Курс SEO

  • Online
  • Для початківців
  • SEO
Навчальний центр: Навчальний центр «Данко»
Формат:Курс
Мова викладання:Ukrainian
Тривалість навчання:6 тижнів
Початок курсу:Дата формується
Вартість навчання:Уточнюйте

Навчання СЕО проходить за унікально розробленою методикою і містить усі актуальні теми з основ: поняття, термінологія SEO, оцінка роботи спеціаліста, принципи роботи пошукових роботів, роботу з семантикою, вибір ключових запитів, внутрішня оптимізація сайту, вимоги до seo-текстів, робота зі посиланнями, аналітика та багато іншого. Також ви навчитеся аналізувати сайти конкурентів, виділяти та адаптувати грамотні стратегії.

Програма курсу

Вступ, загальні питання і термінологія. Поняття SEO, основна термінологія, терміни, оцінка результатів роботи SEO-оптимізатора. Механізм пошукових систем, принцип їх роботи

  • Поняття ранжирування і видачі результатів (органічна, рекламна, графічна та інші види видач)
  • Пошукові роботи, їх види та принцип дії
  • Поняття індексації та апдейта, управління індексацією, способи прискорення; Регіональний пошук і персоналізація пошуку на прикладі пошукових систем Google і Bing
  • Можливості пошуку
  • Розширений пошук; Мова пошукових запитів
  • Рекомендації пошукових систем для інтернет-ресурсів
  • Аналіз тематики і конкурентів
  • Тематичний аналіз топ-10 органічної видачі пошукових систем, аналіз сайтів-лідерів
  • SEO-аудит свого сайту
  • Основні стратегії, методи і способи просування веб-сайтів в пошукових системах
  • Поширені помилки і помилки сео-оптимізаторів

Робота з семантикою

  • Поняття семантичного ядра
  • Аналіз ключових запитів по тематиці, проектам в інтернеті, словами і фразами
  • Аналіз сайтів конкурентів і порівняння з ними свого сайту, висновки
  • Формування і угрупування семантичного ядра (кластеризація) сайту, його подальша доробка і розширення
  • Вибір основних напрямків просування і розкрутки
  • Вивчення запитів користувачів
  • Прогнозування списку запитів для подальшої розкрутки
  • Частота і конкурентність запитів, розподіл на категорії
  • Виняток нецільових запитів
  • Інструментарій для складання семантичного ядра сайту
  • Вибір ключових запитів за допомогою планувальника ключових слів Google (Keyword Planner)
  • Аналіз частотності і конкурентності запитів
  • Вибір підходящої структури сайту, створення логічної структури сайту
  • Аналіз релевантності ключових запитів сторінок на сайті, аналіз і вибір цільових (посадочних) сторінок
  • Просування під запити
  • Поняття трендових запитів, робота з генератором помилок
  • Облік геозалежних пошукових запитів для різних регіонів
  • Включення в семантичне ядро ​​україномовних і англомовних запитів

Внутрішня оптимізація сайту

  • Робота з СЕО-тегами, особливості оформлення контенту сайту для SEO
  • Поняття валідності коду
  • Основні вимоги до кількості та якості контенту для пошукових систем
  • Робота з картою сайту для людей і роботів
  • Особливості написання SEO-текстів для сайту
  • Основні поняття
  • Копірайтинг та рерайтинг
  • Особливості складання технічних завдань для копірайтерів
  • Вимоги до SEO-тексту, його структуру і обсягом
  • Поняття унікальності і нудоти, класична і академічна нудота
  • Прихований семантичний показник в ключових словах (LSI)
  • Вибір з семантичного ядра запитів для просування статтями
  • Самостійне написання статей, тонкощі складання грамотних текстів
  • Методи "пожвавлення" і "олюднення" статей для сайтів, синонімізація
  • Підбір заголовків і підзаголовків в текстах відповідно до ключових запитів, їх розстановка в тексті
  • Поняття розмазування ключових слів по сторінці
  • Інструменти для оцінки та написання SEO-текстів, використання програми Advego Plagiatus
  • Що не потрібно писати на сео-текстах і як це може вплинути на ефективність просування
  • Особливості складання ТЗ (технічне завдання) для копірайтерів і рерайтерів
  • Захист текстів від злодійства
  • Особливості ставлення пошукових систем до унікального контенту на сайті і плагіату
  • Форми для скарг на злодійство контенту в пошукових системах
  • Онлайн-сервіси для аналізу текстів і перевірки унікальності фотографій і відео
  • Купівля унікальних текстів на статейних біржах, робота з біржами advego і textsale
  • Особливості створення унікального фотоконтента, робота з програмою Adobe Photoshop
  • Робота з фотобанками, придбання унікальних фотографій
  • Унікалізація відео контенту, особливості роботи зі своїм каналом на відеохостингу Youtube
  • Особливості складання ТЗ для дизайнерів
  • Внутрішня перелінковка на сайті, перерозподіл посилального ваги
  • Вимоги до кількості та якості посилань
  • Поняття семантичності верстки
  • Підтримка мікроформатів в семантичній розмітці Schema.org
  • Мобільна версія сайту, адаптивність верстки
  • Складання ТЗ програмісту

Зовнішня оптимізація сайту (лінкбілдинг)

  • Поняття вихідних і вхідних зовнішніх посилань
  • Типи посилань: посилання на ваш сайт в соціальних мережах, посилання від "поганих сусідів", контекстні посилання, посилання на неіснуючі сторінки (404-статус), посилання через 301-й редирект, обмінні посилання
  • "Лінковка" сайтів
  • Наскрізні посилання, особливості роботи з ними
  • Робота з інструментами Screaming Frog, Ahrefs, Semrush, Serpstat, SimilarWeb
  • Як працюють біржі посилань і статей, загальні принципи
  • Поняття орендних і вічних посилань
  • Робота з біржею посилань Sape, огляд режимів роботи біржі
  • Реєстрація аккаунта, створення нового проекту, основні налаштування компанії
  • Вимоги біржі sape, розміщення спеціальних кодів
  • Підготовка окремих сторінок свого сайту до участі в біржі sape
  • Інтерфейси для веб-майстра і оптимізатора, особливості
  • Система оплати, налаштування
  • Анкор, їх правильне складання
  • Що потрібно для якісної закупівлі посилань?
  • Розподіл маси посилань на ключі-запити
  • Параметри зовнішніх посилань
  • Основні фактори оцінки цінності посилання
  • Релевантний підбір майданчиків на біржі sape, складання фільтрів на відбір якісних сайтів-донорів
  • Основні характеристики сторінок-донорів
  • Вибір і купівля посилань, упорядкування та оптимізація куплених посилань, перевірка і контроль їх роботи, видалення неякісних посилань
  • Купівля "вічних" посилань, постів і статей
  • Блогове, статейне, постовое просування сайтів
  • Огляд роботи з біржами GoGetLinks, Miralinks, Rotapost і Blogun
  • Налаштування, пости, постові і розширені огляди, види посилань, контекстні та графічні посилання
  • Огляд українських та зарубіжних бірж, рекомендації

Діагностика та супровід свого сайту. Доменна оптимізація

  • Реєстраційні дані домену
  • Вік домену, сайту, сторінки і термін реєстрації домену
  • IP сайту, сусіди на одному IP. вплив IP на SEO
  • Незалежність, різні власники і історія домену
  • Аптайм хостера
  • SSL-сертифікат, отримання та підключення, плюси і мінуси
  • Налаштування реакції систем управління контентом (CMS) на неіснуючі сторінки - налаштування сторінки 404 (на прикладі використання різних CMS)
  • Управління роботою пошукових роботів
  • Статистика входів
  • Файл robots.txt - налаштування заборон на індексацію сторінок, папок і розділів сайту
  • Робота з файлом .htaccess, огляд основних інструкцій
  • Карта сайту Sitemap, особливості її створення для пошукових роботів і людей
  • Налаштування редиректів, види редиректів
  • Управління індексацією сайту
  • Як прискорити появу сторінок в індексі пошукових машин
  • Особливості розкрутки сайту через субдомени
  • Пошукове позиціонування
  • Відстеження і аналіз позицій сайтів в пошукових системах, групові і поодинокі операції
  • Підключення і робота з системою Google Webmaster (Google Search Console), інтерфейс, можливості, інструменти та зв'язок з техподдержкой пошукових систем

Робота з аналітикою сайту

  • Робота з системою моніторингу сайтів Google Analytics
  • Особливості установки засобів діагностики (аналітики та метрики) на сайт
  • Перевірка працездатності систем аналітики і метрики
  • Налаштування цілей
  • Основні групи та звіти системи Гугл Аналітики
  • Відмінність користувачів (відвідувачів), сеансів (візитів) і переглядів
  • Демографічні та географічні звіти, вивчення інтересів аудиторії сайту
  • Комплексні параметри оцінки сайту: показник відмов, глибина перегляду, час проведений відвідувачами на сайті, повторні відвідування
  • Оцінка поведінки потенційних клієнтів на сайті, виявлення проблемних місць сайту
  • За якими запитами прийшли клієнти на сайт і звідки?
  • Які запити принесли більшу прибуток?
  • Що найбільше подобається або не подобається користувачам на вашому сайті?
  • Які розділи сайту найбільш популярні?
  • Яка частка мобільних відвідувачів?
  • Як працює реклама?
  • Оцінка роботи оптимізатора та інтернет-маркетолога (SMM-менеджера) сайту
  • Підготовка до здачі сертифікованого іспиту на отримання сертифіката Google Analytics

Ефективна взаємодія з аудиторією сайту. Поведінкові фактори

  • Функціональність сайту і потреби аудиторії
  • Архітектура сайту, варіанти
  • Принцип побудови грамотної архітектури на прикладі успішних сайтів
  • Ергономіка сайту. Юзабіліті сайту, способи і методика оцінки
  • Визначення ергономіки і зручності роботи з сайтом
  • Основні принципи юзабіліті, способи поліпшення
  • Поширені помилки та їх наслідки
  • Поняття доступності ресурсу
  • Вимоги до доступності ресурсу
  • Проблеми більшості сучасних сайтів, дратівливі чинники, виявлення і усунення
  • Проблеми пошуку інформації
  • Необхідність і реалізація ефективного пошуку на сайті
  • Типові помилки реалізації пошуку
  • Адаптивна верстка і мобільна версія сайту, переваги і недоліки, перевірка доступності сайту на мобільних пристроях і планшетах
  • Виявлення та усунення проблем сайту за допомогою інструментів Google Mobile Friendly і Google Page Insights

Пости у соціальних мережах, блогах (SMM просування)

  • Особливості просування сайту в соціальних мережах: Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest, Linkedin
  • Способи залучення цільової аудиторії в соціальних мережах
  • Ведення спільнот, груп, розділів, сторінок, створення заходів
  • Зв'язування сайту з соціальними мережами, робота з віджетами і плагінами
  • Контроль трафіку з соціальних мереж за допомогою Google Analytics
  • Наявність посилань на сайт і самих акаунтів компанії в важливих соціальних мережах
  • Клікабельність кнопок соціальних мереж на сайті
  • Наявність кнопок "Поділитися"
  • Наявність актуальних контактних телефонів, email і фізичних адрес
  • "Живі" соціальні мережі компанії, обговорення і коментарі
  • Використання хештегов в постах
  • Освітлення нового контенту на сайті в соціальних мережах
  • Поняття Open Graph розмітки
  • Загальна кількість передплатників / учасників спільноти
  • Активність користувачів в групі / публічній сторінці
  • Трафік і ваімодействіе користувачів на сайті і на соціальних платформах
  • Таргетована реклама в соціальних мережах, робота з Ads Manager
  • Робота з блогами, типи блогів
  • Етапи створення і ведення блогу і мікроблогу
  • Механіки просування за допомогою геосервісів
  • E-mail маркетинг і використання RSS стрічок
  • Механізми і сценарії використання RSS
  • RSS канали
  • Агрегатори RSS каналів
  • Розсилка на дошки оголошень
  • Ведення розсилки сайту
  • Несанкціоновані розсилки (спам)
  • Додавання контенту
  • Складання ТЗ SMM-фахівця

Складання пошукових систем. Чорний і сірий SEO

  • Типи штрафних санкцій
  • Поняття фільтрації і бана
  • Фільтри для сайтів і окремих сторінок
  • За що можуть покарати пошукові системи
  • Види фільтрів і їх наслідки
  • Ефект пісочниці
  • Фільтри Google: Пісочниця, Панда, Пінгвін, Флорида, Фред, Колібрі та інші
  • Симптоми і лікування
  • Види фільтрів в інших пошукових системах
  • Як швидко виявити застосовані фільтри, основні симптоми, діагностика фільтрів
  • Методи лікування і вихід з під фільтрів, терміни, особливості
  • Як правильно просувати сайт і не потрапити під фільтри
  • Ставлення пошукових систем до продажу посилань з сайту
  • Основні стратегії виходу сайтів і сторінок з під фільтрів, повернення колишніх позицій
  • Причини потрапляння сайту в чорний список пошукових систем, висновок сайту з під бана пошукових систем
  • Основні методи "чорного" і "сірого" SEO, що можна і що не можна використовувати в сео-просуванні
  • Поняття дорвея і клоакинга, як уникнути бана за це
  • Особливості роботи сайтами-сателітами і дзеркалами, усунення дублів сайту і вмісту

Контекстна реклама в Google Ads

  • Контекстна реклама і SEO, переваги та недоліки
  • Зв'язок контекстної реклами і SEO
  • Роль контекстної реклами: отримання цільової аудиторії
  • Види контекстної реклами
  • Рекламні оголошення та переходи на цільові сторінки
  • Де показується контекстна реклама
  • Способи оплати рекламної кампанії в Google Ads
  • Приблизна вартість реклами
  • Реєстрація, налаштування і таргетинг рекламних компаній
  • Особливості написання оголошень рекламної кампанії
  • Ставки за ключовими словами, стратегія показів оголошення
  • Інструмент добору ключових слів
  • Як домогтися привабливості оголошень
  • Особливості геотаргетинга і часового таргетингу в контекстній рекламі
  • Орієнтування на мобільні пристрої
  • Особливості додавання графічних, медійних і відео оголошень
  • Оцінка ефективності рекламних кампаній в Google Ads
  • Оцінка якості ключових слів і оголошень, показник якості та інші фактори оцінювання
  • Число показів і число переходів, що таке CTR
  • Звіти по рекламним компаніям
  • Банери і реклама на майданчиках
  • Банерообмінні мережі
  • Власні (внутрішні) банери
  • Push-технології доставки контенту
  • Підготовка до здачі іспиту на отримання сертифіката Google Ads

Особливості курсу

  • Навчання в будь-якій точці світу
  • Заняття в прямому ефірі з викладачем
  • Запис занять
  • Пробне заняття
  • Методичні матеріали
  • Сертифікат

Викладачі курсу

Грицай Іхтіандр

Категорії курсу

Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.

Схожі курси

Навчальний центр
Boosta Academy
Формат
Online
Початок навчання
03.04.2024
Тривалість
10 тижнів
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Навчальний центр
IT-Столиця
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
10 занять
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
5 900 UAH за курс
Навчальний центр
Onpage School
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
-
Рівень
Для початківців, Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
1 500 UAH за курс
Навчальний центр
Atom
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
2 місяців
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте