Курс Unity Game Developer

  • Online
  • Для початківців, Для досвідчених
  • Gamedev / Unity / Game Design
Навчальний центр: Robot Dreams
Формат:Курс
Мова викладання:Ukrainian
Тривалість навчання:36 занять
Початок курсу:12.01.2026
Вартість навчання:Уточнюйте

Ви опануєте GameDev від базових операцій на Unity до публічного релізу власної гри на безкоштовних платформах за 5 місяців на цьому курсі. Практика з першого заняття, сапорт від команди і персональний фідбек від лектора на кожному етапі.

Програма курсу

Вступ до курсу та GameDev-індустрії

  • Дізнаєтесь, як влаштований курс і що ви зможете отримати від нього після закінчення
  • Ознайомитесь із концепцією ігор і галузі GameDev

Unity - основи, інтерфейс. Основи Git

  • Навчитеся користуватися інтерфейсом Unity: Project Window, Inspector Window, Hierarchy Window
  • Зможете виконувати базові маніпуляції в Unity: керування SceneView, створення, модифікація і видалення GameObjects та їхніх компонентів
  • Дізнаєтеся, що таке Git, і навчитеся ним користуватися
  • Розглянете найпоширеніші операції в системі контролю версій

Основи C#. Частина 1

  • Розглянете основи C# мови, які знадобляться для роботи з рушієм Unity
  • Зрозумієте відмінність між value та ref
  • Навчитеся будувати прості алгоритми з використанням конструкцій та циклів

Основи C#. Частина 2

  • Розглянете, що таке класи та інтерфейси
  • Дізнаєтеся, навіщо і як використовують ООП у розробці ігор

Unity та C#

  • Розглянете, що собою представляють і чим відрізняються Unity та C#
  • Дізнаєтеся, що таке MonoBehaviour C# і чому саме йому ми віддаватимемо перевагу

Q&A

Отримаєте відповіді на питання, які не були висвітлені в індивідуальному порядку через брак часу.

Камера

  • Опануєте основи Input System Package
  • Дізнаєтесь, як переміщувати персонажа мапою
  • Навчитеся переміщувати камеру за персонажем

Ландшафт та зовнішній світ

  • Навчитеся створювати, налаштовувати й редагувати Terrain
  • Зможете імпортувати дані висот Terrain, створені топографічними застосунками або 3D-редакторами

Основи рендерингу

  • Зможете застосовувати методи й підходи рендерингу
  • Навчитеся створювати свої та використовувати вже готові в межах співпраці з іншими розробниками

Матеріали, вбудований набір шейдерів

  • Розглянете основи роботи матеріалів і принципи вибору шейдера
  • Навчитеся створювати комплексні об’єкти з примітивів
  • Зможете збирати готовий об’єкт з наданих ресурсів: модель, текстури

Основи освітлення

  • Опануєте основи роботи зі світлом
  • Навчитесь налаштовувати й запікати світло на сценах

Фізика

  • Навчитесь оживляти об'єкти
  • Зможете надавати об'єктам можливість зіштовхуватися
  • Дізнаєтеся, що таке тригери та колізії

Механіки стрільби

Навчитеся створювати логіку стрільби.

Ігрові боти

Дізнаєтесь, як створити Health-компонент, що реагуватиме на постріли та Score System.

Головне меню. Інерфейс та управління сценою

  • Навчитеся створювати головне меню гри
  • Дізнаєтесь, як влаштований механізм запуску гри з головного меню
  • Зможете створити простий інтерфейс

First Build

  • Зможете керувати сценами
  • Дізнаєтесь, як збирати проєкт/гру
  • Розумітимете повний процес створення гри
  • Розглянете, як поділитися своєю грою

Q&A

Отримаєте відповіді на питання, які не були висвітлені в індивідуальному порядку через брак часу.

Модель опису зміни стану об'єкта

  • Розглянете, як працює Finite State Machine
  • Зможете реалізовувати State Machine

Інтеграція поведінкових дерев у штучний інтелект гри (AI)

  • Дізнаєтесь, як створювати структуру даних "дерево"
  • Навчитеся використати алгоритми поведінкових дерев
  • Зможете створювати мобів у грі

Механіка Spawn та механіка Win-Lose

Зможете створювати механіки спавну і виграшу/програшу.

Система інвентарю

  • Зможете створити базову систему інвентарю
  • Навчитеся створювати елементи та додавати їх до системи інвентарю
  • Дізнаєтесь, як додавати інтерфейс до системи інвентарю у грі
  • Розглянете, як саме можна вдосконалювати та покращувати систему інвентарю

Q&A

Отримаєте відповіді на питання, які не були висвітлені в індивідуальному порядку через брак часу.

Анімація

Дізнаєтесь, як додати персонажам та об’єктам гри анімацію.

Системи частинок

Зможете створювати й змінювати VFX, використовуючи Particle System (Shuriken).

Звукова система, система перекладу, система збереження

  • Дізнаєтесь, як влаштована та як реалізувати систему SoundSystem
  • Зможете зробити простий міксер для контролю гучності: Master, Music, SFX
  • Розглянете, як локалізувати гру
  • Навчитеся зберігати стан гри, використовуючи PlayerPrefs

Q&A

Отримаєте відповіді на питання, які не були висвітлені в індивідуальному порядку через брак часу.

Налаштування проєкту для роботи з XR

Дізнаєтесь, як підготувати проєкт до роботи з XR.

Втілення ігрових механік у VR

  • Дізнаєтесь, як інтегрувати механіки в VR
  • Навчитеся створювати UI для VR

Поділ на команди. Game Design Document

  • Дізнаєтесь, яким має бути фінальний проєкт та як його оцінюватимуть
  • Розглянете, які ідеї та теми фінального проєкту можна використати
  • Визначитеся, в якій команді працюватимете і як буде розподілено ролі

Огляд GDD, підготовлених студентами

  • Пройдете валідацію своєї теми/ідеї
  • Отримаєте відповіді на запитання, стосовно виконання фінального проєкту

Огляд можливостей публікацій та монетизації гри

  • Дізнаєтесь, як розмістити свій проєкт на безоплатній платформі для того, щоб користувачі могли завантажувати гру
  • Розглянете можливості для монетизації

Консультування: персонаж і камера

Отримаєте відповіді на запитання, які виникли під час виконання фінального проєкту в процесі реалізації персонажів і налаштування камери.

Огляд First Build

Отримаєте зворотній зв’язок щодо вашої першої збірки проєкту Unity.

Консультування: побудова світу

Отримаєте відповіді на запитання, які виникли під час виконання фінального проєкту в процесі створення світу гри.

Огляд Final Build

  • Дізнаєтесь про те, як відбуватиметься захист
  • Поставите запитання щодо підготовки й захисту фінальних проєктів
  • Отримаєте зворотній зв’язок щодо вашої фінальної збірки і вдосконалень, які можна застосувати перед захистом

Захист фінальних проєктів

Презентуєте свій проєкт і отримаєте зворотний зв’язок від інших студентів та від лектора.

Особливості курсу

  • UNITY
  • Фідбек від лектора
  • Кейс у портфоліо
  • Кар'єрний буст

Викладачі курсу

Олександр Лєтяєв - Unity Developer at N-iX Games

Категорії курсу

Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.

Схожі курси

Навчальний центр
DarwinLand
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
9 місяців
Рівень
Для дітей
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Навчальний центр
CyberBionic Systematics
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
14 годин
Рівень
Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
3 362 UAH за курс
Навчальний центр
Robot Dreams
Формат
Online
Початок навчання
26.06.2025
Тривалість
23 занять
Рівень
Для початківців, Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Навчальний центр
SKVOT
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
32 занять
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте