальною оболонкою, щоб краще зрозуміти базові елементи гри
  • Отримаєте уявлення про відмінність між ігровими системами та ігровим контентом і про те, як вони взаємодіють для створення цілісного досвіду гри
  • Розберете відмінності між грою та іграшкою, грою та відео, грою та історією, а також як ці елементи можуть комбінуватися
  • Дізнаєтеся, що таке стан потоку (flow) і наскільки він важливий для залучення та утримання гравців
  • Зрозумієте значення ігрової прогресії та правил складності для побудови викликів, які залишаються цікавими для гравців

Ігрові рушії та їхні особливості

  • Дізнаєтеся, що таке ігровий рушій
  • З'ясуєте, навіщо потрібні ігрові рушії та їхню роль у спрощенні розробки ігор
  • Розумітимете, які модулі зазвичай входять до складу рушія і як вони працюють разом для створення ігрового досвіду
  • Матимете уявлення про історію розвитку сучасних популярних ігрових рушіїв та їхнє значення в індустрії
  • Знатимете ключові особливості й використання популярних рушіїв: Unity, Unreal Engine, CryEngine

Основи сценаристики в іграх

  • Зрозумієте концепт "ігри як мистецтво" та різні погляди на це питання
  • Дізнаєтеся визначення мистецтва та ключові елементи, які роблять твір мистецьким
  • Засвоїте значення інтерактивності як одного з головних аспектів, що відрізняє ігри від інших форм мистецтва
  • Знатимете, як історія та наратив можуть розвиватися в іграх через різні елементи, як-от квести, діалоги, кат-сцени, музика та оточення
  • З'ясуєте, що таке наративний дизайн та його роль у створенні захопливих історій, які впливають на емоції гравця

Побудова історій

  • Зрозумієте концепт кривих зацікавленості з A Book of Lenses, які відбивають, як рівень зацікавленості гравця змінюється протягом гри
  • Дізнаєтесь основні фактори, що впливають на зацікавленість гравця
  • З'ясуєте важливість добре продуманого сетингу для залучення гравця та як правильно обраний світ і атмосфера гри можуть утримати інтерес
  • Розберете значення спрощення та зрозумілості для залучення гравців
  • Дізнаєтесь, як використовувати опосередковані підказки для стимулювання гравця до дослідження світу та розуміння історії

Створення персонажів та їхніх історій

  • Зрозумієте, як концепт персонажа починається з його історії, що визначає його мотивацію, характер та взаємодію з ігровим світом
  • Дізнаєтеся важливість концепт-арту у створенні персонажа, що допомагає візуалізувати його образ, стиль і настрій відповідно до загального дизайну гри
  • З'ясуєте, як світ гри впливає на персонажа: його оточення, культура, історія та ідеологія допомагають створити реалістичний і переконливий образ
  • Ознайомитеся із впливом сучасних реалій на персонажів у іграх, включно з темами толерантності, інклюзивності й культурного контексту
  • Зрозумієте важливість розвитку персонажа у грі, коли його історія прогресує та змінюється, створюючи емоційний зв’язок з гравцем

Розробка діалогів та сюжетних ліній

  • Зрозумієте важливість діалогів у сюжетних іграх, які дають змогу гравцеві глибше взаємодіяти з персонажами та світом гри
  • Дізнаєтеся, чим діалоги в іграх відрізняються від діалогів у книгах і фільмах
  • З'ясуєте значення варіативності діалогів та їхній вплив на ігровий досвід
  • Зрозумієте принцип "показувати замість казати" для створення глибшого емоційного ефекту через дії та візуальні деталі в діалогах
  • Розглянете, як діалоги та сюжети в іграх стали окремим жанром у письменництві, створюючи інтерактивний досвід для гравців

Візуальний дизайн

  • Зрозумієте важливість інтерфейсу як ключового елемента взаємодії користувача з продуктом
  • Ознайомитесь із 7 принципами створення інтерфейсу для полегшення користувацького досвіду
  • Знатимете важливість простоти й функціональності в дизайні
  • Дізнаєтесь, як контрасти й акценти допомагають покращити візуальну ієрархію
  • З'ясуєте, як досягти балансу між креативністю і послідовністю в дизайні для забезпечення ефективності

Використання інтерактивних наративів

  • Зрозумієте роль наративів в іграх, зокрема концепцію The Writer's Journey для створення глибоких історій
  • Ознайомитеся з типами інтерактивних наративів: лінійними, нелінійними та контрольованими
  • Розберете механіки інтерактивних наративів, зокрема як вибір гравця впливає на розвиток історії та її фінал
  • Дізнаєтесь, як важливо розробляти наслідки вибору для підтримки інтересу та залучення гравців
  • Розвинете вміння аналізувати приклади інтерактивних наративів в іграх та їхній вплив на геймплей

Як створювати ігрові механіки

  • Зрозумієте основи раціонального геймдизайну та його важливість у створенні ефективних ігрових механік
  • Ознайомитесь із системним дизайном, який визначає зв'язки між різними елементами гри
  • Вивчите концепцію Game System Story і як механіки підтримують наратив у грі
  • Розглянете, як вибір платформи впливає на створення ігрових механік
  • З'ясуєте значення інтерактивності як важливого складника геймплейного досвіду

Події, умови, наслідки

  • Зрозумієте концепцію тригерів подій і їхню роль у геймдизайні
  • Ознайомитеся з часовими тригерами, які активуються в певний момент гри
  • Дізнаєтеся про тригери за умови, які спрацьовують за виконання певних умов
  • Розглянете наслідкові тригери, що активують події залежно від дій гравця
  • Вивчите варіативні дерева наслідків, які ілюструють різні сценарії розвитку подій
  • Розберете відкриті фінали та постфактні зв'язки, що впливають на сприйняття історії гравцями

Штучний інтелект та його застосування в іграх

  • Ознайомитеся з основами створення і роботи штучних інтелектів, зокрема мовних моделей
  • Дізнаєтеся про метод Монте-Карло та його застосування в AI
  • Зрозумієте принципи роботи N-грам для обробки тексту
  • Вивчите моделі глибокого навчання і їхнє використання у штучному інтелекті
  • З'ясуєте, як штучний інтелект може покращити LiveOps в іграх

Техніки оптимізації ігрових проєктів

  • Зрозумієте важливість полірування проєкту для досягнення високої якості гри
  • Дізнаєтеся про оптимізацію продуктивності та її вплив на геймплей
  • Ознайомитеся з оптимізацією складності, що забезпечує баланс між викликами та задоволенням гравців
  • З'ясуєте, як проводити оптимізацію з урахуванням різних платформ
  • Дізнаєтеся про процес фічекатінгу, його значення та цілі застосування

Основи левел-дизайну

  • Зрозумієте, що таке левел-дизайн і його основні цілі
  • Дізнаєтеся, для чого потрібен левел-дизайн у створенні ігор
  • Ознайомитеся з архітектурними законами та їхнім впливом на створення левелів
  • Розумітимете, як левел-дизайн взаємодіє з наративом у грі
  • Вивчите принципи модульного левел-дизайну та їх застосування

Психологія, фізіологія та фізика для створення ігрових рівнів

  • Зрозумієте роль психології, фізіології та фізики у створенні ігрових рівнів
  • Ознайомитесь із сучасними можливостями ігрових рушіїв
  • Дізнаєтеся про генератори мап та їхнє використання для автоматизації процесу дизайну рівнів
  • Вивчите зовнішні інструменти, які покращують процес створення ігрових середовищ
  • З'ясуєте, як дотримання і порушення фізичних законів впливають на геймплей та загальний досвід гравців

Ігрові механіки vs левел-дизайн

  • Розумітимете, що важливіше в контексті розробки: левел-дизайн чи геймдизайн
  • Знаходитимете значення зрозумілості візуальних сигналів рівня для інформування гравця
  • Ознайомитеся з концепцією візуального кодування в ігровому дизайні
  • Дізнаєтесь, як використовувати сталі приклади з реального життя для покращення дизайну рівнів
  • З'ясуєте, як архітектурні паттерни можуть ефективно впроваджувати ігрові механіки в рівні

Методики тестування рівнів та зворотній зв'язок

  • Вмітимете спрощувати складні рівні до простих моделей та аналізувати їх
  • Дізнаєтеся про різні методи тестування левелів і як їх краще застосовувати
  • Розумітимете, як створювати спрощені моделі для тестування
  • Ознайомитеся з концепцією паперового тестування та його користю в процесі створення складних систем
  • Дізнаєтеся про тестування рівнів за допомогою алгоритмів і його переваги

Балансування рівнів

  • Зрозумієте, як тестування і зворотний зв'язок можуть допомогти в балансуванні ігрових рівнів
  • Ознайомитеся з процесом роботи з плейтестами для збору даних про геймплей
  • Дізнаєтесь, як збирати й аналізувати відгуки від гравців для покращення дизайну
  • З'ясуєте, що таке хороший баланс рівнів та його значення для досвіду гравців
  • Вивчите методи балансування, зокрема в контексті модульного левел-дизайну

Що таке економічні системи в іграх

  • Зрозумієте, що таке економічні системи в іграх і їхнє значення для ігрової індустрії
  • Дізнаєтеся про економіку та баланс у контексті ігор
  • Ознайомитеся з побудовою графіків Resource Flow та їхньою роллю в аналізі економічних систем
  • З'ясуєте, як аналізувати створені економічні моделі та методи впливу на готові проєкти
  • Розглянете ігри із закритою та відкритою системами ресурсів, їхні плюси, мінуси та методи монетизації

Розробка економічних моделей

  • Зрозумієте, як почати створення економічних моделей в іграх
  • Дізнаєтеся про важливість живих референсів у процесі розробки економіки
  • Ознайомитеся з роботою з таблицями для організації та аналізу економічних даних
  • Розумітимете відмінності між Soft Currency і Hard Currency у контексті ігрових економічних систем
  • Розберете основні інструменти, які використовують під час створення економіки ігор

Як монетизувати гру

  • Дізнаєтеся про різні моделі монетизації в іграх
  • Ознайомитеся з моделлю Free To Play та її основними принципами
  • Розглянете концепцію Pay to Win та її вплив на геймплей
  • Розумітимете, як працюють мікроплатежі (Microtransactions) та їхні переваги й недоліки
  • Дізнаєтеся про роль DLC (розширень) у монетизації ігор

Платіжний цикл

  • Зрозумієте концепцію Game Core Loop та її важливість в ігровому дизайні
  • Ознайомитеся з прикладами й варіантами розширення ігрових циклів
  • Дізнаєтеся про відмінності між платіжними циклами залежно від моделі монетизації (FTP, PTP)
  • Розумітимете, як внутрішньоігрові ресурси можуть формувати платіжний цикл
  • З'ясуєте, як створення дефіциту може стимулювати витрати гравців

Техніки проведення тестування гри

  • Розумітимете важливість тестування гри на кожному етапі розробки: від концепту до релізу
  • Ознайомитеся зі зв'язком між тестувальником і геймдизайнером у процесі розробки
  • Дізнаєтеся про різні методи тестування ігор, які використовують для забезпечення якості
  • Зрозумієте роль плейтестів у тестуванні ігрового процесу
  • Розглянете концепцію автотестів та їх використання для автоматизації процесів тестування

Робота зі зворотним зв'язком. Як збалансувати гру

  • Зрозумієте важливість збору відгуків під час плейтестів для покращення гри
  • Ознайомитеся з методами аналізу та сортування відгуків від гравців
  • Дізнаєтесь, як впроваджувати зміни на основі отриманих відгуків для покращення геймплею
  • Навчитеся визначати ризики майбутнього проєкту й готувати альтернативні варіанти його коригування в ризикованих місцях

Створення технічної та ігрової документації

  • Розумітимете, що таке баланс документи та їхню роль у розробці ігор
  • Ознайомитеся з особливостями опису фіч, які охоплюють чітке формулювання ігрових механік
  • Дізнаєтеся про особливості опису баланс-документації, що забезпечує узгодженість у грі
  • Зрозумієте важливість візуалізації в документації для покращення сприйняття інформації

Підготовка до релізу гри

  • Розумітимете різні типи тестування ігор та їхні цілі
  • Ознайомитеся зі смоук-тестами, які допомагають перевірити основну функціональність гри
  • Дізнаєтеся про внутрішні тести, що проводить команда розробників для виявлення помилок
  • З'ясуєте, що таке закриті бета-тести та яка їхня роль в отриманні відгуків від обмеженої аудиторії
  • Розберете відкриті бета-тести, які дають змогу більшій кількості гравців тестувати гру

Захист курсових робіт та підготовка до співбесіди

Особливості курсу

  • Допомога ментора
  • Практика
  • Домашні завдання
  • Проєкт в портфоліо
  • Сертифікат про проходження курсу

Викладачі курсу

  • Євген Гаврилюк - Game Designer at Plarium
  • Іван Кульбич - Lead Game Designer at Ubisoft
  • Ростислав Слєпчук - Game Designer at Ubisoft

Категорії курсу

Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.

Схожі курси

Навчальний центр
Академія Професій Майбутнього
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
32 занять
Рівень
Для дітей
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
500 UAH за годину
Навчальний центр
GoITeens
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
12 місяців
Рівень
Для дітей
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Навчальний центр
Optima Academy
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
3 місяців
Рівень
Для дітей
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
2 400 UAH за місяць
Навчальний центр
IT-школа СМАРТ
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
-
Рівень
Для дітей
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
2 790 UAH за місяць