Курси Delivery Manager

Фільтр
Курс
Рекомендуємо
Формат
Online
Початок навчання
01.09.2024
Тривалість
11 тижнів
Рівень
Для початківців, Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Гнучкий графікВидається диплом/сертифікатСупровід ментораРеальний проект у портфоліо
Robot Dreams
  • Delivery Manager
Подробиці

За 11 тижнів ви на практиці ознайомитеся з делівері-менеджментом продуктових й аутсорс-компаній та розглянете особливості різних бізнес-доменів.

Програма курсу

Огляд ролі Delivery Manager

  • Що таке делівері-менеджмент
  • Роль та обов’язки делівері-менеджера
  • Очікування основних зацікавлених сторін від позиції
  • Матриця компетенцій, навички та мислення
    • Робота з людьми
    • Технології - не як, а для чого?
    • Процеси
  • Визначення прогалин у навичках, що потрібно підтягнути на основі розглянутої матриці компетенцій
  • RACI-матриця - що це, як правильно побудувати

Відмінність між делівері в аутсорсі та продуктових компаніях

  • Огляд ІТ-ринку України, інтерпретування назви "делівері-менеджер" залежно від типу компанії-роботодавця
  • Відмінність між делівері в аутсорсі та продуктових компаніях
  • Компоненти успішного делівері
    • Люди
    • Процеси
    • Інструменти
    • Культура делівері

Огляд процесу делівері

  • Складові етапи процесу делівері
  • Управління продуктом або послугою
  • Цінність для клієнта (Value Proposition Canvas)
  • Делівері-менеджер у перепродажу. RFI, RFQ та RFP
  • Анонс курсового проєкту

Продуктове планування

  • Підходи до продуктового планування
  • Використання ОКР-фреймворку на прикладах

Roadmap продукту/послуги, формулювання припущень та оцінка ризиків

  • Визначення Roadmap продукту/послуги. Основні елементи Roadmap, види Roadmap
  • Формулювання мети й візії: визначення цілей і досягнень
  • Перший крок: збір вимог і визначення користувачів
  • Створення пріоритетів: визначення, що важливо і в якому порядку
  • Визначення MVP
  • Формулювання припущень
  • Розгляд основних видів ризиків і методів їхньої оцінки

Особливості роботи з різними бізнес-доменами

  • Визначення бізнес-доменів і їхня важливість для Delivery Management
  • Різноманітність бізнес-секторів
  • Тенденції у різних бізнес-доменах
  • Особливості роботи з різними бізнес-доменами
  • Вплив бізнес-домену на стратегію та роботу делівері-менеджера
  • Бізнес-тренди залежно від сектору

Світові тренди у виборі технологій та архітектури проєкту

  • Важливість вибору правильних технологій для досягнення бізнес-цілей
  • Вибір оптимальних платформ, мов програмування та інструментів
  • Огляд популярних технологічних стеків та інструментів
  • Огляд популярних архітектурних принципів і моделей (MACH, DDD, etc.)
  • Світові тренди

Вибір технології та архітектури проєкту

  • Важливість правильного вибору технології та архітектури
  • Корпоративна архітектура й інфраструктура
  • Вибір технології для продукту залежно від бізнес-домену
  • Порівняння технологій на підставі потреб проєкту
  • Готування до релізу продукту
  • Організація технічного виведення на ринок
  • Стратегія впровадження та масштабування
  • Аналіз технічних ризиків

Розробка й тестування програмного забезпечення

  • Процес розробки програмного забезпечення: кроки та етапи
  • Тестування - заглиблення в тему
    • Тест-стратегія і тест-план
    • Автоматизація тестування
    • Перфоманс-аналіз
    • Security and penetration
    • Етапи контролю якості
  • Підготовка до релізу та впровадження
  • CI/CD - заглиблення в тему
  • Infrastructure/DevOps - актуальність ролей
  • Метрики для оцінки якості роботи команди

Методології розробки програмних продуктів

  • Огляд методологій розробки
  • Огляд основних методологій розробки програмних продуктів
    • Scrum
    • Kanban
    • Lean
    • SAFe
  • Вибір методології для конкретного проєкту

Управління проєктом та операційними процесами

  • Процес управління проєктом/програмою
  • Основні фази життєвого циклу проєкту
  • Модель управління Delivery
  • Основи управління контрактами
  • Governance
  • Аудит прогресу та бюджету

Управління ризиками та звітність

  • Управління ризиками
  • Створення реєстру ризиків
  • Звітність

Continual improvement process

  • Ретроспективи
  • Change agents
  • Як навчати людей, як постійно змінюватися
  • Досвід BlaBlaCar

Management Style та управління командою

  • Огляд навичок лідера, ключові моменти, які потрібно розвивати
  • Стилі управління - Adizes Management Style
  • Принципи добору та формування команди
  • Огляд процесу рекрутменту
  • Оцінка та розвиток членів команди
  • Управління стабільністю в команді (attrition)
  • Важливість саморозвитку

Підбір цінностей компанії

Презентація кейсів груп.

Як сформувати команду проєкту

  • Етапи життєвого циклу команди (за Такменом)
  • Ваше резюме. Як читати резюме. Як писати резюме
  • Співбесіди. Як тестувати soft skills
  • Співбесіди. Hard skills кейси
  • Individual Contributor Career Level Guide. IC Levels та вимоги з кожного рівня

Побудова комунікації з клієнтом. Моделі оцінки проєктів

  • Важливість комунікації з клієнтом
  • Структурована комунікація з клієнтом
  • Побудова довгострокових стосунків з клієнтом
  • Стилі бізнес-моделей
  • Що таке моделі бізнес-взаємодії та комерційні моделі (Business Engagement Models & Commercial Models)
  • Рейт-карта

Переговори з клієнтом та стейкхолдерами

  • Теорія:
    • Як вести переговори з клієнтом, з командою, зі стейкхолдерами
    • Як досягати найкращого результату для команди й зберегти гарні відносини зі стейкхолдерами
  • Практика:
    • Підготувати кейси, поділитися на команди й імітувати переговори з різними стейкхолдерами

Q&A - сесія

Презентація курсового проєкту

Особливості курсу

  • Сертифікат за здобутки
  • Можна повернути кошти до 3 заняття
  • Теорія
  • Практика
  • Інструменти
  • case study - переговори з клієнтом та стейкхолдерами

Викладачі курсу

  • Юлія Смойловська - Delivery Director at Luxoft
  • Ігор Іващенко - Віцепрезидент Engineering Pro Marketplace at BlaBlaCar
  • Володимир Лисюк - Engineering Manager at Grammarly
Більше інформації
Курс
Рекомендуємо
Формат
Online
Початок навчання
05.06.2024
Тривалість
7 тижнів
Рівень
Для початківців, Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Гнучкий графікВидається диплом/сертифікат
Laba
  • Delivery Manager
Подробиці

Курс для бажаючих опанувати професію delivery-менеджера. На заняттях ви пройдете повний шлях від переговорів із клієнтом до запуску проєкту: прокачаєте навички у веденні комунікацій із клієнтами, розберетеся в комерційних моделях і моделях бізнес-взаємодії, покроково розберете кожен етап життєвого циклу контракту, навчитеся прораховувати фінансові моделі своєї delivery.

Програма курсу

Delivery Manager: огляд та онбординг

  • Що таке delivery-менеджмент
  • Навіщо знадобився новий тайтл delivery-менеджера
  • Як з'явилися delivery-менеджери
  • Роль та обов'язки delivery-менеджера
  • Матриця компетенцій, навички та мислення
  • Кар'єрний шлях delivery-менеджера

Вступ до процесу delivery

  • Що означає поняття "бізнес"?
  • Ланцюжок цінності
  • Стилі бізнес-моделей
  • Цінність для клієнта (Value Proposition Canvas)
  • Цінність для бізнесу (Business Model Canvas)
  • Визначення сильних сторін бізнес-юніту

Delivery-менеджер у передпродажі

  • Посібник з управління взаємодією (Engagement Management Guide)
  • Що таке моделі бізнес-взаємодії та комерційні моделі (Business Engagement Models & Commercial Models)
  • Моделі взаємодії в деталях
  • Основні комерційні моделі
  • Методології розробки
  • Метрики та KPI

Від передпродажу до договору

  • RFI, RFQ та RFP
  • Як зробити успішний перехід від передпродажу до delivery
  • RPF: Scope, Methodology та Change Control, Estimates та Assumptions; Timeline, Milestones, Resources, Business Solution
  • Statement of work: на що звертати увагу
  • Контрольний перелік готовності клієнта до взаємодії (Client Readiness Checklist)

Delivery-менеджмент як бізнес

  • Рекрутмент у delivery: навіщо він потрібен
  • Стратегії рекрутменту людських ресурсів
  • Управління людськими ресурсами через призму фінансів та місцевих трудових законодавств (employment regulations)
  • Хеджування ризиків: згортання проєкту або команди, овертайми, нестача ресурсів
  • Вартість vs дохід: коефіцієнт використання ресурсів, дохід від бізнесу, маржинальність бізнесу

Процес управління контрактами

  • Типи та структури контрактів
  • Створення P&L-звітності
  • Інвойсинг та розрахунки з клієнтом
  • Овертайми, шифти, онколи з урахуванням законодавства різних країн
  • Відслідковування бюджету взаємодії та контрактів (GAAP: Contract CAP)
  • Перехід Opportunity в Deal (Deal Validation, Qualification, Approval)
  • Аудит взаємодії та контрактів
  • Рейт-карта
  • Розрахунок відсотка вибуття (Attrition)
  • Буфер ресурсів (Fix-capacity проєкт)

Комунікація з клієнтами. Частина 1

  • Як побудувати правильний потік комунікацій
  • Баланс формальних та неформальних комунікацій
  • Сприйняття довіри з боку клієнта

Комунікація з клієнтами. Частина 2

  • Особисті та загальні зобов'язання щодо проєкту, відповідальність за проєкт/потік
  • Переговори з клієнтами
  • Робота з незадоволеним клієнтом
  • Формування відносин із мало залученим стейкхолдером
  • Як зрозуміти, чому стейкхолдер налаштований проти нас
  • Практика: розбір кейсів

Онлайн-воркшоп

Q&A-сесія з викладачем та обговорення питань минулих занять.

Лідерство

  • Зміна майндсету: перехід від технічного фахівця до лідера
  • Перехід від проджект-менеджера до delivery-менеджера: у чому різниця та які виклики з цим пов'язані
  • Портрет лідера команди
  • Комунікація з командою та клієнтами: різниця
  • Мотивація команди: розширення прав та можливостей

People Management

  • Лідерство та управління: у чому концептуальна різниця
  • Крос-функціональні команди: як це працює на практиці
  • Довіра у команді
  • Розв'язання конфліктів у команді
  • Performance management: як вимірювати продуктивність команди

Архітектурні стилі та патерни дизайну IT-рішень. Частина 1

  • Нотації діаграм візуалізації (BPMN, UML, Діаграма компонентів в UML)
  • Монолітна архітектура
  • Бази даних, DB-реплікація, DB-масштабування
  • Вертикальне та горизонтальне масштабування
  • Балансування навантаження (Load Balancing)
  • Мережа delivery контенту (CDN)

Архітектурні стилі та патерни дизайну IT-рішень. Частина 2

  • Хмарна архітектура (off- та on-premise) vs внутрішні рішення (in-house)
  • Мікросервісна архітектура
  • Узгодження бізнесу та технологій
  • Виявлення й аналіз вимог (функціональні та нефункціональні вимоги)
  • Значущі вимоги до архітектури (SAR або ASR) та атрибути якості

Управління delivery. Частина 1

  • Модель управління delivery
  • Додаткові артефакти
  • Комунікаційні події: Status Meetings, Monthly Service Review, Strategic Planning Session, Quarterly Business Review, Enterprise Architecture Committees, Monitoring та Reporting
  • Аудит прогресу та бюджету
  • Звітність за контрактом

Управління delivery. Частина 2

  • Процес управління проєктом/програмою
  • Процес та інструменти розробки програмного забезпечення
  • Інженерна досконалість та гарантія якості
  • Управління релізами та контроль змін
  • Етап розгортання

Онлайн-воркшоп

Q&A-сесія з викладачем та обговорення питань минулих занять.

Особливості курсу

  • Курс складається з 14 онлайн занять + 2 воркшопів
  • Закріплення отриманих знань на практиці
  • Особистий зворотний зв'язок від викладача
  • Доступ до матеріалів залишається назавжди
  • Сертифікат після закінчення курсу

Викладачі курсу

Андрій Богданов - Delivery Director у Luxoft

Більше інформації
Курс
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
7 занять
Рівень
Для досвідчених, Для професіоналів
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Гнучкий графікВидається диплом/сертифікат
IAMPM
  • Delivery Manager
  • Project Manager
Подробиці

Цей курс призначений для фахівців, які прямо або побічно беруть участь в Pre-sale стадії. Програма розроблена під потреби менеджерів, тому під час навчання ви отримаєте приклади процесів Pre-sale в компаніях різного розміру, скрипти для написання переконливих Proposal і навички обробки заперечень клієнта, вибудовувати ефективну комунікацію з клієнтом для підписання договорів на взаємовигідних умовах.

Програма курсу

Як влаштований Presale та залучення клієнта

  • Pre-Sale: етапи, механізм роботи.
  • Організація: типи компаній, види Presale процесу.
  • Перші кроки: Lead Qualification, потенційний обсяг робіт, підхід і flow комунікації.
  • Запити: RFI. RFQ, RFP, RFB.

Готуємося до продажу

  • Вимоги: Requirements elicitation, UML, StoriesOnBoard.
  • Технічна кваліфікація проєкту: preliminary solution design та технічні обмеження.
  • Оцінка: декомпозиція, альтернативи та ризики, узгодження ціни.
  • Управління очікуваннями: типи клієнтів, маніпуляції, помилки.

Планування та бюджет

  • Project Scope: Discovery, WBS, Feature List.
  • Engagement-моделі: Fixed Price, Time & Materials, ODT, Outstaffing.
  • Бюджет: планування, розрахунок, буфер.
  • Ризики: технічні, процесні, бюджетні.

Керування Presale командою

  • Presale команда: ролі, зони відповідальності, організація.
  • Комунікація: Sales, Delivery і Project Manager-и.
  • Результат: твердження з бізнесом і клієнтом.
  • Tips & Tricks: як діяти, коли команда маленька.

Складання та презентація Proposal

  • Executive Summary: кейс стаді та привабливість компанії.
  • Needs: бізнес мета, драйвери і Project Scope.
  • Solutions: Delivery Approach, архітектура та ризики.
  • Pricing: команда, бюджет, додаткові витрати.
  • Terms and Conditions, Risks, Appendixes.
  • Затвердження: Sale Manager, Architecture, тех. фахівці, юристи, керівництво.
  • Підготовка до презентації: формат, Dry-run, Tips & Tricks.

Презентація та робота із запереченнями

  • Презентація: учасники, проведення, візуальна частина.
  • Клієнти: типи, підходи, заперечення, up-sale.
  • Заперечення: обробка, переконання, чесні маніпуляції.
  • Передача проєкту в Delivery.

Особливості курсу

  • Курс призначений для фахівців, які беруть участь в Pre-sale стадії: Project Manager, Sales Manager, BizDev Manager, Pre-Sale Coordinator, Delivery Manager, Solution Architect
  • Навчитесь швидко і точно планувати, оцінювати проєкти, аргументувати терміни і суми
  • Викладачі мають великий досвід у компаніях різних розмірів
  • Персональні консультації по розвитку кар'єри
  • Підтримка після завершення курсу
  • Повернення коштів після другого заняття, якщо не захочете продовжувати

Викладачі курсу

Олександра Гордєєва - Project Manager у EPAM Systems.
Олександр Крючков - Head of Presale в компанії Avenga.
Ольга Гром - Delivery Manager у Master Of Code Global.
Марія Галянт - Agile Delivery Manager в Ciklum.

Більше інформації
Курс
Рекомендуємо
Формат
Online
Початок навчання
30.04.2024
Тривалість
2 місяців
Рівень
Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Гнучкий графікВидається диплом/сертифікатСупровід ментора
IAMPM
  • Delivery Manager
Подробиці

Структуруєте свої знання та отримаєте нові комплексні підходи від експертів з багаторічним досвідом. Зможете провести аудит ваших процесів delivery та інструментів, додавши в них перевірені часом практики.

Програма курсу

Delivery Management. Процес і ролі

  • Компетенції та робочий день Delivery Manager-а
  • Overview delivery-процесу та організації в різних компаніях та структурах
  • Які фактори можуть "змістити" проектний трикутник
  • Tips&Tricks з налаштування delivery-процесу зі старту

Роль Delivery Manager-a на Presale

  • Presale process overview
  • Робота з запитами: RFI, RFQ та RFP
  • Business Engagement Models Pricing Models
  • Підготовка пропозиції для клієнта
  • Документація

Контракти

  • Engagement-моделі
  • Зони відповідальності DM-а (Fixed-Price, Time and Materials, Staff Augmentation)
  • Вибір моделі і контракту для проєкту та складових контрактів

Методології управління

  • Вибір процесного фреймворку для проєкту (Scrum/Kanban/SAFe тощо)
  • Фреймворки на масштабі делівері-організації
  • Перехід від одного фреймворка до іншого
  • Специфіка роботи з жорсткими комітментами (fixed-price і не тільки)

Планування та оцінка

  • Підбираємо ефективні методи отримання оцінок
  • Виконання проєкту
  • Враховуємо залежності між завданнями/елементами беклогу
  • Плануємо команду

Фінанси делівері організації

  • Основні фінансові показники проєкту: DPM, GM, Labour Margin
  • Білінг-моделі проєктів та invoicing клієнтів
  • Business Mindset до роботи з фінансами
  • Як на практиці оптимізовувати витрати та збільшувати маржинальність проєктів
  • Робота з фінансами для всієї delivery-організації

Робота зі змінами

  • Що впливає на зміни складових делівері-організації
  • Ресурс-менеджмент при різних кейсових ситуаціях
  • Модель поведінки DM при змінах

Клієнт

  • Типи клієнтів, формування підходів під них
  • Мистецтво балансувати між інтересами клієнта і роботодавця
  • Ефективний репортинг "how to"

Як побудувати ефективну комунікацію з керівництвом

  • Комунікаційні техніки і побудова ефективної governance-моделі проєкту
  • Робота зі steering committee: зустрічі, стейкхолдери
  • Репортинг керівництву та зустрічі
  • Як задовольнити і клієнта, і керівництво

Моніторинг та контроль

  • Як побудувати фреймворк контролю
  • Як вибудувати показники бізнес ефективністі
  • Як керувати контролювати портфелі

Керування програмою

  • Завдання, KPI, метрики
  • Підходи до синхронізації на проєктах: планування, звітність, релізи
  • Практичні інструменти управління програмою: документи, зустрічі, контакти
  • Прогнозування ресурсів і фінансів при роботі з іншими департаментами

Tech Skills (блок в записі)

  • Архітектура проєкту
  • Бізнес архітектура
  • Безпека
  • Технічна оцінка

Команда

  • Процесс рекрутменту та роль DM
  • Управління людськими ресурсами та бенчем
  • Лідерство та мотивація команди
  • Performance Management

Завершення проєкту

Підсумок курсу.

Особливості курсу

  • 12 воркшопів
  • 6 домашніх завдань
  • Нова професія
  • Досвід експерта з 17 роками в IT

Викладачі курсу

  • Олександр Крючков - Presale Director at Avenga
  • Андрій Мележик - Delivery Manager at Softengi
Більше інформації
Курс
Формат
Online
Початок навчання
17.06.2024
Тривалість
3 тижнів
Рівень
Для досвідчених
Мова навчання
English
Вартість
15 990 UAH за курс
Гнучкий графікВидається диплом/сертифікатСупровід ментора
SoftServe Academy
  • Delivery Manager
  • Scrum Master / Agile Coach
Подробиці

Цей сертифікаційний курс фокусується на основних компонентах управління проектами за методикою Agile на відміну від традиційного управління проектами

План курсу

Мислення та підхід лідера є критично важливими для того, щоб дати можливість Agile командам досягати високих результатів. Таким чином, студенти будуть практикувати роль Agile менеджера проекту як фасилітатора Agile практик для досягнення бажаних результатів. Ця сертифікація також набагато глибше розглядає фундаментальні концепції Agile, такі як адаптивне планування, співпраця з клієнтами та надання послуг, орієнтованих на цінність, в динамічному та іноді дуже обмеженому середовищі. Крім того, результати навчання включають підходи Agile до стандартних процесів управління проектами, таких як метрики, звітність та управління контрактами. Під час курсу учасники отримають необхідні знання про стратегії та методи для успішної реалізації Lean та Agile проектів.

На курсі ви навчитеся:

  • як правильно скласти SOW, MSA, контракт для Agile проектів, а також розуміти юридичні нюанси та перестороги
  • застосовувати різноманітні Delivery Modes
  • визначати адаптивне планування для Agile розробки
  • створювати безпечне командне середовище
  • максимізувати цінність від розробки за допомогою ROI, WSJF та ін.
  • налаштовувати метрики проєкту, програми та проєктного портфеля
  • проводити аудит проєкту з використанням різних моделей
  • працювати з управлінням в Agile середовищі
  • застосовувати передові методи управління ризиками (Risk Burndown charts та ін.)
  • організовувати управління стейкхолдерами
  • обирати правильний стиль лідерства (Leadership Circle, Blanchard's Situational Leadership Model)

Після завершення курсу учасники отримають міжнародний сертифікат, виданий International Consortium of Agile.

Мова викладання

Викладаючи наші курси англійською мовою, ми можемо познайомити вас з міжнародною термінологією та краще підготувати до використання отриманих знань у багатонаціональному середовищі.

Чому варто отримати сертифікат ICAGILE

Сертифікація ICAgile підвищить ваші шанси на отримання роботи або підвищення в Agile-організаціях, а також підтвердити вашу експертність в галузі. Окрім того, сертифікат гарантує, що ви, як фахівець, залишаєтеся в курсі останніх Agile-методологій та практик, покращуючи свої навички та знання.

Цільова аудиторія

  • Менеджери проектів, які міняють підхід на agile та члени команди, зацікавлені у виконанні керівних ролей
  • ScrumMasters, бізнес-аналітики, продакт менеджери або інші члени команди, що зацікавлені в Agile Project Management

Викладачі курсу

  • Tetiana Ostroverkh - PMO Competence Manager at SoftServe
  • Artur Ziarmand - PMO Competence Expert at SoftServe
  • Andriy Minchev - Senior Project Manager at SoftServe
Більше інформації
Відеокурс / Платформа
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
6 занять
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
безкоштовно
Гнучкий графік
Е5
  • Delivery Manager
  • Project Manager
  • Scrum Master / Agile Coach
Подробиці

На курсі розглядається один з найпопулярніших фреймворків для масштабування Agile у світі. Серія навчальних відео допоможе ознайомитись з основами SAFe та рекомендаціями щодо його впровадження. Програма курсу ґрунтується на версії 5.1 фреймворку, останній на момент публікації курсу.

Програма курсу

Огляд SAFe

  • Світова статистика: який фреймворк для масштабування наразі найпопулярніший.
  • 7 ключових компетенцій SAFe, без яких нічого не вийде.
  • 4 конфігурації SAFe.
  • Рівні організації команд.
  • Ролі та артефакти, які вводить SAFe.
  • Каденції та організацію процесу розробки.
  • Architectural runway.
  • Design thinking & customer centricity.

PI planning та Inspect & Adapt workshop

  • Що таке PI (program increment) Planning.
  • З якою періодичністю необхідно робити PI Planning.
  • Які ключові моменти планування, який порядок дій.
  • Які ролі потрібні для ефективного проведення PI Planning.
  • Як моніторити прогрес і відстежувати проблеми після планування.
  • Що таке Inspect & Adapt workshop і хто повинен брати в ньому участь.

Огляд Portfolio SAFe

  • Як організувати рівень портфоліо в компанії.
  • WSJF: техніка пріоритизації.
  • Які є онлайн інструменти для управління портфоліо.
  • Що таке Lean Portfolio Management.
  • Що таке Enabler & Epic в розрізі SAFe.

Огляд Large Solution & Full SAFe

  • Що таке конфігурація Large Solution.
  • Що таке конфігурація Full SAFe.
  • Що таке Value stream.
  • Які є типи Value stream.
  • Як на практиці об'єднувати команди в них.
  • Ролі STE (Solution Train Engineer), Solution Architect, Solution Management.

SAFe with distributed teams

  • Як провести PI planning віддалено, що потрібно підготувати, проконтролювати і які інструменти вам допоможуть.
  • Як проводити Inspect & Adapt workshop в віддаленому форматі.
  • Як проводити церемонії Scrum, Scrum of Scrums, Product Sync-ups в онлайн форматі.

Впровадження SAFe

  • SAFe Implementation Roadmap та її адаптацію в залежності від ваших обмежень.
  • Оптимальний порядок впровадження.
  • Фактори, без яких шанси на успішне впровадження менш як 30-40%.
  • Кейси впровадження SAFe з нашої практики.

Особливості курсу

  • Відеозаписи лекцій тривалістю до однієї години
  • Сертифікований викладач з великим досвідом роботи
  • Під час занять використовується англійська термінологія

Викладачі курсу

Альона Лубчак - сертифікований тренер з Scaled Agile Framework. Працювала Delivery Manager, Agile Project Manager у Ciklum.

Більше інформації

Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.

Відгуки про курси

Вікторія   26.04.2024

Проходила курс Delivery Management. Наповнення курсу досить непогане, порівнювали з колегою, яка навчалась в іншій відомій школі. Тести допомогли краще засвоїти навчальний матеріал. Матеріал був досить зрозумілий, труднощів практично не виникало, але слід зауважити, що я вже мала певний досвід роботи у цій галузі.

Плюси:- Досвідчений лектор - Нормальна організація навчального процесу - Актуальний матеріал
Мінуси:- Лектор не міг приділити достатньо часу для індивідуального спілкування - Дорого )
Рекомендації: Рекомендую
4
Середня: 4 (1 голос)
Курси Delivery Manager