Навчалася на курсі проджект-менеджменту в GoIT 3 місяці. Навчання було цікавим, змістовним, з обʼємними практичними дз. Тому окрім часу на самі уроки виділяла час для дз, бо важливо було розібратися і закріпити знання. Всі заняття починалися з кахута і повторення інформації за попередній урок. Домашні завдання перевіряються ментором з фідбеком після перевірки. Окрім цього, всі дз були завʼязані над тематикою проєкту, який студенти презентували наприкінці курсу. І це була як перша маленька перемога, по закінченню курсу — власний проєкт.
Також я мала курс з англ мови, де вивчали та розбирали теми з проджект-менеджменту, а також кейси по співбесіді. Окремо виділю заняття по складанню резюме і його перевірку та заповнення профілю на лінкедін.
По закінченню курсу через місяць почала шукати роботу. Знайшла за 2,5 місяці пошуків. Брала 2 консультації від карʼєрного центру, щоб розуміти, чи правильний мій вектор пошуків. І от вже як місяць освоюю нову професію на практиці в новій компанії.
Писала і поринула в ці приємні спогади, як робила ночами домашки) дуже позитивні враження від навчання і команди GoIT
Курси Project Manager
- Project Manager
Курс для тих, хто хоче опанувати професію Project Manager. Під час цього курсу ви розробите покроковий алгоритм управління проєктами, побудуєте ефективну комунікацію зі стейкхолдерами, складете карту ризиків, опишете критерії закриття проєкту, налаштуєте автономну роботу команди, навчитесь створювати MVP проєкту та освоїте методології Waterfall, Scrum, Kanban.
Програма курсу
Введення в проєктне управління
- Хто такий проджект-менеджер?
- Як формувався "інститут проєктного управління"
- PMI vs IPMA: підходи до управління проєктами
- Що таке успішний проєкт
- Інструменти проєктного управління
Що таке проєкт
- Ролі учасників проєкту
- Роль та патерни поведінки проджект-менеджера
- Поняття портфеля проєктів/програм та їхній взаємозв'язок
Ініціація та статут проєкту
- Чому та про що важливо домовитися "на березі"
- Що таке проєктні обмеження
- Як матриця пріоритетів впливає на подальші кроки щодо проєкту
- Як правильно прописувати цілі проєкту
- Зацікавлені сторони проєкту
Методології управління проєктами
- Життєвий цикл проєкту
- Відмінність між Waterfall та ітераційними підходами
- Scrum як засіб вижити у VUCA-світі
- Використання інструменту Trello для підвищення власної ефективності
Гнучке управління проєктами
- Що таке беклог та як його пріоритезувати
- MVP - привід поговорити з користувачем
- Scrum: цінності, правила, фреймворк
- Міряємо завдання в "папугах" і відстежуємо прогрес
Виявлення вимог до результатів проєкту
- Збирання вимог до проєкту
- Ієрархічна структура робіт (WBS)
- Оцінка тривалості робіт
Планування проєкту
- Створення мережевої діаграми
- Створення плану проєкту
- Діаграма Ганта
- Пошук критичного шляху
Команда проєкту
- Формування команди проєкту
- Управління командою, типологія її членів
- Життєвий цикл команди та модель командної динаміки Такмана
- Моделі розвитку та навчання
- Мотивація команди
- Правила роботи з конфліктами
- Як створити позитивний клімат у команді
Комунікація в проєкті
- Потоки інформації в проєкті
- Координація комунікацій у проєкті
- Управління зацікавленими особами (з використанням чотирисекторної поведінкової моделі DISC)
- Процес ескалації проблем у проєктах
Управління ризиками проєкту
- Ідентифікація та оцінка ризиків проєкту
- Рівень ризику та вартість змін у проєкті
- Стратегії реагування на ризик
- Вибір правильного типу контракту як спосіб зниження ризиків
Моніторинг та контроль проєкту
- "Все під контролем": як не перетворитися на status checker'a
- Ключові показники ефективності проєкту
- Звідки беруться зміни в проєктах
- Що робити, коли щось йде не так
- У якому разі запит на зміну потрібно відхилити
Закриття проєкту
- Чому важливо фіксувати результати проєкту
- Фінальний звіт: його структура та наповнення
- Lessons Learned - найважливіший елемент розвитку як РМ'а, так і всієї організації
- Найпоширеніші помилки РМ'ів-початківців
Особливості курсу
- Курс складається з 12 онлайн-занять
- Закріплення отриманих знань на практиці
- Особистий зворотний зв'язок від викладача
- Доступ до матеріалів залишається назавжди
- Сертифікат після закінчення курсу
Викладачі курсу
- Павло Харіков - Head of PMO at VEON Group
- Анастасія Наконечна - IT Project Manager at Oracle
- Project Manager
Ти навчишся керувати IT-проєктами, Agile-командами і зможеш працювати проджект-менеджером в IT або Digital
Програма курсу
Вступ до управління проєктами
- Введення в управління проєктами. Огляд індустрії
- Проєкт. Відмінності. Технології та методології
- Контракти. Особливості та ризики роботи з ним
- SCRUM. Особливості та нюанси
- Канбан. Особливості та нюанси
- Інструменти управління проєктами
- Стафінг у команду. Звільнення
- Особистий проєкт
Робота з проєктом
- Що потрібно знати перед стартом проєкту
- Збір вимог до проєкту. Хто, коли і як?
- Оцінка проєкту: типи та особливості
- Підготовка WBS
- Робота з ризиками на проєкті
- Як керувати бюджетом проєкту
- Хто і як відповідає за якість
- + продовження роботи над особистим проєктом
Загальний блок
- Метрики на проєкті. Що важливо знати
- Закриття проєкту за документами
- Особливості підготовки до інтерв'ю
- Здача тестового проєкту та іспит
- Запитання та відповіді викладачу
- + завершення роботи над особистим проєктом та іспит
- +1 командний проєкт
Soft skills
- Тайм-менеджмент
- Аналітика проєктів
- Робота з Quizlet з англійської
- Заняття з працевлаштування
- Складання грамотного резюме
- Створення сторінки на LinkedIn
- Написання мотиваційного листа
- Майданчики для пошуку роботи
- Підготовка до HR-інтерв’ю
- Комунікативні навички
- Тестові співбесіди
Career skills
- Створення резюме
- Оформлення профілів Linkedin та Djinni
- Підготовка до HR та технічної співбесіди
- Рекомендація студентів на вакансії партнерів
Особливості курсу
- Кабінет my.goit
- Спілкування в чаті
- Допомога ментора
- 2-3 вебінари на тиждень
- Кар'єрний сервіс
- Business Analyst
- Product Manager / Product Owner
- Project Manager
Курс дозволяє поглибити навички планування для Project Manager, Business Analyst, Product Manager. На заняттях вас навчать контролювати роботу команди, покращувати її якість спираючись на метрики, впроваджувати зміни, підтримувати документацію та успішно завершувати чи передавати проєкти.
Програма курсу
Виконання проєкту
- Контроль змісту
- Метод освоєного обсягу (EVM)
- Метод критичного шляху
- Контроль виконання при невідомому Scope проєкту
Моніторинг і контроль
- Що вибрати: Scrum або Kanban
- Типи дошок: Releases, Feature, Team
- Continuous Integration, Delivery, Deployment
- Control Graph, Cumulative Flow Diagram, Velocity Chart
Контроль команди у Scrum
- Особливості моніторингу та контролю на видаленій роботі
- Як правильно фасилітувати мітинги, щоб контроль не перетворювався на диктатуру
- За якими метриками треба стежити, щоб бути в курсі всього
- Tips&Tricks за правилами взаємодії та контролю кількох проєктів
Контроль проєкту через метрики
- Чому важливо стежити за Burn Down Chart
- Velocity – як інструмент управління проєктом
- Види технічних метрик
- Базові Метрики Kanban
- Опис і визначення атрибутів якості
- Метрики для команди
Робота зі змінами: моделі і фреймворки
- Чому ми боїмося змін і як з цим боротися
- Чому 70% змін провальні і як підготувати до них команду
- Як за допомогою фреймворків і моделей визначити невдалі впровадження
- Впровадження організаційних стратегії за допомогою методу Kotter's 8 step
- Як застосовувати PDCA в IT-проєктах
- Lean Change Management
Робота зі змінами: документація і метрики
- Уникнення порожніх цілей в проєкті
- Як документувати заплановану і незаплановану роботу
- Управління Scope change
- Як вважати Leading indicators
- Як впливати на Lagging indicators
Робота зі змінами: команда і комунікація
- Інформаційні канали
- Адаптація та трансформація
- Six Change Approaches
- Motivation 3.0
- Командні рішення
Як працювати з великими фреймворками
- Коли варто відмовитися від звичних Scrum та Kanban та подивитися у бік чогось іншого і як це впроваджувати
- SAFe, XP, DAD, LeSS – для якої команди та проєкту, що підійде?
- Що потрібно знати, до впровадження будь-якого нового фреймворку
- Як підготувати до цього команду
Як працювати з великими фреймворками: LeSS
- Як використовувати принципи, правила, елементи та цілі Scrum у великому масштабі
- Структура фреймворку LeSS та принципи його роботи
- Shu-Ha-Ri модель навчання команд та організації
- Основні труднощі в імплементації
- LeSS Huge. Особливості роботи 8+ команд
Як покращити якість на проєкті?
- Три аспекти управління якістю: команда, процеси та інструменти
- Як забезпечити якість на етапі роботи з вимогами
- Як не наламати дров під час розробки архітектури
- Хто відповідальний за якість коду, і що робити, якщо воно "не ок"
- Як шукати зони зростання на проєкті і чи варто гра свічок
Адаптація у різних структурних типах підприємств
- Адаптація в функціональної компанії
- Адаптація в матричної компанії
- Адаптація в проєктній компанії
Завершення і передача проєкту
- Передача проєкту на підтримку
- Нечесні способи здати роботу
- Передача проєкту іншому PM
- Post-Mortem
Особливості курсу
- Для проходження курсу знадобиться базовий досвід в управлінні проєктами та знання англійської мови
- Викладачі мають великий досвід у компаніях різних розмірів
- Персональні консультації по розвитку кар'єри
- Підтримка після завершення курсу
- Повернення коштів після другого заняття, якщо не захочете продовжувати
Викладачі курсу
- Анна Лаврова - Agile Coach в Wemanity Belgium
- Павло Устінов - PM Officer в компанії Solar Digital
- Дмитро Гацура - Head of PMO at LineUp
- Project Manager
За 13 занять дізнаєшся, як балансувати між творчою командою та клієнтом, прораховувати бюджети й ризики та запускатись вчасно. Ти підготуєш бриф та план виконання, розробиш бюджет і офер, визначиш KPI для команди та синхронізуєшся з клієнтськими очікуваннями.
Програма курсу
Роль проджект-менеджера
- Чим займається проджект-менеджер
- Сфери та відмінності в необхідних знаннях
- Скіли сильного PM
- Проджект-менеджер vs продюсер
- Що є продуктом для PM
- ДЗ:
- Придумати або обрати зі списку свій проєкт/задачу мрії
- Описати роль PM
Старт роботи над потенційним проєктом
- Як зрозуміти свою задачу
- Чи релевантний продукт агенції потребам клієнта
- Хто наш клієнт
- Синхронізуємо очікування між клієнтом і виконавцем
- Брифінг та дебрифінг
- Критерії успіху проєкту
- ДЗ: підготувати бриф для виконання проєкту
Якісний менеджмент на всіх етапах проєкту. Частина 1
- Етапи та особливості розробки комплексного проєкту:
- дослідження
- стратегія
- айдентика
- комунікація
- Ризики
- Тонкощі комунікації з клієнтом
- ДЗ: визначити етапи проєкту, результати кожного з них та можливі ризики
Якісний менеджмент на всіх етапах проєкту. Частина 2
- Етапи та особливості розробки комплексного проєкту:
- дослідження
- стратегія
- айдентика
- комунікація
- Ризики
- Тонкощі комунікації з клієнтом
- ДЗ: визначити етапи проєкту, результати кожного з них та можливі ризики
Як відбувається магія
- Дизайн і таймлайн проєктуз
- Формування команди:
- знайомство
- ролі
- зони відповідальності
- Залучення третіх осіб
- ДЗ: підготувати план реалізації проєкту
Бюджет і папери
- Формування і презентація бюджету проєкту й офера для клієнта
- Механіка роботи з підрядниками/партнерами
- Контроль документообігу
- Управління бюджетом
- ДЗ: розробити бюджет проєкту й офер
Воркшоп
- Презентація проєктів
- Обговорення ключових складових та брифу
Інструменти управління проєктом
- Методологія управління проєктами
- Тули
- Допоміжні AI-інструменти
- Як бути багатозадачним і тримати фокус
- ДЗ: завести проєкт у систему
Команда
- Ефективне керування командою
- Побудова внутрішньої комунікації
- Постановка задач і контроль дедлайнів
- Екологічне робоче середовище
- Критика та фідбек
- ДЗ:
- Підготувати статус із командою та статус для клієнта
- Зафіксувати прогрес, проблеми, задачі та наступні кроки
Створення креативних матеріалів та запуск
- Роль PM у створенні та запуску проєкту
- Контроль розробки креативних матеріалів
- Запуск: що варто врахувати
- ДЗ: підготувати своє бачення процесу розробки креативних матеріалів під проєкт
Фіналізація проєкту
- Підтримка проєкту після запуску
- Підготовка звітів
- Ретроспектива та аналіз виконання проєкту
- Як продовжити роботу з клієнтом: апсейл і ретеншн
- ДЗ: зробити аналіз проєкту й підготувати офер на наступний
Кар'єра PM
- Як зрозуміти, чи це твоє: переваги та недоліки професії
- Робота з резюме: пошук роботи в Україні та за кордоном
- Методи пошуку роботи: LinkedIn, job-платформи тощо
- Фриланс vs агенція
Q&A
Особливості курсу
- Допомога ментора
- Практика
- Сертифікат про проходження курсу
- Домашні завдання
Викладачі курсу
Анна Лебедєва - Global Talent Marketing Director at Intellias
Більше інформації- Project Manager
Курс розрахований на людей, які хочуть опанувати професію Project Manager. На заняттях ви отримаєте базові знання з проєктного менеджменту, навчитеся знаходити баланс між можливостями команди та запитами замовника, формувати беклог зрозумілою мовою для кодерів, вкладатися в дедлайни та рамки бюджету, досягати поставлених цілей на кожному етапі проєкту: від його запуску до згортання.
Програма курсу
Основи управління IT-проєктами
- Що таке проджект-менеджмент.
- Класифікація проєктів: за командами, ресурсами та результатами.
- Які навички необхідні PM'у для успішного управління проєктами.
- Схема контексту IT-проєкту.
Як розробляти проєктну документацію
- Процес ініціації проєктів: збір даних.
- Принципи створення проєктної документації.
Життєвий цикл проєкту
- Моделі життєвого циклу проєктів: предиктивна, ітеративна, інкрементна, гібридна.
- Як обрати модель залежно від початкових умов проєкту.
Що таке Agile
- Основи Agile-методології.
- Складові фреймворку Scrum.
- Як адаптувати проєктну роботу до вимог Agile.
Управління обсягом проєкту
- Процеси управління обсягом проєкту.
- Основні артефакти управління обсягом проєкту.
- Управління вимогами до проєкту.
Розклад проєкту
- Як описати roadmap проєкту.
- Інструменти для управління розкладом проєкту.
- Які існують методи оцінювання тривалості проєкту.
Проєктні витрати
- Планування ресурсів та витрат.
- Як розрахувати витрати методом EVM.
Управління ризиками
- Як скласти реєстр ризиків.
- Як аналізувати ризики на проєкті.
Комунікація в IT-команді
- Як планувати та проводити проєктні зустрічі.
- Як взаємодіяти зі стейкхолдерами.
Закриття проєкту
- Метрики успішності проєкту.
- Як брати участь в аудиті проєкту.
- Як підготувати звіт про закриття проєкту.
Управління командою розробників
- Моделі Адізеса й Такмана: як формується команда.
- Методи та способи мотивації команди.
- Управління конфліктами: рівні конфліктів в організації та стратегії розв'язання.
Q&A-сесія
Бонусна лекція: Програмне забезпечення для проєктного управління
Особливості курсу
- Курс складається з 13 онлайн вебінарів, які проходять по понеділкам та середам
- На практиці освоїте інструменти для ведення IT-проєктів
- Викладач має великий досвід роботи, визнаний найкращим проджект-менеджером в IT за версією Ukrainian IT Awards у 2019 році
- Розбір реальних кейсів та фідбек щодо домашніх завдань
Викладачі курсу
Тарас Федорук - Technical Program Manager у booking.com
Більше інформації- Product Manager / Product Owner
- Project Manager
Навчіться оптимізувати операційні процеси, грамотно керувати ресурсами та систематично підвищувати ефективність виробництва товарів/послуг під менторством Артема Карпенка, експерта з 14+ роками досвіду операційного управління як стартапами, так і 20-річними компаніями.
Програма курсу
Завдання операційного менеджменту
- Основне завдання операційного менеджменту: поєднання попиту і пропозиції. Що це означає?
- Кейс Proxify. Як від операційного менеджменту залежав успіх компанії. Як зростала команда та які були помилки
- Навички, якими треба володіти для виконання ролі операційного менеджера
- Погляд на основні елементи управління операційним менеджментом
- Анонс фінального проєкту (мегазавдання). Брифінг
Практика: визначити департаменти компанії, що відповідають за поєднання попиту і пропозиції.
Домашнє завдання: заповнити форму для участі в групових завданнях та запропонувати свій кейс для фінального групового проєкту.
Управління ланцюжком створення цінності
- Ланцюг створення цінності на рівні компанії/процесу
- Основні метрики та характеристики: потік, швидкість потоку, час циклу, інвентар, місткість, утилізація, вузьке місце
- Вузьке місце: поточне та наступне
- Створення цінності на прикладі виробництва морозива
Практика: розглядаємо метрики на прикладі процесу рекрутингу.
Домашнє завдання:
- Зробити діаграму ланцюга створення цінності своєї компанії
- Представити основні характеристики процесу:
- інвентар
- швидкість потоку
- місткість
- Визначити, де є поточне та наступне обмеження в потоці
Система пріоритетів та структуроване розв'язання проблем
- Інструменти під час визначення системи пріоритетів
- Кейс: управління запасами в автобізнесі. АВС-аналіз
- Метод структурного розв'язання проблем
- Брифінг кейсу зі сфери виробництва (для домашнього завдання)
Практика: тренуємо визначення проблеми на кейсах студентів.
Домашнє завдання: кейс "Домашнє печиво". Студентів буде розбито на групи. Кейс описує умови виробництва в домашній пекарні печива для студентського кампусу за певних обмежень і залежностей у процесі. Завдання: побудувати оптимальний процес.
Якість в операційному менеджменті
- Визначення якості через призму продукту, процесу, споживання і вартості
- Варіативність як головне зло для операційних керівників
- Типи помилок. Як формувати гіпотези та класифікувати результати
- Відповідність специфікаціям. Індекс здатності процесу
Практика: гра "Симуляція проблем повторюваності". Команди виконують завдання, яке згенерує варіативність результатів: потрібно зімітувати проблеми повторюваності.
Домашнє завдання:
- Підготуватися до заняття №7
- Читання Explorers & Exploiters та кейсу Ideo
- Опис процесу інновацій з погляду операційного керівника
Аналіз бізнес-процесів у компанії
- Карта процесів: як скласти, типові помилки, приклади
- Аналітика: від реактивної до предикативної
- Типізація метрик: поділ на якісні/кількісні виміри та метрики процесу/результату
- Карта метрик як компонент опису ланцюга цінності
- Вплив метрик на операційну стратегію
Практика:
- Приклади карти метрик за департаментами з досвіду лектора
- Залучення аудиторії: лектор називає процес, аудиторія брейнштормить у чаті, які метрики потрібні
Домашнє завдання:
- Скласти карту метрик для свого департаменту
- Намалювати верхньорівневу карту процесів у своїй компанії
Роль ресурсів в операційному менеджменті
- Дебрифінг кейсу "Домашнє печиво"
- Визначення ресурсів у нашому управлінні. Чому це складно і чому ми не завжди розуміємо свої ресурси?
- Інструменти: бюджети, прогнози, моделі, діаграми, карти
- Як допомогти команді дотримуватися мети
- Важливість пріоритетності
Практика: учасники обмінюються знаннями: студенти розповідають, якими ресурсами керують і які інструменти використовують для їхнього розподілу.
Домашнє завдання:
- VRIO-аналіз: визначити ключові ресурси та здібності - і наскільки вони впливають на конкурентну позицію компанії
- Карта ресурсів: механізми планування. Намагаємося визначити сірі зони. Студент має перелічити наявні в управлінні компанії ресурси та те, які інструменти й ритуали використовуються для розподілу ресурсів. Дати оцінку, де все працює ідеально, а де й що саме потребує покращення
Підходи до вдосконалення та стимулювання інновацій
- Цикли вдосконалення. Як керувати еволюцією компанії
- Інструменти управління змінами: PDCA, DMAIC, 8D, Design Thinking, Lean, Theory of Constraints, TQM
- Управління гіпотезами - інструмент, який перетворює феєрверк на точну артилерію
- Інновації та стимулювання. Explorers & Exploiters. Чому інновація потребує переосмислення окремого процесу і людей
- Обговорення кейсу Ideo. Інновація як процес. Особливості та обмеження командної роботи під час створення нового
Домашнє завдання:
- Підготувати відповіді на запитання від лектора до кейсу Benihana
- Вивчити приклад операційної інновації та проаналізувати, які елементи створили для комерційного успіху проєкту
Антикризовий операційний менеджмент
- Чи достатньо ризик-менеджменту для планування кризи?
- Ризик-менеджмент 101
- Хто та як має фокусуватися на кризах?
- Кейс з автобізнесу про систему рахунків
- Які керівники потрібні для управління в кризовий час?
- Що очікувати від людей у кризових ситуаціях?
- Роль кризової комунікації
Практика:
- Скласти ризик-реєстр вашого підрозділу
- Дати оцінку ризиків за вірогідністю й впливом, проранжувати та визначити спосіб роботи з ризиком
Формування операційної стратегії
- Стратегія фокусування. Бізнес-приклади, переваги та недоліки сфокусованої стратегії
- Як обрати в компромісі: гнучкість - ефективність
- Роль і завдання стратегічного планування. Що потрібно мати перед тим, як почати будувати стратегію?
- Кейс: декомпозиція стратегічної цілі. Приклади з досвіду лектора
- Розподіл завдань у команді/командах. Дизайн системи контролю
- Збираємо всі компоненти попередніх сесій в одне ціле
Практика:
- Кейс Benihana
- Розбираємо з групою
- Розглянемо, які елементи учасники курсу змогли виявити після вивчення кейсу, а також поділимося спостереженнями та закріпимо слайдами з оглядом від лектора
Домашнє завдання: групове мегазавдання.
Операційний менеджмент у retail
- Планування запасів Newsvendor Model
- Управління системою постачання: глобалізація, склади, дистриб'ютори, час очікування
Практика: командна гра на розуміння взаємодії у ланцюжку постачання.
Домашнє завдання:
- Продовження мегазавдання
- Проміжні звіти
Операційний менеджмент в ІТ. Запрошений спікер - Іван Печерський
- Практика на занятті: які знання з модулів 1–9 не можна застосувати в розробці програмного забезпечення (ПЗ)
- Підходи до розробки ПЗ. SDLC - життєвий цикл ПЗ
- Управління інфраструктурою. CI/CD: неперервна інтеграція і розробка
- Управління якістю та реліз-менеджмент
- Операційні показники процесу розробки програмного забезпечення: Team Velocity, Release Burndown, Defects, Test Coverage
- Методи управління ресурсами в e-commerce та роль SLA
Операційний менеджмент у сфері сервісу та ресторанної справи. Запрошена спікерка - Оксана Хвальова
- Правила, стандарти документації, інструкції у сфері гостинності
- Використання стандартизованих документів у сфері гостинності
- Дотримання стандартів сервісу в закладі. Підвищення якості сервісу як плановий та постійний процес у закладі, що вже працює
- Ключові гравці команди закладу: підбір, контроль, мотивація
- Управління OPEX. Як працювати з орендодавцями для покращення фінпоказників закладу
Презентація групових завдань
Студенти презентують свої проєкти до домашнього завдання із заняття №8.
Особливості курсу
- Усе навчання в одному місці
- Сертифікат про проходження курсу
- Рік доступу до матеріалів
- Практичні домашні завдання
- Допомога ментора
- Завжди на зв'язку
- Запрошені спікери
Викладачі курсу
Артем Карпенко - 14+ років досвіду операційного управління
Більше інформації- Product Manager / Product Owner
- Project Manager
Курс для IT-менеджерів з досвідом роботи від двох років та рівнем Middle, які хочуть розвиватися далі. Під час занять ви навчитесь забезпечувати якісний процес Delivery на проекті в строк і в рамках бюджету, обирати архітектуру на старті проєкту та оцінювати вартість, проводити аналітику, виявляти і враховувати нефункціональні вимоги проекту, інтегрувати зовнішні сервіси в продукт.
Програма курсу
Delivery. Як забезпечити і налагодити процес
- Процес Delivery: з чого почати й де він закінчується
- Контрольні точки процесу Delivery
- Які технічні знання потрібні Delivery-менеджеру
- Форс-мажори в процесі Delivery
- Як підтримувати якість проєкту
NFR's. Управління нефункціональними вимогами
- Різниця між функціональними й нефункціональними вимогами
- Як визначити та згрупувати нефункціональні вимоги (NFR's)
- Ознайомитеся з такими нефункціональними вимогами як:
- Availability
- Reliability
- Performance
- Scalability
- Maintainability
- SLA
- Certification
- Compliance
- Localization
- Portability
- Usability
- Security
Архітектура. Шаблони та паттерни
- Що таке архітектура проєкту і як її вибрати
- Як реалізуються бізнес-вимоги в складних системах
- Особливості шаблонів архітектури: від моноліту до мікросервісу
Архітектура. Управління процесом
- Як контролювати якість архітектури
- Як перейти від моноліту до мікросервісів
- Як вибрати архітектуру, що відповідає потрібній стадії проєкту
- Як керувати релізами й технічним боргом
- Лайфхаки для нетехнічних фахівців
Архітектура. Як підготувати архітектуру для проєкту?
- Що таке бізнес-архітектура
- Усе про передпроєктне дослідження: коли потрібно, як підготуватися і як провести
- Коли можна викотити MVP-реліз і як розподілити функціонал
- Як працювати із замовником у межах проєкту
- Як працювати із замовником у межах проєкту
- Реальні кейси з різних типів бізнесів
Архітектура. Інтеграція та зовнішні сервіси
- Особливості інтеграції з іншими сервісами
- Інтеграція на прикладі API-сервісу й еквайрингу
- Що потрібно враховувати і що потрібно вміти під час API-інтеграції
- Еквайринг: особливості налаштування шлюзу
- Правові складнощі процесу
- Зони відповідальності РМ-а й розробника
Практика Архітектури: глибоке занурення в архітектуру проєктів та практичне застосування (запис)
- Розбір фреймворків для роботи з архітектурою
- Візуалізація архітектурних рішень
- Як менеджеру працювати з архітектором на проєкті
- Реальні приклади архітектури та інтеграцій та як з цим працювати
Continuous integration & continuous delivery для проєкту
- Цілі CI\CD: поняття
- Як підхід CI/CD допомагає в процесі Delivery
- Що потрібно врахувати під час впровадження підходу: особливості й можливі труднощі
- Як формується вартість і які статті витрат
- Інструменти й аналітика в підході
- Зона відповідальності РМ-а
Безпека. Як захистити ваш проєкт
Навчитеся визначати й усувати вразливості проєкту - у вас під рукою буде чекліст перевірки. Це допоможе убезпечити ваш проєкт і успішно завершити процес Delivery.
Оцінка. Розрахунок і планування тривалості робіт
Навчитеся оцінювати проєкт: від уточнення запиту замовника до перевірки технічної оцінки розробника. Це дасть змогу скласти коректні бюджетні коридори проєкту.
Тестування. План і стратегія (відеолекція)
- Що таке план і стратегія тестування
- Типи і цілі планування
- Шаблони планів тестування
- Які ролі в процесі тестування і як їх розподілити
- Як автоматизувати процес
- Нефункціональні види тестування (usability, localization, performance, security)
Тестування. Метрики та інструменти (відеолекція)
- Метрики тестування проєкту:
- BUGs
- Test Cases
- Logged time
- Automation ROI
- Тестування проєкту за участю QA і без нього: підбір оптимальних методик
- Кейси на нових і зрілих проєктах
Jira. Воркшоп по створенню та налагодженню проєкту
- Особливості роботи з Jira:
- проєкти
- задачі
- їхні статуси
- типи
- рішення
- звіти
- фільтри
- Створення проєкту й налаштування
- Управління життєвим циклом задач
- Плагіни та звіти
Особливості курсу
- Архітектура та управління технічною командою
- Програма розрахована на IT-менеджерів рівня Middle з досвідом роботи понад 2 роки
- Викладачі мають великий досвід роботи у різних компаніях
- Персональні консультації по розвитку кар'єри
- Рекомендації по покращенню резюме та портфоліо
Викладачі курсу
- Павло Устінов - Project manager Officer at SOLAR Digital
- Дмитро Липовець - Business Analyst в компанії SoftServe
- Денис Ювженко - System Architech at Intellias
- Артем Жарвоцький - Senior PM at SoftServe
- Андрій Мележик - Delivery Manager at Softengi
- Project Manager
Курс чудово підійде проєктним менеджерам-початківцям, розробникам та QA, які бажають отримати навичку управління IT-командою. Під час навчання будуть розглянуті усі стадії – від ініціації до завершення проєкту, до того ж одразу на практиці будете застосовувати отриманні знання.
Програма курсу
Вибір слова
- Чим IT-проєкт відрізняється від традиційного
- Етапи IT-проєкту: від ініціації до завершення
- Трикутник РМ-а: терміни, бюджет, якість
- Стейкхолдери - як працювати із замовником
- Lean Canvas - зручний спосіб описати вашу ідею
Ініціація. Запускаємо проєкт
- Ініціювання проєкту
- Знайомство та робота з клієнтом на старті
- Види контрактів та їхні особливості
- Запуск проєкту
Воркшоп з декомпозиція та workflow проєкту
- Життєвий цикл розробки ПЗ
- З чого складається Workflow проєкту
- Проєктна документація
- Блок-схема та outline
- Статут проєкту
Основи роботи. Завдання та ролі
- Модель розробки ПЗ
- Фреймворки розробки
- Постановка завдань
- Ролі та ризики у розробці
Hard skills
- Користувацький інтерфейс і користувацький досвід
- Швидке створення якісних прототипів
- Введення в методології та фреймворки розробки ПО
Вибір інструменту
- Документація
- Технічне завдання
- User Story та прототипи сторінок
- Системи управління проєктами
- Ділове листування
- Інструменти для роботи
Планування. Базовий план проєкту
- Декомпозиція та WBS
- Оцінка термінів та вартості робіт
- Ресурси - розподіляємо, щоб усім вистачило
- Бюджет - плануємо та укладаємося
Оцінка проєкту
- З чого складається оцінка проєкту?
- Етапи оцінювання
- Методики оцінки
- Підтвердження оцінки
Планування. Ризики та інструменти
- Ризики та якість
- Інструменти планування
- Метод критичного шляху
- План комунікації
- Діаграми Гантта
Воркшоп з визначення етапів та активностей проєкту
- Структура проєкту
- Блоки робіт
- Процеси управління проєктом
- Change management
Практика гнучкої розробки
- Управління процесом
- Методологія Agile
- Scrum: ролі, метрики, складнощі
- Роль PM в Agile
Soft skills
- Токсичність в IT команді та як із нею впоратися
- 7 гріхів клієнта щодо soft skills: як діяти менеджеру
- Як мотивувати команду йти до цілей, а не просто робити завдання
- Лекція з презентації рішення для замовника
Воркшоп по роботі зі Scrum та Kanban
- Практика роботи в Scrum
- Практика роботи в Kanban
- Kanban та Scrum - як налаштувати всередині вашої команди
Контроль проєкту й команди
- Техніки контролю проєкту та команди
- Як контролювати ризики
- Метрики
- Особливості контролю у Scrum та Kanban
Tech skills
- Які знання потрібні менеджеру на кожному етапі
- Різновиди технічних фахівців (ролі в ІТ)
- Технічний сленг або як зрозуміти розробника
Завершення
- Підготовка до закриття
- Документація для закриття проєкту
- Demo & Review
- Підписання документів та звіт
Воркшоп по роботі з проєктом від ініціації до завершення
- Як ефективно провести етап планування на практиці
- Що допоможе реалізувати проєкт так, як заплановано
- Важливі аспекти реалізації проєкту на всіх етапах життєвого циклу
Іспит
- Іспит і фінальна презентація всіх команд
- Підбиваємо підсумки курсу і святкуємо
- Розбираємося, як проводити ретроспективу на практиці
Особливості курсу
- Систематизована подача
- Інтерактивні заняття
- Симуляція проєкту для портфоліо
- Персональний ментор
- Гарантоване працевлаштування
- Постійна підтримка
Викладачі курсу
- Анна Лаврова - Agile Coach у Wemanity Belgium
- Павло Устинов - PM Officer at Solar Digital
- Артем Жавроцький - Senior PM at Software
- Санта Поштаренко - PMO at EPAM Systems
- Людмила Гірченко - Senior Project Manager at Immunefi
- Олександр Карпілович - Project manager at DataArt
- Ірина Марусяк - Senior PM at SoftServe
- Роберт Хачатрян - Delivery manager у Impressit
- Delivery Manager
- Project Manager
Цей курс призначений для фахівців, які прямо або побічно беруть участь в Pre-sale стадії. Програма розроблена під потреби менеджерів, тому під час навчання ви отримаєте приклади процесів Pre-sale в компаніях різного розміру, скрипти для написання переконливих Proposal і навички обробки заперечень клієнта, вибудовувати ефективну комунікацію з клієнтом для підписання договорів на взаємовигідних умовах.
Програма курсу
Як влаштований Presale та залучення клієнта
- Pre-Sale: етапи, механізм роботи.
- Організація: типи компаній, види Presale процесу.
- Перші кроки: Lead Qualification, потенційний обсяг робіт, підхід і flow комунікації.
- Запити: RFI. RFQ, RFP, RFB.
Готуємося до продажу
- Вимоги: Requirements elicitation, UML, StoriesOnBoard.
- Технічна кваліфікація проєкту: preliminary solution design та технічні обмеження.
- Оцінка: декомпозиція, альтернативи та ризики, узгодження ціни.
- Управління очікуваннями: типи клієнтів, маніпуляції, помилки.
Планування та бюджет
- Project Scope: Discovery, WBS, Feature List.
- Engagement-моделі: Fixed Price, Time & Materials, ODT, Outstaffing.
- Бюджет: планування, розрахунок, буфер.
- Ризики: технічні, процесні, бюджетні.
Керування Presale командою
- Presale команда: ролі, зони відповідальності, організація.
- Комунікація: Sales, Delivery і Project Manager-и.
- Результат: твердження з бізнесом і клієнтом.
- Tips & Tricks: як діяти, коли команда маленька.
Складання та презентація Proposal
- Executive Summary: кейс стаді та привабливість компанії.
- Needs: бізнес мета, драйвери і Project Scope.
- Solutions: Delivery Approach, архітектура та ризики.
- Pricing: команда, бюджет, додаткові витрати.
- Terms and Conditions, Risks, Appendixes.
- Затвердження: Sale Manager, Architecture, тех. фахівці, юристи, керівництво.
- Підготовка до презентації: формат, Dry-run, Tips & Tricks.
Презентація та робота із запереченнями
- Презентація: учасники, проведення, візуальна частина.
- Клієнти: типи, підходи, заперечення, up-sale.
- Заперечення: обробка, переконання, чесні маніпуляції.
- Передача проєкту в Delivery.
Особливості курсу
- Курс призначений для фахівців, які беруть участь в Pre-sale стадії: Project Manager, Sales Manager, BizDev Manager, Pre-Sale Coordinator, Delivery Manager, Solution Architect
- Навчитесь швидко і точно планувати, оцінювати проєкти, аргументувати терміни і суми
- Викладачі мають великий досвід у компаніях різних розмірів
- Персональні консультації по розвитку кар'єри
- Підтримка після завершення курсу
- Повернення коштів після другого заняття, якщо не захочете продовжувати
Викладачі курсу
- Олександр Крючков - Head of Presale в компанії Avenga
- Ольга Гром - Delivery Manager у Master Of Code Global
- Business Analyst
- Product Manager / Product Owner
- Project Manager
Курс дозволяє поглибити навички планування для Project Manager, Business Analyst, Product Manager. Після завершення навчання ви зможете самостійно збирати вимоги, прописувати план проєкту, визначати бюджет, складати P&L, рахувати ризики, створювати та працювати з проєктною документацією для замовників, інвесторів та команди.
Програма курсу
Основні техніки для швидкого збирання та аналізу вимог
- 3 рівні вимог, з якими вам потрібно працювати
- Основні техніки для збору вимог: інтерв'ю, фокус-групи, фасилітовані воркшопи
- Які зустрічі потрібно проводити з клієнтом залежно від цілей, яких хочете досягти?
- Як підготуватися до планування проєкту?
- Як написати чіткі та зрозумілі вимоги
Як оцінювати та планувати проєкт?
- 3 складові проєктного плану: активність, завдання, ресурси
- Як реалістично оцінювати проєкт?
- Як скласти розклад проєкту?
- Як правильно закласти в план буфер та резерв?
- Яка документація – "must have" будь-якого проєкту?
Як працювати з ризиками в IT-проєктах та продуктах?
- Основні підходи до категоризації ризиків на проєкті: коли який використовувати?
- Проактивні та реактивні стратегії ризиків
- Як сформувати бюджет з урахуванням ризиків
- Коли за ризиками криються можливості для компанії та як їх розпізнати?
- 4 кроки, які допоможуть вам планувати та контролювати ризики
Планування: основні етапи, інструменти, робота з ресурсами
- Як керувати комунікаціями проєкту: типи, процеси, план
- Вчимося аналізувати ресурси: Capacity, Velocity, Load Factor
- Як домогтися бажаного результату від субпідрядників
- За яким принципом розбивати проєкт на етапи?
- Як аналізувати ризики та працювати з ними?
- Легкість вашого майбутнього воркфлоу. Як це забезпечити?
- Інструменти планування: що та як використовувати?
Як розрахувати бюджет, щоб аутсорсингова компанія змогла заробити?
- Які рівні доступу до бюджету є у PM-а залежно від компанії
- Як враховувати ризики при складанні бюджету проєкту
- Як вибрати тип оцінки проєкту
- Де ви втрачаєте гроші явним і неявним чином
- З чого складається типова структура бюджету
Бюджетування – як керувати фінансами проєкту?
- Основні фінансові показники проєкту: що впливає на маржинальність?
- 4 основні білінг-моделі проєктів
- Як PM-у працювати з фінансами та маржинальністю проєкту
- Практика: розбираємо на прикладах усі необхідні PM-у документи
Техніки візуалізації для PM-ів
- Макро-візуалізація: VP, The Past, Present, Future Map
- Вчимося ілюструвати та пояснювати стейкхолдерам всю систему: MindMaps та Spider Maps, Swimlanes, CJM, Emotion Mapping
- Як показати команді очікувану поведінку системи: Flowcharts
- Інструменти, які допоможуть під час візуалізації вимог
Presales: розробка і продаж рішення для бізнесу
- Як працює процес presales в аутсорс компанії та роль PM у ньому?
- Як підібрати та скоординувати команду presales?
- Аналіз запиту на пропозицію та розуміння реальної потреби замовника
- Як вибрати тип контракту та моделі роботи із замовником?
- Навіщо потрібна discovery-фаза та як її продати?
- Як скласти успішний proposal-документ?
- Презентація пропозиції замовнику та наступні кроки
Як продати Agile клієнту? (відеозапис лекції)
- Артефакти трансформації
- Скрамбан: ролі, івенти та артефакти
- Переваги Scrum
- Як трансформуватися
Команди, які самостійно організовуються
- Scrum Team: зони відповідальності
- Рекомендації щодо формування Agile команд
- Storming, Norming, Performing, Adjourning
- Синхронізація цілей та бачення результату
- Рівні конфлікту у команді та способи управління конфліктом
Особливості курсу
- Для проходження курсу знадобиться базовий досвід в управлінні проєктами та знання англійської мови
- Чіткий алгоритм, як пройти всі етапи планування для успішного запуску проєкту
- Десятки готових прикладів
- Викладачі мають великий досвід у компаніях різних розмірів
- Персональні консультації по розвитку кар'єри
- Підтримка після завершення курсу
- Повернення коштів після другого заняття, якщо не захочете продовжувати
Викладачі курсу
- Дмитро Гацура - Head of PMO at LineUp
- Анна Лаврова - Agile Coach в Wemanity Belgium
- Павло Устінов - PM Officer в компанії Solar Digital
- Тетяна Карасьова - Project Manager at Smile
- Юлія Богатирьова - Project Manager at Murka
- Product Manager / Product Owner
- Project Manager
За 13 занять ви пройдете шлях від формування команди та побудови особистого бренду лідера — до проведення ефективних 1-to-1 і розв'язання конфліктів між співробітниками.
Програма курсу
Що має знати кожен керівник ІТ-командами
- Специфіка IT-команд. Основні та ключові ролі в типовій команді
- Формування команди в матричній організації
- Особливості IT-ринку. Види технічних та нетехнічних спеціалістів
- Переваги та загрози зовнішніх факторів, що впливають на IT-ринок
- Тренди IT-ринку та їхній вплив на управління командою
Як бути лідером, менеджером та "своєю людиною" для ІТ-команди
- Як мислити категоріями лідера
- Автентичність та особистий бренд лідера: як розвивати та складати бриф
- Які існують стилі лідерства та як впливають на продуктивність співробітників
- Ситуаційне лідерство. Модель Герсі-Бланшара
- Шкала вертикального розвитку лідера
- Soft & Hard skills лідера в IT
Лідерство, що базується на цінностях - Value-based leadership
- Цінності як фундамент для побудови ефективної команди
- Інструменти та підходи формування IT-команди на базі цінностей
- Що потрібно знати тімліду про кроскультурні цінності в роботі з командою та клієнтами
- Створення культури в команді
- Принципи лідерства, що базується на цінностях
Як сформувати ефективну ІТ-команду
- Яка вона - ефективна команда, та як її зібрати
- Життєвий цикл IT-команди за моделлю Такмана
- Стратегічний підхід до формування команд
- Залучення нових учасників команди:
- створюємо вакансію, яка зацікавить топових кандидатів
- проводимо співбесіди
Ролі в ІТ-команді
- Види командних ролей за Р. Белбіном
- RACI та РАЕІ моделі
- Робота зі слабкими та сильними сторонами команди
- Важливість критичного мислення в колективі
- Безперервне навчання
- Ground rules IT-команди
Досягнення цілей ІТ-командою
- Алгоритм постановки командних SMART-цілей
- Методи контролю команди: процесно-орієнтовані та орієнтовані на результат
- Інструменти для оцінки досягнення цілі: KPI та OKR
- Бонусна схема з використанням KPI та як її формувати
- Аналіз показників ефективності
Організація процесів та проєктний менеджмент
- Погляд на процеси та організацію з точки зору управління проєктами
- Лідер vs керівник проєктів: що необхідно знати
- Основи проєктного менеджменту згідно з PMI
- Трикутник Constraints
- Управління ризиками. Реєстр та робота команди з ризиків
- Планування та утилізація людських ресурсів
- Організація ресурсного пулу компанії
- Процесні фреймворки: Waterfall, Agile, Scrum, Kanban
- Роль команди в екосистемі управління проєктами
Комунікація ІТ-команди
- Внутрішні комунікації
- Норми внутрішньої та зовнішньої письмової комунікації
- Конструктивний фідбек: як давати та в якому форматі
- Моделі зворотного зв’язку: SARA model, BOFF, COIN
- 1-to-1: структура, важливість, етапи
- Командні заходи: тімбілдинг, sync-up зустрічі, активності, фідбек-сесії
- Формуємо скіл стресостійкості
- Вигоряння: стадії, способи виявлення та шляхи виходу
Тайм- та селф-менеджмент
- Розстановка пріоритетів: матриця Ейзенхауера
- Методика Getting Things Done - підвищення продуктивності та зниження стресу
- Планування робочого часу лідера та делегування задач
- Оптимальна організація робочого часу команди
- Прийняття рішень: інструменти й техніки
Загальний підхід до мотивації команди
- Види мотивацій: матеріальна та нематеріальна
- Залученість та лояльність співробітників
- Методи оцінки залученості та задоволеності команди: eNPS, пульс-опитування, опитування залученості
- Теорія Герцберга та Врумена
- Модель Девіда МакКлелланда
- Складання індивідуального плану розвитку, мотивації та залучення
Робота з конфліктами
- Як імплементувати зміни, щоб команда їх приймала
- Основні типи конфліктів та методи їхнього розв’язання
- Стратегія роботи з конфліктними ситуаціями
- Як правильно аналізувати конфлікти
Виклики, з якими зіштовхується керівник ІТ-команд
- Проблеми віддаленого контролю
- Робота в умовах невизначеності
- Управління командою та процесами в період турбулентних часів
- Проєктні кризи та антикризовий менеджмент
Q&A-сесія
Особливості курсу
- 20+ кейсів, 12 завдань, бізнес-ігри
- dream team
- Допомога ментора
- Сертифікат про проходження курсу
Викладачі курсу
Дмитро Іржицький - Delivery Director at SoftServe
Більше інформації- Project Manager
Навчишся працювати з командою, управляти не тільки проєктами, але й атмосферою в них, впливати на мотивацію так, щоб ніхто не горів. Зможеш працювати з розкладом та документацією з урахуванням специфіки проєкту. Дізнаєшся про актуальні інструменти й методології управління, а також про фішки таск-трекерів Jira та Confluence.
Програма курсу
Блок 1. Привіт геймдев
Що треба знати про геймдев
- Типи геймдев-студій. Особливості ринку
- Класифікація ігор: ключові жанри з точки зору розробки. Феномен постійної гібридизації жанрів. Openworld vs Linear
Основи геймдизайну
- Сore game loop: ланцюг дій, які повторюються знову і знову, як основний потік досвіду ваших гравців
- Визначальні елементи дизайну, які гра намагається перетворити на відчуття гравця
- Інструменти планування виклику для навичок гравця, для підтримки його залучення
Професії в геймдеві
- Геймдизайнери. Наративні дизайнери. Сценаристи. Аналітики
- Програмісти (Gameplay, Backend). Артефакти й ритуали програмістів. QA/QC
- Артдиректори. Концепт- і 3D-художники. Tech Art UX/UI-дизайнери. Саунд-дизайнери
- Левел-дизайн та левел-арт - у різних жанрах. Найкращі практики
- Управління та їхні рівні. Продюсери, креативні директори, продакт-оунери. Менеджери проєкту
Manager in a nutshell vs Manager in gamedev
- Довіра. Лідерство. Влада і вплив (effective & efficient)
- Знайомство та Q&A
Піпл-менеджмент
- З кого складається. Відмінність від групи
- Структури команд
- Механізми командоутворення
- Тімбілдінг
- Домашка: підготувати реагування на кожну з 5 вад команди за Ленсіоні.
Конференція
- Розбираємо та обговорюємо пройдений матеріал з 1 блоку
- Розбір кейса RACI в групах + Q&A
- Домашка: розбір кейса RACI
Блок 2. Продукт + Проєкт
Етапи створення гри
- Від концепту - до постпродакшену та успішного релізу
- Додатковий шар: ФПП, Альфа, Бета, Реліз
- Його величність препродакшн
Стратегія розробки та розвитку продукту
- ААА Premium. Метрики - універсальні та унікальні
- Система монетизації F2P та її основні метрики
Життєвий цикл геймдев-проєкту
- Як народжується проєкт: фази та етапи
- Різновиди життєвих циклів - обираємо потрібний
- Розшифровуємо Agile, Rolling wave, SKRAM, Kanban, Waterfall
Домашка:
- Запропонувати, яка з 4 базових моделей життєвого циклу найбільше підходить для різних напрямків робіт над грою
- Відповісти на запитання: чи має змінитись персональна методологія проєкту, якщо ситуація на ньому змінилася?
Agile та Scrum у геймдеві
- Agile: теорія та практика
- Scrum: методології та планування
- Ролі у scrum-команді
- Великі agile-фреймворки
Геймдев як бізнес
- Взаємодія з паблішером
- Особливості інді-проєктів
- Складнощі та виклики при роботі з паблішером
Розставляємо контрольні точки
- Вимоги та документація
- Розробка фіч та вимоги
- Декомпозиція
- Пріоритизація, розбір та декомпозиція завдань і багів
Що потрібно, щоби проєкт склався
- Робота з розкладом
- Діаграма Ганта
- Керування змінами
- Домашка: завдання на побудову критичного шляху та на Ганта з незвичайними залежностями
Конференція
- Розбираємо та обговорюємо пройдений матеріал з 2 блоку
- Домашка: розписати чек-лист методологій
Блок 3. Хард-скіли
Особливості тайм-менеджменту в геймдеві
- Тайм-менеджмент без пожеж
- Вчимося бути ефективними без стресу та вигорання
- Домашка: побудувати матрицю Ейзенхауера та власного робочого графіку
Підкорюємо таск-трекери
- Сила Jira та Confluence
- Робота з беклогом та правила "Jira-гігієни"
Чисто Jira. Основи адміністрування
- Вчимося налаштовувати та адмініструвати систему
- Домашка: створити sample project data, імпортувати, на її підставі відрізати/сконфігурувати щось
Все про ігрові рушії
- Системи контролю версій
- Коли, як і для чого використовувати Git-flow
Блок 4. Софт-скіли
Ху із Ху в команді
- Метапрограми, характери й темпераменти
- Вивчаємо типи особистості: концепція PAEI, методика ЗМІЛ, модель DISC
Як побудувати вдалу комунікацію в команді
- Як підтримувати й надихати команду
- Вчимося давати конструктивний фідбек
Конференція
- Комунікації та фідбек
- Домашка: оформити фідбек відповідно до запропонованих ситуацій та розглянутих на занятті методів
Збір інформації
- Прийняття рішень (колективні + індивідуальні методи)
- Діаграма Ishikawa
- SWOT-аналіз
Конфлікти = можливості: як вийти з них без втрат
- Природа конфліктів та чому не варто їх боятися
- Як передбачити й розв'язати конфлікт
Як менеджерити, щоб усім було в кайф
- Про (де)мотивацію команди: ключі та підводні камені
- 5 основних теорій мотивації
- Практичні методи
Що далі?
- Q&A та обмін враженнями
- Проходження співбесід і тестові завдання
- Перший робочий день: що робити та як себе поводити
Після курсу:
- Розумієш специфіку сфери та маєш базовий скілсет для старту в геймдеві. Аналізуєш метрики та приймаєш ефективні рішення на етапі запуску проєкту. Мотивуєш команду і залишаєшся в ресурсі
- Орієнтуєшся у Scrum, Kanban, RUP, Waterfall та жонглюєш ними на практиці. Юзаєш таск-трекери та вибудовуєш процеси в команді. Розбираєшся в основних типах документації та складаєш роадмап проєкту
- Приймаєш рішення на основі аналізу даних та впевнено плануєш графіки. Трекаєш та аналізуєш результати проєкту. Оцінюєш ефективність команди та знаходиш зони зростання.
Викладачі курсу
Андрій Годар - Project Manager at GSC Game World
Більше інформації- Project Manager
Курс для бажаючих опанувати професію проджект-менеджера в IT-сфері. Під час навчання пройдете увесь шлях проєктного управління на реальному кейсі: навчитеся запускати проєкт, розрахувати його тривалість та бюджет, використовувати метрики для контролю реалізації, керувати завантаженістю та продуктивністю команди, збирати вимоги та складати основну документацію, будувати комунікацію із замовниками.
Програма курсу
Роль PM та інші ролі в IT
- Цілі, завдання та функції PM в IT.
- Інші ролі в IT (розробник, тестувальник тощо).
- Зони відповідальності інших ролей.
- Метрики ефективності PM.
- Hard & soft skills для РМ.
Основи управління проєктами
- Що таке проєкт, продукт, процес в ІТ.
- Специфіка управління проєктами в IT: різниця між звичайним проєктом та ІТ-проєктом.
- Цілі, атрибути та задачі IT-проєкту.
- Критерії успішності проєкту, життєвий цикл IT-проєкту.
З чого починається ІТ-проєкт
- Project Charter як основний документ на даному етапі.
- Рішення про старт проєкту: план дій для запуску.
- Основні етапи проєкту та переходи між ними.
- Проєктний kick-off, або перша зустріч з учасниками та замовниками проєкту.
- Як зібрати ключові артефакти на початковому етапі.
Моделі, фреймворки та методології управління
- Перехід від Waterfall до Agile.
- Чому Scrum – це революційний підхід (і як працювати за Scrum).
- Що важливо знати про Kanban, Lean, XP.
- Як масштабувати проєкт.
Планування проєкту
- Ключові секції Project Management Plan документа:
- Quality Management;
- Risk Management;
- Budget Management;
- Communication Management;
- Schedule Management;
- Scope Management;
- Resource Management;
- Планування та оцінювання.
- Види оцінок: bottom-up, analogous, three point.
- Створення WBS.
Команда
- Керівник проєкту та його задачі.
- Як формувати команди; визначення необхідних спеціалістів для реалізації проєкту.
- People Management (мотивація, управління конфліктами, переговори, 1-on-1, feedback).
Проєктна документація та репортинг
- Артефакти проєкту, основна проєктна документація (business case, project handbook, decision log).
- Основні метрики проєкту: productivity, engineering, quality, scope, schedule, project team, efforts/estimations.
- Як створювати статус-звіти.
Інструменти ведення проєкту
- Інструменти проєктного менеджменту: Gantt, Jira, Confluence, Trello.
- Трекінг задач: безкоштовні та платні опції для РМ.
- Excel (Google Sheets) як заміна більшої частини інструментів на початковому рівні.
- Інструменти для зберігання домовленостей.
- Відображення роадмапу для проєкту.
Управління розкладом
- Види планування розкладу.
- Різні типи залежностей між пунктами розкладу.
- Контроль за дотриманням розкладу.
- Critical Path.
Управління обсягом та змінами проєкту
- Збір та аналіз вимог до проєкту.
- Вимоги у методологіях Waterfall та Agile (детальна специфікація та формат User Story).
- Робота зі змінами на проєкті.
- Функціональні та нефункціональні вимоги проєкту.
Оцінювання та бюджет проєкту
- Методи фінансового оцінювання проєктів.
- Бюджетування та фінансовий моніторинг.
- Створення baseline.
- Різні види буферів.
Взаємодія із замовником та управління комунікацією на проєкті
- Зовнішня комунікація.
- Ескалація: коли та як застосовувати.
- Stakeholders Management.
- Створення плану комунікацій.
- RACI-матриця.
- Види контрактів.
- Engagement-моделі.
Управління ризиками в проєкті
- Що таке ризик у проєктному управлінні.
- Виявлення та пріоритезація ризиків.
- Формування плану управління ризиками.
- Як створити ризик-лог.
- Що таке issue; основні відмінності видів ризику.
Управління якістю
- Внутрішня та зовнішня якість продукту.
- Тестування результату проєкту: показуємо замовнику якість роботи.
- Перевірка на відповідність вимогам проєкту та валідація.
- Підготовка продукту до запуску та передача замовнику.
Закриття ІТ-проєкту
- Визначення завершеного проєкту.
- Як провести підсумкову нараду.
- Як закрити всі процеси та розпустити команду.
- Перехід на підтримку та процесне управління.
Особливості працевлаштування
- Основні тенденції ринку проджект-менеджменту.
- Як вибрати вакансії.
- Складання резюме та підготовка до співбесіди.
- Створення профілю в LinkedIn.
Особливості курсу
- Курс складається з 16 онлайн занять, які проходять по вівторкам і четвергам
- Особистий зворотний зв'язок від викладача та методиста
- Доступ до матеріалів залишається назавжди
- Сертифікат після закінчення курсу
Викладачі курсу
Артем Шаповал - Project Management Director у ІТ-компанії зі списку S&P 500, має сертифікацію PMI (CAMP і PMP).
Більше інформації- Project Manager
Курс розрахований на Middle Project Manager-ів із досвідом роботи від трьох років. Під час навчання ви перейдете на новий рівень: навчитеся повністю керувати проєктом, процесом та іншими менеджерами, підбирати структуру команди та фреймворк для проєкту, складати Project Proposal, що дозволить претендувати на посаду Senior Project Manager.
Програма курсу
Чи можеш стати Senior PM? Тестування знань студентів курсу.
- Рівні кваліфікації PM-ів.
- У чому полягає робота Senior PM та як їм стати.
- Специфіка роботи Senior Project Manager у різних компаніях.
- Зона відповідальності і типові завдання.
- Необхідні навички та знання.
- Тестування студентів курсу.
Плануємо проєкт на 6 місяців і більше. Робимо так, щоб реліз відбувся вчасно
- Підбираємо ефективні методи отримання оцінок трудомісткості завдань для вашої ситуації: сторі поінти (порівняльна оцінка + planning poker), годинник (PERT-метод, кількісна оцінка ризиків).
- Використовуємо велосіті та фокус-фактор для розрахунку часу виконання проєкту.
- Враховуємо залежності між завданнями/елементами беклогу.
- Будуємо Roadmap проєкту з урахуванням бізнес-цілей клієнта і всіх необхідних технологічних фаз.
- Розробляємо структуру команди проєкту для колективу 50+ осіб.
- Відстежуємо та коригуємо прогрес з урахуванням зміни скоупу.
Комунікація ризиків на проєкті: підготовка, атрибути, клієнти
- План підготовки до управління ризиками.
- SWOT аналіз при ідентифікації ризиків.
- Атрибути реєстрації ризику.
- Комунікація з клієнтом та управління очікуваннями.
Обираємо оптимальний фреймворк і тип контракту для будь-якому проєкту
- Engagement-моделі і зони відповідальності PM-а (Fixed-Price, Time and Materials, Staff Augmentation).
- Вибір моделі і контракту для проєкту.
- Вибір процесного фреймворку для проєкту (Scrum/Kanban/SAFe тощо).
- Перехід від фреймворка до фреймворка.
- Специфіка роботи з жорсткими комітментами (fixed-price і не тільки).
Як PM-у керувати фінансами проєкту: бюджет, витрати і маржинальність
- Основні фінансові показники проєкту в аутсорсингу (DPM, GM, Labour Margin).
- Білінг-моделі проєктів.
- Відповідальність PM-а за фінансові показники.
- Типові завдання PM-а з управління фінансами проєкту: підтримка прийнятного рівня GM, оптимізація витрат, збільшення маржинальності шляхом зміни композиції команди.
Працюємо зі змінами так, щоби релізитися і без конфліктів
- Управління змінами скоупа і зона застосування Agile-технік
- Практичні інструменти для управління змінами скоупа: реєстр змін, імпакт-аналіз і не тільки
- Оновлення прогнозу дати релізу та переговори з клієнтом
Спілкуємося зі стейкхолдерами – репортинг та ескалації
- Мистецтво балансувати між інтересами клієнта і роботодавця.
- Ефективний проєктний репортинг "how to" – контент і структура звіту, періодичність, врахування інтересів різних стейкхолдерів.
- Ескалації – причини і методи роботи, "якщо трапилося".
- Запобігання ескалацій за допомогою комунікаційних технік і побудови ефективної governance-моделі проєкту.
Як керувати іншими РМ-ами: синхронізація, контроль, мотивація
- Завдання і KPI менеджера програми.
- Підходи до синхронізації на проєктах: планування, звітність, релізи.
- Практичні інструменти управління програмою: документи, зустрічі, контакти.
- Прогнозування ресурсів і фінансів при роботі з іншими департаментами.
- Підводні камені при роботі з іншими менеджерами.
Проводимо presales стадію: налаштування, документи, заперечення клієнтів та команди
- Основні задачі та етапи процесу Presale.
- Роль PM-а в Presale.
- Зміст і формат документу Project Proposal.
- Робота з запереченнями Sales відділу та Engineering-а.
Робимо своє життя простішим за допомогою Jira
- Планування релізу за допомогою діаграми Гантта.
- Побудова і відстеження Roadmap в Jira.
- Питання і кейси студентів.
Особливості курсу
- Курс розрахований на IT-менеджерів із досвідом роботи від трьох років та рівнем Middle, які хочуть розвиватися далі
- Рівень складності – високий
- Новий рівень вирішення задач
- Практика на воркшопах
- Підтримка після завершення курсу
- Повернення коштів після першого заняття, якщо не захочете продовжувати
Викладачі курсу
- Олександр Крючков - Head of Presale в Avenga
- Андрій Дорін - Project Manager в Qulix Systems
- Іванка Рурич - Senior PM в Avenga
- Дмитро Лєсов - Head of PMO в Beetroot
- Project Manager
Курс для тих, хто хоче опанувати професію Project Manager в IT. Під час проходження курсу вас навчать основам Jira, опануєте її інструменти та функціональність, пропрацюєте весь життєвий цикл проєкту в Jira на практиці, включаючи управління командою та аналіз звітів.
Програма курсу
Налаштування та функціональність Jira
- Що таке Jira? Її переваги та секрет популярності
- Редакції Jira. Порівняння можливостей платної та безплатної редакції
- Необхідний сетап профілю
- Основна інформація щодо створення проєкту. Шаблони проєктів. Коротко для методології Scrum та Kanban. Типи проєктів PMT та PMC
- Jira для Користувача, Менеджера, Адміна – у чому різниця
- Інтерфейс Jira. Навігація у проєкті. Навігація по завданням. Створення завдань
- Epic vs Story vs Task vs Subtask: різниця та стратегії застосування
Робота із завданнями
- Детально про Scrum і Kanban методології в Jira
- Дошки (Boards)
- Створення необхідних атрибутів/артефактів завдання
- Оцінка завдань (grooming)
- Робота з беклогом
- Управління спринтами, релізами
Контролювання ходу проєкту
- Пошук завдань: базовий, розширений
- Сила мови JQL
- Отримання нотифікацій
- Активна фаза спринта, прийняття рішень
- Моніторинг та контроль спринта на дашбордах
Розширені налаштування Jira: workflow, screen, custom fields
- Налаштування воркфлоу
- Управління доступом
- Ролі у команді
- Плагіни
Особливості курсу
- Курс для бажаючих опанувати професію Project Manager
- Рівень складності – базовий
- Підтримка під час навчання та допомога після завершення курсу
- Викладачі мають досвід роботи з Jira у реальних проектах
- Підготовка до співбесіди та проходження тестових завдань
- Рекомендаційний лист від спікерів курсу для найкращих студентів
- Повернення коштів після першого заняття, якщо не захочете продовжувати
Викладачі курсу
- Ірина Марусяк - Senior PM at SoftServe
- Дмитро Гацура - Head of PMO at LineUP
- Business Analyst
- Product Manager / Product Owner
- Project Manager
Досвідчені фахівці навчать, як налаштувати Jira під себе та автоматизувати рутину через плагіни. Під час навчання ви опануєте просунуті можливості Jira та її плагінів, здобудете навички кастомізації проекту під себе та свою команду, навчитесь автоматизувати рутинні процеси, працювати з JQL запитами.
Програма курсу
Управління проєктом: backlog, оцінка, робота з командами
- Завдання: epics, мітки, коментарі, примітки
- Backlog – грамотно плануємо ітерації та релізи
- Estimates: оцінка, бюджет, результат
Пошук задач та кастомізація простору в Jira. Фільтри. Дашборд. JQL
- Завдання: розширений режим пошуку та контроль
- Фільтри: створення, передплата, спільне використання
- JQL запити: функції, оператори, приклади
- Dashboard – зручний перегляд пріоритетних завдань та змін щодо них
Робота з Confluence. Синхронізація з проєктами у Jira
- Артефакти: компоненти та структура
- Шаблони: створення та використання проєктної документації
- Розширення та аддони – що вибрати для маленької та економної команди або для великого Enterprise
- Tips&Tricks по роботі з Confluence
Розширене адміністрування: workflows, screens, custom fields, permissions
- Custom attributes – складні елементи для складних проєктів
- Permissions – налаштовуємо доступи так, щоб кожен користувач бачив лише релевантну інформацію
- Notifications: схеми, emails, команда та клієнт
Планування та моніторинг великих команд у великих компаніях
- Big Gantt – створюйте акуратні гнучкі дорожні карти високого рівня
- Structure – упорядковуйте та переглядайте свої проєкти з гнучкою ієрархією та функціями електронних таблиць
- Робота з кількома командами – як контролювати всіх через Tempo Planner та автоматизація з Timesheet
Найкращі практики використання вбудованої автоматизації та плагінів
- JWT – Вирівняйте свої робочі процеси, щоб позбавитися повторюваної та ручної роботи
- Script Runner – автоматизуйте робочі процеси та завдання, розширюйте можливості Jira та покращуйте UX за допомогою скриптів Groovy та JQL
- Automation – Автоматизуйте будь-яке завдання або процес за пару клацань мишею та отримуйте миттєві нотифікації у Slack
Візуалізуємо стан проєкту у звітах та аналізуємо поточний стан
- EazyBI - Аналізуйте та візуалізуйте, налаштовуєте інтерактивні звіти, налаштовані формули
- XPorter - Експортуйте інформацію про проєкт у PDF, Excel, Word та більше 10 інших форматів
- Rich Filters- Інтерактивні та динамічні інформаційні панелі Jira
Плагін - Structure: планування, візуалізація, аналітика
- Формування roadmap з будь-яких типів задач, а не лише з епіків
- Візуалізація ієрархічної структури робіт будь-якої складності
- Відображення задач на таймлайні. Враховуємо календарі, відпустки, часткову зайнятість та залежності між задачами
- Аналіз навантаження на членів команди та resource leveling
Особливості курсу
- Курс для досвідчених менеджерів та бізнес-аналітиків
- Рівень складності – середній
- Підтримка під час навчання та допомога після завершення курсу
- Викладачі мають досвід роботи з Jira у реальних проєктах
- Повернення коштів після першого заняття, якщо не захочете продовжувати
Викладачі курсу
- Ірина Марусяк - Senior PM at SoftServe
- Артем Жавроцький - Senior Project Manager в компанії SoftServe
- Дмитро Гоцура - Head of PMO at LineUp
- Олександр Ботнар - Senior Project Manager
- Карина Бережна - Project Manager в компанії Onix
- Product Manager / Product Owner
- Project Manager
Курс для тих, хто хоче навчитися ефективно проводити зустрічі та допомагати групі екологічно діяти в нестандартних чи конфліктних ситуаціях.
Програма курсу
Фасилітація та її можливості
- Що таке фасилітація
- Які завдання можна вирішити за допомогою фасилітації
- Як легалізуватися в групі як фасилітатор
- Нейтральність фасилітатора і що робити, якщо тобі таким не вдається бути
Теорія групового прийняття рішень
- Що таке ромб групового прийняття рішень та як будувати зустрічі навколо нього
- На які чинники треба зважати фасилітатору під час дизайну зустрічей
- Як зробити базовий дизайн відповідно до трикутника фасилітатора
Техніки фасилітації
- Початок зустрічі, стадія генерації ідей
- Онлайн-інструменти та техніки для спільної роботи
- Вибір ice-breakers залежно від рівня зрілості групи
- Структурування та пріоритезація ідей
- Генерування та впорядкування ідей за допомогою методів пріоритезації
- Голосування та закриття зустрічі
- Як проголосувати онлайн та офлайн
- Як завершити зустріч та домовитися про наступні кроки
- Як застосовувати техніку Lean Coffee
Дизайн складних зустрічей
- Закріплюємо на практиці
- Проєктуємо зустрічі за кейсами
- Аналізуємо приклади онлайн та офлайн зустрічей
Liberating Structures та інші шаблони фасилітації
Аналізуємо обрані шаблони й визначаємо, де доречно їх застосовувати
Робота з різними типами особистостей
- Які бувають типи особистостей:
- мовчуни
- нерішучі
- токсичні
- агресивні
- зірки
- Як взаємодіяти з різними типами й переманити їх на сторону світла
Нештатні та конфліктні ситуації
- Умови, за яких варто зупиняти зустріч
- Універсальний інструмент для втручання фасилітатора
- Інструменти медіації в роботі фасилітатора конфліктів
- Закріплюємо на практиці: фасилітуємо за кейсами
Зустрічі один на один
- Як треба й не треба проводити зустрічі
- Як надавати коригувальний фідбек
- Ретроспективні зустрічі та зустрічі для аналізу проблем
- Техніки. типові формати
- Практика проведення зустрічей 1:1
Професійний розвиток фасилітатора
Як фасилітатору розвивати свої навички поза курсом.
Особливості курсу
- Вебінари
- Real-life завдання
- Курсовий проєкт
- Регулярний фідбек
- Сертифікат за здобутки
- Можна повернути кошти протягом 14 днів від початку курсу
Викладачі курсу
- Олена Кізіменко - Scrum Master та Agile Coach в Kyivstar.Tech
- Катерина Калиняк - Scrum Master та Agile Coach в Kyivstar.Tech
- Project Manager
Курс для людей, які хочуть опанувати професію IT Project Manager. Програма курсу має досить велику кількість практичних занять, які допоможуть краще зрозуміти теоретичну частину, а також дати вміння та навички, які необхідні у повсякденній роботі менеджера. На заняттях будуть розглянуті основні теми стандарту PMBoK з акцентом їх практичне застосування, Agile-маніфест і SCRUM Guide, загальноменеджерські практики та особливості їх застосування.
Програма курсу
Вступна частина
- Огляд змісту курсу.
- Типи IT-компаній.
- Моделі контрактів.
- Проект та операційна діяльність.
- Структура команди.
- Хто такий керівник проекту.
- SDLC.
- Практичне заняття – огляд індивідуальних проектів.
PMBoK
- Огляд PMBoK.
- Статут проекту.
- Робота зі стейкхолдерами.
- Робота із змістом проекту.
- Декомпозиція змісту проекту.
- Практична робота.
- Оцінка тривалості проекту.
- Розклад проекту.
- Практична робота.
- Методи ущільнення розкладу.
- Допущення.
- Ризики проекту.
- Критерії приймання.
- Управління змінами.
- Управління комунікаціями.
- Практична робота.
Agile
- Agile Manifesto.
- Огляд Scrum guide.
- Користувацькі історії.
- Оцінка розміру історій користувача.
- Story points.
- Розмір команди.
- Ретроспектива та інші активності.
- Нюанси застосування Scrum.
- Практична робота.
Загальний менеджмент
- Мікроменеджмент і делегування.
- Огляд підходів мотивації.
- People management.
- Підсумкове заняття.
Заліковий блок
- Захист проектів.
- Іспит.
Особливості курсу
- Заняття проходять у вечірній час
- Практика на реальних проєктах
- Викладачі – практикуючі фахівці у сфері ІТ
- Підтримка під час та після навчання
- Свідоцтво про закінчення курсу
Викладачі курсу
Владислав Кондратюк - Project Manager у TransferRoom.
Більше інформації- Project Manager
Ви отримаєте рекомендації та інструменти, необхідні для ефективного керівництва у віддалених середовищах із розподіленими командами. Ви дізнаєтеся, як SAFe допоможе вам покращити якість, продуктивність, залучення співробітників і час виходу на ринок.
План курсу
Під час курсу учасники дізнаються:
- Як створити Team and Technical Agility та організувати потік вартості
- Як об'єднати великі організації навколо чітких спільних цілей
- Як успішно брати участь у критичних заходах SAFe, таких як PI Planning
- Як впровадити клієнтоорієнтоване мислення
Чому курси проводяться англійською мовою?
Ми проводимо курси англійською мовою, щоб якнайкраще підготувати вас до сертифікаційного іспиту, адже ви складатимете його англійською мовою. Викладання англійською дозволяє ознайомити вас з міжнародною термінологією та готує до завдань іспиту, підвищуючи вашу готовність та впевненість.
Чому варто отримати сертифікат Safe?
Сертифікація SAFe дозволить вам ознайомитися з Scaled Agile-фреймворком, а також надасть всі необхідні знання та навички для його успішної реалізації. Ця сертифікація підтверджує вашу експертність та гарантує, що ви залишаєтеся в курсі останніх методологій та практик SAFe. Понад 50% інструментів та технік, які представлені в фреймворку SAFe, можуть бути використані незалежно від Agile-підходу вашої організації.
Особливості курсу
- Тривалість - 15 годин
- 5 модулів по 3 години 13:00-16:00
- Мова викладання - англійська
- Формат - онлайн
Викладачі курсу
- Anton Voronko - Senior Agile Consultant at SoftServe
- Tetiana Ostroverkh - PMO Competence Manager at SoftServe
- Project Manager
На курсі вивчається управління проєктами та він буде корисним для тих, хто прагне розвиватися у сфері IT або мріє створити власний технологічний проєкт. У програмі курсу розглядаються різновиди проєктів, методи оцінки ризиків, а також особливості роботи з клієнтами та командою. Цей курс надасть вам необхідні знання і навички для успішної реалізації проєктів у технологічній галузі.
Програма курсу
Основи Project management
- Project management
- Знайомство та план курсу
- Хто такий проджект менеджер?
- Типи компаній на ІТ ринку
- Основні ролі в процесі розробки
- Представники зі сторони клієнта
- Учасники зі сторони компанії виконавця
- SDLC
- Життєвий цикл проєкту
- Участь різних ролей на різних етапах проєкту
- Документація проєкту
- Види документації
- Must-have документація
- Інша документація проєкту
- Підходи розробки ПЗ
- Моделі, методології та фреймворки розробки ПЗ
- Стейкхолдери
- Хто такі стейкхолдери?
- Співробітництво зі стейкхолдерами
- Управління комунікаціями на проєкті
- План комунікацій на проєкті
- Основні бар'єри ефективної комунікації
- Ескалація
- Збір вимог від клієнта
- Що таке вимоги?
- Підходи збору вимог
- Типи документів для опису вимог
- Керування об'ємом роботи на проєкті
- Створення WBS
- Структура беклога продукту
- Пріоритизація беклогу
- MVP продукту
- Техніки оцінювання роботи на проєкті
- Незапланована робота
- Керування ресурсами, робота з командою
- Набір команди
- Стадії формування команди
- Типи ресурсів
- Мотивація команди
- Види мотивації
- Інструменти визначення мотивації співробітника
- Встановлення персональних цілей та особистого плану розвитку
- Збереження команди
- Управління бюджетом проєкту
- Бюджет проєкту
- Типи контрактів
- Дохідність проєкту
- Керування розкладом і часом в ІТ проєкті
- Тайм-менеджмент
- Дорожня карта проєкту
- Делегування
- Керування якістю в ІТ проєкті
- Якість
- Баги
- Якісний код
- Підходи пошуку кореня причин або проблем
- Пошук основної причини виникнення проблеми
- Техніки, що використані в Root cause analysis
- Керування ризиками в ІТ проєкті
- Ризик і проблема
- Джерела ризиків
- Робота з ризиками
- Облік ризиків
- Конфлікт-менеджмент та кризис-менеджмент
- Конфлікт
- Техніки рішення конфліктів
- Агресія та методи роботи з нею
- Ведення бесіди та вірне завершення бесіди
- Лідерство
- Стилі лідерства
- Лідер vs Менеджер
- Лідерство
- Стилі лідерства
- Лідер vs Менеджер
- KPI метрики
- Що таке KPI?
- Must-have метрики на проєкті
- КРІ репорти
- Jira / Confluence
- Знайомство з продуктами компанії Atlassian
- Знайомство з Jira
- Знайомство з Confluence
- Технічний блок
- Базові технічні поняття
- QA
- Front-end
- Back-end
- DevOps
- Databases
Дипломний проєкт
Особливості курсу
- Заняття в режимі онлайн-трансляції
- Доступ до матеріалів в особистому кабінеті після закінчення навчання
- Навчання зосереджене на практиці
- Постійний фідбек від викладача
- Сертифікат після успішного закінчення навчання
- До шостого заняття ви можете повернути 100% внесених за навчання коштів
- Бонуси курсу:
- тренінги з проходження співбесіди та складання резюме з HR-фахівцем компанії
- тестова співбесіда з технічним фахівцем
Викладачі курсу
- Артем Лінник - Project Manager at DataArt
- Валерій Борзов - Delivery Manager at Code IT
- Анастасія Серб - Senior Project Manager at SoftServe
- Кирило Монюшко - Team Lead Business Analyst at Capgemini Engineering
- Вікторія Зленко - Project Manager at Playtika
- Антоніна Сметаніна - Senior Project Manager at Isobar
- Олександр Костиця - Software Development Manager at Ecentria
- Валерій Іванов - Project Manager at 3DLOOK
- Анастасія Сіренко - IT Program Manager at SoftServe
- Олександра Рязанцева - Chief Product Owner at datango
- Наталія Ангелова - Project Manager at VisiQuate
- Богдан Лікар - Senior Project Manager at SoftServe
- Олександр Вербецький - Engineering Manager at GlobalLogic
- Андрій Скоромний - Delivery Manager at Promova
- Антон Воронько - Senior Agile Consultant at SoftServe
- Євген Новик - Project Manager at EPAM
- Сергій Сагайдак - Project Manager at Luxoft
- Олексій Четверіков - Project Manager, Business Analyst at PixelTeh
- Анастасія Лопачук - Product Owner / Project Manager at Favbet
- Ірина Сальникова - Project Manager at Plan A technologies
- Мері Мовсісян - Senior Project Manager at PandaDoc
- Каріна Хомутова - Project Manager/PM Lead
- Ліана Солкарян - Senior Project Manager
Сторінки
Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.
Відгуки про курси

Ми не тільки отримали теоретичні знання, а й багато практикувалися на реальних проєктах, що допомогло нам краще розуміти, як працює менеджер проєктів в IT і як застосовувати отримані знання на практиці.

Закінчила курс «Менеджер проєктів» . Однозначно рекомендую всім, навчання відбувається в тренажері, який дуже зручно влаштований, інформація подається зрозуміло і системно, дійсно подобається і цікаво вчитися!

За підсумками курсу з'явилося розуміння, чим займається менеджер проєктів насправді, і є відчуття, що тепер можеш приступати до роботи за новою професією, до якої раніше не мав стосунку.

Заплатила $600 за дуууже стислу версію безкоштовного курсу із Courser. Купа непотрібних слів і води. Підтримка жахлива. Не розумію звідки в організації стільки позитивних відгуків. Не рекомендую звʼязуватися зі школою.
