Курс Growth Design
- Online
- Для опытных
- Product Manager / Product Owner
![]() |
|
Образовательный центр: | Projector |
---|---|
Формат: | Курс |
Язык обучения: | Ukrainian |
Длительность обучения: | 4 месяцев |
Начало курса: | 04.11.2025 |
Стоимость обучения: | 80 000 UAH за курс |
Подробности и регистрация
Навчитеся впливати на ключові продуктові метрики змінами в інтерфейсі та дизайні. Розберетесь, як ці показники працюють та створите дизайн-рішення, безпосередньо пов'язані зі зростанням продукту.
Програма курсу
Growth і вплив дизайнера на продукт
- Що таке дизайн, орієнтований на зростання (growth design)
- Його вплив на продукт та бізнес
- Основні складники роботи над зростанням продукту
- Як дизайнер може допомагати продукту зростати швидше
- Як змінити мислення, щоб дизайнити для зростання
Ключові метрики та типові завдання
- Огляд завдань навколо залучення, активації, утримання, активності, монетизації
- Воронки vs петля зростання (growth loop): як працюють обидві та в чому їхня відмінність
- Приклади, як швидко розібрати продукт на частини та визначити його роботу навколо залучення, активації, утримання, активності, монетизації
Якісні дані
- Правильні запитання менеджеру продукту або іншому стейкхолдеру, щоб зрозуміти завдання
- Інтерв'ю, опитування, тестування: як підготуватися та отримати дані
Кількісні дані
- Дані: на що треба звертати увагу
- Приклади реальних завдань та як з ними швидко накопати необхідні дані
- Взаємодія з аналітиком - як це робити ефективно
- Робота з SQL без знань SQL, щоб шукати інсайти без аналітика
Формулювання гіпотез
- Продуктова гіпотеза: з чого складається та що необхідно в неї вписати
- Визначення критеріїв успіху на прикладі реальних завдань
- Структурований пітч, щоб презентувати гіпотезу команді
- Суть підходу, орієнтованого на зростання та основні відмінності від класичного дизайн-процесу: швидкість, фокус на результаті, уявлення про успіх
День практики
- Робота в групах з доступними даними
- Генерація гіпотез
- Проміжний та фінальний фідбек куратора
Брифування
Зустріч із замовником для курсового проєкту.
Метрики залучення
- Розбір метрик залучення та їхній вплив на продукт
- Типові артефакти та виклики в роботі з ними
- Підходи до залучення користувачів
- Їхня різниця залежно від типу бізнесу (B2C та B2B), домену або бізнес-моделі (підписка, транзакційна модель, прямі продажі тощо)
Дизайн типових точок контакту з користувачами та артефактів
- Розбір до деталей: дизайн лендингу, головної та сторінки в App Store
- Створення маркетингових матеріалів
Дизайн реєстрації та оптимізація конверсії
- Проєктування етапу реєстрації
- Дизайн форм
- Розбір дизайн-рішень для обох на прикладах кейсів
- Проєктування пробної версії продукту на етапі реєстрації
- Розбір дизайн-рішень на прикладах кейсів
День практики
- Робота в групах за коротким брифом
- Дизайн етапу реєстрації та маркетингових точок контакту
- Проміжний та фінальний фідбек куратора
Активація та утримання
- Метрики активації та утримання: що це та чому вони максимально важливі для продукту
- Типові артефакти та виклики в роботі над ними
- Вимірювання, аналіз активації та утримання
Онбординг. Частина 1
- Онбординг: що це та для чого він потрібен користувачам та продукту
- Аha момент та як його визначити
- Побудова шляху до очікуваного результату задом наперед
- Вибір ключових дій (core actions), які користувач має виконати в першій сесії, щоб дійти до aha моменту
- Розбір складників онбордингу: підготовки (setup), aha момент і момент формування звички (habit moment)
- Огляд кейс-стаді дизайну онбордингу
Онбординг. Частина 2
- Онбординг: що та як дизайнити до реєстрації в продукті та в самому продукті
- Онбординг у складні продукти: як це робити з цінністю, відкладеною в часі та за допомогою моментальних результатів (quick wins)
- Дизайн у першій сесії механізмів, що утримуватимуть і повертатимуть користувача в продукт
- Огляд кейс-стаді онбордингу
Дизайн setup моменту
- Детальний розбір, що треба зробити на етапі setup моменту
- Визначення метрики для цього етапу та як від неї відштовхуватися
Дизайн aha моменту
- Розбір проєктування aha моменту
- Визначення метрики для цього етапу та як з нею працювати
Дизайн моменту форматування звички (habit moment)
- Розбір проєктування моменту формування звички
- Визначення метрики для цього етапу та як з нею працювати
Сегментація користувачів у продуктовому онбордингу
- Вибір критеріїв сегментації
- Результати, до яких сегментація в продукті має призвести
- Як поєднати сегментацію з тригерами для утримання
Онбординг. Частина 3
- Методи для продовження онбордингу залежно від типу продукту та платформи: як їх правильно обирати
- Дизайн транзакційних і крапельних імейл кампаній
- Дизайн чеклистів і push-сповіщень
- Дизайн вторинного онбордингу (feature onboarding)
День практики
- Робота в групах за коротким брифом
- Дизайн продуктового онбордингу
- Проміжний та фінальний фідбек куратора
Монетизація
- Розбір метрик монетизації
- Типові артефакти та виклики в роботі над ними
- Різниця роботи з метриками монетизації залежно від типу бізнесу (B2C та B2B), домену або бізнес-моделі
Дизайн платної стіни (paywall) та тригерів для підписки
- Моменти для конвертації користувача: як правильно їх обирати
- Ключові аспекти, які необхідно врахувати в дизайні
- Ефективні UI патерни
Дизайн сторінки з цінами
- Контент сторінки: як готувати та про що розповідати
- Ефективні UI патерни
День практики
- Робота в групах над завданням на основі даних
- Генерація гіпотез
- Проміжний та фінальний фідбек куратора
Дні case study review
- Розбираємо реальні case studies про залучення користувачів, активацію та монетизацію
- Дискутуємо, шукаємо логіку, вчимося на досвіді реальних проєктів
A/B тести та дизайн
- A/B тести: що про них треба знати дизайнеру продукту
- Проведення A/B тесту та робота з командою: що запитувати
- Кейс-стаді кількох тестів від початку до кінця
Оформлення кейсів про growth design
- Ключові аспекти, на яких варто фокусуватись
- Як показувати дизайн так, щоб вас правильно зрозуміли та оцінили
- Огляд кейс-стаді та розбір оптимальних і не дуже рішень
Особливості курсу
- Практика
- Допомога ментора
- Кейси в портфоліо
- Домашні завдання
- Сертифікат про проходження курсу
- Можливість повернути кошти протягом 7 днів від старту курсу
Викладачі курсу
Стас Говорухін - Дизайнер продукту в Djinni
Категории курса
Читайте нас в Telegram, чтобы не пропустить анонсы новых курсов.
Похожие курсы
Учебный центр
CASES-Креативна Практика
Формат
Online
Начало обучения
Будь-який момент
Длительность
1 недель
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
2 500 UAH за курс
Учебный центр
Choice31
Формат
Online
Начало обучения
13.09.2025
Длительность
3 месяцев
Уровень
Для начинающих, Для опытных
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
уточняйте
Учебный центр
Projector
Формат
Online
Начало обучения
30.09.2025
Длительность
2 месяцев
Уровень
Для опытных
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
32 000 UAH за курс
Учебный центр
ISSP Training Center
Формат
Online
Начало обучения
Дата формується
Длительность
1 дней
Уровень
Для начинающих, Для опытных
Язык обучения
English
Стоимость
уточняйте