Курс Бренд-комунікації
- Online
- Для начинающих
- PR / Communications, Product Marketing / Brand Manager
![]() |
|
Образовательный центр: | SKVOT |
---|---|
Формат: | Курс |
Язык обучения: | Ukrainian |
Длительность обучения: | 10 занятий |
Начало курса: | Дата формируется |
Стоимость обучения: | Уточняйте |
Подробности и регистрация
В тебе буде 10 занять, щоб розібратися зі сферою комунікацій та зрозуміти з чого починати. Навчишся аналізувати конкурентів та комунікацію бренду. Знайдеш свою цільову аудиторію та складеш план роботи з нею. Зможеш генерувати ідеї для інфоприводів, працювати з медіа, інфлюенсерами та мовцями бренду. У результаті отримаєш скіли, сформуєш CV та створиш комунікаційний план. Для твоєї карʼєри та успішного масштабування бренду.
Програма курсу
Інтро у світ комунікацій
- Тенденції ринку праці
- Огляд секторів економіки, в яких працюють комунікаційники
- Дисципліни та компетенції, які потрібні для роботи у сфері комунікацій
- Що читати, кого фоловити
Домашка:
- Переглянути 5 вакансій та проаналізувати очікування роботодавців від кандидата
- Виписати собі перелік soft і hard skills, які тобі потрібно покращити в першу чергу
Що таке бренд і чому він потрібен усім?
- Що таке бренд, з чого він складається
- Роль бренду в бізнесі та переваги, які він надає
- Бренд і репутація. Бренд у голові споживача
- Комунікаційний менеджер та його задачі в брендингу, маркетингу і комунікації
- Positive & negative кейси брендів
Комунікаційна стратегія
- Рівні стратегій у бізнесі
- Роль комунікаційної стратегії
- Ключові етапи розробки стратегії
- Комунікаційні цілі та завдання
- Цільові аудиторії та стейкхолдери
- Побудова комунікаційного плану
- Як відстежувати результати
Домашка:
- Проаналізувати комунікації бренду та його конкурентів. За результатами рисерчу зібрати SWOT-аналіз комунікацій бренду
- Скласти one page strategy та описати канали комунікації бренду за PESO-моделлю
Бренд vs комунікаційна стратегія
- Підготовка платформи бренду на основі обраної бренд-моделі
- Бути align із командою
- Як побудувати комунікацію між брендом і аудиторією
- Візуальний стиль, голос і тон бренду, контент, колаборації
Домашка:
- Підготувати для проєкту бренд-модель з усіма атрибутами
- Продумати й прописати бренд-активність на основі цінностей бренду
Канали та інструменти комунікацій
- Комунікаційний мікс: канали комунікації (PESO-модель)
- Як вибрати канали комунікацій залежно від цілей бренду
- Різновиди кампаній. Як підготувати й запустити креативну кампанію
Воркшоп. Будуємо бренд-ком'юніті
- Типи аудиторій бренду. Модель Еверетта Роджерса
- Друзі бренду: команда, фанати, інфлюенсери, блогери, партнери, клієнти, онлайн-аудиторія
Домашка:
- Виділити аудиторії для свого бренду і прописати план співпраці з кожною категорією
- Додати у план приклади можливих активностей (1-2)
Media Relations: як будувати стосунки з медіа та лідерами суспільної думки
- Кому вірять люди
- Барометр Едельмана
- Побудова відносин з журналістами та лідерами думок
- Відстеження трендів
- Пітчинг і нетикет
- Додатковий матеріал: як створювати pro bono активності з лідерами думок
Домашка:
- Скласти перелік тематичних медіа, блогів, інфлюенсерів, яких потенційно читає твоя ЦА
- Обдумати ідею або інфопривід для спільної комунікації
- Написати пітч-повідомлення, яке спонукає журналіста висвітлити твій інфопривід, а інфлюенсера - підтримати інформаційно
Усні та письмові комунікації
- Види текстів, з якими може зустрітися комунікаційник
- Структура сильного тексту і заголовка
- Креативні техніки сторітелінгу
- Гігієна тексту
Як працювати зі спікерами бренду: підготовка до публічних виступів
- Специфіка різних форматів: лекція, промова, дискусія, Q&A
- Готуємося разом: від першого драфту - до останньої репетиції
- Оформлення презентацій: dos and don'ts
- Поради для спікерів - досвідчених і не дуже
- Додатковий матеріал: події та партнерства
Домашка:
- Проаналізувати, які тематичні події будуть релевантні для спікера
- Вибрати одну та створити тему для виступу на цій події
- Підготувати 4-5 ключових тез і розкрити одну з них у форматі нотаток для спікера
Працевлаштування, CV, кар'єрне зростання
- Підготовка ефективного резюме для комунікаційного менеджера: ключові елементи й структура CV
- Виділення професійного досвіду та навичок у CV для відповідності вимогам роботодавця
- Особистий бренд через резюме та підготовка до співбесіди
- Пошук та оцінка вакансій для комунікаційного менеджера на різних платформах
Домашка: Створити CV.
Особливості курсу
- Допомога ментора
- Практика
- Запрошені спікери
- Сертифікат про проходження курсу
Викладачі курсу
- Настя Гуменюк - Public Relations Specialist
- Таїсія Куденко - Head of PR and Communications Balbek Bureau
- Саша Мозгова - Creative Marketer Betterme
Категории курса
Читайте нас в Telegram, чтобы не пропустить анонсы новых курсов.
Похожие курсы
Учебный центр
Projector
Формат
Online
Начало обучения
11.02.2025
Длительность
3 месяцев
Уровень
Для опытных
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
42 000 UAH за курс
Учебный центр
Sigma Software University
Формат
Online
Начало обучения
Дата формується
Длительность
19 занятий
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
10 000 UAH за курс
Учебный центр
Atom
Формат
Online
Начало обучения
Дата формується
Длительность
10 недель
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
уточняйте
Учебный центр
Projector
Формат
Online
Начало обучения
02.06.2025
Длительность
2 месяцев
Уровень
Для опытных
Язык обучения
Ukrainian, English
Стоимость
30 000 UAH за курс