Курс Дизайн 3D персонажів в ZBrush
- Online
- Для начинающих, Для опытных
- 3D Modeling / 3D Artist / 3D Designer
![]() |
|
Образовательный центр: | Levelup |
---|---|
Формат: | Курс |
Язык обучения: | Ukrainian |
Длительность обучения: | 6 месяцев |
Начало курса: | 20.09.2025 |
Стоимость обучения: | 4 667 UAH за месяц |
Подробности и регистрация
Пройдеш повний цикл створення реалістичних 3D персонажів у Zbrush з нуля.
Програма курсу
Інтерфейс програми ZBrush
- Вивчення інтерфейсу та головних меню
- Інструменти для скульптінга, пензлики
- Примітіви програми
- Базовий інструментарій ліплення
- Додавання примітивів в сцену, орієнтація в палітрі Tool та перехід в режим Edit
- Гарячі клавіші роботи з вьюпортом
Інструменти Subtool
- Інструменти трансформації об'єктів
- Організація та реорганізація моделі, Polygroup, Subtool
- Способи поділу та з'єднання різних частин моделі
- Анатомія голови та основні параметри
- Практична робота: моделювання голови персонажу
- Трансформації та манипуляції
Геометрія та полігрупи
- Теорія та практика створення топологічної сітки для статичних та анімованих об'єктів
- Полігрупи і іх функції
- Анатомія тіла: Особливості, специфіка та хитрощі скульптингу
- Засоби перенесення деталізації з Low-poly на High-poly модель, повний розбір функціонала Project All
- Практична робота по створенню разних частин персонажів
Розділи Деформація, Альфа-канали, Маски
- Референси та модельні листи, принципи створення
- Виділення за допомогою масок та основні команди
- Створення одягу для персонажу
- Альфи та особливості їх створення
- Правила створення якісної моделі, принципи блокінгу
- Практична робота по створенню полноцінного персонажа в одязі
- Створення власних налаштувань робочого простору та оптимізація процесу ліплення
Текстурування та освітлення в програмі ZBrush
- Основні принципи текстурування в Zbrush
- Теорія та практика створення топологічної сітки для статичних та анімованих об'єктів
- Методи перенесення деталізації з Low-poly на High-polyмодель, повний розбір функціоналу Project All
- Види освітлення. Використання кольору для посилення композиції та емоцій
- Камери. Прийоми створення динамічних світлових ефектів
- Інструменти рендера
- Практична робота по размалюванню персонажа
Знайомство з програмою 3DS Max
- Знайомство з інтерфейсом програми
- Стандартні та розширені примітіви
- Матеріали: що це, як налаштовувати та додавати на моделі, накладати текстури
- Виділення розмірів, текстур і специфікацій матеріалів
- Створення моделей та оточення за допомогою примитівів
Полігональне моделювання
- Модіфікатори Edit Poly та Edit Mesh
- Світок Geometry
- Команди для роботи з подоб'єктами
- Групи зглажування
- Скульптінг - способи вигідної подачі моделі
- Практична робота с полігонами
Практична робота по темі полігони
- Створення ігрового хатинки
- Текстування моделей. Основні принципи текстурування в Zbrush
- Освітлення в пейзажах
- Прийоми створення динамічних світлових ефектів
- Створення реалістичності за допомогою текстури
- Рендер моделі
Нормалі, XForm, Pivot. Створення розгортки
- Поняття нормалі та групи сглажування. Додаткові інструменти
- Зважені нормалі
- Утіліта XForm для сброса зайвої інформациїї
- Правила роботи з опорной точкою об'єкта
- Робота з розгорткою. Юдіми, падінг
- Практична робота по створенню розгортки персонажа
Матеріали, освітлення, рендер
- Редактор матеріалов, карти
- Варіанти освітлення
- Камери та налаштування рендера
- Текстування зброї та оточення
Запікання та текстурування в програмі Substance Painter
- Інтерфейс програми
- Запеканя карт
- Шари та властивості матеріалов
- Експорт карт в інші програми
- Практична робота по размалюванню персонажа
Ретопологія персонажа в Maya та Topogun
- Створення лоу моделі
- Накладення сітки. Додавання текстур
- На практиці вчимось зменшувати кількість полігонів на моделі і зберегти якісну сітку
- Рендер персонажа в програмі Zbrush
Подача персонажа в програмі Marmoset Toolbag
- Інтерфейс та інструментарій програми Marmoset Toolbag
- Виставлення світлення
- Створення реалістичності за допомогою освітлення
- Накладання карт
Створення анімації персонажа в 3DS Max та Maya
- Базові поняття анімації. Іерархія та оснастка
- Система рігов Cat
- Створення скелету в Maya
- Прив'язка до Skin. Ретаргет
Project
- Підготовка дипловного проєкту
- Оформлення портфоліо
- Відкритий захист проєкту
Особливості курсу
- Допомога ментора
- Практика
- Проєкт в портфоліо
- Сертифікат про проходження курсу
Викладачі курсу
Олена Настай - 3D Artist
Категории курса
Читайте нас в Telegram, чтобы не пропустить анонсы новых курсов.
Похожие курсы
Учебный центр
Академия Профессий Будущего
Формат
Online
Начало обучения
Дата формується
Длительность
32 занятий
Уровень
Для детей
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
500 UAH за час
Учебный центр
Varto School
Формат
Online
Начало обучения
Дата формується
Длительность
22 недель
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
уточняйте
Учебный центр
Logos IT-Academy
Формат
Online
Начало обучения
Дата формується
Длительность
18 занятий
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
7 500 UAH за курс
Учебный центр
ArtCraft
Формат
Online
Начало обучения
04.07.2025
Длительность
7 недель
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
14 990 UAH за курс