Курс UX Design Medium
- Online
- Для досвідчених
- Web & Mobile Design / UI/UX
![]() |
|
Навчальний центр: | Projector |
---|---|
Формат: | Курс |
Мова викладання: | Ukrainian |
Тривалість навчання: | 3 місяців |
Початок курсу: | 28.10.2025 |
Вартість навчання: | 48 000 UAH за курс |
Подробиці та реєстрація
Курс навчає, як визначати та досліджувати проблеми, конвертувати дані в дизайн-рішення і, звісно, перевіряти ефективність цих рішень.
Програма курсу
Дизайн процес
- Розберемося, що таке дизайн-процес, для чого він потрібен та яким буває
- Дізнаємось, як він допоможе зробити дизайн кращим і принести більшу користь замовнику/продукту
- Ознайомимося з моделлю Double Diamond та її етапами
- Зрозуміємо, як завдяки дизайн-процесу поєднати потреби користувача, цілі бізнесу та технічні можливості
- Збагнемо, як в його межах організовувати роботу дизайнера
Збір бізнес-вимог
- Зрозуміємо, що таке kick-off дизайн-проєкту та які завдання він виконує
- З'ясуємо, хто такі стейкхолдери та їхні ролі, яка відповідальність у кожного учасника
- Розберемося, як залежно від цих ролей вести комунікацію та до яких етапів кого залучати
- Отримаємо поради та лайфхаки, як правильно підготуватися та провести kick-off
- Зосередимося на інтерв'ю стейкхолдерів: як провести попереднє дослідження, скласти запитання та провести розмову ефективно
- Дізнаємося, що таке stakeholder mapping, для чого його робити та що воно нам дає
- Зрозуміємо, як працювати з отриманими даними, щоб бачити загальну картину проєкту/продукту та з'єднати точки між дизайном і бізнесом
Аналіз домену
- Аналізуємо домен (сферу) замовника чи компанії, навчаємося визначати його сильні та слабкі сторони
- Розберемося, що таке конкурентний аналіз і навіщо він потрібен
- Навчимося правильно ставити завдання, обирати конкурентів, визначати показники, інтерпретувати та оформлювати отримані дані
- Потренуємося мапити бізнес за допомогою канвасів і фреймворків, які пропрацьовуємо на практиці
Розуміння цільової аудиторії
- Поговоримо, як знаходити та фіксувати болі користувачів, покращувати їхній досвід і робити UX дійсно seamless
- Практикуватимемося правильно проводити юзер інтерв’ю та пропрацюємо потенційно складні ситуації, які можуть трапитися на них
- Навчимося працювати з цією інформацією так, аби наші дизайн-рішення були правильними, а проблеми користувачів дійсно важливими
Фреймінг дизайн-челенджу
- Розберемося, чому етап ідеації важливий і як він веде шляхом інновацій
- Визначимо больові точки користувачів, порівняємо їх з вимогами бізнесу
- Згенеруємо багато різних ідей та сформулюємо дизайн-челендж на основі досліджень
- Розберемо ключові концепти та принципи, на які можна спиратися на етапі ідеації
Інформаційна архітектура, сортування карток, tree testing
- Вивчимо принципи та методи створення ефективної інформаційної архітектури для цифрових продуктів
- Розглянемо, як правильно організувати контент, щоб він був зрозумілим і доступним
- Попрактикуємо техніку сортування карток для оптимізації структури сайтів
- Навчимося визначати, як користувачі групують інформацію та як використовувати ці дані для створення інтуїтивно зрозумілої навігації
- Застосуємо методику tree testing для перевірки інформаційної архітектури без візуального дизайну, щоб зрозуміти, наскільки легко користувачі можуть знайти потрібну інформацію
- Освоїмо методи тестування та валідації інформаційної архітектури
- Зберемо та проаналізуємо зворотний зв'язок від користувачів для покращення навігації та зручності використання продукту
Процес ідеації
- Спробуємо різні техніки генерування дизайн-рішень: how might we, crazy 8, 5 whys
- Поговоримо, як правильно проводити брейншторми
- Навчимося практики mindmapping
Валідація дизайн-рішення
- Дослідимо всі можливі методи перевірки дизайну, з користувачами та без
- Навчимося вимірювати успіх дизайн-рішення за допомогою метрик
- Розглянемо варіанти швидкої валідації дизайну внутрішніми силами: коридорне та піратське тестування
- Дізнаємось, які можуть з'явитися обмеження в процесі тестувань та як із ними працювати
- Окремо зосередимося на когнітивних спотвореннях та емпіричних правилах, що враховують психологічні особливості юзерів
Концептуальні та ментальні моделі
- Дізнаємося, що таке концептуальні та ментальні моделі та як усунути розрив між ними
- Розберемо User Journsy Mapping, Service Blueprint, System Maps
- Вивчимо, як працювати з UML Use Case Diagram, task та user flow, Customer Journey Map
- Опануємо мапінги бізнес-процесів - Blueprint та Business Process Model and Notation
Юзабіліті та його вимірювання
- Розкладемо по поличках, що таке юзабіліті
- Дізнаємося, з яких частин воно складається, коли та навіщо його проводити
- Розглянемо різні види досліджень: якісні та кількісні, віддаленні та вживу, модеровані та ні
- З'ясуємо різницю між ними, переваги та недоліки кожного
- Вчитимемося ефективно їх вимірювати, незалежно від обраного варіанту
Прототипування та дизайн-системи
- Визначимо, чим є і не є прототипування, коли та навіщо його застосовувати
- Дізнаємося про види прототипування та в якому кейсі використовувати кожен
- Зрозуміємо, як правильно ділитися прототипами з користувачами
- Розберемо ключові tips & tricks для побудови дизайн-системи
- Створюватимемо дизайн-систему для проєкту
Фасилітація UX воркшопів
- Визначимося, навіщо та коли їх проводити
- Досліджуватимемо різні типи воркшопів та особливості кожного
- Дізнаємось, як будувати план та організовувати людей, щоб отримати максимально якісний результат
- Навчимося покроково проводити якісний воркшоп
Аналітика та метрики
- Покращуватимемо користувацький досвід на основі аналітики
- Дізнаємось, як ставити правильні запитання, щоб отримати якісну інформацію
- Дослідимо фреймворки розвитку продукту
- Обговоримо, на які показники треба звертати увагу
- Вчитимемося трактувати метрики
Комунікація та презентація
- Навчимося презентувати проєкти на основі чітких даних і результатів, тренуватимемося робити це ефективно
- Розглянемо основні види оповіді та у презентаціях
- Дізнаємось, як правильно давати фідбек та вибудовувати взаємодію всередині дизайн-команд
Особливості курсу
- Живі вебінари проходять щовівторка о 19:30 та щосуботи об 11:00, відеолекції середа та неділя
- Real-life завдання
- Регулярний фідбек
- Сертифікат за здобутки
- Можна повернути кошти протягом 7 днів від початку курсу
Викладачі курсу
- Євген Олексюк - UX Designer в EPAM
- Микола Анікєєнко - Senior Designer at EPAM
- Анна Дем'яненко - Lead Product Designer at Lazarev
- Марія Коковіна - Product Designer в Questrade
- Надя Любак - Lead Product Designer в Corytech
- Анна Ліщинська - Senior Product Designer at Fozzy Group
Категорії курсу
Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.
Схожі курси
Навчальний центр
CASES-Креативна Практика
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
6 тижнів
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
3 000 UAH за курс
Навчальний центр
IT-Столиця
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
10 занять
Рівень
Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
5 700 UAH за курс
Навчальний центр
IT-Столиця
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
10 занять
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
5 700 UAH за курс
Навчальний центр
Projector
Формат
Online
Початок навчання
24.10.2025
Тривалість
2 місяців
Рівень
Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
32 000 UAH за курс