Курс GameDev-тестувальник

  • Online
  • Для початківців
  • QA Automation / QA Manual
Навчальний центр: SKVOT
Формат:Курс
Мова викладання:Ukrainian
Тривалість навчання:17 занять
Початок курсу:21.01.2025
Вартість навчання:Уточнюйте

За 16 занять ти пройдеш пайплайн тестувальника. Розберешся, що таке середовище розробки й тестування, познайомишся зі звітами про помилки у грі та спеціальними програмами їхнього ведення. Опануєш різні методології та принципи тестування ігор. Дізнаєшся про типи та рівні тестування гри. Напишеш тест-кейси та описи фіч і навчишся працювати з документацією.

Програма курсу

Інтро

  • Знайомство
  • Хто такий тестувальник у геймдев-індустрії
  • Огляд геймдев-індустрії, учасників процесів, поточних трендів та кар'єрних можливостей для початківців
  • Різниця між QA та QC
  • Циклом розробки гри:
    • концептуальна складова
    • препродакшн
    • продакшн
    • тестування
    • розробка
    • запуск гри та постпродакшн і підтримка після релізу

Знайомство з тестуванням

  • Воркфлоу тестувальників (від ідеї до реалізації)
  • Типи та рівні тестування гри
  • Комунікація з командою та пайплайн роботи тестувальника над грою: від А до Я
  • Технічні навички тестувальника
  • Різниця в тестуванні гри та програмного забезпечення, ключові аспекти тестування гри
  • Різниця платформ, на яких випускають ігри: смартфони, ПК, консолі, VR тощо

Середовище розробки й тестування, тули, системи контролю версій

  • Середовище розробки й тестування
  • Популярні ігрові рушії: огляд і залучення в роботі тестувальника
  • Допоміжні тули
  • Системи контролю версій
  • Детально про те, як працює Git

Баг-репорт, життєвий цикл багу

  • Що таке баг
  • Які бувають баги та їхні відмінності
  • Типові баги для геймдеву та специфічні, які складно виявити початківцям
  • Що робити з багом: як назвати, ключові слова, як оформити інформацію про баг розробнику
  • Баг-репорт: як описати баг та кому надіслати
  • Правила та принципи складання баг-репортів

Баг-трекери та розбір багів з домашніх завдань

  • Розбір багів з домашніх робіт
  • Популярні баг-трекери: Jira, Bugzilla, Mantis, Redmine, Backlog
  • Для чого та як слідкувати за своїм багом

Принципи, методології тестування

  • Класифікації методів тестування
  • "Методи скриньок" та їхні принципи тестування: black/white/gray boxes тощо
  • Об'єкти тестування та аспекти гри, які виокремлюються в різні підходи до тестування

Ігрові механіки

  • Ігрові механіки та їхні види
  • Фіча: роль, створення і тестування
  • Компонентне тестування

Принципи, методології тестування 2.0

  • Тестові завдання (або ж test task)
  • Класифікації за часом та глибиною проведення тестування
  • Регресія

Фідбек-сесія

QA-документація

  • Тестова документація й типи
  • Як писати тест-кейси
  • Як і коли використовувати чек-листи
  • Тест-менеджмент документації

Тест-дизайн

  • Принципи тест-дизайну (еквівалентне розбиття, аналіз граничних значень, бінарний пошук)
  • AD-Hoc у сценарному тестуванні
  • Варіації покриття до вимог по залізу: від мінімальних - до рекомендованих
  • Особливості тестування заліза

Мультиплатформи

  • Специфікація роботи з різними платформами
  • Робота з платформами на прикладах xbox, PlayStation
  • Розподіл ресурсів на мультиплатформних проєктах

Мобільні ігри (запрошений лектор)

  • Типи тестування мобільних ігор
  • Особливості й специфікації

Співбесіди та фішки успішного CV, портфоліо, тестові завдання

  • Як скласти професійне CV
  • Підготовка до співбесіди
  • Портфоліо: основні поінти й формат
  • Тестові завдання

Планування роботи в QA. Методології розробки ПО

  • Умовні стадії розробки проєкту
  • Підтримка стадій
  • Що таке кранчі
  • Майлстоуни й терміни їхньої здачі
  • Тезисно про автоматизацію
  • SCRUM
  • Розробка, здача та приймання фіч у кінці спринту

Фідбек-сесія

Фінальне заняття на курсі

Презентація фінальної роботи: опис фічі, тест-кейс та пошук + опис багу, які зібрані на основі домашок на курсі.

Особливості курсу

  • Багато практики - 13 практичних ДЗ
  • Підтримка від лектора та кураторів
  • Ком'юніті однодумців
  • Проєкт у портфоліо
  • Технічна співбесіда з лектором

Викладачі курсу

Дан Куреньов - Lead QA Engine team

Категорії курсу

Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.

Схожі курси

Навчальний центр
EPAM
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
-
Рівень
Для початківців
Мова навчання
English
Вартість
безкоштовно
Навчальний центр
Jungle Courses
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
1 місяців
Рівень
Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
5 000 UAH за курс
Навчальний центр
SoftServe Academy
Формат
Online
Початок навчання
29.09.2025
Тривалість
36 годин
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
14 949 UAH за курс
Навчальний центр
Jungle Courses
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
1 місяців
Рівень
Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
10 000 UAH за курс