Курс 3D Pro. Characters
- Online
- Для початківців
- 3D Modeling / 3D Artist / 3D Designer
![]() |
|
Навчальний центр: | ArtCraft |
---|---|
Формат: | Курс |
Мова викладання: | Ukrainian |
Тривалість навчання: | 16 тижнів |
Початок курсу: | 04.06.2025 |
Вартість навчання: | 37 290 UAH за курс |
Подробиці та реєстрація
Ми розглянемо всі етапи створення 3D-моделей: від розроблення концепту до текстурування та стилізації одягу. До того ж вивчатимемо різні трендові стилі виконання персонажів.
Програма курсу
Стилі
- Розглядаємо трендові стилі на прикладі референсів: фентезі, стимпанк, дизельпанк, кежуал
- Обираємо стиль виконання і шукаємо відповідні референси для себе
- Шукаємо референси та модельні листи для майбутнього персонажа або створюємо власні
- ДЗ: вибрати стиль, дібрати референси й намалювати або знайти готовий скетч персонажа в трьох поворотах
Скульптинг тіла. Частина 1
- Проговорюємо назви м’язів, кісток, елементів тіла тощо
- Будуємо загальні пропорції
- Скульптимо загальні маси тіла
- ДЗ: почати скульптинг тіла
Скульптинг тіла. Частина 2
- Деталізуємо портрет, кисті та стопи, використовуючи маски для скульптингу
- Добираємо відповідні альфамаски для деталізації
- Створюємо меші очей та шелів
- Створюємо меші нігтів
- ДЗ: завершити скульптинг тіла
Скульптинг голови
- Вухо
- Ніс
- Рот
- Деталізація масками
- ДЗ: завершити скульптинг голови
Хардсерфейс
- Створюємо просту модель (1 об'єкт) з куба або кулі
- Моделимо більш складний об'єкт, що складається з кількох елементів
- Cабдіви, утримання граней, нормал вейгхтс
- Моделюємо плейни волосся
- ДЗ: зробити пропси персонажа
Ретопологія тіла
- Розбираємо приклади ретоптних сіток
- Снепимо вертекси до high poly моделі, ретопимо торс
- Ретопимо ноги
- Ретопимо руки
- Ретопимо голову
- ДЗ: зробити ретоп тіла персонажа
Створення одягу та основи роботи з симуляцією у Marvelous. Частина 1
- Експорт тіла в Marvelous
- Основи роботи в Marvelous, інструменти Environment
- Створюємо елементи одягу
- Симуляція і складинки
- Експорт у Blender
- ДЗ: створити колайдери одягу та імпортувати у Blender
Створення одягу та основи роботи з симуляцією у Marvelous. Частина 2 Ретоп одягу
- Блендшейпи для розкладання одягу на площину та складинки
- Ретоп елементів одягу
- Допрацювання одягу після ретопу
- ДЗ: доробити одяг
Розмітка та підготовка UV-розгортки
- Визначаємо кількість UV-сетів для персонажа
- Робимо розмітку на тілі й розкладаємо UV
- Перевірка чекером
- Робимо розмітку на одязі та пропсах. Розкладаємо UV
- Перевірка чекером
- ДЗ: зробити UV-розгортку
Експорт у Substance Painter та основи текстурування
- Основи роботи у Substance Painter
- Вивчаємо принципи дії смартматеріалів
- Створюємо текстури для персонажа
- ДЗ: створити текстури у Substance Painter
Налаштування матеріалів у Blender. Текстурування
- Завершуємо текстурування, готуємо карти до експорту
- Принципи роботи у нодовій системі Blender
- Імпорт текстур і налаштування матеріалу одягу
- Робота з масками
- ДЗ: налаштувати матеріал одягу
Матеріал шкіри тіла
- Підбір текстури обличчя
- Налаштування UV-розгортки для використання Хайрез текстури
- Налаштування матеріалу обличчя
- Пошук текстур тіла
- Налаштування матеріалу тіла
- Пошук текстур рук
- Налаштування матеріалу рук
- ДЗ: налаштувати матеріал шкіри
Основи ригінгу, позину, блендшейпингу. Частина 1
- Створюємо риг
- Снепимо тіло до ригу та налаштовуємо вагу
- Створюємо блендшейпи для обличчя
- Проганяємо меш через Mixamo, вантажимо анімацію та імпортуємо у Blender
- ДЗ: налаштувати риг і вагу тіла до нього
Основи ригінгу, позину, блендшейпингу. Частина 2
- Основи роботи з анімацією і ключами
- Ставимо персонажа в позу і корегуємо її блендшейпами
- Створюємо просту айдл анімацію
- Створюємо анімацію міміки
- ДЗ: налаштувати позу і/або айдл анімацію, створити блендшейп міміки
Основи роботи з освітленням та оточенням. Налаштування рендеру. Оформлення портфоліо
- Налаштовуємо енвайрмент зображення
- Налаштовуємо семпли лейнскейпа
- Налаштовуємо джерела світла
- Налаштовуємо volume
- Налаштовуємо камеру
- Робимо тестові рендери
- Підтягуємо результат на композиторі
- Рендеримо відео
- Оформлення нового проєкту на Artstation
- ДЗ: налаштувати сцену для рендеру
- ДЗ: відрендерити відео і/або 5-7 кадрів, оформити проєкт у портфоліо і презентувати
Особливості курсу
- Допомога ментора
- Практика
- Власна LMS платформа
- Зворотній зв'язок
- Сертифікат про проходження курсу
- Проєкт в портфоліо
Викладачі курсу
Артем Зігура
Категорії курсу
Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.
Схожі курси
Навчальний центр
IT-Столиця
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
10 занять
Рівень
Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
6 400 UAH за курс
Навчальний центр
Varto School
Формат
Online
Початок навчання
20.10.2025
Тривалість
34 тижнів
Рівень
Для початківців, Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
920 USD за курс
Навчальний центр
IT-Столиця
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
10 занять
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
5 800 UAH за курс
Навчальний центр
CHI IT Academy
Формат
Online
Початок навчання
28.11.2023
Тривалість
47 занять
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
16 500 UAH за курс