Курс Текстурування 3D-моделей у GameDev

  • Online
  • Для початківців
  • Gamedev / Unity / Game Design, 3D Modeling / 3D Artist / 3D Designer
Навчальний центр: Skvot
Формат:Курс
Мова викладання:Ukrainian
Тривалість навчання:20 занять
Початок курсу:05.12.2024
Вартість навчання:Уточнюйте

За 20 занять ти попрацюєш з UV-розгорткою, вивчиш текстурування і роботу з матеріалами в Substance Painter. Навчишся додавати реалізму завдяки подряпинам, потертостям та рельєфу. Знатимеш принципи процедурної текстури та створюватимеш персоналізовані шейдери - щоб твої роботи впізнавали одразу. У результаті ти покращиш портфоліо трьома ассетами, навчишся вигідно його презентувати й зможеш вразити навіть ААА-студії скілами з деталізації моделей.

Програма курсу

Інтро

  • Можливості інтерфейсу
  • Налаштування сцени та огляд матеріалів, текстур, шейдерів
  • База: шари, матеріали, маски, пензлі
  • Ієрархія шарів, робота з групами та папками
  • Робота зі сценою, світлом та камерою

ДЗ:

  • Переглянути основні панелі інтерфейсу й налаштувати їх під себе
  • Застосувати 4+ матеріали на MeetMat, використовуючи маски
  • Об'єднати матеріали в логічні групи

UV-розгортка

  • Що таке UV
  • Софти для створення розгортки
  • Чому та як треба використовувати RizomUV
  • Бридж: інтерфейс, інструменти, гарячі клавіші
  • Основні принципи та початок розгортки

ДЗ:

  • Налаштувати RizomUV
  • Розрізати модель однією з продемонстрованих технік
  • Почати розгортку

Конференція. Розбираємо поширені помилки

UV-розгортка 2.0

  • Продовжуємо розгортку моделі
  • Інструменти пакування
  • Оптимізація, оверлапи, тексель денсіті
  • Фіналізація UV

ДЗ:

  • Завершити розгортку моделі
  • Налаштувати паддінг під свої потреби
  • Запакувати все, використовуючи оверлапи та зберігаючи потрібний тексель

Запікання

  • Запікання моделі: що, як, навіщо
  • Підготовка моделі до запікання
  • Запікання моделі в Marmoset Toolbag
  • Запікання в SP
  • Підготовка моделі для подальшого текстурування
  • Експорт

ДЗ:

  • Підготувати модель до запікання у своєму 3D-пакеті
  • Запекти модель та отримати карти Normal, AO, Curvature, ID

Конференція та буст-практикум

Матеріали

  • Фізичні властивості, відмінності, особливості
  • Що таке PBR
  • Сайти з pbr- та безшовними текстурами
  • Як зробити pbr-матеріал із фото або текстури
  • Текстуруємо джойстик в SP
  • Робота з різними матеріалами

ДЗ:

  • Почати текстурувати свою модель або джойстик

Матеріали 2.0

  • Продовжуємо текстурувати джойстик
  • Додавання деталей
  • Текстури, декалі, наліпки
  • Додаємо подряпини та прості потертості
  • Забруднення і потертості через АО-карту і cavity
  • Як пришвидшити додавання забруднень

ДЗ:

  • Проаналізувати референси, характер та причини пошкоджень, забрудненості
  • Додати деталей на нормал через height та забруднення й подряпини через карти АО та Cavity
  • Додати проєкціювання текстур на свою модель

Конференція та буст-практикум

Смартматеріали та смартмаски

  • Пошук та робота з референсами
  • Початок текстурування ассета
  • Робота з фототекстурами та створення масок
  • Створення та кастомізація Smart Materials для швидкого текстурування
  • Створення та кастомізація Smart Masks
  • Робота з генераторами, фільтрами, процедурними текстурами, гранжем, левелами, поглиблена робота з масками
  • Додавання деталей на Normal Map або Height map
  • Робота з картами нормал та альфами

ДЗ:

  • Зібрати сет референсів під свій проєкт
  • Почати текстурувати свій ассет
  • Створити Smart Material за референсом
  • Створити Smart Masks

Смартматеріали та смартмаски 2.0

  • Робота з фототекстурами та створення масок
  • Stencils

ДЗ:

  • Додати деталей на свої текстури з використанням гранжу та альфи
  • Додати деталей на свій ассет через нормал та height і зробити автоматичну взаємодію з подряпинами, брудом та АО

Конференція

Anchor Points

  • Продовжуємо текстурування ассета
  • Anchor Points та як вони спрощують роботу
  • Фіналізація та додаткова деталізація
  • Експорт текстур
  • Створення власних пресетів для експорту під проєкт

ДЗ:

  • Використати anchor point у своєму проєкті
  • Додати фінальних деталей на текстури й фіналізувати все
  • Створити пресет для експорту за ТЗ й експортувати

Конференція та буст-практикум

Робимо свій ассет.

Рендери

  • Імпорт ассета в Unreal Engine та налаштування шейдера
  • Налаштування шейдера в Marmoset Toolbаg
  • Рендер у Marmoset та постановка фотореалістичного освітлення
  • Постобробка рендера у Photoshop

ДЗ:

  • Імпортувати ассет в Unreal Engine та налаштувати шейдер
  • Налаштувати шейдер у Marmoset Toolbаg, налаштувати освітлення та сцену
  • Відрендерити
  • Зробити постобробку рендера у Photoshop

Конференція та випускний

Протягом курсу ти:

  • Розберешся з Substance Painter та Rizom UV, оглянеш можливості Unreal Engine
  • Навчишся оптимізувати розміри файлів текстур без втрати якості, використовувати LOD та оптимізацію для різних платформ
  • Зможеш інтегрувати, імпортувати й експортувати текстури між SP та іншими програмами
  • Вивчиш техніки розгортання UV-карт
  • Створюватимеш реалістичні текстури у Smart Materials та контролюватимеш їхню якість у Smart Masks
  • Будеш працювати з металом, склом, шкірою і додаватимеш реалізму завдяки потертостям, подряпинам, рельєфу
  • Покладеш у портфоліо три затекстурених ассети, пропрацюєш помилки та отримаєш фідбек
  • Вмітимеш презентувати свої роботи, щоб вигідно вирізнятися серед конкурентів
  • Знатимеш, як правильно закріпитися в геймдеві та прокачувати свої скіли

Особливості курсу

  • Допомога ментора
  • Практика
  • Домашні завдання
  • Буст портфоліо
  • Сертифікат про проходження курсу

Викладачі курсу

  • Костянтин Сурков - 3D Environment Artist
  • Максим Зіньков - Lead Hard Surface Team at Gunzilla

Категорії курсу

Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.

Схожі курси

Навчальний центр
GoITeens
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
12 місяців
Рівень
Для дітей
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Навчальний центр
Академія Професій Майбутнього
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
32 занять
Рівень
Для дітей
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
500 UAH за годину
Навчальний центр
ArtCraft
Формат
Online
Початок навчання
20.02.2025
Тривалість
10 тижнів
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
13 710 UAH за курс
Навчальний центр
GoITeens
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
24 місяців
Рівень
Для дітей
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте