Курс PR-спеціаліст

  • Online
  • Для начинающих
  • PR / Communications
Образовательный центр: Atom
Формат:Курс
Язык обучения:Ukrainian
Длительность обучения:10 недель
Начало курса:Дата формируется
Стоимость обучения:Уточняйте

Ви комплексно опануєте інструменти PR та навчитесь будувати PR-стратегії, генерувати ідеї, створювати оригінальний контент та інфоприводи, впливати на аудиторію. Отримаєте навичку перетворювати хейт на гроші та здатність вибудовувати стосунки з журналістами і медіа.

Програма курсу

Модуль 1 - Про PR

Заняття 1. Знайомство та правила

Про заняття: Розкажемо про правила, щоб отримати максимум від навчання. Розкажемо про методологію Soft +Hard+Mindfulness. Поставимо цілі та зрозуміємо, як їх досягти.

Результат заняття:

  • Познайомились з програмою, командою, платформою та правилами навчання
  • Розібрались з методологією навчання в Atom (Soft+Hard+Mindfulness)
  • Зрозуміли як прийти до результату на кожному етапі навчання та після нього
  • Сформована ціль, точка А, точка Б та артефакт

Заняття 2. Маркетинг та PR. Види PR-кампаній

Про заняття: Розкажемо про зв'язок маркетингу та PR, їх основи та історію. Розберемо роль, цілі та завдання PR. Сірий, чорний та зелений піар - в чому різниця?

Результат заняття:

  • Дізнались про основи маркетингу та принципи PR
  • Дізнались про роль PR в маркетинговій стратегії
  • Дізнались про важливість репутації бренда та зв'язок PR з бізнес-задачами
  • Дізнались хто такий піарник та яка його роль в маркетинговій стратегії компанії
  • Дізнались про різницю між піарником, маркетологом, смм-ником
  • Дізнались про цілі та завдання піарника
  • Вивчили види PR-цілей та основні колірні категорії PR
  • Дізнались про KPI для PR-цілей

Заняття 3. Аналіз інформаційного поля та ЦА бренда

Hard та Soft

  • Аналіз та контроль інфополя, аналіз аудиторії, вміння визначати цілі піар-стратегії
  • Емпатія

Результат заняття:

  • Зрозуміли як робити аналіз та проводити контроль інформаційного поля
  • Зрозуміли як моніторити медійне покриття, ринок та ключових конкурентів
  • Зрозуміли як визначати та аналізувати цільову аудиторію бренда
  • Навчились розробляти детальний портрет ідеального стейкхолдера та сегментувати аудиторію
  • Дізнались, які є способи проведення аналізу аудиторії та визначення цілей піар-стратегії
  • Розглянули питання етики у PR-галузі та конфлікту інтересів

Модуль 2 - Основні канали для PR-взаємодії

Заняття 4. PR в соціальних мережах

Про заняття: Розберемо особливості роботи в різних соціальних мережах. Ситуативний та вірусний маркетинг, робота з трендами, моніторинг та аналіз PR-успіху.

Результат заняття:

  • Дізнались про важливість соціальних мереж у сучасному PR
  • Дізнались про платформи та критерії їх вибору для піар-стратегії
  • Дізнались про створення та ведення бренд-сторінок в соціальних мережах
  • Дізнались про ситуативний маркетинг та реагування на тренди в соцмережах
  • Дізнались про вірусний маркетинг та створення вірусних матеріалів
  • Навчились працювати з негативом в соцмережах
  • Навчились проводити моніторинг та аналіз PR-успіху в соціальних мережах

Заняття 5. Інфлюенс-маркетинг

Про заняття: Розберемо, що таке інфлюенс-маркетинг, як підібрати інфлюенсера під конкретну піар-кампанію, правила та практичні навички взаємодії з лідерами думок.

Результат заняття:

  • Дізнались про взаємодію з лідерами думок (блогерами, влогерами)
  • Зрозуміли, що таке інфлюенс-маркетинг і чому важливо співпрацювати з лідерами думок в піар-кампаніях
  • Визначили різні типи інфлюенсерів
  • Дізнались про критерії вибору інфлюенсера для конкретної піар-кампанії
  • Отримали практичні навички взаємодії з інфлюенсерами, включаючи переговори, контракти та комунікацію

Заняття 6. Робота зі ЗМІ

Hard та Soft

  • Робота зі ЗМІ, підготовка до інтерв'ю, створення пітчів
  • Комунікативність

Результат заняття:

  • Дізнались про типи та структуру ЗМІ
  • Дізнались про моніторинг ЗМІ та вибір правильних ЗМІ для вашого бренду
  • Вивчили теми та види публікацій у ЗМІ
  • Дізнались що таке пітч
  • Розглянули особливості пітчінгу для різних видів ЗМІ: газети, телебачення, онлайн-платформи
  • Дізнались як підготуватись до інтерв'ю
  • Дізнались про техніки ефективного спілкування із журналістами
  • Навчились готувати лідерів компанії до спілкування з журналістами

Заняття 7. Івенти

Hard та Soft

  • Організація основних видів івентів (прес-конференції, виставки, презентації, культурні події)
  • Тайм-менеджмент

Результат заняття:

  • Дізнались про основні види івентів (прес-конференції, виставки, презентації, культурні події)
  • Навчились визначати цілі івенту: створення публічної уваги, розширення аудиторії, вирішення конкретних PR-завдань
  • Навчились організовувати та готувати івенти
  • Дізнались як проводити івенти

Заняття 8. Партнерства, рейтинги, конкурси

Про заняття: Розберемо колаборації та партнерство в PR, аналіз та вибір потенційних партнерів, умови співпраці.

Результат заняття:

  • Дізнались про колаборації в PR
  • Дізнались як вибирати потенційних партнерів із схожими цілями та аудиторією
  • Дізнались про умови співпраці та взаємні переваги для всіх сторін
  • Навчились розробляти партнерські PR-кампаній
  • Дізнались про рейтинги та їх вплив на PR
  • Дізнались як організовувати конкурси, визначати цілі та формат конкурсу
  • Дізнались як проходить процес організації та проведення конкурсу
  • Навчились вибирати правильні канали для досягнення PR-цілей

Модуль 3 - Планування та розробка PR-стратегії

Заняття 9. Процес розробки PR-стратегії

Про заняття: Основні принципи та методи PR-стратегії, tone of voice, формування бюджету та системи звітності, розробка інтегрованих PR-планів.

Результат заняття:

  • Дізнались про процес розробки PR-стратегії
  • Дізнались про основні принципи та методи PR-стратегії
  • Навчились визначатися з tone of voice
  • Навчились вибирати правильні канали для досягнення PR-цілей
  • Дізнались як розробляти інтегровані PR-плани
  • Навчились формувати бюджет та систему звітності
  • Дізнались як захистити стратегію перед керівництвом

Заняття 10. Контент в PR-стратегії

Про заняття: Розберемо як писати так, щоб ваш прес-реліз чи новина не полетіла у смітник. Оформлення та розробка різних видів контенту.

Результат заняття:

  • Дізнались про важливість контенту в PR-стратегії та види контенту у піарі
  • Дізнались як створювати бріфи, інтерв'ю, статті, відео, інфографіку, преспакети
  • Дізнались як написати прес-реліз та новину
  • Навчились розробляти медіакіт
  • Дізнались про основні елементи успішного пітчингу
  • Навчились писати комунікаційний гайд
  • Дізнались як створювати ТЗ для команди
  • Навчились розробляти контент-план для PR-кампаній

Заняття 11. Підсумковий екзамен. Допуск до оплачуваної роботи з клієнтом

Про заняття: Екзаменаційна робота по підсумках співпраці з клієнтом.

Результат заняття:

  • Склали підсумковий екзамен
  • Дізналися про шляхи, якими дійдемо до результату

Модуль 4 - Перші $100 в PR

Заняття 12. Працевлаштування в компанію/агенцію

Про заняття: Розберемо правила створення резюме та супровідного листа, комунікація під час співбесіди.

Результат заняття:

  • Створили сильне резюме та супровідний лист для працевлаштування
  • Надіслали резюме в 10+ компаній та отримали запрошення на співбесіди
  • Підписали контракт з компанією або агенцією та отримали аванс не менше 100$

Заняття 13. Фріланс. Упаковка себе, як спеціаліста

Hard та Soft

  • Розробка продуктової лінійки, упаковка соціальних мереж та створення резюме
  • Самопрезентація

Результат заняття:

  • Розібрали кейси з оптимізації піар-стратегії
  • Дізнались про шляхи пошуку клієнтів
  • Розробили продуктову лінійку
  • Оформили соцмережі та створили резюме
  • Оформили результати роботи з тестовим клієнтом в кейс
  • Презентували те, над чим працювали попередній місяць (візуальна та текстова мета) одногрупникам та куратору в Zoom
  • Отримали зворотний зв'язок від одногрупників та куратора. Зрозуміли свої сильні та слабкі сторони, шляхи для вдосконалення

Заняття 14. Фріланс. Лідогенерація

Hard та Soft

  • Написання повідомлення з пропозицією щодо співпраці та навичка генерації лідів
  • Впевненість в собі, позитивне ставлення до помилок

Результат заняття:

  • Знайшли мінімум 10 ЛІДів для продажу своїх послуг
  • Отримали ЛІДа від компанії Atom для продажу своїх послуг

Заняття 15. Продаж своїх послуг

Hard та Soft

  • Навички продажі в листуванні, на зустрічі, офлайн через скрипти
  • Емпатія: аналіз своїх емоцій та інших людей, цікавість до пізнання різних поглядів, активне слухання та перепитування, чи правильно зрозумів, підтримка та вдячність, нетворкінг, знання сильних та слабких сторін

Результат заняття:

  • Дізнались, які є етапи продажу своїх послуг та підготували скрипт продажу своїх послуг
  • Дізнались про правила відеозустрічі з клієнтом та впровадили їх
  • Заробили перші 100$

Заняття 16. Пошук клієнтів на Upwork

Про заняття: Познайомимось з платформою Upwork та дізнаємось як перетворити її в постачальника клієнтів. Зрозуміємо як вести переговори з роботодавцями.

Результат навчання:

  • Навчились створювати та заповнювати обліковий запис
  • Навчились реєструватися на Payoneer
  • Навчились створювати cover letter для Upwork
  • Зрозуміли принцип пошуку Клієнта для Upwork
  • Дізнались про перевірку потенційних роботодавців
  • Зрозуміли як вести переговори з роботодавцем (підводне каміння та способи впливу)
  • Дізнались про контракти та % комісії Upwork

Модуль 5 - Ведення клієнта

Заняття 17. Супроводження клієнта

Про заняття: Розглянемо правила комунікації з клієнтом, що ведуть до довготривалої співпраці.

Результат заняття:

  • Дізнались, як вести клієнта і піклуватись про нього, як завершувати співпрацю так, щоб клієнт повертався
  • Одержали інструкцію, як отримувати оплату за свою роботу кожного місяця
  • Дізналися, як комунікувати в команді

Заняття 18. Реалізація PR-стратегії. Автоматизація, моніторинг та вимірювання успіху

Про заняття: Поговоримо про метрики, їх важливість у визначенні ефективності PR-кампаній, створення звітів.

Результат заняття:

  • Дізнались про важливість моніторингу PR-кампаній та про реалізацію PR-стратегії
  • Дізнались про методи моніторингу PR-кампаній
  • Навчились вимірювати PR-ефективності та впливу на цільову аудиторію
  • Навчились вимірювати ефективності PR за допомогою KPI
  • Дізнались про аналіз зросту бренда та оптимізацію PR-стратегії
  • Навчились аналізувати і вдосконалювати PR-стратегії після проведення кампаній та антикризових заходів
  • Дізнались про визначення KPI та планування майбутніх PR-проектів
  • Навчились робити звіти по PR-кампаніям

Заняття 19. Гострі питання та актуальні тенденції в PR

Результат заняття:

  • Дізнались про аналіз сучасних тенденцій у PR-індустрії
  • Розглянули актуальні питання та виклики для PR-спеціалістів
  • Дізнались про актуальні тенденції в PR, такі як використання штучного інтелекту, розробка контенту для віртуальної реальності, вплив глобальних подій на PR-стратегії тощо
  • Дізнались про інклюзивний PR
  • Розглянули важливість включеності та диверсифікації в PR-стратегіях
  • Обговорили як створювати контент та кампанії, що відповідають різним групам аудиторії

Модуль 6 - Робота з репутацією

Заняття 20. Створення іміджу бренду

Hard та Soft

  • Навичка будувати бренд-архітектуру, управління брендом: контроль за іміджем та сприяння росту впізнаваності, взаємодія зі споживачами на користь бренду
  • Креативність

Результат заняття:

  • Дізнались, що таке бренд-стратегія та її вплив на PR-діяльність
  • Навчились визначати корпоративну ідентичність та позиціонування бренда (УТП)
  • Навчились будувати бренд-архітектуру
  • Дізнались як управляти брендом: контроль за іміджем та сприяння росту впізнаваності
  • Навчились створювати споживчий імідж бренду та взаємодіяти зі споживачами на користь бренду

Заняття 21. Антикризовий PR

Hard та Soft

  • Навички планування та підготовки компанії до можливих кризових ситуацій. Розробка PR-стратегії для бізнесу у нестабільних умовах, відновлення репутації після кризи та навичка роботи з хейтом
  • Стресостійкість: Кризовий PR може бути дуже напруженим. Студенти вчаться працювати під час стресових ситуацій та залишатися спокійними

Результат заняття:

  • Дізнались про антикризовий PR: типи криз, алгоритми дій
  • Дізнались про медіа-екосистема та фейки. Обговорили стратегії протидії фейкам
  • Навчились планувати та готувати компанії до можливих кризових ситуацій
  • Дізнались про піар під час кризи
  • Навчились розробляти стратегії PR і планувати дії для бізнесу у нестабільних умовах
  • Дізнались про способи відновлення репутації після кризи
  • Дізнались про PR під час війни
  • Навчились працювати з хейтом

Модуль 7 - Як почати заробляти $1200 в PR

Заняття 22. Як заробити $1200 на піарі через 6 місяців

Про заняття: Розберемо стратегію постійного потоку клієнтів та розвитку якостей піарника.

Результат заняття:

  • Дізнались, які є стратегії подальшого розвитку Піарника
  • Обрали для себе стратегію подальшого розвитку в професії
  • Отримали алгоритм, за рахунок чого масштабувати свій дохід після навчання

Особливості курсу

  • Допомога куратора та перевірка ДЗ
  • Доступ до навчальної платформи на 8 місяців
  • Пожиттєвий доступ до спільноти PR-спеціалістів
  • 1 індивідуальна сесія з куратором
  • Сертифікат про проходження курсу
  • 2 потенційних клієнта від Atom

Викладачі курсу

  • Альона Гармаш - PR-директор в Papa music
  • Таня Старовойт - PR-менеджер в Svitlo
  • Сергій Хорунжий - Засновник і CEO Atom
  • Олександр Стручаєв - Методолог, психолог
  • Ілля Чупілка - PR-менеджер в Genesis

Категории курса

Читайте нас в Telegram, чтобы не пропустить анонсы новых курсов.

Похожие курсы

Учебный центр
Laba
Формат
Online
Начало обучения
01.03.2025
Длительность
11 занятий
Уровень
Для начинающих, Для опытных
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
уточняйте
Учебный центр
Sigma Software University
Формат
Online
Начало обучения
Дата формується
Длительность
19 занятий
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
10 000 UAH за курс
Учебный центр
Skvot
Формат
Online
Начало обучения
27.02.2025
Длительность
20 занятий
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
уточняйте
Учебный центр
Laba
Формат
Online
Начало обучения
18.09.2024
Длительность
12 занятий
Уровень
Для опытных
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
уточняйте