Курс Корпоративна культура

  • Online
  • Для початківців, Для досвідчених
  • Other
Навчальний центр: Laba
Формат:Курс
Мова викладання:Ukrainian
Тривалість навчання:10 занять
Початок курсу:23.05.2024
Вартість навчання:Уточнюйте

Курс підійде власникам бізнесу, керівникам відділів, HR-менеджерам або директорам, які хочуть з нуля побудувати стабільну корпоративну культуру. Після проходження курсу ви зможете формувати корпоративну культуру компанії або коригувати вже сформовану, навчитеся розбиратися в метриках корпоративної культури та зможете їх розраховувати, будувати систему матеріальної та нематеріальної мотивації співробітників.

Програма курсу

Оцінка корпоративної культури: очима власника

  • З чого починається корпоративна культура.
  • Як культура впливає на розвиток і прибуток компанії.
  • Корпоративна культура як інструмент вирішення конфліктів.
  • Створюємо корпоративну культуру на основі бізнес-цілей.
  • Розбираємо елементи культури: бачення, місія, цінності, норми та правила поведінки, процедури, традиції.
  • Як провести аудит наявної культури компанії.

Оцінка корпоративної культури: очима команди

  • Як оцінити ефективність корпоративної культури.
  • Оцінюємо лояльність співробітників: eNPS, пульс-опитування, опитування залучення.
  • Огляд інструментів для проведення опитувань: google forms, SurveyMonkey, HRIS-система.
  • Як формулювати питання та інтерпретувати відповіді.
  • Як прочитати думки співробітника і докопатися до суті проблеми.

Формуємо нову модель культури

  • Формуємо бачення корпоративної культури: визначаємо слабкі та сильні сторони.
  • Описуємо норми та цінності компанії.
  • Інструменти покращення корпоративної культури: комунікація корпоративний стиль, дизайн робочого середовища і стиль управління.
  • Як створити корпоративний кодекс.
  • Впроваджуємо нові правила в життя компанії.
  • Оцінка поточних співробітників на відповідність цінностям: за і проти.

Комунікація в команді

  • Як лідери та керівники впливають на корпоративну культуру.
  • Як вибрати формат і культуру зворотного зв'язку.
  • Опір змінам: як працювати з запереченнями співробітників.
  • Приклади роботи з конкретними запереченнями: "я не хочу переходити на нову систему управління проєктами", "я не розумію, навіщо нам збори щотижня", "я не хочу так часто проводити one-to-one".
  • Хороший співробітник не відповідає цінностям компанії: пошук рішення.
  • Як розв'язувати конфлікти між співробітниками.
  • Як лідерам бізнесу транслювати цінності компанії.

Створюємо систему внутрішньої комунікації

  • Вибираємо систему управління завданнями.
  • Внутрішній месенджер: плюси та мінуси.
  • Про що говорити на загальних зборах.
  • Корпоративний блог: мета і реалізація.
  • Тематика заходів, активностей і тімбілдінгів.
  • Особливості комунікації в часи кризи.

Створюємо команду із загальними цінностями

  • Складаємо портрет кандидата: hard skills, soft skills, мотивація, culture fit.
  • Вибираємо інструменти активного і пасивного пошуку.
  • Як провести скринінг резюме і первинну співбесіду телефоном.
  • Правила ефективного інтерв'ю з кандидатом.
  • Оцінка кандидата на співбесіді.
  • Як скласти привабливий job offer.

План адаптації нових співробітників

  • Розбираємо тривалість і етапи адаптації.
  • Аналізуємо 4 типи поведінки новачків: заперечення, конформізм, мімікрія, адаптивний індивідуалізм.
  • Роль HR-менеджера, керівника, команди, наставника в період адаптації співробітника.
  • Вибудовуємо процес адаптації для junior, middle, senior фахівців.
  • Формуємо довіру співробітника: адаптаційний чек-лист.
  • Як грамотно давати фідбек.

Як мотивувати та утримувати найкращих

  • Який зв'язок між мотивацією співробітників та їхніми цінностями.
  • Як побудувати систему матеріальної та нематеріальної мотивації.
  • Інструменти утримання найкращих фахівців.

Як побудувати бренд роботодавця

  • Як бренд роботодавця пов’язаний із корпоративною культурою.
  • Кейс: покроковий план розробки EVP.
  • Обираємо канали комунікації з потенційними кандидатами: кар'єрний сайт, відеоролики, публікації, виступи, робота з вишами, внутрішні мітапи та курси, профіль компанії в соцмережах.
  • Як вибрати способи просування: канали digital-маркетингу, амбасадори бренду, розсилки в соцмережах і месенджерах.

Як транслювати культуру компанії

  • Розробляємо зовнішнє позиціювання компанії.
  • З чого складається бренд.
  • Обираємо канали комунікації: ЗМІ, соцмережі, заходи.
  • Розбираємо принципи і форми корпоративної соціальної відповідальності.
  • Як впроваджувати КСВ-проєкти.
  • Як клієнтський сервіс впливає на позиціювання компанії.

Особливості курсу

  • Курс складається з 10 онлайн лекцій
  • Закріплення отриманих знань на практиці
  • Викладачка має понад 11 років досвіду у HR
  • Доступ до матеріалів залишається назавжди
  • Сертифікат після закінчення курсу

Викладачі курсу

Ольга Тарасевич - ex-HRD у Work.ua.

Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.

Схожі курси

Навчальний центр
IT-школа СМАРТ
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
-
Рівень
Для дітей
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
2 490 UAH за місяць
Навчальний центр
Optima Academy
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
6 місяців
Рівень
Для дітей
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
1 700 UAH за місяць
Навчальний центр
IT-Столиця
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
10 занять
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
5 900 UAH за курс
Навчальний центр
IT-Столиця
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
10 занять
Рівень
Для початківців, Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
6 100 UAH за курс