Курси Soft Skills in IT

Фільтр
Курс
Рекомендуємо
Формат
Online
Початок навчання
23.10.2024
Тривалість
2 місяців
Рівень
Для початківців, Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Гнучкий графікВидається диплом/сертифікатСупровід ментора
IAMPM
  • Soft Skills in IT
Подробиці

Курс для проєктних менеджерів, рекрутерів, продакт менеджерів або новачків в IT, які хочуть швидко опанувати теорію та зрозуміти усі процеси розробки.

Програма курсу

Що таке розробка

На вступній лекції розкладемо на прикладі весь процес розробки ПО. Новачки отримають каркас знань для наступних лекцій, а досвідчені спеціалісти вже можуть задати спікерам питання, які їх цікавлять, структурувати знання й зрозуміти, як будується архітектура софтверних додатків.

З чого складається розробка: термінологія

На лекції розповімо про основні мови програмування, які сьогодні використовують для написання web, desktop, mobile-додатків і Gamedev. Ви дізнаєтесь, на чому пишуть автотести і скрипти для системи. Нарешті розберетесь, чому розробники постійно говорять про API і як часто його насправді використовують.

З чого складається розробка: API, вибір мови програмування і робота з дизайном

В процесі лекції ви побачите, як API працює на практиці: спікер покаже, як відправляти найпопулярніші запити, яких результатів чекати і чому. Також ви отримаєте поради спікера з вибору мов програмування і продуктивної роботи між програмістами і дизайнерами.

Front-end – складові

На оглядовому занятті розберемо технології Front-end розробки. Ви дізнаєтесь, з чого складаються веб-сторінки, яку інформацію про термінологію варто знати менеджеру, щоб правильно задавати уточнюючі питання вебмайстрам і як пояснити замовнику, який тип верстки потрібен його додатку.

Front-end – фреймворки і розбір процесу

На занятті розповімо, як вибирати фреймворк залежно від типу проєкту, покажемо на прикладах, як працює код на препроцесорах, піключаються бібліотеки і відправляються запити на Back-end. Ви зрозумієте, які задачі не варто доручати front-end розробникам, щоб побудувати продуктивний процес взаємодії з цими спеціалістами.

Back-end – вибір мови програмування і баз даних

Після заняття ви зможете визначитися, який Back-end розробник потрібен у вашій команді і не завантажувати Junior-ів Senior-ськими завданнями. Також заглибитеся в тонкощі процесу та дізнаєтесь, як побудувати правильний процес розробки.

Back-end – розбір процесу проєктування рішень

На занятті ви розберетесь у компетенціях Back-end розробників і сформуєте чітке бачення, чого чекати від кожного спеціаліста. Ми пройдемось по основних етапах Back-end розробки і розповімо про основні опорні точки, які важливо і потрібно контролювати менеджеру.

Back-end – підходи в програмуванні і вибір архітектури

Після заняття ви закріпите у домашньому завданні підбір технологій для Back-end частини проєкту.

Artificial Intelligence (AI)

Після заняття будете знати як виглядає процес розробки АI, який склад та досвід має бути у команди. Та дізнаєтесь як і які технології AI може використовувати менеджер.

Як вибрати стек технологій під проєкт

На занятті ви дізнаєтесь, які застосунки можуть замовляти у вашої аутсорсингової компанії, з яких технологій буде вибирати ваша команда. Ви прокачаєте свою експертизу в тонкощах web-, mobile-, machine learning, embedded- і хмарних застосунках і отримаєте практичні поради від спікера.

Розгортання додатків + інформаційна безпека

На лекції ви дізнаєтесь, на яких хостингах можуть зберігатись сайти і отримаєте практичні поради, на що звернути увагу при виборі. Крім цього, розберемо тонкощі CI/CD і яка відмінність між ними з точки зору організації процесу. Поговоримо про основні види вразливостей і дамо поради, як від них захиститись.

Контроль версій. Робота з Git

На лекції ви отримаєте докладний розбір того, що таке контроль версій і як він здійснюється. Ви зрозумієте, чим системи контролю версій відрізняються одна від одної і що варто враховувати при їх виборі. Також розглянемо основи роботи з Git і проведемо демо по роботі з Git на прикладі GitHub.

Q&A

Відповідаємо на питання, що накопичилися, вивчаємо матеріали глибше та розбираємося з домашнім завданням разом.

DevOps: автоматизація доставки коду клієнтам

На лекції ми розберемо типові проблеми і задачі DevOps інженера. Ви зрозумієте, як моніторити навантаження на сервер, на основі чого приймаються рішення про масштабування, за які рішення варто і не варто переплачувати, і головне - зможете вести конструктивний діалог про CI/CD в процесі виконання проєкту.

Документація

На лекції ви проясните, яка документація потрібна вам як менеджеру, і без чого не можуть впоратися розробники. Також дізнаєтесь, як і коли треба писати документацію і які інструменти допоможуть зробити це оптимально. Розберемось у тому, як менеджеру використовувати документацію для більш ефективної роботи.

Аналітика проєкту

На лекції розберемося, як працювати з аналітикою web і mobile додатків: розглянемо основні інструменти для вимірювання трафіку, залученості і конверсій, і дізнаємось, як працювати не тільки з зовнішніми, але й із внутрішніми користувачами. Також ви отримаєте практичні поради з роботи з Legacy-проєктами, звітністю і ростом співробітників.

Тестування – основна термінологія

На лекції ви отримаєте концентровану інформацію з теорії тестування, зрозумієте, як краще проводити тестування на реальних проєктах, дізнаєтесь, які типи тестування підходять для різних запитів клієнта і отримаєте практичні поради з тестування вимог.

Тестування – техніки системного підходу

На занятті ви систематизуєте класифікації підходів тестування і заглибитесь в особливості роботи тестувальника. Розповімо, навіщо спеціалісти будують стільки діаграм і на прикладах розберемось, яка техніка тест-дизайну підходить для різного типу задач.

Mobile – процес розробки застосунків

На занятті ви дізнаєтесь особливості, які має враховувати менеджер при створенні рішень для mobile, а також, які технології і практики в розробці кросплатформенних і нативних додатків є на ринку. Поговоримо про всі підготовчі етапи, без яких не відбудеться продуктивна робота.

Mobile – розробка застосунку, реліз і аналітика

На лекції ви розберете кращі практики розробки, підтримки і аналітики мобільних застосунків і дізнаєтесь, де краще зберігати дані і як забезпечити їхній захист. Розкладемо по поличках процес тестування в mobile і дізнаємось, як і на чому програмуються чат-боти.

Особливості курсу

  • Технічні знання для нетехнічних спеціалістів
  • Для проходження курсу знадобиться знання англійської мови
  • Викладачі мають великий досвід роботи у різних компаніях
  • Персональні консультації по розвитку кар'єри
  • Допомога в пошуку релевантних вакансій

Викладачі курсу

  • Віталій Бакун - Senior Frontend Developer
  • Ірина Марусяк - Senior PM у SoftServe
  • Роман Михайлишин - Head of Intelligent Automation
  • Тамара Левіт - Senior Technical Product Manager at Appflow.ai
  • Денис Шаматажи - Product Manager
  • Павло Устінов - PM Officer at Solar Digital
Більше інформації
Відеокурс / Платформа
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
6 занять
Рівень
Для початківців, Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Заняття цілий деньВидається диплом/сертифікат
IAMPM
  • Management / Administration
  • Soft Skills in IT
Подробиці

Курс лідерства для менеджерів, на якому спікер розповість та поділиться власним досвідом, як використовувати свої сильні сторони та ефективно керувати людьми, а також ви навчитесь грамотно зібрати команду, делегувати обов'язки, мотивувати своїх співробітників і разом йти до мети.

Програма курсу

Типи лідерів і типи команд

Формуємо уявлення про сучасного лідера, яким він має і не повинен бути.Розбираємо теорію особистостей "без води" і застосовуємо найпопулярніші типології до своїх команд. Ви навчитеся визначати свої сильні сторони і зони росту, відчувати, коли "відносить" із конструктиву.Слухати і бачити інших без оцінки на зразок "він хороший чи поганий". Ви зрозумієте, як ставити питання тімліду й собі, щоб налаштовувати команду на роботу над спільними цілями.

Емоційний інтелект і наука про тілесність управлінця

Як правильно приймати рішення при роботі з людьми, в умовах обмеженої інформації. Вчимося розуміти емоції інших людей. Вчимося реагувати правильно, а не слідувати поривам. Навчимося розуміти, яке рішення варто прийняти і як донести неприємну інформацію. Ознайомимося з вправами по роботі з емоціями. Створюємо власні лайфхаки для щоденної практики.

Ставимо цілі командам і говоримо про нагороди

Вчимося ставити зрозумілі цілі. Як зіставляти цілі компанії з особистими цілями співробітників. Ставимо цілі так, щоб людина самостійно прагнула до них. Застосовуємо перформанс-менеджмент для розвитку співробітників. Розбираємося, як працює нематеріальна мотивація. Вчимося ставити прозорі й зрозумілі цілі, яких хочеться досягати без щоденних нагадувань і нескінченних розмов про мотивацію.

Створюємо простір для змін

Вчимося впроваджувати "позитивні" і "негативні" зміни. Розберемо існуючі установки та навчимося створювати простір, який сприяє досягненню цілей і реалізації позитивних змін. Вчимося надавати зворотний зв'язок. Дізнаємося, як правильно використовувати зворотний зв'язок, щоб створити комфортний простір для команди. На практиці з’ясовуємо, чому наші команди з нами, вчимося розвивати й утримувати людей закоханими в проєкт і компанію.

Як правильно проводити 1-1, якщо ви керівник і як, якщо ви працюєте у команді

Говоримо, як правильно комунікувати зі своїми співробітниками. Навіщо потрібен коучинг співробітників. Як і навіщо керівнику бути наставником. Як шукати зони росту своїх співробітників і допомагати їм розвиватися. Які ставити питання. Як давати особистий зворотний зв'язок. Як зробити кожного конкретного співробітника і команду в цілому більш продуктивними.

Чотири ролі лідера

Розберемося, чим відрізняється мотивація від натхнення. Коли потрібне перше, а коли – друге. Вивчаємо найсильніші демотиватори команди. Дізнаємося, хто такий мотиваційний лідер. Розберемо класичні техніки мотивації людей та основні парадокси залучення людей в проєкт.

Особливості курсу

  • Курс складається з 6 лекцій в запису + Q&A сесія зі спікером
  • Викладачі мають великий досвід роботи у різних компаніях
  • Персональні консультації по розвитку кар'єри
  • Рекомендації по покращенню резюме та портфоліо
  • Повернення коштів після другого заняття, якщо не сподобається

Викладачі курсу

Анна Лаврова - Agile Coach в Wemanity Belgium.

Більше інформації
Курс
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
11 занять
Рівень
Для початківців, Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Гнучкий графікВидається диплом/сертифікат
IAMPM
  • Soft Skills in IT
Подробиці

Курс по набуттю "гнучких навичок" від фахівців по роботі з людьми в IT-галузі. Під час занять ви навчитесь керувати очікуваннями клієнта на старті проекту та в процесі змін, створювати презентації рішень, які можуть переконати будь-кого, ставити цілі команді та мотивувати виконувати завдання, вирішувати та передбачати конфлікти, щоб вони не гальмували роботу.

Програма курсу

Воркшоп по емоційному інтелекту

  • Вчимося застосовувати емоції як корисний інструмент, а не хаотичну силу
  • Розглянемо, як використовувати емпатію, щоб бути розуміючим лідером, але не дозволяти "їздити на собі"

Робота з клієнтом: комунікація, конфлікти, очікування

  • Розбираємо, як знайти підхід до кожного типу клієнтів в аутсорс
  • Вчимося спілкуватися із замовником на одній мові, з огляду на його бекграунд, бізнес і рівень залучення в проєкт
  • Розглянемо, як говорити замовнику "ні", "ми не вклалися в термін", "потрібно більше ресурсів"
  • Навчимося захищати команду від втручання бізнесу

Воркшоп по роботі з клієнтом

  • Практичне заняття з комунікації із клієнтом в аутсорсі
  • Попрацюємо у групах над вирішенням різних ситуацій із клієнтом
  • Навчимося обробляти ескалації клієнта та конфліктні кейси

Вирішення конфліктів: причини, моделі, практика

  • Розберемося, звідки беруться конфлікти та чи можна їх уникнути
  • Розглянемо позиції сторін конфлікту та моделі поведінки
  • Навчимося вирішувати конфлікти максимально безболісно для всіх учасників процесу
  • Попрактикуємося у вирішенні конфліктів на типових IT прикладах

Воркшоп по конфліктам

  • На практиці розберемо, як долати конфліктні ситуації в команді або з керівництвом
  • На основі реальних кейсів навчимося вирішувати конфлікти безболісно для всіх учасників процесу

Робота з командою: лідерство, цілі, мотивація

  • Розберемося, як перетворювати обсяг робіт у прозорі, зрозумілі цілі та завдання
  • Забуваємо про мікроменеджемент, батіг, пряник і переходимо до постановки внутрішньої мотивації у членів команди
  • Вчимося, як стати ментором і побудувати процес навчання
  • Ловимо "момент вигорання" до того, як воно настало

Переговори: підготовка, проведення, маніпуляція

  • Вчимося переконувати та працювати з опором з боку замовника, команди чи інвесторів
  • Розбираємось, як правильно готуватися до переговорів, щоб вийти з них переможцем
  • Подаємо зміни так, щоби з ними не просто змирилися, а й натхненно почали впроваджувати

Воркшоп по переговорам

Розберемо складні кейси переговорів, практично навчимося виходити їх переможцями, і навіть попрактикуємо різні техніки переговорів.

Воркшоп по презентації рішення

  • Розглянемо, як забезпечити перемогу однією лише підготовкою до презентації
  • Візуальна складова
  • Основні помилки під час презентації
  • Вчимося підбирати слова для свого Pitch-у

Робота з командою: найм, звільнення і кар'єра

  • Розбираємося, що робити, якщо рекрутер приводить не тих людей
  • Працюємо з невідповідністю очікувань у нових співробітників: цілей, рівня зп і навичок
  • Вчимося безболісно для себе та процесів прощатися з тими, хто не пройшов випробувальний або не виправив свої результати

Особливості курсу

  • Курс складається з 5 онлайн лекцій та 5 онлайн воркшопів
  • Викладачі мають великий досвід роботи у різних компаніях
  • Персональні консультації по розвитку кар'єри
  • Рекомендації по покращенню резюме та портфоліо
  • Повернення коштів після третього заняття, якщо не сподобається

Викладачі курсу

  • Анна Лаврова - Agile Coach в Wemanity Belgium
  • Олександр Крючков - Head of Presale в Avenga
  • Євгенія Кириленко - Head of Support в Sigma Software
  • Дар'я Варга - Former Pitch Strategist в Trinetix
  • Анастасія Зеленкова - HR Partner в FinTechLab
Більше інформації
Експрес-курс
Формат
Online
Початок навчання
18.11.2024
Тривалість
6 годин
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
2 750 UAH за курс
Вечірні заняттяВидається диплом/сертифікатСупровід ментора
QALight
  • Soft Skills in IT
Подробиці

Курс для тих, хто хоче навчитися правильно складати резюме та успішно проходити співбесіду. На курсі будуть розглянуті наступні теми: як правильно складати резюме, основні правила та поширені помилки, підготовка до співбесіди, негласні правила і вимоги рекрутерів, чому відбувається провальна співбесіда і як її уникнути.

Програма курсу

Написання резюме

  • Оформлення резюме:
    • Фото;
    • Об'єм резюме;
    • Необхідні блоки резюме;
    • Що вказувати в резюме, а про що варто промовчати;
    • Мова резюме;
    • Правильне використання шрифтів;
    • Резюме на сайтах hh.ua, rabota.ua, work.ua та ін.;
    • Помилки в резюме (багатослівність, надмірна стислість, плагіат, неадекватність та ін.).
  • Розміщення резюме на онлайн сайтах з пошуку роботи.

Проходження співбесіди

  • Як підготувати себе до співбесіди:
    • інформаційна підготовка (що важливо дізнатися ДО);
    • психологічна підготовка;
    • технічна підготовка (Одяг, Аксесуари і т.п.);
    • організаційна підготовка.
  • Які питання вам будуть ставити із вірогідністю в 90%?
  • Види співбесід:
    • звичайна;
    • стресова та/або провокативна;
    • шпіонаж;
    • екзаменаційна.
  • Як поводитися на співбесіді?
  • Стандартні запитання, які можуть задавати. Правильні відповіді на стандартні запитання.
  • Нестандартні запитання, які можливо почути і як поводитися, якщо "я не знаю правильну відповідь".
  • "Мова тіла" на співбесіді.
  • Етапи співбесід і специфіка на кожному з них. Що потрібно знати на кожному етапі.
  • Важливі "фішки", які значно збільшать ваші шанси перед конкурентами.

Особливості курсу

  • Заняття проходять у вечірній час
  • Практика на реальних проєктах та створення портфоліо
  • Викладачі – практикуючі фахівці у сфері ІТ
  • Підтримка під час та після навчання
  • Свідоцтво про закінчення курсу

Викладачі курсу

Анна Куркотова - досвідчений HR.
Сергій Томаш - HR професіонал з досвідом роботи понад 15 років.

Більше інформації
Відеокурс / Платформа
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
12 занять
Рівень
Для початківців, Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
129 USD за курс
Гнучкий графік
Genius.Space
  • Soft Skills in IT
Подробиці

Курс допоможе опанувати необхідні навички для роботи в IT сфері. На заняттях ви навчитесь правильно ставити цілі, плани команді, делегувати та керувати проектами, швидко приймати рішення, якісно виконувати завдання та закривати угоди.

Програма курсу

Що таке Soft Skills

  • Які бувають Soft Skills?
  • Де застосовувати?
  • Як виміряти свій рівень володіння Soft Skills.
  • Як покращувати свої скіли.

Soft Skills для IT спеціаліста

  • Для чого IT спеціалісту розвивати Soft Skills?
  • Комунікація: як прокачати і де знадобиться.
  • Креативність і гнучкість: як прокачати і де знадобиться.
  • Самодисципліна: як прокачати і де знадобиться.
  • Критичне мислення: як прокачати і де знадобиться.
  • Уважність: як прокачати і де знадобиться.
  • Проактивність: як прокачати і де знадобиться.
  • Адаптивність: як прокачати і де знадобиться.
  • Інші навички.

Цілі і їх досягнення

  • Колесо балансу.
  • Як зрозуміти чого хочу саме я?
  • Як правильно поставити свої цілі (смарт).
  • Як декомпозувати цілі.
  • Як досягати своїх цілей?

Емоційний інтелект. Емпатія

  • Що таке емоційний інтелект?
  • Що таке емпатія і чим відрізняється?
  • Як це застосовувати з вигодою для себе?
  • Особисті кордони при високому рівні емпатії.

Основи комунікації

  • Що таке екологічна комунікація?
  • Види комунікації
  • Бар'єри в комунікації
  • Ціль в комунікації, як її побачити і застосувати на практиці.
  • Правила успішної комунікації.

Конфліктологія

  • Що таке конфлікт? Чому це добре?
  • Який ідеальний результат конфлікту?
  • Види та способи розв’язання конфліктів.
  • Як зберігати спокій під час конфліктів?

Ораторське мистецтво

  • Навіщо нам рот?
  • Як говорити так, щоб тебе почули.
  • Як правильно, ефективно та швидко доносити свої думки.
  • Страх говорити.

Ефективне навчання

  • Що таке ефективне навчання.
  • Як правильно навчатись.
  • Принципи швидкого і якісного навчання.
  • Як не забути все, що вивчив.

Основи фінансової грамотності

  • Скільки грошей мені треба для щастя?
  • Скільки грошей мені треба насправді?
  • Як ефективно розпоряджатись фінансами.
  • Як вести власний бюджет і знати куди і звідки приходять гроші.
  • Лайфхак: де взяти гроші, коли їх нема?

Планування і тайм-менеджмент

  • Як правильно визначити пріоритетність задач.
  • Принципи планування і тайм-менеджменту.
  • Багатозадачність: добре чи погано? Як встигнути все?
  • Трекінгові системи.

Problem solving та робота зі стресом

  • Які бувають проблеми?
  • Як виявити приховану проблему?
  • Етапи вирішення проблем.
  • Як прокачати навичку вирішення проблем?
  • Правила для тих, хто прагне комплексно вирішувати проблеми.
  • Що таке стрес та які його причини?
  • Стресостійкість і як її підвищити?

Мотивація та самомотивація

  • Що таке мотивація та які її типи існують?
  • Етапи мотивації.
  • Причини втрати мотивації.
  • Як можна змінити ситуацію при втраті мотивації?
  • Що таке самомотивація?
  • Стимули самомотивації.
  • Способи підвищити самомотивацію.

Особливості курсу

  • Доступ до матеріалів курсу рівно на 6 місяців (для пакету "З підтримкою" – на 12 місяців)
  • Додаткові матеріали та література
  • Заняття проходять на освітній платформі у вигляді запису відеолекцій
  • Практичні домашні завдання
  • Додаткові переваги у пакеті "З підтримкою":
    • домашні завдання з перевіркою від викладача
    • 4 живі Q&A-сесії питання-відповідь зі спікером
    • книга "Soft-Skills за 7 днів"
    • отримання сертифікату
    • мастермайнд-сесія з учнями потоку через місяць після навчання

Викладачі курсу

Даша Звягіна - Head of Product and Service з командою 30+ людей. Будує свою агенцію з розробки освітніх продуктів та ефективного сервісу.

Більше інформації
Курс
Формат
Online
Початок навчання
19.02.2024
Тривалість
6 занять
Рівень
Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
9 900 UAH за курс
Вечірні заняття
Е5
  • Soft Skills in IT
Подробиці

Курс для менеджерів, який надає мінімальний набір технічних знань та процесів із розробки програмного забезпечення. По закінченню навчання ви зможете орієнтуватись у технічній термінології, оптимально формулювати команди для технічних спеціалістів в залежності від типу продукту, оптимізувати процес розробки програмного забезпечення, ефективно делегувати завдання, а також коригувати та оцінювати їх виконання.

Програма курсу

Операційні системи та типи розробки

  • Операційні системи:
    • сімейства ОС;
    • характеристики ОС;
    • типи ОС;
    • цільове використання.
  • Типи розробки:
    • популярні типи розробки;
    • характеристики основних типів додатків: web application, desktop, embedded, mobile, game, enterprise;
    • застосування технологій в залежності від типу додатка.
  • Ролі в команді та сфери обов'язків технічних спеціалістів:
    • компетенція junior, middle і senior фахівців. Розподіл завдань і сфер обов'язків відповідно до seniority;
    • обов'язки, компетенція і комунікація всередині команди для Back-end, Front-end, Full stack розробники, QA team: manual і automation, Team lead & tech lead, DevOps, DevSecOps Software architecture.

Мови програмування та інструменти розробки

  • Мови програмування:
    • ключові поняття: мови програмування і frameworks, парадигми програмування, компіляція і інтерпретація;
    • популярні мови програмування, їх класифікація та сфери застосування;
    • особливості застосування.
  • Інструменти розробки:
    • системи управління версіями. Ключові поняття і порівняльна характеристика. Дії над repositories;
    • середовища для розробки (IDE). Огляд поширених IDE;
    • інструменти для вимірювання якості програмного коду – code analizers. Впровадження та переваги застосування.

Рівні архітектури ПЗ

  • Поняття архітектури ПО і рівнів архітектури ПЗ.
  • Business architecture, Information Architecture, Technology Architecture, Solution Architecture.
  • Особливості побудови, області застосування і предмет опису для кожного з типу архітектур.

Data Architecture

  • RDBMS. Основні поняття, проектування, сфери застосування, характеристики порівняння;
  • Розбір принципів ACID.
  • Типи NoSQL (документарні, графу, пошукові). Основні поняття.
  • Характеристика та порівняння RDBMS vs NoSQL баз даних. Особливості застосування RDBMS і NoSQL.
  • Проєктування, сфери застосування. Розбір принципів BASE.
  • Використання комбінованих рішень: RDB + NoSQL.

Software architecture

  • Архітектурні патерни:
    • client-server;
    • multi-tier;
    • monolithic;
    • microservices;
    • SOA;
    • Event-driven;
    • CQRS.
  • SOLID.
  • Перехід від одного типу архітектури до іншого.

Інтерфейси взаємодії

  • Загальні поняття.
  • XML формат даних. Особливості та структура.
  • JSON формат даних. Особливості та структура.
  • Порівняння та особливості застосування REST, SOAP.

Continuous delivery & Continuous integration

  • Поняття Continuous Delivery, Continuous integration. Технічні складові Continuous Delivery.
  • Переваги використання СІ й альтернативні методи збирання і deployment продукту.

Тестування

  • Піраміда тестування.
  • Види тестування за часом проведення: regression testing, acceptance testing. Особливості застосування.
  • Тестова документація: check-lists, test cases, test plan.

Cutting Edge technologies

  • Basics of Machine Learning and Artificial Intelligence.
  • Основи Blockchain.
  • Overview of the ChatGPT.

Особливості курсу

  • Кожне заняття складається з теорії та практики
  • Тест після кожного заняття для перевірки рівня засвоєння матеріалу
  • Практичні навички на реальних кейсах
  • Всім учасникам курсу будуть доступні записи занять для перегляду у зручний час

Викладачі курсу

Борис Лепешенков - Software Development Manager у YayPay.

Більше інформації
Курс
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
5 тижнів
Рівень
Для початківців, Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Гнучкий графікВидається диплом/сертифікатСупровід ментора
Web Academy
  • Soft Skills in IT
Подробиці

На курсі Ви дізнаєтесь, як визначити свій потенціал та успішно його реалізувати. Отримані знання допоможуть просуватися в кар'єрі, вдало презентувати себе і свій продукт, а також займати лідерські позиції в колективі. Теорія буде підкріплена кейсами та практичними завданнями.

Програма курсу

Що таке soft skills в IT? Як soft skills впливають на роботу розробника. Які soft skills потрібно прокачувати в IT? Що таке емоціональний тон і локус контролю, проактивність і ефективність в роботі, командна робота і навченість.

Ціль: Розібратися, на якому рівні знаходяться ваші soft skills. Взнати про методики їх прокачки.

Лайфхаки успішного проходження співбесід. Які soft skills оцінює рекрутер. Що оцінюють керівники? Як вразити CEO IT компанії на фінальному інтерв'ю?

Ціль: Навчитися відповідати на питання рекрутерів і керівників. За допомогою питань розпізнавати, які іменно скіли хочуть оцінити на співбесіді.

Як на основі психологічного портрету зробити самооцінку soft skills. Якими методами можна виявити внутрішній потенціал і внутрішню мотивацію людини. Побудова дорожньої мапи розвитку. Пріоритезація задач по розвитку

Ціль: Оприділити зони росту і розвитку. Навчитись складати soft skills roadmap.

Як стати успішним ментором в IT. Які soft skills повині бути у наставника і яким чином їх прокачувати. Як правильно побудувати систему коммунікацій з колегами і надавати конструктивний зворотній зв'язок

Ціль: Навчитися методикам вирощування унікальних спеціалістів, Підвищення загальної технічної експертизи. Зрозуміти, як будувати діалог, як розуміти чужі емоції і впливати на них.

Карєра. Які soft skills допомагають швидко вирости від Junior спеціаліста до Senior спеціаліста. Як провести самоаналіз цих soft skills

Ціль: Зрозуміти сценарій переходу від Junior до Senior. Навчитись створювати мапу розвитку.

Карєра. Без яких soft skills не можливо отримати посаду Senior і Team Lead

Ціль: Розібратися, як краще керувати командою і находити спільну мову з працівниками, щоб швидко освоїтися на новій посаді.

Лідерство. Які soft skills повинен мати сильний лідер. Як затверджуватись в команді

Ціль: Навчитись працювати з вже сформованими командами і набирати нові. Зрозуміти як грамотно ставити цілі і мотивувати працівників, як керувати в офісі і віддалено.

Лідерство. Успішні техніки тайм-менеджменту для сильних лідерів. Як правильно делегувати задачі для підлеглих

Ціль: Взнати як планувати робочий час, ефективно керувати проектними командами і правильно делегувати задачі.

Як успішно презентувати свій проект перед CEO. Основи публічних виступів

Ціль: Навчитися робити презентації, виступати перед аудиторією і переконливо доносити свої думки.

Необхідна психологія в IT. Нерозв'язані конфлікти з колегами, різне бачення методів рішення задач. Конфліктні взаємовідносини з безпосереднім керівником

Ціль: Вивчити методики уникнення конфліктів і інструменти їх вирішення. Взнати, як виходити з конфліктів без шкоди.

Особливості курсу

  • Комфортний та безпечний формат
  • Практичні кейси та результат
  • Сертифікат на прикінці навчання
  • LMS платформа

Викладачі курсу

Ірина Сидорчук - HR-експерт, HRD в IT та засновник "Сидорчук Консалтинг"

Більше інформації

Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.

Відгуки про курси

Оксана   11.08.2024

Довго обирали школу для своєї дитини, розглядали та пробували різні варіанти. Бо шукали школу, щоб дитина була зайнята і я не переживала, що дитина сидить в мережах без діла. Подруга порадила придивитися до гоу айтінс, бо компанія вже давно працює і побачила рекламу, шо є школа. Ми поспілкувалися з менеджером та сходили на демодей, а тепер чекаємо вже наші перші уроки в школі в вересні. Враженнями поділюся згодом, поки що все влаштовує, бо перехід з нашої звичайної школи пройшов легко.

Рекомендації: Рекомендую
5
Середня: 5 (1 голос)
Курси Soft Skills in IT
Виктория    13.04.2024

Компания абсолютно не клиентоориентирована. Особенно после того, как вы заплатили, о вас забывают. До этого же момента все безумно вежливы, учтивы и всегда на связи. 
Менеджеры не считают нужным связываться с Вами, если у Вас возникают вопросы, их Вы решаете самостоятельно и еще должны дозваниваться и пытаться связаться с сотрудниками компании, которые морозятся от Вас. 
Ситуация, после которой я решила отказаться от услуг компании состояла в том, что нужно было доплатить часть обучения. Со мной никто не связался (ни по телефону, ни через соц сети) и не напомнил или предупредил что у ребёнка заканчивается обучение и нужно внести часть денег, ребёнка просто отключили, никакой обратной связи, меня перебросило в мертвый чат-бот, в котором якобы должна была быть информация об оплате, но там неделю никто не отвечал и так никто и не ответил. Ни мне, ни мужу, ни ребёнку. 
Кстати в течении обучения если у ребёнка были вопросы то отвечали тоже неохотно и сыну приходилось постоянно «долбить»менеджерам. 
Когда мы оставили жалобу на горячей линии - с нами наконец-то соизволила связаться менеджер, которая сказала что звонила нам (ВНИМАНИЕ!) полтора месяца назад по этому поводу и мы не взяли трубку. Вопрос к руководству, кто Вас обучал так «хорошо» продавать и вести бизнес? С таким подходом и обслуживанием у Вас нет шансов на ведение успешного дела. 

Плюси:Неплохие преподаватели
Мінуси:Неклиентоориентированы Ужасный сервис Нет обратной связи Многое из заявленного о компании - не соответствует действительности Плохо организована работа
Рекомендації: Не рекомендую
1
Середня: 1 (1 голос)
Курси Soft Skills in IT