Курс Корпоративна культура
- Online
- Для початківців, Для досвідчених
- Other
![]() |
|
| Навчальний центр: | Laba |
|---|---|
| Формат: | Курс |
| Мова викладання: | Ukrainian |
| Тривалість навчання: | 10 занять |
| Початок курсу: | 23.05.2024 |
| Вартість навчання: | Уточнюйте |
Подробиці та реєстрація
Курс підійде власникам бізнесу, керівникам відділів, HR-менеджерам або директорам, які хочуть з нуля побудувати стабільну корпоративну культуру. Після проходження курсу ви зможете формувати корпоративну культуру компанії або коригувати вже сформовану, навчитеся розбиратися в метриках корпоративної культури та зможете їх розраховувати, будувати систему матеріальної та нематеріальної мотивації співробітників.
Програма курсу
Оцінка корпоративної культури: очима власника
- З чого починається корпоративна культура.
- Як культура впливає на розвиток і прибуток компанії.
- Корпоративна культура як інструмент вирішення конфліктів.
- Створюємо корпоративну культуру на основі бізнес-цілей.
- Розбираємо елементи культури: бачення, місія, цінності, норми та правила поведінки, процедури, традиції.
- Як провести аудит наявної культури компанії.
Оцінка корпоративної культури: очима команди
- Як оцінити ефективність корпоративної культури.
- Оцінюємо лояльність співробітників: eNPS, пульс-опитування, опитування залучення.
- Огляд інструментів для проведення опитувань: google forms, SurveyMonkey, HRIS-система.
- Як формулювати питання та інтерпретувати відповіді.
- Як прочитати думки співробітника і докопатися до суті проблеми.
Формуємо нову модель культури
- Формуємо бачення корпоративної культури: визначаємо слабкі та сильні сторони.
- Описуємо норми та цінності компанії.
- Інструменти покращення корпоративної культури: комунікація корпоративний стиль, дизайн робочого середовища і стиль управління.
- Як створити корпоративний кодекс.
- Впроваджуємо нові правила в життя компанії.
- Оцінка поточних співробітників на відповідність цінностям: за і проти.
Комунікація в команді
- Як лідери та керівники впливають на корпоративну культуру.
- Як вибрати формат і культуру зворотного зв'язку.
- Опір змінам: як працювати з запереченнями співробітників.
- Приклади роботи з конкретними запереченнями: "я не хочу переходити на нову систему управління проєктами", "я не розумію, навіщо нам збори щотижня", "я не хочу так часто проводити one-to-one".
- Хороший співробітник не відповідає цінностям компанії: пошук рішення.
- Як розв'язувати конфлікти між співробітниками.
- Як лідерам бізнесу транслювати цінності компанії.
Створюємо систему внутрішньої комунікації
- Вибираємо систему управління завданнями.
- Внутрішній месенджер: плюси та мінуси.
- Про що говорити на загальних зборах.
- Корпоративний блог: мета і реалізація.
- Тематика заходів, активностей і тімбілдінгів.
- Особливості комунікації в часи кризи.
Створюємо команду із загальними цінностями
- Складаємо портрет кандидата: hard skills, soft skills, мотивація, culture fit.
- Вибираємо інструменти активного і пасивного пошуку.
- Як провести скринінг резюме і первинну співбесіду телефоном.
- Правила ефективного інтерв'ю з кандидатом.
- Оцінка кандидата на співбесіді.
- Як скласти привабливий job offer.
План адаптації нових співробітників
- Розбираємо тривалість і етапи адаптації.
- Аналізуємо 4 типи поведінки новачків: заперечення, конформізм, мімікрія, адаптивний індивідуалізм.
- Роль HR-менеджера, керівника, команди, наставника в період адаптації співробітника.
- Вибудовуємо процес адаптації для junior, middle, senior фахівців.
- Формуємо довіру співробітника: адаптаційний чек-лист.
- Як грамотно давати фідбек.
Як мотивувати та утримувати найкращих
- Який зв'язок між мотивацією співробітників та їхніми цінностями.
- Як побудувати систему матеріальної та нематеріальної мотивації.
- Інструменти утримання найкращих фахівців.
Як побудувати бренд роботодавця
- Як бренд роботодавця пов’язаний із корпоративною культурою.
- Кейс: покроковий план розробки EVP.
- Обираємо канали комунікації з потенційними кандидатами: кар'єрний сайт, відеоролики, публікації, виступи, робота з вишами, внутрішні мітапи та курси, профіль компанії в соцмережах.
- Як вибрати способи просування: канали digital-маркетингу, амбасадори бренду, розсилки в соцмережах і месенджерах.
Як транслювати культуру компанії
- Розробляємо зовнішнє позиціювання компанії.
- З чого складається бренд.
- Обираємо канали комунікації: ЗМІ, соцмережі, заходи.
- Розбираємо принципи і форми корпоративної соціальної відповідальності.
- Як впроваджувати КСВ-проєкти.
- Як клієнтський сервіс впливає на позиціювання компанії.
Особливості курсу
- Курс складається з 10 онлайн лекцій
- Закріплення отриманих знань на практиці
- Викладачка має понад 11 років досвіду у HR
- Доступ до матеріалів залишається назавжди
- Сертифікат після закінчення курсу
Викладачі курсу
Ольга Тарасевич - ex-HRD у Work.ua.
Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.
Схожі курси
Навчальний центр
A-Level Ukraine
Формат
Online
Початок навчання
13.03.2024
Тривалість
1 місяців
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
3 500 UAH за курс
Навчальний центр
Laba
Формат
Offline
Початок навчання
22.04.2025
Тривалість
11 занять
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Навчальний центр
IT FUTURE ONLINE
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
-
Рівень
Для дітей
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Навчальний центр
Choice31
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
22 занять
Рівень
Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
