Курси Web Design / UI/UX

Фільтр
Курс
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
2 місяців
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
150 USD за курс
Гнучкий графікВидається диплом/сертифікатСупровід ментораРеальний проект у портфоліо
Choice31
  • Web & Mobile Design / UI/UX
Подробиці

Розглядаємо матеріал на прикладі реальних кейсів та вебпроєктів. Навчаємо за власною методологією для ефективного засвоєння матеріалу. Ти зможеш одразу використовувати свої знання на практиці.

Програма курсу

Тема 1. Вступний урок

  • Огляд можливостей платформи
  • Функціонал та переваги платформи
  • Обмеження та лімітації в інструментах
  • Створення та налаштування проєкту

Тема 2. Огляд інтерфейсу

  • Знайомство з інтерфейсом
  • Контрольна панель
  • Канвас
  • Top-bar
  • Навігаційна breadcrumb панель

Тема 3. Панель стилів

Робота з панеллю стилів.

Тема 4. Вебструктура

  • Вступ до HTML & CSS
  • Box-model

Тема 5. Ієрархія елементів

Робота з ієрархією елементів.

Тема 6. Базові елементи

  • Елементи
  • Body
  • Section
  • Container
  • Columns
  • Div-block

Тема 7. Компоненти

  • Компоненти
  • Navbar
  • Створення кастомних компонентів

Тема 8. Юніти

  • Панель юнітів
  • Юніти

Тема 9. HTML теги та класи

  • HTML теги
  • Класи
  • Типографіка
  • Стейти елементів

Тема 10. Лейаути

  • Спейсинг (margin, padding)
  • Display setting (show/hide)
  • Модель Flexbox
  • Grid
  • Позиціонування елементів

Тема 11. Верстка блоків

  • Верстка без дизайн макету
  • Перенесення макету з Figma

Тема 12. Адаптивна верстка

Робота з адаптивною версткою.

Тема 13. Webflow CMS: створення, редагування та апдейт

  • Створення колекцій CMS
  • Додавання колекцій на сайт

Тема 14. Створення дизайну на базі Webflow CMS

  • Стилізація колекцій
  • Створення шаблону сторінок колекції

Тема 15. Інтерекшени та тригерні анімації

  • Панель інтерекшенів
  • Налаштування тригерних анімацій

Тема 16. Webflow SEO та паблішинг проєкту

  • Вступ до SEO
  • Мета-теги
  • Маркування H1, H2, H3...
  • Alt теги для зображень
  • Панель аудиту
  • Кейси з оптимізації під SpeedPageInsights
  • Підключення домену та публікація проєкту

Тема 17. Кастомний код: розширюй функціонал своїх проєктів на Webflow

  • Сніпети коду
  • Як працювати зі сніпетами
  • Розбір анатомії елементів, до яких застосовується сніпет (на практичному прикладі)
  • Як інтегрувати сніпет коду на свій сайт
  • Публікація сніпету

Бонусний урок. Пошук клієнтів на фріланс-майданчиках

Особливості пошуку клієнтів на фріланс-біржах у 2023 році.

Після проходження курсу ти будеш вміти:

  • Будувати веб-сайти з нуля у Webflow
  • Проєктувати веб-інтерфейси
  • Швидко створювати різні сайти
  • Перетворювати свій сайт

Особливості курсу

  • Практичний досвід роботи у Webflow з нуля
  • Додаткові матеріали та мануали
  • Зручний доступ до всіх уроків, матеріалів курсу
  • Портфоліо на основі домашніх завдань

Викладачі курсу

Йосип Кобаль - UX/UI Designer, Ringostat (Netpeak Group)

Більше інформації
Курс
Рекомендуємо
Формат
Online
Початок навчання
28.03.2024
Тривалість
20 занять
Рівень
Для початківців, Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Вечірні заняттяСупровід ментораРеальний проект у портфоліо
Skvot
  • Gamedev / Unity / Game Design
  • Web & Mobile Design / UI/UX
Подробиці

Протягом курсу зробиш проєкт для портфоліо з 5 ключовими складовими UX/UI-дизайну. В кінці отримаєш фідбек, лекцію з рекрутером та відгук у Linkedin найкращим студентам від лектора - для твого вдалого старту в геймдеві.

Програма курсу

Заняття 1. UX/UI Designer у геймдеві: роль та обов'язки

  • Відмінність UX/UI-дизайну застосунків/сайтів та дизайну ігрових інтерфейсів
  • Пре-, продакшн і пост-: головні етапи розробки гри
  • Завдання, задачі й компетенції UX/UI-дизайнера
  • Зміна задач та обов'язків залежно від стадії розробки гри
  • Ху із ху: з ким працює UX/UI-дизайнер
  • Розвиток UX/UI Designer у геймдеві - куди зростати далі

ДЗ: навести приклади продуктів та сервісів з елементами внутрішньої мотивації та знайти ситуації, коли ігри її не мають.

Заняття 2. Usability

  • Евристики юзабіліті та їхнє застосування у відеоіграх
  • 10 евристик Якоба Нільсена - батька UX-дизайну
  • Ігрові евристики: баланс, прогресія, управління грою та інші
  • Основні елементи юзабіліті для ігрового UX

ДЗ: навести 5 прикладів застосування ігрових евристик в улюблених іграх

Заняття 3. Друга складова UX - Engage-Ability

  • Мотивація. Зовнішні чинники: нагороди, оцінки, рейтинги тощо
  • Мотивація. Внутрішні чинники: компетенція, автономність, зв'язність/спорідненість
  • Теорії мотивації
  • Емоція (3Cs: character|control|camera, новизна, сюрпризи та відчуття присутності)
  • Стан потоку та умови його виникнення у грі. Як його не зруйнувати

ДЗ: розібрати 1-2 гри на чинники мотивації, пропрацювання емоцій гравця, стан потоку та успішність.

Заняття 4. Design Thinking

  • Основні складові та етапи Design Thinking: емпатія, визначення, ідея та прототипування, тестування та оцінка
  • Дизайн-спринти
  • Kano Model
  • Техніки брейншторму

ДЗ: провести аналіз конкурентів для інтерфейсів розділу меню серед ігор обраного жанру та зібрати з них мудборд з описом, що доречно, а що - ні.

Заняття 5. Першому гравцю приготуватись - вступ до ігрового UI

  • Складові ігрового UI: меню та HUD
  • Типи представлення ігрових інтерфейсів
  • Ієрархія та компонування
  • Меню-компоненти
  • Патерни та навігація
  • Гештальт-принципи в UI-дизайні

ДЗ: розробити дизайн головного та пауз-меню в команді та самостійно попрацювати над розділами пауз-меню.

Заняття 6. Командний воркшоп із розробки UX-артефактів на основі міні-брифу

ДЗ: створити User Flow та Wire Flow на основі брифу для гри.

Заняття 7. User Research: методи та інструменти

  • Оцінка евристиками
  • UX-тести
  • Опитування
  • Коридорні тести
  • Аналітика

ДЗ: провести A/B-тестування свого дизайн-рішення розділу меню серед однокурсників.

Заняття-практика 8. Аналіз проблеми юзабіліті (UX) та груповий брейнштормінг для фіксу

Заняття 9. Психологія та робота мозку в іграх

  • Сприйняття та пізнання
  • Увага
  • Пам'ять
  • Мотивація
  • Емоції: як працюють і на що впливають
  • Онбординг гравця: типи та план туторіалів, Learning & Forgetting Curve

ДЗ: розробити онбординг-туторіал для гри, тестування з іншими учасниками.

Заняття-практика 10. Аналіз та розробка HUD

Заняття 11. Фідбек-сесія

Заняття 12. Робота зі стайлгайдом гри

  • Типографія
  • Колористика
  • Розбір стайлгайдів ігор

ДЗ: разом із командою створити стайлгайд для інтерфейсу гри, індивідуально обрати гру та розібрати її стайлгайд.

Заняття 13. Adobe Photoshop: Tips & Tricks

  • Базові поєднання клавіш
  • Швидке видалення фону, маски
  • Техніка dodge and burn
  • Базові принципи колажування
  • Смартоб'єкти, екшени, скрипти
  • Пакетна обробка зображень

ДЗ: створити колаж з елементами дієгетичного або просторового інтерфейсу та розробити HUD разом із командою.

Заняття 14. Figma: Tips & Tricks

  • Автолейаут, змінні, компоненти та їхні властивості
  • Microinteractions
  • Smart-анімації
  • Плагіни для прототипування з геймпадом, видалення фону, шрифти
  • Використання OBS Studio для запису функціонування прототипів
  • Unreal UMG та Blueprints

ДЗ: розробити прототип на основі вайрфреймів із Д/З 6.

Заняття-практика 15. Розробка UI-дизайну та прототипа на основі брифу від геймдизайнера

ДЗ: провести юзабіліті-тест прототипа з учасниками команди.

Заняття 16. Доступність гри. Accessibility A11Y

  • Поняття Disability та його типи
  • Що таке інклюзивний дизайн
  • "Ефект пандуса" та його функція в дизайні

ДЗ: провести оцінку доступності свого стайлгайду: що варто переробити або додати у взаємодії з гравцем.

Заняття-практика 17. Всі етапи дизайн-спринту для розробки фічі

Заняття 18. Business Centered Design

  • Система нагород
  • Як потрапити на гачок - Hook Model
  • Dark UX patterns та упередження

ДЗ: навести 2-3 приклади Hook Model в іграх та розробити власний концепт Hook Model із чотирма фазами.

Заняття 19. Портфоліо та оформлення кейсів

  • Як демонструвати всі етапи розробки дизайну
  • PDF-файл, Figma чи особистий сайт як портфоліо - що краще
  • Підготовка до технічного інтерв'ю
  • Профіль в Linkedin - як і навіщо розвивати
  • Тестове інтерв'ю з рекрутером

ДЗ: оформити портфоліо з виконаних на курсі робіт.

Заняття 20. Презентація дизайнів

Результат курсу

  • Освоюєш базові скіли UX/UI-дизайнера для розробки ігор
  • Працюєш із Design Thinking та вмієш нативно залучати юзера до гри
  • Розумієш, як працює індустрія геймдеву та зони відповідальності дизайнера ігрових інтерфейсів
  • Робиш Player-Centric дизайн інтерфейсів та складаєш зрозумілу навігацію гравця
  • Знаєш та без рандому застосовуєш головні фішки Figma та Adobe Photoshop для інтерфейсів ігор
  • Оформлюєш кейс у портфоліо, з яким зможеш починати шлях у кар'єрі

Викладачі курсу

Олександр Шпак - Senior UX/UI Designer at Ubisoft

Більше інформації
Курс
Рекомендуємо
Формат
Online
Початок навчання
28.09.2023
Тривалість
30 занять
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Гнучкий графікСупровід ментораРеальний проект у портфоліо
Skvot
  • Web & Mobile Design / UI/UX
Подробиці

Ти навчишся створювати інтерфейси, які сподобаються і клієну і тобі. Опануєш must-софти: Figma, Adobe Illustrator та Adobe Photoshop. Зрозумієш, як генерувати та втілювати дієві концепти під різні запити клієнтів.

Програма курсу

Знайомство: хто є хто?

Що таке вебдизайн і чому він потрібен?

Блок 1. Софт. Працюємо з Figma

Усе починається з Figma

  • вивчаємо основні функції програми
  • фрейми, фігури, заливка та обкладинки
  • текст всьому голова: вивчаємо читабельні шрифти
  • основи векторної графіки
  • як прикладати маски та використовувати ефекти без крінжа
  • що таке Mirror App та Контроль версій
  • ком'юніті як потужний допоміжний інструмент
  • плагіни та FigJam

Верстка лайк е про

  • розбираємося з модульними сітками
  • як Auto Layout полегшує життя вебдизам
  • створюємо "гумовий" макет

Стилі, компоненти та бібліотеки

  • як правильно називати стилі, щоб не створювати mess
  • компоненти та їхня варіативність

ДЗ №1. Перемалювати landing page.

Прототип та анімація

  • прототипи у Figma: що, куди і як
  • як користуватися інтерактивними компонентами
  • модальне вікно та автоматична анімація
  • клікабельний прототип скролу

Блок 2. Вивчаємо вебдизайн без книжок

Design та Digital Marketing. Чому Design Thinking стосується всього

  • який буває дизайн: чим вебдизайнер відрізняється від дизайнера інтер'єру/додатків/анімації/бренду
  • вебдизайн та види вебсайтів:landing page, corporate website, e-commerce
  • сайт потрібен усім: вебдизайн у бізнесі та маркетингу
  • як створювати проєкт за допомогою Design Thinking: виявляємо проблеми, досліджуємо ринок та ЦА, формуємо ідеї, прототипуємо та обираємо найкраще рішення
  • що таке wireframes та як їх будувати

Photoshop. Додаткове заняття

  • растрова та векторна графіка: в чому різниця?
  • створюємо новий файл без зайвих кліків
  • навігація всередині документа, налаштування панелей
  • як працювати з шарами

ДЗ №2. Підготувати фрейм landing page до роботи зі стилем.

Воркшоп з основ композиції, колористики, типографіки. Працюємо з базовими сітками та референсами без плагіату

  • композиція: основи і робота на прикладах
  • вчимося підбирати колір за сенсом і значенням
  • робота з текстом, шрифтами та сітками
  • що таке референси, де шукати і як використовувати

Illustrator. Додаткове заняття

  • організація робочого простору без стресу, реєстрацій і смс
  • основні прості інструменти для роботи
  • огляд верхньої панелі та робота з шарами
  • криві Безьє, інструмент перо та робота з точками
  • контур та робота з ним

Додаткові матеріали: composition, how to use type + colors, grids + tips&tricks

ДЗ №3. Підібрати референси, базуючись на тематиці бізнесу та структурі з попереднього ДЗ для власного ленда.

Бренд-дизайнер та гостьова лекторка Катя Іщенко - про графіку, іконки, лого, постер та мокап

Illustrator. Додаткове заняття

  • панель pathfinder, розділення об'єктів
  • вирівнювання
  • створення масок
  • імпорт зображень
  • трасування зображень
  • деформація тексту
  • ефект Трансформація

ДЗ №4. Створити постер на основі технічного завдання, для якого додатково розробити:

  • логотип
  • пак іконок

Створення концепту без паніки

  • замість шпаргалки: алгоритм збору концепту
  • де грань між запозиченням та плагіатом
  • як розробити дизайн на основі концепту

ДЗ №5. Розробити логотип та побудувати концепт на основі:

  • референсів
  • елементів дизайну (типографіка, кольори, сітка, композиція)

Backend дизайну: розбираємо необхідні інструменти

  • складаємо ui kit (частина воркшопу)
  • стандартизація стилей
  • адаптуємо під мобайл
  • що таке pixel perfect

ДЗ №6. Закріпити backend: виправити неточності в пікселях, зібрати UI kit, адаптувати макет під mobile.

Презентація як основний канал продажу

  • tips & tricks презентації дизайну
  • сторітелінг: як утримати фокус клієнта і довести до головного
  • як використовувати референси для презентацій без плагіату
  • викладаємо матеріал на слайд, щоб не сіпалось око
  • технічні знання про створення презентації
  • всьому свій час: встановлюємо таймінг
  • захищаємо свої дизайн рішення без стресу і з прогресом
  • readymag: збираємо презентацію і додаємо свої фішки

ДЗ №7. Створити презентацію для власного лендингу та презентувати готовий проєкт на наступному занятті.

Presentation check. Презентація власного проєкту із залученням ШІ в роботу

Фідбек-сесія від лекторки

Блок 3. Занурюємось у вебдизайн з головою

Брифінг та робота з клієнтом

  • які бувають клієнти та як з ними комунікувати без стресу
  • що таке бриф та як працювати з ним крок за кроком
  • додаткові питання: готуємо, залежно від контексту бізнесу
  • проводимо робочий мітинг: нотатки, запис зустрічі, невербаліка, структура діалогу та ролі
  • презентація та Q&A по брифу з лекторкою

ДЗ №8. Проаналізувати бриф для подальшої роботи з ним та сформувати додаткові запитання.

Гостьова лекторка та стратег Юлія Лисенко про бренд, Market Research та Brand Model

Що таке UX Design, UX Research та Sitemap

  • UX Design - аналіз, аналіз та ще раз аналіз
  • рісьорч ux design конкурентів та ux бест практіс
  • структура багатосторінкового сайту
  • воркшоп з Sitemap

ДЗ №9. Зібрати презентацію з:

  • аналізу конкурентів у розрізі UX
  • побудованого сайтмепу

Воркшоп - Wireframing, UX writings, Navigation

  • створюємо wireframe для головної сторінки
  • navigation tools: хедер, форми, футер, слайдер і інші невідомі слова

Додаткові матеріали: UX copy.

ДЗ №10. Створити вайрфрейми на всі сторінки.

Фідбек-сесія

Воркшоп з UI-дизайну. Вивчаємо Visual Research та Visual Audit

  • що таке UI-дизайн і чому він має йти після UX
  • аналіз UI design конкурентів та ui бест практис
  • аналіз існуючого дизайну

Додаткові матеріали: UX copy

ДЗ № 11.

  • провести Visual Audit наявного сайту
  • проаналізувати ринок у розрізі UI
  • оформити у презентацію

Воркшоп з Юлією Замятіною. Ideas Generation та Visual trick

  • розробляємо ідею-метафору з глибоким сенсом
  • знаходимо графічний прийом, який підкреслить концепт
  • створюємо необхідний мудборд до кожної ідеї

ДЗ № 12. Доробити практику так, щоб:

  • вийшло відібрати 3 робочі метафори
  • був графічний прийом до кожної ідеї
  • мудборд розкривав ідею через віжуали

Оформити все у презентацію.

Навіщо вебдизайнеру Design Approach. Дотримуємося дизайн-айдентики

  • що таке айдентика і для чого тобі в роботі
  • айдентика - гайд, вебсайт - носій
  • збираємо design approach
  • прокачуємо скіли по сіткам, роботі з текстом, кольорами, композицією

ДЗ №13. Створити 3 варіанти approach для сайту:

  • логотип
  • типографіка
  • колір
  • сітка
  • композиція

Оформити все у презентацію.

Backend дизайну та адаптація

  • збираємо ui kit для багатосторінкових сайтів
  • implementation 2.0
  • адаптація під мобайл, арсенал патернів

ДЗ №14. Фіналізувати редизайн сайту: виправити неточності, зібрати UI kit, імплементувати на 6 сторінок, адаптувати головну сторінку під mobile.

Concept advanced

  • ще складніші та цікавіші прийоми
  • як збирати концепт

ДЗ №15.

  • створити концепт першої сторінки на основі wireframe + design approach
  • розробити логотип
  • зібрати презентацію та презентувати на наступному занятті

Presentation check

Фідбек-сесія

Блок 4. E-commerce. Працюємо з товарними сайтами

UX E-commerce сайтів, navigation tools та аналітика

  • UX e-commerce сайту. Все, що треба знати: структура та патерни
  • navigation tools для e-commerce сайту: фільтр, сортування, каталог, чекаут, хедер
  • аналітика - овервью

ДЗ №16. Створити айтеми для наступних сторінок: home, catalog, product page, check-out, особистий кабінет.

UI e-commerce сайтів

  • як робити просту і зручну навігацію
  • представляємо продукти візуально та робимо опис
  • інтерактивність ключових елементів дизайну

ДЗ №18. Імплементувати e-commerce сторінки за розробленими UI design.

Presentation check

Фідбек-сесія

Гостьова лекторка та HR Настя Слободянюк: про важливість портфоліо та резюме, вплив соціальних мереж та співбесіди. Куди рости та який тип зайнятості підійде саме тобі

Фінальна презентація

Результат курсу

  • оформлюєш портфоліо з трьома кейсами, збираєш професійне CV та розумієш, як зацікавити клієнтів
  • вмієш працювати з брифами та проводиш UI/UX-аналіз, щоб зрозуміти аудиторію та розв'язати задачу клієнта
  • проводиш дизайн-сесії: працюєш з рефами, генеруєш ідеї, створюєш mind map та збираєш мудборд
  • знаєш основи типографії та композиції, створюєш архітектуру й навігацію сайту
  • розбираєшся в UX-копірайтингу та застосовуєш AI для швидшої роботи
  • розробляєш UI kit: від кнопок — до іконок та панелей; адаптуєш сайт під різні пристрої: desktop, mobile, tablet

Викладачі курсу

Оля Варченко - 7+ років у професії

Більше інформації
Курс
Рекомендуємо
Формат
Online
Початок навчання
27.02.2024
Тривалість
12 місяців
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Гнучкий графікВидається диплом/сертифікатСупровід ментораРеальний проект у портфоліо
Skvot
  • Web & Mobile Design / UI/UX
Подробиці

За 12 місяців ти виростеш з початківця - до джуна. Для цього розбереш функціонал Figma. Вибудуєш воркфлоу роботи над проєктом: від клієнтського брифу й рисерчу - до презентації. Навчишся створювати візуальний концепт, архітектуру й навігацію вебпродукту. Зрозумієш, як аргументувати дизайн-рішення розробникам - щоб без зайвих складнощів і всім подобалось.

Програма курсу

Блок 1 - Figma

Модуль 1. Функціонал Figma

  • Основні елементи інтерфейсу
  • Фрейми
  • Прості фігури, заливка, обкладинка
  • Векторна графіка
  • Текст і шрифти
  • Маски та ефекти

Модуль 2. Фічі Figma, про які ти не знав

  • Mirror app та контроль версій
  • Ком'юніті
  • Плагіни
  • FigJam

Модуль 3. Верстка

  • Модульні сітки
  • Auto Layout
  • Як створити "гумовий" макет

Фідбек-сесія

Модуль 4. Стилі, компоненти та бібліотека

  • Стилі та як їх називати
  • Компоненти
  • Варіативність компонентів
  • Дизайн-система

Модуль 5. Прототип та анімація

  • Як влаштовані прототипи у Figma
  • Інтерактивні компоненти
  • Модальне вікно та автоматична анімація
  • Клікабельний прототип скролу

Фідбек сесія

Блок 2 - Основи вебдизайну

Заняття №1

Design. Види дизайну. Вебдизайн у бізнесі. Дизайн-процес для вебу. Організація документу.

Блок UX

  • Бренд. Брифінг. Аналіз аудиторії + proto-persona
  • Аналіз конкурентів та аналіз бест-практис
  • Sitemap: структура сайту + методологія AIDA. Створення сору з використанням ШІ, формулювання УТП (унікальна торгова пропозиція)
  • Прототипування та тестування + base navigation list
  • Фідбек-сесія

Блок UI: теорія

  • Composition + grids
  • Typography
  • Colour
  • References
  • Фото та графіка
  • Фідбек-сесія

Блок UI: практика

  • Воркшоп: Ideas generation
  • Воркшоп: Design approach - стиль, типографіка, кольори,композиція і додатково
  • Воркшоп: Concept
  • Implementation, ключові UI принципи та UI Kit
  • Mobile
  • Фідбек-сесія
  • Presentation
  • Presentation check

Практика: ленд

  • Воркшоп: Знайомство з брифом. Етап research
  • Воркшоп: Розробка структури та копірайту
  • Воркшоп: Прототипування
  • Воркшоп: Ideas generation + design approach
  • Воркшоп: Concept
  • Presentation check
  • Portfolio

Блок 3 - Переходимо до найцікавішого - UX/UI Design

Заняття №1

Інтро в професію. Історія UX/UI дизайну.

Блок UX

  • UX-дизайн. Психологія цифрового сприйняття
  • Аналіз конкурентів
  • Практикум. UX review
  • Дослідження
  • Фідбек-сесія
  • User Persona та Customer Journey Map
  • User flow
  • Практикум. Проєктування зняття готівки
  • Проєктування інтерфейсу
  • Юзабіліті евристики
  • Тестування дизайн-рішень
  • Практикум. Розумний дім
  • Фідбек-сесія

Блок UI

  • Візуальний дизайн інтерфейсу (UI Design)
  • Дизайн-концепт
  • Типографіка, модульна сітка та іконки
  • Фідбек-сесія
  • Навігація. Дизайн внутрішніх сторінок
  • Дизайн-система. Основні компоненти та форми
  • Інтерфейси особистих кабінетів
  • Практикум. Редизайн ЛК
  • Анімація веб (запрошений лектор)
  • Фідбек-сесія

Блок 4 - Mobile Apps Design

  • Інтерфейс мобільних додатків. Гайдлайни iOS та Android
  • Підготовка до брифінгу з реальним клієнтом
  • Онлайн-зустріч із клієнтом
  • Передпроєктний аналіз
  • Практикум
  • Навігація та патерни. Форми у додатках
  • Візуальний дизайн інтерфейсу мобільних додатків
  • Фідбек-сесія
  • Перша сесія користувача та його шлях
  • Інтерфейс мобільного додатка. Додаткові екрани
  • Формування звичок у користувачів. Гейміфікація
  • Фідбек-сесія
  • Практикум
  • Анімація mobile (запрошений лектор)
  • Презентація дизайн-рішень
  • Платформи для додатків
  • Фідбек сесія
  • Презентація клієнту
  • Куди зростати UX/UI дизайнеру

Викладачі курсу

  • Діма Напрієнко - Senior Product Designer at Welltech, ex-Head of Design at Jooble
  • Оля Варченко - Web Designer
  • Марк Кузнєцов - UI/UX & Graphic Designer at Дія та Мінцифрі
Більше інформації
Курс
Рекомендуємо
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
7 місяців
Рівень
Для початківців, Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
25 000 UAH за курс
Вечірні заняттяВидається диплом/сертифікатСупровід ментораРеальний проект у портфоліо
IT STEP Academy
  • Web & Mobile Design / UI/UX
Подробиці

Курси UI/UX дизайнера призначені для тих, хто хоче навчитися дизайну веб-сайтів, розробці веб-інтерфейсів, клієнтських і мобільних додатків.

Програма курсу

Основи UI/UX

  • Професія веб і UI/UX дизайнера
  • Інтерфейси. Приклади інтерфейсів
  • User Experience

Підготовка до розробки веб проєкту

  • Види сайтів
  • Продуктовий та сервісний дизайн
  • Створення та обробка брифа і технічного завдання

Робота з аудиторією, види користувачів

  • Аналіз аудиторії
  • Потреби аудиторії
  • Петля цінностей
  • Воронка продажів
  • Види користувачів
  • Принципи сприйняття і психологія користувачів
  • ЦА
  • Сценарії користувача

Customer Journey Mapping

  • Компоненти та типи Customer Journey Map
  • Алгоритм створення CJM

Інформаційна архітектура

  • Контент-стратегія. Визначення вимог до контенту. Робота з контентом
  • Навігаційний дизайн
  • Wireframe
  • MVP, MVL
  • Тестування прототипів
  • Axure
    • Введення в Axure. Огляд можливостей
    • Робота з бібліотеками
    • Інтерактивність в Axure
    • Інтерактивний прототип

Веб-дизайн

  • Moodboard як інструмент по створенню креативної концепції продукту
  • Сітка і композиція в інтернеті
  • Типографіка
  • Основи колористики
  • Цікава подача інформації
  • Приватне позиціонування
  • CTA
  • Елементи Лендінзі
  • Іконки
  • Форми і кнопки
  • Стилі в веб-дизайні

UI

  • UI-kit створення і підбір шаблонів
  • Повідомлення / помилки (оповіщення користувача)

Дизайн системи

  • Atomic Design
  • IBM visual language
  • Fluent Design (Microsoft)
  • Material Design (Google)
  • iOS (Apple) VS Windows
  • Дизайн для Retina
  • Guideline

Мобільні інтерфейси

  • Особливості інтерфейсів для десктоп, планшетів і мобільних пристроїв
  • Типографіка в мобільних інтерфейсах
  • UI паттерни
  • Адаптивний дизайн, чуйний дизайн
  • Гібридні і нативні мобільні додатки
  • Особливості платформи iOS, інструкція по гайдам, UI кіти
  • Особливості платформи Android, інструкція по гайдам, користності. Відмінності від iOS
  • Navigation
  • Тренди мобільного дизайну

Тестування Usability

  • Юзабіліті-тестування
  • Hallway testing
  • Remote usability testing
  • Expert review
  • A/B testing

UI для VR/AR/MR

Види відмінності, де застосовуються

Баннери

Види, відмінності, де застосовуються

Редизайн, гіпотези

  • Редизайн. Специфіка застосування
  • Гіпотези щодо поліпшення

Soft Skills

  • Правила презентації проєктів і гіпотез
  • Резюме, портфоліо

Фінальний іспит

Особливості курсу

  • Пройдете всі етапи розробки дизайну продукту з нуля
  • Заняття 2 рази на тиждень по 2 пари
  • Структурована подача знань
  • Викладачі практики
  • Підготовка до працевлаштування
Більше інформації
Курс
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
24 місяців
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
88 000 UAH за курс
Гнучкий графікВидається диплом/сертифікатСупровід ментораРеальний проект у портфоліо
IT STEP Academy
  • 2D Artist / 2D Illustrator / Graphic Designer
  • Web & Mobile Design / UI/UX
Подробиці

Освойте професію графічного та веб-дизайнера в IT

Програма курсу

Графічний дизайн

  • Графічний редактор Adobe Photoshop
  • Графічний редактор Adobe Illustrator
  • Цифровий малюнок
  • Midjourney. Створення сценаріїв для Штучного Інтелекту
  • Теорія дизайну
  • Рекламний дизайн
  • Корпоративна айдентика та брнединг
  • Історія мистецтва
  • Видавнича система Adobe InDesign

2D motion design

  • Нелінійний монтаж відео в Adobe Premiere
  • Створення ефектів Adobe After Effects
  • Обробка цифрового звуку

UI/UX Design

  • Основи UI/UX
  • Мобільні та ігрові інтерфейси
  • Юзабіліті та системи керування вмістом веб-сайтів

Створення фотореалістичного дизайну інтер'єру/екстер'єру

  • 3D-моделювання предметів інтер'єру за допомогою Autodesk 3ds Max
  • Матеріали та текстурування предметів інтер'єру в Autodesk 3ds Max
  • Моделювання складних об'єктів інтер'єру Autodesk 3ds Max
  • Фотореалістичне освітлення та візуалізація інтер'єру
  • Autodesk AutoVAD

Створення персонажа та оточення

  • Моделювання та візуалізація персонажа в Autodesk Maya 3D + Marvelous Designer
  • Анімація та створення ефектів ігрової локації у Autodesk Maya 3D
  • ZBrush
  • Blender. Робота з процедурними матеріалами та створення спецефектів
  • Unreal Engine

Особливості курсу

  • Комфортні умови
  • Сучасне обладнання
  • Робота з викладачами
  • Лекції, вебінари та воркшопи
  • Робота з реальними проєктами
  • Формування портфоліо
Більше інформації
Відеокурс / Платформа
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
7 днів
Рівень
Для дітей
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
320 UAH за курс
Гнучкий графікВидається диплом/сертифікатРеальний проект у портфоліо
GoITeens
  • Web & Mobile Design / UI/UX
Подробиці

Якщо ваша дитина демонструє неабиякі творчі здібності, любить малювати, колажувати, вигадувати та створювати контент для соціальних мереж, спробуйте мінікурс з дизайну — можливо, це саме той напрям, який припаде їй до душі.

Програма курсу

Урок 1. Знайомство з Figma. Створюємо шапку сайту

Реєструємося на платформі Figma, знайомимося з навчальними матеріалами та створюємо першу частину вебсайту - header.

Урок 2. Використання іконок в дизайні. Працюємо над секцією "Чому ми?"

Розроблюємо другу частину вебсайту, де використовуємо іконки та описуємо переваги нашої компанії.

Урок 3. Робота з текстом. Пишемо опис своєї компанії

Працюємо над дизайном третьої частини сайту "Хто ми?" - редагуємо текст, додаємо фото та робимо кнопку для заявки.

Урок 4. Обробка отографій. Розроблюємо секцію з командою

Вчимось оформлювати фотографії та додавати візуальні ефекти. Описуємо ролі членів команди.

Урок 5. Створення форми зворотнього зв'язку у Figma. Завершуємо проєкт

Працюємо над створенням форми в останньому блоці сайту та оформлюємо footer. Виносимо фінальні правки та публікуємо проєкт.

Особливості курсу

  • Всі завдання в одному місці
  • Доступ назавжди
  • Спільнота найкращих
  • 5 відеоуроків
  • 5 практичних занять
  • 1 готовий проєкт
Більше інформації
Курс
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
24 місяців
Рівень
Для дітей
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Гнучкий графікСупровід ментораРеальний проект у портфоліо
GoITeens
  • Web & Mobile Design / UI/UX
Подробиці

Це професійний курс дизайну сайтів, мобільних додатків та ігор від GoIT, адаптований для підлітків.

Опис курсу

Чому саме Digital-дизайн в GoITeens?

  • Digital-дизайн - найпростіша професія для старту в IT
  • В дизайні величезний потенціал для розвитку
  • Середня зарплатня досвідченого дизайнера в Україні - $2300
  • Щоб займатися Digital-дизайном не потрібна художня освіта
  • В GoITeens готують спеціалістів, що можуть працювати над комерційними проєктами ще на етапі навчання
  • В GoITeens вичерпна програма, що охоплює всі аспекти Digital-дизайну
  • В GoITeens досконало вивчають UI/UX - тобто маркетинговий підхід до створення дизайну
  • В GoITeens навчають соціальним навичкам, які необхідні для роботи в сучасній IT-сфері та житті

Сучасні принципи створення дизайну та опановують професійні інструменти

Перший рік

  • Основи перспективи
  • Основи типографіки та колористики
  • Інструментарій та можливості Photoshop
  • Створення 3D-тексту
  • Використання дизайну в маркетингу
  • Створення mockup-шаблонів
  • Можливості 3D-тач на сучасних планшетах
  • Інструментарій та можливості Figma
  • Прототипи й дизайни мобільних додатків
  • Прототип і дизайн сайту
  • Створення персонажів
  • Анімація

Другий рік

  • Adobe Illustrator. Поглиблений рівень
  • Створення шаблонів для анімування
  • Інструментарій та можливості After Effects
  • Анімування логотипу і вступної заставки для рекламного відео
  • Анімація 2D-персонажа
  • Створення експлейн-відео
  • Основи монтажу і саунд-дизайну
  • Youtube та блогінг
  • Робота з програмою Cinema 4D
  • 3D-моделювання та 3D-анімація

Навички

З такими навичками після закінчення курсу ваша дитина буде не тільки чудовим дизайнером, а й зможе долучитися до команди IT-розробників та працювати над комерційними проєктами в такому ранньому віці. І безумовно - це прямий шлях до успіху.

  • Планування та розстановка пріоритетів
  • Вміння ефективно працювати в команді
  • Навички комунікації, вміння успішно вести переговори
  • Вміння презентувати себе та виступати на публіку

HSP - підхід до навчання

Це методологія, за якою навчають Microsoft, Google, Apple та Amazon.

  • Hard Skills - Знання та навички програмування для створення власних проєктів
  • Soft Skills - Навички взаємодії між людьми для роботи та у звичайному житті
  • Projects - Всі навички відточуються під час створення реального проєкту

Власна формула навчання

  • 10% - теорія. Цього достатньо, щоб учні зрозуміли, як робити перші кроки у веб-розробці
  • 70% - робота над проєктом. Загальні знання та навички учні отримуватимуть саме під час створення проєкту
  • 20% - зворотній зв'язок. Наші вчителі та ментори завжди підказують напрямок дій, щоб учень зміг зробити проєкт власноруч

Учні матимуть 2 уроки на тиждень. Перше заняття, де вони навчатимуться (Hard Skills):

  • Користуватися сучасними професійними інструментами
  • Створювати перспективу
  • Працювати в 3D
  • Розробляти прототипи
  • Та іншим навичкам, необхідним кожному сучасному дизайнерові

Друге заняття, де вони навчатимуться (Soft Skills):

  • Правильно планувати роботу
  • Ефективно співпрацювати в команді
  • Вести проєкти
  • Відстоювати свою точку зору
  • Презентувати себе та свою роботу
  • Та іншим навичкам, що дозволяють їм бути успішними у будь-якій сфері

Чому GoITeens?

  • Контролюємо якість навчання
  • Ставимо конкретні цілі та показуємо результат
  • Відкрито спілкуємось з дітьми та батьками
  • Це професійний курс дизайну сайтів, мобільних додатків та ігор від GoIT, адаптований для підлітків
  • Це чудова можливість розвинути творчі здібності вашої дитини
  • Це найкраще підґрунтя для початку успішної кар'єри в IT

Викладачі курсу

  • Єлизавета Кевхаян - Digital Designer
  • Любомир Горбатюк - Frontend Developer
  • Юлія Максимець - Minecraft Education
  • Вадим Пічурін - Frontend Developer
  • Юлія Приходько - Soft Skills Trainer
  • Кирил Свидерський - Game Developer
Більше інформації
Курс
Рекомендуємо
Формат
Online
Початок навчання
22.04.2024
Тривалість
6 місяців
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian, English
Вартість
34 000 UAH за курс
Вечірні заняттяВидається диплом/сертифікатМожливе працевлаштуванняСупровід ментораРеальний проект у портфоліо
GoIT
  • Web & Mobile Design / UI/UX
Подробиці

Дизайнер – одна з основних професій у IT-галузіі. Все, що ти бачиш в інтернеті, хтось придумав і намалював. Дизайнери потрібні кожному бренду, тож вакансій завжди багато. Це професія із величезними перспективами. Ти навчишся створювати сучасні інтерфейси та зможеш працювати UI/UX дизайнером у IT або Digital.

Програма курсу

Що потрібно знати UI/UX дизайнеру? Відповіді нижче

Web design

  • Введення у курс
  • Первинне вебдослідження
  • Лендинг, його призначення та функції
  • Прототипування
  • Сітки, види та особливості
  • Основи композиції
  • Стилі у вебдизайні
  • Візуальна ієрархія
  • Іконки та ілюстрації
  • Ефекти в вебі
  • UI kit та адаптація
  • Типографіка
  • Колір та сприйняття
  • Основи тестування
  • Робота з векторною графікою
  • Робота з растровою графікою
  • Основи роботи з анімацією
  • Behance кейси
  • +1 особистий проєкт: лендинг із адаптацією
  • +1 особистий проєкт: UI kit та корпоративний сайт

UX/UI design

  • Вебсервіси
  • Концепція проєкту
  • Модель Кано
  • Roadmap продукту
  • MVP/MMP: що це і навіщо
  • Прототипування mobile first
  • Цільова аудиторія
  • Портрети користувачів
  • Customer journey map
  • Jobs to be done
  • Робота з user story
  • Принцип HADI
  • Побудова гіпотез
  • Навігація та структура
  • Дизайн системи та як з ними працювати
  • Атомний дизайн
  • Форми
  • Подача інформації
  • +1 командний проєкт: розробка вебзастосунку

Mobile design

  • Особливості дизайну для мобільних пристроїв
  • Проєктування інтерфейсів для iOS та Android
  • Формування концепту проєкту
  • Дизайн процес
  • Навігація, основні патерни
  • Робота з онбордингом
  • Мобільне прототипування
  • Робота з формами
  • Робота з порожніми скрінами
  • UI мобільного додатка
  • Робота з дизайн-системою
  • Анімація в мобільних додатках
  • Анімація, розваги у Figma
  • Анімація, розваги у Protopie
  • Формування кейса на Behance
  • Анімація кейса на Behance
  • +1 командний проєкт: розробка мобільного застосунку

Soft skills

  • Філософія Agile
  • Методологія Scrum
  • Робота в команді
  • Тайм-менеджмент
  • Аналітика проєктів
  • English speaking club (пакет Plus)
  • Робота з EnglishDom Words
  • Заняття з працевлаштування
  • Складання грамотного резюме
  • Створення сторінки на LinkedIn
  • Написання мотиваційного листа
  • Майданчики для пошуку роботи
  • Підготовка до HR-інтерв'ю
  • Підготовка до технічного інтерв'ю
  • Комунікативні навички
  • Тестові співбесіди

Особливості курсу

  • Вечірні заняття (17:30 - 21:30)
  • 2-3 вебінари на тиждень
  • Кабінет my.goit
  • Спілкування в чаті

Викладачі курсу

  • Маша Руденко - Senior UX/UI Designer в GoIT
  • Міша Губа - Product Designer в Wispence
  • Аліна Чернобривець - UX/UI Designer в Mindnow
  • Настя Шульгіна - Graphic Designer в Decodifi, ментор
  • Павло Маланчук - UX/UI-дизайнер в Sreda, ментор
  • Настя Макарова - Team Lead Designer в Light Spider, ментор
Більше інформації
Курс
Формат
Online
Початок навчання
01.09.2023
Тривалість
3 місяців
Рівень
Для професіоналів
Мова навчання
Ukrainian, English
Вартість
30 000 UAH за курс
Гнучкий графікВидається диплом/сертифікатСупровід ментораРеальний проект у портфоліо
Projector
  • Web & Mobile Design / UI/UX
Подробиці

Стаємо UX дизайнерами, до чиїх рішень дослухається менеджмент проєкту і вся команда.

Програма курсу

Дизайн процес

Human Centered Design vs Design Thinking: спробуємо обидва і вирішимо, коли який застосовувати.

Визначення контексту

Підготуємо запитання та проведемо інтерв’ю або воркшоп з клієнтом, дізнаємось цілі бізнесу та розкладемо все по полицях за допомогою Lean Canvas. Також поспілкуємось з різними стейкхолдерами та експертами — і побудуємо концептуальну модель продукту.

Підготовка до основного дослідження

Дізнаємось про різновиди дослідницьких методів та визначимо найдієвіші. Складемо гіпотези та список дослідницьких запитань, навчимося шукати й відбирати респондентів.

Jobs-to-be-done здорової людини

Нарешті розберемося, що таке цей JTBD і візьмемо з нього те, що важливо для нас, дизайнерів.

Проблемні та глибинні інтерв'ю

Підемо до користувачів та зрозуміємо, як і що вони роблять, виявимо їхні ключові проблеми та глибинні потреби за допомогою простих питань.

Аналіз результатів досліджень

Навчимося виділяти ті самі Jobs, Pains, Gains з усього, що наговорили нам користувачі, і побудуємо Value Proposition Canvas. Потім будемо нещадно пріоритезувати та створювати основу для MVP.

Побудова сценаріїв використання

Попрактикуємося у складанні повноцінного Customer Journey Map і User Flow.

Проєктування інформаційної архітектури

Розберемо, які бувають види навігації та навчимося перетворювати хаотичний контент та налаштування у логічну структуру, яка враховує потреби та особливості поведінки користувачів.

Перехід від потреб користувачів до вимог

Вдамося в питання How might we…? Будемо багато будувати Story Maps та вчитися розбивати функціонал на логічні релізи, що несуть цінність бізнесу та користувачам.

Перетворення вимог на інтерфейсні рішення

Трохи вуличної магії, брейнштормів і швидких прототипів. Будемо генерувати сміливі інтерфейсні рішення, вчитися їх холоднокровно аналізувати та збирати з них екран за екраном як з кубиків лего.

Створення графічних інтерфейсів

Визначимо принципи хороших інтерфейсів та навчимося їх проєктувати на папері та у Figma, а потім ітераційно покращувати на основі даних.

Тестування

Тестуватимемо рано, багато і з різним ступенем деталізації прототипів. Навчимося планувати, готуватися та проводити сесії з користувачами.

Презентація результатів клієнтові

Дивуємо клієнта та чекаємо на офери від гостей відкритого випускного.

Закріплюємо вивчене

Повторюємо ті ж етапи на другому проєкті, але використовуємо інші методології та відточуємо вже пройдені.

Особливості курсу

  • Практичні воркшопи щовівторка та щоп'ятниці о 19:30. Після воркшопів відкриваються відеолекції.
  • Робота в командах та курсові проєкти.
  • Регулярний фідбек.
  • Сертифікат за здобутки.
  • Можна повернути кошти до 3-ого заняття якщо передумаєте.

Викладачі курсу

  • Євген Полев - Lead Product Designer в BigCommerce
  • Олександр Панченко - Product Designer в WIX
Більше інформації
Відеокурс / Платформа
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
-
Рівень
Для початківців, Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
безкоштовно
Гнучкий графік
Projector
  • Web & Mobile Design / UI/UX
Подробиці

Базові правила дизайну, які допомагають зробити інтерфейс зручним як для людей із порушеннями зору, так і для користувачів із нормальним зором.

Програма курсу

Особливості зору людини

  • Будова ока.
  • Хвороби, що впливають на зір. Причини втрати зору.
  • Кількість людей із порушеннями зору.
  • "Технічні" обмеження очей.

Дизайн-стандарти у сфері зору

  • Історія стандартів у галузі доступності та зручності користування.
  • Консорціум W3C і стандарт WCAG. Відмінності між версіями.
  • Законодавство, яке стосується доступності, в різних країнах.
  • Відомі дизайн-системи з акцентом на доступності.

Колірний контраст

  • Вимоги до контрасту зображень і тексту.
  • Наслідки недотримання принципів контрасту.
  • Якість і налаштування монітора та контраст.
  • Інструменти для аналізу колірної контрастності та добору палітри.

Розмір і відстань

  • Закон Фіттса про відстань і ціль.
  • Вимоги до розміру інтерактивних елементів та відстані між ними.
  • Оптимальні розміри клік-зон.

Читабельність

  • Шрифти в інтерфейсах.
  • Читабельність шрифтів.
  • Форматування текстових блоків.

Фронтенд й аудіосумісність

  • Використання клавіатури для навігації веб-сторінкою.
  • Особливості прослуховування сайтів.
  • Екранні читачі на комп‘ютерах та мобільних пристроях.

Аудит і тестування доступності

  • Планування дослідження.
  • Онлайн-інструменти перевірки доступності.
  • Тестування доступності з користувачами.

Міфи про доступний дизайн

  • Якщо за всіма стандартами, то це некрасиво.
  • Доступний дизайн робити складно.
  • Доступний дизайн можна зробити "якось потім".

"Темний бік" WCAG 2.1

  • Суперечливі вимоги до колірного контрасту.
  • Дивні й застарілі приклади дизайну.
  • Обережні рекомендації щодо шрифтів.

Викладачі курсу

  • В'ячеслав Шестопалов - Design Manager в ELEKS
  • Євген Шикірявий - Lead Experience Designer в ELEKS
Більше інформації
Курс
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
5 місяців
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Вечірні заняттяВидається диплом/сертифікатРеальний проект у портфоліо
Beetroot Academy
  • Web & Mobile Design / UI/UX
Подробиці

На даному курсі студенти навчаться розуміти UX, визначати патерни поведінки користувачів, опанують фундаментальні принципи UI та покращать проєкт через продуманий дизайн, влучні кольори та шрифт, навчаться створювати UX/UI-дизайн як для сайту, так і для мобільного додатку. Наприкінці курсу Ви отримаєте три власноруч створені проєкти у перше портфоліо, поради щодо оформлення CV та супроводжувального листа.

Програма курсу

Figma

  • Урок-знайомство
  • Основи IT
  • Вступ до курсу. Спеціальність UI/UX дизайнер
  • Figma
    • Знайомство. Доступ за посиланням. Коментарі. Frame. Плагіни
    • Робота з фігурами
    • Components
    • Pen & Pencil. Відтворення ілюстрації
    • Маски. Ефекти.Стилі
    • Інструмент текст. Робота зі стилями. Растр, корекція фото
    • Auto layout
    • Variants
    • Інтерактивний прототип. Мікроінтеракції
    • Інструмент Selection Vector. Outline Stroke

UX-дизайн

  • Основи дизайн-мислення. UX дизайн-процес
  • Типи сайтів
  • Робота з брифом. Інтерв'ю дизайнера з клієнтом
  • Mind Mapping та ідеація. Інформаційна архітектура
  • Аналіз конкурентів. Референси. Мудборд
  • Дослідження користувачів: глибинні інтерв'ю, опитування, сортування карток
  • UX-персона та карти емпатії
  • Customer journey map
  • User flow
  • Елементи сайту. Скетчинг
  • Wireframing та prototyping
  • Веб аналітика та А/Б тестування
  • Інклюзивний дизайн

UI-дизайн

  • Візуальна ієрархія
  • Основи композиції
  • Колір
  • Шрифти
  • Інтерактивний прототип
  • Типографіка
  • Іконки
  • UI kit та Atomic design
  • Дизайн система
  • Landing Page
  • Адаптивний дизайн
  • Оптимізація макета та передача файлів розробникам
  • Модульні сітки

Дизайн мобільних застосунків

  • Дизайн мобільних додатків. Основи
  • Візуальний стиль та початкові екрани мобільного додатку.
  • Створення екранів мобільного додатку
  • Apple розробка. IOS гайдлайни
  • Андроїд розробка. Material design
  • Підготування додатка до Apple store та Google play

Фінальний проєкт

  • Робота над проєктом:
    • бриф та аналіз конкурентів
    • прототип
    • wireframe
    • адаптив
    • UI kit
    • створення персон/карт емпатії
    • UI основних сторінок
    • інформаційна архітектура та структура сайту
    • UI  головної сторінки
    • user flow/CJM

Особистий бренд та створення портфоліо

  • CV.Linkedin. Інтерв'ю
  • Підготовка портфоліо
  • Проєкт на Behance та мокапи для Dribble
  • Захист проєктів
  • Випускний

Особливості курсу

  • Для людей від 16 років
  • Вечірні заняття в зумі
  • Теорія вивчається самостійно, а на заняттях розглядається лише практика
  • Бонусний модуль для самоопрацювання: Photoshop
  • Навчання в командах під керівництвом викладача як тімліда
  • Сертифікат після успішного завершення курсу

Викладачі курсу

  • Олена Буркова - UX/UI Designer (Middle) у DataArt
  • Анастасія Мислюк - Product Designer & Team Lead в Helsi
  • Олександр Берест - UX/UI Designer в League Design Agency
  • Єгор Довгопол - Project Manager & UI/UX Designer та співавтор курсу
  • Катерина Овчарук - UX/UI designer в Leobit Design Studio
  • Вячеслав Коломієць - UI/UX дизайнер в Open Geeks Lab
Більше інформації
Курс
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
3 місяців
Рівень
Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Заняття цілий деньРеальний проект у портфоліо
DAN IT Education
  • Web & Mobile Design / UI/UX
Подробиці

Ця програма ідеальна для практикуючих дизайнерів, які хочуть навчитися працювати з реальними користувачами, аналізувати дані для розробки продуктів, проводити аналітичні дослідження та отримати практичний досвід, близький до стартап-середовища.

Програма курсу

Модуль: UX Product Design

  • Вивчення більш просунутих UX-технік
  • Опанування навичок, які допоможуть зрозуміти психологію людського сприйняття
  • Перші інтерв’ю з користувачем
  • Аналіз результатів опитувань та якісні висновки на основі отриманої інформації

Весь процес навчання буде максимально наближений до тих умов, в яких дизайнери працюють над стартапами: студенти зануряться в аналітичні дослідження для проєкту, навчаться проводити дизайн-сесії та брейншторми, вивчати й аналізувати своїх користувачів, а потім, на основі отриманих даних, ухвалювати та презентувати обґрунтовані рішення команді й замовнику.

Професійні поради та кар'єрне просування

  • Створення портфоліо
  • Презентація своїх ідей і проєктів
  • Поради від кар’єрного фахівця щодо підготовки та проходження співбесіди

Вимоги для проходження курсу

  • Знання основ UI/UX

Особливості курсу

  • Живі заняття онлайн (3 заняття на тиждень по 3 години)
  • Старт курсу щомісяця
  • Робота над реальними проєктами
Більше інформації
Курс
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
7 занять
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Russian
Вартість
безкоштовно
Вечірні заняття
Sigma Software University
  • Web & Mobile Design / UI/UX
Подробиці

Курс орієнтований на Project менеджерів, Product менеджерів, Product Owner-ів, стартаперів та підприємців. Протягом навчання розберетесь у процесах розробки UX та навчитесь думати як ваші користувачі. Також дізнаєтесь, як своїми силами закласти основи UX аналізу ще на старті проєкту і не допустити фатальних помилок.

Програма курсу

  • Заняття 1
    • Чому розуміння UX є важливим для будь-якого продукту. Usability процеси в розробці продукту, сервісу, стартапу
    • Пошук ідеї та вибір ніші
  • Заняття 2
    • Бізнес модель. Lean canvas
    • Практичне заняття
  • Заняття 3
    • Бізнес модель. Lean canvas (обговорення створених lean canvas)
    • Стратегія стартапу SWOT-аналіз
    • Практичне заняття
  • Заняття 4
    • Портрет користувача, карти емпатії, призначені для користувача сценарії
    • Практичне заняття
  • Заняття 5
    • Інформаційна архітектура
    • Практичне заняття
  • Заняття 6
    • Вайфрейми й прототипи
    • Вирівнювання, сітка, ритм
  • Заняття 7
    • Маркетинг. Логотип і бренд. Презентації
    • UI кіти та дизайн з нуля. Робота з дизайнером
    • Робота з очікуваннями Замовника, інвестора

Особливості курсу

  • На курсі будуть розглянуті ваші реальні проєкти, їх оцінка, виявлення слабких сторін, можливі нестандартні рішення та рекомендації
Більше інформації
Курс
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
3 місяців
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
240 USD за курс
Гнучкий графікВидається диплом/сертифікатРеальний проект у портфоліо
Genius.Space
  • Web & Mobile Design / UI/UX
Подробиці

Курс дозволяє опанувати професію WEB-дизайнера з нуля.На заняттях ви отримаєте досвід роботи з адаптивним дизайном, розуміння етапів створення сайтів та інтерфейсів, навчитесь працювати з Photoshop, Adobe XD, Sketch, Figma, розберетесь в особливостях роботи в агенстві та на фрілансі, а дипломний проєкт стане першою роботою у портфоліо.

Програма курсу

Знайомство зі спікерами та курсом

  • Знайомство з GeniusMarketing.
  • Розглянемо приклади того, що навчимося у процесі навчання.
  • Програма навчання.
  • Формат та дати відкриття уроків.
  • Знайомство та робота з платформою.
  • Принцип нарахування балів.
  • Посилання на ботів та чати.

Ставимо цілі на курс

  • Що таке цілепокладання та як за його допомогою змінити життя.
  • Визначаємо точку А та точку Б.
  • Прописуємо мрії та кроки, як їх досягти.

Вступ до веб-дизайну

  • Візуальний багаж:
    • Як розвивати нагляд і де брати натхнення. Де шукати та як розвивати.
  • Історія веб-дизайну:
    • Що таке веб-дизайн.
    • Історія веб-дизайну, відмінність графічного та веб-дизайну, теорія.
    • Плюси та мінуси професії.
    • Які є типи проєктів.
  • Стиль у веб-дизайні:
    • Огляд існуючих стилів – що таке мінімалізм, типографічний стиль, колажування, скіоморфізм, меоморфізм тощо.
    • Тренди у веб-дизайні.

Процес створення сайту

  • Як відбувається процес створення сайту.
  • Ресерч - ux - ui - front - back - qa.

Типи сайтів

  • Лендинг
    • Розбір та особливості роботи над лендингом.
  • Корпоративний
    • Розбір та особливості корпоративного сайту.
  • E-commerce/CRM
    • Розбір та особливості роботи над сайтом для E-commerce/CRM.

У якому софті працювати. Розбір інструментів

  • Огляд програм для роботи:
    • Розбір найактуальніших програм для роботи.
    • Photoshop.
    • Adobe XD.
    • Sketch.
    • Figma.
  • Photoshop:
    • Як працювати у Photoshop.

Робота с Figma

  • Розбір інструментарію Figma.
  • Базовий набір інструментів та принцип роботи з ними.
  • Робота у Figma Pro:
    • Поглиблена робота у програмі. Створення першого дизайну.

Бриф, мудборд і ресерч

  • Що таке бриф та як його скласти.
  • Принцип та послідовність роботи дизайнера. Підготовка до роботи та бриф по роботі з клієнтом.
  • Як скласти бриф – які питання потрібно поставити клієнту, щоб на виході зробити той продукт, який замовив клієнт.
  • Як правильно та неправильно проводити брифи.
  • Розбір понять "муборд", "ресерч".

Основи UX

  • UX – що це й навіщо
  • Що таке проектування сайту.
  • AIDA.
  • Психологія розташування елементів.

LIVE Практика – створення інтерфейсів

  • Створення сайту – по реальному брифу робимо мубдорд, ресерч:
    • робота з брифом, мудборд.
  • UX перших 2-х екранів сайту:
    • робота над першими 2 екранами сайту.

Основи UI

  • UI – що це і навіщо.
  • Як переводити сенси у візуальну упаковку.

Етапи створення дизайну

  • Композиція:
    • Робота з композицією.
  • Типографіка:
    • Основи типографіки.
  • Робота з кольором:
    • Психологія кольорів, робота з кольором.
  • Сітка:
    • Що таке "сітка" і навіщо вона потрібна в роботі.
  • Адаптивність:
    • Як адаптувати сайт.
  • Іконки:
    • Іконки, анімації, інтерактивність.

LIVE Практика – створення інтерфейсів 2

  • Відображення концепту лендингу:
    • створення концепту лендингу;
    • відображення UI проектів студентів.

Creative

  • Як і де шукати ідеї та розвинути в собі креативність:
    • пошук ідей, як виходити Out of the book;
    • як налаштувати себе на потік креативності;
    • які інструменти та техніки використовувати.

Робота на сервісі WEBFLOW

  • WEBFLOW – що це і як зібрати свій сайт там:
    • робота з платформою;
    • чому це найзручніший сервіс;
    • розбір інтерфейсу.
  • Покрокове створення лендингу на WEBFLOW:
    • робота зі стандартними та Zero блоками;
    • використання анімацій;
    • конструювання лендингу.

Як заробляти на дизайні

  • Упаковка кейсів та портфоліо, як оформити.
  • Шляхи розвитку у веб-дизайнера і як їх досягти.
  • Особливості роботи:
    • робота в агенстві чи на фрілансі – що ближче вам?
    • як працювати в агенції.

Підбиття підсумків та закриття курсу

  • Дипломна робота.
  • Підсумки курсу.
  • Отримання сертифіката/диплому.

Особливості курсу

  • Доступ до курсу:
    • пакет "Basic" – 3 місяці
    • пакет "Pro" – 6 місяців
    • пакет "Premium" – 12 місяців
  • Практичні домашні завдання
  • Додаткові переваги у пакетах "Pro" та "Premium":
    • сертифікат/диплом про проходження курсу
    • індивідуальний зворотній зв'язок від куратора
    • 12 ефірів "Питання - відповідь" від спікерів курсу

Викладачі курсу

Євген Кудрявченко - Засновник Vintage web production.
Ольга Шевченко - Креативний директор Vintage web production.
Іван Тараненко - Senior Designer у Vintage web production.
Сергій Ковтун - Senior Designer у Vintage web production.
Євген Демченко - Ex арт-директор digital-проектів 1+1 Media.

Більше інформації
Курс
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
24 занять
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
170 USD за курс
Гнучкий графікВидається диплом/сертифікатРеальний проект у портфоліо
Genius.Space
  • Web & Mobile Design / UI/UX
Подробиці

Курс допоможе опанувати професію UX/UI дизайнера з нуля. На заняттях ви вивчите основи UX/UI дизайну, методології та інструменти для розробки найкращих інтерфейсів, навчитесь створювати візуальний та адаптивний дизайн, матимете власноруч створений проєкт у портфоліо, поради щодо оформлення CV та підготуєтеся до інтерв'ю з роботодавцем/замовником.

Програма курсу

UX/UI дизайнер

  • Хто такий UX/UI дизайнер.
  • Які особливості роботи в різних типах компаній.
  • Що робить UX/UI дизайнер на роботі.

Методології/Human centered design процес. UX методології

  • Які підходи існують.
  • Які підходи коли краще використовувати + як зібрати кейс в портфоліо.

Збір даних від замовника

  • З ким говорити.
  • Які запитання ставити.
  • Як проводити зустріч з замовником.

Дослідницька стратегія

  • Які методи досліджень існують.
  • Які методи коли краще використовувати.

Аналіз конкурентів

  • Як вибрати конкурентів.
  • За якими параметрами їх аналізувати.

Інтерв'ю з користувачами

  • З ким говорити.
  • Які питання ставити.

Опитування

  • Які запитання ставити.
  • Як обробляти відповіді.

Персонажі

  • Хто такі персонажі.
  • Навіщо вони потрібні.

Мапа шляху користувача

  • Що таке мапа шляху.
  • З чого складається мапа.
  • Як дані перетворюються на рішення.

Інформаційна архітектура

  • Що таке інформаційна архітектура.
  • Навіщо вона потрібна.
  • Як нею користуватись.

Інструменти дизайнера. Як змінювався софт

  • Які задачі виконує діджитал дизайнер.
  • Актуальні програми які сьогодні використовують діджитал дизайнери.

Принципи роботи з Figma. Основи інтерфейсу. Організація макетів

  • Як працювати з Figma.
  • Функції та інструменти Figma.
  • Як структуровано вести проекти та організовувати простір.

Елементи сайту. Стилі, сітки та автолейаути

  • Які бувають типи сайтів та їх елементи.
  • Як підготувати макет Figma перед створенням дизайну.

Прототипування

  • Що таке прототипи.
  • Які інструменти прототипування існують.
  • Навіщо потрібні прототипи.

Тестування інтерфейсів

  • Що таке тестування інтерфейсів.
  • Що тестувати.
  • З ким тестувати.

Референси та мудборди

  • Навіщо потрібно створювати мудборди та збирати референси.
  • Як тренувати надивленість.

Візуальний дизайн: типографіка та іконки

  • Що таке візуальний стиль сайту.
  • Принципи типографіки.
  • Робота зі шрифтами.
  • Як створювати іконки.

Адаптивний дизайн

  • Як правильно створювати дизайн для мобільних пристроїв.
  • Адаптація складних елементів.

Візуальний дизайн: композиція, сітки та колір

  • Що таке колір та як його використовувати.
  • Основні правила побудови композицій.
  • Типи сіток та особливості їх побудови.

Презентація

  • Як підготуватись до презентації.
  • Як презентувати рішення.

Дизайн система та UI kit. iOs, Android. Особливості та гайдлайни

  • Для чого потрібні гайдлайни.
  • Особливості використання гайдланів Human Interface Guidelines та Material Design.
  • Що таке дизайн-система.
  • В чому відмінність дизайн-системи та UI kit.
  • Що таке атомарний дизайн?

Веб аналітика

  • Особливості інструментів аналітики.
  • Як цифри можуть впливати на дизайн.
  • Основні інструменти Google Analytics.

Передача файлів в розробку

  • Як стати кращим другом із розробником коли ти дизайнер проекту.
  • Вчимося готувати специфікації макетів для передачі розробнику.

Портфоліо, CV. Як підготуватися до інтерв'ю з роботодавцем/замовником

  • Що має містити портфоліо дизайнера.
  • Що має містити резюме.
  • Як підготуватися до інтерв'ю з роботодавцем/замовником.

Особливості курсу

  • Доступ до курсу:
    • пакет "Basic" – 3 місяці
    • пакет "Pro" – 6 місяців
    • пакет "Premium" – 12 місяців
  • Практичні домашні завдання
  • 4 ефіри "Питання - відповідь" від спікерів курсу
  • Додаткові переваги у пакетах "Pro" та "Premium":
    • сертифікат/диплом про проходження курсу
    • індивідуальний зворотній зв'язок від куратора
    • додаткові ефіри "Питання - відповідь" від спікерів курсу
    • доступ до чату з вакансіями від Genius.Space

Викладачі курсу

Євген Педорич - UI designer, Product designer у Kyivstar.
Іста Чебан - UX designer, Product designer у Kyivstar.

Більше інформації
Курс
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
20 занять
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
9 000 UAH за курс
Вечірні заняттяВидається диплом/сертифікатСупровід ментораРеальний проект у портфоліо
CHI IT Academy
  • Web & Mobile Design / UI/UX
Подробиці

Наш курс UI/UX-дизайну для початківців на 80% складається з практичних занять, тому після його закінчення ти отримаєш і сертифікат, що підтверджує твої нові навички, і готові проєкти в портфоліо, які ти можеш показати роботодавцю. Все в твоїх руках!

Програма курсу

Всупне заняття

Ти знайомишся з лектором, групою, планом навчання та структурою курсу, а також дослідиш роль дизайну у розробці продукту в цілому.

Практичне заняття 1

Оберемо тему для твого першого проєкту й визначимо шляхи та можливості його створення.

Знайомство з Figma

Третє заняття присвячене базовій програмі для дизайнерів - Figma. Ми розберемося з її інтерфейсом і власноруч випробуємо функціонал. Також визначимо, які сайти існують та для чого використовують кожен з видів.

Практичне заняття 2

На другій практиці ми попрацюємо над структурою сайту. Ти дізнаєшся про способи групування сторінок, їхню ієрархію на сайті та зв'язок одне з одним. Власноруч спробуєш створити збалансовану структуру сайту.

Дизайн-мислення

На п'ятому занятті ми знайдемо відповіді на запитання про метод дизайн-мислення: на чому він базується та як використовувати на практиці в реаліях сучасності.

Практичне заняття 3

На практиці допрацюємо деталі твого першого проєкту.

Основи композиції. Композиційні прийоми

Розглянемо методи створення композиції, її види, яскраві об'єкти, базові елементи, групування елементів тощо.

Презентація першого проєкту

У тебе є перший проєкт в рамках цього курсу, яким ти поповниш своє портфоліо. Однак пам'ятай - це ще не кінець!

Кольори

Розберемо значення кольорів у дизайні, познайомимось із тонкощами підбору кольорів та правилами їхньої комбінації. Також оберемо тему для другого проєкту.

Практичне заняття 4

На занятті з'ясуємо, як слід розміщати блоки на сторінці, які типи структур сторінки бувають та як підібрати влучний - і всі знання ти опануєш власними руками.

Основи типографіки. Типографічні прийоми

Ти дізнаєшся, що таке шрифт, гарнітура, кегль, кернінг, інтерлін'яж, базова лінія. Розберемо, що таке засічки та сеанс-засічки, де купити шрифти, як працювати з рівнями заголовків. Також розглянемо правила роботи з текстовими блоками.

Практичне заняття 5

Незабаром захист другого проєкту, тому на цьому практичному занятті розбираємо, опрацьовуємо та вдосконалюємо власний проєкт.

Робота з клієнтом. Іконки

На цьому занятті ти дізнаєшся, як працювати з брифом та його складовими. Розберемо, як правильно використовувати іконки на сайті та для чого взагалі вони потрібні.

Захист другого проєкту

Вдруге на цьому курсі ти презентуєш власний проєкт. А далі - тільки більше практики та нових звершень!

Адаптивний дизайн. UX патерни, фічі та закони юзабіліті

Розглянемо особливості дизайну для різних пристроїв (смартфонів, планшетів, ноутбуків), а також варіанти й правила використання адаптивного дизайну. Поглибимось в UX-патерни та з'ясуємо, як їх втілювати на реальних проєктах. І куди ж без вибору теми третього - фінального - проєкту.

Практичне заняття 6

На цьому занятті разом попрацюємо над домашньою сторінкою та дизайн-системою.

Практичне заняття 7

Розберемо нюанси твого проєкту перед захистом, вдосконалимо його, бо зовсім скоро презентація проєкту перед лектором!

Behance. Оформлення резюме

Для сучасного дизайнера важливо, щоб його роботи бачили. Тому заняття присвячено платформі Behance: ти дізнаєшся, як створити профіль, на який одразу хочеться підписатися. Якісне резюме є невід'ємною частиною дизайнера з кар'єрними планами, тому ти на прикладах зрозумієш, що має містити твоє резюме, щоб привернути увагу рекрутерів.

Практичне заняття 8

Ти вже майже на фініші, тому час гарно підготуватися до захисту проєкту, врахувати всі поради лектора та створити щось неймовірне!

Презентація третього проєкту

Цей час настав! Тепер у тебе є готове портфоліо й сертифікат, які можна додати до свого резюме та робочих сторінок у соц.мережах.

Особливості курсу

  • 20 онлайн-занять
  • зворотній зв'язок та регулярну підтримку досвідченого ментора
  • доступ до зручної онлайн-платформи для навчання
  • допоміжні матеріали: записи лекцій, презентації та чек-листи
  • сертифікат про закінчення курсу, що підтвердить твої навички та компетенції
  • для найкращих студентів – можливість вступу до оплачуваної інтернатури в партнерській ІТ-компанії

Викладачі курсу

Кирило Терещчук - UX designer

Більше інформації
Курс
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
3 місяців
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian, English
Вартість
безкоштовно
Заняття цілий деньВидається диплом/сертифікатМожливе працевлаштуванняСупровід ментораРеальний проект у портфоліо
Mate academy
  • Web & Mobile Design / UI/UX
Подробиці

Навчишся працювати за повноцінним дизайн-процесом, починаючи з досліджень і закінчуючи інтерфейсними рішеннями для мобільних додатків та web-сервісів. Після курсу опануєш популярні UX-методології, вмітимеш проєктувати зручний та привабливий UI. Також тебе чекає оформлення твоїх проєктів у портфоліо на Behance.

Програма курсу

Design Basics

  • Figma Essentials
  • Basic UI Elements
  • Components, Autolayout, and Variants
  • Typography Basics
  • Grids
  • Prototyping
  • UI Design
  • Clickable Prototyping

UX Design - Research

  • Intro
  • Design Process
  • Quantitative Research (Surveys)
  • Heuristic Interface Analysis
  • Qualitative Research (In-Depth Interviews)
  • Jobs To Be Done
  • Customer Journey Mapping
  • Kano Model. Features Prioritization
  • Information Architecture Mapping
  • User Flows
  • Prototyping
  • Unmoderated User Testing

UI Design - Mobile App Design

  • Grids
  • Mobile Interfaces
  • Interface Patterns & Trends
  • Colors & UI
  • Typography
  • Design Gestalts and Rules
  • Handoff Preparation (UI Kits)

Web Interfaces

  • Scrum Methodology
  • Gathering Data From Interviews
  • Personas and User Stories
  • Product Hypotheses
  • Prototyping
  • Composition and Typography
  • Graphic Rhymes
  • Typical UI Mistakes
  • Adaptive Design
  • How to Present Your Work
  • Project Presentation
  • Design Systems

Portfolio Cases on Behance

  • Behance Overview
  • Case Structure
  • Trends
  • Case Design Tips
  • Second Behance Case

Employment

  • Introduction
  • Preparing Your Resume
  • Preparing Your Cover Letter
  • Common HR Interview Questions
  • Creating Your LinkedIn Profile
  • Other Profiles
  • How to Find Vacancies
  • How to Find Recruiters' Contacts
  • How to Apply for a Job in the Right Way
  • Creating Your Djinni Profile
  • Interview Preparation

HTML + CSS Basics

  • Environment Setup
  • HTML Basics
  • CSS Basics
  • Colors and Fonts
  • Box Model Basics
  • Semantic Basics
  • Responsiveness Basics
  • CSS Selectors
  • Pseudo-Elements and Pseudo-Classes
  • Specificity
  • Links and URLs
  • Images
  • Media Queries
  • Forms
  • Position
  • Extra topics

Особливості курсу

  • Графік навчання в будні (9:00-18:00)
  • Проходження відбору на курс
  • Онлайн підтримка щодня
  • Ком'юніті студентів
  • Кар'єрна підтримка впродовж 3 років

Викладачі курсу

  • Eugene Ochkalenko - Product designer / Coach
  • Kate Karaush - Student's Coordinator | Python & UI/UX
  • Nadiia Adamovych - UI/UX Designer / Mentor
Більше інформації
Курс
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
4 місяців
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
5 000 UAH за місяць
Гнучкий графікВидається диплом/сертифікатСупровід ментораРеальний проект у портфоліо
Foxminded
  • Web & Mobile Design / UI/UX
Подробиці

На наших курсах по веб дизайну ми вчимо студентів збирати та обробляти статистику, досліджувати шлях користувача в системі та складати сценарії використання продукту, створювати прототипи та мок-апи. Ми поговоримо про те, якими інструментами користуються сучасні дизайнери, і як планувати та просувати кар’єру за напрямом UI/UX. Після закінчення курсу у вас буде готовий проект у портфоліо, який можна буде показати майбутньому роботодавцю.

Програма курсу

UX Дослідження

UX Дослідження складається з двох частин: збір даних та їх узагальнення, таким чином допомагає нам визначити, підтвердити або спростувати наші припущення, знайти спільні риси в моделях поведінки користувачів, а також розпізнати їхні потреби та цілі.

Структура проєкту

Складання інформаційної архітектури, написання історій, сценаріїв і User Flow на основі користувальницького дослідження.

Прототипування

Скетчі, вайрфрейми, мокапи як способи комунікації у дизайні. Для перевірки чи спростування інформаційної архітектури та інших аспектів проєкту.

Принципи веб-дизайну

Візуальна вага, напрямок, акцентування, контраст, балансування, повторення, зручність сприйняття, чим більше уваги приділяти цим принципам, тим вдалішим в результаті вийде дизайн.

Компоненти

Кнопки, меню, перемикачі, форми - всі ті елементи, що допомагають користувачам взаємодіяти з сайтом або програмою. У кожного компонента може бути кілька станів, які допомагають користувачам зрозуміти інтерфейс. Також вчимося передавати дизайн спіки розробникам та взаємодіяти з ними.

Проєкт для портфоліо

Процес створення UX-портфоліо висвітлює ключові моменти вашого процесу проєктування та дозволяє показати іншим, хто ви як дизайнер, ваші навички та досягнення.

Попередні вимоги

  • Знання та мінімальний досвід використання будь-якого графічного редактора (Sketch (MacOS), Figma (MacOS/Windows) або Adobe XD)
  • Знання англійської мови на рівні читання технічної документації

Особливості курсу

  • Швидкість проходження курсу залежить від вас. Швидше вчитесь - менше платите. Середній час проходження курсу 2-4 місяці
  • 7 днів тестового періоду
  • Менторинг
  • Безкоштовна заморозка

Викладачі курсу

  • Родко Хоржинський - Head of Product Design at Reviult
  • Ігор Косирєв - Senior Product Designer at Trackimo
  • Діана Сульдіна - UI/UX Designer
Більше інформації
Курс
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
12 тижнів
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian, English
Вартість
безкоштовно
Гнучкий графікВидається диплом/сертифікат
Genesis Academy
  • Web & Mobile Design / UI/UX
Подробиці

Курс допоможе систематизувати знання про основи колористики, композиції та типографіки, а також навчить працювати з даними продуктової аналітики та покращенням дизайн-рішень для підвищення продуктових метрик за допомогою дизайну. Протягом навчання також дізнаєтесь як проводити дослідження, тестування та аналіз конкурентів, створювати дизайни для різних аудиторій.

Програма курсу

Вступ в продуктове IT

  • Tech for non-tech
  • Про курс та професію продуктового дизайнера
  • Типографіка, верстка та кольори
  • Мобільні та веб-інтерфейси
  • Бібліотеки компонентів та дизайн-системи
  • Хороші та погані інтерфейси

Користувацький досвід / UX Дослідження

  • Психологія користувача та UX-патерни
  • Аналіз конкурентів та евристичний аналіз
  • Прототипування та шлях користувача
  • Lean UX та Agile
  • Якісні та кількісні методи досліджень
  • Юзабіліті-тестування
  • Глибинні інтервʼю
  • Теорія Jobs-to-be-Done

Продукт та процес

  • Робота в продуктовій команді
  • Залучення, монетизація та повернення користувачів
  • Гіпотези та брейнштормінг
  • Продуктова аналітика та Data-driven підхід
  • А/В-тестування
  • Робота над фінальним проєктом

Особливості курсу

  • Попередня реєстрація на курс, з проходженням тестових завдань та співбесіди
  • Лекції 2 рази на тиждень
  • Доступ до всіх матеріалів впродовж 2 місяців після закінчення школи
  • Індивідуальний фідбек від викладача
  • Нетворкінг
  • Сертифікат про закінчення школи

Викладачі курсу

  • Олексій Кравченко - UI/UX Designer, Universe
  • Олександр Личак - Head of Product, OBRIO
  • Анатолій Денисюк - Head of Product Design, Headway
  • Аліна Чубченко - Product Designer, Quarks
Більше інформації

Сторінки

Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.