Курси Soft Skills in IT

Фільтр
Курс
Рекомендуємо
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
2 місяців
Рівень
Для початківців, Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Гнучкий графікВидається диплом/сертифікат
IAMPM
  • Soft Skills in IT
Подробиці

Курс для проєктних менеджерів, рекрутерів, продакт менеджерів або новачків в IT, які хочуть швидко опанувати теорію та зрозуміти усі процеси розробки.

Програма курсу

Що таке розробка

Розкладемо на прикладі весь процес розробки ПО. Новачки отримають каркас знань для наступних лекцій, а досвідчені спеціалісти вже можуть задати спікерам питання, які їх цікавлять.

З чого складається розробка: термінологія

  • Знайомство з основними мовами програмування для написання web, desktop, mobile-додатків і Gamedev.
  • Автотести і скрипти для системи.
  • Знайомство з API і як часто його насправді використовують.

З чого складається розробка: API, вибір мови програмування і робота з дизайном

  • Як API працює на практиці: спікер покаже, як відправляти найпопулярніші запити, яких результатів чекати і чому.
  • Поради спікера з вибору мов програмування і продуктивної роботи між програмістами і дизайнерами.

Front-end – складові

  • Розберемо технології Front-end розробки.
  • З чого складаються веб-сторінки, яку інформацію про термінологію варто знати менеджеру, щоб правильно задавати уточнюючі питання вебмайстрам.
  • Як пояснити замовнику, який тип верстки потрібен його додатку.

Front-end – фреймворки і розбір процесу

  • Як вибирати фреймворк залежно від типу проєкту.
  • Як працює код на препроцесорах, підключаються бібліотеки і відправляються запити на Back-end.
  • Які задачі не варто доручати front-end розробникам, щоб побудувати продуктивний процес взаємодії з цими спеціалістами.

Back-end – вибір мови програмування і баз даних

  • Вчимося збирати всю важливу інформацію і ставити правильні питання клієнту.
  • Вчимося правильно обирати мову програмування і технологію для Back-end розробки.
  • Які бувають бази даних і коли яку використовувати.
  • Розбираємо реляційні і нереляційні типи сховищ з прикладами.

Back-end – розбір процесу проєктування рішень

  • Розберемося у компетенціях Back-end розробників. З'ясуємо чого чекати від кожного спеціаліста.
  • Познайомимося з основними етапами Back-end розробки і розповімо про основні опорні точки, які важливо і потрібно контролювати менеджеру.

Back-end – підходи в програмуванні і вибір архітектури

  • З'ясуємо, що такого особливого в об’єктно-орієнтованому програмуванні і на чому воно будується.
  • Розберемося в основних шаблонах архітектури. Переваги та недоліки моноліту і мікро-сервісу.

Як вибрати стек технологій під проєкт

  • Які застосунки можуть замовляти та з яких технологій буде вибирати ваша команда.
  • Тонкощі у web-, mobile-, machine learning, embedded- і хмарних застосунках.

Розгортання додатків + інформаційна безпека

  • На яких хостингах можуть зберігатись сайти. Практичні поради на що звернути увагу при виборі.
  • Розберемо тонкощі CI/CD і яка відмінність між ними з точки зору організації процесу.
  • Основні види вразливостей і як від них захиститись.

Контроль версій. Робота з Git

  • Що таке контроль версій і як він здійснюється.
  • Чим системи контролю версій відрізняються одна від одної і що варто враховувати при їх виборі.
  • Основи роботи з Git. Проведемо демо по роботі з Git на прикладі GitHub.

DevOps: автоматизація доставки коду клієнтам

  • Розберемо типові проблеми і задачі DevOps інженера.
  • Як моніторити навантаження на сервер та на основі чого приймаються рішення про масштабування.
  • За які рішення варто і не варто переплачувати.
  • Навчитесь вести конструктивний діалог про CI/CD в процесі виконання проєкту.

Документація

  • Яка документація потрібна вам як менеджеру, і без чого не можуть впоратися розробники.
  • Як і коли треба писати документацію, які інструменти допоможуть зробити це оптимально.
  • Розберемось, як менеджеру використовувати документацію для більш ефективної роботи.

Аналітика проєкту

  • Як працювати з аналітикою web і mobile додатків: розглянемо основні інструменти для вимірювання трафіку, залученості і конверсій.
  • Як працювати з зовнішніми і внутрішніми користувачами.
  • Практичні поради по роботі з Legacy-проєктами, звітністю і ростом співробітників.

Тестування – основна термінологія

  • Теорія тестування.
  • Як краще проводити тестування на реальних проєктах.
  • Які типи тестування підходять для різних запитів клієнта. Практичні поради з тестування вимог.

Тестування – техніки системного підходу

  • Класифікації підходів тестування. Особливості роботи тестувальника.
  • Яка техніка тест-дизайну підходить для різного типу задач.

Mobile – процес розробки застосунків

  • Особливості, які має враховувати менеджер при створенні рішень для mobile.
  • Які є технології і практики в розробці кросплатформенних та нативних додатків є на ринку.
  • Поговоримо про всі підготовчі етапи, без яких не відбудеться продуктивна робота.

Mobile – розробка застосунку, реліз і аналітика

  • Кращі практики розробки, підтримки і аналітики мобільних застосунків.
  • Де краще зберігати дані і як забезпечити їхній захист.
  • Процес тестування в mobile.
  • Як і на чому програмуються чат-боти.

Особливості курсу

  • Технічні знання для нетехнічних спеціалістів
  • Для проходження курсу знадобиться знання англійської мови
  • Викладачі мають великий досвід роботи у різних компаніях
  • Персональні консультації по розвитку кар'єри
  • Допомога в пошуку релевантних вакансій

Викладачі курсу

Ольга Гром - Delivery Manager у Master Of Code Global.
Віталій Бакун - Senior Frontend Developer.
Ірина Марусяк - Senior PM у SoftServe.
Роман Михайлишин - Head of Intelligent Automation.
Денис Шаматажи - Product Manager.

Більше інформації
Курс
Формат
Online
Початок навчання
05.10.2023
Тривалість
11 занять
Рівень
Для початківців, Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Гнучкий графікВидається диплом/сертифікат
IAMPM
  • Soft Skills in IT
Подробиці

Курс по набуттю "гнучких навичок" від фахівців по роботі з людьми в IT-галузі. Під час занять ви навчитесь керувати очікуваннями клієнта на старті проекту та в процесі змін, створювати презентації рішень, які можуть переконати будь-кого, ставити цілі команді та мотивувати виконувати завдання, вирішувати та передбачати конфлікти, щоб вони не гальмували роботу.

Програма курсу

Воркшоп по емоційному інтелекту

  • Виснажливі спроби придушити емоції на роботі, адже вони тільки заважають, а справжні лідери – холоднокровні.
  • Складність у розумінні мотивації членів команди.
  • Неправильна оцінка власних сил і сил команди - завищені або занижені очікування.
  • Відсутність мотивації для виконання завдань і управління командою.

Робота з клієнтом: комунікація, конфлікти, очікування

  • Розбираємо, як знайти підхід до кожного типу клієнтів в аутсорс.
  • Вчимося спілкуватися із замовником однією мовою, з огляду на його бекграунд, бізнес і рівень залучення в проєкт.
  • Розглянемо, як говорити замовнику "ні", "ми не вклалися в термін", "потрібно більше ресурсів".
  • Навчимося захищати команду від втручання бізнесу.

Воркшоп по роботі з клієнтом

  • Практичне заняття з комунікації із клієнтом в аутсорсі.
  • Попрацюємо у групах над вирішенням різних ситуацій із клієнтом.
  • Навчимося обробляти ескалації клієнта та конфліктні кейси.

Вирішення конфліктів: причини, моделі, практика

  • Розберемося, звідки беруться конфлікти та чи можна їх уникнути.
  • Розглянемо позиції сторін конфлікту та моделі поведінки.
  • Навчимося вирішувати конфлікти максимально безболісно для всіх учасників процесу.
  • Попрактикуємося у вирішенні конфліктів на типових IT прикладах.

Воркшоп по конфліктам

  • На практиці розберемо, як долати конфліктні ситуації в команді або з керівництвом.
  • На основі реальних кейсів навчимося вирішувати конфлікти безболісно для всіх учасників процесу.

Робота з командою: лідерство, цілі, мотивація

  • Розберемося, як перетворювати обсяг робіт у прозорі, зрозумілі цілі та завдання.
  • Забуваємо про мікроменеджмент, батіг, пряник і переходимо до постановки внутрішньої мотивації у членів команди.
  • Вчимося, як стати ментором і побудувати процес навчання.
  • Ловимо "момент вигорання" до того, як воно настало.

Робота з командою: найм, звільнення і кар'єра

  • Розбираємося, що робити, якщо рекрутер приводить не тих людей.
  • Працюємо з невідповідністю очікувань у нових співробітників: цілей, рівня ЗП і навичок.
  • Вчимося безболісно для себе та процесів прощатися з тими, хто не пройшов випробувальний або не виправив свої результати.

Переговори: підготовка, проведення, маніпуляція

  • Вчимося переконувати та працювати з опором з боку замовника, команди чи інвесторів.
  • Розбираємось, як правильно готуватися до переговорів, щоб вийти з них переможцем.
  • Подаємо зміни так, щоби з ними не просто змирилися, а й натхненно почали впроваджувати.

Воркшоп по переговорам

Розберемо складні кейси переговорів, практично навчимося виходити їх переможцями, і навіть попрактикуємо різні техніки переговорів.

Презентація рішення: команда, клієнт, інвестор

  • Розглянемо, як забезпечити перемогу однією лише підготовкою до презентації. Візуальна складова.
  • Основні помилки під час презентації.
  • Вчимося підбирати слова для свого Pitch-у.

Особливості курсу

  • Курс складається з 6 онлайн лекцій та 5 онлайн воркшопів
  • Викладачі мають великий досвід роботи у різних компаніях
  • Персональні консультації по розвитку кар'єри
  • Рекомендації по покращенню резюме та портфоліо
  • Повернення коштів після третього заняття, якщо не сподобається

Викладачі курсу

Анна Лаврова - Agile Coach в Wemanity Belgium.
Олександр Крючков - Head of Presale в Avenga.
Євгенія Кириленко - Head of Support в Sigma Software.
Дар'я Варга - Former Pitch Strategist в Trinetix.
Анастасія Зеленкова - HR Partner в FinTechLab.

Більше інформації
Відеокурс / Платформа
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
6 занять
Рівень
Для початківців, Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Заняття цілий деньВидається диплом/сертифікат
IAMPM
  • Management / Administration
  • Soft Skills in IT
Подробиці

Курс лідерства для менеджерів, на якому спікер розповість та поділиться власним досвідом, як використовувати свої сильні сторони та ефективно керувати людьми, а також ви навчитесь грамотно зібрати команду, делегувати обов'язки, мотивувати своїх співробітників і разом йти до мети.

Програма курсу

Типи лідерів і типи команд

Формуємо уявлення про сучасного лідера, яким він має і не повинен бути.Розбираємо теорію особистостей "без води" і застосовуємо найпопулярніші типології до своїх команд. Ви навчитеся визначати свої сильні сторони і зони росту, відчувати, коли "відносить" із конструктиву.Слухати і бачити інших без оцінки на зразок "він хороший чи поганий". Ви зрозумієте, як ставити питання тімліду й собі, щоб налаштовувати команду на роботу над спільними цілями.

Емоційний інтелект і наука про тілесність управлінця

Як правильно приймати рішення при роботі з людьми, в умовах обмеженої інформації. Вчимося розуміти емоції інших людей. Вчимося реагувати правильно, а не слідувати поривам. Навчимося розуміти, яке рішення варто прийняти і як донести неприємну інформацію. Ознайомимося з вправами по роботі з емоціями. Створюємо власні лайфхаки для щоденної практики.

Ставимо цілі командам і говоримо про нагороди

Вчимося ставити зрозумілі цілі. Як зіставляти цілі компанії з особистими цілями співробітників. Ставимо цілі так, щоб людина самостійно прагнула до них. Застосовуємо перформанс-менеджмент для розвитку співробітників. Розбираємося, як працює нематеріальна мотивація. Вчимося ставити прозорі й зрозумілі цілі, яких хочеться досягати без щоденних нагадувань і нескінченних розмов про мотивацію.

Створюємо простір для змін

Вчимося впроваджувати "позитивні" і "негативні" зміни. Розберемо існуючі установки та навчимося створювати простір, який сприяє досягненню цілей і реалізації позитивних змін. Вчимося надавати зворотний зв'язок. Дізнаємося, як правильно використовувати зворотний зв'язок, щоб створити комфортний простір для команди. На практиці з’ясовуємо, чому наші команди з нами, вчимося розвивати й утримувати людей закоханими в проєкт і компанію.

Як правильно проводити 1-1, якщо ви керівник і як, якщо ви працюєте у команді

Говоримо, як правильно комунікувати зі своїми співробітниками. Навіщо потрібен коучинг співробітників. Як і навіщо керівнику бути наставником. Як шукати зони росту своїх співробітників і допомагати їм розвиватися. Які ставити питання. Як давати особистий зворотний зв'язок. Як зробити кожного конкретного співробітника і команду в цілому більш продуктивними.

Чотири ролі лідера

Розберемося, чим відрізняється мотивація від натхнення. Коли потрібне перше, а коли – друге. Вивчаємо найсильніші демотиватори команди. Дізнаємося, хто такий мотиваційний лідер. Розберемо класичні техніки мотивації людей та основні парадокси залучення людей в проєкт.

Особливості курсу

  • Курс складається з 6 лекцій в запису + Q&A сесія зі спікером
  • Викладачі мають великий досвід роботи у різних компаніях
  • Персональні консультації по розвитку кар'єри
  • Рекомендації по покращенню резюме та портфоліо
  • Повернення коштів після другого заняття, якщо не сподобається

Викладачі курсу

Анна Лаврова - Agile Coach в Wemanity Belgium.

Більше інформації
Курс
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
5 тижнів
Рівень
Для початківців, Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian, English
Вартість
уточнюйте
Гнучкий графікВидається диплом/сертифікатСупровід ментора
Web Academy
  • Soft Skills in IT
Подробиці

На курсі Ви дізнаєтесь, як визначити свій потенціал та успішно його реалізувати. Отримані знання допоможуть просуватися в кар'єрі, вдало презентувати себе і свій продукт, а також займати лідерські позиції в колективі. Теорія буде підкріплена кейсами та практичними завданнями.

Програма курсу

Що таке soft skills в IT? Як soft skills впливають на роботу розробника. Які soft skills потрібно прокачувати в IT? Що таке емоціональний тон і локус контролю, проактивність і ефективність в роботі, командна робота і навченість.

Ціль: Розібратися, на якому рівні знаходяться ваші soft skills. Взнати про методики їх прокачки.

Лайфхаки успішного проходження співбесід. Які soft skills оцінює рекрутер. Що оцінюють керівники? Як вразити CEO IT компанії на фінальному інтерв'ю?

Ціль: Навчитися відповідати на питання рекрутерів і керівників. За допомогою питань розпізнавати, які іменно скіли хочуть оцінити на співбесіді.

Як на основі психологічного портрету зробити самооцінку soft skills. Якими методами можна виявити внутрішній потенціал і внутрішню мотивацію людини. Побудова дорожньої мапи розвитку. Пріоритезація задач по розвитку

Ціль: Оприділити зони росту і розвитку. Навчитись складати soft skills roadmap.

Як стати успішним ментором в IT. Які soft skills повині бути у наставника і яким чином їх прокачувати. Як правильно побудувати систему коммунікацій з колегами і надавати конструктивний зворотній зв'язок

Ціль: Навчитися методикам вирощування унікальних спеціалістів, Підвищення загальної технічної експертизи. Зрозуміти, як будувати діалог, як розуміти чужі емоції і впливати на них.

Карєра. Які soft skills допомагають швидко вирости від Junior спеціаліста до Senior спеціаліста. Як провести самоаналіз цих soft skills

Ціль: Зрозуміти сценарій переходу від Junior до Senior. Навчитись створювати мапу розвитку.

Карєра. Без яких soft skills не можливо отримати посаду Senior і Team Lead

Ціль: Розібратися, як краще керувати командою і находити спільну мову з працівниками, щоб швидко освоїтися на новій посаді.

Лідерство. Які soft skills повинен мати сильний лідер. Як затверджуватись в команді

Ціль: Навчитись працювати з вже сформованими командами і набирати нові. Зрозуміти як грамотно ставити цілі і мотивувати працівників, як керувати в офісі і віддалено.

Лідерство. Успішні техніки тайм-менеджменту для сильних лідерів. Як правильно делегувати задачі для підлеглих

Ціль: Взнати як планувати робочий час, ефективно керувати проектними командами і правильно делегувати задачі.

Як успішно презентувати свій проект перед CEO. Основи публічних виступів

Ціль: Навчитися робити презентації, виступати перед аудиторією і переконливо доносити свої думки.

Необхідна психологія в IT. Нерозв'язані конфлікти з колегами, різне бачення методів рішення задач. Конфліктні взаємовідносини з безпосереднім керівником

Ціль: Вивчити методики уникнення конфліктів і інструменти їх вирішення. Взнати, як виходити з конфліктів без шкоди.

Особливості курсу

  • Комфортний та безпечний формат
  • Практичні кейси та результат
  • Сертифікат на прикінці навчання
  • LMS платформа

Викладачі курсу

Ірина Сидорчук - HR-експерт, HRD в IT та засновник "Сидорчук Консалтинг"

Більше інформації
Експрес-курс
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
2 занять
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Гнучкий графік
Sigma Software University
  • Soft Skills in IT
Подробиці

Курс допоможе покращити свої навички планування, пріоритезації, здатність організовувати та виконувати різнопланові завдання. Під час курсу отримаєте навички прискорення роботи та збільшення продуктивності шляхом правильного використання часу, проаналізуєте інформаційний шум, що є у вашому житті, та як його контролювати.

Програма курсу

  • Визначення основних принципів управління часом
  • Планування відпочинку
  • Аналіз особистих пріоритетів та цілей
  • Планування завдань та дедлайнів
  • Техніки планування роботи та збільшення продуктивності
  • Ефективне використання інструментів для управління часом (календарі, список завдань, тайм-трекери та ін.)
  • Інформаційний бруд та вбивці часу
  • Розбір кейсів із прикладів лектора
  • Домашнє завдання з метою саморефлексії
  • Q&A сесія з розбору кейсів слухачів

Викладачі курсу

  • Євгенія Кириленко - Head of Support у компанії Sigma Software
Більше інформації
Відеокурс / Платформа
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
12 занять
Рівень
Для початківців, Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
129 USD за курс
Гнучкий графік
Genius.Space
  • Soft Skills in IT
Подробиці

Курс допоможе опанувати необхідні навички для роботи в IT сфері. На заняттях ви навчитесь правильно ставити цілі, плани команді, делегувати та керувати проектами, швидко приймати рішення, якісно виконувати завдання та закривати угоди.

Програма курсу

Що таке Soft Skills

  • Які бувають Soft Skills?
  • Де застосовувати?
  • Як виміряти свій рівень володіння Soft Skills.
  • Як покращувати свої скіли.

Soft Skills для IT спеціаліста

  • Для чого IT спеціалісту розвивати Soft Skills?
  • Комунікація: як прокачати і де знадобиться.
  • Креативність і гнучкість: як прокачати і де знадобиться.
  • Самодисципліна: як прокачати і де знадобиться.
  • Критичне мислення: як прокачати і де знадобиться.
  • Уважність: як прокачати і де знадобиться.
  • Проактивність: як прокачати і де знадобиться.
  • Адаптивність: як прокачати і де знадобиться.
  • Інші навички.

Цілі і їх досягнення

  • Колесо балансу.
  • Як зрозуміти чого хочу саме я?
  • Як правильно поставити свої цілі (смарт).
  • Як декомпозувати цілі.
  • Як досягати своїх цілей?

Емоційний інтелект. Емпатія

  • Що таке емоційний інтелект?
  • Що таке емпатія і чим відрізняється?
  • Як це застосовувати з вигодою для себе?
  • Особисті кордони при високому рівні емпатії.

Основи комунікації

  • Що таке екологічна комунікація?
  • Види комунікації
  • Бар'єри в комунікації
  • Ціль в комунікації, як її побачити і застосувати на практиці.
  • Правила успішної комунікації.

Конфліктологія

  • Що таке конфлікт? Чому це добре?
  • Який ідеальний результат конфлікту?
  • Види та способи розв’язання конфліктів.
  • Як зберігати спокій під час конфліктів?

Ораторське мистецтво

  • Навіщо нам рот?
  • Як говорити так, щоб тебе почули.
  • Як правильно, ефективно та швидко доносити свої думки.
  • Страх говорити.

Ефективне навчання

  • Що таке ефективне навчання.
  • Як правильно навчатись.
  • Принципи швидкого і якісного навчання.
  • Як не забути все, що вивчив.

Основи фінансової грамотності

  • Скільки грошей мені треба для щастя?
  • Скільки грошей мені треба насправді?
  • Як ефективно розпоряджатись фінансами.
  • Як вести власний бюджет і знати куди і звідки приходять гроші.
  • Лайфхак: де взяти гроші, коли їх нема?

Планування і тайм-менеджмент

  • Як правильно визначити пріоритетність задач.
  • Принципи планування і тайм-менеджменту.
  • Багатозадачність: добре чи погано? Як встигнути все?
  • Трекінгові системи.

Problem solving та робота зі стресом

  • Які бувають проблеми?
  • Як виявити приховану проблему?
  • Етапи вирішення проблем.
  • Як прокачати навичку вирішення проблем?
  • Правила для тих, хто прагне комплексно вирішувати проблеми.
  • Що таке стрес та які його причини?
  • Стресостійкість і як її підвищити?

Мотивація та самомотивація

  • Що таке мотивація та які її типи існують?
  • Етапи мотивації.
  • Причини втрати мотивації.
  • Як можна змінити ситуацію при втраті мотивації?
  • Що таке самомотивація?
  • Стимули самомотивації.
  • Способи підвищити самомотивацію.

Особливості курсу

  • Доступ до матеріалів курсу рівно на 6 місяців (для пакету "З підтримкою" – на 12 місяців)
  • Додаткові матеріали та література
  • Заняття проходять на освітній платформі у вигляді запису відеолекцій
  • Практичні домашні завдання
  • Додаткові переваги у пакеті "З підтримкою":
    • домашні завдання з перевіркою від викладача
    • 4 живі Q&A-сесії питання-відповідь зі спікером
    • книга "Soft-Skills за 7 днів"
    • отримання сертифікату
    • мастермайнд-сесія з учнями потоку через місяць після навчання

Викладачі курсу

Даша Звягіна - Head of Product and Service з командою 30+ людей. Будує свою агенцію з розробки освітніх продуктів та ефективного сервісу.

Більше інформації
Курс
Формат
Online
Початок навчання
19.02.2024
Тривалість
6 занять
Рівень
Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
9 900 UAH за курс
Вечірні заняття
Е5
  • Soft Skills in IT
Подробиці

Курс для менеджерів, який надає мінімальний набір технічних знань та процесів із розробки програмного забезпечення. По закінченню навчання ви зможете орієнтуватись у технічній термінології, оптимально формулювати команди для технічних спеціалістів в залежності від типу продукту, оптимізувати процес розробки програмного забезпечення, ефективно делегувати завдання, а також коригувати та оцінювати їх виконання.

Програма курсу

Операційні системи та типи розробки

  • Операційні системи:
    • сімейства ОС;
    • характеристики ОС;
    • типи ОС;
    • цільове використання.
  • Типи розробки:
    • популярні типи розробки;
    • характеристики основних типів додатків: web application, desktop, embedded, mobile, game, enterprise;
    • застосування технологій в залежності від типу додатка.
  • Ролі в команді та сфери обов'язків технічних спеціалістів:
    • компетенція junior, middle і senior фахівців. Розподіл завдань і сфер обов'язків відповідно до seniority;
    • обов'язки, компетенція і комунікація всередині команди для Back-end, Front-end, Full stack розробники, QA team: manual і automation, Team lead & tech lead, DevOps, DevSecOps Software architecture.

Мови програмування та інструменти розробки

  • Мови програмування:
    • ключові поняття: мови програмування і frameworks, парадигми програмування, компіляція і інтерпретація;
    • популярні мови програмування, їх класифікація та сфери застосування;
    • особливості застосування.
  • Інструменти розробки:
    • системи управління версіями. Ключові поняття і порівняльна характеристика. Дії над repositories;
    • середовища для розробки (IDE). Огляд поширених IDE;
    • інструменти для вимірювання якості програмного коду – code analizers. Впровадження та переваги застосування.

Рівні архітектури ПЗ

  • Поняття архітектури ПО і рівнів архітектури ПЗ.
  • Business architecture, Information Architecture, Technology Architecture, Solution Architecture.
  • Особливості побудови, області застосування і предмет опису для кожного з типу архітектур.

Data Architecture

  • RDBMS. Основні поняття, проектування, сфери застосування, характеристики порівняння;
  • Розбір принципів ACID.
  • Типи NoSQL (документарні, графу, пошукові). Основні поняття.
  • Характеристика та порівняння RDBMS vs NoSQL баз даних. Особливості застосування RDBMS і NoSQL.
  • Проєктування, сфери застосування. Розбір принципів BASE.
  • Використання комбінованих рішень: RDB + NoSQL.

Software architecture

  • Архітектурні патерни:
    • client-server;
    • multi-tier;
    • monolithic;
    • microservices;
    • SOA;
    • Event-driven;
    • CQRS.
  • SOLID.
  • Перехід від одного типу архітектури до іншого.

Інтерфейси взаємодії

  • Загальні поняття.
  • XML формат даних. Особливості та структура.
  • JSON формат даних. Особливості та структура.
  • Порівняння та особливості застосування REST, SOAP.

Continuous delivery & Continuous integration

  • Поняття Continuous Delivery, Continuous integration. Технічні складові Continuous Delivery.
  • Переваги використання СІ й альтернативні методи збирання і deployment продукту.

Тестування

  • Піраміда тестування.
  • Види тестування за часом проведення: regression testing, acceptance testing. Особливості застосування.
  • Тестова документація: check-lists, test cases, test plan.

Cutting Edge technologies

  • Basics of Machine Learning and Artificial Intelligence.
  • Основи Blockchain.
  • Overview of the ChatGPT.

Особливості курсу

  • Кожне заняття складається з теорії та практики
  • Тест після кожного заняття для перевірки рівня засвоєння матеріалу
  • Практичні навички на реальних кейсах
  • Всім учасникам курсу будуть доступні записи занять для перегляду у зручний час

Викладачі курсу

Борис Лепешенков - Software Development Manager у YayPay.

Більше інформації
Експрес-курс
Формат
Online
Початок навчання
29.05.2024
Тривалість
6 годин
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
2 750 UAH за курс
Вечірні заняття
QALight
  • Soft Skills in IT
Подробиці

Курс для тих, хто хоче навчитися правильно складати резюме та успішно проходити співбесіду. На курсі будуть розглянуті наступні теми: як правильно складати резюме, основні правила та поширені помилки, підготовка до співбесіди, негласні правила і вимоги рекрутерів, чому відбувається провальна співбесіда і як її уникнути.

Програма курсу

Написання резюме

  • Оформлення резюме:
    • Фото;
    • Об'єм резюме;
    • Необхідні блоки резюме;
    • Що вказувати в резюме, а про що варто промовчати;
    • Мова резюме;
    • Правильне використання шрифтів;
    • Резюме на сайтах hh.ua, rabota.ua, work.ua та ін.;
    • Помилки в резюме (багатослівність, надмірна стислість, плагіат, неадекватність та ін.).
  • Розміщення резюме на онлайн сайтах з пошуку роботи.

Проходження співбесіди

  • Як підготувати себе до співбесіди:
    • інформаційна підготовка (що важливо дізнатися ДО);
    • психологічна підготовка;
    • технічна підготовка (Одяг, Аксесуари і т.п.);
    • організаційна підготовка.
  • Які питання вам будуть ставити із вірогідністю в 90%?
  • Види співбесід:
    • звичайна;
    • стресова та/або провокативна;
    • шпіонаж;
    • екзаменаційна.
  • Як поводитися на співбесіді?
  • Стандартні запитання, які можуть задавати. Правильні відповіді на стандартні запитання.
  • Нестандартні запитання, які можливо почути і як поводитися, якщо "я не знаю правильну відповідь".
  • "Мова тіла" на співбесіді.
  • Етапи співбесід і специфіка на кожному з них. Що потрібно знати на кожному етапі.
  • Важливі "фішки", які значно збільшать ваші шанси перед конкурентами.

Особливості курсу

  • Заняття проходять у вечірній час
  • Практика на реальних проєктах та створення портфоліо
  • Викладачі – практикуючі фахівці у сфері ІТ
  • Підтримка під час та після навчання
  • Свідоцтво про закінчення курсу

Викладачі курсу

Анна Куркотова - досвідчений HR.
Сергій Томаш - HR професіонал з досвідом роботи понад 15 років.

Більше інформації
Курс
Формат
Online
Початок навчання
01.09.2024
Тривалість
2 місяців
Рівень
Для початківців, Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
15 000 UAH за курс
Гнучкий графікВидається диплом/сертифікатСупровід ментора
Projector
  • Soft Skills in IT
Подробиці

Оглядовий курс, який допоможе розібратись у софт скілах та прокачати необхідні навички.

Програма курсу

Ментальне здоров'я - основа фізичного

Помічали, як психічна рівновага впливає на продуктивність? Як досягати її в нових умовах?

Критичне мислення - навичка №1

Як прокачати вміння працювати з інформацією для прийняття життєвих рішень? Наприклад, щодо дій в кризових ситуаціях або роботі з фінансами.

Неагресивна комунікація в часи агресії

Як спілкуватися екологічно? Практикуємо емпатію. Щоб не "накипало" - профілактика конфліктів.

Новий хештег - асертивність

Відстоюємо свої кордони з повагою до інших. Вчимося говорити "ні" (особливо актуально для волонтерів та активістів)

Не "стресостійкість", а "життєстійкість"

Науково зруйнуємо міфи про стрес. Дізнаємось, як перетворювати його на помічника і не довести до вигорання й депресії.

Інфогігієна

Як відлипнути від новин? Як менше травмуватися негативною інформацією? Як протидіяти пропаганді та спілкуватися на гострі теми? Налагодимо своє інформаційне харчування.

А креативність зараз на часі?

Як ця навичка знадобиться у вирішенні життєвих циклів - від облаштування тимчасового житла до пошуку нової роботи?

Презентація себе та своїх ідей

Як запалювати людей та команди без спічрайтерів Президента? Доступна методологія конференції TED.

Адаптація та планування майбутнього

Чому важливо не плутати планування свого життя з прогнозуванням військової ситуації? Як постійно вчитися, засвоювати навички та професійно зростати?

Особливості курсу

  • Відеолекції та вебінари
  • Регулярний фідбек
  • Сертифікат за здобутки
  • До 4 заняття можна повернути кошти якщо передумали

Викладачі курсу

  • Надя Перевізник - Консультантка з комунікацій, організаційна психологиня
  • Олексій Карачинський - Психотерапевт і науковець
Більше інформації

Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.

Відгуки про курси

Виктория    13.04.2024

Компания абсолютно не клиентоориентирована. Особенно после того, как вы заплатили, о вас забывают. До этого же момента все безумно вежливы, учтивы и всегда на связи. 
Менеджеры не считают нужным связываться с Вами, если у Вас возникают вопросы, их Вы решаете самостоятельно и еще должны дозваниваться и пытаться связаться с сотрудниками компании, которые морозятся от Вас. 
Ситуация, после которой я решила отказаться от услуг компании состояла в том, что нужно было доплатить часть обучения. Со мной никто не связался (ни по телефону, ни через соц сети) и не напомнил или предупредил что у ребёнка заканчивается обучение и нужно внести часть денег, ребёнка просто отключили, никакой обратной связи, меня перебросило в мертвый чат-бот, в котором якобы должна была быть информация об оплате, но там неделю никто не отвечал и так никто и не ответил. Ни мне, ни мужу, ни ребёнку. 
Кстати в течении обучения если у ребёнка были вопросы то отвечали тоже неохотно и сыну приходилось постоянно «долбить»менеджерам. 
Когда мы оставили жалобу на горячей линии - с нами наконец-то соизволила связаться менеджер, которая сказала что звонила нам (ВНИМАНИЕ!) полтора месяца назад по этому поводу и мы не взяли трубку. Вопрос к руководству, кто Вас обучал так «хорошо» продавать и вести бизнес? С таким подходом и обслуживанием у Вас нет шансов на ведение успешного дела. 

Плюси:Неплохие преподаватели
Мінуси:Неклиентоориентированы Ужасный сервис Нет обратной связи Многое из заявленного о компании - не соответствует действительности Плохо организована работа
Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
Курси Soft Skills in IT