Курс PR-спеціаліст
- Online
- Для начинающих
- PR / Communications
Образовательный центр: | Atom |
---|---|
Формат: | Курс |
Язык обучения: | Ukrainian |
Длительность обучения: | 10 недель |
Начало курса: | Дата формируется |
Стоимость обучения: | Уточняйте |
Ви комплексно опануєте інструменти PR та навчитесь будувати PR-стратегії, генерувати ідеї, створювати оригінальний контент та інфоприводи, впливати на аудиторію. Отримаєте навичку перетворювати хейт на гроші та здатність вибудовувати стосунки з журналістами і медіа.
Програма курсу
Модуль 1 - Про PR
Заняття 1. Знайомство та правила
Про заняття: Розкажемо про правила, щоб отримати максимум від навчання. Розкажемо про методологію Soft +Hard+Mindfulness. Поставимо цілі та зрозуміємо, як їх досягти.
Результат заняття:
- Познайомились з програмою, командою, платформою та правилами навчання
- Розібрались з методологією навчання в Atom (Soft+Hard+Mindfulness)
- Зрозуміли як прийти до результату на кожному етапі навчання та після нього
- Сформована ціль, точка А, точка Б та артефакт
Заняття 2. Маркетинг та PR. Види PR-кампаній
Про заняття: Розкажемо про зв'язок маркетингу та PR, їх основи та історію. Розберемо роль, цілі та завдання PR. Сірий, чорний та зелений піар - в чому різниця?
Результат заняття:
- Дізнались про основи маркетингу та принципи PR
- Дізнались про роль PR в маркетинговій стратегії
- Дізнались про важливість репутації бренда та зв'язок PR з бізнес-задачами
- Дізнались хто такий піарник та яка його роль в маркетинговій стратегії компанії
- Дізнались про різницю між піарником, маркетологом, смм-ником
- Дізнались про цілі та завдання піарника
- Вивчили види PR-цілей та основні колірні категорії PR
- Дізнались про KPI для PR-цілей
Заняття 3. Аналіз інформаційного поля та ЦА бренда
Hard та Soft
- Аналіз та контроль інфополя, аналіз аудиторії, вміння визначати цілі піар-стратегії
- Емпатія
Результат заняття:
- Зрозуміли як робити аналіз та проводити контроль інформаційного поля
- Зрозуміли як моніторити медійне покриття, ринок та ключових конкурентів
- Зрозуміли як визначати та аналізувати цільову аудиторію бренда
- Навчились розробляти детальний портрет ідеального стейкхолдера та сегментувати аудиторію
- Дізнались, які є способи проведення аналізу аудиторії та визначення цілей піар-стратегії
- Розглянули питання етики у PR-галузі та конфлікту інтересів
Модуль 2 - Основні канали для PR-взаємодії
Заняття 4. PR в соціальних мережах
Про заняття: Розберемо особливості роботи в різних соціальних мережах. Ситуативний та вірусний маркетинг, робота з трендами, моніторинг та аналіз PR-успіху.
Результат заняття:
- Дізнались про важливість соціальних мереж у сучасному PR
- Дізнались про платформи та критерії їх вибору для піар-стратегії
- Дізнались про створення та ведення бренд-сторінок в соціальних мережах
- Дізнались про ситуативний маркетинг та реагування на тренди в соцмережах
- Дізнались про вірусний маркетинг та створення вірусних матеріалів
- Навчились працювати з негативом в соцмережах
- Навчились проводити моніторинг та аналіз PR-успіху в соціальних мережах
Заняття 5. Інфлюенс-маркетинг
Про заняття: Розберемо, що таке інфлюенс-маркетинг, як підібрати інфлюенсера під конкретну піар-кампанію, правила та практичні навички взаємодії з лідерами думок.
Результат заняття:
- Дізнались про взаємодію з лідерами думок (блогерами, влогерами)
- Зрозуміли, що таке інфлюенс-маркетинг і чому важливо співпрацювати з лідерами думок в піар-кампаніях
- Визначили різні типи інфлюенсерів
- Дізнались про критерії вибору інфлюенсера для конкретної піар-кампанії
- Отримали практичні навички взаємодії з інфлюенсерами, включаючи переговори, контракти та комунікацію
Заняття 6. Робота зі ЗМІ
Hard та Soft
- Робота зі ЗМІ, підготовка до інтерв'ю, створення пітчів
- Комунікативність
Результат заняття:
- Дізнались про типи та структуру ЗМІ
- Дізнались про моніторинг ЗМІ та вибір правильних ЗМІ для вашого бренду
- Вивчили теми та види публікацій у ЗМІ
- Дізнались що таке пітч
- Розглянули особливості пітчінгу для різних видів ЗМІ: газети, телебачення, онлайн-платформи
- Дізнались як підготуватись до інтерв'ю
- Дізнались про техніки ефективного спілкування із журналістами
- Навчились готувати лідерів компанії до спілкування з журналістами
Заняття 7. Івенти
Hard та Soft
- Організація основних видів івентів (прес-конференції, виставки, презентації, культурні події)
- Тайм-менеджмент
Результат заняття:
- Дізнались про основні види івентів (прес-конференції, виставки, презентації, культурні події)
- Навчились визначати цілі івенту: створення публічної уваги, розширення аудиторії, вирішення конкретних PR-завдань
- Навчились організовувати та готувати івенти
- Дізнались як проводити івенти
Заняття 8. Партнерства, рейтинги, конкурси
Про заняття: Розберемо колаборації та партнерство в PR, аналіз та вибір потенційних партнерів, умови співпраці.
Результат заняття:
- Дізнались про колаборації в PR
- Дізнались як вибирати потенційних партнерів із схожими цілями та аудиторією
- Дізнались про умови співпраці та взаємні переваги для всіх сторін
- Навчились розробляти партнерські PR-кампаній
- Дізнались про рейтинги та їх вплив на PR
- Дізнались як організовувати конкурси, визначати цілі та формат конкурсу
- Дізнались як проходить процес організації та проведення конкурсу
- Навчились вибирати правильні канали для досягнення PR-цілей
Модуль 3 - Планування та розробка PR-стратегії
Заняття 9. Процес розробки PR-стратегії
Про заняття: Основні принципи та методи PR-стратегії, tone of voice, формування бюджету та системи звітності, розробка інтегрованих PR-планів.
Результат заняття:
- Дізнались про процес розробки PR-стратегії
- Дізнались про основні принципи та методи PR-стратегії
- Навчились визначатися з tone of voice
- Навчились вибирати правильні канали для досягнення PR-цілей
- Дізнались як розробляти інтегровані PR-плани
- Навчились формувати бюджет та систему звітності
- Дізнались як захистити стратегію перед керівництвом
Заняття 10. Контент в PR-стратегії
Про заняття: Розберемо як писати так, щоб ваш прес-реліз чи новина не полетіла у смітник. Оформлення та розробка різних видів контенту.
Результат заняття:
- Дізнались про важливість контенту в PR-стратегії та види контенту у піарі
- Дізнались як створювати бріфи, інтерв'ю, статті, відео, інфографіку, преспакети
- Дізнались як написати прес-реліз та новину
- Навчились розробляти медіакіт
- Дізнались про основні елементи успішного пітчингу
- Навчились писати комунікаційний гайд
- Дізнались як створювати ТЗ для команди
- Навчились розробляти контент-план для PR-кампаній
Заняття 11. Підсумковий екзамен. Допуск до оплачуваної роботи з клієнтом
Про заняття: Екзаменаційна робота по підсумках співпраці з клієнтом.
Результат заняття:
- Склали підсумковий екзамен
- Дізналися про шляхи, якими дійдемо до результату
Модуль 4 - Перші $100 в PR
Заняття 12. Працевлаштування в компанію/агенцію
Про заняття: Розберемо правила створення резюме та супровідного листа, комунікація під час співбесіди.
Результат заняття:
- Створили сильне резюме та супровідний лист для працевлаштування
- Надіслали резюме в 10+ компаній та отримали запрошення на співбесіди
- Підписали контракт з компанією або агенцією та отримали аванс не менше 100$
Заняття 13. Фріланс. Упаковка себе, як спеціаліста
Hard та Soft
- Розробка продуктової лінійки, упаковка соціальних мереж та створення резюме
- Самопрезентація
Результат заняття:
- Розібрали кейси з оптимізації піар-стратегії
- Дізнались про шляхи пошуку клієнтів
- Розробили продуктову лінійку
- Оформили соцмережі та створили резюме
- Оформили результати роботи з тестовим клієнтом в кейс
- Презентували те, над чим працювали попередній місяць (візуальна та текстова мета) одногрупникам та куратору в Zoom
- Отримали зворотний зв'язок від одногрупників та куратора. Зрозуміли свої сильні та слабкі сторони, шляхи для вдосконалення
Заняття 14. Фріланс. Лідогенерація
Hard та Soft
- Написання повідомлення з пропозицією щодо співпраці та навичка генерації лідів
- Впевненість в собі, позитивне ставлення до помилок
Результат заняття:
- Знайшли мінімум 10 ЛІДів для продажу своїх послуг
- Отримали ЛІДа від компанії Atom для продажу своїх послуг
Заняття 15. Продаж своїх послуг
Hard та Soft
- Навички продажі в листуванні, на зустрічі, офлайн через скрипти
- Емпатія: аналіз своїх емоцій та інших людей, цікавість до пізнання різних поглядів, активне слухання та перепитування, чи правильно зрозумів, підтримка та вдячність, нетворкінг, знання сильних та слабких сторін
Результат заняття:
- Дізнались, які є етапи продажу своїх послуг та підготували скрипт продажу своїх послуг
- Дізнались про правила відеозустрічі з клієнтом та впровадили їх
- Заробили перші 100$
Заняття 16. Пошук клієнтів на Upwork
Про заняття: Познайомимось з платформою Upwork та дізнаємось як перетворити її в постачальника клієнтів. Зрозуміємо як вести переговори з роботодавцями.
Результат навчання:
- Навчились створювати та заповнювати обліковий запис
- Навчились реєструватися на Payoneer
- Навчились створювати cover letter для Upwork
- Зрозуміли принцип пошуку Клієнта для Upwork
- Дізнались про перевірку потенційних роботодавців
- Зрозуміли як вести переговори з роботодавцем (підводне каміння та способи впливу)
- Дізнались про контракти та % комісії Upwork
Модуль 5 - Ведення клієнта
Заняття 17. Супроводження клієнта
Про заняття: Розглянемо правила комунікації з клієнтом, що ведуть до довготривалої співпраці.
Результат заняття:
- Дізнались, як вести клієнта і піклуватись про нього, як завершувати співпрацю так, щоб клієнт повертався
- Одержали інструкцію, як отримувати оплату за свою роботу кожного місяця
- Дізналися, як комунікувати в команді
Заняття 18. Реалізація PR-стратегії. Автоматизація, моніторинг та вимірювання успіху
Про заняття: Поговоримо про метрики, їх важливість у визначенні ефективності PR-кампаній, створення звітів.
Результат заняття:
- Дізнались про важливість моніторингу PR-кампаній та про реалізацію PR-стратегії
- Дізнались про методи моніторингу PR-кампаній
- Навчились вимірювати PR-ефективності та впливу на цільову аудиторію
- Навчились вимірювати ефективності PR за допомогою KPI
- Дізнались про аналіз зросту бренда та оптимізацію PR-стратегії
- Навчились аналізувати і вдосконалювати PR-стратегії після проведення кампаній та антикризових заходів
- Дізнались про визначення KPI та планування майбутніх PR-проектів
- Навчились робити звіти по PR-кампаніям
Заняття 19. Гострі питання та актуальні тенденції в PR
Результат заняття:
- Дізнались про аналіз сучасних тенденцій у PR-індустрії
- Розглянули актуальні питання та виклики для PR-спеціалістів
- Дізнались про актуальні тенденції в PR, такі як використання штучного інтелекту, розробка контенту для віртуальної реальності, вплив глобальних подій на PR-стратегії тощо
- Дізнались про інклюзивний PR
- Розглянули важливість включеності та диверсифікації в PR-стратегіях
- Обговорили як створювати контент та кампанії, що відповідають різним групам аудиторії
Модуль 6 - Робота з репутацією
Заняття 20. Створення іміджу бренду
Hard та Soft
- Навичка будувати бренд-архітектуру, управління брендом: контроль за іміджем та сприяння росту впізнаваності, взаємодія зі споживачами на користь бренду
- Креативність
Результат заняття:
- Дізнались, що таке бренд-стратегія та її вплив на PR-діяльність
- Навчились визначати корпоративну ідентичність та позиціонування бренда (УТП)
- Навчились будувати бренд-архітектуру
- Дізнались як управляти брендом: контроль за іміджем та сприяння росту впізнаваності
- Навчились створювати споживчий імідж бренду та взаємодіяти зі споживачами на користь бренду
Заняття 21. Антикризовий PR
Hard та Soft
- Навички планування та підготовки компанії до можливих кризових ситуацій. Розробка PR-стратегії для бізнесу у нестабільних умовах, відновлення репутації після кризи та навичка роботи з хейтом
- Стресостійкість: Кризовий PR може бути дуже напруженим. Студенти вчаться працювати під час стресових ситуацій та залишатися спокійними
Результат заняття:
- Дізнались про антикризовий PR: типи криз, алгоритми дій
- Дізнались про медіа-екосистема та фейки. Обговорили стратегії протидії фейкам
- Навчились планувати та готувати компанії до можливих кризових ситуацій
- Дізнались про піар під час кризи
- Навчились розробляти стратегії PR і планувати дії для бізнесу у нестабільних умовах
- Дізнались про способи відновлення репутації після кризи
- Дізнались про PR під час війни
- Навчились працювати з хейтом
Модуль 7 - Як почати заробляти $1200 в PR
Заняття 22. Як заробити $1200 на піарі через 6 місяців
Про заняття: Розберемо стратегію постійного потоку клієнтів та розвитку якостей піарника.
Результат заняття:
- Дізнались, які є стратегії подальшого розвитку Піарника
- Обрали для себе стратегію подальшого розвитку в професії
- Отримали алгоритм, за рахунок чого масштабувати свій дохід після навчання
Особливості курсу
- Допомога куратора та перевірка ДЗ
- Доступ до навчальної платформи на 8 місяців
- Пожиттєвий доступ до спільноти PR-спеціалістів
- 1 індивідуальна сесія з куратором
- Сертифікат про проходження курсу
- 2 потенційних клієнта від Atom
Викладачі курсу
- Альона Гармаш - PR-директор в Papa music
- Таня Старовойт - PR-менеджер в Svitlo
- Сергій Хорунжий - Засновник і CEO Atom
- Олександр Стручаєв - Методолог, психолог
- Ілля Чупілка - PR-менеджер в Genesis
Категории курса
Читайте нас в Telegram, чтобы не пропустить анонсы новых курсов.