Курси HR / Employer Branding

Фільтр
Курс
Рекомендуємо
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
2 місяців
Рівень
Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Гнучкий графікСупровід ментора
Choice31
  • HR / Employer Branding
Подробиці

Завдання курсу — дати навички ділової комунікації, які допоможуть стати впевненішими в обговоренні робочих питань, а головне – швидше досягати результатів. Ці вміння знадобляться не лише у роботі, а й у звичайних життєвих ситуаціях.

Програма курсу

Блок 1. Сутність конфлікту

  • Як емоції та мій стан впливає на робоче середовище та на конфлікти
  • Що таке стрес та емоційне вигорання?
  • Що провокує їхнє виникнення?
  • Як відслідковувати свій емоційний стан і як це допоможе уникнути конфліктів
  • Як відслідковувати емоційний стан команди та попереджувати вигорання
  • Інтереси сторін: чому важливо розуміти інтереси інших учасників
  • Комунікація в команді
  • Цілі та ритуали для команди
  • Комунікація візії, сенсів та цілей
  • Пріоритет людей та ритуалів серед цілей, операційки і рутини
  • Коучинг та лідерство

Блок 2. Кроскультурні комунікації

  • Віддалена робота: плюси, мінуси, підводні камені
  • Кроскультурні відмінності у комунікації: ставлення до агресії, визначення часу, увага до традицій
  • Модель Холла для структурування знань про культуру комунікації
  • Методи комунікації: вербальний, письмовий, медіа, особиста зустріч
  • Структурування інформації
  • Вдалі практики для покращення комунікації

Блок 3. Команда, задачі, включеність

  • З кого складається команда і які рівні включеності існують?
  • Постановка цілей КРІ та OKR: чи працюють і як правильно їх використовувати
  • PREP технологія і декомпозиція цілі
  • Щорічне дослідження рівня задоволення команди. Технологія оцінки на основі Gallup Q12
  • Як створити атмосферу довіри та участі у команді
  • Як прописати дошку процесів всередині команди
  • Підрахунок каналів комунікації для кожної задачі
  • Поєднання бек та фронт офісу. Приклади невдалої комунікації
  • Інструменти боротьби з дискомунікацією

Блок 4. Створення умов для вдалої комунікації у команді

  • Цінності компанії = цінності команди
  • Внутрішні комунікації
  • Чому внутрішні комунікації - це зовнішні комунікації
  • Follow up
  • Матриця RACI
  • Реєстр зацікавлених сторін
  • Зворотній зв'язок
  • Tone of Voice. Чому це важливо?

Блок 5. Комунікація між різними відділами

  • Об'єднання різних команд з різними цілями
  • Включення інших команд
  • Чому виникають проблеми у комунікації між відділами?
  • Різниця у відділах та причини конфліктів
  • Як ефективно налагодити взіємодію між різними відділами?
  • Інструменти, за допомогою яких ми можемо регулювати стосунки
  • Впровадження нових практик у компанії і чому це завжди боляче
  • Як підготувати команду/компанію до нововведень
  • Покращення комунікації всередині команди
  • Причини невдач при впровадженні нових практик
  • Як допомоготи і покращити процеси впровадження нових практик
  • Етапи впровадження нового та робота із запереченнями
  • Як усім учасникам процесу не вибити один одного

Блок 6. Завнішня комунікація з клієнтом/замовником/інвестором

  • Формування провальних очікувань
  • Грань між продажем, переконанням та обіцянками, які неможливо виконати
  • Пастка "завтрашнього себе"
  • Що робити з клієнтами, які на старті не довіряють та нелояльні?
  • Пропрацювання навички: ставити багато питань клієнту
  • Стратегії та інструменти втримання клієнтів
  • Account Management: побудова довгострокових відносин з клієнтами
  • Робота із запереченнями, вміння казати "ні"
  • Види претензій та вирішення конфлікту з клієнтом
  • Як можна вплинути на готове рішення клієнта
  • Робота з потребами клієнта
  • Побудова дружніх відносин з клієнтами

Блок 7. Scrum підходи. Як впровадити у команду щось нове

  • Існуючі Scrum церемонії
  • Проблема стандартної структури ретроспективи
  • Попередні кроки до зміни формату ретро
  • Оновлений формат ретро
  • Різниця між командою та групою людей
  • Кроки для побудови команди: домовленості, зустрічі, культура, ігри та assessment

Блок 8. Коучинговий підхід у спілкуванні

  • Що таке коучинг та коучинговий підхід
  • Коучинговий підхід в управлінні
  • Принципи Мілтона Еріксона
  • Компетенції коуча
  • Інструменти: ефективні питання, зміщення позиції сприйняття, шкала, колесо компетенцій, модель Grow
  • Підсумки: хто такий коуч-компетентний керівник?

Після закінчення курсу ти вмієш:

  • Знаходити спільну мову з будь-ким
  • Ефективно вирішувати конфлікти
  • Вбудовувати здорову комунікацію
  • Підвищувати емоційний інтелект

Особливості курсу

  • Навчання з максимальною користю
  • Професійний досвід від відомих компаній
  • Доступ до нашої навчальної програми
  • Практичні завдання для засвоєння

Викладачі курсу

  • Євгенія Глізер - Co-founder, CEO
  • Дмитро Горшков - Growth Product Manager
  • Михайло Попчук - CEO
  • Лілія Маркунас - ex-Head of PMO
  • Антон Костюченко - Presale Project Manager
  • Марія Кудінова - Head of Marketing
  • Володимир Галіка - Managing Partner
  • Роман Гуменюк - Scrum Master
  • Марія Богданова - Employee Development Manager
Більше інформації
Курс
Рекомендуємо
Формат
Online
Початок навчання
03.04.2024
Тривалість
11 занять
Рівень
Для досвідчених, Для професіоналів
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Вечірні заняттяВидається диплом/сертифікат
Laba
  • HR / Employer Branding
Подробиці

Курс орієнтований на HRBP-початківців, HR-директорів та менеджерів, які мають базові знання у цій сфері. Під час проходження курсу ви опануєте практичні інструменти для проведення аудитів, діагностики корпоративної культури, оцінювання організаційної структури, розробки HR-стратегії, навчитеся працювати з основними фінансовими показниками прибутку, доходу, аналізу P&L і ROI.

Програма курсу

HR та бізнес

  • Різниця між HR-професіями: HR Generalist, HRBP, HRD (+People Partner).
  • Роль та функції HRBP, KPI та OKR за SMART, компетенції HRBP.
  • Типові структури HR-відділів.
  • Життєвий цикл компанії (за Адізесом).
  • Рівні розв'язуваних завдань: операційна система, цикл, стратегічний рівень.

Рекрутмент та адаптація, утримання співробітників, звільнення

  • Роль HRBP у створенні EVP.
  • Роль HRBP в оцінюванні необхідності наймання персоналу.
  • Планування процесу адаптації: інструменти адаптації, система онбордингу співробітників, розподіл ролей (рекрутер, HRBP, керівник).
  • Утримання співробітників.
  • Грамотні звільнення (ФОП, штатний співробітник, гіг-контракт), exit-інтерв'ю.

Total Rewards та політика винагороди в організації, мотивація співробітників

  • Total Rewards, основні поняття: Bell curve ratings tool, Priority tag, Performance aggregate, Compa-ratio, Promotions.
  • Оцінювання персоналу (performance review).
  • Основи C&B.
  • Теорія грейдування.
  • Підходи до перегляду та складання заробітних плат (salary review).
  • Матеріальна/нематеріальна мотивація співробітників, інструменти нематеріальної мотивації.

Розвиток, управління талантами та навчання

  • Talent Review: HiPo, таланти, 9 boxes.
  • Система T&D (функції, процеси, переваги, Assessment & Development center).
  • IDPs: як скласти працюючий план (кар'єрні сходи, приклад плану розвитку співробітника).
  • Підходи до побудови кар’єрних сходів, Succession planning, Ready now, Ready later.

HR-аналітика

  • HR-метрики для HRBP.
  • Підходи до оцінювання ефективності працівників.
  • Автоматизація роботи (HR-системи, HRIS).
  • Візуалізація результатів (складання дашбордів).
  • Як ухвалювати рішення на основі отриманих даних.
  • Опитування залученості та eNPS.

Воркшоп. Розбір та обговорення кейсових ситуацій

Фінансова грамотність, HR-діагностика

  • Види організаційних структур (лінійна, функціональна, матрична).
  • Основні метрики: ревеню, профіт, P&L, ROI.
  • HR-діагностика як інструмент для системного підходу до роботи HRBP: аудит HR-політики та HR-процесів, оргструктура, кваліфікація, вивчення підходу розвитку кар’єри, вивчення оцінки залученості та задоволеності співробітників, діагностика типу корпоративної культури.

HR-стратегія та HR-бюджет

  • Навіщо потрібна HR-стратегія для HRBP.
  • Основні складові HR-стратегії.
  • Роль HRBP у розробці HR-стратегії.
  • Етапи розробки.
  • Як правильно розробляти HR-стратегію під час кризи.
  • Складові HR-бюджету.

Проєктний менеджмент та управління змінами

  • Узгодження бізнес-цілей із HR-цілями.
  • Зовнішні та внутрішні трансформації.
  • Стадії змін (change management).
  • Комунікаційний план змін, залучення необхідних осіб
  • HRBP як проєктний менеджер та підходи до ведення HR-проєктів: Agile та Waterfall.
  • Інструменти оптимізації процесів (методологія Lean, RACI Chart).

Комунікаційні інструменти

  • Коучингові інструменти для роботи HRBP, методологія GROW.
  • Зворотний зв'язок – ключова навичка HRBP, методологія SBI.
  • Види 1:1 зустрічей.
  • Робота з керівниками та менеджерами.
  • Роль HRBP у розв'язанні конфліктів.
  • Як презентувати результати власнику бізнесу.

Розвиток кар’єри. Воркшоп. Q&A-сесія

  • Як розвивати власну кар'єру HRBP.
  • Розбір реальних кейсів або кейсів студентів.
  • Q&A-сесія.

Особливості курсу

  • Курс складається з 9 онлайн-занять + 2 воркшопів
  • Закріплення отриманих знань на практиці
  • Викладачка має 15 років HR-досвіду в національних та міжнародних компаніях
  • Особистий зворотний зв'язок від викладачки
  • Доступ до матеріалів залишається назавжди
  • Сертифікат після закінчення курсу

Викладачі курсу

Катерина Колосова - HR Business Partner у Ubisoft.

Більше інформації
Курс
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
11 занять
Рівень
Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Гнучкий графікВидається диплом/сертифікат
Laba
  • HR / Employer Branding
Подробиці

Курс розрахований на Brand/HR/PR менеджерів, маркетологів та рекрутерів, які хочуть навчитись створювати сильний бренд та виділятись з сірої маси одноманітних пропозицій на ринку. На заняттях ви навчитесь аналізувати ваш бренд та розвивати його згідно зі стратегією компанії, підвищити лояльність співробітників, продумувати комунікації та планувати маркетинг-активності, які збільшать впізнаваність компанії.

Програма курсу

Цінність Employer Brand у бізнесі

  • Розбираємо ключові поняття: бренд і брендинг роботодавця, EVP, HR marketing, social recruiting, talent strategy, candidate experience, employee engagement.
  • Бренд роботодавця в екосистемі інших брендів компанії.
  • Цінність сильного бренду роботодавця для бізнесу.
  • Кому належить бренд роботодавця в компанії.
  • Учасники процесу брендингу та архітектура бренду.

З чого почати будувати брендинг роботодавця

  • Визначення Strategic Objectives: продукт і сервіс, візія, місія, цінності, культура компанії.
  • Довгострокові бізнес-цілі = вектор розвитку бренду роботодавця.
  • Визначення та пріоритезація цілей брендингу роботодавця.
  • Як взаємодіяти з топменеджментом компанії.

Аудит бренду роботодавця: внутрішні дослідження

  • Внутрішні дослідження: що вивчати та які методи застосовувати.
  • Як визначити тип організаційної культури (модель Стюарта Спенсера).
  • Декларовані та реальні цінності компанії.
  • Проведення опитувань і глибинних інтерв'ю.
  • Аналіз компенсаційного пакету та бенефітів.

Аудит бренду роботодавця: зовнішні дослідження

  • Зовнішні дослідження: що вивчати та які методи застосовувати.
  • Аналіз сайту компанії та профілів у соціальних мережах.
  • Аудит репутації: відгуки кандидатів і співробітників, статті, коментарі.
  • Дослідження конкурентної переваги.
  • Дослідження актуального стану ринку талантів.

Роль досвіду кандидата в репутації роботодавця

  • Відтворення candidate journey для різних ролей у компанії.
  • Аналіз комунікації з кандидатом.
  • Як налаштувати позитивний досвід від першого контакту до онбордингу.

Аналіз результатів аудиту та створення ціннісної пропозиції

  • Як правильно систематизувати результати проведених досліджень.
  • Створення структури та покрокове наповнення EVP (6 компонентів).
  • Документування ціннісної пропозиції та вибір формату трансляції.
  • Дієва EVP: практики світових компаній.

Внутрішня активація ціннісної пропозиції

  • Досвід співробітника та EVP.
  • Тестування з фокус-групою та робота з фідбеком.
  • Імплементація EVP у процеси та політики компанії.
  • Активація EVP через лідерів думок та менеджмент.

Розробка стратегії брендингу роботодавця

  • Етапи створення стратегії брендингу роботодавця.
  • Визначення стейкхолдерів і партнерів.
  • Визначення ключових аудиторій і candidate profile.
  • Створення brand kit: brand book, message box, employee handbook.

Запуск маркетингової та комунікаційної стратегії

  • Про що і як саме має говорити бренд роботодавця?
  • Вибір каналів і форматів.
  • Створення дорожньої карти стратегії.
  • Вирівнювання досвіду кандидата та співробітника.

Бренд роботодавця в кризових умовах (веде запрошений лектор)

  • Що очікують від бренду ті, хто спостерігає зі сторони.
  • Ефективний брендинг роботодавця у воєнний час.
  • Контент під час війни: що важливо, а від чого краще утриматись.
  • Дії в разі зіткнення з негативом у соцмережах.
  • Соціальна відповідальність: запровадження та реалізація.
  • Благодійність та її трансляція у ЗМІ та соцмережах.
  • Розбір актуальних кейсів.

Метрики, оцінювання ефективності та оптимізація

  • Як створити пул метрик, які відображатимуть ефективність кампаній.
  • Показники залученості та лояльності співробітників.
  • Показники воронки залучення талантів.
  • Показники діджитал-інструментів.
  • Інструменти проведення досліджень.
  • Оптимізація вибраної стратегії.

Особливості курсу

  • Курс складається з 11 онлайн-занять
  • Закріплення отриманих знань на практиці
  • Викладачка має 15+ років досвіду у сфері маркетингу, комунікаціях та роботі з брендами
  • 1 запрошений лектор
  • Фідбек і підтримка викладачки
  • Доступ до матеріалів залишається назавжди
  • Сертифікат після закінчення курсу

Викладачі курсу

Ольга Добжинська - Internal Communications Manager у Belkins.

Більше інформації
Курс
Рекомендуємо
Формат
Online
Початок навчання
25.04.2024
Тривалість
-
Рівень
Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Гнучкий графікВидається диплом/сертифікатСупровід ментора
IAMPM
  • HR / Employer Branding
Подробиці

Програма курсу

HR-стратегія та стратегія компанії

Які проблеми ви вирішите після лекції:

  • Нечіткі цілі і цінності компанії, що не співпадають з цінностями працівників
  • Корпоративна культура, яка існує лише як "пункт в вакансії"
  • Хаотичний найм
  • Відсутність мотивації і низька задоволеність працівників
  • Конфлікти в командах, які заважають продуктивній роботі

Розвиток команди та мотивація

Які проблеми ви вирішите після лекції:

  • Демотивовані працівники, що не залучені в процеси компанії
  • Мало варіантів, як з маленьким бюджетом мотивувати команду
  • Зниження мотивації співробітників з часом
  • Розмиті зони відповідальності між HR-ом та менеджерам по розвитку команди

Зустрічі з командою

Які проблеми ви вирішите після лекції:

  • Відтік членів команди через небачення росту в компанії
  • Суб'єктивна оцінка тімліда
  • Токсична атмосфера всередині команд
  • Непрозора комунікація між командою
  • Негативна репутація для компанії після звільнення співробітника
  • Не врахування різниці в менталітетах на мультинаціональних проєктах

Воркшоп по проведенню зустрічей

На практиці розберетесь та проведете кейсовий role-play, аби відточити навички проведення 1:1, performance review та exit interview.

Аналітика і ключові HR-метрики

Які проблеми ви вирішите після лекції:

  • Неправильно вибрані метрики для вимірювання продуктивності та успішності співробітників
  • Складно аналізувати і інтерпретувати отримані дані
  • Існуючі метрики компанії не адаптовані під реалії сьогодення
  • Метрики не відповідають бізнес-цілям та не сприяють досягненню стратегічних планів

Особливості курсу

  • Єдиний курс для досвідчених HR-ів
  • Готові процеси для впровадження
  • Одразу два досвіди
  • Role-play практика

Викладачі курсу

  • Ірина Дяченко - HR Business Partner at GlobalLogic
  • Анастасія Джогола - Brand and communication director at QArea
Більше інформації
Курс
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
4 місяців
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Вечірні заняттяВидається диплом/сертифікат
Beetroot Academy
  • HR / Employer Branding
Подробиці

На курсі вивчаються основи цифрової грамотності, методи підбору співробітників, відмінності між сорсингом та рекрутментом. Також протягом курсу Вас навчать модифікувати програмне забезпечення для управління персоналом (HRIS) під потреби компанії, організовувати процеси з контролю якості HR-процесів і розробляти документацію для впровадження і підтримки HR-практик у команді.

Програма курсу

Загальна частина

  • Функції, ролі та позиції в HR департаменті.
  • Ринок IT в Україні та світі, риси та тренди Сфери діяльності та формати роботи ІТ-компаній, види продуктів
  • Комунікація як важлива м’яка навичка
  • Методологія розробки нових продуктів та рішень. Agile маніфест
  • Бренд роботодавця
  • Практика. Проміжні підсумки
  • Ролі в IT-компаніях, етапи розробки. Глосарій HR Generalist в IT-компанії

Рекрутмент

  • Складаємо професійне CV, щоб отримати пропозицію про співпрацю.
  • Етапи найму. Зони відповідальності рекрутера
  • Заявка на вакансію. Форма заявки, що прискорює рекрутинг
  • Тексти та шаблони взаємодії з кандидатом
  • Candidate Journey – побудова позитивного досвіду спілкування на всіх етапах найму
  • Інструменти автоматизації роботи HR Generalist-а. Applicant tracking system (АTS)
  • Планування персоналу в компанії. Прогнозування рекрутменту
  • Побудова рекрутингової стратегії залежно від вакансій та клієнтів
  • Продажі та перемовини
  • Побудова реферальних програм
  • Формування оферу та робота з відмовами
  • Інструменти сорсингу:
    • Основи пошуку. Google Boolean Search, X-RAY search
    • Пошук на Github, SO, як знайти email кандидатів
  • Техніки проведення інтерв’ю:
    • STAR-інтерв’ю
    • Інтерв’ю за метапрограмами
    • Практика
  • Типології особистостей. Метапрограми, типологія DISC
  • Оцінка особистісних якостей і технічних навичок
  • Інтерв’ю за метапрограмами. DISC, MBTI. Практика*
  • Практика проміжні результати
  • Метрики в рекрутменті. Аналіз і прогнозування роботи рекрутера

HR-менеджмент

  • Офбординг. Звільнення
  • Інструменти автоматизації роботи HR generalist-а (CRM)
  • Метрики в HR
  • Мотивація – на що звертати увагу
  • Бюджетування. Формування бюджету відділу HR
  • Система адаптації новачків залежно від розмірів і формату компанії
  • Performance Reviews. Побудова системи, різні підходи до Performance Reviews залежно від формату компанії та клієнтів
  • Практика. Проміжні підсумки.
  • Зустрічі 1 на 1 зі співробітником, налагодження системи зворотного зв’язку
  • Постановка цілей на рівні компанії (OKRs, KPIs)
  • Надання зворотного зв'язку. Практика
  • Побудова системи розвитку та навчання у командах
  • Фінальний проєкт

Особливості курсу

  • Для людей від 16 років
  • Вечірні заняття в зумі
  • На заняттях розглядається багато практики та реальних кейсів
  • Навчання в командах під керівництвом викладача як тімліда
  • Сертифікат після успішного завершення курсу
  • Закритий чат випускників Beetroot Academy з дайджестами вакансій від партнерів, ексклюзивних івентів та базою знань

Викладачі курсу

  • Олександр Злобенко - HR Generalist в MaxBill
  • Тетяна Бабич - Chief Human Resources Officer у GEO Pay (FinTech)
  • Оксана Сливар - HR Business Partner в EveryMatrix Ltd
  • Оксана Оприско - Senior HR BP у GlobalLogic Ukraine
  • Маргарита Кублій - Рекрутер в компанії Roketech та Remont.io для відділу діджитал маркетинг та ІТ
  • Інна Шульгіна - Middle IT Recruiter у Sombra
  • Марія Смиюха - Chief Human Resources Officer у Web Design Sun
  • Анастасія Черниченко - HR business partner (з функцією рекрутингу) у Joycode на позиції HRBP
  • Аліна Белько - HR Lead у Fulcrum
  • Анастасія Зеленкова - HR Partner в theFintechlab
Більше інформації
Курс
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
2 місяців
Рівень
Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Гнучкий графік
Sigma Software University
  • HR / Employer Branding
Подробиці

Курс розраховано на HR спеціалістів початкового рівня та спеціалістів суміжних професій. На курсі ти навчишся будувати ефективні HR процеси в ІТ компанії та керувати командами, розібратися із потребами бізнесу та дізнаєшся яка роль HR фахівця у його розвитку. Протягом курсу Вас очікує чимало практики, працюючих методик, інструментів та реальних кейсів.

Програма курсу

Основи управління персоналом в ІТ

  • Огляд технологій та особливостей ІТ ринку України та світу
  • HR в ІТ компанії та його компетенції
  • Структура та метрики ефективності HR підрозділу (2 заняття)

Управління талантами

  • Пошук та відбір персоналу
  • Брендинг роботодавця. Поняття EVP
  • Онбординг та адаптація
  • Утримання персоналу та офбординг

Оцінка та розвиток персоналу

  • Оцінка персоналу та кар’єрний розвиток. (2 заняття)
  • Особливості розвитку HiPo.

Управління компенсаціями та винагородами

  • Компенсаційний пакет та програми винагород: огляд трендів, етапи формування та бюджетування

Організаційний розвиток

  • Візія, цінності та місія компанії. HR стратегія
  • Концепція корпоративної культури
  • Залученість персоналу – визначення, інструменти формування, метрики

Особливості курсу

  • Доступ до всіх матеріалів курсу протягом 6 місяців після завершення
  • Практичне засвоєння навичок

Викладачі курсу

  • Богдана Урсегова - HR Business Partner
  • Тетяна Кудря - Senior Recruiter
  • Вера Солдатова - Head of PR
  • Тетяна Маркова - Senior HR People Partner
  • Ксенія Лановенко - HR People Partner
  • Тетяна Козинець - HR People Partner
  • Ганна Любинська - HR People Partner
Більше інформації
Курс
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
13 занять
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
8 000 UAH за курс
Вечірні заняттяВидається диплом/сертифікатСупровід ментора
CHI IT Academy
  • HR / Employer Branding
Подробиці

На нашому онлайн-курсі HR в IT ти навчишся влаштувати ідеальну співбесіду та адаптацію працівника, зрозумієш, як мотивувати спеціаліста, дізнаєшся все про побудову іміджу компанії на ринку роботодавця та вивчиш необхідну для сфери IT-лексику та базові поняття. Не обійдемо стороною й особливості пошуку роботи та проходження співбесід. І це ще не все!

Програма курсу

Welcome to IT!

  • Знайомство зі специфікою IT-сфери
  • Who is who? Ролі в IT
  • IT-ринок, типи IT-компаній
  • IT-технології

Елементи рекрутингу в HR-менеджменті

  • HR-сленг
  • Соціальні мережі як інструмент рекрутингу
  • Опис вакансії та складання джоб-оферу

Проведення співбесіди

  • Способи та правила надавання зворотнього зв'язку
  • Ділове листування
  • Відмова кандидату

Робота з персоналом

  • Onboarding
  • Адаптація працівників
  • One-to-one meeting
  • Exit interview
  • Розбір реальних кейсів

Мотивація персоналу. Частина 1

  • Види мотивації
  • Моніторинг настрою колективу
  • Практичне завдання

Мотивація персоналу. Частина 2

  • Способи утримання персоналу
  • Мотивація для співробітників, що працюють віддалено
  • Практичне завдання

Навчання персоналу

  • Побудова системи навчання персоналу
  • Моніторинг здійснення навчання
  • Аналіз результатів навчання

Employer Branding

  • Бренд роботодавця та як з ним працювати
  • Корпоративна культура
  • Внутрішній та зовнішній бренд
  • Івенти, корпоративи, внутрішні та зовнішні заходи

Розвиток персоналу в IT

  • Performance review
  • Сприяння зростанню спеціаліста в компанії

Допоміжні інструменти HR-менеджера

  • Excel
  • Trello
  • Jira

Пошук роботи

  • З чого складається грамотне резюме
  • Профіль у LinkedIn
  • Сайти для пошуку роботи
  • Проходження співбесіди
  • Практика: складання власного резюме

Лекція з англійської

Адже англійська - must have для сучасного спеціаліста!

Підбиття підсумків

  • Фінальне практичне завдання
  • Запитання та відповіді: все про роботу HR
  • Вручення сертифікатів

Особливості курсу

  • 12 лекцій тривалістю 1,5 години
  • Допоміжні матеріали: презентації, чек-листи, записи лекцій
  • Необхідну теоретичну інформацію, яка допоможе розібратися в специфіці ІТ-сектора
  • Практичні заняття для закріплення теоретичної бази
  • Сертифікат про закінчення курсу, що підтверджує твої навички та компетенції
  • Можливість контракту з ІТ-компанією для найсумлінніших студентів

Викладачі курсу

  • Людмила Омарова - HR Manager at CHI Software
  • Катерина Файчук - HR Manager at CHI Software
Більше інформації
Курс
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
23 занять
Рівень
Для досвідчених, Для професіоналів
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
849 USD за курс
Вечірні заняттяВидається диплом/сертифікатРеальний проект у портфоліо
Universe IT
  • HR / Employer Branding
  • Management / Administration
Подробиці

Курс розрахований на HR-спеціалістів зі значним досвідом роботи, які прагнуть перейти на рівень стратегічного HR та претендувати на посаду HR Director. Програма охоплює всі найважливіші напрямки роботи для переходу від операційної діяльності до стратегічного підходу, а також дозволить опанувати необхідні інструменти та бізнес підходи в управлінні HR процесами та командами.

Програма курсу

HR - розуміння ролі і функціонала HR в IT

  • Місце HR в управлінській структурі компанії.
  • Для якого бізнесу який HR спеціаліст потрібен.
  • Розробка HR стратегії відповідно до стратегії компанії на різних етапах розвитку бізнесу.
  • Організаційний дизайн IT компанії.
  • Створення пакету супроводжувальних артефактів: положення про підрозділи, посадові та робочі інструкції.
  • Як навчитись дивитись на бізнес очима власника.
  • HR як ініціатор змін. Компетенції HRD.

Стратегія моделі Talent Acquisition в IT компанії

  • Стратегія рекрутингу в IT – формування та реалізація.
  • Рекрутинг аналітика та прогнозування.
  • Вирішення складних кейсів в IT рекрутингу.
  • Акценти в роботі з клієнтом.
  • Специфіка управління командою рекрутерів.

Створення та управління HR командою в ІТ

  • Структура HR департаменту та життєвий цикл компанії.
  • Ключові компетенції і роль HR в компанії.
  • HR бізнес-процеси: розробка, опис, впровадження.
  • Управління HR-командою і система мотивації для співробітників HR департаменту.
  • Agile й Scrum на допомогу HR службі.

Документація для HR

  • Документ, який регламентує роботу підрозділу.
  • Розробка кадрової політики.
  • Опис HR процедур.
  • Внутрішній та зовнішній HR аудит: цілі, інструменти, результати.

Фінанси для роботи HRD

  • Три кити фінансової звітності: PL, CF, Balance:
    • принципи формування PL (визнання доходів та витрат, види доходів і витрат, ключові показники PL);
    • типи CF (три типи грошових потоків, касовий розрив, зв’язок з PL);
    • як читати Balance.
  • Фінансова аналітика – розуміння та робота з цифрами:
    • ключові показники фінансового аналізу;
    • оцінка інвестиційних проектів;
    • бюджетування – для чого і як;
    • складання бізнес-плану – роль HRD.

Перспективи розвитку HR. Кому потрібний HR? Реальний кейс компанії

  • Партнерство з бізнесом – міфи і реальність.
  • Fast is new big. Швидкі і якісні рішення, або чим саме ми керуємо.
  • Інновації. Вікно можливостей відкривається сьогодні. Чому ми їх не помічаємо?
  • Ментальне здоров'я – життєва необхідність організації. Самодіагностика компанії.

HR для ТОР. Життєвий цикл ТОП-менеджерів у компанії

  • Структура і організація інтерв'ю ТОР-ів.
  • Хто і як адаптує ТОР-ів.
  • Критерії оцінки менеджменту компанії.
  • Звільнення ТОР-ів без наслідків для іміджу компанії.

HR: партнерство і перемовини

  • Еволюція HR і роль розуміння бізнесу в цілому.
  • Цифри – мова, яку розуміє бізнес.
  • Зв'язок HR показників і стійкість бізнесу.
  • Проблематизація керівників через показники, вміння показати вигоду й ризики від не впровадження інновацій.
  • Робота з запереченнями.

Організація навчання в IT компанії. Види і способи навчання персоналу

  • Методи збору потреб у навчанні.
  • Побудова і функція корпоративного університету.
  • Навчальна платформа Cornerstone і форми навчальних рішень.
  • Побудова процесу внутрішнього менторства і тренерства.
  • Метрики оцінки якості навчання.

Управлінський менеджмент компанії – методи і системи

  • Основні елементи управління ефективністю компанії.
  • SWOT-аналіз. Аналіз ринку.
  • Система Total Rewards, створення моделі грейдингу в IT компанії.
  • Сучасні системи підвищення ефективності та мотивації співробітників: KPI, OKR, SMART.

HR-аналітика: як перевірити ефективність компанії

  • Аналітика в HR: модно чи просто-напросто необхідно.
  • HR-метрики: для чого потрібні і що вимірюють.
  • Внутрішня статистика в роботі HRD і для яких цілей.

Employer Branding і HR маркетинг в IT

  • Тренди брендингу роботодавця 2022, глобальні і в Україні.
  • Особливості брендингу в HR, сучасний підхід до брендингу роботодавців.
  • Зв'язок стратегії бренду роботодавця з загальною бізнес-стратегією.
  • Цілісність брендингу компанії.
  • Алгоритм перезапуску бренду роботодавця, модель Universum.
  • Визначення цілей і ключових цільових аудиторій бренду роботодавця.
  • Аудит бренду роботодавця, дослідження цільових аудиторій та аналіз ринку.
  • Створення платформи бренду: EVP (ціннісна пропозиція роботодавця), позиціонування, креативна концепція.
  • Розробка стратегії комунікацій бренду: внутрішніх і зовнішніх.
  • Просування бренду роботодавця в соціальних мережах.
  • Брендинг досвіду кандидата і співробітника.
  • Залучення в брендинг роботодавця внутрішніх стейкхолдерів і запуск програм амбасадорів бренду.
  • Метрики ефективності брендингу роботодавця.

Корпоративна культура і HR стратегія

  • Поняття корпоративної культури, її складові рівні, організаційні цінності.
  • Корпоративна культура як фактор розвитку компанії, стратегія розвитку культури. "Кольорові" організації.
  • Вплив керівників, співробітників і HR на формування корпоративної культури.
  • Особливості корпоративної культури в IT компаніях.

Як визначити істинні цінності компанії та транслювати їх в бізнес-процеси. Практичний приклад реалізації

  • HR-ініціатива очима маркетингу.
  • Виявлення цінностей компанії.
  • Форматування бізнес-процесів. Чи можливий шлях до бірюзових організацій? І чи потрібно це вашій компанії?

Введення в IT сферу: все, що необхідно для початку роботи з програмістами

  • Розробка ПЗ, команда і ролі:
    • проєктна команда – ролі і задачі;
    • термінологія айтішників;
    • процес розробки ПЗ, методологія розробки або що таке Agile і не лише.
  • Мови програмування і технології:
    • мови програмування;
    • історія розвитку мов програмування;
    • класифікація мов та їх застосування.

Зустріч з CEO IT компаній

  • Живе спілкування зі спеціалістами ТОП рівня.

Розробка проєкту та його презентація

Особливості курсу

  • Заняття проходять онлайн у вечірній час
  • Відбіркове інтерв'ю перед зарахуванням до групи
  • 2 додаткових заняття в подарунок
  • Практика на реальних кейсах
  • Доступ до електронної бази знань, матеріалів та відео занять
  • Сертифікат за успішного закінчення курсу та презентації проєкту

Вимоги для проходження курсу

  • Досвід роботи на різних позиціях у HR-підрозділах від 3 років і більше.

Викладачі курсу

Олена Роздорожна - HR Director у "SI BIS LLC".
Рената Дельпорте - Senior Vice President, Global HR у "SoftServe".
Трискач Тетяна - DipPFM, CFO у "MOZGI GROUP".
Огнєвая Оксана - Директор з розвитку талантів у компанії "Miratech".
Примак Ірина - СЕО Employer Branding Agency "Do Marketing!".
Кулацька Юлія - С&B specialist у "Luxoft" (A DXC Technology Company).
Копосов Ігор - Project manager у "VostoK Games".
Сахневич Олександр - Technical Architect.
Плескачевська Наталія - Радник Генерального Директора з персоналу у АТ "УзМетКомбінат".
Осадча Олена - Директор з маркетингу у "SI BIS".
Мірошниченко Ольга - HR expert.
Самсоненко Зоя - Learning Partner у "SoftServe".

Більше інформації
Відеокурс / Платформа
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
6 тижнів
Рівень
Для початківців, Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian, English
Вартість
3 540 UAH за курс
Гнучкий графікВидається диплом/сертифікатСупровід ментора
SkillsUp
  • HR / Employer Branding
Подробиці

Ціль курсу - навчити HR-інструментам, які необхідні для створення ефективної команди, на прикладі сфери розробки ПЗ.

Програма курсу

Вертолітний погляд на управління талантами

  • Життєвий цикл працівника
  • Ролі фахівців в області роботи з талантами
  • Робота із внутрішнім/зовнішнім клієнтом над складенням вакансії

HR стейкхолдери

Виявлення, аналіз, комунікація та залучення основних зацікавлених осіб під час роботи з кандидатами та співробітниками.

Залучення кандидатів

  • Бренд роботодавця
  • Ціннісна пропозиція роботодавця (EVP)
  • Створення вакансії

Пошук персоналу

  • Опис вакансії
  • Основні та альтернативні джерела пошуку кандидатів
  • Реклама вакансій
  • Огляд профайлів кандидатів та резюме

Інтерв'ю

  • Підходи до інтерв'ю
  • Види інтерв'ю
  • Спрямованість інтерв'ю
  • Типи питань. Оцінка особистісних навичок
  • Підсумкова таблиця

Пропозиція про роботу та підготовчі роботи

  • Спілкування із кандидатом
  • Робота з запереченнями
  • Підготовка команди
  • Підготовка робочого місця
  • Робота із наставником

Введення в посаду

  • Адаптація та інтеграція
  • Постановка цілей
  • Вибір стилю керування
  • Визначення мотивації та мотиваторів

Навчання та розвиток співробітників

  • Виявлення потреб та оцінка попиту
  • Погодження зі стратегією компанії
  • Розробка матриці компетенцій

Визнання працівників

  • Ключові драйвери на роботі
  • Скільки це коштує?
  • Дефіцит визнання
  • Впровадження практики подяки
  • Мотивація як у Google та Facebook

Управління продуктивністю

  • Метрики продуктивності
  • Чинники, що впливають на продуктивність співробітників
  • Продуктивність команд - як до неї прийти

Утримання працівників

  • Стратегія утримання: що працює, а на що не варто витрачати час та гроші
  • Exit-інтерв'ю, щоб співробітник міг повернутися
  • Опитування працівників
  • Робота із ризиками
  • Підготовка пулу кандидатів
  • Планування наступників

Екзаменаційний проєкт

Стратегічний план роботи з персоналом для конкретного підприємства, що включає облік:

  • цілей
  • специфіки роботи підприємства
  • наявного бюджету

Результат після проходження курсу:

  • Навчитеся створювати каталог вакансій, проводити співбесіди та підписувати контракти
  • Дізнаєтеся, як правильно занурювати в робочий процес: підготовка команди та кандидатів
  • Розберете, як робити роботу команди ефективною: вплив на KPI через виявлення потреб та мотивацію
  • Розглянете питання утримання співробітників: створення плану дій у різних ситуаціях та управління ризиками

Особливості курсу

  • Електронний сертифікат про закінчення курсу
  • Доступ до записів усіх лекцій
  • Можливість пройти стажування для отримання необхідного досвіду та матеріалу для портфоліо
  • Базу матеріалів з кожної теми, розібраної у межах курсу
  • Чек-листи та корисні посилання
  • За бажання наші студенти потрапляють у базу претендентів, якою ми ділимося з партнерами для допомоги у працевлаштуванні нашим випускникам
  • Можливість користуватися Програмою Лояльності надалі

Викладачі курсу

Марина Мельник - CBDO at TS Imagine, SEO at SkillsUp, CEO at WEEM.pro, Career Therapist

Більше інформації
Курс
Формат
Online
Початок навчання
06.12.2023
Тривалість
25 занять
Рівень
Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
19 900 UAH за курс
Вечірні заняттяВидається диплом/сертифікатРеальний проект у портфоліо
Universe IT
  • HR / Employer Branding
Подробиці

Комплексна програма для опанування професії IT HR Generalist. На заняттях ви актуалізуєте свої знання та навички, зрозумієте специфіку роботи в IT-сфері, в тому числі роботу з міжнародними офісами та релокацією співробітників, навчитесь використовувати актуальні інструменти та шаблони документів, які підвищують ефективність роботи та допоможуть розвиватися у майбутньому.

Програма курсу

Введення в професію HR в IT. Проекти та мови програмування

Огляд IT сфери. Специфіка HR в IT

  • Введення в професію.
  • Основні бізнес-процеси в HR.
  • Різновиди IT компаній.
  • Структура HR підрозділу в компанії.

Поняття проектів в IT

  • Що таке проект? Види проектів.
  • Процес розробки ПЗ (програмного забезпечення).
  • Методологія розробки або що таке Agile і не лише.
  • Проектна команда – ролі і задачі.
  • Термінологія айтішників.

Мови програмування: види та застосування

  • Мови програмування.
  • Історія розвитку мов програмування.
  • Класифікація мов та їх застосування.

Статус та вплив HR в компанії. Продаж ідей для СЕО

  • Розуміння потреб менеджменту.
  • Як говорити однією мовою з різними типами керівників.
  • "Складний" керівник та як з ним порозумітись.

Рекрутинг в IT: специфіка та інструменти. Адаптація персоналу

IT рекрутинг - специфіка в IT. Інструменти та методи пошуку кандидатів

  • Особливості рекрутингу в IT.
  • Набір інструментарію IT-рекрутера. Що купувати, що free?
  • Цілі та призначення інструментарію. Що та для яких вакансій застосовуємо?

Робота HR з командами на відстані

  • Комунікація. Координація роботи. Створення та співпраця. Контроль.
  • Види та канали комунікації на ремоуті.

Розробка системи адаптації ІТ спеціалістів

  • Адаптація як бізнес-процес.
  • Система супроводження та наставництва.
  • Критерії оцінки співробітника на випробувальному терміні.
  • Етапи адаптації співробітника.
  • Адаптація ТОП-менеджерів.
  • Документи та регламенти.

Практичне заняття: Адаптація персоналу

  • Зустрічаємо нового співробітника.
  • Призначаємо куратора, ставимо задачі на випробувальний термін.
  • Проводимо зустріч за результатами випробувального терміну.
  • Даємо зворотній зв'язок.

Performance Review та інші методи оцінки персоналу

Performance Review, як бізнес-процес

  • Performance review – цілі і задачі.
  • Етапи проведення performance review.
  • Документація для perfomance review.
  • Що робити з результатам.

Практичне заняття: Performance Review

  • Складаємо алгоритм бесіди для perfomance review.
  • Робота в групах: розробляємо HR питання для зустрічі.
  • Індивідуальний план розвитку співробітника.

Дослідження та опитування

  • Вивчення задоволеності персоналу – тримаємо руку на пульсі.
  • Інтерпретація результатів та робота з ними.

Методи оцінки персоналу

  • Метод "360 градусів".
  • Центр оцінки ротація та кадровий резерв.
  • KPI & OKR: основні поняття, принципи функціонування та необхідність застосування.

Навчання в IT сфері. Система грейдів, модель компенсацій і пільг (C&B). Мотивація в ІТ

Види та способи навчання персоналу в IT

  • Збір потреб в навчанні: співробітник, менеджер, метрики.
  • Роль performance review в розвитку співробітника.
  • Н'юкамери: обординг, бадді програма адаптації.
  • Платформа для навчання.
  • Формати навчання.
  • Внутрішнє тренерство.

Розробка системи компенсацій та пільг. Специфіка в ІТ

  • Що включає в себе система компенсацій та пільг.
  • Принципи створення конкурентоздатної системи винагород персоналу.
  • Поняття та варіанти використання грейдингу в ІТ компанії.
  • Порівняння з ринком – ключові особливості.
  • Привабливий соц. пакет пільг – який він.

Система грейдів як HR інструмент

  • Система грейдів як інструмент управління персоналом.
  • Оцінка та передумови для впровадження грейдингу в компанії.
  • Механіка розробки та впровадження грейдів. Бонуси та заохочення.

Питання нематеріальної мотивації

  • Мотивація і мотив – визначення понять, види мотивів.
  • Мотивація співробітників IT компанії.

HR бренд та комунікації. Івенти для персоналу

HR бренд та його призначення

  • HR як носій культури компанії.
  • Персональний бренд HR: для чого, як і де його створити? LinkedIn, Facebook та інші соціальні мережі.
  • EVP vs Employer Brand: в чому відмінність і до чого тут маркетинг?
  • EVP або ціннісна пропозиція компанії: що це, з чого складається, значущість для бізнесу, найкращі приклади.
  • Employer Brand та як він впливає на плинність за залученість персоналу.
  • 5 факапов/помилок при розробці EVP та Employer Brand.
  • Нетворкінг для HR в IT сфері: онлайн та оффлайн.

Внутрішні комунікації та специфіка корпоративної культури

  • Види та канали комунікації в компанії.
  • Управління комунікацією корпоративна культура в IT: рівні та управління.
  • Специфіка в IT.

Токсичні співробітники

  • Типажі "складних" працівників.
  • В чому причина деструктивної поведінки?
  • Як правильно спілкуватись і прощатися.

Івенти для персоналу

  • Івенти, як засіб впливу на згуртованість та колективну мотивацію.
  • Організація та проведення івентів.
  • Формування бюджету для подій.
  • Вибір концепції.
  • Участь компанії у соціальних проектах.

Інструменти і лайфхаки на допомогу в роботі HR. Адміністративні питання. Кейси

Бізнес-етикет на допомогу HRy

  • Бізнес-етикет як частина корпоративної культури.
  • Правила поведінки на бізнес-зустрічах/в офісі/транспорті.
  • Культурні та гендерні особливості поведінки.
  • Телефонний та онлайн етикет.

Ведення кадрового обліку в IT компаніях. HR бюджет

  • Трудова книжка або СПД – вибираємо як оформити.
  • 1С Кадри і інші програми для ведення кадрового обліку.
  • Написання посадових інструкцій.
  • Невід'ємні складові HR бюджету.
  • Створення та захист бюджету перед ТОР-менеджментом компанії.

ПО для автоматизації HR функціоналу

  • Автоматизація HR процесів.
  • Огляд систем автоматизації.

Впровадження HR практик в компанії з нуля. Робота над актуальними кейсами студентів

  • Оцінка ситуації – що робити, коли не знаєш, що робити?
  • Робота в групах – розробка рішень за кейсами студентів.

Випускний проєкт

  • Виконання фінального задання: розробка HR стратегії для компанії на 1 рік.

Особливості курсу

  • Онлайн заняття у вечірній час
  • Відбіркове інтерв'ю перед зарахуванням до групи
  • Трендові теми та реальні кейси
  • Доступ до електронної бази знань, матеріалів та відео занять
  • Сертифікат за умови успішного закінчення курсу і наявності фінальної роботи

Вимоги для проходження курсу

  • Мінімум 1 рік досвіду роботи в департаменті HR.
  • Готовність інтенсивно працювати протягом курсу.

Викладачі курсу

Олена Роздорожна - HR Director у "SI BIS LLC".
Наталя Балабанова - Засновник та СЕО "Universe IT".
Копосов Ігор - Project manager у "VostoK Games".
Сахневич Олександр - Technical Architect, має понад 8 років досвіду в розробці.
Кулацька Юлія - С&B specialist у "Luxoft" (A DXC Technology Company).
Рибалко Яна - HR Director у "F3Nix".
Сінченко Міла - Head of HR у "Maxitech".
Остроух Юлія - Head of HR Department у "Sigma Software Group".
Осадча Олена - Директор з маркетингу у "SI BIS".
Бондаєвська Галина - HR & Event manager у "Intellectsoft".
Плескачевська Наталія - Радник Генерального Директора з персоналу у АТ "УзМетКомбінат".

Більше інформації
Курс
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
2 місяців
Рівень
Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Вечірні заняттяВидається диплом/сертифікатСупровід ментора
Beetroot Academy
  • HR / Employer Branding
Подробиці

Програма курсу

Strategic planning and setting goals

  • KPI&OKR. Where to use, how to set, measure
  • HR strategy. How to set up
  • How to make company analysis (PESTLE, SWOT etc)

Stakeholder management

  • Stakeholder theory
  • Partnership with managers
  • Basic coaching principles

Employee experience

  • Employee experience
  • Employee lifecycle
  • HR audit
  • AI for HR

HR communication in Depth

  • Communication process
  • Empathy
  • Types of questions
  • Positioning in the conflict

Practical lesson

Q&A for previous topics.

Facilitation skills

  • Facilitation techniques
  • Facilitation rules
  • Facilitation Cases and situations

Change management

  • Change management theories
  • People behaviours buring changes
  • Busines cases of agility and changes

Performance management

  • Performance creation where to start
  • Performance main blocks and stages
  • Measuring Performance

Practical lesson

Practical lesson.

Branding

  • HR Brand
  • Brand Audit
  • Creating your EVP
  • HR-brand in Crisis

Culture

  • Culture definition
  • Culture Models
  • Values
  • Culture Measurement

HR Metrics

  • HR Metrics
  • Business metrics
  • How to work with them

L&D

  • How to build L&D inside company
  • How to identify needs

Final session. QA

Курс для тебе якщо ти:

  • Junior HR Specialist з досвідом роботи від 6 місяців до 3-х років. HR Assistant, HR People Partner, HR Generalist, HR Operation в IT-сфері та поза нею
  • Володієш англійською на рівні А2+
  • Маєш необхідність заповнити прогалини в знаннях HR
  • Розвиваєшся у кар'єрі й хочеш стати експертом в HR

Викладачі курсу

  • Аліна Белько - HR Lead at Vira Games
  • Катерина Халімончук - Менеджерка з маркетингу з 5-річним досвідом
  • Надія Вакуленко - HR Business Partner at GlobalLogic
Більше інформації
Курс
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
30 занять
Рівень
Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
400 USD за курс
Гнучкий графікВидається диплом/сертифікатСупровід ментораРеальний проект у портфоліо
Hurma Academy
  • HR / Employer Branding
Подробиці

Програма курсу

Еволюція аналізу HR-даних

  • Можливості HR-аналітики на різних етапах розвитку компанії
  • Які існують рівні розвитку HR-аналітики?
  • Які дані по персоналу потрібно збирати вже сьогодні?

Статичні методи аналізу HR-даних

  • Як аналізувати цифри? Кейси описової статистики у HR - вчимося оцінювати будь-який числовий масив HR-даних - які приховані висновки можна зробити?
  • Що впливає на плинність і продуктивність? Вчимося застосовувати кореляцію для пошуку зв'язків між двома групами даних. На основі зв'язку визначення чинників впливу
  • Проводимо високоточні опитування. Визначення вибірки
  • Статистичний аналіз впливу навчання на результати роботи працівників
  • Статистичний аналіз факторів продуктивності працівників

Прогнозна HR-аналітика

  • Поняття регресії. Теоретична частина
  • Як спрогнозувати плинність персоналу за рівнем залученості та лояльності?
  • Прогнозуємо кількісні HR-дані за допомогою Excel
  • Аналізуємо графіки даних, пошук прихованих сенсів

Практика аналітики рекрутингу

  • Аналізуємо воронку при різних типах вакансій. Які висновки можна зробити і які рішення прийняти?
  • Концепція lag i lead індикаторів. Огляд рекрутинг метрик
  • Алгоритм підбору індикаторів щодо стратегії рекрутингу
  • Особливості аналітики у IT-рекрутингу

Аналіз ефективності процесу адаптації

  • Способи аналізу процесу адаптації співробітників
  • Підбір метрик до нього
  • Сигнали збоїв у ефективності онбордингу

Аналітика залученості та лояльності персоналу

  • Вимірювання та аналіз рівня лояльності співробітників
  • Кейс вимірювання залученості співробітників
  • Прийоми аналітики до показника Engagement rate. Пошук зв'язку з іншими HR-індикаторами

Аналіз витрат на персонал

  • Як аналізувати цифри? Кейси описової статистики у HR - вчимося оцінювати будь-який числовий масив HR-даних, які приховані висновки можна зробити?
  • Що впливає на плинність і продуктивність? Вчимося застосовувати кореляцію для пошуку зв'язків між двома групами даних. На основі зв'язку визначення чинників впливу
  • Проводимо високоточні опитування. Визначення вибірки
  • Статистичний аналіз впливу навчання на результати роботи працівників
  • Статистичний аналіз факторів продуктивності працівників

Візуалізація даних та HR-звітність

  • Принципи формування та систематизації HR-звітності
  • Адаптація звітності під різну цільову аудиторію
  • Звіт для CEO: правила візуалізації, структура, найпоширеніші помилки
  • Вибір IT-рішень для обробки та подачі інформації. Динамічні real-time звіти - вчимося їх будувати

Аналітика за допомогою HR-опитувань

  • Розробляємо структуру анкети. Методика складання питань
  • Визначаємо точність дослідження. Все про вибірку даних
  • Оцінка та аналіз раніше проведених питань на прикладі кейсу

Фінальне завдання курсу

  • Розробляємо структуру анкети. Методика складання питань
  • Визначаємо точність дослідження. Все про вибірку даних
  • Оцінка та аналіз раніше проведених питань на прикладі кейсу

Чому ви навчитеся на курсі:

  • Розберетеся в HR-метриках і зрозумієте, які з них потрібні саме вашій компанії
  • Навчитеся вибудовувати процес рекрутингу грунтуючись на дані
  • Знайдете взаємозв'язок між залученістю, лояльністю персоналу і % плинності
  • Проаналізуєте витрати на персонал
  • Опануєте інструменти візуалізації даних
  • Зрозумієте, як складати опитування та аналізувати отримані дані
  • Зможете критично дивитися на цифри та графіки даних
  • Зможете шукати приховані зв'язки між цифрами та подіями

Особливості курсу

  • Додаткові матеріали
  • Перевірка домашніх завдань
  • Сертифікат у разі успішного проходження курсу
  • Підсумковий проєкт

Викладачі курсу

Олександр Шевченко - Board Member | Операційний директор аутсорсингової IT-компанії Devox Software

Більше інформації
Відеокурс / Платформа
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
2 тижнів
Рівень
Для початківців, Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
990 UAH за курс
Гнучкий графікВидається диплом/сертифікат
Hurma Academy
  • IT Recruiting
  • HR / Employer Branding
Подробиці

Програма курсу

Теми:

  • Загальні поняття diversity & inclusion
  • Характеристики інклюзивного бізнесу
  • Переваги інклюзивного бізнесу. Статистика та аргументи для менеджменту
  • Кейси компаній, що впровадили інклюзивні практики в роботу
  • Інклюзивне лідерство. Як працювати з власним майлсетом
  • Як додавати інклюзивні підходи в культуру компанії
  • Ключові інклюзивні політики для компанії
  • Практики інклюзивного рекрутингу
  • Інклюзивні практики в процесі онбордингу
  • Інклюзивність в compensations & benefits
  • Інклюзивна система навчання для команди
  • Інклюзивність в фізичному та технологічному просторі
  • КРІ для оцінки інклюзивності в компанії

Які переваги надає бізнесу інклюзивність:

  • Ширші можливості для рекрутингу
  • Підвищення показників ефективності
  • Впізнаваність бренду роботодавця
  • Сильніша позиція в перемовинах і тендерах
  • Актуальність позиції серед трендів
  • Загальносуспільна користь

Особливості курсу

  • Відео-уроки в записі
  • Доступ до записів без обмежень по часу
  • Сертифікат про проходження курсу

Викладачі курсу

Ольга Новикова - Founder та CEO рекрутингової та HR-консалтингової агенції MoreThan

Більше інформації
Курс
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
2 тижнів
Рівень
Для початківців, Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
165 USD за курс
Гнучкий графікСупровід ментора
Hurma Academy
  • HR / Employer Branding
Подробиці

Програма курсу

One-to-one в роботі HR

  • Плюси і обмеження 1-2-1
  • З чого почати мітинги в HR-напрямку
  • Практичне відпрацювання 1-2-1 в парах. Зворотній зв'язок

Як працювати з проблемою

  • Робота над кейсом 1
  • Робота над кейсом 2
  • Демо

One-to-one як система

  • Класичний варіант 1 "з бюджетом"
  • Класичний варіант 2 "без бюджету"
  • Впровадження з елементами геймифікації
  • Робота над кейсами
  • Демо

Факапи у one-to-one

  • Співробітники, як індикатор проблем
  • How to deal with fuckups? Робота над кейсами
  • Демо

На курсі ви:

  • Дізнаєтесь чи може HR проводити one-to-one з усіма і як часто це потрібно робити
  • Попрактикуєтесь проводити 1-2-1 в безпечному середовищі зі своїми колегами
  • Ознайомитесь з варіантами впровадження 1-2-1 як системи
  • Попрацюєте над реальними кейсами

Особливості курсу

  • Локація: Google Meet
  • Доступ до записів занять без обмежень по часі
  • Можлива оплата частинами
  • Проведення 1:1 з одногрупниками
  • Перевірка ДЗ
  • Курс стартує по набору групи

Викладачі курсу

Олена Крутоголов - HRD, Maklai IT-company

Більше інформації
Курс
Формат
Online
Початок навчання
22.05.2024
Тривалість
5 тижнів
Рівень
Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
349 USD за курс
Вечірні заняттяВидається диплом/сертифікатСупровід ментора
Hurma Academy
  • HR / Employer Branding
Подробиці

Розробіть та впровадьте комплексну програму винагороди, що допоможе залучати, мотивувати та утримувати співробітників.

Програма курсу

Total Rewards System

  • Знайомство з системою Total Rewards
  • Цілі TR та її вплив на бізнес-результати
  • Компоненти Total Rewards

Компенсація. Частина 1

  • Структура компенсації. Внутрішня, зовнішня та індивідуальна справедливість
  • Фіксована та перемінна винагорода. Дизайн фіксованої та перемінної винагороди
  • Основи систем перемінної оплати праці. Переваги та недоліки перемінної винагороди

Компенсація. Частина 2

  • Грейдинг та Seniority. Огляд методів. Аналіз ролей для майбутнього грейдування
  • Моніторинг ринку праці. Збір та аналіз інформації
  • Salary матриці, вилки, діапазони. Все, що необхідно знати

Бенефіти та нематеріальна мотивація

  • Вплив корпоративної культури на систему пільг та бенефітів
  • Побудова структури бенефіт пакету. Програми пільг та компенсацій
  • Гнучкі бенефіти. Плюси та мінуси впровадження

Well-being та програми визнання

  • Well-being - тренд чи необхідність?
  • Дизайн та впровадження програм Well-being та визнання
  • Приклади програм визнання. Обговорення кейсів

Розвиток кар'єри

  • Розробка моделі компетенцій та Skills matrix
  • Career growth стратегія. Розробка та впровадження
  • Коучинг та менторинг як інструменти кар'єрного зростання

Розробка стратегії Total Rewards

  • Аналіз складу компанії, потреб та запитів співробітників
  • Теорія мотивації, теорії поколінь та інші фактори, які впливають на формування стратегії TR
  • Зовнішній та внутрішній аналіз організації. Вплив різноманітних факторів та TR
  • Розробка та імплементація стратегії Total Rewards. Типи стратегій та тонкощі їх реалізації
  • Performance management system. Вплив результатів на компенсацію та винагороду

Бюджетування та планування Total Rewards

  • Параметри та підготовка до бюджетування. Центри фінансової відповідальності та витрат
  • Планування фонду витрат на персонал. Unit-економіка співробітника
  • Постатейне бюджетування
  • Факторний аналіз бюджету

Аналіз ефективності Total Rewards

  • HR-аналітика у компанії
  • Аналітика в Total Rewards. Метрики та типи аналізу даних
  • Аналіз ефективності пакетів компенсації

Завдання для отримання сертифікату

Особливості курсу

  • Локація: Google Meet
  • Доступ до матеріалів та записів занять без обмежень по часу
  • Можлива оплата частинами
  • Сертифікат про проходження курсу

Викладачі курсу

Ольга Олепір - СОО at Blaze.tech

Більше інформації
Курс
Формат
Online
Початок навчання
05.03.2024
Тривалість
18 тижнів
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
20 000 UAH за курс
Вечірні заняттяВидається диплом/сертифікатМожливе працевлаштуванняСупровід ментора
Levelup
  • HR / Employer Branding
Подробиці

Навчишся швидше закривати вакансії різного рівня. Зможешь грамотно оцінювати кандидатів та складати план адаптації. Ефективно підбирати персонал та утримувати цінні кадри у компанії.

Програма курсу

Введення в професію

  • Види підприємств та особливості роботи HR в них
  • Чим конкурують компанії на ринку праці
  • HR-функції в компанії: роль, завдання, розуміння бізнесу, цілі
  • Які особистісні характеристики потрібні hr-у
  • Карта кар'єри
  • Ресурсний стан і чому це важливо

Рекрутинг

  • Рекрутинг, як інструмент для розвитку бізнесу
  • Формування запиту на вакансію
  • Портрет кандидата
  • Опис вакансії
  • Канали пошуку
  • Первинний відбір: скринінг, інтерв'ю, зворотний зв'язок
  • Інструменти для рекрутингу
  • Особливості комунікації з кандидатом
  • Практична робота

Адаптація

  • Адаптація персоналу, як інструмент для розвитку бізнесу
  • Види адаптації
  • Етапи адаптації
  • Методи та інструменти
  • Практична робота

Оцінка персоналу

  • Для чого і кому це потрібно?
  • Оцінка персоналу, як інструмент для розвитку бізнесу
  • Різні підходи до оцінки персоналу
  • З якими складнощами зазвичай стикаються при оцінці персоналу
  • Створення кадрового резерву і управління талантами
  • Розбір реальних кейсів
  • Практична робота

Розвиток і навчання

  • Розвиток і оцінка персоналу, як інструмент для розвитку бізнесу
  • З чого почати?
  • Кого і як залучити для реалізації?
  • Що таке PDP і для чого вони потрібні?
  • Практична робота

Мотивація

  • Види мотивації
  • Мотивація і відповідальність
  • Як підвищити мотивацію і залучення персоналу - різні підходи в залежності від завдань бізнесу

Основні показники та їх вимір в роботі HR

  • Індикатори: задоволеність, лояльність, залученість, інформованість, репутація
  • Інструменти вимірювання
  • Чому це важливо?
  • Що на що впливає?
  • Аналіз даних
  • Складання планів роботи на базі отриманих результатів
  • Практична робота

Корпоративна культура

  • Види корпоративної культури
  • Кодекс корпоративної етики - пережиток минулого чи необхідність?
  • Заходи та прийоми по зміцненню корпоративної культури
  • Як підбирати співробітників з урахуванням типу корпоративної культури
  • Цінності організації
  • Як підбирати нових співробітників з урахуванням корп культури
  • Як донести основні положення корпоративної культури до співробітників різних рівнів
  • Подолання труднощів в трансляції корпоративної культури
  • Розбір реальних кейсів практична робота

Корпоративні комунікації

  • Інформаційна політика компанії
  • Внутрішні комунікації
  • Зовнішні комунікації

HR-бренд

  • Що це таке і для чого це дійсно потрібно?
  • Побудова
  • Розвиток і зміцнення
  • Люди - як начинка бренду

Ознайомлювальне заняття

  • Коучинг-менеджмент для керівників
  • Різні види сертифікації HR

Корпоративні заходи

  • Корпоративні заходи як hr-інструмент
  • Цілі і завдання заходів
  • Вибір формату заходів
  • Бюджет
  • Вибір підрядника

Підбиття підсумків

Після курсу ти зможеш:

  • Якісно описувати профіль кандидата і карту пошуку, складати текст будь-якої вакансії
  • Використовувати сучасні технології та методи для пошуку та підбору персоналу
  • Формувати структуру співбесіди, оцінювати кандидата за поведінковими ознаками, використовуючи метапрограми. Визначати мотивацію, цінності, особисті та професійні якості
  • Використовувати в роботі HR-системи і ATS, розширення для браузера, платформи для відеоінтерв'ю
  • Ефективно застосовувати методи оцінки кандидатів поза співбесідою, складати план адаптації для нових працівників
  • Будувати корпоративну культуру підприємства будь-якої галузі
  • Запроваджувати методи мотивації, оцінки та розвитку персоналу в компанії
  • Проводити аналітику, використовуючи ключові HR-метрики

Особливості курсу

  • Дискусії та обговорення лекційного матеріалу, розбір кейсів і проблемних ситуацій
  • Домашні завдання вправи для прокачування навичок і виконання завдань за фахом
  • Підтримка викладачів, закритий чат групи і постійний зворотний зв'язок викладачів
  • Коуч сесії з особистісного розвитку
  • Кар'єрні івенти
  • Можлива оплата курсу частинами

Викладачі курсу

  • Віра Глушкова - HRD at Anabea
  • Яна Разумова - HRD at BERGx2
Більше інформації
Курс
Формат
Online
Початок навчання
01.04.2024
Тривалість
4 тижнів
Рівень
Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
220 USD за курс
Гнучкий графікСупровід ментора
Hurma Academy
  • HR / Employer Branding
Подробиці

Програма курсу

Корпоративна культура та цінності

  • Поняття корпоративної культури
  • На що впливає корпоративна культура
  • Типи корпоративних культур
  • Складові корпоративної культури
  • Що таке цінності та їх кластеризація
  • Бонусний матеріал: Ціннісні кластери за методологією Шварца. Типи корпоративних культур за методологією Beck&Cowan

Кейс

Розбір практичного кейсу. Шукаємо кращі шляхи вирішення ситуації в компанії.

Оцінка та впровадження корпоративної культури

  • Методи оцінки корпоративної культури
  • Етапи зміни та впровадження корпоративної культури
  • Роль лідера у впровадженні та підтримці корпоративної культури
  • Бонусний матеріал: Типи лідерства

Кейс

Розбір практичного кейсу. Шукаємо кращі шляхи вирішення ситуації в компанії.

Залученість співробітників

  • Особливості сприйняття та залученості різних типів співробітників
  • Що таке залученість? Та на що вона впливає
  • В чому різниця між залученістю, лояльністю та задоволеністю
  • Бонусний матеріал: "Дорожня карта" стратегії роботи з залученістю персоналу

Кейс

Розбір практичного кейсу. Шукаємо кращі шляхи вирішення ситуації в компанії.

Зв'язок залученості та корпоративної культури

  • Що впливає на залученість персоналу
  • Категорії залученості співробітників
  • Методи оцінки залученості в організації
  • Бонусний матеріал: Автоматизований файл для підрахунку показників та формування звітів по методології Gallup

Особливості курсу

  • Локація: Google Meet
  • Доступ до записів занять без обмежень в часі
  • Можлива оплата частинами

Викладачі курсу

Павло Маркасьян - HR Director at Trionika

Більше інформації
Курс
Формат
Online
Початок навчання
01.09.2024
Тривалість
3 місяців
Рівень
Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
45 000 UAH за курс
Гнучкий графікВидається диплом/сертифікатСупровід ментораРеальний проект у портфоліо
Projector
  • HR / Employer Branding
  • PR / Communications
Подробиці

Навчаємось вибудовувати привабливий бренд роботодавця та комплексно дивитися на всю сферу

Програма курсу

Значення бренду роботодавця для бізнесу

  • Що таке бренд роботодавця
  • Навіщо все це. Дані міжнародних та українських досліджень
  • Клієнти, стейкхолдери та цільова аудиторія

Воркшоп. HR як система

  • HR система на різних етапах розвитку компанії
  • Діагностика зрілості системи HR
  • Взаємозв'язок архітектури HR системи та стратегії бренду роботодавця
  • Дизайн основних HR процесів, активностей і комунікаційних векторів

Тренерка - Ольга Остапович

Дослідження: внутрішній аудит бренду роботодавця

  • Коли (не) треба проводити дослідження
  • Методи досліджень: кількісні та якісні
  • Дизайн дослідження
  • Розбір кейсів

Дослідження: зовнішній аудит бренду роботодавця

  • Коли (не) треба проводити дослідження
  • Методи та вендори зовнішніх досліджень
  • Розбір кейсів

Корпоративна культура

  • Роль і типи корпоративної культури
  • Актуальні виклики для роботодавця

Лекторка - Ніна Васильєва

Ціннісна пропозиція співробітнику

  • Що таке EVP
  • Функції ціннісної пропозиції
  • Компас для прийняття рішень з EVP

Лекторка - Анна Великоіваненко

Комунікаційна стратегія: внутрішні комунікації

  • Вплив людей на репутацію компанії
  • Важливість розвитку внутрішніх комунікацій
  • Елементи системи внутрішніх комунікацій
  • Нестандартні канали, які можна використати
  • Вимірювання ефективності внутрішніх комунікацій

Комунікаційна стратегія: заходи та ком'юніті менеджмент

  • Види заходів і коли який використовувати
  • Інструменти для онлайн заходів
  • Ком'юніті менеджмент — новий інструмент роботи із залученням

Комунікаційна стратегія: зовнішні комунікації

  • Які існують зовнішні канали
  • Принципи ефективної роботи з обраними каналами
  • Робота з негативом

Комунікаційна стратегія: вплив CSR

  • Що важливо знати про корпоративну соціальну відповідальність
  • Інструменти соціально відповідальної компанії
  • Розбір кейсу розвитку CSR у компанії

Лекторка - Марина Саприкіна

Аналіз обраної стратегії брендингу роботодавця

  • Стратегія vs тактика
  • Шпаргалка для створення стратегії
  • Робота з метриками та KPI

Особливості курсу

  • Живі заняття
  • Real-life завдання
  • Курсовий проєкт
  • Регулярний фідбек
  • Сертифікат за здобутки
  • Можна повернути кошти протягом 14 днів від початку курсу

Викладачі курсу

  • Катерина Дробот - Консультантка з брендингу роботодавця, співзасновниця спільноти Employer Branding Community
  • Катерина Єфимчук - Employer Brand Manager у Brightgrove
  • Юлія Ліснянська - Intermediate Brand Specialist у SoftServe
  • Ольга Остапович - Співзасновниця консалтингової компанії CompliT
  • Анна Великоіваненко - Labor Markets Marketing Director у DataArt
  • Ніна Васильєва - Corporate Communication Director в EPAM Ukraine
  • Ксенія Растворова - Tech Brand Manager у MacPaw
Більше інформації
Курс
Формат
Online
Початок навчання
20.03.2024
Тривалість
6 тижнів
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
8 800 UAH за курс
Вечірні заняттяВидається диплом/сертифікатСупровід ментора
Source IT
  • IT Recruiting
  • HR / Employer Branding
Подробиці

Програма курсу

Теми:

  • Специфіка IT сфери в Україні та за кордоном. Особливості роботи рекрутера, hr-менеджера в IT сфері
  • Ринок праці в IT. Професії в IT, хто чим займається і як пов'язані. Види IT фахівців
  • Технічна база: мови програмування та технології. IT-термінологія
  • Як зрозуміти, хто потрібен замовнику (заявка). Складні замовники та підводні камені. Профіль посади. Опис вакансії. Активний та пасивний пошук. Інструменти пошуку. Соцмережі та спільноти
  • Як зацікавити кандидата. Діалоги (практика). Продаж вакансій. Job-offer, контр-оффер, робота з запереченнями. Методи первинної оцінки кандидатів
  • Співбесіда в IT. Особливості процесу та результату. Співбесіди: види, типи, етапи. Супровідна роль рекрутера на кожному з етапів
  • Життя новачка в період адаптації - або перший крок до того, щоб він залишився
  • Мотивація та корпоративна культура, як інструменти залучення та утримання співробітника. Бренд HR та бренд роботодавця
  • Кар'єра в IT: оцінка та розвиток співробітників
  • Звільнення: основні причини, утримання, гарне прощання
  • Практика рекрутингу + підготовка до іспиту
  • Практика HR + підготовка до іспиту
  • Іспит + випуск

Результат після проходження курсу:

  • Можливість реалізувати свої таланти у сфері спілкування та комунікацій
  • Сучасну професію та знання в IT сфері
  • Підтримку та консультації досвідчених фахівців-практиків
  • Найкращі студенти матимуть можливість працевлаштування у провідні IT-компанії

Особливості курсу

  • Сертифікат після проходження курсу
  • Курс побудований з урахуванням реальних вимог IT компаній
  • Протягом усього курсу ведеться рейтинг успішності
  • Додаткове заняття зі стратегії працевлаштування
Більше інформації
Курс
Формат
Online
Початок навчання
09.04.2024
Тривалість
2 місяців
Рівень
Для початківців, Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
21 000 UAH за курс
Вечірні заняттяВидається диплом/сертифікатСупровід ментораРеальний проект у портфоліо
Projector
  • HR / Employer Branding
  • PR / Communications
Подробиці

Вчимося будувати прозору внутрішню комунікацію в компанії та створювати власну історію.

Програма курсу

Вступ до внутрішньої комунікації в бізнесі

  • Внутрішня комунікація: її роль та сутність
  • Дані міжнародних досліджень
  • Види комунікацій в організації та їхня роль у бізнесі

Канали комунікації та аудиторія

  • Типи, моделі та канали внутрішньої комунікації: оптимальність вибору
  • Форми, формати та засоби комунікацій
  • Портрет внутрішньої ЦА: визначення, сегментація та робота з аудиторією

Цілі, метрики та процеси в комунікації

  • Проблематика та цілеутворення: welcome to OKRs, SMART goals, KPIs
  • Метрики та інструменти для їхнього вимірювання
  • Ефективні процеси взаємодії зі стейкхолдерами, робочою групою та компанією
  • Роль контент плану в упорядкуванні комунікаційних процесів

Employee Experience Roadmap: воркшоп

  • Знайомство з мапою employee journey у внутрішніх комунікаціях
  • Закладення сенсу через артефакти внутрішньої комунікації
  • Створення системи комунікації в рамках employee journey

Реінтеграція ветеранів і внутрішня комунікація: вебінар із запрошеним лектором

  • Інтеграція повернення ветеранів у компанію
  • Побудова комунікації з ветеранами

Цінності компанії

  • Вплив корпоративної культури на розвиток комунікації
  • Вплив team recognition та feedback culture на комунікацію
  • Імплементація цінностей в реальні комунікаційні артефакти

Tone of voice: воркшоп

  • Значення tone of voice у внутрішній комунікації
  • Розробка tone of voice для компанії: інструменти та приклади
  • Побудова процесу розвитку й навчання після імплементації tone of voice

Вплив архетипу бренду на внутрішню комунікацію: вебінар із запрошеним лектором

  • Архетипи в брендингу
  • Вплив архетипів на комунікації
  • Імплементація у внутрішній комунікації

Сторітелінг як частина комунікації: вебінар із запрошеним лектором

  • Важливість сторітелінгу у внутрішніх комунікаціях
  • Побудова меседжу за допомогою сторітелінгу

Копірайтинг та формування меседжу

  • Побудова процесів з контент командою і копірайтером
  • Освоєння навичок створення меседжу без допомоги райтера
  • Промпти для ChatGPT та інші інструменти, що допоможуть у копірайтингу

Комунікації в рамках ремоуту та поєднання різних культур

  • Розбудова ком'юніті в умовах ремоуту
  • Об'єднання команд з різних локацій світу
  • Робота з негативним фідбеком

Кризові комунікації

  • Комунікації в умовах війни
  • Інформування про "заборонені теми": звільнення, скорочення, бізнес апдейти

Разом обговоримо:

  • як обрати канал внутрішньої комунікації, сформувати меседж і tone of voice для обраної внутрішньої цільової аудиторії
  • як спростити колаборацію з іншими департаментами та впровадити на рівні компанії процеси, щоб підвищити ефективність комунікації
  • де знайти артефакти комунікації, що супроводжують працівників упродовж employee lifecycle
  • яку стратегію сформувати, щоб говорити однією мовою з бізнесом (замовниками), та за допомогою яких метрик це вимірювати
  • чому культура "їсть стратегію на сніданок"‎ та як цінності компанії повʼязані з внутрішньою комунікацією
  • як працювати з кризовими комунікаціями під час війни, пандемії чи іншого форс мажору, щоб не втратити працівників

Особливості курсу

  • Живі заняття
  • Real-life завдання
  • Курсовий проєкт
  • Регулярний фідбек
  • Сертифікат за здобутки
  • Можливість повернути кошти протягом 14 днів якщо передумаєте

Викладачі курсу

Аліна Вороненко - Head of Employer Brand at Master of Code Global

Більше інформації

Сторінки

Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.