Курс Unreal Engine

  • Online
  • Для початківців
  • Gamedev / Unity / Game Design
Навчальний центр: Robot Dreams
Формат:Курс
Мова викладання:Ukrainian
Тривалість навчання:41 занять
Початок курсу:06.10.2025
Вартість навчання:Уточнюйте

Вивчите повний цикл розробки на Unreal Engine: від логіки в Blueprints до програмування на C++ та створення бойових механік через Gameplay Ability System. Побудуєте геймплей, а також створите персонажів, інтерфейс, VFX та левел-дизайн. У фіналі презентуєте курсовий проєкт - прототип власної гри - і додасте його в портфоліо.

Програма курсу

Знайомство з розробкою ігор

  • Дізнаєтеся типи проєктів у геймдеві та їхню класифікацію
  • Зрозумієте, як формують команди і якими вони бувають залежно від типу та специфіки проєкту
  • Розберете основні спеціальності, залучені до розробки ігор

Рушії для розробки ігор

  • Дізнаєтеся, що таке ігровий рушій
  • Зрозумієте основні принципи архітектури ігрового рушія
  • Навчитеся обирати рушій під конкретну гру

АІ чат-боти в створенні ігор

  • Розглянете найпопулярніші чат-боти, які можуть допомогти у створенні гри
  • Розберете їхні переваги та недоліки для різних типів проєктів

Системи контролю версій

  • Дізнаєтеся, що таке системи контролю версій та для чого вони потрібні
  • Навчитеся створювати локальний Git-репозиторій
  • Зрозумієте, як завантажити віддалений Git-репозиторій та заливати свої зміни на сервер
  • Зможете створити гілку для себе і налаштувати Git LFS
  • Знатимете, як будують командну роботу із системою контролю версій

Знайомство з Unreal Engine

  • Навчитеся встановлювати UE та створювати ігровий проєкт із різних шаблонів
  • Зрозумієте, як завантажувати в проєкт Assets із UE-маркетплейсу
  • З'ясуєте, де можна запитати про UE та знайти відповідь

Основи Blueprint. Частина 1

  • Дізнаєтеся, що таке Blueprints і навіщо їх використовують
  • Навчитеся створювати простий Blueprint із логікою
  • Зможете відлагоджувати Blueprints

Основні класи Unreal Engine

  • Вивчите базові класи для розробки гри в UE
  • Зрозумієте відмінність між основними класами у грі
  • Навчитеся розробляти базову логіку для гри

Персонаж та його налаштування

  • Знатимете, з яких частин складається типовий персонаж у грі на UE
  • Зрозумієте відмінність між Skeletal Mesh та Static Mesh
  • Зможете будувати логіку на Blueprints у класі персонажа

Система вводу (Input)

  • Знатимете, як влаштована Input-система в UE
  • Вмітимете додавати нові Input Actions та обробляти їх

AI Controller

  • Розберете, як будувати AI-персонажів у грі
  • Зможете налаштувати базове поведінкове дерево

АІ. Допоміжні об'єкти

  • Знатимете, як налаштувати Perception в іграх
  • Навчитеся налаштовувати NavMesh

Основи Blueprint. Частина 2

  • Навчитеся використовувати фізичний рушій в UE для ігрової логіки
  • Зрозумієте, яким чином працює фізика в іграх і які у неї обмеження

Інтерфейс користувача

  • Дізнаєтеся, як створюються віджети для інтерфейсу користувача
  • Навчитеся створювати віджети з анімаціями

Комунікація між Blueprints

Навчитеся будувати комунікацію між різними Blueprints.

Приклад розробки ігрової механіки

  • Дізнаєтеся, що таке декомпозиція фічі та навіщо вона потрібна
  • Вмітимете ітерувати при розробці фічі

C++. Змінні

  • Знатимете, як запускати С++ програму
  • Дізнаєтеся, які бувають типи змінних у С++
  • Навчитеся створювати змінні та працювати із вказівниками
  • Вмітимете читати дані з консолі
  • Розберете підходи до відлагодження коду

C++. Розгалуження. Цикли

  • Навчитеся писати базову логіку з if/switch
  • Зможете писати програми з використанням циклів

C++. Функції

  • Навчитеся писати функції на С++
  • Зрозумієте відмінність між варіантами передачі даних функцій

C++. Базові контейнери

  • Дізнаєтеся про типи контейнерів і цілі їх застосування
  • Розумітимете, як користуватися різними типами даних

C++. Структури даних

Вмітимете використовувати unordered-контейнери та контейнери з користувацькими типами даних.

C++. Класи

  • Знатимете, як створювати свої класи
  • Зрозумієте відмінність між різними типами доступу

C++. Об'єктно-орієнтоване програмування

  • Навчитеся створювати ієрархію класів
  • Розумітимете відмінність між різними типами зв'язку

C++. Робота з пам'яттю

  • Навчитеся використовувати розумні вказівники та виявите відмінність між ними
  • Ознайомитеся з концепцію власності щодо об'єктів
  • Знатимете, як працювати з Garbage Collector в UE

C++. Архітектура та патерни

  • Вмітимете створювати інтерфейси
  • Зрозумієте відмінність між класом та інтерфейсом

C++. Шаблони. Багатопотоковість

  • Розумітимете базові терміни багатопотокового програмування
  • Навчитеся створювати базові шаблони та окремі потоки для виконання завдань

Розробка на C++ в Unreal Engine

  • Навчитеся створювати проєкт із базою на С++
  • Вмітимете писати логіку компонентів на С++

Gameplay Ability System. Філософія. Налаштування

  • Зрозумієте базові терміни GAS
  • Дізнаєтеся, як налаштувати GAS на своєму проєкті

Gameplay Ability System. Атрибути. Ефекти

  • Навчитеся створювати атрибути й ефекти
  • Розумітимете, як працювати з атрибутами персонажа
  • Знатимете, як накладати ефекти на персонажа

Gameplay Ability System. Abilities

  • Дізнаєтеся, як створити абілку для персонажа
  • Зможете запускати анімації під час абілки
  • Навчитеся накладати періодичні ефекти

Gameplay Ability System. Підсумок

  • Зможете створити складну абілку для персонажа
  • Зрозумієте, як використовувати Ability Tasks
  • Дізнаєтесь, як налаштовувати взаємозв’язки між різними ефектами та абілками

Основи геймдизайну

  • Розберете базові терміни геймдизайну
  • Зрозумієте, що таке design document і яка його мета

Математика в геймдеві

  • Зрозумієте базову математику, яка потрібна у геймдеві
  • Навчитеся застосовувати математику для визначення орієнтації об’єктів у просторі

Анімації

  • Розумітимете підходи у роботі з анімаціями
  • Дізнаєтеся, як модифікувати анімаційний графік персонажа

Анімаційні системи

  • Зрозумієте, коли можна використовувати Root Motion
  • Ознайомитеся з прикладами систем анімації у різних рушіях
  • Розберете гарні та погані анімації в іграх

Левел-дизайн

  • Вивчите інструменти побудови рівня у грі
  • Зрозумієте базові підходи щодо левел-дизайну

Звук та звуковий дизайн в іграх

  • Вмітимете запускати звуки у грі
  • Дізнаєтеся, як запускати звуки в анімаціях

Visual Effects (VFX)

  • Навчитеся розробляти базовий ефект у Niagara
  • Знатимете, як запускати його на персонажі

Дані в розробці ігор

  • Зрозумієте, яким чином можна організовувати дані в UE
  • Навчитеся створювати свій Data Asset і таблицю з даними

Онлайн-ігри. Збірка проєкту

  • Розберете різні підходи у побудові онлайн-ігор
  • Зрозумієте, як зібрати свій проєкт

Налагодження проєкту. Профайлинг

  • Навчитеся налагоджувати програми різними способами
  • Дізнаєтеся, як запрофайлити гру і проаналізувати проблемні місця
  • Розберете основні методи оптимізації проєкту

Презентація фінальних проєктів

Представите свій проєкт лектору та колегам.

Особливості курсу

  • Unreal Engine
  • Розробка на C++
  • Gameplay Ability System
  • GameDev
  • 4 додаткові заняття зі стратегії розвитку кар'єри в IT

Викладачі курсу

Ольга Нікуленко - Game Developer at The Multiplayer Group

Категорії курсу

Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.

Схожі курси

Навчальний центр
IT-Столиця
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
10 занять
Рівень
Для дітей
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
5 500 UAH за курс
Навчальний центр
JustSmart
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
40 занять
Рівень
Для дітей
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Навчальний центр
GoITeens
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
12 місяців
Рівень
Для дітей
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Навчальний центр
Robot Dreams
Формат
Online
Початок навчання
21.10.2025
Тривалість
32 занять
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте