Курси Affiliate Marketing та арбітраж трафіку

Фільтр
Курс
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
18 тижнів
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Вечірні заняттяВидається диплом/сертифікатСупровід ментораРеальний проект у портфоліо
GoIT
  • Affiliate Marketing / CPA
Подробиці

Програма курсу

Таргетована реклама

  • Основи маркетингу
  • Вступ в професію. Хто такий трафік-менеджер й чим він займається
  • Збираємо інформацію щодо нашої цільової аудиторії, медіапланування
  • Інтерфейс, доступ, основні функції рекламного кабінету та Facebook Business Manager
  • Робота з аукціоном. Типи таргету
  • Цілі рекламних кампаній
  • Типи плейсментів і підготовка креативів
  • Створення та запуск кампаній
  • Основні звіти
  • Оптимізація та масштабування
  • Зв'язок з іншими сервісами
  • Метапіксель
  • Метапіксель, включаючи встановлення та налаштування пікселя Facebook, а також створення подій
  • Створення креативів, котрі працюють
  • Різні типи реклами, доступні на Facebook, включаючи ключові компоненти ефективного креативу
  • Огляд сервісів для створення креативів - Figma або Lunacy
  • Копірайтинг та створення креативів

Ефективна робота на фрілансі

  • Воронка продаж власних послуг
  • Курс по переговорах
  • 5 способів пошуку клієнтів для фрілансера
  • Курс по роботі на "UPWORK"
  • Ефективна комунікація з клієнтом

Контекстна реклама

  • Вступ до контекстної реклами
  • Пошукові системи. Збір семантичного ядра. Пошукові рекламні кампанії. Кейворди, типи відповідностей, мінус слова. Різниця між мінус словами на рівні кампаній. Ресьорч, збір, группування семантики та інструменти за допомогою яких це можно зробити
  • Динамічні пошукові кампанії. Пошукові оголошення
  • Налаштування та оптимізація. Google Ads Editor
  • Google UAC
  • Торгові рекламні кампанії та Performance Max
  • Системи аналітики. Google Analytics
  • Контекстно-медійні рекламні кампанії
  • Реклама на Youtube та автоматизація рекламних кампаній

Аналітика

  • Введення у веб-аналітику
  • Основні інструменти аналітики й оптимізації рекламних кампаній
  • Google Analytics
  • Google Tag Manager
  • Робота з гіпотезами й A/B тестами
  • Використання нейро-мереж в роботі трафік-менеджера

Особливості курсу

  • Кабінет my.goit
  • Прямі ефіри
  • Спілкування в чаті
  • Круті ментори
  • Кар'єрний сервіс
Більше інформації
Курс
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
2 місяців
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Вечірні заняттяВидається диплом/сертифікатСупровід ментора
GoIT
  • Affiliate Marketing / CPA
Подробиці

Програма курсу

Affiliate marketing

  • Вступ до афілейт-маркетингу, екосистема афілейт-маркетингу, роль афілейт-маркетингу у загальній маркетинговій стратегії
  • Роль та завдання афілейт менеджера
  • Словник арбітража
  • Розуміння основних вертикалей в афілейт-маркетингу, особливості та вимоги кожної вертикалі, стратегії успіху в різних вертикалях
  • Джерела трафіку

Партнери

  • Роль афіліатів в афілейт-маркетингу
  • Типи афіліатів (блогери, інфлюенсери, вебмайстри тощо)
  • Мотивація афіліатів
  • Роль рекламодавця в афілейт-маркетингу, очікування рекламодавців від афілейт-програм, стратегії залучення та утримання афіліатів
  • Загальна інформація про офер та його види
  • Створення та управління партнерською програмою, ключові елементи успішної партнерської програми, моніторинг та аналіз продуктивності програми
  • Моделі монетизації - CPA, Revshare, CPL, CPI

Аналіз трафіку

  • Ключові метрики та показники ефективності трафіку
  • Застосування інструментів таких як Ahrefs, Sensor Tower, Similarweb, AdSpy, AdPlexity, AdHeart, і центр прозорості Google Ads для аналізу трафіку
  • Вивчення методик аналізу, які допомагають виявити джерела трафіку, ключові слова, рекламні стратегії конкурентів та тренди ринку
  • Огляд основних Excel формул та функцій, які корисні для афілейт-менеджерів для обробки та аналізу даних

Робота з афіліатами

  • Методи та стратегії пошуку для залучення афіліатів
  • Встановлення та переговори щодо умов співпраці з афіліатами
  • Методи оптимізації афіліейт-трафіку для забезпечення високої конверсії
  • Використання аналітики для вимірювання ефективності афіліатів
  • Вирішення конфліктних ситуацій

Переговори

  • Підготовка до переговорів й розробка стратегії переговорного процесу
  • Ефективні техніки для роботи із запереченнями, конфліктами та претензіями
  • Як правильно виходити переможцем зі складних переговорів та досягати поставлених цілей в переговорах

Особливості курсу

  • Кабінет my.goit
  • Прямі ефіри
  • Спілкування в чаті
  • Круті ментори
  • Кар'єрний сервіс
Більше інформації
Курс
Формат
Online
Початок навчання
02.07.2024
Тривалість
2 місяців
Рівень
Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian, English
Вартість
18 000 UAH за курс
Гнучкий графікВидається диплом/сертифікатСупровід ментораРеальний проект у портфоліо
Projector
  • Affiliate Marketing / CPA
Подробиці

Курс для тих, хто хоче розібратися з партнерським маркетингом та освоїти інструменти для ефективного старту в професії після навчання

Програма курсу

Занурення в екосистему партнерського маркетингу

  • Знайомство з партнерським маркетингом й місце ПМ в маркетингу продукту.
  • Вертикалі й моделі оплати в партнерському маркетингу: crypto, betting, dating/social discovery, app installs, nutraceuticals, e-commerce, BFSI та інші.

Трафік-мікс. Партнери, конкуренти та інструменти аналізу трафіку

  • Джерела трафіку: звідки партнери та субпартнери приводять до нас клієнтів.
  • Специфічні методи добування трафіка партнерами, умовно-безкоштовний трафік, індустрія фармінгу/прогріву та методологія.
  • Traffic Guidelines: чому рекламодавці забороняють деякі типи трафіка. Поняття фроду.
  • Аналіз трафіка - як на основі даних робити якісні висновки.

Партнерська програма зсередини

  • Платформи для побудови партнерських програм: Tune, Impact, Affise чи inhouse proprietary platform?
  • Менеджмент партнерської програми: ролі, функції й ієрархія, стратегія та прогнозування, засновані на досвіді куратора.
  • Пишіть листи: як шукати та як говорити з партнерами.
  • SEO + CONTENT при роботі з інтернет-виданнями. Як ми готуємо видавців до важливих лончів.

Особливості курсу

  • Живі заняття та записані відеолекції
  • Real-life завдання
  • Курсовий проєкт
  • Регулярний фідбек
  • Сертифікат за здобутки
  • Можна повернути кошти протягом 7 днів від початку курсу

Викладачі курсу

Павло Шишкін - Senior Affiliate Marketing Manager в MacPaw

Більше інформації
Курс
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
16 занять
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
359 USD за курс
Вечірні заняттяВидається диплом/сертифікатСупровід ментора
Smart Lab
  • Affiliate Marketing / CPA
Подробиці

Програма курсу

Теми:

  • Арбітраж трафіку: базові метрики, вертикалі, дейтинг партнерки
  • Афіліат менеджер в нетворку: задачі і складнощі, типовий робочий день
  • Професійна англійська для affiliate-менеджера (пакет MAXI)
  • Розбір кейсів роботи з афіліатами в дейтинг вертикалі
  • Афіліат менеджер у прямого рекламодавця (різниця від роботи в нетворку)
  • Професійна англійська для affiliate-менеджера (пакет MAXI)
  • Адвертайзер менеджер в нетворку: задачі і складнощі, типовий робочий день
  • Розбір кейсів роботи з рекламодавцями в дейтинг вертикалі
  • Професійна англійська для affiliate-менеджера (пакет MAXI)
  • Туторіал по роботі з трекінгом Affwise: реєстрація афіліатів, налаштування офферів, трекінг статистики, аналіз трафіку
  • Перспективи розвитку і пошук роботи
  • Професійна англійська для affiliate-менеджера (пакет MAXI)
  • Бонус: Три майстер-класи зі складання резюме міжнародного стандарту, заповнення профілю Linkedin та проходження співбесіди від HR-менеджера з досвідом 5+ років

Особливості курсу

  • 8 уроків з аffiliate-менеджменту в записі (детальний мануал з розглядом інструментів)
  • Майстер-класи зі складання резюме міжнародного стандарту, заповнення профілю Linkedin та проходження співбесіди
  • Мануал по роботі з трекінговою платформою
  • Практика з ведення перемовин
  • Домашки з фідбеком від ментора
  • Навчальний чат з підтримкою менторів
  • Q&A сесії
  • Можливість працевлаштуватися після курсу
  • 4 онлайн уроки з професійної англійської (пакет Maxi)

Викладачі курсу

  • Юлія Матютенко - Affiliate-менеджер в CPA сітці Affbounty
  • Налатія Драганова - Affiliate-менеджер у дейтинг вертикалі
  • Дмитро Волокітін - Викладач англійської мови
  • Анна Соловей - HR-менеджер у ПЗУ Україна
Більше інформації
Курс
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
12 занять
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
800 USD за курс
Вечірні заняттяВидається диплом/сертифікатСупровід ментора
Smart Lab
  • Affiliate Marketing / CPA
Подробиці

План курсу

Формат занять

Заняття у пакеті онлайн проводяться в форматі 12-ти потужних уроків (три рази на тиждень у вечірній час, щоб кожен учень міг комфортно навчатися, навіть якщо має іншу роботу або навчається).

Практичний підхід

Наш основний фокус - це практика. Ми не тільки передаємо теоретичні знання про арбітраж трафіку, але і надаємо можливість навчатися на практиці. Учні вчаться на практиці налаштовувати, запускати, оптимізовувати та аналізувати рекламні кампанії та складати звіти.

Депозит на запуск

Ми надаємо $100 для запуску реклами. Наші учні можуть спробувати заробити перші гроші від реклами вже під час навчання.

Доступ до інструментів

Надаємо учням безкоштовний доступ до всіх інструментів арбітражника, якими самі користуємося.

Підтримка та ком'юніті

Учні отримують доступ до закритого навчального телеграм-каналу, де можуть обмінюватися досвідом, спілкуватися з іншими учнями та лекторами, отримувати відповіді на питання та отримувати підтримку.

Індивідуальний підхід

Уроки проводяться у форматі "live" з лектором та невеликою групою, щоб забезпечити індивідуальний підхід до кожного учня.

Доступ до записів і джерел знань

Після уроків учні отримують доступ до запису уроку і матеріалів для закріплення.

Фідбек

Кожна домашка перевіряється особисто лектором, а учні отримують оцінку та детальний фідбек.

Корисні ресурси

Ми надаємо корисні чек-листи, додаткові матеріали, сервіси та поради для подальшого розвитку.

Працевлаштування

Кращих випускників забираємо собі в команду або працевлаштовуємо до наших партнерів.

Диплом

По завершенню навчання учні отримують диплом.

Особливості курсу

  • 12 online занять у групі
  • 100$ депозит на рекламну компанію
  • Безкоштовний доступ до всіх інструментів команди
  • Можливість потрапити до нас в команду
  • Круті спікери-практики
  • Підтримка закритого ком'юніті з можливістю працевлаштування
  • Фідбек від менторів
  • Потужні навчальні чати
  • Підготовка до співбесіди

Спікери курсу

  • Анна Большакова - CEO Smart Lab та Media Buyer
  • Антон Гамов - Експерт сфери з більш ніж 13-річним стажем
  • Юлія Матютенко - Представник CPA-сітки AffBounty
  • Аліна Бездольна - Експерт з налаштування push-повідомлень
Більше інформації
Курс
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
45 занять
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Гнучкий графікСупровід ментора
Atom
  • Affiliate Marketing / CPA
Подробиці

Ви розберетесь із топовими експертами, що таке Affiliate Marketing, отримаєте повну методику та шляхову карту сфери affiliate маркетингу, готові покрокові мануали та отримуєте затребувану та високооплачувану професію.

Програма курсу

Модуль 1. Ринок партнерського маркетингу

Заняття 1. Введення в програму та постановка цілей

Hard: Введення в маркетинг

  • Є розуміння основних завдань професії (переваги та відмінності )
  • Формується навичка спостереження за рекламою
  • Необхідні для роботи hard skills та soft skills і як їх розвивати

Soft: Правила/структура навчальної програми та постановка цілей

  • Познайомились з програмою, командою, платформою та правилами навчання
  • Розкрита структура та результат навчання (Soft+Hard+Mindfulness)
  • Сформована ціль, точка А, точка Б та артефакт (цінна річ або подарунок, придбані собі при досягненні точки Б)

Заняття 2. Знайомство з арбітражем та базові терміни професії

Hard: Знайомство з Affiliate marketing

  • Розібралися з вертикалями ринку
  • Дізналися які бувають моделі співпраці
  • Ознайомлення з інтерв'ю від успішних медіа-баєрів

Soft: Як працює індустрія

  • Знайомство з принципом роботи
  • Дізналися, що таке посадкові сторінки

Заняття 3. Основи маркетингу в арбітражі

Hard: Методика сегментації

  • Навчилися методиці сегментації за типом 5W
  • Розібрали портрет сегмента та диференціації
  • Ознайомилися з логікою побудови вирви продажів
  • Дізналися про ключові метрики (CPC, CTR, CPM, CPA, ROI)

Soft: Цільова аудиторія

  • Дізналися різницю між вебмайстром та маркетологом
  • Ознайомилися з визначенням та аналізом цільової аудиторії
  • Розібрали принцип створення офферів та креативів під споживача

Заняття 4. Mindfulness. Мотивація та натхнення

Soft: Мотивація та натхнення

  • Особиста мета
  • Синергія
  • Мотивація
  • Натхнення

Заняття 5. Партнерська програма. Зв'язування. Вибір офферу. Самостійний видобуток зв'язки

Hard: Самостійний видобуток зв'язки

  • Дізналися як здобути та протестувати зв'язку
  • Розібрали як шукати зв'язку через спай сервіс

Soft: Вибір офферу

  • Дізналися як вибрати партнерську програму, оффер
  • Розібрали критерії вибору ПП, вибору оффера

Заняття 6. Експрес-заняття: вся програма навчання за 120 хвилин

Hard: Вся програма навчання від А до Я: шлях спеціаліста у сфері affiliate marketing (вибір ПП, оффера, джерела трафіку, створення креативів, запуск та аналітика показників)

Побачили свою початкову та кінцеву точку з результатами після навчання.

Модуль 2. Підготовка до запусків реклами у Facebook

Заняття 7. Алгоритми соцмереж. Антифрод-системи. Аукціон ФБ

Hard: Алгоритми. Антифрод. Аукціон.

Ознайомилися як працюють алгоритми соцмереж зі збирання даних. Принцип дії антифрод-систем та аукціону.

Заняття 8. Mindfulness. Особиста продуктивність

Soft: Особиста продуктивність

  • Як керувати особистими завданнями та графіком дня
  • Як тримати фокус уваги на важливому
    • Як ставити завдання і розподіляти їх за пріоритетністю

Заняття 9. Підготовка облікових записів до запуску. Платежі та платіжки

Hard: Етапи запуску облікового запису в Facebook

  • Є розуміння у виборі розхідників
  • Навчилися створювати профіль та заклад розхідників в антидетект-браузер
  • Зрозуміли як робити дофармінг облікових записів, прогрівання домену / фан-пейдж / публікації

Soft: Фарм облікових записів. Платежі та платіжки

  • Ознайомились з видами облікових записів
  • Дізналися які бувають види проксі
  • Розумієте, які платіжки використовувати

Фанпейдж, AdsManager та Business Manager

Hard: Інструменти рекламної діяльності

  • Розбір інструментів рекламної діяльності, ознайомилися як працювати з фанпейдж, AdsManager, Business Manager
  • Вивчили відмінності: РК\РА\ЛРК - рекламний кабінет\рекламний акаунт\особистий рекламний аккаунт, fan-page, ФП, Бізнес сторінка, Бізнес Менеджер, БМ

Soft: Рекламні цілі

Дізналися, які бувають рекламні цілі.

Блокування

Hard: Як зняти обмеження рекламної діяльності

  • Дізналися що робити у разі блокування
  • Навчилися проходити блокування

Soft: 5 рівнів блокувань (банів)

  • Розібрали причини обмеження рекламної діяльності
  • Ознайомились із видами банів соціального профілю, та як продовжити життя облікового запису

Види енергії. PQ. Фізичний інтелект

Soft: Види інтелекту: PQ, IQ, EQ, SQ

  • Розібрали 8 основних аспектів, необхідних для здорового життя тіла
  • Навчилися заповнювати матрицю енергії

Креативи

Hard: Розбір креативів

  • Розбір креативів з вертикалей
  • Розбір тригерів
  • Дізналися, де купувати, де і як створювати креатив під потрібну вертикаль

Soft: Розбір креативів

  • Термінологія
  • Ознайомилися скільки торкань потрібно для реклами
  • Розібрали з чого складається креатив

Модуль 3. Запуск реклами у Facebook

Домен та хостинг. Унікалізація лендінгу

Hard: Домен та хостинг. Реєстрація, перенесення сайту з ПП, унікальність лендингу та налаштування інтеграції з трекером.

  • Зареєстрували домен та хостинг
  • Перенесли лендинг із партнерської програми на свій хост
  • Зробили інтеграцію (налаштували PostBack\API) для передачі лідів у ПП

Запуск на товар. Тестування зв'язки

Hard: Запуск на товари з Facebook. Пріоритетні оффери. Варіанти запуску. Аналіз показників

  • Підібрали 5 - 6 товарів
  • Зробили унікальні креативи
  • Зробили запуск на один із офферів

Mindfulness: IQ. Стратегії розвитку ментального інтелекту

Soft: IQ. Інтелект і енергія. Чистка: шум, зобов'язання, оточення, думки

  • Відписалися від облікових записів з низькопробною інформацією
  • Поставили собі звичку до календаря щоденного навчання
  • Виписали свої обмежуючі переконання в один список і пропрацювали 3 переконання за допомогою питань із заняття

Запуск Gambling. Тестування зв'язки

Hard: 4 воронки реклами. Популярні підходи у креативах. Підходи до заливу облікових записів у ФБ. ТОП ГЕО для заливу у 2022 році. Корисні посилання

  • Залили 2+ акаунта на гемблінг 2-ма способами: на чат-бот і на прилу
  • Заробили 50 $ +

Налаштування трекера Keitaro. Клоакінг

Hard: Що таке трекер? Способи розподілу трафіку за допомогою трекера Keitaro. Як налаштувати трекер Keitaro для особистих та командних потреб. Як розподіляти трафік для обходу модерації Google та Facebook

  • Встановили трекер Keitaro
  • Вивчили функціонал, здійснили тестове налаштування розподілу трафіку за елементарними показниками: ГЕО, ip-адреса, пристрій
  • Налаштували лендинг із Keitaro

Mindfulness: EQ (розвиток емоційного інтелекту)

Soft: Емоційна компетентність. Вербальна та невербальна комунікація. Стратегії розвитку емоційного інтелекту

  • Навчились ідентифікувати та вербалізувати свої емоції, розпізнавати почуття іншої людини
  • Розумієте функцію своєї емоції та потребу, яка стоїть за нею
  • Вибираєте найбільш екологічну та відповідну ситуації поведінку, виходячи з потреб
  • Написали список того, що приносить задоволення і реалізуєте хоча б 1 пункт із цього списку щодня

Модуль 4. Масштабування й автоматизація

Масштабування зв'язок

Hard: Масштабування: навіщо та коли? Способи масштабування. Бюджет. Як уникнути бана при масштабуванні? Масштабування акаунтами. Утримання ROI на обсязі.

  • Зробили масштабування зв'язки за позитивних результатів рекламної кампанії
  • Зловили дешевий аукціон
  • Вийшли в плюс на дублі
  • Вмієте стежити за оптимізацією та коригувати її

Автоправила. Шаблони РК. FBtool

Hard: Автоправила. Готові шаблони РК. Можливості FBtool. Корисні матеріали та посилання

  • Вмієте налаштувати автоправила
  • Розумієте, як експортувати/імпортувати шаблон РК в таблицю EXCEL
  • Зареєструвалися у FBtool. Занесли свої облікові записи в сервіс. Навчилися через FBtool прив'язувати карту до рекламного кабінету, передавати ЛРК авторегов на мамку, передавати адмін-права фанпейдж з авторега на мамку
  • Налаштували власні 3 автоправила

Автозалив Dolphin

Hard: Знайомство з Автозалив Dolphin та демонстрація автозаливу на практиці

  • Зареєструвалися в Dolphin Автозалив
  • Налаштували робоче середовище
  • Попрактикувались у заливі рекламних кабінетів

Mindfulness. Комунікація, залучення

Soft: Види та правила комунікації. Що таке комунікація? Як конструктивно комунікувати з людьми – залучення. Схема залучення. Прояснення та калібрування мети. Прояснення цілей оточення. Зворотній зв'язок людини. Розгорнута схема залучення

  • Дізналися, що таке цінності людини, як їх посилити та що таке заклик до дії
  • Навчилися працювати із запереченнями на психологічному рівні
  • Опрацювали помилки в комунікації

Модуль 5. Робота із Google

Знайомство з Google. Огляд рекламного кабінету

Hard: Знайомство з Google. Відмінність Google від Facebook. Рекламні майданчики та їх можливості. Огляд рекламного кабінету

  • Ознайомилися з інтерфейсом рекламного кабінету ads.google.com на своєму обліковому записі Google
  • Створили один чорновий варіант пошукової рекламної кампанії та рекламної кампанії на YouTube (без публікації РК)

Фарм облікових записів Google

Hard: Вибір проксі для роботи з компанією Google. Види облікових записів. Налаштування антидетект-браузера. Реєстрація облікового запису та створення платіжного профілю Google. Покрокова інструкція зі створення саморегу з кредитним лімітом 350$

  • Створили додатковий обліковий запис Google і розпочати 10-14-денний фарм
  • Створили 4 профілі в антидетект-браузері під Google: 2 під саморег, 2 під орендні
  • Взяли 2 облікові записи Google у знайомих. Занесли до антидетект-профілів
  • Зробили 10-денний фарм 2-х саморегів за інструкцією із заняття
  • Створили платіжний профіль та прив'язали платіжку

Mindfulness: Майстерність

Soft: Майстерність: життя і робота. Що відрізняє профі від новачка. Як дійти до значних результатів?

  • Зрозуміли, що таке майстерність у житті і роботі
  • Опанували принципи високого мистецтва
  • Отримали методи покращення мастерності в роботі та житті

Запуск реклами в Google UAC. Блокування

Hard: Огляд додатків та рекламних креативів під UAC. Налаштування трекера Keitaro перед запуском РК у UAC. Створення саморегу Google. Налаштування рекламної кампанії для прогрівання кабінету. Причини відхилення креативів та бана рекламного кабінету. Подання апеляції на розблокування рекламного кабінету. Запуск рекламної кампанії UAC

  • Вибрали якісну програму. Перевірили на працездатність
  • Підключили посилання, створили обліковий запис Google Ads і налаштували трекер
  • Створили/унікалізували креативи
  • Зробили запуск реклами UAC по зв'язці згідно з чек-листом з презентації
  • У разі блокування РА - подали апеляцію згідно з шаблоном з додаткових матеріалів
  • Запустили рекламу на прогрівання облікового запису на білу зв'язку
  • Запустили рекламу на UAC. Отримали щонайменше 1 депозит

Контекстно-медійна мережа + пошукова реклама Google

Hard: Контекстно-медійна мережа Google - що важливо знати? Ходові, неходові та проблемні оффери в КМС. приклади креативів. Покрокові дії під час запуску КМС. Клоака. Помилки новачків. Демонстрація налаштування клоаки та процесу запуску кампанії у КМС. Пошукова мережа Google. Правила для креативів у КМС. Ходові оффери в PPC. Семантика. Покрокові дії під час запуску пошукової мережі. Демонстрація збору семантики та процесу запуску кампанії у пошуковій мережі. Корисні посилання

  • Вмієте підбирати ключові слова та налаштувати пошукову рекламну кампанію. Отримали перші заявки та оплату за них
  • Прогріли обліковий запис перед запуском Gambling тематики на UAC
  • Розумієте, які оффери та рекламні банери підходять для реклами у КМС
  • Вмієте налаштувати контекстно-медійну рекламну кампанію та відсівати непотрібну аудиторію для отримання найкращого результату

Mindfulness: правило відпочинку. Рефлексія

Soft: Фіксація виконаної роботи. Рефлексія. Відпочинок. Шлях далі

  • Завершення навчальної програми
  • Провели рефлексію у 4 кроки: зрозуміли поточні результати, подяка за перемоги, уроки з невдач, нова мета

Додатковий модуль

Стресостійкість

Soft: Розвиток стресостійкості

  • Вивчили типи реакції на стрес та ознаки стресу
  • Освоїли техніки саморегуляції під час стресу
  • Склали індивідуальний план підвищення стресостійкості

Експрес-урок. Запуск реклами у Tik-Tok

Hard: TikTok: що важливо знати про платформу. Способи залучення трафіку. Ходові оффери в TikTok. Заборонені та проблемні оффери. Види облікових записів. Запуск таргета та блокування. Помилки новачків

  • Вмієте реєструвати та підтверджувати акаунти TikTok
  • Вмієте робити запуск рекламної кампанії зв'язування в TikTok
  • Знаєте базові причини відхилення оголошень та посадкових сторінок модерацією та як їх обійти
  • Є розуміння, як залучати органічний трафік (умовно-безкоштовний) з TikTok

Працевлаштування на ринку партнерського маркетингу

Hard: Працевлаштування. Напрями. Позиції. Вектори розвитку кар'єри

  • Розумієте, як влаштована арбітражна команда
  • Знаєте, як проходять співбесіди на позицію медіабаєра в команду і що від вас очікують
  • Вмієте впевнено проходити поліграф
  • Є розуміння, як продуктивно працювати у команді, досягаючи максимальних результатів
  • Вибрали вектор розвитку у сфері affiliate marketing

Soft: Як продавати себе як спеціаліста?

Навчилися продавати свої послуги.

UpWork

Заняття 1. Знайомство із платформою Upwork

Hard: Програма навчання. Помилки про UPWORK. Знайомство з UPWORK та показники профілю - JSS

  • Визначили план навчання
  • Дізналися, що таке Upwork та які існують особливості цієї пратформи
  • Визначили ключові показники платформи

Заняття 2. Створюємо обліковий запис і заповнюємо профіль

Hard: Інтерфейс UPWORK. Заповнюємо профайл. Робота з кейсами

  • Визначили, як бути дисціплінованим
  • Визначили, які особливості інтерфейсу платформи
  • Пропрацювали страхи та упередження
  • Визначили, як правильно заповнювати профайл
  • Провели роботу з кейсами, дізналися, як створили віртуальний кейс

Soft: Дисципліна

Бонус: реєстрація на Payoneer

Hard: Система виведення коштів Payoneer. Правила реєстрації облікового запису. Процедура реєстрації (як створювати обліковий запис)

  • Навчилися працювати з Payoneer
  • Зрозуміли, як створили обліковий запис
  • Зареєструвалися на Payoneer

Заняття 3. Створюємо cover letter для Upwork

Hard: Що таке cover letter? Що важливо у cover letter? Блоки побудови листа. Як зібрати приклади cover letter?

  • Пропрацювали навички комунікації
  • Визначили, що таке cover letter
  • Визначили важливі моменти в cover letter
  • Орієнтуємося в блоках побудови листа та вміємо збирати приклади cover letter

Сесія Q&A

Hard: Відповіді на запитання. Відео-демонстрація: створення клієнтського облікового запису на Upwork. Відповіді на запитання та спілкування

Заняття 4. Принцип пошуку клієнта для Upwork

Hard: Підготовка до роботи з пошуку клієнтів. Робота з інструментом пошуку UPWORK. Ведення обліку роботи на UPWORK

  • Визначили, як підготувати свій обліковий запис для пошуку перших клієнтів
  • Навчилися працювати з інструментом пошуку
  • Знаємо, як вести облік роботи на платформі

Заняття 5. Перевірка потенційних роботодавців Upwork

Hard: Критерії гарного роботодавця. Як виявити у гарних вакансіях порожні обіцянки роботи. Принцип аналізу вакансії

  • Пропрацювали власну уважність, навчилися її тренувати
  • Вміємо критично аналізувати ситуацію
  • Навчилися визначати нормальні/порожні вакансії
  • Розуміємо за якими критеріями аналізувати роботодавців
  • Навчилися аналізувати вакансії

Soft: Уважність та критичний аналіз

Заняття 6. Форми оплати праці: погодинка або фікс прайс (майлстоуни)

Hard: Тип оплати hourly rate (погодинка). Тип оплати fix rate (оплата за проект). Вибір типу оплати Вашої роботи

  • Визначили, яким чином комунікувати з работодавцем
  • Визначили, які існують види оплати
  • Вміємо самостійно визначати вид оплати під кожний випадок

Soft: Переговори з роботодавцем: методи взаємодії

Бонус: Фінансове планування фрілансера

Hard: Декомпозиція у фін.плануванні у фрілансера. Як рахувати прибутковість діяльності. Категорії витрат. Загальна система

  • Визначили, яким чином комунікувати з работодавцем
  • Визначили, яким чином фрілансеру планувати власний прибуток
  • Навчилися рахувати прибутковість та працювати з категорією витрат
  • Вміємо вести облік фінансів

Soft: Переговори з роботодавцем: методи взаємодії

Сесія Q&A 2

Hard: Шкода від "демпінгу цін" для фрілансера. Як додавати нестандартні сертифікати на Upwork. Як обговорювати питання безпеки даних клієнтів та відповідальності фрілансера. Особливості менталітету західних замовників. Повернення грошей замовникам на Upwork та інші особливості оплати

  • Вміємо організовувати власний час та робити роботу вчасно
  • Визначили, як працювати в умовах війни та пропрацювали власні страхи
  • Розуміємо вплив оточення на нас та нашу свідомість
  • Навчилися формувати ціну на власну роботу
  • Вміємо комунікувати з клієнтами, обговорювати робочі стосунки
  • Розуміємо особливості менталітету західних замовників, вміємо адаптуватися
  • Визначили, як працювати з фінансами

Soft: Секрети роботи з "відкладенням на потім". Робота з тривогою та страхами в умовах війни. Де шукати оточення, яке заробляє більше

Заняття 7. Контракти та % комісія Upwork

Hard: Контракт на Upwork. Рівень Комісій Upwork та від чого це залежить

  • Визначили, як виглядає контракт для співпраці на платформі: його особливості та нюанси
  • Знаємо про фінансові особливості роботи платформи, вміємо адаптуватися

Заняття 8. Методи виведення зароблених коштів

Hard: Перший етап: виведення коштів з UpWork. Другий етап: виведення коштів на особисту картку

Навчилися виводити кошти з платформи на особистий рахунок.

Сесія Q&A 3

Hard: Ключова навичка фрілансера - пошук інформації. Підтримка та кооперація в чаті: можливості програми. Для кого підходить Upwork. Нюанси підключення карток до облікових записів. Тривалість програми та доступ до матеріалів

  • Вміємо працювати з власними страхам
  • Навчилися самостійно шукати інформацію відповідно запиту
  • Розуміємо правила комунікації в чаті, розуміємо можливості та переваги
  • Визначили, для кого підходить ця плафторма, зробили висновки
  • Знаємо про нюанси підключення банківських карток
  • Ознайомлені з інформацією про тривалість навчання та доступу до навчальних матеріалів

Soft: Чому страшно писати роботодавцю і чому цей страх — ілюзія. 2 основні причини затримок у проходженні програми

Особливості курсу

  • Доступ до будь-якого заняття та усіх матеріалів програми 24/7
  • Доступ до здачі домашніх завдань
  • Доступ до підтримки та кураторів
  • Доступ до рейтингу найкращих учасників та місця серед них

Викладачі курсу

  • Арсеній Кузнецький - Засновник CPA-мережі LEIKA.PRO
  • Юра Ispolline - Овнер арбітражної команди Adperfo
  • Максим Шейко - Засновник CPA-мережі altairlabs.pro
  • Вадим Волочнюк - Співзасновник команди Improve Team
  • Дмитро Данильченко - Head of Affiliate Team at VortexAds
  • Софія 1WIN - Вебмайстер
  • Роман Собко - Керівник PPC-відділу у компанії Mgid
  • Василь Волошин - Спеціаліст із реклами в Google Ads
  • Іван Єльцов - Соло-арбітражник
  • Антон Панченко - Соло-арбітражник
  • Іван Рудь - Керівник Inbound Marketing у Keitaro
  • Роман Островський - Керівник медіабаїнг-відділу компанії
  • Олександр Стручаєв - Маркетолог, психолог
  • Сергій Хорунжий - Засновник і СЕО компанії Atom
  • Олена Єрмоленко - Психолог
  • Вадим Короленко - Засновник маркетинг-агенства
  • Ольга Журба - Психолог-практик
  • Єгор Ставицький - Експерт в сірих нішах та блокуваннях
  • Ілля Олейник - Співзасновник арбітражної команди Bastards Team
  • Євген Пушенко - Top Rated
Більше інформації

Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.