Курс Мобільна розробка для Android
- Online
- Для початківців
- Android
![]() |
|
Навчальний центр: | Jungle Courses |
---|---|
Формат: | Курс |
Мова викладання: | Ukrainian |
Тривалість навчання: | 3 місяців |
Початок курсу: | Дата формується |
Вартість навчання: | 24 000 UAH за місяць |
Протягом курсу з Android ви освоїте основні принципи мобільної розробки та верстки екранів додатків, дізнаєтеся про різноманітні бібліотеки та останні тенденції у цій галузі. Ваша підготовка охопить повний цикл створення продукту, а потім на практиці ви вивчите, як писати ефективні та надійні клієнт-серверні додатки. По завершенню курсу ви реалізуєте три власних проєкти.
Програма курсу
Вступ. Чому саме андроїд? Базові терміни
- Поняття мови програмування
- Їх класифікація
- Kotlin
- Встановлення IntelliJ IDEA
- Hello world!
Змінні і константи. Типи даних
- Конвенції іменування
- Операції з числами
- Введення даних з консолі
- Коментарі
Умовні оператори
Умовні конструкції: if, when, повернення ними даних.
Цикли
- for, while, do while
- Оператори continue, break
Діапазони. Масиви
- Використання циклів для їх сортування, деякі види сортування
- Бінарний пошук - задача вгадай число
Функції
- Їх параметри
- Іменовані параметри
Повернення значень
- Оператор return
- Vararg, оператор
Перевантаження функцій
- Тип функції
- Функція як параметр або значення, що повертається
- Анонімні функції, лямбда функції
Рекурсія
- Приклади її використання - степінь, факторіал, деякі тригонометричні фунції
- Задачка про числа Деланоя
Поняття ООП
- Його принципи
- Клас, Об'єкт
- Властивості, функції класу
- Конструктор, первинний і вторинний
- Геттери та сеттери
- Init блок
- Пакети і імпорти
Модифікатори видимості
- Наслідування
- Перевизначення
- Final
- Super
- Інтерфейси та абстрактні класи, методи
- Вкладені класи та інтерфейси
- Модифікатор inner
- Поняття data-класу, enum, анонімного об'єкта
Послідовності і колекції
- List, set, map
- Відмінність між колекцію і послідовністю
- Найпотрібніші вбудовані методи для роботи з ними (пошук за властивістю, фільтрування, сортування, перетворення і т.д.)
Обробка помилок
Null і nullable.
Scope-функції
- Дженеріки
- Делегування
Встановлення Android Studio
- Огляд шаблонів
- Створення проєкту-шаблона
- Базовий огляд функціоналу IDE
- Створення емулятора
- Огляд його функціоналу
- Запуск проєкту типу "візуальний Hello World!"
Базовий огляд проєкту, дослідження його структури
- Пояснення понять Manifest, Activity, Application class
- Короткий опис проєктів до появи Compose (опис побудови ui в xml, визначення ресурсів за допомогою нього, згадка фрагментів)
- Пояснення певних відмінностей і переваг compose
- Огляд поняття анотація
- Розгляд і пояснення простої compose-функції
- Відображення тексту за допомогою Text, проста стилізація (колір, розмір шрифту, висота ліній)
- Строкові ресурси
Подальше дослідження параметрів Text
- Позиціювання ui елементів на прикладі тексту
- Row, Column
- Огляд зберігання графічних ресурсів
- Image і його параметри (наприклад: скейл, зміна прозорості)
- Позиціювання картинки під текстом за допомогою Box
Акцентування уваги на Modifier
- Позиціонування за допомогою нього, зміна кольору фону, заокруглені кути, відступи (paddings)
- Розгляд простих ерканів з текстом, картинками з різним позиціюванням, картками з Codelabs, рекомендований Android
Огляд Button
- Базові параметри, взаємодія і кастомізація за допомогою них
- Розгляд прикладу, Dice Poller App
TextField
Поле введення тексту - TextField, його кастомізація (наприклад: значення, що приймаються з клавіатури, валідація по довжині, іконка в філді для видалення всього введеного тексту). Перемикач - Switch
Підтримка горизонтальної орієнтації додатку
- Поняття стейту, рекомпозиції
- Розгляд на прикладі
- Custom tip app
Відображення горизонтальних і вертикальних списків
- Lazy Row, Column
- Використання вбудованої картки
- Card
- Lazy Vertical Grid
- Floating action button, top bar
- Material theme, color, typography, light and dark theme
- Розгляд Dogs App
- Початкова робота з анімаціями
ViewModel
- Поняття ViewModel, стейту, розгляд йог використання на прикладі
- Навігація в додатку, переходи між екранами (NavHost, NavController, перехід з нашого додатку в інший
Асинхронність
- Поняття асинхронності
- Kotlin coroutines
- Отримання даних з інтернету за допомогою Retrofit
- Практичне застосування для обробки помилок
Репозиторій
Поняття репозиторію, юз кейсу, розгляд dependency injection з використання Hilt, його інтеграція з Compose.
SQL
- Поняття база даних SQL, приклади елементарних запитів з SELECT, UPDATE, DELETE, INSERT
- Пояснення, що таке Room, як їх імплементувати і використовувати
- Datastore і його застосування
Тестове завдання
Детальний розгляд робочого тестового завдання у різних варіантах виконання.
Особливості курсу
- Власний кабінет Jungle cloud
- Онлайн заняття
- Комунікація в чаті
- Круті ментори
- Допомога ментора
Викладачі курсу
Антон - Android Developer at Jungle
Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.