Курс Як відкрити геймдев-студію
- Online
- Для початківців, Для досвідчених
- Gamedev / Unity / Game Design, Product Manager / Product Owner
![]() |
|
Навчальний центр: | SKVOT |
---|---|
Формат: | Курс |
Мова викладання: | Ukrainian |
Тривалість навчання: | 22 занять |
Початок курсу: | 26.11.2024 |
Вартість навчання: | Уточнюйте |
Подробиці та реєстрація
З допомогою лекторів визначишся з видом студії, яку хочеш відкрити. Розбереш ризики та помилки, яких припускаються початківці під час запуску власного проєкту, і зможеш розв'язувати out of control ситуації. Зануришся у ринок геймдеву: проаналізуєш конкурентів, ЦА та тренди. Створиш бізнес-план та зрозумієш, як реєструвати та ліцензувати свій проєкт в юридичному полі.
Програма курсу
Знайомся, ринок геймдеву
- Види студій за моделями роботи та варіантами фінансування
- Схожі та відмінні риси продуктових та аутсорс-студій
- Як зрозуміти, яку модель роботи обрати? (Ідеація)
- Ринок та конкурентні переваги (USP)
- Створення місії та визначення цілей бізнесу
- З чого почати? Варіанти оформлення, облік, стартова команда
Організаційний менеджмент
- Хто точно потрібен для старту продуктової та аутсорс-студії
- Ролі та позиції в компанії
- Структура роботи відділів продуктової студії та пайплайн
- Внутрішні процеси команди HR/Operarions/Sales/PM/Wellnes
- Функціональна структура
- Продуктова структура
- Фейли при несвоєчасному створенні процесів
- Вибір організаційної структури залежно від цілей компанії
- Необхідні артефакти й політики
Проджект-менеджмент
- Підходи до розробки, воркфлоу
- Етапи розробки
- Поширені фреймворки проджект-менеджменту в ІТ
- Необхідні артефакти
- Розподіл завдань, планування та контроль робочих процесів
- Побудова взаємодії між департаментами
- Ресурсний та піпл-менеджмент
Бюджет і фінансовий менеджмент
- Основи фінансового менеджменту для геймдев-студії
- Розробка бюджету і прогнозування доходів та витрат
Залучення інвестицій
- Підготовка артефактів для інвесторів (бізнес-план, p&l)
- Інвестиції в компанію та проєктне інвестування
- Види інвесторів та їхній пошук, паблішинг як один із варіантів
- Підготовка пітчдеку та пітчинг
- Відкриття компанії під залучення інвестицій (форма, юрисдикція, оформлення, ініціалізація)
Конференція
Команда та HR. Лекція від RetroStyle Games
- Ролі та задачі HR
- Життєвий цикл співробітника в компанії: від онбордингу - до офбордингу
- Робота з командою (1-2-1, івенти, бенефіти)
Рекрутинг. Лекція від RetroStyle Games
- Побудова команди з 0 (черговість наймання, системи автоматизації)
- Особливості рекрутингу в ІТ
- Процес рекрутингу
- Ресурси для пошуку кандидатів: dou, djinni, linkedin
- Інші ресурси: ingamejob, фриланс-біржі, тг-канали тощо
- Що може зацікавити й відлякати кандидатів
Побудова команди розробки
- Який розподіл за Seniority вигідно підтримувати
- Як працювати з позаштатними співробітниками
- Як працювати з White Label
- Таск-трекери та оптимізація роботи
- Кейси
Конференція
Кризи. Розбір кейсів
- Які бувають кризи та як із них виходити
- Change-менеджмент
Кризи інтерактивне заняття
Правові та контрактні аспекти
- Правові аспекти створення бізнесу
- Укладання контрактів зі співробітниками
- Ліцензування коду
Юридичні аспекти геймдев студії
- Авторське право та ліцензії
- Інкорпорація студії в Україні та закордонне партнерство
- Контракти: робимо чек-лист
- Q&A
Маркетинг і продажі в аутсорс-студіях
- Продажі та маркетинг
- Пошук своєї ніші: очікування та реальність
- Де шукати клієнтів
- Як проводити дзвінки, як будувати стосунки з клієнтами
Маркетинг в продуктових та інді-студіях
- Пошук паблішера, види послуг
- Зобов'язання паблішера і розробника
- Просування
- Селф-паблішинг
Маркетинг від BizDev
Цілі та результати
- Аналіз результатів
- KPI
- Масштабування
- Фідбек до команди
Лідерський скіл
- Розвиток лідерських якостей та здатності до прийняття рішень
- Підприємницька ментальність
- Рівні мислення (accountable or responsible)
- Різниця підходу виконавця та власника
- Скіли та якості, які потрібно "вимкнути" або перемикнути
- Must-скіли співробітника vs must-скіли CEO
Консультація з драфтів бізнес-планів
Випускний з презентаціями пітчів із запрошеними потенційними інвесторами
Після курсу ти:
- Управляєш та оптимізуєш робочі ресурси
- Збираєш команду
- Розумієш, як коректно ставити завдання, розподіляти зони відповідальності та контролювати якість виконаної роботи
- Досліджуєш ринок геймдеву
- Отримуєш базові скіли з будування комунікаційної та маркетингової стратегії
- Визначаєш канали комунікації відповідно до типу студії
- Розумієш, як та де шукати потенційних клієнтів або паблішерів
- Створюєш бізнес-план для свого майбутнього проєкту
- Знаєш, де шукати джерела фінансування або інвесторів, як робити фінансову звітність, розумієшся на способах дистрибуції та монетизації ігрового контенту
- Знаєш, як вибрати правову форму для реєстрації та зареєструвати бізнес
- Розумієш, як захистити інтелектуальну власність
- Знаєш про ліцензування і договори з командою та партнерами
Особливості курсу
- Допомога ментора
- Практика
- Запрошені лектори
- Сертифікат про проходження курсу
Викладачі курсу
- Стас Осіпов - 9+ років досвіду на посадах C-lvl у геймдеві
- Кирило Биков - 6+ років досвіду у геймдеві
Категорії курсу
Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.
Схожі курси
Навчальний центр
Projector
Формат
Online
Початок навчання
24.04.2025
Тривалість
3 місяців
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
22 500 UAH за курс
Навчальний центр
Stfalcon Academy
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
48 занять
Рівень
Для дітей
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Навчальний центр
Cyber Kids
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
-
Рівень
Для дітей
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Навчальний центр
SKVOT
Формат
Online
Початок навчання
05.12.2024
Тривалість
20 занять
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте