Курси ASO

Фільтр
Курс
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
2 місяців
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
-20% до 01.10.2024
Гнучкий графікВидається диплом/сертифікатСупровід ментораРеальний проект у портфоліо
Choice31
  • ASO
Подробиці

Програма курсу

Основи мобільного маркетингу

  • Що таке мобільний маркетинг?
  • Тренди та статистика розвитку мобільних застосунків
  • Роль мобільного маркетингу у сучасному бізнесі

Розуміння мобільної аудиторії

  • Профілювання мобільних користувачів
  • Поведінка користувачів на мобільних платформах
  • Стратегії взаємодії з мобільною аудиторією

Мобільна аналітика

  • Вимірювання ключових показників ефективності (KPIs) в мобільному маркетингу
  • Використання Google Analytics
  • Аналіз даних для вдосконалення стратегій мобільного маркетингу

Мобільна реклама

  • Формати мобільної реклами: банери, відео, рекламні мережі
  • Платформи мобільної реклами: Google Ads, Facebook Ads
  • Таргетинг та оптимізація рекламних кампаній для мобільних платформ

Мобільний контент

  • Створення мобільного контенту: текст, графіка, відео
  • Взаємодія з аудиторією через соціальні мережі, email, сповіщення
  • Оптимізація контенту для мобільних платформ

Мобільне ASO

  • Ключові аспекти заголовка та опису (App Store та Google Play)
  • Візуальний контент: іконка та скріншоти (App Store та Google Play)
  • Аналіз ефективності ASO (App Store та Google Play)

Мобільне SEO

  • Основні фактори ранжування в мобільних пошукових системах
  • Збір та Оптимізація Метаданих
  • Графічне та Локальне Мобільне SEO

Mobile Product Manager

  • Розробка стратегій для вдосконалення мобільних продуктів
  • Управління життєвим циклом мобільного продукту, від концепції до впровадження
  • Аналіз та впровадження змін на основі зворотного зв’язку від користувачів

Стратегії мобільного маркетингу

Розробка комплексної стратегії мобільного маркетингу.

Особливості курсу

  • Відеоуроки + тести + практичні завдання
  • Лайв-зустрічі з ментором
  • Підтримка ментора
  • Короткі уроки 5-25 хвилин
  • Тестування та домашні завдання
  • Захист проєкту
Більше інформації
Відеокурс / Платформа
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
1 місяців
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
-20% до 01.10.2024
Гнучкий графікСупровід ментора
Choice31
  • ASO
  • Prompt Engineering / ChatGPT
Подробиці

Програма курсу

Штучний інтелект у Діджитал маркетингу

  • Що таке штучний інтелект та як він у загальному може використовуватися в діджитал маркетингу
  • Що таке ChatGPT
  • Як зареєструватися в ChatGPT
  • Що вміє ChatGPT, до яких даних у нього є доступ
  • Як використовувати ChatGPT у діджитал маркетингу
  • Як OpenAI ChatGPT можна використовувати у діджитальних професіях
  • Інші види ШІ - які/для чого/тощо/опис декількох найпопулярніших ШІ

Штучний інтелект в ASO

  • Збір семантичного ядра для додатку певної категорії
  • Оптимізація метаданих (написання тайтлу, опису і тд. з використанням певних ключових слів)
  • Локалізація семантичного ядра і метаданих, збір ядра іншими мовами
  • Аналіз конкурентів
  • Аналіз додатку за допомогою ШІ
  • Залучення платних користувачів
  • Створення ТЗ для візуальної оптимізації
  • Написання шаблонів для відповідей на відгуки користувачів
  • Формування підказок (чітких запитів)

Штучний інтелект в ASO. Практика

У лекції лектор покаже, як на практиці:

  • зібрати семантичне ядро, вказавши основну функцію додатку
  • сформувати метаданні для App Store та Google Play
  • перевірити ці данні у софті Asolytics
  • отримаєте текстові підказки для формування власних запитів у ChatGPT

Особливості курсу

  • Курс в записі
  • Лектори-практики
  • Можливість отримати чи поглибити знання з конкретного питання
  • Економія часу

Викладачі курсу

Олена Ведмеденко - Sales&Support Team Lead at Keyapp

Більше інформації
Курс
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
15 тижнів
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
-20% до 01.10.2024
Гнучкий графікВидається диплом/сертифікатМожливе працевлаштуванняСупровід ментораРеальний проект у портфоліо
Choice31
  • ASO
Подробиці

Прокачуємо з нуля до впевненого junior-рівня, з яким легко знайти першу роботу.

Програма курсу

Блок 1. Intro

  • Zoom-знайомство
  • Реєстрація в Asolytics

Блок 2. AppStore. Семантичне ядро. Складання метаданих на всіх мовах

  • Що таке семантичне ядро (СЯ): для чого воно потрібне у роботі?
  • Звідки брати ключові запити. Релевантність та показники ключових запитів
  • Як збирати конкурентів та навіщо це робити?
  • Збір СЯ серед конкурентів та на іншох мовах
  • Особливості збору СЯ для Google Play vs AppStore
  • Що таке метадані?
  • Значення полей та їхній пріоритет
  • Локалізація в App Store
  • Крос-локалізації
  • Рівні локалізації
  • Використання діакритиків
  • Індексація символів
  • Арабські та азіатські локалі

Блок 3. Google Play

  • Складання метаданих в Google Play
  • Які поля індексуються?
  • Вага індексованих полів та їхні пріоритети
  • Ключові слова та семантичне ядро
  • Як зібрати ключові слова для GP?
  • Метрики при виборі ключових слів
  • Що таке GNL і як з ним працювати?
  • Які метрики важливі при перевірці та підготовки тексту в GNL?
  • Вибір категорії, навіщо потрібні теги
  • Індексація додатка після релізу
  • Як прискорити індексацію?

Блок 4. Аналіз ефективності ASO

  • Коли і навіщо потрібно аналізувати дані?
  • Головні метрики при аналізі ASO
  • Канали трафіку в App Store
  • Канали трафіку в Google Play
  • Проблеми атрибуції трафіку

Блок 5. Проміжний кейс-проєкт

Підготуєш власний проєкт для закріплення першого етапу навчання.

Блок 6. ASA

  • Що таке ASA?
  • Цілі запуску ASA
  • Види кампаній, структура облікового запису, стратегії запуску ASA
  • Ключові метрики ASA. Аналізуємо ефективність кампанії
  • Підрахунок LTV. Що краще використовувати: ARPU, підписки, Appsflyer або за ключами
  • Як ASA допомагає в ASO?
  • Особливості під час запуску ASA

Блок 7. Візуальна оптимізація

  • Що таке графічне ASO?
  • Графічні елементи сторінки додатку
  • Стратегії оптимізації графіки для App Store
  • Стратегії оптимізації графіки для Google Play
  • Відмінність візуальної оптимізації App Store та Google Play
  • Рекомендації по створенню графіки
  • Технічне завдання для дизайнера
  • A/B тестування. Правила А/Б тестування
  • A/B тестування у Google Play та App Store
  • Оцінювання результатів A/B тестів у Google Play та App Store

Блок 8. Ігри

  • Концептуальна відмінність ігор від додатків
  • Відмінність в отриманні трафіку
  • Як потрапляти у підбірки ігор потрібного жанру і стилю?
  • Вплив графіки
  • Івенти
  • Live Ops

Блок 9. Фінальний кейс-проєкт

Отакої, курс добігає кінця. Залишилося захистити фінальний проєкт. Це максимальна практика із кейсом від "замовника" - після цього завдання ти вже точно сможеш урочисто називати себе ASO-фахівцем.

Після проходження курсу ти вмієш:

  • Оформлювати застосунки
  • Складати семантичне ядро
  • Аналізувати дані
  • Працювати з різними сервісами

Особливості курсу

  • Навчання з максимальною практикою
  • Індивідуальну підтримку від ментора
  • Доступ до центру кар'єри
  • Портфоліо (кейс-проєкт)

Викладачі курсу

  • Радомир Новкович - Founder, RadASO
  • Максим Мельник - Team Lead RadASO
  • Роман Кравчук - CEO, asolytics.app
  • Анжеліка Шерстюк - ASA manager/ product manager, Tonti Laguna Mobile
  • Ярослав Ворона - ASO specialist, RadASO
  • Ольга Поляріс - ASO specialist, RadASO
  • Дмитро Бірук - ASO Team Lead, Whaleapp LTD
  • Ася Свістула - Ментор курсу, ASO Specialist, Bumpy Inc
Більше інформації
Курс
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
10 тижнів
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Гнучкий графікВидається диплом/сертифікатСупровід ментораРеальний проект у портфоліо
Atom
  • ASO
Подробиці

Ви комплексно опануєте навички ASO-спеціаліста, навчитесь просувати мобільні додатки органічним способом та сприяти зростанню кількості завантажень. Навчитесь маркетингу, роботі з клієнтами і аналітиці у лідерів ринку та підкріпите ці знання грошима.

Програма курсу

Модуль 1 - Основи маркетингу. Введення в професію

Заняття 1. Вступ до теми. Знайомство з Atom, викладачами. Гейміфікація та як отримати максимум результату від навчання

Про заняття: Познайомимось з університетом Atom та командою. Представимо програму навчання, яка супроводжується чіткими результатами на кожному етапі. Розкриємо секрети нашої унікальної методології Soft+Hard+Mindfulness. Допоможемо сформулювати особисті цілі та зрозуміти, як досягти найвищих цілей. Готуйтеся до захоплюючого навчання, яке принесе реальні результати.

Результат заняття:

  • Познайомились з програмою, командою, платформою та правилами навчання
  • Розібрались з методологією навчання в Atom (Soft+Hard+Mindfulness)
  • Зрозуміли як прийти до результату на кожному етапі навчання та після нього
  • Сформували ціль, точку А, точку Б та прописали артефакт (цінна річ або подарунок, придбані собі при досягненні точки Б)

Заняття 2. Основи маркетингу. Розбір цільової аудиторії, аналіз конкурентів, позиціювання

Hard та Soft

  • Робота з цільовою аудиторією, види та сегментація. Вивчення болей та вигод. Аналіз конкурентів. Позиціювання
  • Основи психології та емпатія. Тренований підхід у формуванні цільової аудиторії (з використанням емпатії). Емпатичне слухання

Результат заняття:

  • Навчились аналізувати цільову аудиторію та конкурентів
  • Зрозуміли як працюють бізнес-процеси та їх ключові метрики

Заняття 3. Перші кроки в професії ASO-спеціаліст. Тестовий проєкт для практики

Результат заняття:

  • Дізнались, що таке ASO, яке місце така оптимізація займає в маркетингу
  • Отримали покроковий план оптимізації від постановки цілей до отримання результатів
  • Познайомились з Soft+Hard Skills ASO-спеціаліста, CJM їх розвитку в програмі
  • Знайшли тестовий проєкт для проходження практики

Заняття 4. Оптимізація в App Store та Google Play. Особливості роботи в різних магазинах

Hard та Soft

  • Сформуємо цілі оптимізації додатка. Створимо чек-лист для експрес-аудиту. Аналіз додатків, ЦА та конкурентів через інструменти аналітики
  • Візуальний смак для створення привабливого контенту. Як тренувати надивленність та візуальний смак

Результат заняття:

  • Дізналися, як працює пошук додатків та особливості їх оптимізації в App Store та Google Play
  • Навчилися звертати увагу на деталі - як оформлені, описані ігри, додатки в магазинах. Тренуємо надивленість
  • Створили шаблон для проведення аудиту додатку
  • Зробили експрес-аудит додатку - проаналізували візуально та за допомогою базового функціонала сервісів аналітики
  • Проаналізували цільову аудиторію додатку

Додаткове заняття. Баги, оновлення магазинів. Новини сфери

Про заняття: Розглянемо першоджерела інформації про оновлення магазинів додатків. Познайомимося з можливими багами та несправностями, які можуть виникнути в процесі роботи, і як їх уникнути.

Результат заняття:

  • Ідентифікуєте потенційні баги та проблеми в магазинах додатків
  • Отримали доступ до надійних джерел інформації про оновлення магазинів, що дозволить завжди бути в курсі останніх змін
  • Отримали посилання на Telegram-чати та канали для ASO-спеціалістів, де зможете обговорювати актуальні теми та отримувати корисні поради від професіоналів

Модуль 2 - Текстова та візуальна оптимізація

Заняття 5. Формування семантичного ядра

Hard та Soft

  • Сформуємо семантичне ядро за допомогою спеціалізованих інструментів – Google Natural Language, Sensortower, Data.ai
  • Аналітика та уважність до деталей. Навчитесь ставити точні запитання до себе та оточення, щоб самостійно знаходити відповіді та зв'язки. Як збирати факти для того, щоб скласти об'єктивну картину.

Результат заняття:

  • Розумієте, що таке семантичне ядро та як його створювати
  • Розібрались в інструментах Google Natural Language, Sensortower, Data.ai та іншими
  • Навчилися аналізувати конкурентів в роботі з текстовою метою
  • Сформували семантичне ядро для свого додатку в Google Sheets

Заняття 6. Копірайтинг в ASO

Результат заняття:

  • Підготували ТЗ для копірайтера
  • Зробили опис додатка в App Store, що буде привабливим для потенційних користувачів
  • Зробили опис додатка в Google Play, оптимізований під пошукові запити
  • Навчилися використовувати штучний інтелект в роботі з копірайтингом для створення ефективних текстів

Заняття 7. Текстова оптимізація в App Store Connect i Google Play Console та робота з ітераціями

Про заняття: Навчимося робити текстову оптимізацію в App Store Connect та Google Play Console. Навчимося аналізувати результати цієї роботи. Розглянемо різні типи ітерацій у роботі з текстовим контентом та попрактикуємося в зборі семантики для різних цілей.

Результат заняття:

  • Зробили текстову оптимізацію в App Store Connect та Google Play Console, покращуючи видимість додатка
  • Проаналізували результат оптимізації та вміння вносити корективи для досягнення кращих результатів
  • Дізналися про різні типи ітерацій в ASO оптимізації
  • Пропрацювали семантику для ітерацій з різною ціллю

Заняття 8. Психологія дизайну та генерація гіпотез

Hard та Soft

  • Розробка ТЗ для дизайнера. Створення та оформлення скріншотів для додатку
  • Як тренувати надивленість та генерувати ідеї. Вміння приймати зауваження та правки

Результат заняття:

  • Навчились аналізувати візуальний дизайн додатків та ігор, розуміючи психологічні аспекти його впливу на користувачів
  • Розвинули навички тренування надивленості та генерації нових ідей для покращення дизайну додатків
  • Ознайомились з інструментами Canva та Figma для роботи з дизайном
  • Розробили ТЗ для дизайнера, включаючи іконку та скриншот вашого додатка
  • Навчились приймати зауваження та правки, що сприятимуть комфортній та ефективній роботі в команді

Заняття 9. A/B Тестування

Результат тестування:

  • Навчилися робити A/B тестування графіки в Google Play Console, App Store Connect, Product Page Optimization
  • Проаналізували результати тестування графіки

Модуль 3 - Локалізація додатків та ігор

Заняття 10. Аналіз культурних особливостей

Hard та Soft

  • Навчилися обирати країну для локалізації додатку додатки конкурентів, цільову аудиторію країни, їхні культурні особливості
  • Коммунікабельність. Особливості спілкування з іноземцями

Результат заняття:

  • Дізналися, в чому поялгає особливість локалізації додатків та ігор
  • Проаналізували додатки конкуренітв
  • Навчилися аналізувати культурні особливості різних країн

Заняття 11. Адаптація текстової мети

Hard та Soft

  • Збір семантики різними мовами. Переклад тестових метаданих для локалізації додатку на дві нові країни
  • Допитливість

Результат заняття:

  • Зібрали семантичне ядро для локалізації додатку на інші країни
  • Навчилися комунікувати з нейтивами, використовувати штучний інтелект та перекладач для перекладу опису
  • Зробили назву та опис додатку різними мовами

Заняття 12. Адаптація графіки

Результат заняття:

  • Розробили нове ТЗ для дизайнера на іконку та скріншоти для локалізації додатку на дві країни
  • В Figma / Canva cтворили нові скріншоти для локалізації додатку на одну країну

Заняття 13. Assessment. Підводимо підсумки роботи з тестовим клієнтом. Здаємо підсумковий екзамен

Про заняття: Підводимо підсумки з тестовим клієнтом та отримуємо відгук. Здаємо екзаменаційну роботу з оптимізації додатку та виконуємо практичне заняття із розбіром 3-х екзаменаційних робіт.

Результат заняття:

  • Розібрали кейси з оптимізації додатку
  • Склали підсумковий екзамен
  • Дізналися про шляхи, якими дійдемо до результату

Модуль 4 - Перші $100 на оптимізації

Заняття 14. Фріланс. Упаковка себе, як спеціаліста

Про заняття: Навчимося розробляти продуктову лінійку, упаковувати свої соцмережі та створювати привабливе резюме, аби щонайшвидше знайти першого клієнта.

Результат заняття:

  • Розумієте, що таке семантичне ядро та як його створювати
  • Розібрались в інструментах Google Natural Language, Sensortower, Data.ai та іншими
  • Навчилися аналізувати конкурентів в роботі з текстовою метою
  • Сформували семантичне ядро для свого додатку в Google Sheets

Заняття 15. Фріланс. Лідогенерація

Hard та Soft

  • Написання повідомлення з пропозицією щодо співпраці. Генерація лідів
  • Впевненість в собі, позитивне ставлення до помилок

Результат заняття:

  • Знайшли мінімум 10 лідів для продажу своїх послуг
  • Отримали ліда від компанії Atom для продажу своїх послуг

Заняття 16. Фріланс. Продаж своїх послуг

Результат заняття:

  • Зробили текстову оптимізацію в App Store Connect та Google Play Console, покращуючи видимість додатка
  • Проаналізували результат оптимізації та вміння вносити корективи для досягнення кращих результатів
  • Дізналися про різні типи ітерацій в ASO оптимізації
  • Пропрацювали семантику для ітерацій з різною ціллю

Заняття 17. Працевлаштування в продуктову компанію або агенцію

Про заняття: Навчимося оформлювати профілі на ресурсу для пошуку проєктів, адаптуємо резюме під вакансію та напишемо супроводного листа.

Результат заняття:

  • Створили сильне резюме та супровідний лист для працевлаштування
  • Надіслали резюме в 10+ компаній та отримали запрошення на співбесіди
  • Підписали контракт з компанією або агенцією та отримали аванс не менше 100$

Заняття 18. Пошук клієнтів на Upwork

Результат заняття:

  • Зареєструвалися та заповнили свій профіль на Upwork
  • Знайшли 10 потенціальних клієнтів на Upwork
  • Заробили перші 100$ на оптимізації

Заняття 19. Розбір успішних та неуспішних стратегій, пройдених шляхів

Результат заняття:

  • Розібрали свій шлях та інших студентів в пошуку клієнтів
  • Отримали лайфхаки від інших студентів по пошуку клієнтів
  • Впровадили додаткові інструменти для пошуку клієнтів

Модуль 5 - Ведення клієнта та звітність

Заняття 20. Аналіз культурних особливостей

Результат заняття:

  • Дізнались, як вести клієнта і піклуватись про нього
  • Як завершувати співпрацю так, щоб клієнт повертався
  • Отримали інструкцію, як отримувати оплату за свою роботу кожного місяця
  • Дізналися, як комунікувати в команді

Заняття 21. Ключові фокус-метрики. Систематизація роботи та звітність

Результат заняття:

  • Розібрали маркетингові метрики, з якими стикається ASO-спеціаліст та інші показники, які мають бути в звіті
  • Зробили розрахунок метрики з даних, представлених у презентації
  • Створили шаблон звіту
  • Навчилися систематизувати роботу для підвищення своєї ефективності

Заняття 22. Налаштування App Store Connect та Google Play Console

Результат заняття:

  • Ознайомилися з можливостями App Store Connect та Google Play Console
  • Отримали доступ до App Store Connect /Google Play Console

Модуль 6 - ASA та мотивований трафік

Заняття 23. Огляд, налаштування Apple Search Ads та сертифікація

Результат заняття:

  • Дізналися, в якому випадку варто обирати ASA та як налаштувати цю рекламу
  • Описали налаштування для свого додатка. Опціонально - налаштували рекламу
  • Дізналися, як підготуватися до сертифікації ASA
  • За бажанням, пройшли курс та отримали сертифікат Apple Serch Ads

Заняття 24. Аналітика в ASA

Результат заняття:

  • Навчилися аналізувати результати реклами та створювати подальшу стратегію просування
  • Створили шаблон звіту

Заняття 25. Мотивований лист

Результат заняття:

  • Дізналися, в яких випадках доречно купувати мотивований трафік
  • Навчилися купувати мотив за допомогою спеціалізованих сервісів та аналізувати результати після

Заняття 26. Фітчеринг. Як потрапити в рекомендації? Apple та Google Support

Результат заняття:

  • Дізналися, що таке фітчеринг та які фактори впливають на потрапляння застосунків та ігор в рекомендації
  • Навчилися подавати заявку на фітчеринг в Apple
  • Дізналися, в яких випадках та як правильно звертатися в підтримку Apple та Google

Модуль 7 - Стратегії масштабування ASO-спеціаліста

Заняття 27. Як заробляти від $1500 вже через 6 місяців

Результат заняття:

  • Дізнались, які є стратегії подальшого розвитку ASO-спеціаліста
  • Обрали для себе стратегію подальшого розвитку в професії
  • Отримали алгоритм, за рахунок чого масштабувати свій дохід після навчання

Заняття 28. Випускний

Результат заняття:

  • Поставили нові цілі на майбутнє і склали план свого розвитку
  • Долучились до ком'юніті випускників Atom
  • Залучили більше клієнтів для подальшої співпраці
  • Оформили нові кейси, покращили резюме та супровідний лист і відгукнулись на 5+ вакансій в ТОПових компаніях

Штучний інтелект в ASO

Заняття 29. Додаткове заняття. Штучний інтелект в ASO

Результат навчання:

  • Дізналися, яким буває штучний інтелект
  • Навчилися використовувати ШІ в роботі з ASO-оптимізацією, правильно ставити запитання та отримувати бажаний результат з кількох ітерацій
  • Склали семантику та написали текст за допомогою Chat GPT

Особливості курсу

  • Допомога куратора і перевірка ДЗ
  • Доступ до навчальної платформи на 8 місяців
  • Пожиттєвий доступ до спільно ASO-спеціалістів
  • Сертифікат про проходження курсу

Викладачі курсу

  • Дмитро Бірук - ASO Expert 9+ років досвіду
  • Леся Ковтун - Магістр MBA
  • Андрій Провізіон - CEO агенції з мобільного маркетингу
  • Сергій Хорунжий - Засновник і CEO компанії
  • Олександр Стручаєв - Методолог, психолог
Більше інформації
Курс
Формат
Online
Початок навчання
05.09.2024
Тривалість
5 тижнів
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
14 400 UAH за курс
Гнучкий графікВидається диплом/сертифікатСупровід ментора
WebPromoExperts
  • ASO
Подробиці

Опануєте нову прибуткову професію, яка з роками набуває все більшої популярності у сфері digital. Ви здобудете практичні навички роботи із великою кількістю інструментів просування та зможете грамотно їх використовувати у майбутніх проєктах.

Програма курсу

Що таке ASO та як він працює

  • Знайомство з куратором та обговорення цілей курсу
  • Ознайомлення з категоріями та типами мобільних додатків
  • Які існують типи ASO
  • Вплив типу вашого додатку на стратегію ASO
  • Формування стратегій для різних типів додатків
  • Вибір правильних ключових слів та метаданих
  • Створення оптимізованих описів та скріншотів
  • Використання A/B-тестування для покращення результатів

Елементи оптимізації

  • Які елементи оптимізації існують
  • Збільшення органічного трафіку та зменшення витрат у мобільних додатках
  • Аналіз та монеторинг результатів
  • Відстеження ключових показників ефективності (KPI)
  • Пошукова оптиміація та візуальна оптимізація для підвищення конверсій завантаження
  • Індиксація та ранжування
  • Дослідження конкурентів
  • Вплив оптимізації на обсяг та позиції

Майстермайнд: зустріч з куратором

В режимі онлайн куратор відповідає на усі запитання студентів з пройдених тем.

Apple Search Ads

  • Семантичне ядро: для чого воно потрібно
  • Визначення релевантних ключових слів, які користувачі шукають в App Store
  • Використання довгих хвостів ключових слів для охоплення більш спеціалізованих запитів
  • Використання інструментів для збору ключових слів, таких як App Store Connect Search Suggestions, App Annie, Sensor Tower
  • Методанні: для чого вони (Назва, опис, ключові слова, іконка, скріншоти та інші елементи, які описують ваш додаток в App Store)
  • Локалізація в App Store
  • Відстеження ключових показників ефективності (KPI) для оцінки результативності ASO
  • Виявлення можливостей для покращення та оптимізації
  • Прийняття обґрунтованих рішень на основі даних

Google Ads for App

  • Складання метаданих з Google Play
  • Які текстові елементи оптимізуются
  • Аналіз обсягу пошуку, конкуренції та релевантності ключових слів
  • Вибір ключових слів, які відповідають контенту та функціоналу вашого
  • Використання інструментів для збору ключових слів, таких як Google Keyword Planner, App Annie, Sensor Tower
  • Дослідження ключових слів, які використовуються в відгуках про додаток
  • Методанні: для чого вони
  • Локалізація в Google Play
  • Систематичний аналіз даних щодо завантажень, конверсії та відгуків

Аналіз та вимірювання результатів

  • Оцінка ефективності ASO-стратегії
  • Виявлення можливостей для покращення
  • Прийняття обґрунтованих рішень на основі даних
  • Канали через які користувачі знаходять додаток (Як користувач знаходить додаток)
  • Оптимізація ASO-стратегії для кожного каналу
  • Аналіз ефективності кожного каналу

Оптимізація для магазинів додатків

  • Переоцінка релевантності та ефективності ключових слів
  • Створення ASO-стратегії, яка враховує конкурентну середу
  • Вибір ключових слів, які допоможуть вашому додатку виділитися
  • Забезпечення релевантності метаданих контенту та функціоналу додатку
  • Інструменти для аналізу даних
  • Внесення коректив до ASO-стратегії

Майстермайнд: зустріч із куратором

В режимі онлайн куратор відповідає на усі запитання студентів з пройдених тем.

Графічна оптимізація та A/B тестування

  • Що таке графічне ASO та на що впливає
  • Чому графічне ASO важливе
  • Які графічні елементи бачать користувачі, і що має найбільший вплив
  • Як проводиться візуальна оптимізація (гіпотеза, розробка дизайну, А/В тестування, аналітика)

Розбір правильного А/В тестування

  • Стратегія візуальної оптимізації – як зрозуміти що потребує оптимізації
  • Що таке гіпотези і чому вони важливі
  • Як створити гіпотези на основі аналізу даних
    • аналіз конкурентів
    • аналіз ЦА
    • аналіз ГЕО
    • аналіз проєкту
    • аналіз СЯ

Майстермайнд: зустріч з куратором

В режимі онлайн куратор відповідає на усі запитання студентів з пройдених тем.

Аналіз ефективності ASO

  • Оцінка довгострокового впливу ASO-стратегії
  • Виявлення можливостей для подальшого зростання
  • Які головні метрики для аналізу ASO
  • Канали трафіку App Store (Пошук перегляди, рекомендації)
  • Канали трафіку Google Play (Пошук, рекомендації, перегляди, оновлення)

Фінальна Q&A сесія

Відповіді на питання студентів по завершенню курсу.

Особливості курсу

  • "Живі" онлайн-вебінари
  • Доступ до запису вебінару вже на наступний день після проведення
  • Практичні домашні завдання
  • 25+ годин навчання у форматі онлайн
  • Доступ до корисних додаткових матеріалів
  • Закрите ком'юніті в Telegram на період навчання
  • Інтерактивна навчальна платформа
  • Зворотний зв'язок від куратора протягом навчання
  • Матеріали курсу доступні 1 рік з моменту його завершення
  • Захист проєкту
  • Сертифікат WebPromoExperts
  • Бонусом курс із бізнес-англійської
  • Можливість сплатити за курс частинами (від 2 до 6 платежів)
Більше інформації
Курс
Формат
Online
Початок навчання
06.11.2024
Тривалість
8 занять
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
9 400 UAH за курс
Вечірні заняттяВидається диплом/сертифікатСупровід ментора
Promodo Academу
  • ASO
Подробиці

Протягом курсу студенти засвоять навички оптимізації текстового та візуального контенту для мобільних додатків, вивчать різноманітні типи рекламних кампаній на платформах Google, Facebook та Apple, а також оволодіють навичками використання популярних інструментів для збору та аналізу даних мобільних додатків.

Програма курсу

ASO Text + Visual App Store

  • Вступ
  • Особливості метаданих у Google Play
  • Створення семантичного ядра
  • Фічерінг
  • Аналіз сторінки стора
  • Робота з візуальною частиною
  • А/В тестування

TikTok ADS

  • Кабінет
  • Аудиторії
  • Плейсменти
  • Креативна складова
  • Особливості роботи з iOS (SKAN)

Apple Search Ads

  • Кабінет
  • Типи кампаній
  • Робота з ключовими словами
  • Структура акаунта
  • Ставки
  • Оптимізація

Мотивований трафік

  • Мотив. Що? Як? Навіщо?
  • Рейтинг: покращення оцінки додатків у магазинах
  • Просування за ключовими словами
  • Популярні відгуки

Google Ads for Apps

  • Типи рекламних кампаній
  • Підготовка до старту, налаштування та вимоги
  • Робота та оптимізація
  • Аналіз ефективності

Facebook Ads for Apps

  • Типи рекламних кампаній
  • Підготовка до старту, налаштування та вимоги
  • Робота та оптимізація
  • Аналіз ефективності

Apple Search Ads

  • Типи рекламних кампаній
  • Підготовка до старту, налаштування та вимоги
  • Робота та оптимізація
  • Аналіз ефективності

Аналітика реклами для мобільних додатків

  • Для чого потрібна аналітика
  • Базові налаштування
  • Розбір найбільш популярних інструментів зі збирання та аналізу даних моб. додатків
  • Робота з даними, побудова звітів

Завершення проєкту

Захист підсумкового завдання.

Особливості курсу

  • Заняття у записі
  • Теорія на прикладі реальних кейсів
  • Доступ до матеріалів курсу немає часових обмежень
  • Сертифікат після закінчення курсу

Викладачі курсу

  • Яна Афанас'єва - Mobile-specialist Promodo
  • Віктор Єфімов - Mobile-specialist Promodo
Більше інформації
Курс
Формат
Online
Початок навчання
27.01.2025
Тривалість
2 місяців
Рівень
Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
28 000 UAH за курс
Вечірні заняттяВидається диплом/сертифікатСупровід ментораРеальний проект у портфоліо
Projector
  • ASO
Подробиці

Програма курсу

Аналіз конкурентів

  • Способи та інструменти пошуку конкурентів
  • Порівняння продукту та монетизації конкурентів
  • Дослідження маркетингових активностей конкурентів

Аналітика

  • Аналітика мобільних застосунків
  • MMP (Mobile Measurement Partner) та основні принципи атрибуції
  • Оцінка реклами. SKAN 3.0 та SKAN 4.0
  • Обмеження SKAN кампаній
  • Цілі та завдання BI (Business Intelligence) аналітики
  • Відмінності звітності в кабінетах та BI
  • Вимоги до BI звіту, необхідного для UA

Креативи

  • Складники креативів
  • Нові концепції та ітерації
  • Формування гіпотез та ТЗ для дизайнерів
  • Способи тестування креативів та їх аналіз
  • Статуси креативів: моніторинг та оптимізація
  • Масштабування
  • Поза метриками: культурні особливості аудиторій, гейміфікація та персоніфікація креативів

User acquisition

  • Типи рекламних кампаній для мобільних застосунків
  • Запуск, робота з аудиторіями
  • Конверсійні стратегії, Web, Web2App воронки
  • Бюджет, Bidding strategies
  • Таргетинг та комбінації налаштувань
  • Оптимізація iOS кампаній
  • Оптимізація Android кампаній
  • Огляд рекламних кабінетів Google та TikTok

Особливості курсу

  • 18 живих вебінарів
  • 3 лекції від запрошених фахівців
  • 3 воркшопи в мінігрупах
  • 1 курсовий проєкт від реального замовника

Викладачі курсу

  • Станіслав Беркутов - У Paid маркетингу з 2017 року
  • Анастасія Шуішбаєва - VP of Performance Marketing at Gismart
  • Катерина Мехеденко - Marketing Data Analyst at Welltech
  • Анастасія Карлова - Head of Marketing at Plantln (Genesis)
Більше інформації

Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.