Курс Art Director
- Online
- Для досвідчених
- Gamedev / Unity / Game Design
![]() |
|
Навчальний центр: | SKVOT |
---|---|
Формат: | Курс |
Мова викладання: | Ukrainian |
Тривалість навчання: | 23 занять |
Початок курсу: | Дата формується |
Вартість навчання: | Уточнюйте |
Ти навчишся працювати з рефами та генерувати ідеї. Прокачаєш деталізацію, освітлення та зможеш вдало порушувати композиційні правила. Далі ти покроково створиш артгайд і навчишся вибудовувати процеси продакшену: від концепт-арту - до фінальної гри. Знатимеш, як взаємодіяти з креативним директором та менеджерити команду.
Програма курсу
Блок 1. Артдирекшн
Інтро
- Артдирекшн: що це і для чого
- Як базові правила зроблять арт крутішим
- Чому артдирекшн не тільки про артдира
Композиція
- Композиція в геймдеві
- Пропорція, золотий перетин, контраст, ієрархія, ритм
- Тонке мистецтво порушувати правила
- Розбір кейсів
- ДЗ:
- знайти приклади правил у сучасних іграх, кіно
- зібрати композицію з примітивів, керуючись правилами
Композиція. Практика
Практикуємось порушувати композицію правильно.
Референси та робота з концепт-артом
- Як правильно збирати рефи
- Чому багато - це погано
- Як читати концепти й визначати мотиви артдиректора та концепт-арту
- ДЗ: підготувати референс-пак для ассета/будівлі
Практикум
Розбираємо концепти та аналізуємо мотиви артдиректора в концепті.
Продакшн
- Реалізм - в деталях
- Як класичне мистецтво робить арт гри кращим
- Контраст у матеріалах
- Як не боротися проти техарту й отримати круті результати
Атмосфера та світло
- Чому це важливо навіть для 3D-художників
- База з освітлення об'єктів та сцен
- Граємо в гру "як змінити настрій на картинці"
- ДЗ: відколоргрейдити картину і пояснити, чому обрав/ла такий підхід
Практикум
Розбираємо домашки з попереднього заняття.
Стилізація та реалізм
- Як підходити до стилізації
- Грейди стилізації
- Функції у стилізації та як їх юзати
- ДЗ: підготувати презу про стилізацію в обраній грі
Практикум
Розбираємо домашки з попереднього заняття.
Портфоліо та подача
- Підготовка портфоліо, рендери, світло, відбір
- Як підбирають людей за кордоном
- Чому вигляд тамбнейлів підвищує шанси на офер
- Апгрейд портфоліо за мінімум часу
- ДЗ: апгрейднути або створити з нуля портфоліо
Портфоліо-рев'ю
Розбираємо портфоліо, отримуємо фідбек від лектора.
Блок 2. Артдиректор
Артгайд
- Етапи створення артгайду
- Особливості процесу
- Робота з брифом: від креадира до геймдиза
Артгайд. Воркшоп
Генеруємо брифи для проєктів.
Ідея та натхнення
- Пошук натхнення та генерація ідей
- Візуальна бібліотека
Артгайд. Воркшоп 2.0
- Шукаємо рефи
- Генеруємо рефи за допомогою ШІ
Артгайд
- Як побудувати концепцію артгайду
- Формування артгайду
- ДЗ: створити артгайд
Артгайд. Воркшоп
Розбираємо артгайди, отримуємо фідбек від лектора та одногрупників.
Побудова команди
- Хайринг, портфоліо-рев’ю, співбесіда
- Тестове завдання (не) потрібно
- Структура та баланс команди
- ДЗ: сформулювати кількість та позиції арткоманди, залежно від твоєї ідеї та артгайду
Робота з командою
- Комунікація з командою
- Як давати конструктивний фідбек
- Конфліктні ситуації
- Розвиток команди
Практикум
- Симулятор незадоволеного 3D-художника
- Симулятор незадоволеного креадира
Продакшн
- Побудова процесів: від концепт-арту - до фінальної гри
- Шукаємо мідл-граунд між дизайном і артом
Фідбек-сесія
Особливості курсу
- Допомога ментора
- Проєкт в портфоліо
- Сертифікат про проходження курсу
Викладачі курсу
Олексій Пласкін - 13+ років в індустрії
Категорії курсу
Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.