Курс Мобільна розробка для Android

  • Online
  • Для початківців
  • Android
Навчальний центр: Jungle Courses
Формат:Курс
Мова викладання:Ukrainian
Тривалість навчання:3 місяців
Початок курсу:Дата формується
Вартість навчання:24 000 UAH за місяць

Протягом курсу з Android ви освоїте основні принципи мобільної розробки та верстки екранів додатків, дізнаєтеся про різноманітні бібліотеки та останні тенденції у цій галузі. Ваша підготовка охопить повний цикл створення продукту, а потім на практиці ви вивчите, як писати ефективні та надійні клієнт-серверні додатки. По завершенню курсу ви реалізуєте три власних проєкти.

Програма курсу

Вступ. Чому саме андроїд? Базові терміни

  • Поняття мови програмування
  • Їх класифікація
  • Kotlin
  • Встановлення IntelliJ IDEA
  • Hello world!

Змінні і константи. Типи даних

  • Конвенції іменування
  • Операції з числами
  • Введення даних з консолі
  • Коментарі

Умовні оператори

Умовні конструкції: if, when, повернення ними даних.

Цикли

  • for, while, do while
  • Оператори continue, break

Діапазони. Масиви

  • Використання циклів для їх сортування, деякі види сортування
  • Бінарний пошук - задача вгадай число

Функції

  • Їх параметри
  • Іменовані параметри

Повернення значень

  • Оператор return
  • Vararg, оператор

Перевантаження функцій

  • Тип функції
  • Функція як параметр або значення, що повертається
  • Анонімні функції, лямбда функції

Рекурсія

  • Приклади її використання - степінь, факторіал, деякі тригонометричні фунції
  • Задачка про числа Деланоя

Поняття ООП

  • Його принципи
  • Клас, Об'єкт
  • Властивості, функції класу
  • Конструктор, первинний і вторинний
  • Геттери та сеттери
  • Init блок
  • Пакети і імпорти

Модифікатори видимості

  • Наслідування
  • Перевизначення
  • Final
  • Super
  • Інтерфейси та абстрактні класи, методи
  • Вкладені класи та інтерфейси
  • Модифікатор inner
  • Поняття data-класу, enum, анонімного об'єкта

Послідовності і колекції

  • List, set, map
  • Відмінність між колекцію і послідовністю
  • Найпотрібніші вбудовані методи для роботи з ними (пошук за властивістю, фільтрування, сортування, перетворення і т.д.)

Обробка помилок

Null і nullable.

Scope-функції

  • Дженеріки
  • Делегування

Встановлення Android Studio

  • Огляд шаблонів
  • Створення проєкту-шаблона
  • Базовий огляд функціоналу IDE
  • Створення емулятора
  • Огляд його функціоналу
  • Запуск проєкту типу "візуальний Hello World!"

Базовий огляд проєкту, дослідження його структури

  • Пояснення понять Manifest, Activity, Application class
  • Короткий опис проєктів до появи Compose (опис побудови ui в xml, визначення ресурсів за допомогою нього, згадка фрагментів)
  • Пояснення певних відмінностей і переваг compose
  • Огляд поняття анотація
  • Розгляд і пояснення простої compose-функції
  • Відображення тексту за допомогою Text, проста стилізація (колір, розмір шрифту, висота ліній)
  • Строкові ресурси

Подальше дослідження параметрів Text

  • Позиціювання ui елементів на прикладі тексту
  • Row, Column
  • Огляд зберігання графічних ресурсів
  • Image і його параметри (наприклад: скейл, зміна прозорості)
  • Позиціювання картинки під текстом за допомогою Box

Акцентування уваги на Modifier

  • Позиціонування за допомогою нього, зміна кольору фону, заокруглені кути, відступи (paddings)
  • Розгляд простих ерканів з текстом, картинками з різним позиціюванням, картками з Codelabs, рекомендований Android

Огляд Button

  • Базові параметри, взаємодія і кастомізація за допомогою них
  • Розгляд прикладу, Dice Poller App

TextField

Поле введення тексту - TextField, його кастомізація (наприклад: значення, що приймаються з клавіатури, валідація по довжині, іконка в філді для видалення всього введеного тексту). Перемикач - Switch

Підтримка горизонтальної орієнтації додатку

  • Поняття стейту, рекомпозиції
  • Розгляд на прикладі
  • Custom tip app

Відображення горизонтальних і вертикальних списків

  • Lazy Row, Column
  • Використання вбудованої картки
  • Card
  • Lazy Vertical Grid
  • Floating action button, top bar
  • Material theme, color, typography, light and dark theme
  • Розгляд Dogs App
  • Початкова робота з анімаціями

ViewModel

  • Поняття ViewModel, стейту, розгляд йог використання на прикладі
  • Навігація в додатку, переходи між екранами (NavHost, NavController, перехід з нашого додатку в інший

Асинхронність

  • Поняття асинхронності
  • Kotlin coroutines
  • Отримання даних з інтернету за допомогою Retrofit
  • Практичне застосування для обробки помилок

Репозиторій

Поняття репозиторію, юз кейсу, розгляд dependency injection з використання Hilt, його інтеграція з Compose.

SQL

  • Поняття база даних SQL, приклади елементарних запитів з SELECT, UPDATE, DELETE, INSERT
  • Пояснення, що таке Room, як їх імплементувати і використовувати
  • Datastore і його застосування

Тестове завдання

Детальний розгляд робочого тестового завдання у різних варіантах виконання.

Особливості курсу

  • Власний кабінет Jungle cloud
  • Онлайн заняття
  • Комунікація в чаті
  • Круті ментори
  • Допомога ментора

Викладачі курсу

Антон - Android Developer at Jungle

Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.

Схожі курси

Навчальний центр
Foxminded
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
8 місяців
Рівень
Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
6 400 UAH за місяць
Навчальний центр
IT-Столиця
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
10 занять
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
5 900 UAH за курс
Навчальний центр
SoftServe Academy
Формат
Online
Початок навчання
16.02.2026
Тривалість
2 місяців
Рівень
Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian, English
Вартість
9 499 UAH за курс
Навчальний центр
Main Academy
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
33 занять
Рівень
Для початківців, Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
15 000 UAH за курс