Курс Директор з продажу

  • Online
  • Для початківців, Для досвідчених
  • Sales / Lead Generation / Business Development
Навчальний центр: Laba
Формат:Курс
Мова викладання:Ukrainian
Тривалість навчання:6 тижнів
Початок курсу:07.10.2025
Вартість навчання:Уточнюйте

Є можливість сплатити частинами.

Курс відмінно підійде для власників бізнесу, комерційних директорів або директорів з маркетингу, керівників відділу продажу. Під час навчання ви опануєте техніки продажів, навчитеся самостійно наймати сейлзів або зможете створити вмотивовану сейлз-команду, дізнаєтесь як безпечно масштабувати бізнес на новий ринок, оволодієте must-have інструментами для аналітики, техніками холодних і теплих продажів.

Програма курсу

Структура прибуткового відділу продажу

  • Міфи про відділ продажу
  • 7 складників для побудови сильного відділу продажу
  • Не директором єдиним: ролі у відділі продажу (тімлід, бізнес-тренер, адміністратор)
  • Взаємодія відділу продажу та клієнтського сервісу
  • Розробка плану продажу, який реально виконати

Наймання та адаптація сейлз-менеджерів

  • Must-have характеристики менеджера з продажу, важливіші за досвід
  • Самостійний пошук та підбір сейлзів
  • Як наймати віддалено та під час кризи
  • Співбесіди в минулому: як проводити конкурси
  • Адаптація за 4 дні: побудова системи онбордингу сейлзів

Техніки продажу

  • Холодні та теплі продажі: різниця у підходах
  • Клієнт підкаже, як йому продавати: структура ідеального продажу
  • Гола правда про заперечення
  • Як продавати дорого: техніки презентації ціни
  • Типологія клієнтів, або як знайти підхід до кожного

Холодні продажі через LinkedIn

  • LinkedIn як корпоративний інструмент комунікації
  • Inbound vs Outbound: як використовувати їх у продажах
  • Чи може LinkedIn бути основним інструментом холодного продажу
  • Лідогенерація та побудова воронки продажів у LinkedIn

Онлайн-воркшоп

Знайомимося ближче: на вебінарі ви зможете розповісти про свою нішу, описати запити й проблеми, з якими стикаєтеся в продажах, та обговорити з викладачем очікуваний результат від курсу. Викладач відповість на всі запитання.

Комерційна пропозиція

  • Розбираємо ефективні комерційні пропозиції для діджиталу
  • Структура комерційних пропозицій: що не можна пропускати
  • Роль дизайну: поради та приклади оформлення

Інструменти продажу

  • Написання скриптів, які конвертять
  • Як CRM-система заощаджує гроші бізнесу та яку краще обрати
  • IP-телефонія: види, поради, користь
  • Додаткові інструменти для оптимізації вашої роботи

Налаштування CRM-системи для бізнесу

  • Користь CRM для бізнесу: які завдання розв'язує система
  • Автоматизація показників та аналітики на прикладі HubSpot
  • Приклади вдалої імплементації CRM у компанії

Мотивація менеджерів з продажу

  • Знаходимо підхід до сучасного покоління у відділі продажу
  • Нематеріальна мотивація: чому важливий робочий простір, корпоративна культура, свобода тощо
  • Як матеріальні бонуси для сейлзів збільшують обіг компанії: дивимося на цифри
  • Розбір кейса: система мотивації в Laba

People management

  • 7 правил people management, щоби команда працювала без вашого контролю 24/7
  • Процес виплати зарплати: коли, скільки та кому першому
  • Як збалансувати продажі для кількох проєктів та KPI
  • Продажі в Кремнієвій долині: приклади OKR
  • Система розвитку сейлзів

Корпоративна культура

  • Корпоративна культура мрії існує лише в корпораціях – чи досяжна для будь-кого?
  • Як і навіщо оцифровувати корпоративну культуру
  • HR-метрики, які допоможуть визначити проблеми в команді

Аватар керівника відділу продажу

  • Хто такий керівник відділу продажу: базові компетенції та типові помилки
  • Як наймати та скільки платити керівнику відділу продажу
  • Що питати з КВП: функції, потрібні для кожного бізнесу
  • Підбір керівника відділу продажу: як оцінити кандидата ще до інтерв'ю

Систематизація та аналіз відділу продажу

  • Аналітика та дашборди: як ухвалювати рішення, що ґрунтуються на цифрах
  • Систематизація бази клієнтів (так-так, чорні списки клієнтів теж потрібні)
  • Як не втратити лояльність клієнта
  • Збільшуємо продажі за допомогою Cross-sell і Up-sell

Фінанси в продажах

  • Основні показники успішності компанії (на прикладі Tesla)
  • Реінвестування та коефіцієнти ліквідності (розбираємо кейс Uber)
  • Лайфхаки для автоматизації фінансової звітності

Партнерство в бізнесі

  • Чекліст для вибору партнера: на що звертати увагу
  • Цілі та стратегія партнерства
  • На що впливають вклади партнерів та їхні активи
  • Ролі в партнерстві та правила розподілу доходу
  • Управління кризовими ситуаціями в партнерстві
  • Юридична регламентація. basics

Вихід на інші ринки

  • Як не нафакапити під час виходу на інший ринок
  • Готуйтеся зменшувати KPI: відмінності закордонних відділів продажу
  • Специфіка побудови відділу продажу в країнах Європи та США

Побудова особистого бренду

  • Кому не обійтися без персонального бренду
  • Аналіз і створення стратегії брендингу
  • Ідентифікація персонального бренду: як змусити його запрацювати
  • Взаємодія з іншими та розвиток нетворкінгу для персонального бренду

Онлайн-воркшоп з Іллею Рейнішем

Фінальна Q&A: викладач відповість на ваші запитання, розбере складні домашні завдання та підкаже, як прокачати слабкі зони.

Особливості курсу

  • Курс складається з 12 онлайн занять, які проходять по вівторкам і четвергам
  • 7 запрошених лекторів, кожен з яких фахівець у своїй галузі та має великий досвід роботи
  • Доступ до додаткових матеріалів
  • Викладач надасть особистий фідбек щодо домашніх завдань

Викладачі курсу

  • Ілля Рейніш - Комерційний директор та співвласник Laba Group
  • Юрій Гладкий - засновник і СЕО бренд-маркетингової агенції Grape
  • Антон Шулик - фінансовий директор з 12-ричним досвідом в фінансах (ex-GM Uber Eats Ukraine)
  • Євген Артюхов - Керівний партнер юридичної компанії ASA Group
  • Катерина Глушеня - HR-директорка в Laba Group
  • Андрій Шевчук - бренд-стратег і засновник SHEVHUK BÜRO
  • Аліна Кулішова - Head of CRM у Laba Group
  • Юлія Венцковська - LinkedIn Advisor, засновник та СЕО компаній-провайдерів мовних рішень MK:translations та Localica.io

Категорії курсу

Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.

Схожі курси

Навчальний центр
Laba
Формат
Online
Початок навчання
07.10.2025
Тривалість
2 місяців
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Навчальний центр
Atom
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
2 місяців
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Навчальний центр
Lemberg Tech Business School
Формат
Online
Початок навчання
27.08.2025
Тривалість
4 тижнів
Рівень
Для початківців, Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
2 900 UAH за курс
За промокодом "ITHUB10" – знижка 10%
Навчальний центр
Genius.Space
Формат
Online
Початок навчання
13.10.2025
Тривалість
3 місяців
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте