Курс Директор з продажу
- Online
- Для початківців, Для досвідчених
- Sales / Lead Generation / Business Development
![]() |
|
Навчальний центр: | Laba |
---|---|
Формат: | Курс |
Мова викладання: | Ukrainian |
Тривалість навчання: | 6 тижнів |
Початок курсу: | 07.10.2025 |
Вартість навчання: | Уточнюйте |
Є можливість сплатити частинами.
Курс відмінно підійде для власників бізнесу, комерційних директорів або директорів з маркетингу, керівників відділу продажу. Під час навчання ви опануєте техніки продажів, навчитеся самостійно наймати сейлзів або зможете створити вмотивовану сейлз-команду, дізнаєтесь як безпечно масштабувати бізнес на новий ринок, оволодієте must-have інструментами для аналітики, техніками холодних і теплих продажів.
Програма курсу
Структура прибуткового відділу продажу
- Міфи про відділ продажу
- 7 складників для побудови сильного відділу продажу
- Не директором єдиним: ролі у відділі продажу (тімлід, бізнес-тренер, адміністратор)
- Взаємодія відділу продажу та клієнтського сервісу
- Розробка плану продажу, який реально виконати
Наймання та адаптація сейлз-менеджерів
- Must-have характеристики менеджера з продажу, важливіші за досвід
- Самостійний пошук та підбір сейлзів
- Як наймати віддалено та під час кризи
- Співбесіди в минулому: як проводити конкурси
- Адаптація за 4 дні: побудова системи онбордингу сейлзів
Техніки продажу
- Холодні та теплі продажі: різниця у підходах
- Клієнт підкаже, як йому продавати: структура ідеального продажу
- Гола правда про заперечення
- Як продавати дорого: техніки презентації ціни
- Типологія клієнтів, або як знайти підхід до кожного
Холодні продажі через LinkedIn
- LinkedIn як корпоративний інструмент комунікації
- Inbound vs Outbound: як використовувати їх у продажах
- Чи може LinkedIn бути основним інструментом холодного продажу
- Лідогенерація та побудова воронки продажів у LinkedIn
Онлайн-воркшоп
Знайомимося ближче: на вебінарі ви зможете розповісти про свою нішу, описати запити й проблеми, з якими стикаєтеся в продажах, та обговорити з викладачем очікуваний результат від курсу. Викладач відповість на всі запитання.
Комерційна пропозиція
- Розбираємо ефективні комерційні пропозиції для діджиталу
- Структура комерційних пропозицій: що не можна пропускати
- Роль дизайну: поради та приклади оформлення
Інструменти продажу
- Написання скриптів, які конвертять
- Як CRM-система заощаджує гроші бізнесу та яку краще обрати
- IP-телефонія: види, поради, користь
- Додаткові інструменти для оптимізації вашої роботи
Налаштування CRM-системи для бізнесу
- Користь CRM для бізнесу: які завдання розв'язує система
- Автоматизація показників та аналітики на прикладі HubSpot
- Приклади вдалої імплементації CRM у компанії
Мотивація менеджерів з продажу
- Знаходимо підхід до сучасного покоління у відділі продажу
- Нематеріальна мотивація: чому важливий робочий простір, корпоративна культура, свобода тощо
- Як матеріальні бонуси для сейлзів збільшують обіг компанії: дивимося на цифри
- Розбір кейса: система мотивації в Laba
People management
- 7 правил people management, щоби команда працювала без вашого контролю 24/7
- Процес виплати зарплати: коли, скільки та кому першому
- Як збалансувати продажі для кількох проєктів та KPI
- Продажі в Кремнієвій долині: приклади OKR
- Система розвитку сейлзів
Корпоративна культура
- Корпоративна культура мрії існує лише в корпораціях – чи досяжна для будь-кого?
- Як і навіщо оцифровувати корпоративну культуру
- HR-метрики, які допоможуть визначити проблеми в команді
Аватар керівника відділу продажу
- Хто такий керівник відділу продажу: базові компетенції та типові помилки
- Як наймати та скільки платити керівнику відділу продажу
- Що питати з КВП: функції, потрібні для кожного бізнесу
- Підбір керівника відділу продажу: як оцінити кандидата ще до інтерв'ю
Систематизація та аналіз відділу продажу
- Аналітика та дашборди: як ухвалювати рішення, що ґрунтуються на цифрах
- Систематизація бази клієнтів (так-так, чорні списки клієнтів теж потрібні)
- Як не втратити лояльність клієнта
- Збільшуємо продажі за допомогою Cross-sell і Up-sell
Фінанси в продажах
- Основні показники успішності компанії (на прикладі Tesla)
- Реінвестування та коефіцієнти ліквідності (розбираємо кейс Uber)
- Лайфхаки для автоматизації фінансової звітності
Партнерство в бізнесі
- Чекліст для вибору партнера: на що звертати увагу
- Цілі та стратегія партнерства
- На що впливають вклади партнерів та їхні активи
- Ролі в партнерстві та правила розподілу доходу
- Управління кризовими ситуаціями в партнерстві
- Юридична регламентація. basics
Вихід на інші ринки
- Як не нафакапити під час виходу на інший ринок
- Готуйтеся зменшувати KPI: відмінності закордонних відділів продажу
- Специфіка побудови відділу продажу в країнах Європи та США
Побудова особистого бренду
- Кому не обійтися без персонального бренду
- Аналіз і створення стратегії брендингу
- Ідентифікація персонального бренду: як змусити його запрацювати
- Взаємодія з іншими та розвиток нетворкінгу для персонального бренду
Онлайн-воркшоп з Іллею Рейнішем
Фінальна Q&A: викладач відповість на ваші запитання, розбере складні домашні завдання та підкаже, як прокачати слабкі зони.
Особливості курсу
- Курс складається з 12 онлайн занять, які проходять по вівторкам і четвергам
- 7 запрошених лекторів, кожен з яких фахівець у своїй галузі та має великий досвід роботи
- Доступ до додаткових матеріалів
- Викладач надасть особистий фідбек щодо домашніх завдань
Викладачі курсу
- Ілля Рейніш - Комерційний директор та співвласник Laba Group
- Юрій Гладкий - засновник і СЕО бренд-маркетингової агенції Grape
- Антон Шулик - фінансовий директор з 12-ричним досвідом в фінансах (ex-GM Uber Eats Ukraine)
- Євген Артюхов - Керівний партнер юридичної компанії ASA Group
- Катерина Глушеня - HR-директорка в Laba Group
- Андрій Шевчук - бренд-стратег і засновник SHEVHUK BÜRO
- Аліна Кулішова - Head of CRM у Laba Group
- Юлія Венцковська - LinkedIn Advisor, засновник та СЕО компаній-провайдерів мовних рішень MK:translations та Localica.io
Категорії курсу
Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.