Курс PR-комунікації

  • Online
  • Для начинающих, Для опытных
  • PR / Communications
Образовательный центр: Laba
Формат:Курс
Язык обучения:Ukrainian
Длительность обучения:11 занятий
Начало курса:20.05.2025
Стоимость обучения:Уточняйте

Є можливість сплатити частинами.

Програма курсу розрахована на початківців у PR та фахівців зі сфери маркетингу. Під час проходження курсу ви опануєте основи PR-менеджменту та освоїте інструменти для просування продуктів і брендів, розберетеся в зоні відповідальності PR-менеджера, навчитесь якісно будувати PR-комунікацію.

Програма курсу

Репутація, PR та ролі піарника

  • Що таке репутація та на що вона впливає
  • PR: види, функції та завдання
  • Чим відрізняється PR, маркетинг, корпоративна соціальна відповідальність та реклама
  • Портрет піарника та різниця роботи у шоубізі, B2B-компанії та корпорації
  • Завдання, функції, зона відповідальності PR-менеджера
  • Роль піарника для керівника компанії

Цільові аудиторії та PR-інструменти

  • Типи та особливості цільової аудиторії
  • PR для B2С і B2B-сегментів
  • Специфіка роботи у великій корпорації та маленькому стартапі
  • Різновиди PR-інструментів: від офлайн-заходів до digital-середовища
  • Які PR-інструменти використовувати сьогодні

Media Relations: контент

  • PR-матеріали: пресреліз, продуктова стаття, інтерв'ю, інфографіка, розсилка, спецпроєкт, фото- та відеоматеріали
  • Схеми ефективних PR-матеріалів
  • Складаємо якісний прескіт
  • Як підготувати івент у ЗМІ, аби його запам'ятали та навіть більше
  • Моніторинг ЗМІ

Media Relations: люди

  • Особливості роботи з журналістами: як налагодити контакт і не налажати
  • Формування бази контактів, специфіка видань, друковані й онлайн-ЗМІ
  • Як правильно підібрати видання під матеріал
  • Визначаємо матеріали, які підвищать цитованість у ЗМІ
  • Стрес-інтерв'ю: як підготуватися та провести
  • Готуємо спікера до запису на TV чи ефіру на радіо
  • Персоналізований підхід до журналістів та додаткові матеріали

Внутрішні комунікації, бренд роботодавця, КСВ, GR

  • Навіщо бізнесу формувати репутацію у кандидатів та співробітників
  • Внутрішні комунікації: як зробити з колег бренд-амбасадорів
  • Внутрішні та зовнішні блоги: специфіка, як вести, що постити
  • Цінність та обережність комунікації
  • Все, що треба знати про корпоративно-соціальну відповідальність
  • Особливості комунікацій з державними органами

Антикризовий PR

  • Антикризовий PR: типи криз, алгоритми дії, відновлення репутації
  • Будуємо план антикризових комунікацій
  • Як підготувати компанію до кризи
  • Розглядаємо приклади антикризових комунікацій

Воркшоп: аналіз пресрелізів

На занятті-конференції проведемо анонімний розбір пресрелізів студентів: часті помилки, ефективна структура, розставлення акцентів.

Репутація в digital

SMM

  • Огляд актуальних платформ
  • За якими критеріями обирати доцільну платформу
  • Ситуативний маркетинг
  • Як управляти репутацією у соцмережах, працювати з негативом, відбивати атаки конкурентів та грамотно відстоювати свої позиції
  • Зворотний зв'язок: збір, опрацювання, пошук інсайті
  • розбір кейсів від викладача

Робота з блогерами

  • Як знайти та обрати "правильного" блогера
  • Робота з блогерами: умови та договір про співпрацю
  • Ставимо ТЗ так, щоби воно було виконано від А до Я
  • Чи потрібно обмежувати творчість блогера
  • Що робити, якщо через блогера у компанії починаються репутаційні втрати

Воркшоп: презентація антикризових комунікацій

Студенти презентують домашнє завдання до заняття №7 у групах. Від групи обирають одного спікера, який представляє план.

Івенти, робота з підрядниками та оцінювання ефективності PR

  • Шукаємо якісного та надійного підрядника
  • Постановка задач
  • Як правильно оцінити обіцяні результати та вартість послуг
  • Даємо зворотний зв'язок підрядникам
  • Визначаємо KPI для себе, підрядників, співробітників та агенцій
  • Звітність
  • Розглядаємо види PR-івентів

Як побудувати PR-стратегію у BANI world

  • Як розробити стратегію та спланувати активності, коли нічого не зрозуміло
  • Аналіз конкурентів
  • Як створити історію
  • Створюємо PR-меседжі, які будуть актуальними не один квартал
  • плануємо активності
  • Формуємо бюджет та вчимося захищати його перед керівництвом

Особливості курсу

  • Викладачі з багаторічним досвідом в різних компаніях
  • Закріплення отриманих знань на практиці
  • Особистий зворотний зв'язок з викладачем
  • Сертифікат після закінчення курсу

Викладачі курсу

Яніна Нестерчук - Head of Communications and PR at Acino Ukraine

Категории курса

Читайте нас в Telegram, чтобы не пропустить анонсы новых курсов.

Похожие курсы

Учебный центр
WebPromoExperts
Формат
Online
Начало обучения
27.08.2024
Длительность
11 недель
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
12 000 UAH за курс
Учебный центр
Sigma Software University
Формат
Online
Начало обучения
Дата формується
Длительность
19 занятий
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
10 000 UAH за курс
Учебный центр
SKVOT
Формат
Online
Начало обучения
Дата формується
Длительность
10 занятий
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
уточняйте
Учебный центр
Projector
Формат
Online
Начало обучения
11.02.2025
Длительность
3 месяцев
Уровень
Для опытных
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
42 000 UAH за курс