Курс 3D-моделювання
- Online
- Для початківців
- 3D Modeling / 3D Artist / 3D Designer
![]() |
|
Навчальний центр: | Genius.Space |
---|---|
Формат: | Курс |
Мова викладання: | Ukrainian |
Тривалість навчання: | 3 місяців |
Початок курсу: | 31.10.2025 |
Вартість навчання: | Уточнюйте |
Подробиці та реєстрація
Навчіться створювати реалістичні 3D-моделі, текстурування та рендеринг, опануйте професію 3D artist та знайдіть роботу в Gamedev або IT-компанії.
Програма курсу
Знайомство з 3D, хто такий 3D artist
- Хто такий 3D artist
- Направлення в професіі
- Які особливості роботи
- Потрібні навички та програмне забезпечення
- Як стати початківцем в 3D
- План на курс
Перші кроки в 3D Maya. Інтерфейс, навігація, гарячі клавіші
- Розберемо інтерфейс програми
- Навігація в 3d просторі
- Гарячі клавіші
- Почнемо створювати примітиви та їх редагувати
- Робота з основними операціями з полігонального моделювання
- Види виділення об'єктів та їх компонентів, а також робота с привязками
Підготовка до початку роботи над об'єктом
- Поговоримо трішки про пайплайн
- Підбір референсів для створення об'єкту
- Розберемося що таке базова геометрія і навіщо вона нам потрібна
- Створення базової геометрії
Створення Highpoly моделі
- Знайомимось із високополігональною моделлю
- Створення об'єкту
- З’ясуємо для чого нам потрібна highpoly модель
- Працюємо над її деталізацією
Створення Highpoly моделі (частина 2)
Продовжуємо вивчати створення високополігональної моделі.
Створення Lowpoly моделі
- Знайомимось із низькополігональною моделлю
- Створення обʼєкту
- З’ясуємо призначення lowpoly моделі
- Працюємо над її деталізацією
Створення розгортки текстур для lowpoly моделі
- Створення розгортки текстур
- Переносимо об'ємні форми на площину
Запікання мапи нормалей (Normal map)
- Знайомимось з програмою marmoset toolbag
- Запікаємо мапу нормалей
- Перенесемо всю деталізацію з highpoly на lowpoly і в результаті отримаємо normal map
Текстурування в Substance Painter
- Переходимо до створення текстур
- Додаємо колір моделі, робимо різні матеріали, додаємо іржу, бруд, цікаві деталі, які характерні саме цьому об'єкту
- В процесі текстурування будемо розбиратися з програмою Substace Painter
Фінал налаштування сцени в marmoset toolbag з готовим об'єктом
- Імпортуємо 3D модель з текстурами до програми marmoset toolbag
- Налаштовуємо світло, оточення, камеру
- Робимо фінальний рендер моделі
- Завершуємо роботу по об'єкту і курсу
Кар'єрні можливості в 3D моделюванні
- Скільки заробляють джуни та спеціалісти в 3D моделюванні
- Який карʼєрний шлях краще обрати та як його прискорити
- Як правильно скласти портфоліо аби отримати офер
- Поради та лайфхаки самого спікера
Особливості курсу
- Практичні домашні завдання
- Куратори, ментори-практики
- Навчання у зручний час
- Можливість вчитися з 0
- Диплои по завершенню курсу
Викладачі курсу
Ілля Мілевський - 3D-художник
Категорії курсу
Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.
Схожі курси
Навчальний центр
IT-Столиця
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
10 занять
Рівень
Для досвідчених, Для професіоналів
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
7 750 UAH за курс
Навчальний центр
IT-школа СМАРТ
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
-
Рівень
Для дітей
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
2 790 UAH за місяць
Навчальний центр
ArtCraft
Формат
Online
Початок навчання
04.06.2025
Тривалість
16 тижнів
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
37 290 UAH за курс
Навчальний центр
DarwinLand
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
12 місяців
Рівень
Для дітей
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте