Курс Розробка для Android Pro

Наразі набір на цей курс не проводиться. Перегляньте інші курси

  • Online
  • Для досвідчених
  • Android, Mobile Development
Навчальний центр: ITEA – IT Education Academy
Формат:Курс
Тривалість навчання:5 місяців
Початок курсу:28.09.2023
Вартість навчання:20 200 UAH за курс

Проходження курсу дає зрозуміти принципи мобільної розробки та верстки екранів додатків та дізнатися все про бібліотеки й останні тенденції сфери. Ви вивчите повний цикл створення продукту, а потім на особистому досвіді побачите, як можливо писати швидкі й надійні клієнт-серверні додатки. По завершенню курсу ви створите власний проєкт.

Програма курсу

Загальна характеристика мови Java

  • Історія мови Java
  • Байт-код
  • Віртуальна машина Java (JVM)
  • Трансляція, інтерпретація та компіляція
  • Вихід з програми та завершення її роботи

Типи даних та основні операції з ними

  • Алфавіт мови
  • Коментарі
  • Ключові слова
  • Типи даних: прості (примітивні) та за посиланням
  • Ідентифікатори, вибір імен ідентифікаторів
  • Змінні та константи
  • Оголошення та ініціалізація змінних
  • Ділянка видимості та час життя змінних
  • Оператори
  • Операції: арифметичні, привласнення, відносин та логічні
  • Перетворення та приведення числових типів
  • Пріоритет операцій
  • Використання круглих дужок

Потік управління

  • Складений оператор (блок)
  • Умовний оператор та його види
  • Оператор switch
  • Цикли: for, while, do while
  • Нескінченні цикли
  • Переривання потоку управління, мітки
  • Оператор goto та причини не застосовувати його

Масиви

  • Оголошення та ініціалізація масивів, зокрема анонімних
  • Лінійні масиви
  • Ітерація за елементами масиву
  • Масиви та присвоєння
  • Передача та повернення масивів в / з методів
  • Копіювання масивів
  • Клас Arrays: заповнення, порівняння елементів та їхнє сортування
  • Пошук у масивах
  • Багатовимірні масиви, «нерівні» масиви
  • Методи: аргументи змінної довжини

Рядки

  • Клас String. Постійні об’єкти
  • Зберігання рядків у пам’яті
  • Основні операції класу String (створення, конкатенація, порівняння, пошук символів та підрядків у рядках та ін.). Перетворення простих типів даних
  • Розбивка рядків: клас StringTokenizer. Змінні об’єкти: класи StringBuffer та StringBuilder
  • Основні методи. StringBuffer vs StringBuilder

Вступ до ООП. Об'єкти та класи

  • Поля та методи (визначення, синтаксис оголошення)
  • Специфікатори доступу public та private
  • Поля класів: ініціалізація явна та за замовчуванням, специфікатор final та константи
  • Доступ до полів та методів
  • Методи: параметри (посилання й прості типи) та ті, що повертаються, використання set- та get-методів, перевантаження методів, правила перевантаження
  • Об’єктна модель. Основні положення: абстрагування, інкапсуляція, модульність, ієрархія
  • Об’єкти та класи. Об’єкти. Визначення (з прикладами). Стан. Поведінка
  • Конструктори: конструктори за замовчуванням, виклик одного конструктора з іншого
  • Блоки ініціалізації
  • Статичні поля та методи: ініціалізація константи, статичні блоки ініціалізації. Використання this для доступу до членів класу
  • Збір сміття та видалення об’єктів

Відношення між об'єктами

  • Залежності, їхні різновиди
  • Узагальнення
  • Асоціації
  • Реалізації
  • Зв’язки, їхня множинність

Спадкування та поліморфізм

  • Спадкування та поліморфізм як інструмент створення ПЗ. Суперклас та підкласи, відношення узагальнення, спадкування в Java. Виклик конструкторів суперкласів, порядок дзвінків. Ключове слово super()
  • Перевизначення методів, правила перевизначення. Спадкування та статичні поля й методи класів. Абстрактні класи та методи — поняття, виклик конструкторів, реалізація методів у субкласи
  • Інтерфейси. «Множинне» успадкування. Визначення та реалізація інтерфейсів. Розширення інтерфейсів. Композиція як альтернатива множинному спадкуванню
  • Поліморфізм. Ієрархія наслідування
  • Перетворення та приведення типів. Використання instanceof. Відмова від спадкування: термінальні (final) методи та класи. Включення як альтернатива множинному спадкуванню
  • Пакети. Вкладеність пакетів. Повторне використання коду та пакети. Захист доступу.
  • Імпорт: класів, статичних методів та полів

Клас Object

  • Глобальний суперклас Object
  • Методи equals(), hashCode(), toString(), finalize(), clone() та ін.
  • Правила реалізації equals() та hashCode()
  • Інтерфейс Cloneable та його реалізація
  • Клонування: поверхневе та глибоке

Внутрішні класи

  • Синтаксис оголошення
  • Створення об’єктів внутрішніх класів
  • Поля та методи внутрішніх класів
  • Вкладення внутрішніх класів та доступ до членів зовнішніх класів
  • Посилання this у внутрішньому класі
  • Доступ до полів та методів зовнішнього класу з внутрішнього
  • Внутрішні класи та специфікатори доступу
  • Вкладені інтерфейси
  • Застосування внутрішніх класів
  • Внутрішні локальні класи (Method-LocalInnerClasses)
  • Анонімні внутрішні класи
  • Вкладені (внутрішні статичні) класи (static nested classes)
  • Створення екземплярів
  • Доступ до екземпляра зовнішнього класу
  • Компіляція програм з внутрішніми класами

Перерахування

  • Перерахування як класи. Методи values(), valueof(), name(), ordinal()
  • Константи, конструктори, методи та поля
  • Перерахування та конструкція switch. Імпорт членів перерахувань

Робота з базами даних

  • Основи побудови реляційних баз даних
  • SQL
  • Нормальні форми. Запити SELECT, INSERT, UPDATE, DELETE
  • JDBC
  • Driver, Connection, Statement, ResultSet, PrepareStatement

Обробка помилок та виключення

  • Підходи до обробки помилок часу виконання
  • Поняття виключення
  • Ієрархія класів винятків у Java
  • Checked та unchecked винятки
  • Генерація виняткової ситуації та оператор throws
  • Оголошення контрольованих винятків, ключове слово throws
  • Throws та перезавантаження методів
  • Перехоплення винятків
  • Перехоплення «всіх» винятків
  • Обробка винятків
  • Повторна генерація винятків
  • Блок finally: звільнення ресурсів
  • Створення власної ієрархії винятків
  • Реєстрація помилок, логування: логери, рівень логер, рівень повідомлень, обробники (об’єкти підкласу java.util.logging.Handler)
  • Приклад

Система введення-виведення

  • Ієрархія класів потокового введення / виведення:
  • Потоки введення / виведення, механізм роботи з потоками, ієрархія потокового введення / виведення
  • Субкласи FilterOutputStream та FilterInputStream
  • Байтові потоки
  • Символьні потоки
  • Клас File. Клас RandomAccessFile
  • Серіалізація та десеріалізація об’єктів: поняття, призначення, реалізація
  • Приклад

Класи колекцій

  • Поняття абстрактного типу даних (АТД)
  • Структури даних: списки, стеки, множини, дерева, карти
  • Обхід колекцій: інтерфейси Iterator та ListIterator, цикл «foreach»
  • Компаратори
  • Клас Collections: пошук та сортування елементів, заповнення, синхронізація уявлення, незмінні уявлення та ін.

Багатопотоковість

  • Поняття потоку. Особливості паралельного виконання
  • Потоки-демони
  • Пріоритети потоків. Метод yield()
  • Стан потоку: створення потоків, -runnable та -running – потоки

Універсальні типи

  • Параметризовані типи: класи та інтерфейси. Параметри типу
  • Обмеження, накладені на параметризовані типи: прості типи, інстанціювання, суперклас, виняток.
  • Параметризовані типи та JVM

Рефлексія

Вступ до Android

  • Компоненти Android
  • Встановлення Android SDK
  • Встановлення Android Studio

Розбір Manifest

Контейнери

  • LinearLayot
  • FrameLayout
  • СonstraintLayout

Основні View

  • Button, ImageView, TextView

RecyclerView

  • Adapter, ViewHolder
  • Що з ним ще можна робити
  • Короткий огляд сторонніх бібліотек

ViewPager + TabLayout

Основи динамічного компонування

Кастомні View

Бібліотеки завантаження зображень

Життєвий цикл Activity

  • Обробка переворотів
  • Передача інформації між екранами
  • Запуск деяких сторонніх додатків

Робота з камерою

  • Знімки
  • Відео

Найпопулярніші витоки пам'яті та як їх уникнути

Фрагменти. Яке місце в Android вони посідають і як їх використовувати для побудови правильної логіки додатка

  • Життєвий цикл
  • Робота зі стеком фрагментів
  • Діалоги

Робота з багатопотоковістю в Android / AsyncTask

  • Legacy підходи: Handler, Loader, AsyncTask
  • LiveData
  • Kotlin coroutines

Розбір основних бібліотек та фреймворків

  • Dagger 2
  • RxJava/RxAndroid

Архітектура додатка (MVP, MVVM)

Збірка проекту

  • Gradle
  • Огляд згенерованих класів

Інструменти

  • Робота з Git
  • Debugging
  • Діаграми класів UML

Як скласти резюме і пройти співбесіду

  • Структура резюме
  • FAQ
  • Як вести себе на співбесіді
  • Основні помилки на співбесіді
  • Бонусне заняття з англійської мови
  • Урок пошуку роботи

Особливості курсу

  • Заняття 2 рази на тиждень
  • З 19:00 до 22:00 у вівторок та четвер
  • Створення власного проєкту
  • Можливість оплати частинами
  • Знижка -10% на наступний курс

Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.

Схожі курси

Навчальний центр
SoftServe Academy
Формат
Online
Початок навчання
16.02.2026
Тривалість
2 місяців
Рівень
Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian, English
Вартість
9 499 UAH за курс
Навчальний центр
Foxminded
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
8 місяців
Рівень
Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
6 400 UAH за місяць
Навчальний центр
Jungle Courses
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
3 місяців
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
24 000 UAH за місяць
Навчальний центр
Robot Dreams
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
30 занять
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте