Курс Growth Design

  • Online
  • Для опытных
  • Product Manager / Product Owner
Образовательный центр: Projector
Формат:Курс
Язык обучения:Ukrainian
Длительность обучения:4 месяцев
Начало курса:04.11.2025
Стоимость обучения:80 000 UAH за курс

Навчитеся впливати на ключові продуктові метрики змінами в інтерфейсі та дизайні. Розберетесь, як ці показники працюють та створите дизайн-рішення, безпосередньо пов'язані зі зростанням продукту.

Програма курсу

Growth і вплив дизайнера на продукт

  • Що таке дизайн, орієнтований на зростання (growth design)
  • Його вплив на продукт та бізнес
  • Основні складники роботи над зростанням продукту
  • Як дизайнер може допомагати продукту зростати швидше
  • Як змінити мислення, щоб дизайнити для зростання

Ключові метрики та типові завдання

  • Огляд завдань навколо залучення, активації, утримання, активності, монетизації
  • Воронки vs петля зростання (growth loop): як працюють обидві та в чому їхня відмінність
  • Приклади, як швидко розібрати продукт на частини та визначити його роботу навколо залучення, активації, утримання, активності, монетизації

Якісні дані

  • Правильні запитання менеджеру продукту або іншому стейкхолдеру, щоб зрозуміти завдання
  • Інтерв'ю, опитування, тестування: як підготуватися та отримати дані

Кількісні дані

  • Дані: на що треба звертати увагу
  • Приклади реальних завдань та як з ними швидко накопати необхідні дані
  • Взаємодія з аналітиком - як це робити ефективно
  • Робота з SQL без знань SQL, щоб шукати інсайти без аналітика

Формулювання гіпотез

  • Продуктова гіпотеза: з чого складається та що необхідно в неї вписати
  • Визначення критеріїв успіху на прикладі реальних завдань
  • Структурований пітч, щоб презентувати гіпотезу команді
  • Суть підходу, орієнтованого на зростання та основні відмінності від класичного дизайн-процесу: швидкість, фокус на результаті, уявлення про успіх

День практики

  • Робота в групах з доступними даними
  • Генерація гіпотез
  • Проміжний та фінальний фідбек куратора

Брифування

Зустріч із замовником для курсового проєкту.

Метрики залучення

  • Розбір метрик залучення та їхній вплив на продукт
  • Типові артефакти та виклики в роботі з ними
  • Підходи до залучення користувачів
  • Їхня різниця залежно від типу бізнесу (B2C та B2B), домену або бізнес-моделі (підписка, транзакційна модель, прямі продажі тощо)

Дизайн типових точок контакту з користувачами та артефактів

  • Розбір до деталей: дизайн лендингу, головної та сторінки в App Store
  • Створення маркетингових матеріалів

Дизайн реєстрації та оптимізація конверсії

  • Проєктування етапу реєстрації
  • Дизайн форм
  • Розбір дизайн-рішень для обох на прикладах кейсів
  • Проєктування пробної версії продукту на етапі реєстрації
  • Розбір дизайн-рішень на прикладах кейсів

День практики

  • Робота в групах за коротким брифом
  • Дизайн етапу реєстрації та маркетингових точок контакту
  • Проміжний та фінальний фідбек куратора

Активація та утримання

  • Метрики активації та утримання: що це та чому вони максимально важливі для продукту
  • Типові артефакти та виклики в роботі над ними
  • Вимірювання, аналіз активації та утримання

Онбординг. Частина 1

  • Онбординг: що це та для чого він потрібен користувачам та продукту
  • Аha момент та як його визначити
  • Побудова шляху до очікуваного результату задом наперед
  • Вибір ключових дій (core actions), які користувач має виконати в першій сесії, щоб дійти до aha моменту
  • Розбір складників онбордингу: підготовки (setup), aha момент і момент формування звички (habit moment)
  • Огляд кейс-стаді дизайну онбордингу

Онбординг. Частина 2

  • Онбординг: що та як дизайнити до реєстрації в продукті та в самому продукті
  • Онбординг у складні продукти: як це робити з цінністю, відкладеною в часі та за допомогою моментальних результатів (quick wins)
  • Дизайн у першій сесії механізмів, що утримуватимуть і повертатимуть користувача в продукт
  • Огляд кейс-стаді онбордингу

Дизайн setup моменту

  • Детальний розбір, що треба зробити на етапі setup моменту
  • Визначення метрики для цього етапу та як від неї відштовхуватися

Дизайн aha моменту

  • Розбір проєктування aha моменту
  • Визначення метрики для цього етапу та як з нею працювати

Дизайн моменту форматування звички (habit moment)

  • Розбір проєктування моменту формування звички
  • Визначення метрики для цього етапу та як з нею працювати

Сегментація користувачів у продуктовому онбордингу

  • Вибір критеріїв сегментації
  • Результати, до яких сегментація в продукті має призвести
  • Як поєднати сегментацію з тригерами для утримання

Онбординг. Частина 3

  • Методи для продовження онбордингу залежно від типу продукту та платформи: як їх правильно обирати
  • Дизайн транзакційних і крапельних імейл кампаній
  • Дизайн чеклистів і push-сповіщень
  • Дизайн вторинного онбордингу (feature onboarding)

День практики

  • Робота в групах за коротким брифом
  • Дизайн продуктового онбордингу
  • Проміжний та фінальний фідбек куратора

Монетизація

  • Розбір метрик монетизації
  • Типові артефакти та виклики в роботі над ними
  • Різниця роботи з метриками монетизації залежно від типу бізнесу (B2C та B2B), домену або бізнес-моделі

Дизайн платної стіни (paywall) та тригерів для підписки

  • Моменти для конвертації користувача: як правильно їх обирати
  • Ключові аспекти, які необхідно врахувати в дизайні
  • Ефективні UI патерни

Дизайн сторінки з цінами

  • Контент сторінки: як готувати та про що розповідати
  • Ефективні UI патерни

День практики

  • Робота в групах над завданням на основі даних
  • Генерація гіпотез
  • Проміжний та фінальний фідбек куратора

Дні case study review

  • Розбираємо реальні case studies про залучення користувачів, активацію та монетизацію
  • Дискутуємо, шукаємо логіку, вчимося на досвіді реальних проєктів

A/B тести та дизайн

  • A/B тести: що про них треба знати дизайнеру продукту
  • Проведення A/B тесту та робота з командою: що запитувати
  • Кейс-стаді кількох тестів від початку до кінця

Оформлення кейсів про growth design

  • Ключові аспекти, на яких варто фокусуватись
  • Як показувати дизайн так, щоб вас правильно зрозуміли та оцінили
  • Огляд кейс-стаді та розбір оптимальних і не дуже рішень

Особливості курсу

  • Практика
  • Допомога ментора
  • Кейси в портфоліо
  • Домашні завдання
  • Сертифікат про проходження курсу
  • Можливість повернути кошти протягом 7 днів від старту курсу

Викладачі курсу

Стас Говорухін - Дизайнер продукту в Djinni

Категории курса

Читайте нас в Telegram, чтобы не пропустить анонсы новых курсов.

Похожие курсы

Учебный центр
CASES-Креативна Практика
Формат
Online
Начало обучения
Будь-який момент
Длительность
1 недель
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
2 500 UAH за курс
Учебный центр
Choice31
Формат
Online
Начало обучения
13.09.2025
Длительность
3 месяцев
Уровень
Для начинающих, Для опытных
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
уточняйте
Учебный центр
Projector
Формат
Online
Начало обучения
30.09.2025
Длительность
2 месяцев
Уровень
Для опытных
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
32 000 UAH за курс
Учебный центр
ISSP Training Center
Формат
Online
Начало обучения
Дата формується
Длительность
1 дней
Уровень
Для начинающих, Для опытных
Язык обучения
English
Стоимость
уточняйте