Курс 3D modeling з нуля

  • Online
  • Для начинающих
  • 3D Modeling / 3D Artist / 3D Designer
Образовательный центр: CHI IT Academy
Формат:Курс
Язык обучения:Ukrainian
Длительность обучения:47 занятий
Начало курса:28.11.2023
Стоимость обучения:16 500 UAH за курс

Програма онлайн курсу служить інструментом для дизайну та візуалізації архітектурних композицій, інтер’єрів, механізмів, дає користувачу всю повноту можливостей щодо дизайну самих об’єктів, їх матеріалів, освітлення та навколишнього середовища.

Програма курсу

Знайомство. Загальні відомості про тривимірну графіку

Протягом цього заняття ти дізнаєшся про:

  • Панелі інструментів, видові вікна, командна панель
  • Навігація по сцені. Управління видовими вікнами
  • Створення та редагування примітивів, трансформація об’єктів
  • Збереження сцени. Проста візуалізація

І вже на першому занятті ти створиш свій дебютний об'єкт у тривимірному просторі.

Створення розширених примітивів. Вирівнювання об'єктів. Копіювання

Тут ти поглибищся у взаємодію з примітивами. Навчишся використовувати такі функції, як Copy, Instance, Reference. А також познайомишся з поняттям масиву об’єктів (Array).

Угруповання об'єктів. Створення, прикріплення, руйнація групи

Про що поговоримо на цьому занятті:

  • Булеві операції (Логічні операції)
  • Управління операндами
  • Boolean, ProBoolean

Параметричні модифікатори. Стек модифікаторів, копіювання модифікаторів

На занятті ти познайомишся з додатковими опціями програми 3Ds Max:

  • Bend
  • Spherify
  • Twist
  • Noise
  • Melt
  • FFD

Навчишся налаштовувати параметри модифікаторів.

І знову про модифікатори

На цей раз ти навчишся працювати з такими опціями:

  • Extrude
  • Taper
  • Lattice

Сплайнове моделювання. Концепція пласкої фігури - сплайн

Усе, про що розповість лектор на занятті:

  • Подіб'єкти
  • Vertex, Segment, Spline
  • Основні інструменти

Сплайнове моделювання (продовження)

На цьому занятті ти продовжиш вивчати сплайнове моделювання. Тепер поговоримо про:

  • Тіла обертання, модифікатор Lathe
  • Тіла витискання, модифікатор Sweep

Віртуальна студія, концепція концепції (еталон)

Лектор розповість, що таке моделювання сіткою. Також ти навчишся користуватися модифікатором Surface.

Камери в 3Ds Max. Physical, Free, Target

Освітлення відіграє важливу роль не лише для реального об'єкта, а й для 3D-моделі. Ось про що поговоримо на цьому занятті:

  • Стандартне освітлення сцени (Scanline)
  • Target Spot, Direct
  • Omni
  • SkyLight

Полігональне моделювання

На групі занять про полігональне моделювання ти вивчиш від А до Я необхідний інструментарій та модифікатори, необхідні для роботи:

  • Модифікатор Edit Poly, інструментарій Editable Poly
  • Підоб'єкти
  • Vertex, Edge, Border, Polugon, Element
  • Slice Plane
  • FFD 2x2x2, FFD 3x3x3, Reset XForm
  • Копіювання ребер
  • Координатні системи у 3Ds Max

Сплайнове моделювання та модифікатор Loft

Повертаємось до сплайнового моделювання, і розглядаємо в розрізі цього моделювання модифікатор Loft.

Модифікатор Loft та Полігональне моделювання

А тепер розглянемо застосування модифікатора Loft під час полігонального моделювання.

Модифікатор Garment Maker та інструмент Cloth (Тканина)

Під час цього заняття ти навчишся моделюванню за допомогою симуляції.

Теорія світла та освітленості

Про що розповість лектор на цьому занятті:

  • Базовий візуалізатор Scanline
  • Редактор матеріалів Compact
  • Матеріали, Освітлювачі, Камери

Візуалізатор Corona Renderer

Багато програм не буває! На занятті розберемо, як працювати з візуалізатором Corona Renderer.

Ти дізнаєшся про такі можливості програми:

  • Експозиція
  • Концепція, налаштування
  • Освітлювачі та оточення
  • HDRI застосування, налаштування

Робота з Corona Renderer (продовження)

На цьому занятті ти познайомишся з редактором матеріалів Slate.

Складові об'єкти. Корона

На заняттях дізнаєшся про:

  • Compound Objects Conform
  • Renderer
  • Scatter

Усе про анімацію та шкалу часу

На цій групі занять ти навчишся "оживляти" створені 3D-зображення та об'єкти. Дізнаєшся, що таке ключі та контролери, а ще познайомишся з такими функціями:

  • Render Setup
  • Розкадрування
  • Batch Render
  • Animation, Constrains
  • Bind to Space Warp

Полігональне моделювання. М'яке виділення. Soft Selection

Продовжуємо розширювати знання про полігональне моделювання, насичуємось новими опціями та можливостями.

Проєкційні координати. Модифікатор UVW Map

На занятті ви дізнаєтесь про проєкційні координати, їхню функціональну важливість та про модифікатор UVW Map (UVW-проєкцію), який якраз дозволяє призначати об'єкту проєкційні координати.

Система частинок

Бризки джерельця, мерехтіння вогню, пил та каміння від колес автомобіля - все це в 3D-моделюванні називають частинками, які об'єднуються в системи та дозволяють об'єкту виглядати найбільш реально.

Саме такого ефекту тобі допоможе досягти те, що ти вивчиш на цьому занятті:

  • Particle Systems
  • Spray, Snow, PCloud

Система частинок. Particle Flow

Particle Flow - це потужний модуль для роботи з частинками. Ти вивчиш функції та можливості, які надає цей модуль:

  • Events (Події)
  • Operators (Оператори)
  • Tests (Критерії)

Плагін руйнування RayFire

Протягом цих двох занять ти зможеш опанувати всі функції двигуна руйнування та ще більше удосконалити свої роботи!

Двигун для розрахунку твердотільної фізики MassFX

Реалістичний 3D об'єкт - це той, що підкорюється законам фізики. Щоб зробити моделювання більш реалістичним, на допомогу тобі прийде це заняття та плагін для розрахунку твердотільної фізики MassFX.

MassFX. Dynamic. Kinematic. Static

Продовжуємо розглядати функції та можливості плагіна MassFX.

SketchUp. Інтерфейс. Інструменти. Відмінності з 3Ds Max

Протягом цього заняття ти познайомишся з альтернативною програмою для 3D моделювання SketchUp, а саме з ключовими інструментами та плагінами.

SketchUp - практика

На занятті ти навчишся створювати кімнату за обмірювальними кресленнями та референсами.

SketchUp. Підготовка моделі та експорт для сторонніх додатків

Тепер ти майже повністю опанував програму SketchUp. Залишилося зробити імпорт та розпакування моделі в 3Ds Max.

Насичення моделі об'єктами інтер'єру. Текстурування об'єктів. UVW Map

Моделювання дитячого парку з елементами анімації

Практична робота з моделювання, текстурування, освітлення

Встановлення та налаштування камер та освітлення в сцені. Підготовка до рендерів

Photoshop. Інтерфейс та інструменти. Базові поняття постобробки

Лекція з англійської

Те, що треба сучасному спеціалісту!

Кар'єрна консультація з рекрутером

На цьому занятті ти складеш резюме та оформиш портфоліо, від якого не відірвати очей.

Фінальний рендер. Рендер для 360 панорам

Предзахист диплому

Ще крок - і ти на фініші з дипломною роботою, величезною базою знань та сертифікатом!

Захист диплому

А ось і фініш!

Особливості курсу

  • 47 онлайн-занять у вечірній час
  • Доступ до додаткових матеріалів — презентацій, записів лекцій, чек-листів
  • Практичні заняття, на яких зможеш відпрацювати теорію
  • Готовий проєкт на фініші курсу, який ти зможеш додати до портфоліо
  • Постійний фідбек від лектора
  • Сертифікат, що підтверджує твої нові навички та компетенції

Викладачі курсу

Олег Сенін - Архітектор-візуалізатор, кінооператор-режисер, викладач

Категории курса

Читайте нас в Telegram, чтобы не пропустить анонсы новых курсов.

Похожие курсы

Учебный центр
IT-Столица
Формат
Online
Начало обучения
Будь-який момент
Длительность
10 занятий
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
7 000 UAH за курс
Учебный центр
Varto School
Формат
Online
Начало обучения
Дата формується
Длительность
22 недель
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
уточняйте
Учебный центр
PeaPod
Формат
Online
Начало обучения
01.07.2025
Длительность
11 месяцев
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
2 300 UAH за месяц
Учебный центр
Hillel IT school
Формат
Online
Начало обучения
03.10.2025
Длительность
32 занятий
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
19 800 UAH за курс