Курс Архітектурна візуалізація в UE5
- Online
- Для початківців
- 3D Modeling / 3D Artist / 3D Designer
![]() |
|
Навчальний центр: | ArtCraft |
---|---|
Формат: | Курс |
Мова викладання: | Ukrainian |
Тривалість навчання: | 7 тижнів |
Початок курсу: | 09.06.2025 |
Вартість навчання: | 13 650 UAH за курс |
Подробиці та реєстрація
Курс моделює весь процес професійного проєкту архітектурної візуалізації від початку й до кінця, забезпечуючи здобуття фундаментальних навичок роботи в рушії Unreal Engine й останніх технік рендерингу. Ти зможеш швидко створювати фотореалістичні візуалізації, не витрачаючи ані особистого часу, ані ресурсу свого комп'ютера на рендеринг статичних кадрів.
Програма курсу
Вступ в Unreal Engine 4/5
- Введення в Unreal Engine 5
- Встановлення рушія
- Сфери застосування та пояснення базових складників рушія: інтерфейс UE5, основна навігація та управління інструментами, нативні примітиви
- Ознайомлення з Megascans
- Пояснення короткочасних цілей курсу та фінального проєкту
- Домашнє завдання: досліджуємо інтерфейс UE5 та створюємо просту сцену, використовуючи базові геометричні форми рушія та матеріали із Megascans
Розбір пайплайну роботи, мудборд, збір референсів
- Розбір пайплайну:
- підбір референсів
- оформлення мудборда
- блокінг
- моделювання
- текстурування
- виставлення денного та нічного освітлення
- постпроцес
- створення сінематика
- Правила неймінгу та структура проєкту
- Принципи створення мудборда
- Блокінг локації
- Розташування камери
- Домашнє завдання: створюємо мудборд, збираємо блокінг своєї локації за допомогою нативних примітивів рушія
Інструменти моделювання в UE5. Megascans
- Основні поняття в 3D-моделюванні в контексті архітектурної візуалізації
- Процес створення простих 3D-моделей за допомогою вбудованих інструментів UE5
- Levels
- Layers
- Megascans
- Домашнє завдання: за допомогою вбудованих інструментів UE5 деталізуємо геометрію своєї локації. Заміна примітивів на змодельовані асети
Текстури та матеріали
- Основи текстурування та матеріали в UE5
- Застосування різних типів текстур (зокрема віртуальних) і створення реалістичних матеріалів в UE5
- Базові параметри в матеріалах
- Огляд матеріалів із Megascans
- Робота з Master Materials та Instances
- Шоукейс із Substance Painter
- Домашнє завдання: створюємо свої master та instance матеріали з параметрами скла, емісиву, алюмінію тощо
Джерела освітлення
- Типи джерел освітлення, їхніх параметрів та оптимізації
- Пояснення візуальних ефектів (sky atmosphere, exponential height fog тощо), їхніх параметрів й оптимізації
- HDRI backdrop, BP_SunSky, Lightmixer, Lumen та інше
- Динамічне, напівдинамічне й статичне освітлення
- Домашнє завдання: налаштовуємо базове денне освітлення у своїй сцені
Сценарії освітлення
- Розроблення двох сценаріїв освітлення: денне світло та штучне вечірнє освітлення
- Домашнє завдання: застосовуємо два сценарії освітлення у сцені. Експериментуємо з різними варіантами, щоб досягти бажаної атмосфери в кожному зі сценаріїв
Налаштування Sequencer
- Розбір Sequencer в UE5 та його використання для створення сінематика
- Налаштування траєкторії камери
- Анімація об'єктів та розуміння ключових кадрів
- Домашнє завдання: створюємо прогулянку локацією за допомогою Sequencer
Рендеринг та постпродакшн
- Техніки рендерингу в UE5
- Movie Render Queue
- Експорт проєкту та основні техніки постпродакшену за допомогою Photoshop та Premiere Pro для покращення кінцевого результату
- Домашнє завдання: робимо рендер фінального проєкту, включаючи обидва сценарії освітлення. Підготовка зображень для фінальної презентації
Що ти отримаєш після курсу
- Матимеш розуміння, як професійно підходити до побудови архвіз-середовища в рушії
- Опануєш інструменти створення денного та нічного освітлення, аби надати потрібної атмосфери своїй сцені
- Ознайомишся з інструментом Sequencer для створення кінематографічної прогулянки по сцені
- Навчишся налаштовувати рендер, обробляти зображення та відео для професійного вигляду твоїх робіт
- Завершиш курс з унікальним проєктом - інтер'єром, який включатиме два сценарії освітлення (денний і нічний), статичні зображення з різних ракурсів та сінематик
Особливості курсу
- Допомога ментора
- Практика
- Власна LMS платформа
- Зворотній зв'язок
- Сертифікат про проходження курсу
- Проєкт в портфоліо
Викладачі курсу
Марія Мирза - Lead Unreal Engine Artist at WePlay Studios
Категорії курсу
Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.
Схожі курси
Навчальний центр
IT-Столиця
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
10 занять
Рівень
Для досвідчених, Для професіоналів
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
7 750 UAH за курс
Навчальний центр
ArtCraft
Формат
Online
Початок навчання
15.07.2025
Тривалість
9 тижнів
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
13 060 UAH за курс
Навчальний центр
Cyber Kids
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
-
Рівень
Для дітей
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Навчальний центр
Genius.Space
Формат
Online
Початок навчання
30.09.2025
Тривалість
3 місяців
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте