Курс Delivery Management

  • Online
  • Для початківців, Для досвідчених
  • Delivery Manager
Навчальний центр: Robot Dreams
Формат:Курс
Мова викладання:Ukrainian
Тривалість навчання:20 занять
Початок курсу:30.10.2025
Вартість навчання:Уточнюйте

За 11 тижнів ви на практиці ознайомитеся з делівері-менеджментом продуктових й аутсорс-компаній та розглянете особливості різних бізнес-доменів.

Програма курсу

Хто такий Delivery Manager і чим він займається

  • Дізнаєтеся, які базові обовʼязки має делівері-менеджер і за що відповідає на проєкті
  • Розберете ключові етапи та процеси в управлінні делівері програмного забезпечення
  • Розглянете матрицю компетенцій: як працювати з людьми та технологіями
  • Визначите власні зони для росту, щоб просуватися в делівері-менеджменті

Delivery Management у продуктовій та аутсорс-компанії

  • Отримаєте overview ІТ-ринку в Україні та розберете відмінності в інтерпретуванні позиції Delivery Manager залежно від типу компанії
  • З’ясуєте, чим відрізняється делівері-менеджмент у продуктовій та аутсорс-компанії
  • Розглянете компоненти успішного делівері: люди, технології, процеси, культура

У чому полягає суть процесу делівері в ІТ-компанії

  • Дізнаєтеся, з яких етапів складається процес делівері
  • Зрозумієте, яку роль відіграє Delivery Manager у вдосконаленні або адаптації під ринок продукту чи послуги
  • Розберете Value Proposition Canvas
  • Вивчите основи делівері-менеджменту в перепродажу

Продуктове планування в делівері-менеджменті

  • Розглянете різні підходи до продуктового планування
  • Опануєте фреймворки управління цілями
  • Розберете принцип використання ОКР-фреймворку на реальних кейсах

Roadmap продукту чи послуги у сфері ІТ

  • Розглянете основні елементи roadmap продукту чи послуги
  • Навчитеся складати roadmap, формувати місію, візію, цілі та досягнення
  • Дізнаєтеся, як спілкуватися з компанією мовою цінностей, пріоритетів і ризиків

Як керувати ризиками та готувати звітність

  • Розглянете основні види ризиків і методи їхньої оцінки
  • Навчитеся створювати реєстр ризиків
  • Дізнаєтеся, як готувати звітність

Особливості роботи з різними бізнес-доменами

  • Розглянете особливості різних бізнес-доменів і їхню важливість для делівері-менеджменту
  • Дізнаєтеся, як фактори бізнесу впливають на процес делівері
  • Розберете основні бізнес-тренди залежно від ІТ-напряму
  • Навчитеся будувати Business Model Canvas

Актуальні тенденції під час вибору технологій та архітектури проєкту

  • Розглянете тренди в основних бізнес-доменах
  • Отримаєте overview популярних технологічних стеків та інструментів
  • Дізнаєтеся, як обрати оптимальну платформу, мову програмування, інструменти тощо на ваш проєкт або на проєкт, який потрібно запустити з нуля

Як обрати ІТ-архітектуру під проєкт

  • Дізнаєтеся, чому від правильного вибору архітектури залежить майже все на проєкті
  • Розберете корпоративні інфраструктури
  • Порівняєте різні технології та інструменти на підставі потреб бізнесу
  • З’ясуєте, як підготувати продукт до релізу й організувати технічне виведення на ринок
  • Зрозумієте, як розробити стратегію масштабування й проаналізувати технічні ризики

Розробка й тестування програмного забезпечення

  • Дізнаєтеся, з яких етапів складається процес розробки ПЗ
  • Детально розберете етап тестування: тест-стратегія, тест-план, автоматизація, контроль якості
  • Вивчите методології CI/CD і як вони допомагають у безперервній інтеграції
  • Дізнаєтеся про роль DevOps на проєкті
  • Розглянете метрики оцінювання якості роботи команди

Методології розробки програмних продуктів

  • Отримаєте overview методологій розробки програмних продуктів: Scrum, Kanban, Lean, SAFe
  • Зрозумієте, чому важливо підбирати свою методологію під кожну стадію проєкту
  • Навчитеся обирати методологію під проєкт

Як керувати проєктом та операційними процесами

  • Розберете процес управління проєктом як невіддільну складову делівері-менеджменту
  • Вивчите модель управління Delivery
  • Розглянете основи управління контрактами
  • Дізнаєтеся, як проводити аудит прогресу та бюджету

Як налагодити безперервне вдосконалення продукту чи послуги

  • Дізнаєтеся, що таке Continual Improvement Process і навіщо це потрібно вашому продукту чи послузі
  • Розберете кейс лектора з BlaBlaCar
  • Отримаєте best practices, які допоможуть мотивувати команду бути гнучкими, змінювати й вдосконалювати продукт

Як розробити власний стиль менеджменту й управління командою та прокачати лідерські якості

  • Розглянете ключові лідерські якості, які потрібно розвивати, щоб працювати в делівері-менеджменті
  • Дізнаєтеся, які стилі менеджменту існують
  • Розберете принципи відбору талантів і формування команди
  • Зрозумієте, як проводити рев’ю навичок членів команди й будувати плани розвитку
  • З’ясуєте, як керувати стабільністю в команді

Case Study: як сформувати цінності компанії та навіщо вони потрібні

  • Дізнаєтеся, як цінності впливають на атмосферу в колективі, продуктивність і результат роботи
  • Розберете реальні кейси підбору й адаптації цінностей в компанії

Як сформувати вакансію та скласти резюме на позицію Dekivery Manager

  • Підготуєте резюме на позицію Delivery Manager і зрозумієте, на чому робити акцент в самопрезентації
  • Отримаєте поради з приводу того, як "читати" опис вакансії та перевірити релевантність власного досвіду на позицію
  • Дізнаєтеся, як сформувати опис вакансії, щоб знайти "саме ту" людину
  • Розберете приклади влучних і нерелевантних резюме

Як сформувати команду проєкту

  • Розберете етапи життєвого циклу команди за Такманом
  • Розглянете ключові хард- і софт-скіли та навчитеся їх перевіряти на співбесіді
  • Дізнаєтеся, що таке Individual Contributor Career Level Guide

Як налаштувати комунікацію з клієнтом у процесі делівері-менеджменту

  • Дізнаєтеся, як вести переговори з клієнтом і балансувати між стороною клієнта і стороною команди
  • Навчитеся структурувати комунікацію з клієнтом і вибудовувати довготривалі стосунки
  • Ознайомитеся з різними бізнес-моделями та зрозумієте, як вони впливають на комерційний успіх проєкту

Як вести переговори з клієнтом і стейкхолдерами

  • Розберете особливості комунікації з клієнтом, стейкхолдерами та командою
  • Отримаєте best practices, які допоможуть захищати інтереси команди, зберігаючи водночас теплі відносини зі стейкхолдерами

Q&A-сесія

  • Отримаєте відповіді на всі запитання щодо програми, курсового проєкту
  • Повторно розберете складні кейси

Презентація курсового проєкту

  • Підготуєте курсовий проєкт - комерційну пропозицію для клієнта
  • Презентуєте курсовий проєкт лекторці та колегам

Особливості курсу

  • Сертифікат за здобутки
  • Можна повернути кошти до 3 заняття
  • Теорія
  • Практика
  • Інструменти
  • case study - переговори з клієнтом та стейкхолдерами

Викладачі курсу

  • Юлія Смойловська - Delivery Director at Luxoft
  • Ігор Іващенко - Віцепрезидент Engineering Pro Marketplace at BlaBlaCar
  • Володимир Лисюк - Engineering Manager at Grammarly

Категорії курсу

Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.

Схожі курси

Навчальний центр
Laba
Формат
Online
Початок навчання
24.09.2025
Тривалість
8 тижнів
Рівень
Для початківців, Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Навчальний центр
Е5
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
6 занять
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
безкоштовно
Навчальний центр
Lemberg Tech Business School
Формат
Online
Початок навчання
01.10.2025
Тривалість
4 місяців
Рівень
Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
23 000 UAH за курс
За промокодом "ITHUB10" – знижка 10%
Навчальний центр
SoftServe Academy
Формат
Online
Початок навчання
01.12.2025
Тривалість
3 тижнів
Рівень
Для досвідчених
Мова навчання
English
Вартість
21 500 UAH за курс