Курс Корпоративна культура
- Online
- Для початківців, Для досвідчених
- Other
![]() |
|
Навчальний центр: | Laba |
---|---|
Формат: | Курс |
Мова викладання: | Ukrainian |
Тривалість навчання: | 10 занять |
Початок курсу: | 23.05.2024 |
Вартість навчання: | Уточнюйте |
Подробиці та реєстрація
Курс підійде власникам бізнесу, керівникам відділів, HR-менеджерам або директорам, які хочуть з нуля побудувати стабільну корпоративну культуру. Після проходження курсу ви зможете формувати корпоративну культуру компанії або коригувати вже сформовану, навчитеся розбиратися в метриках корпоративної культури та зможете їх розраховувати, будувати систему матеріальної та нематеріальної мотивації співробітників.
Програма курсу
Оцінка корпоративної культури: очима власника
- З чого починається корпоративна культура.
- Як культура впливає на розвиток і прибуток компанії.
- Корпоративна культура як інструмент вирішення конфліктів.
- Створюємо корпоративну культуру на основі бізнес-цілей.
- Розбираємо елементи культури: бачення, місія, цінності, норми та правила поведінки, процедури, традиції.
- Як провести аудит наявної культури компанії.
Оцінка корпоративної культури: очима команди
- Як оцінити ефективність корпоративної культури.
- Оцінюємо лояльність співробітників: eNPS, пульс-опитування, опитування залучення.
- Огляд інструментів для проведення опитувань: google forms, SurveyMonkey, HRIS-система.
- Як формулювати питання та інтерпретувати відповіді.
- Як прочитати думки співробітника і докопатися до суті проблеми.
Формуємо нову модель культури
- Формуємо бачення корпоративної культури: визначаємо слабкі та сильні сторони.
- Описуємо норми та цінності компанії.
- Інструменти покращення корпоративної культури: комунікація корпоративний стиль, дизайн робочого середовища і стиль управління.
- Як створити корпоративний кодекс.
- Впроваджуємо нові правила в життя компанії.
- Оцінка поточних співробітників на відповідність цінностям: за і проти.
Комунікація в команді
- Як лідери та керівники впливають на корпоративну культуру.
- Як вибрати формат і культуру зворотного зв'язку.
- Опір змінам: як працювати з запереченнями співробітників.
- Приклади роботи з конкретними запереченнями: "я не хочу переходити на нову систему управління проєктами", "я не розумію, навіщо нам збори щотижня", "я не хочу так часто проводити one-to-one".
- Хороший співробітник не відповідає цінностям компанії: пошук рішення.
- Як розв'язувати конфлікти між співробітниками.
- Як лідерам бізнесу транслювати цінності компанії.
Створюємо систему внутрішньої комунікації
- Вибираємо систему управління завданнями.
- Внутрішній месенджер: плюси та мінуси.
- Про що говорити на загальних зборах.
- Корпоративний блог: мета і реалізація.
- Тематика заходів, активностей і тімбілдінгів.
- Особливості комунікації в часи кризи.
Створюємо команду із загальними цінностями
- Складаємо портрет кандидата: hard skills, soft skills, мотивація, culture fit.
- Вибираємо інструменти активного і пасивного пошуку.
- Як провести скринінг резюме і первинну співбесіду телефоном.
- Правила ефективного інтерв'ю з кандидатом.
- Оцінка кандидата на співбесіді.
- Як скласти привабливий job offer.
План адаптації нових співробітників
- Розбираємо тривалість і етапи адаптації.
- Аналізуємо 4 типи поведінки новачків: заперечення, конформізм, мімікрія, адаптивний індивідуалізм.
- Роль HR-менеджера, керівника, команди, наставника в період адаптації співробітника.
- Вибудовуємо процес адаптації для junior, middle, senior фахівців.
- Формуємо довіру співробітника: адаптаційний чек-лист.
- Як грамотно давати фідбек.
Як мотивувати та утримувати найкращих
- Який зв'язок між мотивацією співробітників та їхніми цінностями.
- Як побудувати систему матеріальної та нематеріальної мотивації.
- Інструменти утримання найкращих фахівців.
Як побудувати бренд роботодавця
- Як бренд роботодавця пов’язаний із корпоративною культурою.
- Кейс: покроковий план розробки EVP.
- Обираємо канали комунікації з потенційними кандидатами: кар'єрний сайт, відеоролики, публікації, виступи, робота з вишами, внутрішні мітапи та курси, профіль компанії в соцмережах.
- Як вибрати способи просування: канали digital-маркетингу, амбасадори бренду, розсилки в соцмережах і месенджерах.
Як транслювати культуру компанії
- Розробляємо зовнішнє позиціювання компанії.
- З чого складається бренд.
- Обираємо канали комунікації: ЗМІ, соцмережі, заходи.
- Розбираємо принципи і форми корпоративної соціальної відповідальності.
- Як впроваджувати КСВ-проєкти.
- Як клієнтський сервіс впливає на позиціювання компанії.
Особливості курсу
- Курс складається з 10 онлайн лекцій
- Закріплення отриманих знань на практиці
- Викладачка має понад 11 років досвіду у HR
- Доступ до матеріалів залишається назавжди
- Сертифікат після закінчення курсу
Викладачі курсу
Ольга Тарасевич - ex-HRD у Work.ua.
Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.
Схожі курси
Навчальний центр
IT-школа СМАРТ
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
-
Рівень
Для дітей
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
2 490 UAH за місяць
Навчальний центр
Optima Academy
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
6 місяців
Рівень
Для дітей
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
1 700 UAH за місяць
Навчальний центр
IT-Столиця
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
10 занять
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
5 900 UAH за курс
Навчальний центр
IT-Столиця
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
10 занять
Рівень
Для початківців, Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
6 100 UAH за курс