Курс Директор з продажу

  • Online
  • Для начинающих, Для опытных
  • Sales / Lead Generation / Business Development
Образовательный центр: Laba
Формат:Курс
Язык обучения:Ukrainian
Длительность обучения:6 недель
Начало курса:07.10.2025
Стоимость обучения:Уточняйте

Є можливість сплатити частинами.

Курс відмінно підійде для власників бізнесу, комерційних директорів або директорів з маркетингу, керівників відділу продажу. Під час навчання ви опануєте техніки продажів, навчитеся самостійно наймати сейлзів або зможете створити вмотивовану сейлз-команду, дізнаєтесь як безпечно масштабувати бізнес на новий ринок, оволодієте must-have інструментами для аналітики, техніками холодних і теплих продажів.

Програма курсу

Структура прибуткового відділу продажу

  • Міфи про відділ продажу
  • 7 складників для побудови сильного відділу продажу
  • Не директором єдиним: ролі у відділі продажу (тімлід, бізнес-тренер, адміністратор)
  • Взаємодія відділу продажу та клієнтського сервісу
  • Розробка плану продажу, який реально виконати

Наймання та адаптація сейлз-менеджерів

  • Must-have характеристики менеджера з продажу, важливіші за досвід
  • Самостійний пошук та підбір сейлзів
  • Як наймати віддалено та під час кризи
  • Співбесіди в минулому: як проводити конкурси
  • Адаптація за 4 дні: побудова системи онбордингу сейлзів

Техніки продажу

  • Холодні та теплі продажі: різниця у підходах
  • Клієнт підкаже, як йому продавати: структура ідеального продажу
  • Гола правда про заперечення
  • Як продавати дорого: техніки презентації ціни
  • Типологія клієнтів, або як знайти підхід до кожного

Холодні продажі через LinkedIn

  • LinkedIn як корпоративний інструмент комунікації
  • Inbound vs Outbound: як використовувати їх у продажах
  • Чи може LinkedIn бути основним інструментом холодного продажу
  • Лідогенерація та побудова воронки продажів у LinkedIn

Онлайн-воркшоп

Знайомимося ближче: на вебінарі ви зможете розповісти про свою нішу, описати запити й проблеми, з якими стикаєтеся в продажах, та обговорити з викладачем очікуваний результат від курсу. Викладач відповість на всі запитання.

Комерційна пропозиція

  • Розбираємо ефективні комерційні пропозиції для діджиталу
  • Структура комерційних пропозицій: що не можна пропускати
  • Роль дизайну: поради та приклади оформлення

Інструменти продажу

  • Написання скриптів, які конвертять
  • Як CRM-система заощаджує гроші бізнесу та яку краще обрати
  • IP-телефонія: види, поради, користь
  • Додаткові інструменти для оптимізації вашої роботи

Налаштування CRM-системи для бізнесу

  • Користь CRM для бізнесу: які завдання розв'язує система
  • Автоматизація показників та аналітики на прикладі HubSpot
  • Приклади вдалої імплементації CRM у компанії

Мотивація менеджерів з продажу

  • Знаходимо підхід до сучасного покоління у відділі продажу
  • Нематеріальна мотивація: чому важливий робочий простір, корпоративна культура, свобода тощо
  • Як матеріальні бонуси для сейлзів збільшують обіг компанії: дивимося на цифри
  • Розбір кейса: система мотивації в Laba

People management

  • 7 правил people management, щоби команда працювала без вашого контролю 24/7
  • Процес виплати зарплати: коли, скільки та кому першому
  • Як збалансувати продажі для кількох проєктів та KPI
  • Продажі в Кремнієвій долині: приклади OKR
  • Система розвитку сейлзів

Корпоративна культура

  • Корпоративна культура мрії існує лише в корпораціях – чи досяжна для будь-кого?
  • Як і навіщо оцифровувати корпоративну культуру
  • HR-метрики, які допоможуть визначити проблеми в команді

Аватар керівника відділу продажу

  • Хто такий керівник відділу продажу: базові компетенції та типові помилки
  • Як наймати та скільки платити керівнику відділу продажу
  • Що питати з КВП: функції, потрібні для кожного бізнесу
  • Підбір керівника відділу продажу: як оцінити кандидата ще до інтерв'ю

Систематизація та аналіз відділу продажу

  • Аналітика та дашборди: як ухвалювати рішення, що ґрунтуються на цифрах
  • Систематизація бази клієнтів (так-так, чорні списки клієнтів теж потрібні)
  • Як не втратити лояльність клієнта
  • Збільшуємо продажі за допомогою Cross-sell і Up-sell

Фінанси в продажах

  • Основні показники успішності компанії (на прикладі Tesla)
  • Реінвестування та коефіцієнти ліквідності (розбираємо кейс Uber)
  • Лайфхаки для автоматизації фінансової звітності

Партнерство в бізнесі

  • Чекліст для вибору партнера: на що звертати увагу
  • Цілі та стратегія партнерства
  • На що впливають вклади партнерів та їхні активи
  • Ролі в партнерстві та правила розподілу доходу
  • Управління кризовими ситуаціями в партнерстві
  • Юридична регламентація. basics

Вихід на інші ринки

  • Як не нафакапити під час виходу на інший ринок
  • Готуйтеся зменшувати KPI: відмінності закордонних відділів продажу
  • Специфіка побудови відділу продажу в країнах Європи та США

Побудова особистого бренду

  • Кому не обійтися без персонального бренду
  • Аналіз і створення стратегії брендингу
  • Ідентифікація персонального бренду: як змусити його запрацювати
  • Взаємодія з іншими та розвиток нетворкінгу для персонального бренду

Онлайн-воркшоп з Іллею Рейнішем

Фінальна Q&A: викладач відповість на ваші запитання, розбере складні домашні завдання та підкаже, як прокачати слабкі зони.

Особливості курсу

  • Курс складається з 12 онлайн занять, які проходять по вівторкам і четвергам
  • 7 запрошених лекторів, кожен з яких фахівець у своїй галузі та має великий досвід роботи
  • Доступ до додаткових матеріалів
  • Викладач надасть особистий фідбек щодо домашніх завдань

Викладачі курсу

  • Ілля Рейніш - Комерційний директор та співвласник Laba Group
  • Юрій Гладкий - засновник і СЕО бренд-маркетингової агенції Grape
  • Антон Шулик - фінансовий директор з 12-ричним досвідом в фінансах (ex-GM Uber Eats Ukraine)
  • Євген Артюхов - Керівний партнер юридичної компанії ASA Group
  • Катерина Глушеня - HR-директорка в Laba Group
  • Андрій Шевчук - бренд-стратег і засновник SHEVHUK BÜRO
  • Аліна Кулішова - Head of CRM у Laba Group
  • Юлія Венцковська - LinkedIn Advisor, засновник та СЕО компаній-провайдерів мовних рішень MK:translations та Localica.io

Категории курса

Читайте нас в Telegram, чтобы не пропустить анонсы новых курсов.

Похожие курсы

Учебный центр
Laba
Формат
Online
Начало обучения
07.10.2025
Длительность
2 месяцев
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
уточняйте
Учебный центр
Laba
Формат
Online
Начало обучения
18.02.2025
Длительность
15 занятий
Уровень
Для начинающих, Для опытных
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
уточняйте
Учебный центр
WebPromoExperts
Формат
Online
Начало обучения
07.05.2024
Длительность
3 недель
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
6 400 UAH за курс
Учебный центр
Lemberg Tech Business School
Формат
Online
Начало обучения
05.11.2025
Длительность
1 месяцев
Уровень
Для начинающих, Для опытных
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
3 500 UAH за курс
За промокодом "ITHUB10" – знижка 10%