Курс Game QA Engineer

  • Online
  • Для початківців
  • QA Automation / QA Manual
Навчальний центр: Levelup
Формат:Курс
Мова викладання:Ukrainian
Тривалість навчання:50 годин
Початок курсу:27.05.2025
Вартість навчання:Уточнюйте

Теоретичні знання вчитимешся відразу застосовувати на практиці. Познайомишся з усіма видами тестування і навчишся використовувати їх. Жодних відеоуроків та шаблонних завдань. Онлайн заняття з викладачем у міні-групі 6-14 студентів з можливістю прямої комунікації.

Програма курсу

Цілі та завдання тестування

  • Загальні поняття та терміни у тестуванні
  • Види, цілі та завдання тестування
  • Відмінності тестування ПЗ від тестування ігор
  • Матриця компетенцій тестувальника ігор

SDLC та STLC у геймдеві

  • Детальніше про пайплайн аутсорсу та трохи про продукт\аутстаф
  • Ваша тест команда
  • Команди інших департаментів
  • Замовник та паблішер
  • Платформотримач
  • Кінцевий користувач та його фідбек
  • Дизайн документація. Тестплан. Чеклісти\тесткейси

Термінологія основи

  • Загальні геймдев поняття. Ігровий сленг
  • Quality Assurance
  • Процеси. ПМ-и
  • Програмування та геймдизайн
  • Дизайн\Арт\Анімації

Game Mechanics. Розбір гри на механіки

  • Поняття "ігрова механіка". Опис механіки тестами
  • Взаємодія механік
  • Black/White Box на реальних ігрових прикладах. Метод тестування "всіх пар", тестування переходів станів

Напрями у геймдев тестуванні та їх попит

  • PC - steam \ egs \ winGamePass
  • consoles, VR, steamdeck
  • mobile
  • web браузер та ігри на TV

Рушії розробки та пайплайн

  • Unreal Engine \ Unity\ Godot
  • CryEngine. Frostbite. REDengine. Source. 4A Engine
  • VCS, білди і коміти

Інструменти гейм тестувальника

  • Test Management System (на прикладі testomat )
  • GitHub як багтрекер та майбутній репозиторій для портфоліо
  • Google Docs and Excel
  • Jira як таск-трекер та система для ведення багів
  • Console "managers", obs, fiddler

Платформи та їх технічні особливості

  • PC windows. Linux\MacOS
  • Consoles XBOX\PS\Switch, Steamdeck
  • Mobile
  • Web браузер та ігри на TV
  • VR

Основні платформи на курсі

  • Windows xbox app
  • Steam\EGS
  • Загальні вимоги для релізу про сертифікації платформ

Стабільність гри

  • Активна ігрова платформа
  • Ігрова платформа в режимі очікування
  • Ігрова платформа в режимі мультизадачності

Якість гри

  • "Проходимість" гри
  • Налаштування та Навігація
  • Локалізація
  • Онлайн Рейтинги "ладдеру"
  • Локальна гра
  • Сейви
  • Звук

Генерації консолей

  • Ввід з контроллеру
  • Кросс-сейви
  • Онлайн-сегментизація мультиплеєру
  • Ігрові режими
  • Кросс платформ-сумісності

Пам'ять пристрою та Картинка. Акаунт і Чат

  • HDR/4K Режими відображення картинки
  • Підключення до сторонніх сервісів. Лінкування EA\Epic акаунтів
  • Постійна пам'ять пристрою. Запис та доступність
  • Персональна інформація і дані юзера. Запити від гри
  • Чат та його налаштування. М'ют і блок

Термінологія платформ

  • Controller \ Gamepad
  • Console
  • Заборони

Взаємодія з інтернетом

  • Підключення до мережі
  • Ігрові сервіси
  • Занижена швидкість
  • Сервіси платформи
  • Нестабільність мережі

Соціальні механіки

  • Доступ до гри. Валідація віку гравця
  • Контент згенерований гравцями
  • Система репортів Мультиплеєр
  • Нещодавні гравці
  • Кросс платформа та кросс нетворк. Список друзів. Інвайти

Запуск гри під час встановлення

  • Можливість грати у частину гри при завантаженні якогось %
  • Завантаження додаткового конетнту. Локалізаційні паки

DLC

  • Доступність без перезавантаження. Активація DLC під час гри
  • Залежності від ДЛЦ та сейвів. Сейви на ДЛЦ контенті та рефанд
  • Відображення цін на додатковий інгейм контент. Різниця у відображенні

Контроллер і профіль гравця

  • Підключення контроллеру до системи та його прив'язка до юзеру
  • Відключення контроллеру та юзеру

Робота з профілем гравця

  • Привілегії юзера та сімейних акаунтів
  • Відображення ніку та аватару
  • Доступ до інших профілів
  • Зміна даних профілю. Апдейт цієї інформації у реальному часі
  • Ачівки та бали

Синхронізація у профіль

  • Прогрес, сейви, ачівки
  • Зміна юзеру
  • Хмарне сховище

Персональний план розвитку

  • Резюме, прескрін, інтерв'ю, випробувальний термін, зріст грейду
  • Як розвивати не лише навички тестування, а й мислення геймера
  • Перспективи та автоматизація

Особливості курсу

  • Теорія та практика
  • Real-life заняття
  • Фідбек від професіонала
  • Доступ до матеріалів
  • Випускний проєкт
  • Кар'єрний сервіс

Викладачі курсу

Олексій Рогальський - Team Lead QA in GameDev

Категорії курсу

Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.

Схожі курси

Навчальний центр
Okten School
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
-
Рівень
Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
14 000 UAH за курс
Навчальний центр
Code Space
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
10 занять
Рівень
Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian, English
Вартість
4 000 UAH за курс
Навчальний центр
Binary Studio Academy
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
10 тижнів
Рівень
Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
безкоштовно
Навчальний центр
Quality Assurance Group
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
-
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
1 250 UAH за курс