Курс ASO-спеціаліст

  • Online
  • Для початківців
  • ASO
Навчальний центр: WebPromoExperts
Формат:Курс
Мова викладання:Ukrainian
Тривалість навчання:5 тижнів
Початок курсу:05.09.2024
Вартість навчання:14 400 UAH за курс

Опануєте нову прибуткову професію, яка з роками набуває все більшої популярності у сфері digital. Ви здобудете практичні навички роботи із великою кількістю інструментів просування та зможете грамотно їх використовувати у майбутніх проєктах.

Програма курсу

Що таке ASO та як він працює

  • Знайомство з куратором та обговорення цілей курсу
  • Ознайомлення з категоріями та типами мобільних додатків
  • Які існують типи ASO
  • Вплив типу вашого додатку на стратегію ASO
  • Формування стратегій для різних типів додатків
  • Вибір правильних ключових слів та метаданих
  • Створення оптимізованих описів та скріншотів
  • Використання A/B-тестування для покращення результатів

Елементи оптимізації

  • Які елементи оптимізації існують
  • Збільшення органічного трафіку та зменшення витрат у мобільних додатках
  • Аналіз та монеторинг результатів
  • Відстеження ключових показників ефективності (KPI)
  • Пошукова оптиміація та візуальна оптимізація для підвищення конверсій завантаження
  • Індиксація та ранжування
  • Дослідження конкурентів
  • Вплив оптимізації на обсяг та позиції

Майстермайнд: зустріч з куратором

В режимі онлайн куратор відповідає на усі запитання студентів з пройдених тем.

Apple Search Ads

  • Семантичне ядро: для чого воно потрібно
  • Визначення релевантних ключових слів, які користувачі шукають в App Store
  • Використання довгих хвостів ключових слів для охоплення більш спеціалізованих запитів
  • Використання інструментів для збору ключових слів, таких як App Store Connect Search Suggestions, App Annie, Sensor Tower
  • Методанні: для чого вони (Назва, опис, ключові слова, іконка, скріншоти та інші елементи, які описують ваш додаток в App Store)
  • Локалізація в App Store
  • Відстеження ключових показників ефективності (KPI) для оцінки результативності ASO
  • Виявлення можливостей для покращення та оптимізації
  • Прийняття обґрунтованих рішень на основі даних

Google Ads for App

  • Складання метаданих з Google Play
  • Які текстові елементи оптимізуются
  • Аналіз обсягу пошуку, конкуренції та релевантності ключових слів
  • Вибір ключових слів, які відповідають контенту та функціоналу вашого
  • Використання інструментів для збору ключових слів, таких як Google Keyword Planner, App Annie, Sensor Tower
  • Дослідження ключових слів, які використовуються в відгуках про додаток
  • Методанні: для чого вони
  • Локалізація в Google Play
  • Систематичний аналіз даних щодо завантажень, конверсії та відгуків

Аналіз та вимірювання результатів

  • Оцінка ефективності ASO-стратегії
  • Виявлення можливостей для покращення
  • Прийняття обґрунтованих рішень на основі даних
  • Канали через які користувачі знаходять додаток (Як користувач знаходить додаток)
  • Оптимізація ASO-стратегії для кожного каналу
  • Аналіз ефективності кожного каналу

Оптимізація для магазинів додатків

  • Переоцінка релевантності та ефективності ключових слів
  • Створення ASO-стратегії, яка враховує конкурентну середу
  • Вибір ключових слів, які допоможуть вашому додатку виділитися
  • Забезпечення релевантності метаданих контенту та функціоналу додатку
  • Інструменти для аналізу даних
  • Внесення коректив до ASO-стратегії

Майстермайнд: зустріч із куратором

В режимі онлайн куратор відповідає на усі запитання студентів з пройдених тем.

Графічна оптимізація та A/B тестування

  • Що таке графічне ASO та на що впливає
  • Чому графічне ASO важливе
  • Які графічні елементи бачать користувачі, і що має найбільший вплив
  • Як проводиться візуальна оптимізація (гіпотеза, розробка дизайну, А/В тестування, аналітика)

Розбір правильного А/В тестування

  • Стратегія візуальної оптимізації – як зрозуміти що потребує оптимізації
  • Що таке гіпотези і чому вони важливі
  • Як створити гіпотези на основі аналізу даних
    • аналіз конкурентів
    • аналіз ЦА
    • аналіз ГЕО
    • аналіз проєкту
    • аналіз СЯ

Майстермайнд: зустріч з куратором

В режимі онлайн куратор відповідає на усі запитання студентів з пройдених тем.

Аналіз ефективності ASO

  • Оцінка довгострокового впливу ASO-стратегії
  • Виявлення можливостей для подальшого зростання
  • Які головні метрики для аналізу ASO
  • Канали трафіку App Store (Пошук перегляди, рекомендації)
  • Канали трафіку Google Play (Пошук, рекомендації, перегляди, оновлення)

Фінальна Q&A сесія

Відповіді на питання студентів по завершенню курсу.

Особливості курсу

  • "Живі" онлайн-вебінари
  • Доступ до запису вебінару вже на наступний день після проведення
  • Практичні домашні завдання
  • 25+ годин навчання у форматі онлайн
  • Доступ до корисних додаткових матеріалів
  • Закрите ком'юніті в Telegram на період навчання
  • Інтерактивна навчальна платформа
  • Зворотний зв'язок від куратора протягом навчання
  • Матеріали курсу доступні 1 рік з моменту його завершення
  • Захист проєкту
  • Сертифікат WebPromoExperts
  • Бонусом курс із бізнес-англійської
  • Можливість сплатити за курс частинами (від 2 до 6 платежів)

Категорії курсу

Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.

Схожі курси

Навчальний центр
Choice31
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
15 тижнів
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Навчальний центр
Choice31
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
1 місяців
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Навчальний центр
Promodo Academу
Формат
Online
Початок навчання
25.06.2025
Тривалість
6 тижнів
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
10 500 UAH за курс
Навчальний центр
Projector
Формат
Online
Початок навчання
24.09.2025
Тривалість
2 місяців
Рівень
Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
28 000 UAH за курс