Курс Художник-ілюстратор

  • Online
  • Для начинающих
  • 2D Artist / 2D Illustrator / Graphic Designer
Образовательный центр: Genius.Space
Формат:Курс
Язык обучения:Ukrainian
Длительность обучения:3 месяцев
Начало курса:31.10.2025
Стоимость обучения:Уточняйте

Навчіться створювати креативні зображення, персонажів, логотипи, стікери та інші типи ілюстрацій.

Програма курсу

Модуль 1

Знайомство та скетчінг

  • Мета курса та яку саме він принесе користь
  • Розвиток навичок малювання, системность та повторення. Наша візуальна бібліотека (короткострокова та тривала пам'ять) та фокусування уваги
  • Важливе про внутрішнього критика та як його цивілізувати.
  • Малювання як навичка + перші завдання для скетчінгу від руки. Розбираемо точку, лінію та припиняємо боятися паперу

Модуль 2

Введення про ілюстрації

  • Коротка історія ілюстрацій. Мета та цілі які вони виконують в світі
  • Різниця між мистецтвом для себе та комерційний проектом
  • Які задачі вирішують ілюстратори та як вони допомагають будувати творчість. Вчимося розуміти задачи через аналіз кейсів та працювати з референсами (емоції, передача інформації, позиціонування бренду, настрій тощо)
  • Фірмовий стиль. Які існують стилі, чим вони відрізняються та як їх аналізувати. Коли стиль працює як потрібно та на чому він може будуватися
  • Дошка натхнення, розуміння себе та навички аналізу

Інструменти, стилі та організація робочого процесу

  • Навичи іллюстратора. Коротко о великих темах які корисно вивчати для розвитку, детальніше про деякі з них роділлі 4. Пояснення про важливість фокусованої практики.
  • Інструменти класичного малюнка. Поради до практики (карандаш, ланери, планшет, програми тощо)
  • Інструменти цифрового малюнка. Планшет, навички, поради
  • Пайплайн работи, з яких етапів може складатися створення ілюстрації. Конструктивний підхід малювання та творчий
  • Що таке мудборд та як працювати з референсами. Чому для початківців повторення робіт прокачаних дизайнерів необхідний інструмент розвитку. Як аналізувати работи та розуміти, що нам в ній подобається

Модуль 3

Скетчінг від руки

  • Точка > лінія > форми > фігури. Імітація, об'єму в двомірному просторі: товщина, світ та тінь, пропорція, простір
  • Малювання на основі графічних примітивів, використання базових форми
  • Плоске та об’ємне зображення, перспектива
  • Технічні завдання для розвинення навичок скетчингу

Ілюстратор та векторна графіка

  • Переваги та недоліки вектора
  • Розбір функціоналу ілюстратора
  • Лінія Безьє малювання фігур
  • Приклад функціоналу програми

Фотошоп та растерна графіка

  • Переваги та недоліки растерної ілюстрації
  • Разбор функціоналу Photoshop
  • Налаштування пера та малювання на планшеті
  • Інтеграція вектора та шари маски
  • Приклад пост обробки ілюстрації текстурами
  • Альтернативи фотошопу

Практика. Розробка патріотичного стікера

  • Приклад мого мудборду, ідей та референсів. Пояснення як їх використовувати
  • Генерація ідей, від замальовок та скетчів
  • Реалізація стікера у векторі\растрі

Модуль 4

Композиція та гармонія

  • Рамка як ознака мистецтва та допомога митцю
  • Приклади композицій та поняття пропорції, маси та гармонії
  • Формальна композиція (гармонію цілого й частин, супідрядність елементів, урівноваженість елементів, відповідність елементів, єдність смислових зв’язків)
  • Рівні інформації, вплив середи на зміст та змісту на середовище. Разбор лендингу, книжки, презентації
  • Використання композиції та форм для будування сцен, емоцій та характеристик

Практика - Побудова сюжетів та ідей

  • Методи створення сцен та сюжетів
  • Рівні візуалізації ідей та асоціацій, коли треба говорити прямо, коли ні
  • Фокусування уваги як основа творчого процесу. Беремо побудовану сцену з геометричних мас та використовуємо її як основу для сцени малюнка
  • Налаштовуємо кисті в фотошопі
  • Поради до малювання скетчів та рівня деталізації, чим відрізняють намальовки від скетчів та як малювати складні об'єкти

Перспектива та передача об'єму

  • Об'єм у стилістиці ілюстрації: флет, об'єм, реалізм
  • Стилістичні методи імітації объему приклади стилізації
  • Простір, співвідношення, глибина та плани.
  • Види перспективи та її побудова
  • Конструктивна побудова сцен, об'єктів, персонажів

Практика. Малювання ілюстрації з композиційного замальовка

  • Використовуємо один з минулих сцен скетчів для реалізації у векторі.
  • Розглядаємо різні способи реалізації однакових ефектів.
  • Разглядаемо стилізацію в векторному середовищі, створюючи об’єм

Колір та текстура

  • Базове про колір, тон, температуру
  • Цвітові палітри, коло Іттена, стороні програми
  • Колірні моделі RGB, CMYK, HSB, Lab і "Градації сірого"
  • Колір для вебу та друку. Рекомендації щодо роботи з кольором та кольоровим діапазоном
  • Кольорові схеми й гармонії

Практика. Створення патернів для бренду

  • Аналіз технічного завдання та визначення мити
  • Передача настрою через фігури, композицію та форм
  • Смарт об’єкти в фотошопі, кисті для текстур, лассо
  • Використання мокапа для патерна

Персонажі

  • Зображення людини: пропорції, спрощення та спотворення
  • Рівень деталізації та стилізації персонажів
  • Стилізація ілюстрацій, прийоми та інструменти
  • Емоції персонажів інструменти їх передачі (міміка, пластика, композиція)
  • Побудова сцени та сюжету, ідей, меседжу

Практика. Створення персонажа-маскота для бренду

  • Розбираемо технічне завдання визначаємо головне
  • Рівень деталізації та стилізації персонажів
  • Стерилізуємо ілюстрацію використовуючи надбані знання

Модуль 5

Робота з проєктом, технічне завдання та бриф

  • Комунікація з клієнтом, емпатія та домовленості.
  • Які питання треба завдавати, чому приділяти увагу, як себе поводити
  • Що необхідно врахувати перед початком роботи (наявність фірмового стилю, середа ілюстрації, матеріал, мета, можливість анімації тощо)
  • Визначення архетипу бренда, розуміння цільової аудиторії та задачі малюнка

Фаза мудборду та пошуку. Архетипи брендів та візуальний стиль

  • Теорія архетипів для визначення позиціонування бренду
  • Згадуємо стиле обрауючі елементи та їх ознаки
  • 12 архетипів та використання їх для творчого процесу

Фаза ідей, замальовок та скетчів

Пояснення етапу, поради та рекомендації.

Фаза реалізації

Реалізація ілюстрації у векторі, або фотошопі залежно від обраного стилю. Лекція складає поради та рекомендації для цього етапу. Про замилене око, збереження файлів, слої, можливі правки та інше.

Презентація роботи + розробка кейсу

Як показувати свою работу, використання мокапу. Де шукати мокапи, чому їх використовувати. Готуємо презентацію у фігма.

Кар'єра ілюстратора та розвиток

  • Фріланс та студії
  • Соціальні акаунти, активність та бажаний напрямок розвитку
  • Як отримати работу цікавого вам профілю
  • Можливі варіанти розвитку: 3D, анімація, бренд-дизайн, web, книжки, концепти, стокові ілюстрації тощо

Особливості курсу

  • Практичні домашні завдання
  • Навчання в зручний час
  • Сертифікат про проходження курсу
  • Куратори ментори-практики
  • Можливість вчитися з 0
  • Проєкти в портфоліо

Викладачі курсу

Ростислав Волошин - Ілюстратор з досвідом понад 7 років роботи

Читайте нас в Telegram, чтобы не пропустить анонсы новых курсов.

Похожие курсы

Учебный центр
Projector
Формат
Online
Начало обучения
Будь-який момент
Длительность
-
Уровень
Для начинающих, Для опытных
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
1 500 UAH за курс
Учебный центр
CASES-Креативна Практика
Формат
Online
Начало обучения
Будь-який момент
Длительность
6 недель
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
3 000 UAH за курс
Учебный центр
ArtCraft
Формат
Online
Начало обучения
16.06.2025
Длительность
10 недель
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
13 650 UAH за курс
Учебный центр
ИT-школа СМАРТ
Формат
Online
Начало обучения
Дата формується
Длительность
-
Уровень
Для детей
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
2 790 UAH за месяц