Курс Understanding Cisco Collaboration Foundation
- Online
- Для початківців
- SysAdmin
![]() |
|
Навчальний центр: | Світ Сучасної Освіти |
---|---|
Формат: | Курс |
Мова викладання: | Ukrainian, English |
Тривалість навчання: | 40 годин |
Початок курсу: | Дата формується |
Вартість навчання: | 90 000 UAH за курс |
Даний тренінг дає навички і знання, необхідні для адміністрування і підтримки простої VoIP інфраструктури, побудованої із застосуванням продукту Cisco Unified Communications Manager і голосових шлюзів, і зосередженої на одному майданчику. В курсі розглядаються базові параметри Cisco Unified Communications Manager, процеси управління пристроями (IP телефонами і відео телефонами Cisco), користувачами, медіа ресурсами, а також інструменти Cisco Unified Communications Manager, необхідні для успішного пошуку та усунення несправностей. Також ви зможете ознайомитися з базовими принципами побудови маршрутизації викликів на голосових шлюзах Cisco із застосуванням протоколу SIP.
Програма курсу
Теми
- Знайомство з продуктами для спільної роботи Cisco
- Введення в Cisco Unified Communications Manager і настройка базових параметрів
- Налаштування кінцевих пристроїв, розгляд процесу реєстрації
- Розгляд кодеків і процедур сигналізації
- Управління користувачами в Cisco Unified Communication Manager
- Опис простого dial plan
- Введення в концепцію Class of Service
- Робота з телефонами та функціоналом для кінцевих користувачів
- Опис платформи Cisco ISR як голосового шлюзу
- Робота з медіа ресурсами в Cisco Unified Communication Manager
- Обслуговування платформи і робота зі звітами
- Опис додаткових умов, необхідних для впровадження відео телефонів
- Опис платформи Cisco Unity Connection
Лабораторні роботи
- Базова настройка Cisco Unified Communications Manager і Enterparise параметрів
- Налаштування основних параметрів платформи Cisco Unified Communications Manager
- Налаштування комутатора доступу для підключення кінцевих пристроїв
- Ручна конфігурація телефонів, налаштування автоматичної реєстрації
- Адміністрування кінцевих пристроїв в Cisco Unified Communications Manager
- Створення локальних користувачів і настройка LDAP
- Робота з користувачами в Cisco Unified Communications Manager
- Створення базового плану маршрутизації викликів
- Дослідження партіцій і Call Search Space
- Налаштування функціоналу Private Line Automatic Ringdown (PLAR)
- Налаштування Cisco Jabber клієнта для Windows
- Робота із загальними налаштуваннями кінцевих пристроїв
- Налаштування Voice over Internet Protocol (VoIP) Dial Peer
- Налаштування ISDN з’єднань і Plain Old Telephone Service (POTS) Dial Peer
- Контроль доступу до медіа ресурсів
- Використання інструментів управління та створення отчетво
- Використання інструментів пошуку несправностей в роботі кінцевих пристроїв
- Інтеграція Unity Connection і Cisco Unified CM
- Управління користувачами в Unity Connection
Цілі курсу
Після закінчення даного курсу слухачі зможуть:
- Розуміти принципи роботи рішення для спільної роботи Cisco, а також роль ключових пристроїв і платформ в цьому рішенні
- Налаштовувати і змінювати ключові параметри Cisco Unified Communications Manager (CM), включаючи параметри сервісів, глобальні параметри, CM групи, налаштування часу і пулів пристроїв
- Розгортати IP телефони із застосуванням автоматичної реєстрації, а також за допомогою ручної настройки, шукати причини неможливості реєстрації телефонів
- Описувати процес встановлення і руйнування з’єднань із застосуванням протоколів SIP і SDP
- Керувати обліковими записами користувачів в Cisco Unified Communications Manager (локальними і отриманими за LDAP), включаючи налаштування користувальницьких груп, сервісних профілів і UC сервісів
- Налаштовувати елементи dial plan, що відносяться до інфраструктури, зосередженої на одному сайті, включаючи настройку Route Group, Local Route Group, Route List, Route патернів, Translation патернів, SIP транков, and SIP Route патернів
- Наполягати доступ пристроїв і номерів до сервісів
- Налаштовувати Cisco Unified Communications Manager для роботи з Cisco Jabber і впроваджувати ключовий функціонал для кінцевих користувачів (call park, softkeys, загальні лінії і pickup групи)
- Впроваджувати простий SIP dial plan на голосових шлюзах Cisco для підключення до телефонної мережі загального користування
- Керувати доступом до медіа ресурсів всередині Cisco Unified Communications Manager і голосових шлюзів
- Працювати з інструментами управління і створення звітів, такими як Unified Reports, Cisco Real-Time Monitoring Tool (RTMT), Disaster Recovery System (DRS) і Call Detail Records (CDRs)
- Розуміти необхідні умови для впровадження відео телефонів в Cisco Unified Communications Manager
- Описувати процес інтеграції Cisco Unity з Cisco Unified Communications Manager. і поведінку обробника викликів за замовчуванням
Попередні вимоги
Даний тренінг відноситься до початкового рівня. До компетенції слухачів не пред'являється ніяких особливих вимог, але такі навички будуть корисними і зроблять прослуховування тренінгу більш комфортним:
- Загальна комп'ютерна грамотність та навички роботи з браузером
- Знання інтерфейсу командного рядка Cisco Internetwork Operating System (Cisco IOS)
Особливості курсу
- Практика
- Підтримка ментора
- Сертифікат про проходження курсу
Категорії курсу
Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.