Курси Delivery Manager

Фільтр
Курс
Рекомендуємо
Формат
Online
Початок навчання
01.04.2025
Тривалість
2 місяців
Рівень
Для початківців, Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Гнучкий графікВидається диплом/сертифікатСупровід ментораРеальний проект у портфоліо
Robot Dreams
  • Delivery Manager
Подробиці

За 11 тижнів ви на практиці ознайомитеся з делівері-менеджментом продуктових й аутсорс-компаній та розглянете особливості різних бізнес-доменів.

Програма курсу

Хто такий Delivery Manager і чим він займається

  • Дізнаєтеся, які базові обовʼязки має делівері-менеджер і за що відповідає на проєкті
  • Розберете ключові етапи та процеси в управлінні делівері програмного забезпечення
  • Розглянете матрицю компетенцій: як працювати з людьми та технологіями
  • Визначите власні зони для росту, щоб просуватися в делівері-менеджменті

Delivery Management у продуктовій та аутсорс-компанії

  • Отримаєте overview ІТ-ринку в Україні та розберете відмінності в інтерпретуванні позиції Delivery Manager залежно від типу компанії
  • З’ясуєте, чим відрізняється делівері-менеджмент у продуктовій та аутсорс-компанії
  • Розглянете компоненти успішного делівері: люди, технології, процеси, культура

У чому полягає суть процесу делівері в ІТ-компанії

  • Дізнаєтеся, з яких етапів складається процес делівері
  • Зрозумієте, яку роль відіграє Delivery Manager у вдосконаленні або адаптації під ринок продукту чи послуги
  • Розберете Value Proposition Canvas
  • Вивчите основи делівері-менеджменту в перепродажу

Продуктове планування в делівері-менеджменті

  • Розглянете різні підходи до продуктового планування
  • Опануєте фреймворки управління цілями
  • Розберете принцип використання ОКР-фреймворку на реальних кейсах

Roadmap продукту чи послуги у сфері ІТ

  • Розглянете основні елементи roadmap продукту чи послуги
  • Навчитеся складати roadmap, формувати місію, візію, цілі та досягнення
  • Дізнаєтеся, як спілкуватися з компанією мовою цінностей, пріоритетів і ризиків

Як керувати ризиками та готувати звітність

  • Розглянете основні види ризиків і методи їхньої оцінки
  • Навчитеся створювати реєстр ризиків
  • Дізнаєтеся, як готувати звітність

Особливості роботи з різними бізнес-доменами

  • Розглянете особливості різних бізнес-доменів і їхню важливість для делівері-менеджменту
  • Дізнаєтеся, як фактори бізнесу впливають на процес делівері
  • Розберете основні бізнес-тренди залежно від ІТ-напряму
  • Навчитеся будувати Business Model Canvas

Актуальні тенденції під час вибору технологій та архітектури проєкту

  • Розглянете тренди в основних бізнес-доменах
  • Отримаєте overview популярних технологічних стеків та інструментів
  • Дізнаєтеся, як обрати оптимальну платформу, мову програмування, інструменти тощо на ваш проєкт або на проєкт, який потрібно запустити з нуля

Як обрати ІТ-архітектуру під проєкт

  • Дізнаєтеся, чому від правильного вибору архітектури залежить майже все на проєкті
  • Розберете корпоративні інфраструктури
  • Порівняєте різні технології та інструменти на підставі потреб бізнесу
  • З’ясуєте, як підготувати продукт до релізу й організувати технічне виведення на ринок
  • Зрозумієте, як розробити стратегію масштабування й проаналізувати технічні ризики

Розробка й тестування програмного забезпечення

  • Дізнаєтеся, з яких етапів складається процес розробки ПЗ
  • Детально розберете етап тестування: тест-стратегія, тест-план, автоматизація, контроль якості
  • Вивчите методології CI/CD і як вони допомагають у безперервній інтеграції
  • Дізнаєтеся про роль DevOps на проєкті
  • Розглянете метрики оцінювання якості роботи команди

Методології розробки програмних продуктів

  • Отримаєте overview методологій розробки програмних продуктів: Scrum, Kanban, Lean, SAFe
  • Зрозумієте, чому важливо підбирати свою методологію під кожну стадію проєкту
  • Навчитеся обирати методологію під проєкт

Як керувати проєктом та операційними процесами

  • Розберете процес управління проєктом як невіддільну складову делівері-менеджменту
  • Вивчите модель управління Delivery
  • Розглянете основи управління контрактами
  • Дізнаєтеся, як проводити аудит прогресу та бюджету

Як налагодити безперервне вдосконалення продукту чи послуги

  • Дізнаєтеся, що таке Continual Improvement Process і навіщо це потрібно вашому продукту чи послузі
  • Розберете кейс лектора з BlaBlaCar
  • Отримаєте best practices, які допоможуть мотивувати команду бути гнучкими, змінювати й вдосконалювати продукт

Як розробити власний стиль менеджменту й управління командою та прокачати лідерські якості

  • Розглянете ключові лідерські якості, які потрібно розвивати, щоб працювати в делівері-менеджменті
  • Дізнаєтеся, які стилі менеджменту існують
  • Розберете принципи відбору талантів і формування команди
  • Зрозумієте, як проводити рев’ю навичок членів команди й будувати плани розвитку
  • З’ясуєте, як керувати стабільністю в команді

Case Study: як сформувати цінності компанії та навіщо вони потрібні

  • Дізнаєтеся, як цінності впливають на атмосферу в колективі, продуктивність і результат роботи
  • Розберете реальні кейси підбору й адаптації цінностей в компанії

Як сформувати вакансію та скласти резюме на позицію Dekivery Manager

  • Підготуєте резюме на позицію Delivery Manager і зрозумієте, на чому робити акцент в самопрезентації
  • Отримаєте поради з приводу того, як "читати" опис вакансії та перевірити релевантність власного досвіду на позицію
  • Дізнаєтеся, як сформувати опис вакансії, щоб знайти "саме ту" людину
  • Розберете приклади влучних і нерелевантних резюме

Як сформувати команду проєкту

  • Розберете етапи життєвого циклу команди за Такманом
  • Розглянете ключові хард- і софт-скіли та навчитеся їх перевіряти на співбесіді
  • Дізнаєтеся, що таке Individual Contributor Career Level Guide

Як налаштувати комунікацію з клієнтом у процесі делівері-менеджменту

  • Дізнаєтеся, як вести переговори з клієнтом і балансувати між стороною клієнта і стороною команди
  • Навчитеся структурувати комунікацію з клієнтом і вибудовувати довготривалі стосунки
  • Ознайомитеся з різними бізнес-моделями та зрозумієте, як вони впливають на комерційний успіх проєкту

Як вести переговори з клієнтом і стейкхолдерами

  • Розберете особливості комунікації з клієнтом, стейкхолдерами та командою
  • Отримаєте best practices, які допоможуть захищати інтереси команди, зберігаючи водночас теплі відносини зі стейкхолдерами

Q&A-сесія

  • Отримаєте відповіді на всі запитання щодо програми, курсового проєкту
  • Повторно розберете складні кейси

Презентація курсового проєкту

  • Підготуєте курсовий проєкт - комерційну пропозицію для клієнта
  • Презентуєте курсовий проєкт лекторці та колегам

Особливості курсу

  • Сертифікат за здобутки
  • Можна повернути кошти до 3 заняття
  • Теорія
  • Практика
  • Інструменти
  • case study - переговори з клієнтом та стейкхолдерами

Викладачі курсу

  • Юлія Смойловська - Delivery Director at Luxoft
  • Ігор Іващенко - Віцепрезидент Engineering Pro Marketplace at BlaBlaCar
  • Володимир Лисюк - Engineering Manager at Grammarly
Більше інформації
Курс
Рекомендуємо
Формат
Online
Початок навчання
27.11.2024
Тривалість
8 тижнів
Рівень
Для початківців, Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Гнучкий графікВидається диплом/сертифікатСупровід ментора
Laba
  • Delivery Manager
Подробиці

Курс для бажаючих опанувати професію delivery-менеджера. На заняттях ви пройдете повний шлях від переговорів із клієнтом до запуску проєкту: прокачаєте навички у веденні комунікацій із клієнтами, розберетеся в комерційних моделях і моделях бізнес-взаємодії, покроково розберете кожен етап життєвого циклу контракту, навчитеся прораховувати фінансові моделі своєї delivery.

Програма курсу

Delivery Manager: огляд та онбординг

  • Що таке delivery-менеджмент
  • Навіщо знадобився новий тайтл delivery-менеджера
  • Як з'явилися delivery-менеджери
  • Роль та обов'язки delivery-менеджера
  • Матриця компетенцій, навички та мислення
  • Кар'єрний шлях delivery-менеджера

Вступ до процесу delivery

  • Що означає поняття "бізнес"?
  • Ланцюжок цінності
  • Стилі бізнес-моделей
  • Цінність для клієнта (Value Proposition Canvas)
  • Цінність для бізнесу (Business Model Canvas)
  • Визначення сильних сторін бізнес-юніту

Delivery-менеджер у передпродажі

  • Посібник з управління взаємодією (Engagement Management Guide)
  • Що таке моделі бізнес-взаємодії та комерційні моделі (Business Engagement Models & Commercial Models)
  • Моделі взаємодії в деталях
  • Основні комерційні моделі
  • Методології розробки
  • Метрики та KPI

Від передпродажу до договору

  • RFI, RFQ та RFP
  • Як зробити успішний перехід від передпродажу до delivery
  • RPF: Scope, Methodology та Change Control, Estimates та Assumptions; Timeline, Milestones, Resources, Business Solution
  • Statement of work: на що звертати увагу
  • Контрольний перелік готовності клієнта до взаємодії (Client Readiness Checklist)

Delivery-менеджмент як бізнес

  • Рекрутмент у delivery: навіщо він потрібен
  • Стратегії рекрутменту людських ресурсів
  • Управління людськими ресурсами через призму фінансів та місцевих трудових законодавств (employment regulations)
  • Хеджування ризиків: згортання проєкту або команди, овертайми, нестача ресурсів
  • Вартість vs дохід: коефіцієнт використання ресурсів, дохід від бізнесу, маржинальність бізнесу

Процес управління контрактами

  • Типи та структури контрактів
  • Створення P&L-звітності
  • Інвойсинг та розрахунки з клієнтом
  • Овертайми, шифти, онколи з урахуванням законодавства різних країн
  • Відслідковування бюджету взаємодії та контрактів (GAAP: Contract CAP)
  • Перехід Opportunity в Deal (Deal Validation, Qualification, Approval)
  • Аудит взаємодії та контрактів
  • Рейт-карта
  • Розрахунок відсотка вибуття (Attrition)
  • Буфер ресурсів (Fix-capacity проєкт)

Комунікація з клієнтами. Частина 1

  • Як побудувати правильний потік комунікацій
  • Баланс формальних та неформальних комунікацій
  • Сприйняття довіри з боку клієнта

Комунікація з клієнтами. Частина 2

  • Особисті та загальні зобов'язання щодо проєкту, відповідальність за проєкт/потік
  • Переговори з клієнтами
  • Робота з незадоволеним клієнтом
  • Формування відносин із мало залученим стейкхолдером
  • Як зрозуміти, чому стейкхолдер налаштований проти нас
  • Практика: розбір кейсів

Онлайн-воркшоп

Q&A-сесія з викладачем та обговорення питань минулих занять.

Лідерство

  • Зміна майндсету: перехід від технічного фахівця до лідера
  • Перехід від проджект-менеджера до delivery-менеджера: у чому різниця та які виклики з цим пов'язані
  • Портрет лідера команди
  • Комунікація з командою та клієнтами: різниця
  • Мотивація команди: розширення прав та можливостей

People Management

  • Лідерство та управління: у чому концептуальна різниця
  • Крос-функціональні команди: як це працює на практиці
  • Довіра у команді
  • Розв'язання конфліктів у команді
  • Performance management: як вимірювати продуктивність команди

Архітектурні стилі та патерни дизайну IT-рішень. Частина 1

  • Нотації діаграм візуалізації (BPMN, UML, Діаграма компонентів в UML)
  • Монолітна архітектура
  • Бази даних, DB-реплікація, DB-масштабування
  • Вертикальне та горизонтальне масштабування
  • Балансування навантаження (Load Balancing)
  • Мережа delivery контенту (CDN)

Архітектурні стилі та патерни дизайну IT-рішень. Частина 2

  • Хмарна архітектура (off- та on-premise) vs внутрішні рішення (in-house)
  • Мікросервісна архітектура
  • Узгодження бізнесу та технологій
  • Виявлення й аналіз вимог (функціональні та нефункціональні вимоги)
  • Значущі вимоги до архітектури (SAR або ASR) та атрибути якості

Управління delivery. Частина 1

  • Модель управління delivery
  • Додаткові артефакти
  • Комунікаційні події: Status Meetings, Monthly Service Review, Strategic Planning Session, Quarterly Business Review, Enterprise Architecture Committees, Monitoring та Reporting
  • Аудит прогресу та бюджету
  • Звітність за контрактом

Управління delivery. Частина 2

  • Процес управління проєктом/програмою
  • Процес та інструменти розробки програмного забезпечення
  • Інженерна досконалість та гарантія якості
  • Управління релізами та контроль змін
  • Етап розгортання

Онлайн-воркшоп

Q&A-сесія з викладачем та обговорення питань минулих занять.

Особливості курсу

  • Курс складається з 14 онлайн занять + 2 воркшопів
  • Закріплення отриманих знань на практиці
  • Особистий зворотний зв'язок від викладача
  • Доступ до матеріалів залишається назавжди
  • Сертифікат після закінчення курсу

Викладачі курсу

Андрій Богданов - Delivery Director у Luxoft

Більше інформації
Курс
Формат
Online
Початок навчання
23.10.2024
Тривалість
7 занять
Рівень
Для досвідчених, Для професіоналів
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Гнучкий графікВидається диплом/сертифікатСупровід ментора
IAMPM
  • Delivery Manager
  • Project Manager
Подробиці

Цей курс призначений для фахівців, які прямо або побічно беруть участь в Pre-sale стадії. Програма розроблена під потреби менеджерів, тому під час навчання ви отримаєте приклади процесів Pre-sale в компаніях різного розміру, скрипти для написання переконливих Proposal і навички обробки заперечень клієнта, вибудовувати ефективну комунікацію з клієнтом для підписання договорів на взаємовигідних умовах.

Програма курсу

Як влаштований Presale та залучення клієнта

  • Pre-Sale: етапи, механізм роботи.
  • Організація: типи компаній, види Presale процесу.
  • Перші кроки: Lead Qualification, потенційний обсяг робіт, підхід і flow комунікації.
  • Запити: RFI. RFQ, RFP, RFB.

Готуємося до продажу

  • Вимоги: Requirements elicitation, UML, StoriesOnBoard.
  • Технічна кваліфікація проєкту: preliminary solution design та технічні обмеження.
  • Оцінка: декомпозиція, альтернативи та ризики, узгодження ціни.
  • Управління очікуваннями: типи клієнтів, маніпуляції, помилки.

Планування та бюджет

  • Project Scope: Discovery, WBS, Feature List.
  • Engagement-моделі: Fixed Price, Time & Materials, ODT, Outstaffing.
  • Бюджет: планування, розрахунок, буфер.
  • Ризики: технічні, процесні, бюджетні.

Керування Presale командою

  • Presale команда: ролі, зони відповідальності, організація.
  • Комунікація: Sales, Delivery і Project Manager-и.
  • Результат: твердження з бізнесом і клієнтом.
  • Tips & Tricks: як діяти, коли команда маленька.

Складання та презентація Proposal

  • Executive Summary: кейс стаді та привабливість компанії.
  • Needs: бізнес мета, драйвери і Project Scope.
  • Solutions: Delivery Approach, архітектура та ризики.
  • Pricing: команда, бюджет, додаткові витрати.
  • Terms and Conditions, Risks, Appendixes.
  • Затвердження: Sale Manager, Architecture, тех. фахівці, юристи, керівництво.
  • Підготовка до презентації: формат, Dry-run, Tips & Tricks.

Презентація та робота із запереченнями

  • Презентація: учасники, проведення, візуальна частина.
  • Клієнти: типи, підходи, заперечення, up-sale.
  • Заперечення: обробка, переконання, чесні маніпуляції.
  • Передача проєкту в Delivery.

Особливості курсу

  • Курс призначений для фахівців, які беруть участь в Pre-sale стадії: Project Manager, Sales Manager, BizDev Manager, Pre-Sale Coordinator, Delivery Manager, Solution Architect
  • Навчитесь швидко і точно планувати, оцінювати проєкти, аргументувати терміни і суми
  • Викладачі мають великий досвід у компаніях різних розмірів
  • Персональні консультації по розвитку кар'єри
  • Підтримка після завершення курсу
  • Повернення коштів після другого заняття, якщо не захочете продовжувати

Викладачі курсу

  • Олександр Крючков - Head of Presale в компанії Avenga
  • Світлана Близнюк - Program Manager at Sigma Software Group
  • Ольга Гром - Delivery Manager у Master Of Code Global
Більше інформації
Курс
Рекомендуємо
Формат
Online
Початок навчання
30.04.2024
Тривалість
2 місяців
Рівень
Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Гнучкий графікВидається диплом/сертифікатСупровід ментора
IAMPM
  • Delivery Manager
Подробиці

Структуруєте свої знання та отримаєте нові комплексні підходи від експертів з багаторічним досвідом. Зможете провести аудит ваших процесів delivery та інструментів, додавши в них перевірені часом практики.

Програма курсу

Delivery Management. Процес і ролі

  • Компетенції та робочий день Delivery Manager-а
  • Overview delivery-процесу та організації в різних компаніях та структурах
  • Які фактори можуть "змістити" проектний трикутник
  • Tips&Tricks з налаштування delivery-процесу зі старту

Роль Delivery Manager-a на Presale

  • Presale process overview
  • Робота з запитами: RFI, RFQ та RFP
  • Business Engagement Models Pricing Models
  • Підготовка пропозиції для клієнта
  • Документація

Контракти

  • Engagement-моделі
  • Зони відповідальності DM-а (Fixed-Price, Time and Materials, Staff Augmentation)
  • Вибір моделі і контракту для проєкту та складових контрактів

Методології управління

  • Вибір процесного фреймворку для проєкту (Scrum/Kanban/SAFe тощо)
  • Фреймворки на масштабі делівері-організації
  • Перехід від одного фреймворка до іншого
  • Специфіка роботи з жорсткими комітментами (fixed-price і не тільки)

Планування та оцінка

  • Підбираємо ефективні методи отримання оцінок
  • Виконання проєкту
  • Враховуємо залежності між завданнями/елементами беклогу
  • Плануємо команду

Фінанси делівері організації

  • Основні фінансові показники проєкту: DPM, GM, Labour Margin
  • Білінг-моделі проєктів та invoicing клієнтів
  • Business Mindset до роботи з фінансами
  • Як на практиці оптимізовувати витрати та збільшувати маржинальність проєктів
  • Робота з фінансами для всієї delivery-організації

Робота зі змінами

  • Що впливає на зміни складових делівері-організації
  • Ресурс-менеджмент при різних кейсових ситуаціях
  • Модель поведінки DM при змінах

Клієнт

  • Типи клієнтів, формування підходів під них
  • Мистецтво балансувати між інтересами клієнта і роботодавця
  • Ефективний репортинг "how to"

Як побудувати ефективну комунікацію з керівництвом

  • Комунікаційні техніки і побудова ефективної governance-моделі проєкту
  • Робота зі steering committee: зустрічі, стейкхолдери
  • Репортинг керівництву та зустрічі
  • Як задовольнити і клієнта, і керівництво

Моніторинг та контроль

  • Як побудувати фреймворк контролю
  • Як вибудувати показники бізнес ефективністі
  • Як керувати контролювати портфелі

Керування програмою

  • Завдання, KPI, метрики
  • Підходи до синхронізації на проєктах: планування, звітність, релізи
  • Практичні інструменти управління програмою: документи, зустрічі, контакти
  • Прогнозування ресурсів і фінансів при роботі з іншими департаментами

Tech Skills (блок в записі)

  • Архітектура проєкту
  • Бізнес архітектура
  • Безпека
  • Технічна оцінка

Команда

  • Процесс рекрутменту та роль DM
  • Управління людськими ресурсами та бенчем
  • Лідерство та мотивація команди
  • Performance Management

Завершення проєкту

Підсумок курсу.

Особливості курсу

  • 12 воркшопів
  • 6 домашніх завдань
  • Нова професія
  • Досвід експерта з 17 роками в IT

Викладачі курсу

  • Олександр Крючков - Presale Director at Avenga
  • Андрій Мележик - Delivery Manager at Softengi
Більше інформації
Курс
Формат
Online
Початок навчання
12.03.2025
Тривалість
4 місяців
Рівень
Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
29 500 UAH за курс
За промокодом "ITHub" – знижка 15%
Вечірні заняттяВидається диплом/сертифікатСупровід ментораРеальний проект у портфоліо
Lemberg Tech Business School
  • Delivery Manager
Подробиці

Пропонуємо комплексну програму, яка навчить вас ефективно управляти IT-проєктами від початкового планування до успішного релізу. Завдяки онлайн школі ви отримаєте глибокі знання з управління проєктами, розвинете навички комунікації з клієнтами та стейкхолдерами, а також навчитеся будувати міцні та продуктивні команди.

Програма курсу

Вступ до Delivery Management. Визначення ролі Delivery Manager

  • Ключові обов'язки та навички
  • Матриця компетенцій, навички та мислення
  • Кар’єрний шлях delivery-менеджера

Бізнес-основи та бізнес-моделі

  • Ланцюжок цінності
  • Огляд основ бізнесу
  • Value Proposition Canvas
  • Business Model Canvas

Presale та комерційні моделі

  • Процес пресейлу
  • Різні бізнес-моделі та організаційні моделі в бізнесах клієнтів
  • Посібник з управління взаємодією (Engagement Management Guide)
  • Business Engagement Models
  • Commercial Models
  • Моделі взаємодії в деталях

Перехід від пресейлу до контракту

  • RFI, RFQ, RFP процеси
  • Визначення Scope, Methodology, Change Control
  • RPF: Scope, Methodology та Change Control, Estimates та Assumptions, Timeline, Milestones, Resources, Business Solution
  • Client Readiness Checklist

Управління контрактами та фінансами

  • Типи контрактів та їх особливості
  • Управління фінансами проєкту

Управління ризиками та змінами

  • Ідентифікація та оцінка ризиків
  • Процес управління змінами

Комунікація з клієнтами

  • Встановлення та підтримка комунікаційних каналів
  • Робота з клієнтами та стейкхолдерами

Міжкультурна комунікація

  • Особливості комунікації в міжнародних командах
  • Вирішення міжкультурних конфліктів

Лідерство та управління командою

  • Роль лідера в команді
  • Мотивація та розвиток команди

People Management

  • Крос-функціональні команди: як це працює на практиці
  • Довіра у команді
  • Розвʼязання конфліктів у команді
  • Performance management: як вимірювати продуктивність команди

Архітектура ІТ-рішень (Частина 1)

  • Основи архітектури систем
  • Монолітна vs мікросервісна архітектура

Архітектура ІТ-рішень (Частина 2)

  • Хмарні рішення та внутрішні системи
  • Безпека та масштабування

Управління delivery (Частина 1)

  • Модель управління delivery
  • Додаткові артефакти
  • Комунікаційні події:
    • Status Meetings
    • Monthly Service Review
    • Strategic Planning Session
    • Quarterly Business Review
    • Enterprise Architecture Committees
    • Monitoring та Reporting
  • Аудит прогресу та бюджету
  • Звітність за контрактом

Управління delivery (Частина 2)

  • Процес управління проєктом/програмою
  • Процес та інструменти розробки програмного забезпечення
  • Інженерна досконалість та гарантія якості
  • Управління релізами та контроль змін
  • Етап розгортання

Інженерна досконалість та DevOps

  • Впровадження інженерних практик для забезпечення якості та надійності
  • CI/CD для автоматизації робочих процесів
  • Забезпечення інтеграції DevOps у ML проєкти
  • Роль DevOps у забезпеченні стабільності та масштабованості

Change management

  • Основи управління змінами
  • Типи змін та їх вплив на проєкт
  • Процес впровадження змін
  • Інструменти та методи управління змінами
  • Управління опором змінам

Презентація фінального проєкту

  • Підготовка презентації Engagement Passport
  • Q&A-сесія з викладачем

Особливості курсу

  • Лекції
  • Домашні завдання
  • Презентації
  • Доступ до курованого ком'юніті
  • Відеозаписи лекцій
  • Безкоштовна участь у всіх подіях та конференціях PM напряму протягом року
  • 3 персональні консультації
  • Кар'єрний сервіс

Викладачі курсу

  • Mykhailo Hryhorash - Levi9 Technology Services, Delivery Director
  • Olga Grom - Master Of Code Global, Delivery Manager
  • Viktoriia Honcharova - PMP; ETEAM, Head of PMO; PMI Ukraine Chapter, VP of University Academic Outreach
Більше інформації
Відеокурс / Платформа
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
6 занять
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
Безкоштовно
Гнучкий графік
Е5
  • Delivery Manager
  • Project Manager
  • Scrum Master / Agile Coach
Подробиці

На курсі розглядається один з найпопулярніших фреймворків для масштабування Agile у світі. Серія навчальних відео допоможе ознайомитись з основами SAFe та рекомендаціями щодо його впровадження. Програма курсу ґрунтується на версії 5.1 фреймворку, останній на момент публікації курсу.

Програма курсу

Огляд SAFe

  • Світова статистика: який фреймворк для масштабування наразі найпопулярніший.
  • 7 ключових компетенцій SAFe, без яких нічого не вийде.
  • 4 конфігурації SAFe.
  • Рівні організації команд.
  • Ролі та артефакти, які вводить SAFe.
  • Каденції та організацію процесу розробки.
  • Architectural runway.
  • Design thinking & customer centricity.

PI planning та Inspect & Adapt workshop

  • Що таке PI (program increment) Planning.
  • З якою періодичністю необхідно робити PI Planning.
  • Які ключові моменти планування, який порядок дій.
  • Які ролі потрібні для ефективного проведення PI Planning.
  • Як моніторити прогрес і відстежувати проблеми після планування.
  • Що таке Inspect & Adapt workshop і хто повинен брати в ньому участь.

Огляд Portfolio SAFe

  • Як організувати рівень портфоліо в компанії.
  • WSJF: техніка пріоритизації.
  • Які є онлайн інструменти для управління портфоліо.
  • Що таке Lean Portfolio Management.
  • Що таке Enabler & Epic в розрізі SAFe.

Огляд Large Solution & Full SAFe

  • Що таке конфігурація Large Solution.
  • Що таке конфігурація Full SAFe.
  • Що таке Value stream.
  • Які є типи Value stream.
  • Як на практиці об'єднувати команди в них.
  • Ролі STE (Solution Train Engineer), Solution Architect, Solution Management.

SAFe with distributed teams

  • Як провести PI planning віддалено, що потрібно підготувати, проконтролювати і які інструменти вам допоможуть.
  • Як проводити Inspect & Adapt workshop в віддаленому форматі.
  • Як проводити церемонії Scrum, Scrum of Scrums, Product Sync-ups в онлайн форматі.

Впровадження SAFe

  • SAFe Implementation Roadmap та її адаптацію в залежності від ваших обмежень.
  • Оптимальний порядок впровадження.
  • Фактори, без яких шанси на успішне впровадження менш як 30-40%.
  • Кейси впровадження SAFe з нашої практики.

Особливості курсу

  • Відеозаписи лекцій тривалістю до однієї години
  • Сертифікований викладач з великим досвідом роботи
  • Під час занять використовується англійська термінологія

Викладачі курсу

Альона Лубчак - сертифікований тренер з Scaled Agile Framework. Працювала Delivery Manager, Agile Project Manager у Ciklum.

Більше інформації
Курс
Формат
Online
Початок навчання
25.11.2024
Тривалість
3 тижнів
Рівень
Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
21 450 UAH за курс
Гнучкий графікВидається диплом/сертифікатСупровід ментора
SoftServe Academy
  • Delivery Manager
  • Scrum Master / Agile Coach
Подробиці

Цей сертифікаційний курс фокусується на основних компонентах управління проектами за методикою Agile на відміну від традиційного управління проектами

План курсу

Мислення та підхід лідера є критично важливими для того, щоб дати можливість Agile командам досягати високих результатів. Таким чином, студенти будуть практикувати роль Agile менеджера проекту як фасилітатора Agile практик для досягнення бажаних результатів. Ця сертифікація також набагато глибше розглядає фундаментальні концепції Agile, такі як адаптивне планування, співпраця з клієнтами та надання послуг, орієнтованих на цінність, в динамічному та іноді дуже обмеженому середовищі. Крім того, результати навчання включають підходи Agile до стандартних процесів управління проектами, таких як метрики, звітність та управління контрактами. Під час курсу учасники отримають необхідні знання про стратегії та методи для успішної реалізації Lean та Agile проектів.

На курсі ви навчитеся:

  • як правильно скласти SOW, MSA, контракт для Agile проектів, а також розуміти юридичні нюанси та перестороги
  • застосовувати різноманітні Delivery Modes
  • визначати адаптивне планування для Agile розробки
  • створювати безпечне командне середовище
  • максимізувати цінність від розробки за допомогою ROI, WSJF та ін.
  • налаштовувати метрики проєкту, програми та проєктного портфеля
  • проводити аудит проєкту з використанням різних моделей
  • працювати з управлінням в Agile середовищі
  • застосовувати передові методи управління ризиками (Risk Burndown charts та ін.)
  • організовувати управління стейкхолдерами
  • обирати правильний стиль лідерства (Leadership Circle, Blanchard's Situational Leadership Model)

Після завершення курсу учасники отримають міжнародний сертифікат, виданий International Consortium of Agile.

Мова викладання

Викладаючи наші курси англійською мовою, ми можемо познайомити вас з міжнародною термінологією та краще підготувати до використання отриманих знань у багатонаціональному середовищі.

Чому варто отримати сертифікат ICAGILE

Сертифікація ICAgile підвищить ваші шанси на отримання роботи або підвищення в Agile-організаціях, а також підтвердити вашу експертність в галузі. Окрім того, сертифікат гарантує, що ви, як фахівець, залишаєтеся в курсі останніх Agile-методологій та практик, покращуючи свої навички та знання.

Цільова аудиторія

  • Менеджери проектів, які міняють підхід на agile та члени команди, зацікавлені у виконанні керівних ролей
  • ScrumMasters, бізнес-аналітики, продакт менеджери або інші члени команди, що зацікавлені в Agile Project Management

Викладачі курсу

  • Tetiana Ostroverkh - PMO Competence Manager at SoftServe
  • Artur Ziarmand - PMO Competence Expert at SoftServe
  • Andriy Minchev - Senior Project Manager at SoftServe
Більше інформації

Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.

Відгуки про курси

Вікторія   26.04.2024

Проходила курс Delivery Management. Наповнення курсу досить непогане, порівнювали з колегою, яка навчалась в іншій відомій школі. Тести допомогли краще засвоїти навчальний матеріал. Матеріал був досить зрозумілий, труднощів практично не виникало, але слід зауважити, що я вже мала певний досвід роботи у цій галузі.

Плюси:- Досвідчений лектор - Нормальна організація навчального процесу - Актуальний матеріал
Мінуси:- Лектор не міг приділити достатньо часу для індивідуального спілкування - Дорого )
Рекомендації: Рекомендую
4
Середня: 4 (1 голос)
Курси Delivery Manager