Курс GameDev QA

  • Online
  • Для початківців
  • Gamedev / Unity / Game Design, QA Automation / QA Manual
Навчальний центр: Robot Dreams
Формат:Курс
Мова викладання:Ukrainian
Тривалість навчання:22 занять
Початок курсу:15.12.2025
Вартість навчання:Уточнюйте

Курс покаже, як відбувається розробка ігор на різних етапах та яку роль відіграють тестувальники в цих процесах. За 2 місяця вивчите теорію тестування, попрактикуєтеся на прикладі наявних ігор, навчитеся проходити технічне інтерв'ю та зможете стартувати в GameDev.

Програма курсу

Знайомство з курсом та GameDev QA

  • Зрозумієте специфіку сфери GameDev та напряму QA в розробці ігор
  • Дізнаєтеся про етапи розробки ігор і категорії проєктів
  • Отримаєте уявлення про робочий день тестувальника та дізнаєтеся про особливості, пов'язані з цією професією

Хто робить ігри: структура геймдев-команди

  • Зрозумієте, які спеціалісти беруть участь у створенні гри та в чому полягають їхні ролі
  • Дізнаєтесь, як відбувається взаємодія між QA та різними відділами (Dev, Game Design, Art, Production)
  • Усвідомите важливість комунікації для тестувальника

Базові підходи до тестування

  • Зрозумієте різницю між Black, White і Grey box підходами
  • Дізнаєтеся, що таке Smoke Testing та коли його застосовують
  • Навчитеся розрізняти Retesting та Regression Testing і зможете пояснити, коли який потрібен
  • Навчитеся наводити приклади позитивних, негативних і деструктивних тестів у контексті ігор
  • Зможете скласти простий смок-тест для гри

Поглиблені підходи до тестування

  • Зрозумієте, які види тестування потребують спеціалізованих інструментів або окремих команд
  • Дізнаєтеся про різницю між stress- і performance-тестами
  • Зможете навести приклади accessibility-проблем в іграх
  • Зрозумієте, що таке compliance-тестування та чому воно критично важливе для релізу
  • Навчитеся придумати реальні сценарії поглибленого тестування для конкретної гри

Тестування візуальної та аудіоскладових гри

  • Зрозумієте, які системи створюють "видиму" частину гри
  • Навчитеся тестувати інтерфейс, локалізацію, звук та арт
  • Зможете пояснити різницю між UI/UX і Level Art

Тестування механіки та інших систем гри

  • Зрозумієте, як працюють "невидимі" системи гри
  • Дізнаєтеся, що таке 3Cs і коли він трапляється
  • Навчитеся тестувати фізику, сейви, мультиплеєр та баланс
  • Зможете наводити приклади тестів для систем, які працюють "під капотом"

Тестування на різних етепах розробки

  • Зрозумієте, як виглядає гра на різних етапах розробки
  • Дізнаєтесь, які задачі стоять перед QA на Prototype, Alpha, Beta, Release Candidate
  • Зрозумієте різницю між Patch, Hotfix, DLC та LiveOps
  • Зможете пояснити, як масштаб і популярність гри впливають на процес тестування

Тестування на різних платформах

  • Дізнаєтеся про особливості тестування на різних платформах (PC, мобільні, консолі, VR/AR, хмарні)
  • Зрозумієте, як апаратні обмеження впливають на QA
  • Зможете навести приклади реальних проблем при перенесенні гри з однієї платформи на іншу
  • Навчитеся придумувати тести під специфічні проблеми платформи

Метрики в Game QA

  • Зрозумієте основні метрики ігрової індустрії (DAU, MAU, Retention, ARPU, Churn)
  • Дізнаєтесь, як якість гри та робота QA впливають на метрики
  • Зможете навести приклади, коли баги або поганий UX знижують Retention чи монетизацію
  • Усвідомите роль QA в підтримці бізнесових цілей гри

Використання AI в тестуванні ігор

  • Зрозумієте, які AI-інструменти (ChatGPT, Gemini, та інші) можуть допомогти у Game QA
  • Дізнаєтеся про сильні та слабкі сторони використання AI в тестуванні
  • Навчитеся критично оцінювати відповіді AI та знаходити слабкі місця в них
  • Усвідомите ризики конфіденційності (чому не можна вставляти NDA-дані у відкриті моделі)

Тестова документація

  • Зрозумієте різницю між Test Case, Test Suite, Test Run і Test Plan
  • Дізнаєтеся, що таке Checklist і коли його зручніше використовувати замість кейсів
  • Зможете скласти простий Test Case для гри
  • Навчитесь об'єднувати кейси в Test Suite

Баг-репорти та інструменти

  • Зрозумієте повний життєвий цикл дефекту
  • Навчитеся правильно оформлювати баг-репорт (з кроками відтворення та очікуваним/фактичним результатом)
  • Зрозумієте різницю між Priority та Severity й навчитеся їх виставляти
  • Зможете підкріпити баг-репорт доказами (скриншот, відео)
  • Дізнаєтесь, які інструменти використовуються для відстеження багів

Особливості тестування ігор у командах

  • Зрозумієте, як організовується робота QA-команди
  • Дізнаєтесь, як правильно ділити завдання, щоб уникати дублювання тестів та пропусків
  • Зможете скласти простий план розподілу завдань між тестувальниками
  • Зрозумієте, як командна робота підвищує якість гри

Розбір домашніх завдань

  • Послухаєте детальний розбір своїх та чужих домашніх завдань, виконаних протягом курсу
  • Отримаєте інсайти лектора щодо помилок, яких припустилися під час виконання домашніх завдань
  • Отримаєте завдання для курсового проєкту

Безпека й чити в іграх

  • Зрозумієте, що таке безпека в GameDev і чому вона важлива для бізнесу та гравців
  • Зможете придумати сценарії тестування на вразливості (дюп, обхід покупок, експлойти)
  • Отримаєте базове розуміння того, як працюють античит-системи й навіщо вони тестуються

QA та аналітика гравців

  • Зрозумієте, як аналітика допомагає покращувати гру та ухвалювати бізнес-рішення
  • Дізнаєтесь, які події важливо відстежувати для балансу й монетизації
  • Зрозумієте, як QA перевіряє коректність аналітики
  • Усвідомите, що баги в аналітиці можуть бути критичнішими, ніж візуальні баги

LiveOps та підтримка релізу

  • Зрозумієте, що таке LiveOps і чим QA займається після релізу гри
  • Дізнаєтесь, як тестувати івенти, апдейти й монетизаційні пропозиції
  • Навчитеся планувати швидкі перевірки перед релізом
  • Зрозумієте важливість регресії перед кожним оновленням
  • Зможете придумати базові сценарії для гарячих патчів та A/B-тестів

Кар'єра GameDev QA

  • Зрозумієте, як виглядає кар'єрний шлях у GameDev QA та куди можна рухатися
  • Дізнаєтесь, як скласти правильне резюме
  • Усвідомите, які soft skills важливі в індустрії

Технічне інтерв'ю

Навчитеся проходити технічну частину інтерв'ю.

Презентація проєктів. Day 1

Зможете презентувати свої проєкти, отримати коментарі від лектора та інших студентів.

Презентація проєктів. Day 2

Зможете презентувати свої проєкти, отримати коментарі від лектора та інших студентів.

Розбір фінальних проєктів

  • Дізнаєтеся про специфіку GameDev QA
  • Навчитеся писати тест-кейси, смок-тести й заводити баги
  • Зможете працювати з документацією та інструментами (JIRA, TestRail)
  • Підготуєтеся до співбесіди

Особливості курсу

  • Практика тестування
  • Проєкт у портфоліо
  • Інтерактивне інтерв'ю
  • Кар'єра в GameDev
  • Сертифікат про проходження курсу

Викладачі курсу

Григорій Батурін - QA Team Lead at Plarium

Категорії курсу

Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.

Схожі курси

Навчальний центр
IT FUTURE ONLINE
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
-
Рівень
Для дітей
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Навчальний центр
GoITeens
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
12 місяців
Рівень
Для дітей
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Навчальний центр
GoITeens
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
12 місяців
Рівень
Для дітей
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Навчальний центр
SKVOT
Формат
Online
Початок навчання
14.01.2025
Тривалість
12 занять
Рівень
Для початківців, Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте