Курс Як відкрити геймдев-студію

  • Online
  • Для початківців, Для досвідчених
  • Gamedev / Unity / Game Design, Product Manager / Product Owner
Навчальний центр: SKVOT
Формат:Курс
Мова викладання:Ukrainian
Тривалість навчання:22 занять
Початок курсу:26.11.2024
Вартість навчання:Уточнюйте

З допомогою лекторів визначишся з видом студії, яку хочеш відкрити. Розбереш ризики та помилки, яких припускаються початківці під час запуску власного проєкту, і зможеш розв'язувати out of control ситуації. Зануришся у ринок геймдеву: проаналізуєш конкурентів, ЦА та тренди. Створиш бізнес-план та зрозумієш, як реєструвати та ліцензувати свій проєкт в юридичному полі.

Програма курсу

Знайомся, ринок геймдеву

  • Види студій за моделями роботи та варіантами фінансування
  • Схожі та відмінні риси продуктових та аутсорс-студій
  • Як зрозуміти, яку модель роботи обрати? (Ідеація)
  • Ринок та конкурентні переваги (USP)
  • Створення місії та визначення цілей бізнесу
  • З чого почати? Варіанти оформлення, облік, стартова команда

Організаційний менеджмент

  • Хто точно потрібен для старту продуктової та аутсорс-студії
  • Ролі та позиції в компанії
  • Структура роботи відділів продуктової студії та пайплайн
  • Внутрішні процеси команди HR/Operarions/Sales/PM/Wellnes
  • Функціональна структура
  • Продуктова структура
  • Фейли при несвоєчасному створенні процесів
  • Вибір організаційної структури залежно від цілей компанії
  • Необхідні артефакти й політики

Проджект-менеджмент

  • Підходи до розробки, воркфлоу
  • Етапи розробки
  • Поширені фреймворки проджект-менеджменту в ІТ
  • Необхідні артефакти
  • Розподіл завдань, планування та контроль робочих процесів
  • Побудова взаємодії між департаментами
  • Ресурсний та піпл-менеджмент

Бюджет і фінансовий менеджмент

  • Основи фінансового менеджменту для геймдев-студії
  • Розробка бюджету і прогнозування доходів та витрат

Залучення інвестицій

  • Підготовка артефактів для інвесторів (бізнес-план, p&l)
  • Інвестиції в компанію та проєктне інвестування
  • Види інвесторів та їхній пошук, паблішинг як один із варіантів
  • Підготовка пітчдеку та пітчинг
  • Відкриття компанії під залучення інвестицій (форма, юрисдикція, оформлення, ініціалізація)

Конференція

Команда та HR. Лекція від RetroStyle Games

  • Ролі та задачі HR
  • Життєвий цикл співробітника в компанії: від онбордингу - до офбордингу
  • Робота з командою (1-2-1, івенти, бенефіти)

Рекрутинг. Лекція від RetroStyle Games

  • Побудова команди з 0 (черговість наймання, системи автоматизації)
  • Особливості рекрутингу в ІТ
  • Процес рекрутингу
  • Ресурси для пошуку кандидатів: dou, djinni, linkedin
  • Інші ресурси: ingamejob, фриланс-біржі, тг-канали тощо
  • Що може зацікавити й відлякати кандидатів

Побудова команди розробки

  • Який розподіл за Seniority вигідно підтримувати
  • Як працювати з позаштатними співробітниками
  • Як працювати з White Label
  • Таск-трекери та оптимізація роботи
  • Кейси

Конференція

Кризи. Розбір кейсів

  • Які бувають кризи та як із них виходити
  • Change-менеджмент

Кризи інтерактивне заняття

Правові та контрактні аспекти

  • Правові аспекти створення бізнесу
  • Укладання контрактів зі співробітниками
  • Ліцензування коду

Юридичні аспекти геймдев студії

  • Авторське право та ліцензії
  • Інкорпорація студії в Україні та закордонне партнерство
  • Контракти: робимо чек-лист
  • Q&A

Маркетинг і продажі в аутсорс-студіях

  • Продажі та маркетинг
  • Пошук своєї ніші: очікування та реальність
  • Де шукати клієнтів
  • Як проводити дзвінки, як будувати стосунки з клієнтами

Маркетинг в продуктових та інді-студіях

  • Пошук паблішера, види послуг
  • Зобов'язання паблішера і розробника
  • Просування
  • Селф-паблішинг

Маркетинг від BizDev

Цілі та результати

  • Аналіз результатів
  • KPI
  • Масштабування
  • Фідбек до команди

Лідерський скіл

  • Розвиток лідерських якостей та здатності до прийняття рішень
  • Підприємницька ментальність
  • Рівні мислення (accountable or responsible)
  • Різниця підходу виконавця та власника
  • Скіли та якості, які потрібно "вимкнути" або перемикнути
  • Must-скіли співробітника vs must-скіли CEO

Консультація з драфтів бізнес-планів

Випускний з презентаціями пітчів із запрошеними потенційними інвесторами

Після курсу ти:

  • Управляєш та оптимізуєш робочі ресурси
  • Збираєш команду
  • Розумієш, як коректно ставити завдання, розподіляти зони відповідальності та контролювати якість виконаної роботи
  • Досліджуєш ринок геймдеву
  • Отримуєш базові скіли з будування комунікаційної та маркетингової стратегії
  • Визначаєш канали комунікації відповідно до типу студії
  • Розумієш, як та де шукати потенційних клієнтів або паблішерів
  • Створюєш бізнес-план для свого майбутнього проєкту
  • Знаєш, де шукати джерела фінансування або інвесторів, як робити фінансову звітність, розумієшся на способах дистрибуції та монетизації ігрового контенту
  • Знаєш, як вибрати правову форму для реєстрації та зареєструвати бізнес
  • Розумієш, як захистити інтелектуальну власність
  • Знаєш про ліцензування і договори з командою та партнерами

Особливості курсу

  • Допомога ментора
  • Практика
  • Запрошені лектори
  • Сертифікат про проходження курсу

Викладачі курсу

  • Стас Осіпов - 9+ років досвіду на посадах C-lvl у геймдеві
  • Кирило Биков - 6+ років досвіду у геймдеві

Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.

Схожі курси

Навчальний центр
Projector
Формат
Online
Початок навчання
24.04.2025
Тривалість
3 місяців
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
22 500 UAH за курс
Навчальний центр
Stfalcon Academy
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
48 занять
Рівень
Для дітей
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Навчальний центр
Cyber Kids
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
-
Рівень
Для дітей
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Навчальний центр
SKVOT
Формат
Online
Початок навчання
05.12.2024
Тривалість
20 занять
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте