Курс ASO-спеціаліст
- Online
- Для початківців
- ASO
![]() |
|
Навчальний центр: | Atom |
---|---|
Формат: | Курс |
Мова викладання: | Ukrainian |
Тривалість навчання: | 10 тижнів |
Початок курсу: | Дата формується |
Вартість навчання: | Уточнюйте |
Ви комплексно опануєте навички ASO-спеціаліста, навчитесь просувати мобільні додатки органічним способом та сприяти зростанню кількості завантажень. Навчитесь маркетингу, роботі з клієнтами і аналітиці у лідерів ринку та підкріпите ці знання грошима.
Програма курсу
Модуль 1 - Основи маркетингу. Введення в професію
Заняття 1. Вступ до теми. Знайомство з Atom, викладачами. Гейміфікація та як отримати максимум результату від навчання
Про заняття: Познайомимось з університетом Atom та командою. Представимо програму навчання, яка супроводжується чіткими результатами на кожному етапі. Розкриємо секрети нашої унікальної методології Soft+Hard+Mindfulness. Допоможемо сформулювати особисті цілі та зрозуміти, як досягти найвищих цілей. Готуйтеся до захоплюючого навчання, яке принесе реальні результати.
Результат заняття:
- Познайомились з програмою, командою, платформою та правилами навчання
- Розібрались з методологією навчання в Atom (Soft+Hard+Mindfulness)
- Зрозуміли як прийти до результату на кожному етапі навчання та після нього
- Сформували ціль, точку А, точку Б та прописали артефакт (цінна річ або подарунок, придбані собі при досягненні точки Б)
Заняття 2. Основи маркетингу. Розбір цільової аудиторії, аналіз конкурентів, позиціювання
Hard та Soft
- Робота з цільовою аудиторією, види та сегментація. Вивчення болей та вигод. Аналіз конкурентів. Позиціювання
- Основи психології та емпатія. Тренований підхід у формуванні цільової аудиторії (з використанням емпатії). Емпатичне слухання
Результат заняття:
- Навчились аналізувати цільову аудиторію та конкурентів
- Зрозуміли як працюють бізнес-процеси та їх ключові метрики
Заняття 3. Перші кроки в професії ASO-спеціаліст. Тестовий проєкт для практики
Результат заняття:
- Дізнались, що таке ASO, яке місце така оптимізація займає в маркетингу
- Отримали покроковий план оптимізації від постановки цілей до отримання результатів
- Познайомились з Soft+Hard Skills ASO-спеціаліста, CJM їх розвитку в програмі
- Знайшли тестовий проєкт для проходження практики
Заняття 4. Оптимізація в App Store та Google Play. Особливості роботи в різних магазинах
Hard та Soft
- Сформуємо цілі оптимізації додатка. Створимо чек-лист для експрес-аудиту. Аналіз додатків, ЦА та конкурентів через інструменти аналітики
- Візуальний смак для створення привабливого контенту. Як тренувати надивленність та візуальний смак
Результат заняття:
- Дізналися, як працює пошук додатків та особливості їх оптимізації в App Store та Google Play
- Навчилися звертати увагу на деталі - як оформлені, описані ігри, додатки в магазинах. Тренуємо надивленість
- Створили шаблон для проведення аудиту додатку
- Зробили експрес-аудит додатку - проаналізували візуально та за допомогою базового функціонала сервісів аналітики
- Проаналізували цільову аудиторію додатку
Додаткове заняття. Баги, оновлення магазинів. Новини сфери
Про заняття: Розглянемо першоджерела інформації про оновлення магазинів додатків. Познайомимося з можливими багами та несправностями, які можуть виникнути в процесі роботи, і як їх уникнути.
Результат заняття:
- Ідентифікуєте потенційні баги та проблеми в магазинах додатків
- Отримали доступ до надійних джерел інформації про оновлення магазинів, що дозволить завжди бути в курсі останніх змін
- Отримали посилання на Telegram-чати та канали для ASO-спеціалістів, де зможете обговорювати актуальні теми та отримувати корисні поради від професіоналів
Модуль 2 - Текстова та візуальна оптимізація
Заняття 5. Формування семантичного ядра
Hard та Soft
- Сформуємо семантичне ядро за допомогою спеціалізованих інструментів – Google Natural Language, Sensortower, Data.ai
- Аналітика та уважність до деталей. Навчитесь ставити точні запитання до себе та оточення, щоб самостійно знаходити відповіді та зв'язки. Як збирати факти для того, щоб скласти об'єктивну картину.
Результат заняття:
- Розумієте, що таке семантичне ядро та як його створювати
- Розібрались в інструментах Google Natural Language, Sensortower, Data.ai та іншими
- Навчилися аналізувати конкурентів в роботі з текстовою метою
- Сформували семантичне ядро для свого додатку в Google Sheets
Заняття 6. Копірайтинг в ASO
Результат заняття:
- Підготували ТЗ для копірайтера
- Зробили опис додатка в App Store, що буде привабливим для потенційних користувачів
- Зробили опис додатка в Google Play, оптимізований під пошукові запити
- Навчилися використовувати штучний інтелект в роботі з копірайтингом для створення ефективних текстів
Заняття 7. Текстова оптимізація в App Store Connect i Google Play Console та робота з ітераціями
Про заняття: Навчимося робити текстову оптимізацію в App Store Connect та Google Play Console. Навчимося аналізувати результати цієї роботи. Розглянемо різні типи ітерацій у роботі з текстовим контентом та попрактикуємося в зборі семантики для різних цілей.
Результат заняття:
- Зробили текстову оптимізацію в App Store Connect та Google Play Console, покращуючи видимість додатка
- Проаналізували результат оптимізації та вміння вносити корективи для досягнення кращих результатів
- Дізналися про різні типи ітерацій в ASO оптимізації
- Пропрацювали семантику для ітерацій з різною ціллю
Заняття 8. Психологія дизайну та генерація гіпотез
Hard та Soft
- Розробка ТЗ для дизайнера. Створення та оформлення скріншотів для додатку
- Як тренувати надивленість та генерувати ідеї. Вміння приймати зауваження та правки
Результат заняття:
- Навчились аналізувати візуальний дизайн додатків та ігор, розуміючи психологічні аспекти його впливу на користувачів
- Розвинули навички тренування надивленості та генерації нових ідей для покращення дизайну додатків
- Ознайомились з інструментами Canva та Figma для роботи з дизайном
- Розробили ТЗ для дизайнера, включаючи іконку та скриншот вашого додатка
- Навчились приймати зауваження та правки, що сприятимуть комфортній та ефективній роботі в команді
Заняття 9. A/B Тестування
Результат тестування:
- Навчилися робити A/B тестування графіки в Google Play Console, App Store Connect, Product Page Optimization
- Проаналізували результати тестування графіки
Модуль 3 - Локалізація додатків та ігор
Заняття 10. Аналіз культурних особливостей
Hard та Soft
- Навчилися обирати країну для локалізації додатку додатки конкурентів, цільову аудиторію країни, їхні культурні особливості
- Коммунікабельність. Особливості спілкування з іноземцями
Результат заняття:
- Дізналися, в чому поялгає особливість локалізації додатків та ігор
- Проаналізували додатки конкуренітв
- Навчилися аналізувати культурні особливості різних країн
Заняття 11. Адаптація текстової мети
Hard та Soft
- Збір семантики різними мовами. Переклад тестових метаданих для локалізації додатку на дві нові країни
- Допитливість
Результат заняття:
- Зібрали семантичне ядро для локалізації додатку на інші країни
- Навчилися комунікувати з нейтивами, використовувати штучний інтелект та перекладач для перекладу опису
- Зробили назву та опис додатку різними мовами
Заняття 12. Адаптація графіки
Результат заняття:
- Розробили нове ТЗ для дизайнера на іконку та скріншоти для локалізації додатку на дві країни
- В Figma / Canva cтворили нові скріншоти для локалізації додатку на одну країну
Заняття 13. Assessment. Підводимо підсумки роботи з тестовим клієнтом. Здаємо підсумковий екзамен
Про заняття: Підводимо підсумки з тестовим клієнтом та отримуємо відгук. Здаємо екзаменаційну роботу з оптимізації додатку та виконуємо практичне заняття із розбіром 3-х екзаменаційних робіт.
Результат заняття:
- Розібрали кейси з оптимізації додатку
- Склали підсумковий екзамен
- Дізналися про шляхи, якими дійдемо до результату
Модуль 4 - Перші $100 на оптимізації
Заняття 14. Фріланс. Упаковка себе, як спеціаліста
Про заняття: Навчимося розробляти продуктову лінійку, упаковувати свої соцмережі та створювати привабливе резюме, аби щонайшвидше знайти першого клієнта.
Результат заняття:
- Розумієте, що таке семантичне ядро та як його створювати
- Розібрались в інструментах Google Natural Language, Sensortower, Data.ai та іншими
- Навчилися аналізувати конкурентів в роботі з текстовою метою
- Сформували семантичне ядро для свого додатку в Google Sheets
Заняття 15. Фріланс. Лідогенерація
Hard та Soft
- Написання повідомлення з пропозицією щодо співпраці. Генерація лідів
- Впевненість в собі, позитивне ставлення до помилок
Результат заняття:
- Знайшли мінімум 10 лідів для продажу своїх послуг
- Отримали ліда від компанії Atom для продажу своїх послуг
Заняття 16. Фріланс. Продаж своїх послуг
Результат заняття:
- Зробили текстову оптимізацію в App Store Connect та Google Play Console, покращуючи видимість додатка
- Проаналізували результат оптимізації та вміння вносити корективи для досягнення кращих результатів
- Дізналися про різні типи ітерацій в ASO оптимізації
- Пропрацювали семантику для ітерацій з різною ціллю
Заняття 17. Працевлаштування в продуктову компанію або агенцію
Про заняття: Навчимося оформлювати профілі на ресурсу для пошуку проєктів, адаптуємо резюме під вакансію та напишемо супроводного листа.
Результат заняття:
- Створили сильне резюме та супровідний лист для працевлаштування
- Надіслали резюме в 10+ компаній та отримали запрошення на співбесіди
- Підписали контракт з компанією або агенцією та отримали аванс не менше 100$
Заняття 18. Пошук клієнтів на Upwork
Результат заняття:
- Зареєструвалися та заповнили свій профіль на Upwork
- Знайшли 10 потенціальних клієнтів на Upwork
- Заробили перші 100$ на оптимізації
Заняття 19. Розбір успішних та неуспішних стратегій, пройдених шляхів
Результат заняття:
- Розібрали свій шлях та інших студентів в пошуку клієнтів
- Отримали лайфхаки від інших студентів по пошуку клієнтів
- Впровадили додаткові інструменти для пошуку клієнтів
Модуль 5 - Ведення клієнта та звітність
Заняття 20. Аналіз культурних особливостей
Результат заняття:
- Дізнались, як вести клієнта і піклуватись про нього
- Як завершувати співпрацю так, щоб клієнт повертався
- Отримали інструкцію, як отримувати оплату за свою роботу кожного місяця
- Дізналися, як комунікувати в команді
Заняття 21. Ключові фокус-метрики. Систематизація роботи та звітність
Результат заняття:
- Розібрали маркетингові метрики, з якими стикається ASO-спеціаліст та інші показники, які мають бути в звіті
- Зробили розрахунок метрики з даних, представлених у презентації
- Створили шаблон звіту
- Навчилися систематизувати роботу для підвищення своєї ефективності
Заняття 22. Налаштування App Store Connect та Google Play Console
Результат заняття:
- Ознайомилися з можливостями App Store Connect та Google Play Console
- Отримали доступ до App Store Connect /Google Play Console
Модуль 6 - ASA та мотивований трафік
Заняття 23. Огляд, налаштування Apple Search Ads та сертифікація
Результат заняття:
- Дізналися, в якому випадку варто обирати ASA та як налаштувати цю рекламу
- Описали налаштування для свого додатка. Опціонально - налаштували рекламу
- Дізналися, як підготуватися до сертифікації ASA
- За бажанням, пройшли курс та отримали сертифікат Apple Serch Ads
Заняття 24. Аналітика в ASA
Результат заняття:
- Навчилися аналізувати результати реклами та створювати подальшу стратегію просування
- Створили шаблон звіту
Заняття 25. Мотивований лист
Результат заняття:
- Дізналися, в яких випадках доречно купувати мотивований трафік
- Навчилися купувати мотив за допомогою спеціалізованих сервісів та аналізувати результати після
Заняття 26. Фітчеринг. Як потрапити в рекомендації? Apple та Google Support
Результат заняття:
- Дізналися, що таке фітчеринг та які фактори впливають на потрапляння застосунків та ігор в рекомендації
- Навчилися подавати заявку на фітчеринг в Apple
- Дізналися, в яких випадках та як правильно звертатися в підтримку Apple та Google
Модуль 7 - Стратегії масштабування ASO-спеціаліста
Заняття 27. Як заробляти від $1500 вже через 6 місяців
Результат заняття:
- Дізнались, які є стратегії подальшого розвитку ASO-спеціаліста
- Обрали для себе стратегію подальшого розвитку в професії
- Отримали алгоритм, за рахунок чого масштабувати свій дохід після навчання
Заняття 28. Випускний
Результат заняття:
- Поставили нові цілі на майбутнє і склали план свого розвитку
- Долучились до ком'юніті випускників Atom
- Залучили більше клієнтів для подальшої співпраці
- Оформили нові кейси, покращили резюме та супровідний лист і відгукнулись на 5+ вакансій в ТОПових компаніях
Штучний інтелект в ASO
Заняття 29. Додаткове заняття. Штучний інтелект в ASO
Результат навчання:
- Дізналися, яким буває штучний інтелект
- Навчилися використовувати ШІ в роботі з ASO-оптимізацією, правильно ставити запитання та отримувати бажаний результат з кількох ітерацій
- Склали семантику та написали текст за допомогою Chat GPT
Особливості курсу
- Допомога куратора і перевірка ДЗ
- Доступ до навчальної платформи на 8 місяців
- Пожиттєвий доступ до спільно ASO-спеціалістів
- Сертифікат про проходження курсу
Викладачі курсу
- Дмитро Бірук - ASO Expert 9+ років досвіду
- Леся Ковтун - Магістр MBA
- Андрій Провізіон - CEO агенції з мобільного маркетингу
- Сергій Хорунжий - Засновник і CEO компанії
- Олександр Стручаєв - Методолог, психолог
Категорії курсу
Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.