Курс 3D Pro. Characters

  • Online
  • Для начинающих
  • 3D Modeling / 3D Artist / 3D Designer
Образовательный центр: ArtCraft
Формат:Курс
Язык обучения:Ukrainian
Длительность обучения:16 недель
Начало курса:04.06.2025
Стоимость обучения:37 290 UAH за курс

Ми розглянемо всі етапи створення 3D-моделей: від розроблення концепту до текстурування та стилізації одягу. До того ж вивчатимемо різні трендові стилі виконання персонажів.

Програма курсу

Стилі

  • Розглядаємо трендові стилі на прикладі референсів: фентезі, стимпанк, дизельпанк, кежуал
  • Обираємо стиль виконання і шукаємо відповідні референси для себе
  • Шукаємо референси та модельні листи для майбутнього персонажа або створюємо власні
  • ДЗ: вибрати стиль, дібрати референси й намалювати або знайти готовий скетч персонажа в трьох поворотах

Скульптинг тіла. Частина 1

  • Проговорюємо назви м’язів, кісток, елементів тіла тощо
  • Будуємо загальні пропорції
  • Скульптимо загальні маси тіла
  • ДЗ: почати скульптинг тіла

Скульптинг тіла. Частина 2

  • Деталізуємо портрет, кисті та стопи, використовуючи маски для скульптингу
  • Добираємо відповідні альфамаски для деталізації
  • Створюємо меші очей та шелів
  • Створюємо меші нігтів
  • ДЗ: завершити скульптинг тіла

Скульптинг голови

  • Вухо
  • Ніс
  • Рот
  • Деталізація масками
  • ДЗ: завершити скульптинг голови

Хардсерфейс

  • Створюємо просту модель (1 об'єкт) з куба або кулі
  • Моделимо більш складний об'єкт, що складається з кількох елементів
  • Cабдіви, утримання граней, нормал вейгхтс
  • Моделюємо плейни волосся
  • ДЗ: зробити пропси персонажа

Ретопологія тіла

  • Розбираємо приклади ретоптних сіток
  • Снепимо вертекси до high poly моделі, ретопимо торс
  • Ретопимо ноги
  • Ретопимо руки
  • Ретопимо голову
  • ДЗ: зробити ретоп тіла персонажа

Створення одягу та основи роботи з симуляцією у Marvelous. Частина 1

  • Експорт тіла в Marvelous
  • Основи роботи в Marvelous, інструменти Environment
  • Створюємо елементи одягу
  • Симуляція і складинки
  • Експорт у Blender
  • ДЗ: створити колайдери одягу та імпортувати у Blender

Створення одягу та основи роботи з симуляцією у Marvelous. Частина 2 Ретоп одягу

  • Блендшейпи для розкладання одягу на площину та складинки
  • Ретоп елементів одягу
  • Допрацювання одягу після ретопу
  • ДЗ: доробити одяг

Розмітка та підготовка UV-розгортки

  • Визначаємо кількість UV-сетів для персонажа
  • Робимо розмітку на тілі й розкладаємо UV
  • Перевірка чекером
  • Робимо розмітку на одязі та пропсах. Розкладаємо UV
  • Перевірка чекером
  • ДЗ: зробити UV-розгортку

Експорт у Substance Painter та основи текстурування

  • Основи роботи у Substance Painter
  • Вивчаємо принципи дії смартматеріалів
  • Створюємо текстури для персонажа
  • ДЗ: створити текстури у Substance Painter

Налаштування матеріалів у Blender. Текстурування

  • Завершуємо текстурування, готуємо карти до експорту
  • Принципи роботи у нодовій системі Blender
  • Імпорт текстур і налаштування матеріалу одягу
  • Робота з масками
  • ДЗ: налаштувати матеріал одягу

Матеріал шкіри тіла

  • Підбір текстури обличчя
  • Налаштування UV-розгортки для використання Хайрез текстури
  • Налаштування матеріалу обличчя
  • Пошук текстур тіла
  • Налаштування матеріалу тіла
  • Пошук текстур рук
  • Налаштування матеріалу рук
  • ДЗ: налаштувати матеріал шкіри

Основи ригінгу, позину, блендшейпингу. Частина 1

  • Створюємо риг
  • Снепимо тіло до ригу та налаштовуємо вагу
  • Створюємо блендшейпи для обличчя
  • Проганяємо меш через Mixamo, вантажимо анімацію та імпортуємо у Blender
  • ДЗ: налаштувати риг і вагу тіла до нього

Основи ригінгу, позину, блендшейпингу. Частина 2

  • Основи роботи з анімацією і ключами
  • Ставимо персонажа в позу і корегуємо її блендшейпами
  • Створюємо просту айдл анімацію
  • Створюємо анімацію міміки
  • ДЗ: налаштувати позу і/або айдл анімацію, створити блендшейп міміки

Основи роботи з освітленням та оточенням. Налаштування рендеру. Оформлення портфоліо

  • Налаштовуємо енвайрмент зображення
  • Налаштовуємо семпли лейнскейпа
  • Налаштовуємо джерела світла
  • Налаштовуємо volume
  • Налаштовуємо камеру
  • Робимо тестові рендери
  • Підтягуємо результат на композиторі
  • Рендеримо відео
  • Оформлення нового проєкту на Artstation
  • ДЗ: налаштувати сцену для рендеру
  • ДЗ: відрендерити відео і/або 5-7 кадрів, оформити проєкт у портфоліо і презентувати

Особливості курсу

  • Допомога ментора
  • Практика
  • Власна LMS платформа
  • Зворотній зв'язок
  • Сертифікат про проходження курсу
  • Проєкт в портфоліо

Викладачі курсу

Артем Зігура

Категории курса

Читайте нас в Telegram, чтобы не пропустить анонсы новых курсов.

Похожие курсы

Учебный центр
SKVOT
Формат
Online
Начало обучения
14.11.2024
Длительность
8 месяцев
Уровень
Для начинающих, Для опытных
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
уточняйте
Учебный центр
Levelup
Формат
Online
Начало обучения
Дата формується
Длительность
5 недель
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
уточняйте
Учебный центр
Levelup
Формат
Online
Начало обучения
13.11.2025
Длительность
20 недель
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
уточняйте
Учебный центр
Levelup
Формат
Online
Начало обучения
05.11.2025
Длительность
12 недель
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
20 000 UAH за курс