Проходив курс Продукт Аналітики від Лілі Луценко.
Приємна компанія - максимальна зацікавленість в студіозисі, цікавий і живий курс, не неудний лектор.
Курси Business Analyst
- Business Analyst
Курс розрахований на людей, які хочуть опанувати професію Product Analyst. На заняттях ви навчитесь обирати потрібні для вашого продукту метрики та фреймворки, а також використовувати їх у комплексному поєднанні, виводити дані з джерел та візуалізувати їх у Google Data Studio, а також аналізувати різні типи графіків у Amplitude, опануєте навички фінансового аналізу та планування, навчитесь враховувати попередню динаміку показників для якісного прогнозування.
Програма курсу
Вступ до продуктової аналітики. Інструменти та підходи
- Роль продуктового аналітика у бізнесі
- Продуктовий менеджер та продуктовий аналітик: навіщо працювати в парі та коли потрібно розділяти дві ролі. Продуктові команди
- Продуктові дослідження: цикл продуктової розробки, дослідження, ринковий аналіз
- Огляд на основні інструменти аналітики: Amplitude, Mixpanel, Firebase, Google Analytics, Hotjar/Clarity
- Інструменти для дослідження конкурентів: App Annie, Similarweb
Базові метрики продукту
- Як визначити метрику North Star для продукту
- Кроки побудови метрик продукту, визначення оптимальної метрики
- Приклади неправильних метрик, типові помилки
- Які стандартні метрики зазвичай використовують (Retention, NPS)
- Якісні (LTV, ARPU) та кількісні (New Users, MAU, DAU) метрики продукту
- Взаємодія команди з аналітикою
- Документація аналітиків, продуктова аналітика в IT-продуктах
Дерево метрик, визначення похідних показників
- Як побудувати дерево метрик
- Піраміда метрик: від бізнес-метрики до моніторингу (Revenue, Margin, Loyalty, Value, Quality, Marketing Success)
- Метрики бізнесу: визначення показників ефективності продукту, воронки продажів, пошук точок зростання
- Маркетингова аналітика: Cost, Impessions, Clicks, CTR, CPC, CPA
- AARRR-фреймворк: 5 показників, які впливають на розвиток бізнесу
- Трохи про Growth Hacking
Основи статистичного аналізу
- Основи статистичного аналізу: середня, медіана, квантиль, процентиль
- Кореляція та причинно-наслідковий зв'язок
- Типові математичні та статистичні завдання на конкретних кейсах
- Сегментація за цінністю: RFM-аналіз
- Практика на занятті: розв'язання задач зі статистики на розуміння теорії
Клієнтські дані. Сегментація та когортний аналіз
- Навіщо потрібна сегментація. Основні типи сегментації клієнтів
- Сегментація потреб користувачів. Поведінкова сегментація
- Когортний аналіз. Поведінкова сегментація
- Customer profiling, segmentation personas development. Метод персон, сценарії, інструменти для роботи з користувачами в рамках продукту та інтерфейсу
Фінансове планування
- Змінні та результуючі показники для фінансового планування
- Як враховувати попередню динаміку на нові фактори під час прогнозування
- Точки зростання компанії
Фінансовий аналіз
- Unit Economics (LTV, CAC, LTV/CAC)
- P&L: Revenue, COGS, Gross Profit, Operating Expenses, EBIT
- Ключові метрики для SaaS-компаній (MRR, Expansion, Reactivation, Contraction, Churn, NDR)
Планування та оцінювання A/B-тестів
- Що таке A/B-тест і коли варто проводити А/B-тести
- Навіщо потрібний А/А-тест?
- Дизайн A/B-тесту за допомогою Google Optimize, Firebase та аналогів: етапи запуску, висунення продуктових гіпотез, результати
- Основна та Health-метрики у тесті
- Обмеження та складні кейси А/B-тестування
- Як зібрати результати?
- Коли ухвалювати рішення щодо тесту: проблема підглядання
- Чому результат тесту постійно змінюється: статистична значущість та довірчі інтервали
- Через що змінилася метрика: поведінковий аналіз
Web- та app-аналітика
- Аналіз ефективності сайту та мобільних застосунків
- Інструменти вебаналітики: Google Tag Manager, Hotjar, OWOX BI
- Аналітика мобільних застосунків. Firebase, AppMetrica, Adjust, Amplitude
- Основи та базове налаштування
- Семплінг даних. Обмеження GA
- Налаштування облікового запису та уявлень Google Analytics
- Сегменти користувачів та події користувача
- Налаштування цілей та їхнього відстеження через воронку
- Робота з UTM-мітками
Підходи до аналізу окремих фіч
- TARS framework
- Внесок окремих фіч у фінансові результати компанії
Робота з GA4 та GTM
- Робота з подіями (events), best practice із документації
- Налаштування цілей та їхнього відстеження
- Тестування в режимі реального часу
- Користувальницькі змінні
- USER_ID-налаштування Google Analytics
- Огляд основних звітів GA
- Що таке асоційовані конверсії та як перевірити їхню цінність
- Імпорт та експорт даних
User Retention and Lifecycle
- Що таке Retention. Зв'язок з Product-Market Fit
- Як оцінити повернення користувачів у продукт
- Різні види візуалізацій Retention
- Інсайти з Retention по ринку; який Retention вважається хорошим
- Про Lifecycle Framework та його зв’язок з Retention
- Як сегментувати користувачів за їхнім циклом життя у продукті
- Як використовувати Lifecycle Framework для покращення продукту
Репортинг та побудова дашбордів. Робота з Google Data Studio. Частина 1
- Порівняння Power BI, Tableau, Google Data Studio
- Джерела даних: BigQuery, Ads Cabinets, GA4
- Ознайомлення зі структурами даних, в яких зберігається інформація. Як знайти потрібні дані?
- Налаштування Google Data Studio
- Зв'язок та налаштування різних джерел даних
- Типи графіків у Google Data Studio, можливості візуалізації
- Створення дашборду з ключовими метриками продукту
Репортинг та висновки через дашборди. Робота з Google Data Studio. Частина 2
- Планування стратегії розвитку продукту, складання звітності за результатами аналітики та проведеної роботи (яка може бути проєктна документація, як користуватись автоматичними звітами)
- Як знаходити інсайти з даних на дашборді
- Нормалізація даних
- Кореляція та регресія. Умови застосування коефіцієнта кореляції
- Пошук аномалій у даних
Особливості курсу
- Курс складається з 14 живих онлайн занять
- Закріплення отриманих знань на практиці
- Особистий фідбек від викладачки
- Сертифікат після закінчення курсу
Викладачі курсу
- Лада Кліщенко - Head of Product Analytics у Kyivstar
- Алекс Баликов - Director of Product and Operations у Nimbus Platform (запрошений лектор)
- Business Analyst
Опануйте інструменти з ефективного впровадження змін, налагодження роботи команди та управління ризиками для швидкої адаптації до кризових умов. Розберемо особливості підходів Lean і Kaizen для постійного вдосконалення та використання інноваційних рішень навіть за обмежених ресурсів.
Програма курсу
Основи бізнес-стратегії в умовах кризи
- Процесний підхід під час кризи: як визначити ключові процеси для стабільності та адаптації
- Стратегічне планування: чому гнучка бізнес-модель важлива для стійкості в кризові часи
- Canvas Business Model: аналіз бізнес-моделі з урахуванням впливу кризи
- SWOT- і PESTEL-аналіз для виявлення можливостей і ризиків
Розробка принципу безперервності (ВСР)
- Роль BCP у збереженні стабільності бізнесу під час кризи
- Основні елементи BCP: визначення критичних процесів, управління ризиками, забезпечення ресурсів
- Етапи реагування на кризу: створення кризової команди, інструкції для дій у кризових ситуаціях, стратегія відновлення
- Оцінювання та моніторинг ефективності плану для відповідності поточним змінам
Організаційні структури для забезпечення гнучкості
- Огляд організаційних структур та їхньої адаптації до кризових умов
- План комунікації змін для команди
- Програми Upskilling і Reskilling для підвищення кваліфікації та адаптації команди
- Інтеграція ВПО та ветеранів у команду як стратегічний крок для підвищення стійкості
- Використання RACI-матриці для розподілу відповідальності та покращення командної роботи
Візуалізація процесів та дорожня карта змін
- Створення дорожньої карти для розвитку та визначення пріоритетних етапів змін
- Основи візуалізації бізнес-процесів за допомогою BPMN та SIPOC
- Підходи AS IS і TO BE для визначення та впровадження покращень
- Використання інструментів для візуалізації та планування змін: Microsoft Visio, Miro
- Стратегії управління змінами та залучення команд до процесу
Пріоритезація бізнес-процесів та управління показниками ефективності (КРІ/РРІ)
- Використання матриці Effort–Impact для визначення пріоритетів у процесах
- Встановлення основних KPI та PPI для відстеження продуктивності
- Використання Kano Model для збору відгуків від клієнтів та покращення процесів
Автоматизація та оптимізація процесів за допомогою цифрових інструментів
- Оцінювання процесів для автоматизації та вибір відповідних цифрових інструментів
- Приклади використання програм Zapier та UiPath для автоматизації процесів
- Огляд цифрових інструментів для оптимізації процесів: Zapier, HubSpot і SendPulse
- Стратегії впровадження автоматизації в кризових умовах
- Практики використання автоматизації для підвищення стійкості бізнесу в умовах обмежених ресурсів та невизначеності
Використання штучного інтелекту та машинного навчання для оптимізації процесів і створення конкурентної переваги
- Як ШІ та машинне навчання допомагають підвищити гнучкість і продуктивність
- Використання ШІ для покращення прогнозування, розподілу ресурсів та задоволення клієнтів
- Кейс-стаді успішного впровадження ШІ для підвищення стійкості бізнесу
Сценарне планування та управління ризиками
- Основи сценарного планування для роботи в умовах невизначеності
- Ідентифікація ризиків. Оцінювання та розробка заходів з їхньої мінімізації
- Створення альтернативних сценаріїв для підтримки безперервності бізнесу
- Інтеграція ризик-менеджменту в процеси компанії
Постійне вдосконалення за допомогою Lean та Kaizen
- Основи Lean для зниження витрат та підвищення продуктивності
- Принципи Kaizen як методу безперервного вдосконалення
- Використання циклу PDCA (Plan-Do-Check-Act) для покращення процесів
Онлайн-воркшоп: Розбір кейсів бізнес-процесів
Особливості курсу
- Постійна підтримка
- Допомога ментора
- Сертифікат про проходження курсу
- Міжнародні стандарти якості навчання
- Закріплення отриманих знань на практиці
Викладачі курсу
Олег Зубченок - 18 років досвіду операційної діяльності
Більше інформації- Business Analyst
- Product Manager / Product Owner
- Project Manager
Курс дозволяє поглибити навички планування для Project Manager, Business Analyst, Product Manager. На заняттях вас навчать контролювати роботу команди, покращувати її якість спираючись на метрики, впроваджувати зміни, підтримувати документацію та успішно завершувати чи передавати проєкти.
Програма курсу
Виконання проєкту
- Контроль змісту
- Метод освоєного обсягу (EVM)
- Метод критичного шляху
- Контроль виконання при невідомому Scope проєкту
Моніторинг і контроль
- Що вибрати: Scrum або Kanban
- Типи дошок: Releases, Feature, Team
- Continuous Integration, Delivery, Deployment
- Control Graph, Cumulative Flow Diagram, Velocity Chart
Контроль команди у Scrum
- Особливості моніторингу та контролю на видаленій роботі
- Як правильно фасилітувати мітинги, щоб контроль не перетворювався на диктатуру
- За якими метриками треба стежити, щоб бути в курсі всього
- Tips&Tricks за правилами взаємодії та контролю кількох проєктів
Контроль проєкту через метрики
- Чому важливо стежити за Burn Down Chart
- Velocity – як інструмент управління проєктом
- Види технічних метрик
- Базові Метрики Kanban
- Опис і визначення атрибутів якості
- Метрики для команди
Робота зі змінами: моделі і фреймворки
- Чому ми боїмося змін і як з цим боротися
- Чому 70% змін провальні і як підготувати до них команду
- Як за допомогою фреймворків і моделей визначити невдалі впровадження
- Впровадження організаційних стратегії за допомогою методу Kotter's 8 step
- Як застосовувати PDCA в IT-проєктах
- Lean Change Management
Робота зі змінами: документація і метрики
- Уникнення порожніх цілей в проєкті
- Як документувати заплановану і незаплановану роботу
- Управління Scope change
- Як вважати Leading indicators
- Як впливати на Lagging indicators
Робота зі змінами: команда і комунікація
- Інформаційні канали
- Адаптація та трансформація
- Six Change Approaches
- Motivation 3.0
- Командні рішення
Як працювати з великими фреймворками
- Коли варто відмовитися від звичних Scrum та Kanban та подивитися у бік чогось іншого і як це впроваджувати
- SAFe, XP, DAD, LeSS – для якої команди та проєкту, що підійде?
- Що потрібно знати, до впровадження будь-якого нового фреймворку
- Як підготувати до цього команду
Як працювати з великими фреймворками: LeSS
- Як використовувати принципи, правила, елементи та цілі Scrum у великому масштабі
- Структура фреймворку LeSS та принципи його роботи
- Shu-Ha-Ri модель навчання команд та організації
- Основні труднощі в імплементації
- LeSS Huge. Особливості роботи 8+ команд
Як покращити якість на проєкті?
- Три аспекти управління якістю: команда, процеси та інструменти
- Як забезпечити якість на етапі роботи з вимогами
- Як не наламати дров під час розробки архітектури
- Хто відповідальний за якість коду, і що робити, якщо воно "не ок"
- Як шукати зони зростання на проєкті і чи варто гра свічок
Адаптація у різних структурних типах підприємств
- Адаптація в функціональної компанії
- Адаптація в матричної компанії
- Адаптація в проєктній компанії
Завершення і передача проєкту
- Передача проєкту на підтримку
- Нечесні способи здати роботу
- Передача проєкту іншому PM
- Post-Mortem
Особливості курсу
- Для проходження курсу знадобиться базовий досвід в управлінні проєктами та знання англійської мови
- Викладачі мають великий досвід у компаніях різних розмірів
- Персональні консультації по розвитку кар'єри
- Підтримка після завершення курсу
- Повернення коштів після другого заняття, якщо не захочете продовжувати
Викладачі курсу
- Анна Лаврова - Agile Coach в Wemanity Belgium
- Павло Устінов - PM Officer в компанії Solar Digital
- Дмитро Гацура - Head of PMO at LineUp
- Business Analyst
Курс розрахований на тих, хто вже знайомий з процесом розробки в IT та мають бажання перекваліфікуватися в бізнес-аналітика. Після закінчення навчання ви оволодієте основами бізнес-аналізу, зможете проводити конкурентний аналіз ринку, отримаєте практичний досвід використання передових інструментів та практик бізнес-аналізу.
Програма курсу
Вступ до бізнес-аналізу та методології розробки програмного забезпечення
- Обов'язки та повноваження бізнес-аналітика
- Основи аналізу ринку
- Розглядаємо проєктні методології та фреймворки:
- Agile
- Scrum
- Kanban
- Waterfall
Tech skills
- Етапи розробки
- Які знання потрібні менеджеру кожному етапі?
- Що таке архітектура ПЗ?
- Backend та Frontend
- Які тех. фахівці є на проєкті та чим вони займаються
- Технічний сленг або як зрозуміти розробника?
- Комунікація з командою розробки
- Як менеджеру мотивувати тех. команду та вирішувати конфлікти?
Життєвий цикл вимог: виявлення, збір та аналіз
- Вчимося розуміти вимоги та розрізняти їх види
- Розбираємось, як виглядає загальний процес виявлення вимог та які інструменти для цього використовувати:
- Інтерв'ю
- Воркшоп
- Мозковий штурм
Техніки документування: User Stories & Use Cases
- Вивчаємо ієрархію вимог, розуміємо, як декомпозувати та документувати вимоги
- Вчимося працювати з User Stories та Acceptance criteria
- Пріоритезуємо беклог та вивчаємо бізнес документацію (BRD, MRD, PRD) та технічну документацію (SRS, PSD, FSD)
Моделювання бізнес-процесів. UML & BPMN
- Use Case Diagram
- Activity Diagram
- Sequence Diagram
- Entity Relationship Diagram
- State Machine Diagram
Робота з нефункціональними вимогами: основи
- Доступність і надійність
- Швидкодія і масштабованість
- Підтримка і супровід
- Сертифікація та відповідність
- Локалізація та сумісність
- Функціональність і розширюваність
- Зручність користування і безпека
Тестування та валідація вимог
- Dependencies Invest VS PMBoK
- Planning Poker
- Regression
- Acceptance Testing
Створення прототипів та UX
- Види прототипів та розробка прототипу з нуля:
- Sketch
- Wireframe
- Mockup
Інструменти роботи з вимогами: Jira & Confluence
- Критерії ефективно організованих вимог
- Вимоги в Jira
- Вимоги в Confluence
- Вимоги в Google Docs
- Baseline
Комунікації зі стейкхолдерами та презентація рішення
- Розберемося, які типи стейкхолдерів є
- Як проводити менеджмент стейкхолдерів та налагоджувати комунікацію
- А також навчимося красиво презентувати своє рішення для команди та клієнта
Робота з доменом
Розберемось, як занурення у доменну область допомагає бізнес-аналітику у визначенні бізнес-потреби. Розглянемо 2 техніки, які допоможуть вивчати домен за пару тижнів.
Кар'єра бізнес-аналітика
- Де шукати вакансії
- Статистика зарплат
- Топ 5 навичок Business Analyst
- Як не бути звільненим
Особливості курсу
- Заняття проходять у форматі вебінарів
- Для проходження курсу знадобиться знання англійської мови
- Підготовка до співбесіди та проходження тестових завдань
- Викладачі мають великий досвід роботи у різних компаніях
- Персональні консультації по розвитку кар'єри
- Допомога в пошуку релевантних вакансій
Викладачі курсу
- Дмитро Липовець - Product Owner at Mechanic Advisor
- Любик Кислюк - Lens production manager в компанії Snap Inc
- Мар'яна Ківерська - Human Resources Manager в компанії Impressit
- Валерія Коломієць - Business Analyst at Lizard Soft
- Юрій Малий - Head of Quality Assurance Stream в Київстар
- Анастасія Абрамова - Lead Business Analyst
- Олександр Духота - Business Analyst at NovaPay
- Вікторія Слуцька - Project Manager | Scrum Master at Valtech
- Business Analyst
Курс розрахований на бізнес-аналітиків з досвідом роботи більше двох років. На курсі вас навчать працювати ефективно у будь-яких командах і проєктах. Після закінчення навчання ви зможете претендувати на посаду Middle BA та брати складні проєкти з великою кількістю стейкхолдерів, документувати бізнес-вимоги, покращувати бізнес-процеси і збільшувати ефективність проєкту і компанії.
Програма курсу
Побудова ВА процесів в IT проєктах
- Розбір типу і фази проєкту
- Комунікація з командою і замовником
- Управління інформацією (артефакти, wiki)
- Управління життєвим циклом вимог
Workshop. Stakeholder Management - теорія + практика
- Які документи готувати для організації роботи
- Як керувати комунікацією при зовнішніх змінах
- Як працювати з декількома стейкхолдерами
- Тонкощі роботи із зацікавленими особами у мультинаціональних проєктах
Workshop. Discovery Phase - теорія + практика
У процесі воркшопу на рейковому куйсі ми:
- Заповнимо Problem Definition Canvas
- Розберемося з Business Objective Model
- Зробимо Impact Mapping
Workshop. Requirements elicitation and documentation - теорія + практика
Дізнаємося, що може вплинути на формат написання вимог, і що з цим робити. Попрацюємо з такими факторами впливу:
- Тип проєкту або продукту
- Стейкхолдери
- Підхід до декомпозиції обсягу робіт
- Додаткові зовнішні і внутрішні залежності
На практичних прикладах ми разом крок за кроком пройдемося по складанню функціональних вимог:
- Практика Story Mapping
- Опис функціональності
- Практика User Story
- Практика Use Case
Workshop. Risk Management
- Визначення ризику
- Як керувати ризиками
- Реєстр ризиків
- Avoid / Accept / Mitigate / Transfer
- Ризики у проєкті vs ризики у продукті
- Робота з ризиками при визначенні скоупу
Workshop. Non-functional requirements - теорія + практика
Поговоримо про те, як не переплутати між собою нефункціональні вимоги. Разом розберемося, як правильно підготувати список питань для замовника і провести інтерв'ю для виявлення нефункціональних вимог. Розглянемо, які аспекти варто враховувати при визначенні нефункціональних вимог і трансформації "забаганок" замовника у види вимог для написання документації.
Workshop. Business Process Modeling - теорія + практика
На практиці разом побудуємо:
- Sequence diagram
- ERD/UML Class
- BPMN/Activity/Process diagram
- State machine
- Use case diagram
Workshop. Business Process Optimization - теорія + практика
Розберемо, як оцінити ситуацію, яка вже склалася до вашого приходу на проєкт. Які аспекти слід враховувати. Розглянемо шляхи для оптимізації існуючих процесів. Проаналізуємо, що вам знадобиться для впровадження рішень, із чого варто почати і де знайти під це ресурси. Дізнаємося, які тренди існують (машинне навчання та інтеграції), і що з цього можна застосувати для вашого проєкту.
Технічні навички та інструменти БА (оглядовий воркшоп)
Після лекції зрозумієте як працювати з ваєрами/прототипами, отримаєте базове розуміння АПІ та роботи з ними (документація, інтреграції), отримаєте базове розуміння БД та роботи з ними (прості SQL запити).
Як навчати молодих ВА
- Модель компетенції бізнес-аналітиків та роль навчання в ній.
- Підходи до вивчення предметної області.
- Domain knowledge.
- Сертифікація (ECBA, CCBA, CBAP).
Особливості курсу
- Бізнес-аналіз для фахівців з досвідом
- Рівень складності – середній
- Заняття проходять у форматі вебінарів
- Для проходження курсу знадобиться знання англійської мови
- Викладачі мають великий досвід роботи у різних компаніях
- Персональні консультації по розвитку кар'єри
- Допомога в пошуку релевантних вакансій
Викладачі курсу
- Анастасія Абрамова - Lead Business Analyst
- Дар'я Фастова - PhD at Information Technology
- Дмитро Собко - Senior Business Analyst at Uklon
- Дмитро Липовець - Business Analyst at SoftServe
- Юрій Гомон - Senior Business Analyst at CBAP
- Анастасія Зеленовська - Маркетолог в TemplateMonster
- Іванна Івченко - Technical Product Owner at CBAP
- Юлія Загоруйко - Agile Coach in ABInBev
- Business Analyst
- Product Manager / Product Owner
- Project Manager
Курс дозволяє поглибити навички планування для Project Manager, Business Analyst, Product Manager. Після завершення навчання ви зможете самостійно збирати вимоги, прописувати план проєкту, визначати бюджет, складати P&L, рахувати ризики, створювати та працювати з проєктною документацією для замовників, інвесторів та команди.
Програма курсу
Основні техніки для швидкого збирання та аналізу вимог
- 3 рівні вимог, з якими вам потрібно працювати
- Основні техніки для збору вимог: інтерв'ю, фокус-групи, фасилітовані воркшопи
- Які зустрічі потрібно проводити з клієнтом залежно від цілей, яких хочете досягти?
- Як підготуватися до планування проєкту?
- Як написати чіткі та зрозумілі вимоги
Як оцінювати та планувати проєкт?
- 3 складові проєктного плану: активність, завдання, ресурси
- Як реалістично оцінювати проєкт?
- Як скласти розклад проєкту?
- Як правильно закласти в план буфер та резерв?
- Яка документація – "must have" будь-якого проєкту?
Як працювати з ризиками в IT-проєктах та продуктах?
- Основні підходи до категоризації ризиків на проєкті: коли який використовувати?
- Проактивні та реактивні стратегії ризиків
- Як сформувати бюджет з урахуванням ризиків
- Коли за ризиками криються можливості для компанії та як їх розпізнати?
- 4 кроки, які допоможуть вам планувати та контролювати ризики
Планування: основні етапи, інструменти, робота з ресурсами
- Як керувати комунікаціями проєкту: типи, процеси, план
- Вчимося аналізувати ресурси: Capacity, Velocity, Load Factor
- Як домогтися бажаного результату від субпідрядників
- За яким принципом розбивати проєкт на етапи?
- Як аналізувати ризики та працювати з ними?
- Легкість вашого майбутнього воркфлоу. Як це забезпечити?
- Інструменти планування: що та як використовувати?
Як розрахувати бюджет, щоб аутсорсингова компанія змогла заробити?
- Які рівні доступу до бюджету є у PM-а залежно від компанії
- Як враховувати ризики при складанні бюджету проєкту
- Як вибрати тип оцінки проєкту
- Де ви втрачаєте гроші явним і неявним чином
- З чого складається типова структура бюджету
Бюджетування – як керувати фінансами проєкту?
- Основні фінансові показники проєкту: що впливає на маржинальність?
- 4 основні білінг-моделі проєктів
- Як PM-у працювати з фінансами та маржинальністю проєкту
- Практика: розбираємо на прикладах усі необхідні PM-у документи
Техніки візуалізації для PM-ів
- Макро-візуалізація: VP, The Past, Present, Future Map
- Вчимося ілюструвати та пояснювати стейкхолдерам всю систему: MindMaps та Spider Maps, Swimlanes, CJM, Emotion Mapping
- Як показати команді очікувану поведінку системи: Flowcharts
- Інструменти, які допоможуть під час візуалізації вимог
Presales: розробка і продаж рішення для бізнесу
- Як працює процес presales в аутсорс компанії та роль PM у ньому?
- Як підібрати та скоординувати команду presales?
- Аналіз запиту на пропозицію та розуміння реальної потреби замовника
- Як вибрати тип контракту та моделі роботи із замовником?
- Навіщо потрібна discovery-фаза та як її продати?
- Як скласти успішний proposal-документ?
- Презентація пропозиції замовнику та наступні кроки
Як продати Agile клієнту? (відеозапис лекції)
- Артефакти трансформації
- Скрамбан: ролі, івенти та артефакти
- Переваги Scrum
- Як трансформуватися
Команди, які самостійно організовуються
- Scrum Team: зони відповідальності
- Рекомендації щодо формування Agile команд
- Storming, Norming, Performing, Adjourning
- Синхронізація цілей та бачення результату
- Рівні конфлікту у команді та способи управління конфліктом
Особливості курсу
- Для проходження курсу знадобиться базовий досвід в управлінні проєктами та знання англійської мови
- Чіткий алгоритм, як пройти всі етапи планування для успішного запуску проєкту
- Десятки готових прикладів
- Викладачі мають великий досвід у компаніях різних розмірів
- Персональні консультації по розвитку кар'єри
- Підтримка після завершення курсу
- Повернення коштів після другого заняття, якщо не захочете продовжувати
Викладачі курсу
- Дмитро Гацура - Head of PMO at LineUp
- Анна Лаврова - Agile Coach в Wemanity Belgium
- Павло Устінов - PM Officer в компанії Solar Digital
- Тетяна Карасьова - Project Manager at Smile
- Юлія Богатирьова - Project Manager at Murka
- Business Analyst
- Data Analyst / Business Intelligence (BI)
Курс підійде для керівників чи власників бізнесу, аналітиків, фінансистів чи маркетологів. Під час занять ви навчитесь будувати моделі даних, опануєте інструменти Power BI для аналізу та візуалізації отриманих даних, оптимізуєте систему звітності у компанії, навчитесь працювати з DAX-формулами.
Програма курсу
Бізнес-аналітика та Power BI
- Основна концепція бізнес-аналітики
- Огляд засобів самостійної бізнес-аналітики
- Екосистема Microsoft Power BI
- Реєстрація у Power BI та системні вимоги
- Робота з Power BI Service
- Фільтри й інтерактивність
- Drill down/up, фокусування, сортування, підказки
- Експорт даних
Power Query: імпорт, обробка й об’єднання даних. Частина 1
- Інтерфейс Power BI Desktop
- Що таке Power Query
- Джерела даних для Power BI
- Підготовка даних до роботи
- Імпорт даних із файлів Excel, CSV
- Обробка, перетворення й очищення даних
Power Query: імпорт, обробка й об’єднання даних. Частина 2
- Підключення до папки з безліччю файлів
- Введення даних вручну
- Об'єднання даних (типи з’єднань, робота зі значеннями, що дублюються)
- Зміна параметрів джерела даних
- Використання SQL баз даних як джерела даних
- Підключення до онлайн-сервісів та автоматичне створення дашбордів (на прикладі Google Analytics)
Моделювання даних і введення в DAX
- Основні принципи побудови моделі даних
- Управління зв’язками між таблицями
- Що таке DAX
- Обчислення та створення заходів
- Швидкі заходи
- Огляд основних функцій DAX
- Таблиця календаря та функція FORMAT
- Створення сортувальних стовпців
Візуалізація даних
- Типи графіків і можливості форматування
- Принципи вибору діаграм
- Основні помилки під час візуалізації даних
- Умовне форматування та форматування таблиць
- Фільтри різного рівня, синхронізація фільтрів
- Налаштування взаємодії візуалізацій
- Варіанти візуалізації план-факт аналізу
- Візуалізація геоданих
- Кастомні візуалізації
Робота з DAX
- Робота з функціями IF, SWITCH
- Функції роботи з текстом
- LOOKUPVALUE і RELATED
- Time intelligence, зіставлення різних часових інтервалів
- Використання змінних
- Рекомендації з використання обчислювальних мір і стовпців
Advanced DAX
- Filter context і зміна відборів за допомогою функції CALCULATE
- Накопичувальна сума
- Робота з Х-формулами: SUMX, AVERAGEX
- Агрегування даних і SUMMARIZE
- Мультивалютний звіт
- Поради з моделювання
Побудова комплексних звітів та AI-функціонал
- Використання закладок для більшої інтерактивності
- Способи вибору передналаштованих періодів
- Кастомізація підказок, що випливають
- Drill through фільтри для деталізації даних
- AI-функціонал візуалізації Q&A (запитання та відповіді простою мовою)
- AI-пояснення відхилення показників
- Правила дизайну ідеального дашборду
Power BI Service та Power BI Mobile
- Публікація звіту на портал powerbi.com
- Створення та налаштування дашбордів для різних ролей
- Спільна робота з контентом. Групи та налаштування доступів
- Автоматичне оновлення даних та Power BI Gateway
- Безпека даних та розмежування доступу
- Мобільний додаток Power BI
- Налаштування оповіщень
Впровадження Power BI
- Питання, на які обов'язково слід відповісти перед початком впровадження
- Логіка та процес впровадження Power BI на підприємстві
- Pro-ліцензія та коли вона необхідна
- Адміністрування Power BI: Admin Portal та Usage Metrics
- Чек-лист із фіналізації моделі даних у Power BI
Особливості курсу
- Доступ до матеріалів протягом 1 року
- Викладачі з багаторічним досвідом в бізнес-аналітиці
- Закріплення отриманих знань на практиці
- Фідбек щодо домашніх завдань
- Доступ до закритого телеграм-чату курсу, де можна обмінюватися досвідом та обговорювати домашні завдання
- Сертифікат після закінчення курсу
Викладачі курсу
Віктор Рижов - Засновник аналітичної компанії Bintels
Більше інформації- Business Analyst
Ти навчишся спілкуватися з замовниками, розв'язувати проблеми бізнесу і зможеш працювати бізнес-аналітиком в IT або Digital
Програма курсу
Модуль 1
- Введення в курс
- Основи бізнес-аналізу
- Ключові поняття бізнес-аналізу
- Управління зацікавленими сторонами
- Вимоги. Атрибути якості вимог
- Життєвий цикл розробки програм (SDLC)
- Аспект бізнес-аналізу в розробці
- Планування та моніторинг бізнес-аналізу
- +1 практична робота
Модуль 2
- Виявлення та співробітництво
- Управління життєвим циклом вимог
- Визначення та моделювання скоупу
- Аналіз стратегії
- Управління ризиками
- Аналіз вимог та визначення дизайну
- +2 практичні роботи
Модуль 3
- Документування вимог
- Техніки документування вимог
- Моделювання вимог
- Уніфікована мова моделювання (UML)
- Модель та нотація бізнес-процесів (BPM)
- Техніки моделювання вимог
- Оцінка рішення
- Базові компетенції
- Іспити IIBA: поради з підготовки, прийоми, лайфхаки
- Закриття курсу
- +2 практичні роботи
Soft skills
- Філософія Agile
- Методологія Scrum
- Робота в команді
- Тайм-менеджмент
- Аналітика проєктів
- English speaking club
- Робота з Quizlet з англійської
- Заняття з працевлаштування
- Складання грамотного резюме
- Створення сторінки на LinkedIn
- Написання мотиваційного листа
- Майданчики для пошуку роботи
- Підготовка до HR-інтерв'ю
- Тестові співбесіди
Career skills
- Створення резюме
- Оформлення профілів Linkedin та Djinni
- Підготовка до HR та технічної співбесіди
- Індивідуальні кар'єрні консультації
- Рекомендація студентів на вакансії партнерів
Особливості курсу
- Кабінет my.goit
- Спілкування в чаті
- Допомога ментора
- Прямі ефіри
- Business Analyst
Програма курсу
Знайомство із Power BI
- Дані. Аналітика даних
- Види аналітики (descriptive, diagnostic, predictive, prescriptive, cognitive)
- Ухвалення рішень на основі даних
- Робота з Power BI Service
- Фільтри й інтерактивність
Завантаження й з'єднання даних
- Завантаження та з'єднання даних у Power BI
- Імпорт даних з папки (одноманітні файли), робота з інтернет-джерелами
- Створення довідників
- Різні види нових стовпчиків (умовний, налаштовуваний, відміна згортання стовпчиків)
- Робота в power query: Merge/Append Queries, Group by, застосування параметрів
- Робота з різними джерелами даних. One to Many, Many to Many, One to One, Many to One
- Обробка, очищення й перетворення даних
- Імпорт даних із файлів Excel, CSV
- Використання SQl в роботі
- Взаємодія з онлайн-сервісами на прикладі Google Sheets
Візуалізація даних
- Візуалізація. Знайомство з основними діаграмами й графіками
- Best practises. Дізнаємось, які види візуалізації краще використовувати під конкретні задачі
- Принципи й правила створення Dashboard
- Створення перемикачів і закладок
- Форматування таблиць і синхронізація фільтрів
- Створення кастомізованих Dashboard
- Створення односторінкового звіту "з нуля": аналіз "План-Факт"
- Основні помилки під час візуалізації даних
Інтерактивні звіти
- Робота з ієрархією даних у графіках
- Деталізація у звітах за допомогою функціональності Drill through pages
- Основні принципи побудови моделі даних
- Управління зв'язками між таблицями
- Створення Bookmark
- Функціонал Buttons (для навігації у звіті)
- Робота з RLS
Основні метрики й мова запитів DAX
- Введення й огляд основних функцій DAX
- Принципи побудови моделі даних
- Обчислення та створення мір
- DAX. Контексти обчислень. Функції
- DAX. Обчислювальні стовпці. Ієрархії
- DAX. Управління контекстом фільтрів
- DAX. Управління часовими й тимчасовими рядками
- Гайди й поради з моделювання
Інтеграція Power BI в бізнес
- Процес впровадження Power BI на підприємстві
- Публікація дашбордів
- Pro-ліцензія та коли вона необхідна
- Адміністрування Power BI: Admin Portal та Usage Metrics
- Спільна робота з контентом групи та налаштування доступів, робота з оповіщеннями
- Безпека даних та розмежування доступу
- Power BI Service та Power BI Mobile
Особливості курсу
- Кабінет my.goit
- Прямі ефіри
- Спілкування в чаті
- Круті ментори
- Кар'єрний сервіс
- Business Analyst
Курс для чинних та майбутніх бізнес-аналітиків, які хочуть знаходити ефективні рішення в роботі з програмним забезпеченням. Під час занять розберете, як виявляти проблеми в проєкті та знаходити ефективні рішення, аналізувати поточний і майбутній стан проєкту, на практиці навчитеся грамотно збирати вимоги, розробляти процесні діаграми та візуалізувати рішення. Після проходження курсу ви зможете аналізувати бізнес та знаходити потреби для створення продукту, моделювати бізнес-процеси за допомогою BPMN-діаграм, складати зрозумілі сценарії використання продукту.
Програма курсу
Історія бізнес аналізу
- Історія розвитку бізнес-аналізу
- Автори та ключові фреймворки
- Міфи та контроверсії
- Термінологія бізнес-аналізу
Цінність бізнес-аналітика на ІТ-проєктах
- Види аналітиків та їх особливості
- Роль та ключові функції
- Цінність бізнес-аналітика для проєкту, команди та клієнта
Зацікавлені особи та їхнє залучення
- Типи стейкхолдерів, їхні ролі та рівень впливу на проєкт
- Огляд технік аналізу: RACI, influence-interest matrix та impact map
Аналіз стратегії
- Аналіз потреб
- Аналіз поточного та майбутнього стану проєкту
- Огляд технік: business model canvas та value proposition canvas
- Розбираємо, що таке бізнес-кейс
Аналіз потреб (частина 1)
- З чого починається кожен проєкт: запит RFP/RFQ
- Особливості підходу "дизайн-мислення"
- Аналіз проблем із застосуванням технік 5why
- Як визначати цілі проєкту
Аналіз потреб (Частина 2)
- Алгоритм постановки командних SMART-цілей
- Методи контролю команди: процесно-орієнтовані та орієнтовані на результат
- Інструменти для оцінки досягнення цілі: KPI та OKR
- Бонусна схема з використанням KPI та як її формувати
- Аналіз показників ефективності
Аналіз ринку
- Принципи позиціювання продукту/рішень на ринку
- Аналіз конкурентів
- Як виявити переваги та недоліки продукту
Види вимог та підходи до їхнього виявлення
- Розбираємо види вимог: бізнес, користувацькі, функціональні/нефункціональні, транзакційні
- Процес збору вимог
Виявляй та втілюй: 7 вимірів продукту
- Як структурувати інформацію за фреймворком "7 вимірів продукту"
- Принципи, переваги та робота з цим фреймворком
- Розбираємо техніки: business model та value proposition canvas
Користувачі
- Аналізуємо користувачів за допомогою user interviews
- Empathy map та user journey як ключові техніки аналізу потреб користувачів
- Створюємо user persona для кожної групи користувачів
Інтерфейси
- Взаємодія юзерів, систем, приладів за допомогою інтерфейсів
- Обмін даними між юзерами: контекстна діаграма, entity relationship diagram тощо
- Створення мокапів/вайрфреймів та огляд легких інструментів для візуалізації концепцій рішень
Активності. Частина 1
- Аналіз активностей, процесів, послідовності кроків та як це впливає на юзера й обмін даними
- Огляд uml-нотації та поведінкових діаграм. Use case diagram
- Техніка розробки користувацьких сценаріїв
Активності. Частина 2
- Огляд BPMN нотації
- Створення процесної діаграми
Дані
- Робота з даними: цикл життя даних, моделювання даних, структура даних
- Розбір технік для обробки даних: dataflow, модель даних, ERD
- Чому сучасний бізнес не виживе без аналітики
- Для чого та як візуалізувати дані: dashboards, звітність тощо
- Огляд інструментів для візуалізації даних
Контроль та обмеження
- Якими бувають обмеження рішень та як вони впливають на проєкт
- Стандарти та їхнє урахування у функціоналі й можливостях продукту
- Навіщо розробляти список бізнес-правил для майбутнього проєкту
Середовище та атрибути якості
- Типи атрибутів якості та як вони стають функціональними вимогами
- Підходи до збору функціональних та нефункціональних вимог
- Як ефективно співпрацювати з технічними спеціалістами: архітекторами, програмістами тощо
Scope and vision workshop (частина 1)
- Як швидко та без втрати якості систематизувати інформацію проєкту
- Що таке функціональна декомпозиція та навіщо її застосовувати
- Трансформуємо дані проєкту в чіткий список технічних завдань для команди
- Підходи для формування візії проєкту: дорожні карти, story mapping, SRS тощо
Scope and vision workshop (частина 2)
- Розбір техніки Story mapping
- Розбір техніки Planning Poker
- Розбір техніки Cost of Delay
- Розбір техніки value stream mapping
Pitch від Оксани Крикун
- Як ефективно презентувати ідеї команді, стейкхолдерам та зацікавленим сторонам
- Лаконічність та акценти спічу під час презентацій
- Візуалізуйте так, щоб ваш меседж зрозумів кожен
- Сторітелінг як спосіб емоційного залучення слухачів
Визначення пріоритетів та оцінки затрат
- Типи оцінювання завдань та активностей
- Види пріоритезації та різниця між ними
Методи управління проєктами
- Agile and Waterfall, Scrum, Kanban, SAF etc. – у чому різниця та який метод обрати
- Як метод управління впливає на роль аналітика в проєкті
- Огляд інструментів для управління проєктами: Atlassian Toolset, Asana, Trello
Планування роботи бізнес-аналітика та контроль якості
- Активності та документація, яку створює бізнес-аналітик
- Залучення зацікавлених людей до проєкту
- Управління бізнес-аналізом
- Управління вимогами до проєкту
- Ключові метрики бізнес-аналізу
Ефективна комунікація
- Якою є ефективна комунікація
- Комунікаційний план проєкту: навіщо та як створити
- Конфлікти та методи їхнього розв'язання
Випускний
Особливості курсу
- Курс складається з 24 онлайн-занять
- Для проходження курсу потрібен рівень англійської Intermediate та вище
- Живі лекції зі закріпленням отриманих знань на практиці
- Групові та індивідуальні домашні завдання + воркшопи
- Особистий фідбек викладача щодо домашніх завдань
- Сертифікат після закінчення курсу
Викладачі курсу
- Наті Назар - Former Director of Service Excellence and Change Management CoE в SoftServe
- Оксана Крикун - ex-Product Director WattEV, Inc
- Юлія Ларіонова - Data Analyst at Megogo
- Ірина Крючкова - Lead Business Analyst
- Дмитро Напрієнко - Senior Product Designer at Welltech, ex-Head of Design at Jooble
- Business Analyst
Навчіться аналізувати бізнес-процеси в IT сфері, перетворювати слабкі сторони компаній на сильні та впроваджувати ефективні рішення.
Програма курсу
Введення у бізнес-аналіз
- Що таке бізнес-аналіз?
- Цілі та завдання бізнес-аналізу
- Хто такий бізнес-аналітик?
- Цілі та завдання бізнес-аналітики
- Сфери роботи для бізнес-аналітика
- Вимоги ринку до фахівців у галузі бізнес-аналізу
- Щоденні завдання бізнес-аналітика
- Концепція проєкту
- Поняття бізнесу
- Документування у рамках бізнес-аналізу
Ринок. Дослідження та аналіз ринку продукту
- Що таке ринок товару?
- Навіщо аналізувати ринок товару?
- Збір та аналіз інформації щодо ринку продукту
- Оцінювання обсягу ринку
- Аналіз усіх зацікавлених у продукті сторін
- Аналіз конкурентів та альтернатив вашого продукту
- Документація: види та її складання під час аналізу ринку
Моделювання: фінансове та бізнес. Пошук слабких та сильних місць продукту/компанії
- Бізнес-модель
- Пошук слабких та сильних сторін
- Створення та використання документації в рамках моделювання
Стратегічне планування BABOK
- Що таке стратегічне планування?
- Цілі та завдання стратегічного планування
- Механізми стратегічного планування
- KPI та OKR
- BABOK
Бізнес-аналіз та ІТ
- IT проєкт
- Методології управління IT проєктами
- Взаємодія із замовником та командою
- Вимоги до IT проєктів
- Інструменти
AI, Generative AI, LLM та ефективність бізнес-аналітика
- Що таке Artificial Intelligence?
- Що таке Generative Artificial Intelligence?
- Цілі та завдання генеративного штучного інтелекту
- LLM
- Огляд популярних LLM
- Оперативна техніка
- Інструменти для підвищення ефективності бізнес-аналітика
- Використання інструментів Generative AI для підвищення ефективності бізнес-аналітика
Іспит
Особливості курсу
- Заняття 2 рази на тиждень по 2 пари
- Структурована подача знань
- Викладачі практики
- Диплом та сертифікати міжнародного зразка
- Business Analyst
Курс розрахований на фахівців рівня Middle з досвідом роботи від 2-х років, які володіють основними компетенціями BA в IT. На курсі ви освоїте Discovery Framework, завдяки якому навіть найскладніший проект займе небагато часу, навчитесь розбиратися у бізнесі замовника не лякаючи його величезною кількістю інформації, працювати з конфліктуючими вимогами.
Програма курсу
Business Vision. Визначаємо бізнес потребу клієнта
- Аналіз контексту проекту та замовника
- Обмеження і передумови до зростання Scope of Work
- Business Vision Framework
- Практика по формуванню Business Vision на прикладі кейсів з E-commerce, Medtech, Finance
Domain Learning Framework. Розбираємося в домені
- Домени, які вимагають посиленої підготовки: MedTech, Data Science, Travel і інші
- Вивчаємо домен через Concept Mapping. Створення карти
- Business Context Diagram
- Практика по формуванню Business Context Diagram на прикладі кейсів
Value Stream. Створюємо цінність рішення для клієнта
- Техніка Value Stream, описуємо потреби клієнта
- Моделювання через процес "As Is"
- Визначаємо виконавців на кожному етапі проєкту
- Описуємо підпроцеси і системи для пояснення команді та клієнту
Business Objective Model. Синхронізуємо цінність для стейкхолдерів
- Техніка Business Objective Model
- Визначаємо бізнес вимоги і потенційні рішення
- Фіксуємо Baseline для Scope проєкту
- Демонструємо стейкхолдерам, який ряд проблем можна закрити, а що може стати базою для наступного проєкту
Impact Map. Визначаємо вплив на ключових стейкхолдерів
- Техніка Impact Mapping
- Виявляємо стейкхолдерів, які мають вплив на проєкт
- Декомпозуємо цілі розвитку продукту.
- Будуємо Impact Map на прикладах отриманих раніше даних
Моделюємо ERD
- Будуємо ERD і розкладаємо на атрибути
- Брейншторм та виділення сутностей системи
Створюємо Functional Decomposition. Перевірка через CRUD матрицю
- Техніки функціональної декомпозиції: Role, Specification, Workflow Based та їхні комбінації
- Розбираємо підходи до розбиття на рівні User Story
- CRUD Matrix – розмежування прав доступу в додатку
Особливості курсу
- Курс для фахівців рівня Middle BA з досвідом роботи від 2-х років
- Для проходження навчання необхідне володіння основними компетенціями BA в IT
- Рівень складності – високий
- Заняття проходять у форматі воркшопів
- Викладачі мають великий досвід роботи у різних компаніях
- Підписка на бонусні лекції від IAMPM
- 7 технік, які можна комбінувати та використовувати на будь-яких проектах
- Постійна підтримка експертів
Викладачі курсу
- Костянтин Біленко - Chief BA в EPAM Systems
- Марія Кірізвас - Senior BA в 1648 Factory
- Business Analyst
Після інтенсиву User Stories за 3 воркшопи ви навчитеся писати юзер сторі так, щоб їх розуміли всі, а також прокачаєте навички на практиці.
Програма курсу
Воркшоп. Етап підготовки та User Story Mapping
Розберемо кейс, створимо беклог під систему. Розіб'ємо (декомпозуємо) продукт на юзер сторі. Які проблеми вирішимо?
- Немає загального і зрозумілого шаблону для написання юзер сторіз
- Відсутність у клієнта чітких вимог до функціоналу системи
- Декомпозиція проєкту на епіки та фічі
Воркшоп. Практика написання User Stories
Поговоримо про оцінку якості артефактів. Розглянемо методи декомпозиції функціоналу на атомарні задачі. INVEST & SMART. SPIDR (by Mike Cohn). Бонус: декомпозиція на BE&FE.
Воркшоп. Acceptance criteria
Цілі Acceptance Criteria. Формати Acceptance Criteria. Формат Gherkin.
Онлайн Q&A сесія
У вас буде можливість задати всі питання, що залишилися, по User stories і поспілкуватися з кращими спікерами, які з радістю поділяться з вами експертизою і бонусом допоможуть розібрати особисті кейси.
Особливості курсу
- Перший практичний курс з User Stories
- Готовий фреймворк по роботі з User Stories
- Підвищення кваліфікації
- Q&A сесія
- Практикуючі експерти
- Поради 24/7
Викладачі курсу
- Костянтин Біленко - Chief BA at EPAM Systems
- Марія Кірізвас - Senior BA at 1648 Factory
- Business Analyst
- Product Manager / Product Owner
- Project Manager
Досвідчені фахівці навчать, як налаштувати Jira під себе та автоматизувати рутину через плагіни. Під час навчання ви опануєте просунуті можливості Jira та її плагінів, здобудете навички кастомізації проекту під себе та свою команду, навчитесь автоматизувати рутинні процеси, працювати з JQL запитами.
Програма курсу
Управління проєктом: backlog, оцінка, робота з командами
- Завдання: epics, мітки, коментарі, примітки
- Backlog – грамотно плануємо ітерації та релізи
- Estimates: оцінка, бюджет, результат
Пошук задач та кастомізація простору в Jira. Фільтри. Дашборд. JQL
- Завдання: розширений режим пошуку та контроль
- Фільтри: створення, передплата, спільне використання
- JQL запити: функції, оператори, приклади
- Dashboard – зручний перегляд пріоритетних завдань та змін щодо них
Робота з Confluence. Синхронізація з проєктами у Jira
- Артефакти: компоненти та структура
- Шаблони: створення та використання проєктної документації
- Розширення та аддони – що вибрати для маленької та економної команди або для великого Enterprise
- Tips&Tricks по роботі з Confluence
Розширене адміністрування: workflows, screens, custom fields, permissions
- Custom attributes – складні елементи для складних проєктів
- Permissions – налаштовуємо доступи так, щоб кожен користувач бачив лише релевантну інформацію
- Notifications: схеми, emails, команда та клієнт
Планування та моніторинг великих команд у великих компаніях
- Big Gantt – створюйте акуратні гнучкі дорожні карти високого рівня
- Structure – упорядковуйте та переглядайте свої проєкти з гнучкою ієрархією та функціями електронних таблиць
- Робота з кількома командами – як контролювати всіх через Tempo Planner та автоматизація з Timesheet
Найкращі практики використання вбудованої автоматизації та плагінів
- JWT – Вирівняйте свої робочі процеси, щоб позбавитися повторюваної та ручної роботи
- Script Runner – автоматизуйте робочі процеси та завдання, розширюйте можливості Jira та покращуйте UX за допомогою скриптів Groovy та JQL
- Automation – Автоматизуйте будь-яке завдання або процес за пару клацань мишею та отримуйте миттєві нотифікації у Slack
Візуалізуємо стан проєкту у звітах та аналізуємо поточний стан
- EazyBI - Аналізуйте та візуалізуйте, налаштовуєте інтерактивні звіти, налаштовані формули
- XPorter - Експортуйте інформацію про проєкт у PDF, Excel, Word та більше 10 інших форматів
- Rich Filters- Інтерактивні та динамічні інформаційні панелі Jira
Плагін - Structure: планування, візуалізація, аналітика
- Формування roadmap з будь-яких типів задач, а не лише з епіків
- Візуалізація ієрархічної структури робіт будь-якої складності
- Відображення задач на таймлайні. Враховуємо календарі, відпустки, часткову зайнятість та залежності між задачами
- Аналіз навантаження на членів команди та resource leveling
Особливості курсу
- Курс для досвідчених менеджерів та бізнес-аналітиків
- Рівень складності – середній
- Підтримка під час навчання та допомога після завершення курсу
- Викладачі мають досвід роботи з Jira у реальних проєктах
- Повернення коштів після першого заняття, якщо не захочете продовжувати
Викладачі курсу
- Ірина Марусяк - Senior PM at SoftServe
- Артем Жавроцький - Senior Project Manager в компанії SoftServe
- Дмитро Гоцура - Head of PMO at LineUp
- Олександр Ботнар - Senior Project Manager
- Карина Бережна - Project Manager в компанії Onix
- Business Analyst
На курсі ми допоможемо прокачатися до рівня Middle BA і вище та навчимо працювати ефективно у будь-яких командах та проектах. Прокачайте топ-скіли бізнес-аналітика та відпрацюйте їх на практиці.
Програма курсу
Побудова процесів BA в IT проєктах
- Поговоримо про те, з чого розпочинати побудову ВА-процесів
- Розберемося, як визначити обсяг обов'язків, цілі та завдання ВА, а також Delivery-методологію
- Розглянемо, які перепони можуть виникнути усередині компанії
- Дізнаємося, як враховувати клієнтське середовище під час побудови ВА-процесу
- Покроково розберемо, як будувати процес усередині проекту (як частина команди та на позиції Team Leader-а):
- Розбір типу та фази проєкту
- Комунікація з командою та замовником
- Управління інформацією (артефакти, wiki)
- Керування життєвим циклом вимог
Як працювати з Discovery Phase. Практика
- Розбираємось з Discovery Phase та її значимістю
- Вчимося працювати з техніками, які допомагають швидко та якісно провести Discovery:
- Problem Statement Canvas
- Product Vision Board
- Context Diagram
- Impact Map
Воркшоп з комунікації зі стейкхолдерами
- Розберемо, як визначити ваших стейкхолдерів і чому без цього не може існувати успішний проєкт
- Навчимося вчасно виявляти всіх стейкхолдерів
- Складемо разом Stakeholder List, Map, або Personas
- Розберемося, як ВА підготуватися до спілкування на новому або проєкті, що вже йде:
- Які документи готувати для організації роботи
- Як керувати комунікацією при зовнішніх змінах
- Як працювати з кількома стейкхолдерами
- Тонкощі роботи із заінтересованими особами на мультинаціональних проєктах
Блок техніки документування: User Story & Use Case
- Дізнаємось, що може вплинути на формат написання вимог, і що з цим робити
- Покроково пройдемося фреймворком документування функціональних вимог: від декомпозиції до aceptance criteria
Блок моделювання: UML & BPMN
- Розберемо тонкощі найпопулярніших нотацій моделювання у бізнес-аналізі
- Зрозуміємо, як вибрати потрібну діаграму під завдання або процес
- Розберемо такі діаграми як:
- Activity
- Sequence
- Context
- ERD
- Class
- Use Case
Блок non-functional requirements
- Поговоримо про те, як не переплутати дисфункції між собою
- Разом розберемося, як правильно підготувати список питань для замовника та провести інтерв'ю для виявлення нефункціональних вимог
- Розглянемо які техніки варто використовувати для документування nfrs а, а також їх пріоритезації
Особливості курсу
- Новий підхід до бізнес-процесів
- Перспектива і підвищення
- Тренування на практиці
- Навички яких потребує ринок
- Підтримка після курсу
- Новий рівень вирішення задач
Викладачі курсу
- Костянтин Біленко - Chief BA at EPAM System
- Юрій Вашкулат - Senior BA at Astound Commerce
- Дар'я Фастова - PhD in Information Technology
- Дмитро Липовець - Profuct Owner at Mechanic Advisor
- Марія Кірізвас - Senior BA at 1648 Factory
- Анастасія Абрамова - Senior Business Analyst at EPAM
- Business Analyst
Програма курсу
Введення в моделювання. Діаграма класів і її використання
- Як визначити задачу та мету моделювання?
- Як підібрати необхідну діаграму під процес?
- Які інструменти використовувати для моделювання?
Component & Sequence Diagram
Розбір діаграм:
- Class Diagram
- Activity Diagram
- Use Case Diagram
- Sequence Diagram
- State Machine Diagram
Які питання розкриємо:
- Як декомпозувати систему/продукт під час моделювання?
- Як правильно читати UML-діаграми?
- Як обрати необхідний рівень деталізації?
Activity & State Machine Diagram
- Як визначити масштаби та межі процесу?
- Як працювати зі стейкхолдерами під час моделювання?
- Як перетворювати вимоги на діаграми?
Use Case Diagram
Юз-кейси як метод моделювання функціональних вимог. Діаграма UC. Вправа з побудови діаграми Use Case. Зв'язок між розглянутими діаграмами.
Воркшоп з UML-моделювання
- Activity Diagram
- Sequence Diagram
- Use Case Diagram
BPMN моделювання: основи
- Як визначити бізнес-процес та проблеми в ньому?
- Як правильно оцінювати та описувати процеси?
- Які елементи використовуються найчастіше?
Просунуте моделювання BPMN
- Як описати діаграму для команди/замовника?
- Як правильно читати BPMN-діаграми?
- Які є найпоширеніші помилки у роботі з BPMN?
Воркшоп з BPMN-моделювання
На онлайн воркшопі ви:
- На основі реального кейсу зможете побудувати BPMN-діаграму бізнес-процесу
- Попрацювати у команді з колегами
- Отримає фідбек досвідченого спікера
- Воркшоп триває 3 години
Q&A сесія
У вас буде можливість задати всі питання, що залишилися, по моделюванню і поспілкуватися зі спікерами, які з радістю поділяться з вами експертизою і бонусом допоможуть розібрати особисті кейси.
Особливості курсу
- Практика на кожному занятті
- Чек-ліст по діаграмам під кейс
- Економія часу та особистого ресурсу
- Q&A сесія
- Практикуючі експерти
- Поради 24/7
Викладачі курсу
- Дар'я Фастова - PhD at Information Technology
- Юрій Вашкулат - Senior BA at Astound Commerce
- Business Analyst
На цьому курсі ви зрозумієте специфіку роботи бізнес-аналітика Middle+ рівня в IT на практиці - опануєте технології зі збору, аналізу, візуалізації даних. Ви навчитеся створювати й добирати артефакти, застосовувати ті методи й інструменти, які підходять саме вашому продукту.
Програма курсу
Професія бізнес-аналітика: процеси й обов'язки
- Зрозумієте завдання, які виконує бізнес-аналітик у компанії
- Розберете особливості роботи бізнес-аналітика залежно від: SDLC, типу компанії (продукт/сервіс), домену
Планування роботи й метрики ефективності бізнес аналізу
- Дізнаєтеся, як планувати й систематизувати свою роботу на майбутньому проєкті
- Навчитеся формувати та вимірювати метрики якості роботи сервісу бізнес-аналізу
Стадія Discovery. Ролі, процеси, артефакти
- Зрозумієте, що таке дискавері, як воно відбувається та роль аналітика на дискавері
- Дізнаєтеся, як підготуватися до майбутнього дискавері
- Розглянете відмінності дискавері у продуктовій і сервісній компаніях
- З'ясуєте, які є артефакти дискавері та як їх будують
Воркшоп: Lean Canvas i Vision продукту
- Навчитеся будувати Lean Canvas
- Знатимете, як сформулювати Vision Statement продукту
Воркшоп: діаграма контексту та Use Case діаграма
Навчитеся будувати діаграму контексту та Use Case діаграму.
Воркшоп: Story Map
Дізнаєтеся, як застосовувати техніку Story Mapping на практиці та зрозумієте контекст її використання.
Виявлення вимог до рішення
- Розберете методи виявлення вимог і навчитеся обирати найбільш ефективний залежно від ситуації
- Навчитеся налагоджувати ефективну комунікацію на проєкті
User Story, Use Case
- Зрозумієте поняття User Story та Use Case в контексті роботи БА
- Дізнаєтеся, в чому полягає відмінність між цими форматами
- Розберете критерії якості User Story і техніки розбиття User Story
- Навчитеся обирати формат відповідно до специфіки проєкту
Воркшоп: побудова User Story
Навчитеся описувати вимоги до рішення в форматі User Story та формувати Acceptance Criteria до них.
Воркшоп: побудова Use Case
Розберетеся, як описувати вимоги до рішення в форматі Use Case.
Моделі даних: ERD та словник даних
- Дізнаєтеся, що таке моделювання даних і в чому користь цієї моделі
- Навчитеся будувати Entity-Relationship діаграму та створювати словник даних
Моделі процесів: діаграма процесу BPMN
- Розберете елементи нотації BPMN
- Опануєте основи моделювання в нотації BPMN
Моделі поведінки: діаграма станів
Навчитеся будувати діаграму станів (UML State Diagram).
Нефункціональні вимоги (NFR)
- Зрозумієте, що таке нефункціональні вимоги
- Навчитеся виявляти й документувати нефункціональні вимоги
- Розберете типові класи NFR для популярних галузей
Критерії якості вимог
- Розглянете критерії якості вимог за різними стандартами
- Навчитеся коригувати User Story згідно з критеріями якості
- Розберете типові патерни неякісних вимог та дізнаєтеся, як їх покращити
- Навчитеся проводити аудит вимог
Керування вимогами
- Розберете життєвий цикл вимог
- Зрозумієте завдання аналітика після того, як перша версія вимог задокументована
- Розглянете контекст використання різних технік пріоритезації вимог і навчитеся застосовувати їх на практиці
Планування демо та UAT
- Зрозумієте процес, ролі та артефакти UAT
- Навчитеся обирати функціональність для UAT, писати User Acceptance тести та проводити UAT
Вимоги до бізнес-аналітика на різних рівнях. Сертифікації
- Розглянете кар'єрний шлях бізнес-аналітика
- Навчитеся обирати сертифікації, які будуть найбільш корисними з огляду на особливості роботи сервісу БА в організації
Презентація курсових робіт
Презентуєте курсовий проєкт: набір усіх артефактів, що створює бізнес-аналітик на кожному етапі життєвого циклу розробки програмного забезпечення - від дискавері до UAT.
Особливості курсу
- Практика
- Курсовий проєкт
- Запрошений експерт
- Кар'єра
Викладачі курсу
Олеся Іванова - Principal Business Analyst at Astound Commerce
Більше інформації- Business Analyst
- Product Manager / Product Owner
Курс для діючих Product менеджерів. На заняттях будуть розглядатись реальні кейси, застосовуватись активна практика по метрикам, аналітиці, фінансам та симуляція реальної роботи, де потрібні показники та результат.
Програма курсу
Юніт економіка: як все влаштовано
- Як правильно рахувати юніт економіку в новому та зрілому продукті
- Головні метрики будь-якого продукту: CAC, LTV, ROI
- Retention rate і Churn rate – за чим все-таки стежити?
- Когортний аналіз
- Поведінкові когорти
Вибір моделі монетизації
- Які існують моделі монетизації
- Як влаштовані воронки залучення користувачів
- Як вибрати оптимальну модель під свій продукт
- Як відстежувати ефективність обраної моделі
- Як підготувати користувачів до зміни моделі
Налаштування та аналіз метрик продукту (частина 1)
- Продуктова аналітика та фреймворки
- DAU/MAU/ARPPU та інші ключові показники
- Конверсії і як з ними працювати
Налаштування та аналіз метрик продукту (частина 2)
- Як налаштувати кастомну аналітику
- Інструменти для роботи з продуктовими метриками
Когортний аналіз
- Когортний аналіз: що, як, кому, для кого? Когорти та їх особливості
- Когорти. Що це, види, як побудувати, порівняти когорт
- Цілі і задачі когортного аналізу. Метрики та їх особливості
- Інструменти когортного аналізу, як вибрати і чому?
- Основні помилки когортного аналізу
Робота з фінансами продукту
- Підходи до бюджетування продукту
- Інструменти роботи з бюджетом
- Розрахунок P&L по команді та по компанії
- Фінансова документація
- Звітність як спосіб аналізу ситуації з бюджетом в продукті
Робота з гіпотезами і точками зростання продукту
- Пошук точок зростання в новому і зрілому продукті
- Як формулювати гіпотези на основі даних користувачів
- Техніки пріоритезації гіпотез, які допоможуть відсіяти нетермінові активності
- Інструменти перевірки гіпотез: MVP, Fake MVP, Baby Steps
Особливості курсу
- 8 відеолекцій в запису + онлайн Q&A сесії
- Курс для діючих Product менеджерів з досвідом роботи
- Викладачі мають великий досвід роботи у різних компаніях
- Персональні консультації по розвитку кар'єри
- Рекомендації по покращенню резюме та портфоліо
Викладачі курсу
- Тетяна Котелкіна - Project management lead & Product manager у Reckitt (ex-DataArt)
- Олександр Бондаренко - Product Manager у Bigl.ua (EVO)
- Олексій Оровецький - Senior Product Manager у GotPhoto
- Анна Уманенко - Head of marketing at Onix-Systems
- Юлія Задаченкова - PMM at Serpstat
- Business Analyst
Мета цього тренінгу – з'ясувати, звідки береться як мінімум частина цих питань, які задають бізнес-аналітикам вже після того, як вимоги написані, мати їх на увазі та надавати відповіді заздалегідь, відповідно зберігаючи подекуди невимовну кількість часу та грошей.
Програма курсу
Модуль 1. Загальний підхід, точка зору тестування
- Властивості якості вимог та приклади
- Уточнення та покращення вимог: процеси, стадії, аналіз якості
- Вступ до тест-дизайну та його вплив на визначення вимог
- Групова практика: які властивості якості відсутні?
- Домашня робота: спробуйте застосувати вивчене у власній практиці
Модуль 2. Базові техніки дизайну
- Еквівалентне розбиття: типи даних та їх атрибути
- Аналіз граничних значень: властивості та обмеження даних
- Функціональні чи нефункціональні?
- Групова практика: визначення вимог із застосуванням базових дизайн-технік
- Домашня робота: вимоги за дизайном
Модуль 3. Комбінаторні техніки дизайну
- Причина-наслідок та явні залежності
- Попарне комбінування та неявні залежності
- Візуалізація залежностей у вимогах
- Групова практика: явні чи неявні залежності?
- Домашня робота 1: розуміння візуалізації
- Домашня робота 2: визначення залежностей
Модуль 4. Стани, переходи, синхронність
- Підхід до моделювання на основі поведінки
- Стани та переходи: визначення, візуалізація
- Статичні та динамічні стани
- Синхронні та асинхронні події
- Групова практика: таблиця по графу, граф по таблиці
- Домашня робота: від графа до юз кейсу
Модуль 5. Типові проблеми та знання домену
- Дизайн проти вимог: до бою!
- KISS - це не завжди відповідь
- Посилання на стандарти: простіше за просте?
- Домен: коли що відбувається?
- Домен: для кого?
- Домен: як тут зазвичай це роблять?
- Обговорення у групі, обмін досвідом, прощання та найкращі побажання
Чого ви навчитеся
- Розуміти властивості та принципи якості вимог, навчитись оперувати ними при написанні вимог
- Будувати чи покращувати процеси виявлення та аналізу з метою створення точних та послідовних вимог
- Знати та уникати типових проблем при аналізі та документуванні вимог
- Розуміти та застосовувати різні точки зору на продукт при створенні вимог: на основі даних та поведінки
- Визначати теми у доменному обсязі знань, які можуть містити приховану складність
Особливості курсу
- Доступ до запису занять
- Заняття - українською мовою, презентації - англійською
- Сертифікат про проходження курсу
- Домашні завдання
- Допомога ментора
Викладачі курсу
Ганна Каплун - Сертифікований за ISTQB AL Test Manager and Test Analyst
Більше інформації- Business Analyst
Основна увага приділяється управлінню стейкхолдерами, визначенню, класифікації та формулюванню вимог, а також методам моделювання процесів. Студенти навчаться ефективно документувати вимоги, створювати історії користувачів, сценарії використання та картографувати історії, щоб краще відображати бізнес-потреби.
Програма курсу
Модуль 1. Intro
Заняття 1. Вступ до основ Бізнес-Аналізу:
- Як розробляється ПЗ
- Які є ролі в проєктній команді
- Що таке бізнес-аналіз і хто такий бізнес-аналітик
- Основні терміни
Модуль 2. SDLC
Заняття 2. Життєвий цикл розробки ПЗ
- Що таке SDLC
- Гнучкі та жорсткі методології розробки
- Waterfall model
- V-model
- Iterational models
Заняття 3. Гнучкі методології розробки
- Що таке Agile
- SCRUM
- Канбан
Заняття 4. Практичне заняття
- Обговорення результатів тесту
- Практика роботи в команді
- Питання-відповідь
Модуль 3. Stakeholders
Заняття 5. Аналіз зацікавлених сторін
- Хто такі "стейкхолдери"
- Управління зацікавленими сторонами
- Stakeholder Management Plan
- Communications Plan
- RACI Model
Заняття 6. Практичне заняття
- Практика створення документів для управління зацікавленими сторонами
- Питання-відповідь
Модуль 4. Requirements
Заняття 7. Класифікація вимог
- Рівні вимог
- Види вимог
- Характеристики хороших вимог
- SMART та INVEST
Заняття 8. Виявлення вимог
- Що таке потреба
- Що таке вимога
- Звідки беруться вимоги
- Техніки виявлення вимог (інтерв'ю, аналіз документації, мозковий штурм тощо)
Заняття 9. Формати написання вимог
- Способи представлення вимог
- User stories
- Use cases
- Story mapping
Заняття 10. Практичне заняття
- Практика написання User stories
- Питання-відповідь
Заняття 11. Специфікація вимог
- Requirements specification
- Business Requirements Document
Заняття 12. Нефункціональні вимоги
- Що таке Non-functional requirements
- Види нефункціональних вимог
- Збір нефункціональних вимог
- Приклади
Заняття 13. Практичне заняття
- Обговорення результатів тесту
- Практика написання документів вимог
- Питання-відповідь
Заняття 14. Пріоритезація вимог
- Життєвий цикл вимог
- Техніки пріоритезації
- Робота з ризиками
Заняття 15. Інструменти для документування вимог
Confluence та JIRA.
Заняття 16. Практичне заняття
- Практика написання вимог в Confluence та JIRA
- Питання-відповідь
Модуль 5. Process modeling
Заняття 17. Моделювання процесів
- Візуалізація бізнес процесів
- Що таке UML та BPMN
Заняття 18. Практичне заняття
- Практика розробки діаграм
- Питання-відповідь
Модуль 6. Scope
Заняття 19. Визначення Scope
- Що таке Scope
- Project Scope та Product Scope
- Як планувати скоуп та керувати ним
- Vision and Scope document
Заняття 20. Discovery phase
- Як запускається проєкт
- Які артефакти має винести бізнес аналітик з Discovery phase
- Що таке MVP
- Як пройти онбординг на існуючий проєкт
Заняття 21. Практичне заняття
- Практика створення скоупу для MVP
- Питання-відповідь
Модуль 7. Project
Заняття 22. Видача фінального проєкту
- Final Project inroduction
- Питання-відповідь
Модуль 8. Technical
Заняття 23. Веб-технології
- Що таке Client-server
- Як працювати з АРІ
- Postman та Swagger
- XML JSON
Заняття 24. Робота з базами даних
- Що таке дані
- Що таке бази даних
- Запити SQL
Заняття 25. Практичне заняття
- Дослідження АРІ
- Написання запитів у базу даних
- Питання-відповідь
Модуль 9. АІ
Заняття 26. GPT-Chat для бізнес аналітика
- Промпти для GPT-Chat
- Як задіяти GPT-Chat для спрощення листування
- Як задіяти GPT-Chat для спрощення документування вимог
- Як задіяти GPT-Chat для покращення свого СV
Модуль 10. Final
Заняття 27. Фінальне заняття
- Обговорення Final project
- Як шукати вакансії і підготувати СV
- Як підготуватися до співбесіди
Особливості курсу
- Допомога в працевлаштуванні
- Розвиток самоконтролю та відповідальності
- Проєкт в портфоліо
- Сертифікат про закінчення курсу
Сторінки
Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.
Відгуки про курси
Проходила курс по Exel та Power BI. Курс наповнений, лектор добре пояснює матеріал. До цього курсу із Power BI не працювала, але не дивлячись що я новачок із завданнями справлялася. Хто займається, або планує займатися аналітикою даних, раджу пройти цей курс в Robot_dreams.