Курс 3D-моделювання
- Online
- Для начинающих
- 3D Modeling / 3D Artist / 3D Designer
![]() |
|
Образовательный центр: | Genius.Space |
---|---|
Формат: | Курс |
Язык обучения: | Ukrainian |
Длительность обучения: | 3 месяцев |
Начало курса: | 31.10.2025 |
Стоимость обучения: | Уточняйте |
Подробности и регистрация
Навчіться створювати реалістичні 3D-моделі, текстурування та рендеринг, опануйте професію 3D artist та знайдіть роботу в Gamedev або IT-компанії.
Програма курсу
Знайомство з 3D, хто такий 3D artist
- Хто такий 3D artist
- Направлення в професіі
- Які особливості роботи
- Потрібні навички та програмне забезпечення
- Як стати початківцем в 3D
- План на курс
Перші кроки в 3D Maya. Інтерфейс, навігація, гарячі клавіші
- Розберемо інтерфейс програми
- Навігація в 3d просторі
- Гарячі клавіші
- Почнемо створювати примітиви та їх редагувати
- Робота з основними операціями з полігонального моделювання
- Види виділення об'єктів та їх компонентів, а також робота с привязками
Підготовка до початку роботи над об'єктом
- Поговоримо трішки про пайплайн
- Підбір референсів для створення об'єкту
- Розберемося що таке базова геометрія і навіщо вона нам потрібна
- Створення базової геометрії
Створення Highpoly моделі
- Знайомимось із високополігональною моделлю
- Створення об'єкту
- З’ясуємо для чого нам потрібна highpoly модель
- Працюємо над її деталізацією
Створення Highpoly моделі (частина 2)
Продовжуємо вивчати створення високополігональної моделі.
Створення Lowpoly моделі
- Знайомимось із низькополігональною моделлю
- Створення обʼєкту
- З’ясуємо призначення lowpoly моделі
- Працюємо над її деталізацією
Створення розгортки текстур для lowpoly моделі
- Створення розгортки текстур
- Переносимо об'ємні форми на площину
Запікання мапи нормалей (Normal map)
- Знайомимось з програмою marmoset toolbag
- Запікаємо мапу нормалей
- Перенесемо всю деталізацію з highpoly на lowpoly і в результаті отримаємо normal map
Текстурування в Substance Painter
- Переходимо до створення текстур
- Додаємо колір моделі, робимо різні матеріали, додаємо іржу, бруд, цікаві деталі, які характерні саме цьому об'єкту
- В процесі текстурування будемо розбиратися з програмою Substace Painter
Фінал налаштування сцени в marmoset toolbag з готовим об'єктом
- Імпортуємо 3D модель з текстурами до програми marmoset toolbag
- Налаштовуємо світло, оточення, камеру
- Робимо фінальний рендер моделі
- Завершуємо роботу по об'єкту і курсу
Кар'єрні можливості в 3D моделюванні
- Скільки заробляють джуни та спеціалісти в 3D моделюванні
- Який карʼєрний шлях краще обрати та як його прискорити
- Як правильно скласти портфоліо аби отримати офер
- Поради та лайфхаки самого спікера
Особливості курсу
- Практичні домашні завдання
- Куратори, ментори-практики
- Навчання у зручний час
- Можливість вчитися з 0
- Диплои по завершенню курсу
Викладачі курсу
Ілля Мілевський - 3D-художник
Категории курса
Читайте нас в Telegram, чтобы не пропустить анонсы новых курсов.
Похожие курсы
Учебный центр
SKVOT
Формат
Online
Начало обучения
05.12.2024
Длительность
20 занятий
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
уточняйте
Учебный центр
ArtCraft
Формат
Online
Начало обучения
04.06.2025
Длительность
16 недель
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
37 290 UAH за курс
Учебный центр
Uprise ІТ Академия
Формат
Online
Начало обучения
Дата формується
Длительность
9 месяцев
Уровень
Для детей
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
2 000 UAH за месяц
Учебный центр
IT-Столица
Формат
Online
Начало обучения
Будь-який момент
Длительность
10 занятий
Уровень
Для опытных
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
5 800 UAH за курс