Курс WPF поглиблений
- Online
- Для досвідчених
- C# / .NET
![]() |
|
Навчальний центр: | CyberBionic Systematics |
---|---|
Формат: | Курс |
Мова викладання: | Ukrainian |
Тривалість навчання: | 20 годин |
Початок курсу: | Дата формується |
Вартість навчання: | 5 127 UAH за курс |
Цей курс призначений для розробників, які мають базові навички розробки додатків на WPF. Пройшовши цей курс, Ви поглибите свої знання і зможете створювати повнофункціональні додатки з використанням прив'язки даних і шаблону проектування MVVM. Ви дізнаєтеся, як працює анімація, і як створюється інтерфейс з тривимірними елементами.
Програма курсу
Фігури і пензли
Розгляд нової графічної моделі в WPF. Компонування складних графічних елементів з фігур. Застосування трансформацій для масштабування, переміщення і спотворення будь-яких частин користувацького інтерфейсу.
Класи Geometry i Visual
Створення складних двовимірних сцен. Конвертація векторної графіки в XAML розмітку. Малювання кривих, дуг та інших примітивів. Розгляд можливостей класу Path. Застосування низкорівневого класу Visual для виконання ручної візуалізації.
Шаблони елементів управління
Структура елементів управління в WPF - логічне і візуальне дерево. Перегляд шаблонів системних елементів управління. Створення своїх шаблонів. Приклади найбільш часто вживаних підходів розробки шаблонів.
Прив'язка даних. Частина 1
В урок входять приклади створення додатків з декларативною і програмною прив'язкою даних. Розглядаються напрямки прив'язки, оновлення прив'язки і прив'язка до різних джерел даних.
Прив'язка даних. Частина 2
Виведення інформації з баз даних. Налаштування елемента управління GridView. Ієрархічні джерела для прив'язки до елементів управління TreeView і Menu.
Документи і друк
Застосування потокових і фіксованих документів. Класи для виведення документів на друк. Друк користувальницького вмісту.
Анімація
Основи анімації в WPF. Створення анімації на основі таймерів і анімації на основі властивостей. Класи анімації. Створення анімації декларативно і за допомогою коду. Розгляд прикладів використання тригерів подій при роботі з анімацією. Управління відтворенням і анімовані трансформації.
Звук і відео
Відтворення аудіофайлів. Можливості класу MediaPlayer, відтворення відео і аудіо за допомогою цього класу. Відео-ефекти.
Тривимірна графіка в WPF
Основи тривимірної графіки - розгляд понять вікна перегляду, тривимірного об'єкту, джерела світла і матеріалу в контексті технології WPF. Використання бібліотеки 3DTools. Приклади розміщення стандартних елементів управління на тривимірних об'єктах.
Шаблон проєктування MVVM
Нові можливості платформи, такі як прив'язка даних і команди, дозволили кардинально змінити принцип проєктування програми. Для того щоб створити гнучкий і легко розширюваний додаток, який користується всіма можливостями технології WPF, використовується шаблон Model-View-ViewModel (MVVM). Завдання уроку - навчиться створювати інтерфейс, проєктуючи його з урахуванням даного шаблону, і підготувати слухача до використання різних фреймворків (наприклад, Prism, MVVM Light Toolkit).
Після завершення курсу ви будете вміти:
- Використовувати прив'язку даних та існуючі шаблони прив'язки
- Створювати геометрії, задавати для них трансформації
- Створювати красивий дизайн за допомогою різноманітних пензлів
- Працювати з документами, медіа-елементами, 3D графікою та анімацією
- Розробляти додатки WPF, використовуючи шаблон проектування MVVM (Model-View-ViewModel)
Попередні вимоги
- Знання мови C#
- Володіння основними бібліотеками .NET Framework
- Володіння матеріалами курсу WPF для початківців
Особливості курсу
- Практичні заняття і перевірка ДЗ
- Безкоштовний відеокурс
- Онлайн тестування і сертифікація
Категорії курсу
Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.