Курси C / C++ розробник

Фільтр
Курс
Рекомендуємо
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
32 занять
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Вечірні заняттяВидається диплом/сертифікатСупровід ментораРеальний проект у портфоліо
Robot Dreams
  • C / C++
  • Gamedev / Unity / Game Design
Подробиці

Комплексний курс, який навчить кодити на C++ з нуля, дозволить опанувати принципи обʼєктно-орієнтованого програмування, ключові бібліотеки та інструменти для того, щоби створювати десктопні й мобільні ігри та розвиватися в геймдеві.

Програма курсу

Вступ та підготовка

  • Зрозумієте призначення мов програмування високого рівня
  • Дізнаєтеся, яке застосування С++ в геймдеві
  • Зможете завантажити та налаштувати середовище розробки (IDE)
  • Вмітимете запустити Hello World програму

Змінні й типи даних

  • Дізнаєтеся основні примітивні типи даних в С++, їхній розмір, допустимі значення
  • Навчитеся створювати й ініціалізувати змінні різних типів
  • Зрозумієте відмінність між константами та звичайними змінними
  • Зможете створювати тип даних з визначеними програмістом допустимими значеннями
  • Навчитеся зчитувати дані з консолі та виводити дані в консоль з простою обробкою виведення за допомогою маніпуляторів
  • Набудете навичок перетворення змінних до різних типів

Оператори даних

  • Вивчите арифметичні оператори та навчитеся використовувати їх для числових розрахунків
  • Дізнаєтесь, як працювати з операторами присвоєння
  • Навчитеся порівнювати арифметичні типи даних
  • Зрозумієте, який пріоритет виконання арифметичних та логічних операторів у складених виразах та які способи зміни пріоритетності існують
  • Ознайомитеся з побітовими операціями

Розгалуження та умови

  • Дізнаєтеся, навіщо та як створювати умовні оператори
  • Навчитеся створювати логічні вирази для умовних операторів та поєднувати кілька умовних операторів в ієрархії виконання
  • Дізнаєтеся, що таке тернарний оператор і як його використовувати
  • Навчитеся використовувати switch як альтернативний набір if-else-if блоків

Система контролю версій Git

  • Опануєте застосування систем контролю версій в програмуванні над власним кодом та в команді
  • Зрозумієте принцип роботи Git
  • Навчитеся використовувати Git для власних проєктів
  • Дізнаєтесь про типи інших систем контролю версій, зокрема популярний у геймдев Perforce

Цикли та їх застосування

  • З’ясуєте, що таке цикл та в яких випадках його застосовувати
  • Навчитеся використовувати цикли 3 типів та зрозумієте їхні особливості
  • Дізнаєтеся про можливість створення вкладених циклів
  • Опануєте способи раннього завершення та продовження циклів

Воркшоп: задачі, цикли, умови

  • Попрацюєте з типовими помилками й навчитеся їх фіксити
  • На практиці ознайомитеся зі способами дебагу програми у Visual Studio IDE

Функції та їх створення

  • Навчитеся створювати функції з довільною кількістю параметрів та вихідним значенням, а також викликати їх для своїх потреб з довільними параметрами
  • З'ясуєте, навіщо потрібні функції, та зону їхнього доступу
  • Зможете створювати глобальні змінні та константи й використовувати їх у довільних функціях
  • Навчитеся визначати декілька перезавантажень для функцій та додавати параметри за замовчуванням
  • Зрозумієте, як створювати хедер-файли та як підключати їх у різних місцях програми

Строки і масиви

  • Дізнаєтеся, як створити колекцію однорідних даних з використанням одно- та двовимірних масивів наперед визначеного розміру
  • Зрозумієте, як масиви зберігаються в пам'яті
  • Навчитеся модифікувати, обходити всі елементи масиву
  • Зможете використовувати C-style рядки константного розміру

Посилання та вказівники

  • Зрозумієте, що таке посилання, адреси змінних та вказівник
  • Дізнаєтесь, як отримати дані з вказівника та адресу змінної
  • Навчитеся передавати вихідні параметри та повертати з функції посилання, вказівник
  • Зрозумієте, навіщо передавати у функцію вказівники та посилання

Алгоритми. Робота з циклами та масивами

  • Ознайомитеся з різними принципами роботи з індексами циклів, вкладеними циклами, а також з використанням масивів для практичних завдань
  • Зрозумієте завдання пошуку в масиві, способи підходу до нього залежно від стану масиву
  • Дізнаєтеся, що таке сортування даних та базові алгоритми сортування

Алгоритми. Складність, пошук і сортування

  • Ознайомитеся з підходами до оцінювання алгоритмів за різними параметрами
  • Зрозумієте завдання пошуку в масиві, способи підходу до пошуку залежно від стану масиву
  • Ознайомитеся із задачею сортування даних та базових алгоритмів сортування

Воркшоп: робота з функціями, масивами, посиланнями та вказівниками

  • Розберете реальні задачі на алгоритміку
  • Реалізуєте алгоритми пошуку та сортування даних

Робота з динамічною пам'яттю

  • Навчитеся виділяти й очищати довільну кількість пам’яті для різних типів даних з кучі
  • Зрозумієте відмінність між стеком та купою
  • Ознайомитеся з особливостями створення спеціальних методів класу та їхньою взаємозалежністю в контексті роботи з динамічною пам'яттю
  • Зрозумієте причини, наслідки витоків пам’яті та можливі способи їх вирішення

Знайомство зі структурами

  • Навчитеся створювати нові типи даних, що агрегують у собі інші змінні
  • Зможете користуватися вказівниками на структури
  • Навчитеся передавати структури як вхідні та вихідні параметри функцій, а також оперувати ними в межах масивів та складених структур

Знайомство з ООП. Класи

  • Навчитеся створювати нові типи даних (класи, структури)
  • Зможете об'єднувати поведінку та дані в одному об'єкті
  • З'ясуєте, чим відрізняються клас та об'єкт (інстенс) класу
  • Ознайомитеся з поняттям модифікаторів відповідно до особливостей використання інстенсів класу
  • Зрозумієте відмінності між агрегацією та композицію за додавання залежностей між класами

ООП. Оператори та статичні поля

  • Зрозумієте вплив дружніх функцій на модифікатори доступу
  • Дізнаєтеся про поняття статичних полів класу, доступ до них без використання об'єкта класу
  • Навчитесь імплементувати та використовувати на практиці перевантажені оператори

ООП. Наслідування та поліморфізм

  • Засвоїте базові принципи ООП
  • Зрозумієте принцип реалізації наслідування
  • Дізнаєтеся про принципи поліморфізму, чистих абстрактних функцій
  • Ознайомитеся з поняттям інкапсуляції даних

ООП. Приведення класів в ієрархії. Наслідування проти композиції

  • Зрозумієте способи приведення класів і ієрархії та принципові відмінності між ними (статичне проти динамічного)
  • Дізнаєтеся про типові випадки використання наслідування та композиції на практиці й те, як обрати підхід залежно від поставленого завдання

Воркшоп: побудова міні-гри у консолі з використанням поліморфізму, практика дизайну архітектури застосунків

Підготуєте власний проєкт "Настільна гра в Манчкін" і отримаєте фідбек від лектора.

Функціональні об'єкти

  • Зрозумієте поняття функціональних об’єктів, анонімних функцій, лямбд
  • Набудете навичок передавати параметри в лямбду
  • Зможете використовувати лямбди для стандартних алгоритмів stl-бібліотеки
  • Навчитеся огортати функціональні об’єкти в std::function-об'єкті

Шаблонне метапрограмування

  • Зрозумієте поняття шаблонів, їхню необхідність, переваги та недоліки
  • Навчитеся створювати шаблонні функції, класи
  • Зможете передавати параметри, типи й нетипи
  • Знатимете, як змінювати поведінку шаблонних функцій/класу для окремо визначених типів
  • Зрозумієте процес створення шаблонів на компайл-таймі
  • Ознайомитеся на рівні користувача з бібліотекою type-traits

Бібліотека стандартних функцій

  • Навчитеся створювати, використовувати структури даних, std::string-бібліотеки стандартних функцій
  • Зрозумієте відмінності різних структур даних та їхнє практичне застосування, методи std::string
  • Опануєте поняття ітераторів та їх використання для обходу контейнерів, впровадження в стандартних алгоритмах бібліотеки STL
  • Навчитеся використовувати набір алгоритмів зі стандартної бібліотеки функцій

Знайомство з SFML

  • Зрозумієте, чому С++ широко використовують для розробки ігор різного ступеня складності
  • Вивчите основні компоненти, які повинен надавати ігровий рушій для ефективного створення ігор
  • Ознайомитеся зі структурою та модулями бібліотеки курсового проєкту SFML
  • Дізнаєтеся про переваги й можливості, які надає UE для великих команд розробників ААА-проєктів та інді-ігор

Вступ до лінійної алгебри в контексті геймдеву

  • Зрозумієте поняття вектора, матриці та практичне застосування у геймдеві
  • Навчитеся виконувати прості операції над векторами, скалярний та векторний добуток
  • Дізнаєтеся про базові матричні перетворення векторів

Графи як структура даних для геймдеву

  • Зрозумієте поняття графа та його структури (вершини, ребра, вага)
  • Дізнаєтеся про практичне застосування графів, зокрема в геймдеві для задач пошуку найкоротшого шляху, представлення мереж, стейт-машин
  • Ознайомитеся зі способами представлення графів та можливої реалізації на С++
  • Розберете базові алгоритми над графами, зокрема BFS, DFS

Багатопотокове програмування

  • Зрозумієте поняття багатопотоковості, відмінність від паралелізму
  • Навчитеся створювати треди для виконання операцій у багатопотоковому середовищі
  • Зможете синхронізувати доступ до спільного ресурсу
  • Засвоїте ази роботи з пам’яттю з погляду атомарності операцій
  • Ознайомитеся з практичним використанням потоків у геймдеві

Патерни проєктування в GameDev

  • З'ясуєте, що таке патерни проєктування та яке їхнє практичне застосування
  • Ознайомитеся з патернами проєктування GoF
  • Дізнаєтеся про геймдев-специфічні патерни та потребу їхньої формалізації в окрему групу

Фінальний проєкт: видача курсового проєкту

  • Ознайомитесь зі скелетом курсового проекту зі створеним ігровим циклом, набором простих ігрових об'єктів з текстурою, реакцією ігрового вікна та ігрових об'єктів на інпут з клавіатури та миші
  • Отримаєте завдання для фінального проєкту

Робота з UI та Game State Pattern

  • Зможете створювати інтерактивний користувацький інтерфейс для гри
  • Дізнаєтеся, як використовувати Game State патерн для зміни станів гри: робота з рівнями, boss-fight тощо
  • Дізнаєтеся, як реалізувати різні UI-меню та переходи між ними за допомогою віджетів та Game State патерна: start меню, pause меню, game-over меню тощо
  • Отримаєте відповіді на запитання щодо фінального проєкту

Смарт-поїнтери, Move-семантика, огляд Unreal Engine

  • Вивчите основні можливості та інструменти Unreal Engine 5 та зможете використати ці знання в подальшому вивченні UE5
  • Дізнаєтеся про структуру проєкту та його ключові компоненти в Unreal Engine 5
  • Дізнаєтеся про можливості смарт-пойнтерів для безпечнішої взаємодії з пам’ятю в С++ без значних перформанс-недоліків
  • Опануєте концепт move-семантики та дізнаєтеся, як за допомогою цього механізму зменшити кількість копій об’єктів, відповідно покращити оптимізацію програм

Фінальний проєкт: презентація курсового проєкту

Допрацюєте гру та представите її лектору й колегам.

Особливості курсу

  • Вивчення С++
  • Кейс у портфоліо
  • Кар'єрний буст
  • Допомога ментора
  • Практика
  • Сертифікат про проходження курсу

Викладачі курсу

Богдан Левунець - С++ Game Developer at Ubisoft

Більше інформації
Курс
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
32 занять
Рівень
Для дітей
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
500 UAH за годину
Гнучкий графікВидається диплом/сертифікатСупровід ментораРеальний проект у портфоліо
Академія Професій Майбутнього
  • C / C++
Подробиці

План курсу

Основні теми курсу

  • Введення в мову С
  • Арифметичні операції
  • Умовні оператори
  • Цикли
  • Масиви
  • Сортування
  • Рядки
  • Покажчики
  • Функції
  • Рекурсія
  • Структури
  • Основи ООП, поняття класу
  • Об'єкти
  • Інкапсуляція, геттери і сеттери
  • Константи
  • Дружні класи і функції
  • Перевантаження операторів
  • Поліморфізм, віртуальна машина
  • Файли
  • Шаблони
  • Винятки

Результат навчання

Програми:

  • Компілятори мови програмування C++: Microsoft i GNU/MinGW у середовищі Windows
  • Середовища програмування: MicrosoftVisualStudio та CodeBlocks
  • Графічна бібліотека TX Library

Освітній процес:

  • Чітке розуміння завдань, що вирішуються програмуванням
  • Впевнене знання основ мов C/C++
  • Уміння раціонально організовувати робочий процес для ефективного досягнення поставлених цілей
  • Навички написання анімованих графічних програм в середовищі Windows
  • Програмування мережевих комп'ютерних ігор
  • Досвід роботи в команді
  • Отримання архітектурних навичок розробки великих програм

Особливості курсу

  • Для дітей від 12 років
  • Групові заняття в Zoom
  • Зручний графік занять
  • Не витрачаєте час на дорогу
  • Можливість індивідуального навчання

Викладачі курсу

  • Максим - Arduino, C/C++
  • Максим - Java, Python, C++
Більше інформації
Курс
Формат
Online
Початок навчання
24.04.2025
Тривалість
24 занять
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
10 400 UAH за курс
Гнучкий графікВидається диплом/сертифікатСупровід ментораРеальний проект у портфоліо
Hillel IT school
  • C / C++
Подробиці

Основи програмування на мові C++ надає студентам відмінну можливість оволодіти основами програмування та розробки однією з найпопулярніших мов. Учасники вивчатимуть синтаксис C++, розвиватимуть навички роботи зі змінними, вказівниками та класами.

Програма курсу

Знайомство з C++

  • Коли треба писати на C++?
  • Налаштування середовища розробки
  • Написання і розбір першої програми
  • Створення змінних
  • Огляд базових типів даних
  • Константи, статичні змінні
  • Арифметичні оператори
  • Бінарні оператори
  • Інші оператори

Введення та виведення, обробка помилок

  • Потоки вводу та виводу : stdout, stdin, stderr
  • Читання користувацького вводу з консолі
  • Робота з файлами
  • Читання вводу з файлу
  • try...catch блок
  • Розбір типових помилок програми

Умовне виконання, цикли, функції

  • Оператори if, else, switch
  • Цикли for, while, do-while
  • Створення простих функцій
  • Повернення результату з функцій
  • Аргументи функції

Вбудовані структури даних, посилання та пойнтери

  • Огляд масивів та дій з ними
  • Знайомство зі C-стрічками
  • Використання C++ стрічок
  • Знайомство з посиланнями
  • Огляд пойнтерів та дій з ними

Статична та динамічна пам'ять, етапи побудови програми

  • Вигляд програми в пам'яті комп'ютера
  • Різниця між статичної та динамічною пам'яттю
  • Створення об'єктів в динамічній пам'яті
  • Етапи компіляції

ООП в C++

  • Створення структур, класів
  • Основні поняття OOP (encapsulation, inheritance, polymorphism)
  • Значення конструкторів та деструкторів
  • Віртуальні методи, наслідування
  • Перевантаження операторів, методів
  • friend класи

Шаблони та STL

  • Знайомство з шаблонами
  • Написання шаблонних функцій
  • Огляд бібліотеки STL
  • Основні контейнери бібліотеки STL

Структури даних, складність алгоритмів

  • Розуміння основних структур даних (list, vector, dictionary, hashtable)
  • Специфічні структури даних (stack, queue, single-linked list)
  • Поняття складності алгоритму
  • Складність операцій в структурах даних
  • Написання власної реалізації структури даних

Дипломна робота

Створення власного шаблонного контейнера.

Особливості курсу

  • Невеликі групи
  • Система особистих кабінетів
  • Доступ до відеозаписів занять
  • Викладачі практики
  • Оперативна служба підтримки студентів
  • Практичні заняття

Викладачі курсу

  • Микита Жаворонков - Linux C/C++ Engineer at GlobalLogic
  • Наталія Ковальова - C++ Developer at Phonexa
  • Ігор Конфедрат - Software Engineer at Onseo
  • Максим Безуглий - C++ Senior Software Engineer
  • Олексій Кшенський - Senior Software Developer at UA Tech People
Більше інформації
Курс
Формат
Online
Початок навчання
05.06.2025
Тривалість
24 занять
Рівень
Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
12 700 UAH за курс
Гнучкий графікВидається диплом/сертифікатСупровід ментораРеальний проект у портфоліо
Hillel IT school
  • C / C++
Подробиці

На курсі C++ Pro вивчатимуть просунуті аспекти програмування на мові C++, включаючи шаблони, багатопотокове програмування, оптимізацію коду, використання розширених можливостей мови, роботу зі стандартною бібліотекою та розробку високоефективного програмного забезпечення.

Програма курсу

Огляд стандартів C++ (від C++11 і новіші)

  • Оператор auto, range-based loops
  • Робота з std::filesystem
  • Використання розумних пойнтерів
  • Робота з std::ranges

Багатопотокове програмування

  • Створення потоків і проблематика процесу
  • Синхронізація потоків
  • Mutex і його варіації
  • Атомарні об'єкти
  • Асинхронні операції та std::future

Огляд класичних підходів у розробці

  • Статичні та динамічні бібліотеки
  • Патерни проєктування

Build-системи та інструменти контролю версій

  • Знайомство з build-системами
  • Робота з CMakе
  • Робота з git

Фреймворк Qt

  • Основи та підходи в Qt Framework
  • Робота з Qt Creator/Visual Studio
  • Робота з Qt Widgets
  • Робота з Qt QML

Дипломна робота

Особливості курсу

  • Невеликі групи
  • Система особистих кабінетів
  • Доступ до відеозаписів занять
  • Викладачі практики
  • Оперативна служба підтримки студентів
  • Практичні заняття

Викладачі курсу

  • Микита Жаворонков - Linux C/C++ Engineer at GlobalLogic
  • Наталія Ковальова - C++ Developer at Phonexa
  • Максим Безуглий - C++ Senior Software Engineer
  • Олександр Пліщенко - Software Engineer at Eva
Більше інформації
Курс
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
5 місяців
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
1 775 UAH за курс
Гнучкий графікВидається диплом/сертифікатСупровід ментора
Foxminded
  • C / C++
Подробиці

Навчання відбувається в онлайн-форматі: ви вивчаєте основи у своєму темпі, переглядаючи відео-лекції та виконуючи практичні завдання від автора курсу. Після проходження курсу C++ Start – ти володієш основами мови C++, які дозволять тобі розвиватися далі самостійно або на наших курсах менторингу Unreal Engine.

Програма курсу

Введення та налаштування

Теорія:

  • Про що і навіщо курс, що в ньому буде, чого не буде
  • Що пишуть на C++

Практика:

  • Встановлення Visual Studio
  • Створюємо проєкт із методом main
  • Пишемо Hello World

Керуючі конструкції та типи даних

Теорія:

  • Строкові змінні
  • Конкатенація рядків
  • Арифметичні операції
  • Ключове слово const
  • Логічні типи даних
  • Конструкція switch-case
  • Масиви, цикл for
  • Цикли while і do-while
  • Керуючі оператори
  • Цикли break, continue, цикл while (true)
  • Вказівники

Практика:

  • Змінюємо "Hello, World" на "Hello, <name>"
  • Читаємо прості формули
  • Читаємо з консолі температуру води, говоримо, в якому вона стані
  • Читаємо з консолі порядковий номер дня тижня, виводимо словами
  • Створюємо const-змінну
  • Створюємо масив
  • Переписуємо цикли через while
  • Зчитуємо числа з консолі
  • Розіменовуємо вказівники

Основи функціонально-процедурного програмування

Теорія:

  • Аргументи функції та значення, що повертається
  • Процес складання програми в C++

Практика:

  • Пишемо функцію
  • Переносимо формули до функції
  • Створюємо .h та .cpp файли

Класи та об'єкти

Теорія:

  • Що це таке:
    • Класи
    • Об'єкти
    • Поля
    • Методи
  • Статичний поліморфізм
  • Динамічне виділення пам'яті

Практика:

  • Створення класу та об'єкту класу
  • Додавання атрибутів класу, геттерів/сеттерів до них + зчислення класу
  • Додавання методів
  • Визначення методів
  • Написання конструктора та деструктора
  • Використання операторів new та delete

Елементи ООП

Теорія:

  • Спадкування
  • Модифікатори під час спадкоємства
  • Dynamic cast
  • Перевизначення методів
  • Поліморфізм і ключове слово virtual. Віртуальний деструктор
  • Абстрактний клас і чисто віртуальні методи
  • Передача об'єктів у методи за значенням і за посиланням

Практика:

  • Створити:
    • ієрархію успадкування
    • у цій ієрархії створити поліморфну поведінку
    • переобумовлений метод
    • перевантаження методів
    • абстрактний клас і імплементувати його
    • інтерфейс і імплементувати його
  • Використовуємо virtual. Робимо деструктор класу віртуальним

Попередні вимоги

  • Вільне володіння комп'ютером
  • Вміння читати англійський текст

Особливості курсу

  • Онлайн курс
  • Необмежений доступ до відео-лекцій і завдань
  • Без перевірки
  • Допомога в чаті Slack

Викладачі курсу

Олександр Басалкевич - Senior C++ Engineer

Більше інформації
Курс
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
10 занять
Рівень
Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
7 500 UAH за курс
Гнучкий графікВидається диплом/сертифікатСупровід ментора
IT-Столиця
  • C / C++
Подробиці

Програма курсу

Структура бібліотеки шаблонів

  • Ітератори. Ітератори введення. Ітератори виведення. Однонаправлені ітератори. Двонаправлені ітератори. Ітератори довільного доступу. Теги ітераторів. Операції з ітераторами
  • Ітератори потоків. Ітератор вхідного потоку. Ітератор вихідного потоку
  • Контейнери, алгоритми, адаптери
  • Адаптери. Адаптери контейнерів. Адаптери ітераторів. Адаптери функцій
  • Алгоритми, що не змінюють послідовність операції. Алгоритми, що змінюють послідовність операції. Операції сортування і відносини

Архітектури додатків

  • Окремий додаток. Клієнт-сервер. Трирівнева архітектура. Багатошарова архітектура
  • Архітектурні патерни MVP, MVC, MVVM
  • Патерни проєктування

Робота з системою контролю версій

XML

  • Формат документа XML. Стандарти. Схеми
  • Використання XML
  • Читання XML за допомогою інтерфейсів SAX і DOM
  • Запис документів XML
  • Серіалізация
  • Патерн проєктування "Memento"

Робота з мережею

  • Створення FTP і HTTP клієнтів
  • Створення клієнт-серверних додатків на базі TCP
  • Робота з протоколом UDP

Багатопоточність

  • Створення потоків
  • Синхронізація потоків
  • Взаємодія з головним потоком
  • Застосування класів Qt у вторинних потоках

Інтернаціоналізація

  • Робота з Unicode
  • Створення перекладного додатку. Переклад додатків і динамічне перемикання мов

Модульне тестування ПО (unittesting)

  • Введення в модульне тестування
  • Створення модульних тестів за допомогою Qt

Основи створення додатків Qt Quick

  • QML для побудови призначеного для користувача інтерфейсу
  • Огляд основних можливостей
  • Створення програми на Qt Quick

Основи розробки Qt-додатків під Android

  • Встановлення SDK. Налаштування Qt Creator для роботи з AndroidSDK
  • Створення віртуального пристрою
  • Збірка і запуск програми

Особливості курсу

  • Викладачі практики
  • Корпоративне навчання
  • Можливе навчання у вихідні
  • Можливість влаштуватися у провідні IT-компанії
  • Індивідуальне навчання

Викладачі курсу

  • Володимир - Програміст
  • Ігор - Програміст
  • Володимир - Програміст
  • Олексій - Програміст
Більше інформації
Курс
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
10 занять
Рівень
Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
6 200 UAH за курс
Гнучкий графікВидається диплом/сертифікатСупровід ментора
IT-Столиця
  • C / C++
Подробиці

Наші слухачі пізнають центральні можливості самої бібліотеки Qt; попрацюють в розробці додатків GUI з використанням даної програми. Педагоги Навчального Центру надають для розгляду всю необхідну інформацію про адаптери, контейнери та алгоритми. Слухачі будуть мати можливість повноцінно розбиратися в базі даних та архітектурі додатків.

Програма курсу

Вивчаємо Qt. Програмування GUI за допомогою бібліотеки Qt

  • Основні принципи роботи з бібліотекою Qt
  • Об'єктна модель. Метаоб'єкти, властивості, сигнали і слоти. Типи, варіанти, посилання
  • Огляд класів бібліотеки
  • Програмування GUI за допомогою Qt. Віджети. Вікна, діалогові вікна, головні вікна. Меню. Призначені для користувача віджети. Обробка подій
  • Створення GUI-додатків
  • Основи роботи з 2D і 3D графікою
  • Вилов помилок за допомогою QDebug

Зовнішній вигляд програми

  • Робота зі стилями
  • Робота із зображеннями
  • Піктограма додатка
  • Варіації кольорової гами

Бази даних

  • Знайомство з SQL
  • Знайомство з СУБД
  • Драйвера БД
  • З'єднання з базою. Виконання запитів. Обробка даних
  • Представлення даних в табличній формі
  • Стандартні операції CRUD на прикладі реального додатку

Робота з файлами в Qt

  • Відкриття і вибір файлів за допомогою класу QFileDialog
  • Створення нових файлів
  • Збереження файлу
  • Формати .txt й .rtf

Функціонал drag and drop

  • Як реалізувати drag and drop
  • Перетягуємо і фільтруємо текст
  • Перетягуємо картинки

Особливості курсу

  • Викладачі практики
  • Корпоративне навчання
  • Можливість навчання по вихідним
  • Можливість влаштуватись у провідну IT-компанію
  • Індивідуальне навчання

Викладачі курсу

  • Володимир - Програміст
  • Ігор - Програміст
  • Володимир - Програміст
  • Олексій - Програміст
Більше інформації
Курс
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
10 занять
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
5 800 UAH за курс
Гнучкий графікВидається диплом/сертифікатСупровід ментора
IT-Столиця
  • C / C++
Подробиці

Ми навчимо вас всіх основ алгоритмічного мислення, навчимо користуватися прийомами структурного та об’єктного програмування. Ви зможете вирішувати типові задачі програмування та вміти розбиратися в чужому коді.

Програма курсу

Тема 1

  • Порядок рішення всіх задач
  • Створення проєкту C++ в IDE Visual Studio
  • Мова програмування, її основні поняття
  • Практика

Тема 2

  • Програми C++ та їхнє створення
  • Типи даних
  • Оператори виведення та введення інформації
  • Практика

Тема 3

  • Функції математики в C++
  • Рішення нескладних задач за використання C++

Тема 4

  • Оператор розгалуження if/else, switch/case
  • Математичні задачі в C++, їхнє рішення

Тема 5

  • For - оператор циклу
  • &&, || - логічні оператори
  • Математичні задачі в C++, їхнє рішення

Тема 6

  • While, for, dp/while - оператори циклу
  • Математичні задачі в C++, їхнє рішення

Тема 7

  • Робота з файлами: виведення з файлу, введення з файлу даних
  • Практика

Тема 8

  • Масиви, а також математичні дії над ними
  • Практика

Тема 9

  • Рішення різних задач, завдяки C++
  • Практика

Тема 10

  • Функції прототипи функцій
  • Практика

Тема 11

  • Процес роботи з файлами
  • Практика

Тема 12

  • Структури даних, масиви структур
  • Практика

Тема 13

  • Покажчики, процес роботи з покажчиками
  • Практика

Тема 14

  • Черга, список, стек. Динамічні структури
  • Практика

Тема 15

  • ООП - введення
  • Практика

Тема 16

  • Інкапсуляція в C++
  • Практика

Тема 17

  • Наслідування в C++
  • Практика

Тема 18

  • Поліморфізм в C++
  • Практика

Тема 19

  • Поняття та перезавантаження операторів
  • Практика

Тема 20

  • Бібліотека STL
  • Практика

Тема 21

  • Інтерфейс програми, можливості
  • Практика

Тема 22

  • Процес роботи з віконними додатками
  • Практика

Особливості курсу

  • Викладачі практики
  • Корпоративне навчання
  • Можливість навчатися у вихідні
  • Можливість влаштуватися у провідні IT-компанії
  • Індивідуальне навчання

Викладачі курсу

  • Володимир - Програміст
  • Ігор - Програміст
  • Володимир - Програміст
  • Ігор - Програміст
Більше інформації
Курс
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
9 місяців
Рівень
Для дітей
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Гнучкий графікВидається диплом/сертифікатСупровід ментора
Junior IT
  • C / C++
Подробиці

Мета курсу - вивчити найпопулярніші мови програмування C та C++, отримати знання сучасних методологій та технологій програмування, набути навички розробки програм для вирішення широкого кола типових завдань.

План курсу

Що вивчають на курсі

  • До курсу входить навчання принципам:
    • написання алгоритмів, структурі програм мови С++
    • типів змінних, основним конструкціям, у тому числі циклам та керуючим структурам
    • управління одновимірними та багатовимірними масивами даних, роботи з рядками
    • створення підпрограм, роботи з динамічною пам'яттю, динамічним типом даних
    • роботи з файлами, і навіть деяким особливостям мови C++

Що учень буде вміти

  • Викладати думки у зрозумілому для комп'ютера вигляді: чітко та послідовно
  • Розбивати завдання на підзавдання, шукати та знаходити оптимальні шляхи вирішення
  • Писати консольні програми на С++
  • Реалізувати як існуючі, так і власні алгоритми
  • Створювати програми з графічним інтерфейсом
  • Самостійно та швидко розібратися в основах більшості інших мов програмування

Що учень матиме

  • Мислення в термінах Об'єктно-орієнтованого програмування
  • Використання всіх операторів мови C
  • Навички користування бібліотечними функціями
  • Вміння працювати із масивами
  • Вміння писати функції
  • Використовувати класи пам'яті
  • Застосовувати адресну арифметику
  • Працювати із структурами даних
  • Працювати із файлами

Особливості курсу

  • Групи до 10 осіб
  • Програми розроблені з урахуванням віку дитини
  • Заняття записуються і завжди є можливість повторити матеріал
  • Дається домашнє завдання для самостійної роботи
  • В особистому кабінеті розміщені всі навчальні матеріали
  • Заняття проводяться за розкладом як у будні дні, так і у вихідні
  • Розклад та викладач протягом курсу навчання не змінюються
  • Викладачі - практикуючі IT фахівці з досвідом роботи з дітьми понад 3 роки
  • Сертифікат про проходження курсу
Більше інформації
Курс
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
-
Рівень
Для дітей
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Гнучкий графікВидається диплом/сертифікатСупровід ментораРеальний проект у портфоліо
Junior IT
  • C / C++
  • JavaScript
Подробиці

Курс модульний та базові основи мов програмування вивчаються послідовно - у першому модулі - Java Script, у другому модулі - С++. Після закінчення курсу у студентів буде кілька проектів, написаних за допомогою вивчених мов, розуміння та вміння використовувати базові основи Java Script та С++.

План курсу

Що вивчають на курсі

  • Базові елементи JavaScript, включаючи різні види даних, умовних конструкцій, операторів циклів та функцій
  • Ознайомлення з jQuerty, об'єктно-орієнтоване програмування
  • Написання алгоритмів, структура програм мови С++
  • Типи змінних, основні конструкції, зокрема цикли і керуюча структура мови С++
  • Робота з файлами, а також з деякими особливостями мови С++

Що учень буде вміти

  • Створювати прості HTML-сторінки, напише текстову версію гри "Шибениця"
  • Викладати думки у зрозумілому для комп'ютера вигляді: чітко та послідовно
  • Розбивати завдання на підзавдання, шукати та знаходити оптимальні шляхи вирішення
  • Реалізувати як існуючі, так і власні алгоритми

Що учень матиме

  • Самостійно створений сайт, написаний з використанням HTML, CSS та елементів Javascript
  • Цілий ряд WEB-сторінок, написаних протягом навчання
  • Навичка пошуку та аналізу інформації для розміщення на сайті
  • Вміння використовувати графічний редактор Photoshop для підготовки зображень до сайту

Особливості курсу

  • Групи до 10 осіб
  • Програми розроблені з урахуванням віку дитини
  • Заняття записуються і завжди є можливість повторити матеріал
  • У кожного студента своє обладнане робоче місце
  • В особистому кабінеті розміщені всі навчальні матеріали
  • Заняття проводяться за розкладом як у буденні дні, так і у вихідні
  • За потребою надаємо можливість комбінувати online/offline навчання
  • Викладачі - практикуючі IT фахівці з досвідом роботи з дітьми понад 3 роки
  • Сертифікат про проходження курсу
Більше інформації
Курс
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
16 занять
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
8 500 UAH за курс
Гнучкий графікВидається диплом/сертифікатСупровід ментора
Logos IT-Academy
  • C / C++
Подробиці

Програма курсу

Огляд C++

  • Парадигми та ідеологія С++
  • Поняття про роздільну компіляцію
  • Препроцесор, компілятор, лінкер

Синтаксичні примітиви мови

  • Система типів С++. Фундаментальні типи даних
  • Оголошення та визначення, області видимості
  • Структура оголошень сутностей програми
  • Літерали
  • Змінні та констант, їх ініціалізація
  • Lvalue, rvalue
  • Перерахування (enum)
  • Огляд оголошення функцій, структур, об'єднань, класів
  • Принцип роботи інструкцій (statements)
  • Оператори С++
  • Пріоритети та асоціативність операторів
  • Інструкції керування потоком виконання. if, оператор вибору ?:, switch
  • Цикли while, do-while, for, команди break та continue
  • Goto
  • Вказівники та масиви
  • Типізовані вказівники та вказівники без типу
  • Нульовий вказівник
  • Арифметика вказівників
  • C-стрічки
  • Динамічна пам'ять
  • New та delete
  • Успадковані засоби С для роботи з пам'яттю - malloc, calloc, realloc, free
  • Посилання
  • Функції. Оголошення та визначення
  • Формальні параметри та значення, що повертаються
  • Способи передачі аргументів - за значенням, за вказівником, за посиланням
  • Масиви, як аргументи функцій
  • Рекурсивні функції
  • Статичні локальні змінні
  • Статичні функції
  • Inline-функції
  • Перевантаження функцій. Правила вибору функцій для перевантаження
  • Заплутування імен, extern "C"
  • Аргументи по замовчуванню
  • Функції із змінною кількістю аргументів
  • Вказівники на функції
  • Int main(), доступ до аргументів командного рядка та змінних середовища
  • Препроцесор
  • Макроси (object-like macros)
  • Макроси з аргументами (function-like macros)
  • # та ##
  • Умовна компіляція
  • Стандартні та специфічні для платформи визначені наперед макроси
  • #error, нестандартна директива #warning
  • #pragma
  • assert

Структури, об'єднання, класи, динамічне ООП

  • Структури
  • Об'єднання
  • Поняття класу, поля даних та методи
  • Конструктор, деструктор, конструктор по замовчуванню
  • Вказівник this, константні методи
  • Статичні дані та методи класу
  • Інкапсуляція
  • Друзі класу
  • Успадкування, принцип підстановки
  • Публічне (відкрите) успадкування, як реалізація принципу "нащадок є предком"
  • Приватне успадкування - успадкування реалізації, з наданням іншого інтерфейсу
  • Поліморфізм, віртуальні функції
  • Абстрактні класи
  • Принципи побудови ієрархії класів
  • Паттерн проєктування NVI (Non-Virtual Interface)
  • Ідіома "віртуального конструктора"
  • Множинне успадкування, віртуальні базові класи
  • Неявно створювані методи класу
  • Узгодженість копіювання-створення-знищення-(переміщення для С++11)
  • Перевантаження операторів. Синтаксис і правила застосування
  • Конструктори з одним аргументом, explicit
  • Оператори неявного приведення типів

Службові засоби

  • Простори імен
  • Комбінування просторів імен
  • Анонімні простори імен
  • Виключення
  • Ієрархії виключень
  • Стандартні виключення
  • Приведення типів
  • Приведення типів у стилі С++
  • Успадковане приведення типів у стилі С

Шаблони

  • Шаблони функцій та класів
  • Інстанціювання
  • Параметри шаблонів. Параметри по замовчуванню
  • Перевантаження функцій із врахуванням шаблонів
  • Спеціалізація
  • Часткова спеціалізація
  • Взаємодія шаблонів із рештою засобів мови
  • Успадкування за участю шаблонів
  • Методи-шаблони
  • Статичні методи та дані шаблонів класів
  • Друзі шаблонів
  • Шаблони як параметри шаблонів
  • Типи залежні від параметрів шаблонів, typename I template-"конкретизація"
  • Явне інстанціювання
  • Прості приклади мета-шаблонного програмування
  • Шаблони як засоби статичного (часу компіляції) ООП

Стандартна бібліотека

  • Потоки вводу-виводу
  • Ієрархія потоків
  • Класи ostream/istream та відповідні наперед створені потоки: cin/cout/cerr/clog
  • Перевантажені оператори << та >>
  • Низькорівневі операції виводу: puts, write
  • Низькорівневі операції вводу: get, getline, ignore, peek, putback, unget, read, readsome, gcount
  • Форматування виводу. Прапорці форматування, маніпулятори
  • Стан потоку, прапорці good, fail, bad, eof; їхня спільна робота, перевірка стану потоку
  • Виключення потоків
  • Буфери потоків
  • Файлові потоки
  • Відкриття файлових потоків, режими відкриття
  • Файлові вказівники
  • Стрічкові потоки (stringstream)
  • Std::string
  • Засоби маніпуляції стрічками - створення, пошук, видалення, об'єднання, вставка, тощо
  • Допоміжні засоби - numerical_limits, pair, min, max, swap, тощо
  • STL - стандартна бібліотека шаблонів
  • Контейнер std::vector
  • Ітератори
  • Класи ітераторів згідно їх потужності
  • Інтервали
  • Стандартні алгоритми
  • Алгоритми, що не модифікують послідовність
  • Алгоритми, які модифікують послідовність
  • Об'єкти-функції, (лямбда-функції С++11)
  • Адаптери
  • Предикати
  • Генератори ітераторів (back_inserter і компанія)
  • Стандартні контейнери
  • Ідіома remove-erase
  • Послідовні контейнери: vector, deque, list
  • Асоціативні контейнери: set, map, multiset, multimap
  • Адаптери: queue, priority_queue, stack

C++11/C++14

  • Покращення конструкцій, що вже існують
  • Списки ініціалізації
  • Універсальна ініціалізація
  • Виведення типів, auto та decltype
  • For для інтервалів (Range-based for)
  • Лямбда-функції
  • Альтернативний синтаксис оголошення функцій
  • Делеговані конструктори
  • Явні перевизначення віртуальних функцій, заборона перевизначення (override і final)
  • Nullptr
  • Типізовані перерахування
  • Explicit для операторів перетворення типів
  • Синоніми шаблонів (Template aliases)
  • Узагальнені об'єднання
  • Нові можливості ядра мови
  • Нові види стрічкових літералів - "сирі" та Unicode-літерали
  • Користувацькі літерали
  • Керування методами, що генеруються автоматично --- default і delete
  • Керування вирівнюванням
  • Атрибути функцій
  • static_assert
  • Огляд шаблонів із змінною кількістю аргументів
  • Зміни, пов'язані із продуктивністю
  • Rvalue-посилання, move-конструктори
  • Constexpr
  • Модифікація та деталізація поняття POD
  • Extern-шаблони
  • Нове у стандартній бібліотеці
  • Tuple
  • Розумні вказівники
  • Хешовані контейнери: unordered_set, unordered_multiset, unordered_map, unordered_multimap
  • Масив фіксованого розміру std::array та однозв'язний список std::forward_list
  • Нові алгоритми
  • Обгортки для функцій (function wrappers)
  • Регулярні вирази
  • Просунуті генератори випадкових чисел
  • Властивості типів (type traits)
  • Багатопоточність
  • Модель пам'яті С++, з врахуванням багато поточності
  • std::thread
  • Мютекси та умовні змінні
  • Атомарні операції та змінні
  • Std::future і std::promises для більш високорівневої багатопоточності. std::async
  • Thread-local storage

Особливості курсу

  • Робота з експертами
  • Зворотній зв'язок
  • Ефективне навчання
  • Диплом
  • Закритий телеграм-чат
Більше інформації
Курс
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
-
Рівень
Для дітей
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
2 790 UAH за місяць
Гнучкий графікВидається диплом/сертифікатСупровід ментораРеальний проект у портфоліо
IT-школа СМАРТ
  • C / C++
Подробиці

Студенти ознайомляться з логікою програмування на базовому рівні, створять консольні програми та програми з графічним інтерфейсом мовою C++. Навчаться спрощувати та оптимізувати код, документувати проєкти. Напишуть базовий проєкт типу конвертер валют, банкомат тощо за зразком. Захистять індивідуальний підсумковий проект.

План курсу

Технічні навички

Базові принципи

Освоїмо принципи програмування та розробки програм. Навчимося створювати нескладні скрипти та алгоритми, використовуючи послідовності, оператори та цикли.

Синтаксис та ООП

Опануємо основи синтаксису мови С++, познайомимося з принципами об'єктно-орієнтованого програмування та попрактикуємося у написанні фрагментів коду.

Розробка

Пройдемо усі етапи створення і функціонування програми. Створимо декілька власних учбових проектів такі як калькулятор, конвертер, вікторина, програвач музики.

Проєктний підхід

Пройдемо повний цикл проектування та створення проєктів "по-дорослому": від ідеї та плану до взаємодії з командою та презентації власних проєктів батьками.

English

Освоїмо технічну термінологію та базову IT-лексику, а також навчимося працювати у програмах з англійським інтерфейсом.

Соціальні навички

Впевненість

Сформуємо впевненість у собі та своїх здібностях, навчимося бути проактивним, не бояться робити помилки, а аналізувати їх та швидко приймати рішення.

Самостійність

Освоїмо інструменти самоорганізації. Навчимося самостійно ставити цілі, планувати та керувати своїм часом.

Емоційний інтелект

Навчимося керувати своїми емоціями. Логічно та послідовно вибудовувати свою мову та аналізувати поведінку інших людей, робити правильні дії.

Самопрезентація

Зможемо впевнено та вільно виступати на публіці. Завойовувати довіру, цікаво та лаконічно презентувати себе чи свій проєкт.

Працювати в команді

Комунікувати з усіма членами команди, брати на себе відповідальність за результат, знаходити компроміси та позитивно вирішувати конфлікти.

Креативність

Розвинемо вміння генерувати безліч ідей з нестандартним підходом, навчимося бачити проблеми під іншим кутом і вирішувати їх унікальним способом.

Бізнесові навички

Бізнес мислення

Зрозуміємо, що таке бізнес та як він влаштований в інтернеті. Дізнаємося як формується бюджет проєкту і з чого він складається: пошук ідеї, формування бізнес-моделі та складання свого бізнес-плану.

Управління фінансами

Розберемося, що таке гроші та як ними користуватися. Навчимося розрізняти, планувати, контролювати свої доходи та витрати. Чи зможемо ефективно розпоряджатися засобами та розвивати в собі навички управлінця.

Стратегічне планування

Глобалізація економіки та автоматизація виробництва сприяють створенню нових бізнес-моделей. Дізнаємося, які напрями та професії будуть затребувані у найближчі 10 років: стратегія блакитного океану, штучний інтелект, кібербезпека та Meta-всесвіт.

Особливості курсу

  • Навчання через практику
  • Щотижневі лабораторії Skills Lab
  • Фіксація результату
  • Онлайн-підтримка викладача
  • Онлайн-консультації
  • Можливість офлайн навчання
  • Захист випускного проєкту
  • Гейміфікація
  • Особистий кабінет
  • Бонуси за активність на курсі
  • Домашні завдання
  • Звітність для батьків
  • Невеликі групи
Більше інформації
Курс
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
-
Рівень
Для дітей
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Гнучкий графікВидається диплом/сертифікатСупровід ментораРеальний проект у портфоліо
Джун IT Academy
  • C / C++
Подробиці

Програма курсу

Теми:

  • Короткий огляд С++. Структура програми
  • Вбудовані типи даних, перетворення типів, змінні, масиви
  • l-value та r-value посилання, вказівники, простір імен
  • Вирази, оператори
  • Цикли, цикли з передумовою і післяумовою
  • Ввід/вивід даних, робота з командним рядком, файловий ввід/вивід
  • Статичне і динамічне виділення пам'яті
  • Функції, передача параметрів та повернення результату, функція main()
  • Перевантаження функцій. Шаблони функцій
  • Класи і структури. Оголошення класу. Інкапсуляція даних. Члени класу, конструктори/деструктори, оператори присвоєння, "Правило 5"
  • Шаблони класів. Бібліотека STL, контейнери і базові алгоритми
  • Наслідування, Поліморфізм, віртуальні функції. Перевизначення віртуальних функцій
  • Чисто віртуальні функції. Абстрактні класи, інтерфейси. Множинне наслідування
  • Знайомство з Qt. MVC. Основні класи
  • Створення з'єднань в Qt
  • Написання гри Змійка на Qt
  • Додатковий проєкт і захист

Результат після проходження курсу:

  • Чітке розуміння завдань, що вирішуються програмуванням
  • Впевнене знання основ мови С ++
  • Уміння раціонально організовувати робочий процес для ефективного досягнення поставлених цілей
  • Отримання архітектурних навичок розробки великих програм

Особливості курсу

  • Інноваційний підхід до колективного навчання
  • Підтримка ментора
  • Повна комунікація з ментором та одногрупниками
  • Сертифікат після здачі іспиту і проєкту
  • Можливість розділити платежі за навчання

Викладачі курсу

Тарас Обервенець - C++ розробник

Більше інформації
Курс
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
3 місяців
Рівень
Для дітей
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
1 600 UAH за місяць
Гнучкий графікВидається диплом/сертифікатСупровід ментора
Optima Academy
  • C / C++
  • JavaScript
  • Python
Подробиці

Учасники ознайомляться з основними принципами об'єктно-орієнтованого програмування, дізнаються про його складові, принципи та застосування. Курс буде корисний для тих, хто вже знайомий з кодом Python, C++ або Javascript.

Програма курсу

Теми:

  • Парадигми програмування
  • ООП. Проєктування
  • Основи ООП
  • Класи. Об'єкти. Властивості та методи
  • Принципи ООП
  • Конструктори
  • Методи доступу
  • Спадкування
  • Відносини між класами
  • Об'єктно-орієнтовані мови програмування

Опис курсу

Якщо ви вже можете написати код однією з мов програмування (Python, C++ або JavaScript), то саме час познайомитись з ООП. Що ж це таке і навіщо воно потрібно? ООП - об'єктно-орієнтоване програмування, яке дає можливість описати реальний світ як сукупність об'єктів, що взаємодіють між собою: персонажів в іграх, функцій в програмах, елементів в пристроях. Більшість проєктів написано саме з використанням ООП. Складно? Ні, реально і практично. Приєднуйтесь!

  • тривалість заняття - 60 хвилин
  • інтенсивність - 1 заняття 2 рази на тиждень
  • повна тривалість курсу - 3 місяці, 24 заняття
  • заняття проходять онлайн, що дає змогу вчитися в комфортній, безпечній обстановці та не пропускати зустрічі

Що необхідно для навчання?

Ноутбук або комп'ютер, під'єднаний до інтернету та оснащений необхідними гарнітурами (колонки або навушники, вебкамера, мікрофон).

Особливості курсу

  • Авторська система освітніх курсів
  • Унікальна команда тренерів
  • Турбота й індивідуальний підхід
  • Офіційний сертифікат
  • Навчання в будь-який час і з будь-якого місця
  • Комфортний освітній процес. Заняття проходять у мінігрупах
  • Засновник - перша в Україні дистанційна школа "Оптіма"
  • Корисні та потрібні знання. Максимум практики в кожному занятті

Викладачі курсу

Людмила Булигіна - Викладає курси "Старт програмування", "Старт програмування з мовою C/C++"

Більше інформації
Курс
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
3 місяців
Рівень
Для дітей
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
2 400 UAH за місяць
Гнучкий графікВидається диплом/сертифікатСупровід ментора
Optima Academy
  • C / C++
Подробиці

На курсі діти вивчатимуть дві різні мови програмування: C та C++. Вони навчаться основ алгоритмізації, програмування, напишуть свою першу програму і зрозуміють, чи варто їм розвиватися в цьому напрямі далі.

Програма курсу

Теми:

  • Вступ до програмування C\C++
  • Умови, логіка коду
  • Робота з даними
  • Блоки коду. Цикли. Алгоритми
  • Створення ігрових стратегій
  • Робота з бібліотеками
  • Створення функцій
  • Масиви. Робота із символами та словами
  • Об'єктно-орієнтоване програмування
  • Перший ООП проєкт. Розробка. Захист

Опис курсу

На курсі діти навчаться основ алгоритмізації та програмування, напишуть свою першу програму і зрозуміють, чи варто їм розвиватися в цьому напрямі далі. У навчальній програмі поєднані дві різні мови програмування - C та C++, і це дає комплексне розуміння принципів програмування цими та будь-якими іншими мовами.

  • тривалість заняття - 60 хвилин
  • інтенсивність - двічі на тиждень
  • повна тривалість курсу - 3 місяці, 24 занять
  • заняття проходять онлайн, що дає змогу вчитися в комфортній, безпечній обстановці та не пропускати зустрічі

Що необхідно для навчання?

Ноутбук або комп'ютер, під'єднаний до інтернету та оснащений необхідними гарнітурами (колонки або навушники, вебкамера, мікрофон).

Особливості курсу

  • Авторська система освітніх курсів
  • Унікальна команда тренерів
  • Турбота й індивідуальний підхід
  • Офіційний сертифікат
  • Навчання в будь-який час і з будь-якого місця
  • Комфортний освітній процес. Заняття проходять у мінігрупах
  • Засновник - перша в Україні дистанційна школа "Оптіма"
  • Корисні та потрібні знання. Максимум практики в кожному занятті

Викладачі курсу

Людмила Булигіна - Викладає курси "Старт програмування", "Старт програмування з мовою C/C++"

Більше інформації
Курс
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
6 місяців
Рівень
Для дітей
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
1 700 UAH за місяць
Гнучкий графікВидається диплом/сертифікатСупровід ментора
Optima Academy
  • C / C++
Подробиці

На цьому курсі учасники опанують основи алгоритмізації та програмування, напишуть власну програму й зрозуміють, чи бажають розвиватися в програмуванні й надалі. Заняття відбуваються на сучасній освітній платформі. Діти можуть самі обирати, в який час їм проходити завдання та скільки часу на це витратити. Навчанням керують досвідчені викладачі, які завжди допоможуть і нададуть відповідь на будь-яке питання.

Програма курсу

Теми:

  • Абсолютні основи. Вступ до комп'ютерного програмування
  • Розширений контроль потоку й типи даних. Оператори
  • Функції
  • Об'єкти як параметри. Ієрархії класів. Розробка проєктів

Процес навчання

  • Ви вибираєте курс, який вас цікавить, і миттєво отримуєте доступ до всіх матеріалів курсу
  • Проходите заняття й уроки за власним графіком. Курс складається з 68 уроків
  • Кожне заняття містить відеоурок, презентацію, текстові матеріали, приклади коду, тести для самоаналізу та домашні завдання, які ви виконуєте самостійно
  • Повна тривалість курсу - 6 місяців
  • Один раз на тиждень учасники відвідують онлайн-консультацію й щодня можуть писати викладачу в текстовому чаті
  • Тривалість заняття - 45 хвилин
  • Інтенсивність 2-3 заняття на тиждень
  • Повна тривалість курсу - 6 місяців, 68 занять на платформі, 24 онлайн-консультації

Після проходження курсу учасники матимуть

  • Знання й навички алгоритмізації типових задач, втілення їх у програмний код і налагодження з використанням алгоритмічної мови програмування високого рівня С++
  • Сертифікат Академії прикладної програмної інженерії Оптіма

Що необхідно для навчання?

Ноутбук або комп'ютер, під'єднаний до інтернету та оснащений необхідними гарнітурами (колонки або навушники, вебкамера, мікрофон).

Особливості курсу

  • Авторська система освітніх курсів
  • Унікальна команда тренерів
  • Турбота й індивідуальний підхід
  • Офіційний сертиікат
  • Навчання в будь-який час і з будь-якого місця
  • Комфортний освітній процес. Заняття проходять у мінігрупах
  • Засновник - перша в Україні дистанційна школа "Оптіма"
  • Корисні та потрібні знання. Максимум практики в кожному занятті

Викладачі курсу

Іван Нечипорук - Має досвід викладання HTML, CSS, JS, Front-end, Back-end та програмування мовами C++, Python

Більше інформації
Курс
Формат
Online
Початок навчання
04.09.2023
Тривалість
16 занять
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
8 000 UAH за курс
Вечірні заняттяВидається диплом/сертифікатСупровід ментора
CHI IT Academy
  • C / C++
Подробиці

Курс охоплює всі основні теми: від знайомства із середовищем розробки, алгоритмів та написання першої програми до роботи з масивами, функціями та класами. Ти отримаєш та закріпиш на практиці необхідні навички для подальшого розвитку в програмуванні.

Програма курсу

Всупна лекція. Знайомство з Visual Studio. Написання першої програми

Це заняття — маленький крок у час, але великий з боку інформації. Ти нарешті дізнаєшся, що воно таке — програмування. Пройдеш етапи створення програм. А також встановиш Visual Studio (або іншої IDE) — і тут почнеться: знайомство з інтерфейсом, написання першої програми, знайомство зі структурою програми в С++, виконанням програми, поняттям алгоритму, введення та виведення інформації. Так, насичено. Але й необхідно!

Змінні та типи даних

На занятті ти познайомишся із синтаксисом С++ та розбереш усе про змінні в цій мові — дізнаєшся про їхнє іменування. Оглянеш типи даних, константи, системи числення та осягнеш одиниці інформації.

Види операцій

Тут ти дізнаєшся, які операції бувають — арифметичні, логічні, операції присвоєння. А також розглянеш такі теми як пріоритет операцій, зведення типів, математичні операції.

Алгоритми. Керуючі структури. Цикли

Після заняття ти точно будеш знати всю базову інформацію про алгоритми та розглянеш такі теми:

  • Логічні вирази, порівняння
  • Умовний оператор IF, IF-ELSE
  • Тернарна умовна операція
  • Операція вибору варіантів SWITCH CASE
  • Циклічні алгоритми
  • Цикли FOR
  • Оператори циклу з передумовою WHILE та постумовою DO-WHILE, goto
  • Вкладені цикли

Практичне заняття

А ось і практика! На занятті ти зможеш закріпити попередньо набуті знання й отримати практичні інсайти.

Масиви: одновимірні, двовимірні

На цьому занятті ти зрозумієш, як працюють масиви:

  • Оголошення та ініціалізація масиву
  • Введення-виведення масиву
  • Доступ до елементів та їх зміна
  • Генерація псевдовипадкових чисел
  • Програмування базових алгоритмів (сортування, пошук мінімального/максимального елемента, тощо)
  • Вектори

Покажчики. Динамічні масиви

На занятті ти знайдеш відповідь на запитання "Що таке покажчики та для чого вони потрібні?". А також розглянеш такі теми:

  • Посилання
  • Stack, heap
  • Арифметичні дії з вказівниками
  • Помилки, які можуть виникати при роботі з вказівниками

Функції

Заняття присвячено функціям, області видимості, рекурсивним функціям та перегрузці функцій — і все це ти зможеш додати до загалу своїх знань.

Практичне заняття

Знову час конвертувати свої теоретичні знання в практику — це корисно.

Налагодження програм

Після цього заняття ти матимеш знання, щоби без проблем відшукати помилки в програмі та швидко їх виправити.

Символи і рядки. Структури

Упродовж заняття ти поглинатимеш знання про функції для роботи з символами та рядками, структури, масиви структур.

Робота з файлами

На занятті ти дізнаєшся, що таке запис, читання і загалом робота з файлами.

Багатофайлові програми

І такі бувають. На занятті ти дізнаєшся про заголовні файли та бібліотеки функцій.

Введення в ООП. Частина 1

Через те, що С++ є об'єктно-орієнтованою мовою програмування, тобі необхідно знати й парадигму ООП. На занятті ти дізнаєшся про основи ООП, розглянеш класи та об'єкти.

Введення в парадигму ООП. Частина 2

Ти вже на фінішній прямій! А на занятті дізнаєшся про конструктори, деструктори та UML-діаграми.

Практичне заняття. Підведення підсумків

Тепер ти маєш базові знання мови програмування С++ та можеш рухатися далі й продовжувати розвиватися в цьому напрямку впевнено та повноцінно! Вітаємо.

Особливості курсу

  • 16 онлайн-занять у зручний час доби — ввечері
  • регулярний фідбек від викладача
  • практичні заняття та домашні завдання для засвоєння теоретичного матеріалу
  • допоміжні матеріали: записи лекцій, презентації, корисні посилання
  • сертифікат, який дійсно доводить, що ти володієш необхідними знаннями

Викладачі курсу

Ляшенко Галина - 6 років досвіду викладання в ХНУРЕ

Більше інформації

Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.

Відгуки про курси

Юрій   09.02.2025

Добрий вечір команда GoITeens! Ділюся з вами своїми враженнями від навчання моєї дитини. 

Моя дитина проходить вже другий курс у вашій школі і я поки не знайшов мінусів. На першому році навчання в нього був вчитель Роман(не пам'ятаю його прізвище), з яким я вважаю нам дуже пощастило. Зараз з ним займаться Богдан Тицький, який теж дуже кваліфікований педагог. На заняттях найбільше подобається підхід до дітей. Весь час триває комунікація між вчителем та учнями. Добре, що є домашні завдання, які допомагають закріпити пройдену тему. Дуже добре, що є своя група для спілкування з учителем та однокурсниками. Ще одним плюсом в наш час є можливість навчатись онлайн, а групу підібрати для зручного часу. Окрім основного курсу є ще курс soft skills, який допомагає учням та вчителям стати ще ближче.  Подобається, що мова курсу і всі завдання рідною українською мовою. Так ТРИМАТИ!!!
Рекомендації: Рекомендую
5
Середня: 5 (1 голос)
Курси C / C++
Кирило   03.09.2024

Пройшов курс "C++ для GameDev".
Куратор Богдан Левунець знає свою справу на 100%. Загалом курс дуже насичений і підійде як для тих, хто не знає C++, так і для досвідчених розробників. З іншого боку, я б додав ще десь 2-4 тижні на проходження курсу, оскільки матеріалу багато, і навчання потребує значних зусиль та часу.
В цілому курс дуже сподобався, і я раджу його до проходження!

Рекомендації: Рекомендую
5
Середня: 5 (1 голос)
Курси C / C++
Вікторія   25.08.2024

Дитина навчається на напрямку Frontend вже другий рік в GoITeens. Цікаве навчання на гарний підхід до навчання, ми задоволені

Рекомендації: Рекомендую
5
Середня: 5 (1 голос)
Курси C / C++