Курси ASO
- ASO
Програма курсу
Основи мобільного маркетингу
- Що таке мобільний маркетинг?
- Тренди та статистика розвитку мобільних застосунків
- Роль мобільного маркетингу у сучасному бізнесі
Розуміння мобільної аудиторії
- Профілювання мобільних користувачів
- Поведінка користувачів на мобільних платформах
- Стратегії взаємодії з мобільною аудиторією
Мобільна аналітика
- Вимірювання ключових показників ефективності (KPIs) в мобільному маркетингу
- Використання Google Analytics
- Аналіз даних для вдосконалення стратегій мобільного маркетингу
Мобільна реклама
- Формати мобільної реклами: банери, відео, рекламні мережі
- Платформи мобільної реклами: Google Ads, Facebook Ads
- Таргетинг та оптимізація рекламних кампаній для мобільних платформ
Мобільний контент
- Створення мобільного контенту: текст, графіка, відео
- Взаємодія з аудиторією через соціальні мережі, email, сповіщення
- Оптимізація контенту для мобільних платформ
Мобільне ASO
- Ключові аспекти заголовка та опису (App Store та Google Play)
- Візуальний контент: іконка та скріншоти (App Store та Google Play)
- Аналіз ефективності ASO (App Store та Google Play)
Мобільне SEO
- Основні фактори ранжування в мобільних пошукових системах
- Збір та Оптимізація Метаданих
- Графічне та Локальне Мобільне SEO
Mobile Product Manager
- Розробка стратегій для вдосконалення мобільних продуктів
- Управління життєвим циклом мобільного продукту, від концепції до впровадження
- Аналіз та впровадження змін на основі зворотного зв’язку від користувачів
Стратегії мобільного маркетингу
Розробка комплексної стратегії мобільного маркетингу.
Особливості курсу
- Відеоуроки + тести + практичні завдання
- Лайв-зустрічі з ментором
- Підтримка ментора
- Короткі уроки 5-25 хвилин
- Тестування та домашні завдання
- Захист проєкту
- ASO
- Prompt Engineering / ChatGPT
Програма курсу
Штучний інтелект у Діджитал маркетингу
- Що таке штучний інтелект та як він у загальному може використовуватися в діджитал маркетингу
- Що таке ChatGPT
- Як зареєструватися в ChatGPT
- Що вміє ChatGPT, до яких даних у нього є доступ
- Як використовувати ChatGPT у діджитал маркетингу
- Як OpenAI ChatGPT можна використовувати у діджитальних професіях
- Інші види ШІ - які/для чого/тощо/опис декількох найпопулярніших ШІ
Штучний інтелект в ASO
- Збір семантичного ядра для додатку певної категорії
- Оптимізація метаданих (написання тайтлу, опису і тд. з використанням певних ключових слів)
- Локалізація семантичного ядра і метаданих, збір ядра іншими мовами
- Аналіз конкурентів
- Аналіз додатку за допомогою ШІ
- Залучення платних користувачів
- Створення ТЗ для візуальної оптимізації
- Написання шаблонів для відповідей на відгуки користувачів
- Формування підказок (чітких запитів)
Штучний інтелект в ASO. Практика
У лекції лектор покаже, як на практиці:
- зібрати семантичне ядро, вказавши основну функцію додатку
- сформувати метаданні для App Store та Google Play
- перевірити ці данні у софті Asolytics
- отримаєте текстові підказки для формування власних запитів у ChatGPT
Особливості курсу
- Курс в записі
- Лектори-практики
- Можливість отримати чи поглибити знання з конкретного питання
- Економія часу
Викладачі курсу
Олена Ведмеденко - Sales&Support Team Lead at Keyapp
Більше інформації- ASO
Прокачуємо з нуля до впевненого junior-рівня, з яким легко знайти першу роботу.
Програма курсу
Блок 1. Intro
- Zoom-знайомство
- Реєстрація в Asolytics
Блок 2. AppStore. Семантичне ядро. Складання метаданих на всіх мовах
- Що таке семантичне ядро (СЯ): для чого воно потрібне у роботі?
- Звідки брати ключові запити. Релевантність та показники ключових запитів
- Як збирати конкурентів та навіщо це робити?
- Збір СЯ серед конкурентів та на іншох мовах
- Особливості збору СЯ для Google Play vs AppStore
- Що таке метадані?
- Значення полей та їхній пріоритет
- Локалізація в App Store
- Крос-локалізації
- Рівні локалізації
- Використання діакритиків
- Індексація символів
- Арабські та азіатські локалі
Блок 3. Google Play
- Складання метаданих в Google Play
- Які поля індексуються?
- Вага індексованих полів та їхні пріоритети
- Ключові слова та семантичне ядро
- Як зібрати ключові слова для GP?
- Метрики при виборі ключових слів
- Що таке GNL і як з ним працювати?
- Які метрики важливі при перевірці та підготовки тексту в GNL?
- Вибір категорії, навіщо потрібні теги
- Індексація додатка після релізу
- Як прискорити індексацію?
Блок 4. Аналіз ефективності ASO
- Коли і навіщо потрібно аналізувати дані?
- Головні метрики при аналізі ASO
- Канали трафіку в App Store
- Канали трафіку в Google Play
- Проблеми атрибуції трафіку
Блок 5. Проміжний кейс-проєкт
Підготуєш власний проєкт для закріплення першого етапу навчання.
Блок 6. ASA
- Що таке ASA?
- Цілі запуску ASA
- Види кампаній, структура облікового запису, стратегії запуску ASA
- Ключові метрики ASA. Аналізуємо ефективність кампанії
- Підрахунок LTV. Що краще використовувати: ARPU, підписки, Appsflyer або за ключами
- Як ASA допомагає в ASO?
- Особливості під час запуску ASA
Блок 7. Візуальна оптимізація
- Що таке графічне ASO?
- Графічні елементи сторінки додатку
- Стратегії оптимізації графіки для App Store
- Стратегії оптимізації графіки для Google Play
- Відмінність візуальної оптимізації App Store та Google Play
- Рекомендації по створенню графіки
- Технічне завдання для дизайнера
- A/B тестування. Правила А/Б тестування
- A/B тестування у Google Play та App Store
- Оцінювання результатів A/B тестів у Google Play та App Store
Блок 8. Ігри
- Концептуальна відмінність ігор від додатків
- Відмінність в отриманні трафіку
- Як потрапляти у підбірки ігор потрібного жанру і стилю?
- Вплив графіки
- Івенти
- Live Ops
Блок 9. Фінальний кейс-проєкт
Отакої, курс добігає кінця. Залишилося захистити фінальний проєкт. Це максимальна практика із кейсом від "замовника" - після цього завдання ти вже точно сможеш урочисто називати себе ASO-фахівцем.
Після проходження курсу ти вмієш:
- Оформлювати застосунки
- Складати семантичне ядро
- Аналізувати дані
- Працювати з різними сервісами
Особливості курсу
- Навчання з максимальною практикою
- Індивідуальну підтримку від ментора
- Доступ до центру кар'єри
- Портфоліо (кейс-проєкт)
Викладачі курсу
- Радомир Новкович - Founder, RadASO
- Максим Мельник - Team Lead RadASO
- Роман Кравчук - CEO, asolytics.app
- Анжеліка Шерстюк - ASA manager/ product manager, Tonti Laguna Mobile
- Ярослав Ворона - ASO specialist, RadASO
- Ольга Поляріс - ASO specialist, RadASO
- Дмитро Бірук - ASO Team Lead, Whaleapp LTD
- Ася Свістула - Ментор курсу, ASO Specialist, Bumpy Inc
- ASO
Ви комплексно опануєте навички ASO-спеціаліста, навчитесь просувати мобільні додатки органічним способом та сприяти зростанню кількості завантажень. Навчитесь маркетингу, роботі з клієнтами і аналітиці у лідерів ринку та підкріпите ці знання грошима.
Програма курсу
Модуль 1 - Основи маркетингу. Введення в професію
Заняття 1. Вступ до теми. Знайомство з Atom, викладачами. Гейміфікація та як отримати максимум результату від навчання
Про заняття: Познайомимось з університетом Atom та командою. Представимо програму навчання, яка супроводжується чіткими результатами на кожному етапі. Розкриємо секрети нашої унікальної методології Soft+Hard+Mindfulness. Допоможемо сформулювати особисті цілі та зрозуміти, як досягти найвищих цілей. Готуйтеся до захоплюючого навчання, яке принесе реальні результати.
Результат заняття:
- Познайомились з програмою, командою, платформою та правилами навчання
- Розібрались з методологією навчання в Atom (Soft+Hard+Mindfulness)
- Зрозуміли як прийти до результату на кожному етапі навчання та після нього
- Сформували ціль, точку А, точку Б та прописали артефакт (цінна річ або подарунок, придбані собі при досягненні точки Б)
Заняття 2. Основи маркетингу. Розбір цільової аудиторії, аналіз конкурентів, позиціювання
Hard та Soft
- Робота з цільовою аудиторією, види та сегментація. Вивчення болей та вигод. Аналіз конкурентів. Позиціювання
- Основи психології та емпатія. Тренований підхід у формуванні цільової аудиторії (з використанням емпатії). Емпатичне слухання
Результат заняття:
- Навчились аналізувати цільову аудиторію та конкурентів
- Зрозуміли як працюють бізнес-процеси та їх ключові метрики
Заняття 3. Перші кроки в професії ASO-спеціаліст. Тестовий проєкт для практики
Результат заняття:
- Дізнались, що таке ASO, яке місце така оптимізація займає в маркетингу
- Отримали покроковий план оптимізації від постановки цілей до отримання результатів
- Познайомились з Soft+Hard Skills ASO-спеціаліста, CJM їх розвитку в програмі
- Знайшли тестовий проєкт для проходження практики
Заняття 4. Оптимізація в App Store та Google Play. Особливості роботи в різних магазинах
Hard та Soft
- Сформуємо цілі оптимізації додатка. Створимо чек-лист для експрес-аудиту. Аналіз додатків, ЦА та конкурентів через інструменти аналітики
- Візуальний смак для створення привабливого контенту. Як тренувати надивленність та візуальний смак
Результат заняття:
- Дізналися, як працює пошук додатків та особливості їх оптимізації в App Store та Google Play
- Навчилися звертати увагу на деталі - як оформлені, описані ігри, додатки в магазинах. Тренуємо надивленість
- Створили шаблон для проведення аудиту додатку
- Зробили експрес-аудит додатку - проаналізували візуально та за допомогою базового функціонала сервісів аналітики
- Проаналізували цільову аудиторію додатку
Додаткове заняття. Баги, оновлення магазинів. Новини сфери
Про заняття: Розглянемо першоджерела інформації про оновлення магазинів додатків. Познайомимося з можливими багами та несправностями, які можуть виникнути в процесі роботи, і як їх уникнути.
Результат заняття:
- Ідентифікуєте потенційні баги та проблеми в магазинах додатків
- Отримали доступ до надійних джерел інформації про оновлення магазинів, що дозволить завжди бути в курсі останніх змін
- Отримали посилання на Telegram-чати та канали для ASO-спеціалістів, де зможете обговорювати актуальні теми та отримувати корисні поради від професіоналів
Модуль 2 - Текстова та візуальна оптимізація
Заняття 5. Формування семантичного ядра
Hard та Soft
- Сформуємо семантичне ядро за допомогою спеціалізованих інструментів – Google Natural Language, Sensortower, Data.ai
- Аналітика та уважність до деталей. Навчитесь ставити точні запитання до себе та оточення, щоб самостійно знаходити відповіді та зв'язки. Як збирати факти для того, щоб скласти об'єктивну картину.
Результат заняття:
- Розумієте, що таке семантичне ядро та як його створювати
- Розібрались в інструментах Google Natural Language, Sensortower, Data.ai та іншими
- Навчилися аналізувати конкурентів в роботі з текстовою метою
- Сформували семантичне ядро для свого додатку в Google Sheets
Заняття 6. Копірайтинг в ASO
Результат заняття:
- Підготували ТЗ для копірайтера
- Зробили опис додатка в App Store, що буде привабливим для потенційних користувачів
- Зробили опис додатка в Google Play, оптимізований під пошукові запити
- Навчилися використовувати штучний інтелект в роботі з копірайтингом для створення ефективних текстів
Заняття 7. Текстова оптимізація в App Store Connect i Google Play Console та робота з ітераціями
Про заняття: Навчимося робити текстову оптимізацію в App Store Connect та Google Play Console. Навчимося аналізувати результати цієї роботи. Розглянемо різні типи ітерацій у роботі з текстовим контентом та попрактикуємося в зборі семантики для різних цілей.
Результат заняття:
- Зробили текстову оптимізацію в App Store Connect та Google Play Console, покращуючи видимість додатка
- Проаналізували результат оптимізації та вміння вносити корективи для досягнення кращих результатів
- Дізналися про різні типи ітерацій в ASO оптимізації
- Пропрацювали семантику для ітерацій з різною ціллю
Заняття 8. Психологія дизайну та генерація гіпотез
Hard та Soft
- Розробка ТЗ для дизайнера. Створення та оформлення скріншотів для додатку
- Як тренувати надивленість та генерувати ідеї. Вміння приймати зауваження та правки
Результат заняття:
- Навчились аналізувати візуальний дизайн додатків та ігор, розуміючи психологічні аспекти його впливу на користувачів
- Розвинули навички тренування надивленості та генерації нових ідей для покращення дизайну додатків
- Ознайомились з інструментами Canva та Figma для роботи з дизайном
- Розробили ТЗ для дизайнера, включаючи іконку та скриншот вашого додатка
- Навчились приймати зауваження та правки, що сприятимуть комфортній та ефективній роботі в команді
Заняття 9. A/B Тестування
Результат тестування:
- Навчилися робити A/B тестування графіки в Google Play Console, App Store Connect, Product Page Optimization
- Проаналізували результати тестування графіки
Модуль 3 - Локалізація додатків та ігор
Заняття 10. Аналіз культурних особливостей
Hard та Soft
- Навчилися обирати країну для локалізації додатку додатки конкурентів, цільову аудиторію країни, їхні культурні особливості
- Коммунікабельність. Особливості спілкування з іноземцями
Результат заняття:
- Дізналися, в чому поялгає особливість локалізації додатків та ігор
- Проаналізували додатки конкуренітв
- Навчилися аналізувати культурні особливості різних країн
Заняття 11. Адаптація текстової мети
Hard та Soft
- Збір семантики різними мовами. Переклад тестових метаданих для локалізації додатку на дві нові країни
- Допитливість
Результат заняття:
- Зібрали семантичне ядро для локалізації додатку на інші країни
- Навчилися комунікувати з нейтивами, використовувати штучний інтелект та перекладач для перекладу опису
- Зробили назву та опис додатку різними мовами
Заняття 12. Адаптація графіки
Результат заняття:
- Розробили нове ТЗ для дизайнера на іконку та скріншоти для локалізації додатку на дві країни
- В Figma / Canva cтворили нові скріншоти для локалізації додатку на одну країну
Заняття 13. Assessment. Підводимо підсумки роботи з тестовим клієнтом. Здаємо підсумковий екзамен
Про заняття: Підводимо підсумки з тестовим клієнтом та отримуємо відгук. Здаємо екзаменаційну роботу з оптимізації додатку та виконуємо практичне заняття із розбіром 3-х екзаменаційних робіт.
Результат заняття:
- Розібрали кейси з оптимізації додатку
- Склали підсумковий екзамен
- Дізналися про шляхи, якими дійдемо до результату
Модуль 4 - Перші $100 на оптимізації
Заняття 14. Фріланс. Упаковка себе, як спеціаліста
Про заняття: Навчимося розробляти продуктову лінійку, упаковувати свої соцмережі та створювати привабливе резюме, аби щонайшвидше знайти першого клієнта.
Результат заняття:
- Розумієте, що таке семантичне ядро та як його створювати
- Розібрались в інструментах Google Natural Language, Sensortower, Data.ai та іншими
- Навчилися аналізувати конкурентів в роботі з текстовою метою
- Сформували семантичне ядро для свого додатку в Google Sheets
Заняття 15. Фріланс. Лідогенерація
Hard та Soft
- Написання повідомлення з пропозицією щодо співпраці. Генерація лідів
- Впевненість в собі, позитивне ставлення до помилок
Результат заняття:
- Знайшли мінімум 10 лідів для продажу своїх послуг
- Отримали ліда від компанії Atom для продажу своїх послуг
Заняття 16. Фріланс. Продаж своїх послуг
Результат заняття:
- Зробили текстову оптимізацію в App Store Connect та Google Play Console, покращуючи видимість додатка
- Проаналізували результат оптимізації та вміння вносити корективи для досягнення кращих результатів
- Дізналися про різні типи ітерацій в ASO оптимізації
- Пропрацювали семантику для ітерацій з різною ціллю
Заняття 17. Працевлаштування в продуктову компанію або агенцію
Про заняття: Навчимося оформлювати профілі на ресурсу для пошуку проєктів, адаптуємо резюме під вакансію та напишемо супроводного листа.
Результат заняття:
- Створили сильне резюме та супровідний лист для працевлаштування
- Надіслали резюме в 10+ компаній та отримали запрошення на співбесіди
- Підписали контракт з компанією або агенцією та отримали аванс не менше 100$
Заняття 18. Пошук клієнтів на Upwork
Результат заняття:
- Зареєструвалися та заповнили свій профіль на Upwork
- Знайшли 10 потенціальних клієнтів на Upwork
- Заробили перші 100$ на оптимізації
Заняття 19. Розбір успішних та неуспішних стратегій, пройдених шляхів
Результат заняття:
- Розібрали свій шлях та інших студентів в пошуку клієнтів
- Отримали лайфхаки від інших студентів по пошуку клієнтів
- Впровадили додаткові інструменти для пошуку клієнтів
Модуль 5 - Ведення клієнта та звітність
Заняття 20. Аналіз культурних особливостей
Результат заняття:
- Дізнались, як вести клієнта і піклуватись про нього
- Як завершувати співпрацю так, щоб клієнт повертався
- Отримали інструкцію, як отримувати оплату за свою роботу кожного місяця
- Дізналися, як комунікувати в команді
Заняття 21. Ключові фокус-метрики. Систематизація роботи та звітність
Результат заняття:
- Розібрали маркетингові метрики, з якими стикається ASO-спеціаліст та інші показники, які мають бути в звіті
- Зробили розрахунок метрики з даних, представлених у презентації
- Створили шаблон звіту
- Навчилися систематизувати роботу для підвищення своєї ефективності
Заняття 22. Налаштування App Store Connect та Google Play Console
Результат заняття:
- Ознайомилися з можливостями App Store Connect та Google Play Console
- Отримали доступ до App Store Connect /Google Play Console
Модуль 6 - ASA та мотивований трафік
Заняття 23. Огляд, налаштування Apple Search Ads та сертифікація
Результат заняття:
- Дізналися, в якому випадку варто обирати ASA та як налаштувати цю рекламу
- Описали налаштування для свого додатка. Опціонально - налаштували рекламу
- Дізналися, як підготуватися до сертифікації ASA
- За бажанням, пройшли курс та отримали сертифікат Apple Serch Ads
Заняття 24. Аналітика в ASA
Результат заняття:
- Навчилися аналізувати результати реклами та створювати подальшу стратегію просування
- Створили шаблон звіту
Заняття 25. Мотивований лист
Результат заняття:
- Дізналися, в яких випадках доречно купувати мотивований трафік
- Навчилися купувати мотив за допомогою спеціалізованих сервісів та аналізувати результати після
Заняття 26. Фітчеринг. Як потрапити в рекомендації? Apple та Google Support
Результат заняття:
- Дізналися, що таке фітчеринг та які фактори впливають на потрапляння застосунків та ігор в рекомендації
- Навчилися подавати заявку на фітчеринг в Apple
- Дізналися, в яких випадках та як правильно звертатися в підтримку Apple та Google
Модуль 7 - Стратегії масштабування ASO-спеціаліста
Заняття 27. Як заробляти від $1500 вже через 6 місяців
Результат заняття:
- Дізнались, які є стратегії подальшого розвитку ASO-спеціаліста
- Обрали для себе стратегію подальшого розвитку в професії
- Отримали алгоритм, за рахунок чого масштабувати свій дохід після навчання
Заняття 28. Випускний
Результат заняття:
- Поставили нові цілі на майбутнє і склали план свого розвитку
- Долучились до ком'юніті випускників Atom
- Залучили більше клієнтів для подальшої співпраці
- Оформили нові кейси, покращили резюме та супровідний лист і відгукнулись на 5+ вакансій в ТОПових компаніях
Штучний інтелект в ASO
Заняття 29. Додаткове заняття. Штучний інтелект в ASO
Результат навчання:
- Дізналися, яким буває штучний інтелект
- Навчилися використовувати ШІ в роботі з ASO-оптимізацією, правильно ставити запитання та отримувати бажаний результат з кількох ітерацій
- Склали семантику та написали текст за допомогою Chat GPT
Особливості курсу
- Допомога куратора і перевірка ДЗ
- Доступ до навчальної платформи на 8 місяців
- Пожиттєвий доступ до спільно ASO-спеціалістів
- Сертифікат про проходження курсу
Викладачі курсу
- Дмитро Бірук - ASO Expert 9+ років досвіду
- Леся Ковтун - Магістр MBA
- Андрій Провізіон - CEO агенції з мобільного маркетингу
- Сергій Хорунжий - Засновник і CEO компанії
- Олександр Стручаєв - Методолог, психолог
- ASO
Опануєте нову прибуткову професію, яка з роками набуває все більшої популярності у сфері digital. Ви здобудете практичні навички роботи із великою кількістю інструментів просування та зможете грамотно їх використовувати у майбутніх проєктах.
Програма курсу
Що таке ASO та як він працює
- Знайомство з куратором та обговорення цілей курсу
- Ознайомлення з категоріями та типами мобільних додатків
- Які існують типи ASO
- Вплив типу вашого додатку на стратегію ASO
- Формування стратегій для різних типів додатків
- Вибір правильних ключових слів та метаданих
- Створення оптимізованих описів та скріншотів
- Використання A/B-тестування для покращення результатів
Елементи оптимізації
- Які елементи оптимізації існують
- Збільшення органічного трафіку та зменшення витрат у мобільних додатках
- Аналіз та монеторинг результатів
- Відстеження ключових показників ефективності (KPI)
- Пошукова оптиміація та візуальна оптимізація для підвищення конверсій завантаження
- Індиксація та ранжування
- Дослідження конкурентів
- Вплив оптимізації на обсяг та позиції
Майстермайнд: зустріч з куратором
В режимі онлайн куратор відповідає на усі запитання студентів з пройдених тем.
Apple Search Ads
- Семантичне ядро: для чого воно потрібно
- Визначення релевантних ключових слів, які користувачі шукають в App Store
- Використання довгих хвостів ключових слів для охоплення більш спеціалізованих запитів
- Використання інструментів для збору ключових слів, таких як App Store Connect Search Suggestions, App Annie, Sensor Tower
- Методанні: для чого вони (Назва, опис, ключові слова, іконка, скріншоти та інші елементи, які описують ваш додаток в App Store)
- Локалізація в App Store
- Відстеження ключових показників ефективності (KPI) для оцінки результативності ASO
- Виявлення можливостей для покращення та оптимізації
- Прийняття обґрунтованих рішень на основі даних
Google Ads for App
- Складання метаданих з Google Play
- Які текстові елементи оптимізуются
- Аналіз обсягу пошуку, конкуренції та релевантності ключових слів
- Вибір ключових слів, які відповідають контенту та функціоналу вашого
- Використання інструментів для збору ключових слів, таких як Google Keyword Planner, App Annie, Sensor Tower
- Дослідження ключових слів, які використовуються в відгуках про додаток
- Методанні: для чого вони
- Локалізація в Google Play
- Систематичний аналіз даних щодо завантажень, конверсії та відгуків
Аналіз та вимірювання результатів
- Оцінка ефективності ASO-стратегії
- Виявлення можливостей для покращення
- Прийняття обґрунтованих рішень на основі даних
- Канали через які користувачі знаходять додаток (Як користувач знаходить додаток)
- Оптимізація ASO-стратегії для кожного каналу
- Аналіз ефективності кожного каналу
Оптимізація для магазинів додатків
- Переоцінка релевантності та ефективності ключових слів
- Створення ASO-стратегії, яка враховує конкурентну середу
- Вибір ключових слів, які допоможуть вашому додатку виділитися
- Забезпечення релевантності метаданих контенту та функціоналу додатку
- Інструменти для аналізу даних
- Внесення коректив до ASO-стратегії
Майстермайнд: зустріч із куратором
В режимі онлайн куратор відповідає на усі запитання студентів з пройдених тем.
Графічна оптимізація та A/B тестування
- Що таке графічне ASO та на що впливає
- Чому графічне ASO важливе
- Які графічні елементи бачать користувачі, і що має найбільший вплив
- Як проводиться візуальна оптимізація (гіпотеза, розробка дизайну, А/В тестування, аналітика)
Розбір правильного А/В тестування
- Стратегія візуальної оптимізації – як зрозуміти що потребує оптимізації
- Що таке гіпотези і чому вони важливі
- Як створити гіпотези на основі аналізу даних
- аналіз конкурентів
- аналіз ЦА
- аналіз ГЕО
- аналіз проєкту
- аналіз СЯ
Майстермайнд: зустріч з куратором
В режимі онлайн куратор відповідає на усі запитання студентів з пройдених тем.
Аналіз ефективності ASO
- Оцінка довгострокового впливу ASO-стратегії
- Виявлення можливостей для подальшого зростання
- Які головні метрики для аналізу ASO
- Канали трафіку App Store (Пошук перегляди, рекомендації)
- Канали трафіку Google Play (Пошук, рекомендації, перегляди, оновлення)
Фінальна Q&A сесія
Відповіді на питання студентів по завершенню курсу.
Особливості курсу
- "Живі" онлайн-вебінари
- Доступ до запису вебінару вже на наступний день після проведення
- Практичні домашні завдання
- 25+ годин навчання у форматі онлайн
- Доступ до корисних додаткових матеріалів
- Закрите ком'юніті в Telegram на період навчання
- Інтерактивна навчальна платформа
- Зворотний зв'язок від куратора протягом навчання
- Матеріали курсу доступні 1 рік з моменту його завершення
- Захист проєкту
- Сертифікат WebPromoExperts
- Бонусом курс із бізнес-англійської
- Можливість сплатити за курс частинами (від 2 до 6 платежів)
- ASO
Протягом курсу студенти засвоять навички оптимізації текстового та візуального контенту для мобільних додатків, вивчать різноманітні типи рекламних кампаній на платформах Google, Facebook та Apple, а також оволодіють навичками використання популярних інструментів для збору та аналізу даних мобільних додатків.
Програма курсу
ASO Text + Visual App Store
- Вступ
- Особливості метаданих у Google Play
- Створення семантичного ядра
- Фічерінг
- Аналіз сторінки стора
- Робота з візуальною частиною
- А/В тестування
TikTok ADS
- Кабінет
- Аудиторії
- Плейсменти
- Креативна складова
- Особливості роботи з iOS (SKAN)
Apple Search Ads
- Кабінет
- Типи кампаній
- Робота з ключовими словами
- Структура акаунта
- Ставки
- Оптимізація
Мотивований трафік
- Мотив. Що? Як? Навіщо?
- Рейтинг: покращення оцінки додатків у магазинах
- Просування за ключовими словами
- Популярні відгуки
Google Ads for Apps
- Типи рекламних кампаній
- Підготовка до старту, налаштування та вимоги
- Робота та оптимізація
- Аналіз ефективності
Facebook Ads for Apps
- Типи рекламних кампаній
- Підготовка до старту, налаштування та вимоги
- Робота та оптимізація
- Аналіз ефективності
Apple Search Ads
- Типи рекламних кампаній
- Підготовка до старту, налаштування та вимоги
- Робота та оптимізація
- Аналіз ефективності
Аналітика реклами для мобільних додатків
- Для чого потрібна аналітика
- Базові налаштування
- Розбір найбільш популярних інструментів зі збирання та аналізу даних моб. додатків
- Робота з даними, побудова звітів
Завершення проєкту
Захист підсумкового завдання.
Особливості курсу
- Заняття у записі
- Теорія на прикладі реальних кейсів
- Доступ до матеріалів курсу немає часових обмежень
- Сертифікат після закінчення курсу
Викладачі курсу
- Яна Афанас'єва - Mobile-specialist Promodo
- Віктор Єфімов - Mobile-specialist Promodo
- ASO
Програма курсу
Аналіз конкурентів
- Способи та інструменти пошуку конкурентів
- Порівняння продукту та монетизації конкурентів
- Дослідження маркетингових активностей конкурентів
Аналітика
- Аналітика мобільних застосунків
- MMP (Mobile Measurement Partner) та основні принципи атрибуції
- Оцінка реклами. SKAN 3.0 та SKAN 4.0
- Обмеження SKAN кампаній
- Цілі та завдання BI (Business Intelligence) аналітики
- Відмінності звітності в кабінетах та BI
- Вимоги до BI звіту, необхідного для UA
Креативи
- Складники креативів
- Нові концепції та ітерації
- Формування гіпотез та ТЗ для дизайнерів
- Способи тестування креативів та їх аналіз
- Статуси креативів: моніторинг та оптимізація
- Масштабування
- Поза метриками: культурні особливості аудиторій, гейміфікація та персоніфікація креативів
User acquisition
- Типи рекламних кампаній для мобільних застосунків
- Запуск, робота з аудиторіями
- Конверсійні стратегії, Web, Web2App воронки
- Бюджет, Bidding strategies
- Таргетинг та комбінації налаштувань
- Оптимізація iOS кампаній
- Оптимізація Android кампаній
- Огляд рекламних кабінетів Google та TikTok
Особливості курсу
- 18 живих вебінарів
- 3 лекції від запрошених фахівців
- 3 воркшопи в мінігрупах
- 1 курсовий проєкт від реального замовника
Викладачі курсу
- Станіслав Беркутов - У Paid маркетингу з 2017 року
- Анастасія Шуішбаєва - VP of Performance Marketing at Gismart
- Катерина Мехеденко - Marketing Data Analyst at Welltech
- Анастасія Карлова - Head of Marketing at Plantln (Genesis)
Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.