Курс Художник-ілюстратор
- Online
- Для начинающих
- 2D Artist / 2D Illustrator / Graphic Designer
![]() |
|
Образовательный центр: | Genius.Space |
---|---|
Формат: | Курс |
Язык обучения: | Ukrainian |
Длительность обучения: | 3 месяцев |
Начало курса: | 31.10.2025 |
Стоимость обучения: | Уточняйте |
Навчіться створювати креативні зображення, персонажів, логотипи, стікери та інші типи ілюстрацій.
Програма курсу
Модуль 1
Знайомство та скетчінг
- Мета курса та яку саме він принесе користь
- Розвиток навичок малювання, системность та повторення. Наша візуальна бібліотека (короткострокова та тривала пам'ять) та фокусування уваги
- Важливе про внутрішнього критика та як його цивілізувати.
- Малювання як навичка + перші завдання для скетчінгу від руки. Розбираемо точку, лінію та припиняємо боятися паперу
Модуль 2
Введення про ілюстрації
- Коротка історія ілюстрацій. Мета та цілі які вони виконують в світі
- Різниця між мистецтвом для себе та комерційний проектом
- Які задачі вирішують ілюстратори та як вони допомагають будувати творчість. Вчимося розуміти задачи через аналіз кейсів та працювати з референсами (емоції, передача інформації, позиціонування бренду, настрій тощо)
- Фірмовий стиль. Які існують стилі, чим вони відрізняються та як їх аналізувати. Коли стиль працює як потрібно та на чому він може будуватися
- Дошка натхнення, розуміння себе та навички аналізу
Інструменти, стилі та організація робочого процесу
- Навичи іллюстратора. Коротко о великих темах які корисно вивчати для розвитку, детальніше про деякі з них роділлі 4. Пояснення про важливість фокусованої практики.
- Інструменти класичного малюнка. Поради до практики (карандаш, ланери, планшет, програми тощо)
- Інструменти цифрового малюнка. Планшет, навички, поради
- Пайплайн работи, з яких етапів може складатися створення ілюстрації. Конструктивний підхід малювання та творчий
- Що таке мудборд та як працювати з референсами. Чому для початківців повторення робіт прокачаних дизайнерів необхідний інструмент розвитку. Як аналізувати работи та розуміти, що нам в ній подобається
Модуль 3
Скетчінг від руки
- Точка > лінія > форми > фігури. Імітація, об'єму в двомірному просторі: товщина, світ та тінь, пропорція, простір
- Малювання на основі графічних примітивів, використання базових форми
- Плоске та об’ємне зображення, перспектива
- Технічні завдання для розвинення навичок скетчингу
Ілюстратор та векторна графіка
- Переваги та недоліки вектора
- Розбір функціоналу ілюстратора
- Лінія Безьє малювання фігур
- Приклад функціоналу програми
Фотошоп та растерна графіка
- Переваги та недоліки растерної ілюстрації
- Разбор функціоналу Photoshop
- Налаштування пера та малювання на планшеті
- Інтеграція вектора та шари маски
- Приклад пост обробки ілюстрації текстурами
- Альтернативи фотошопу
Практика. Розробка патріотичного стікера
- Приклад мого мудборду, ідей та референсів. Пояснення як їх використовувати
- Генерація ідей, від замальовок та скетчів
- Реалізація стікера у векторі\растрі
Модуль 4
Композиція та гармонія
- Рамка як ознака мистецтва та допомога митцю
- Приклади композицій та поняття пропорції, маси та гармонії
- Формальна композиція (гармонію цілого й частин, супідрядність елементів, урівноваженість елементів, відповідність елементів, єдність смислових зв’язків)
- Рівні інформації, вплив середи на зміст та змісту на середовище. Разбор лендингу, книжки, презентації
- Використання композиції та форм для будування сцен, емоцій та характеристик
Практика - Побудова сюжетів та ідей
- Методи створення сцен та сюжетів
- Рівні візуалізації ідей та асоціацій, коли треба говорити прямо, коли ні
- Фокусування уваги як основа творчого процесу. Беремо побудовану сцену з геометричних мас та використовуємо її як основу для сцени малюнка
- Налаштовуємо кисті в фотошопі
- Поради до малювання скетчів та рівня деталізації, чим відрізняють намальовки від скетчів та як малювати складні об'єкти
Перспектива та передача об'єму
- Об'єм у стилістиці ілюстрації: флет, об'єм, реалізм
- Стилістичні методи імітації объему приклади стилізації
- Простір, співвідношення, глибина та плани.
- Види перспективи та її побудова
- Конструктивна побудова сцен, об'єктів, персонажів
Практика. Малювання ілюстрації з композиційного замальовка
- Використовуємо один з минулих сцен скетчів для реалізації у векторі.
- Розглядаємо різні способи реалізації однакових ефектів.
- Разглядаемо стилізацію в векторному середовищі, створюючи об’єм
Колір та текстура
- Базове про колір, тон, температуру
- Цвітові палітри, коло Іттена, стороні програми
- Колірні моделі RGB, CMYK, HSB, Lab і "Градації сірого"
- Колір для вебу та друку. Рекомендації щодо роботи з кольором та кольоровим діапазоном
- Кольорові схеми й гармонії
Практика. Створення патернів для бренду
- Аналіз технічного завдання та визначення мити
- Передача настрою через фігури, композицію та форм
- Смарт об’єкти в фотошопі, кисті для текстур, лассо
- Використання мокапа для патерна
Персонажі
- Зображення людини: пропорції, спрощення та спотворення
- Рівень деталізації та стилізації персонажів
- Стилізація ілюстрацій, прийоми та інструменти
- Емоції персонажів інструменти їх передачі (міміка, пластика, композиція)
- Побудова сцени та сюжету, ідей, меседжу
Практика. Створення персонажа-маскота для бренду
- Розбираемо технічне завдання визначаємо головне
- Рівень деталізації та стилізації персонажів
- Стерилізуємо ілюстрацію використовуючи надбані знання
Модуль 5
Робота з проєктом, технічне завдання та бриф
- Комунікація з клієнтом, емпатія та домовленості.
- Які питання треба завдавати, чому приділяти увагу, як себе поводити
- Що необхідно врахувати перед початком роботи (наявність фірмового стилю, середа ілюстрації, матеріал, мета, можливість анімації тощо)
- Визначення архетипу бренда, розуміння цільової аудиторії та задачі малюнка
Фаза мудборду та пошуку. Архетипи брендів та візуальний стиль
- Теорія архетипів для визначення позиціонування бренду
- Згадуємо стиле обрауючі елементи та їх ознаки
- 12 архетипів та використання їх для творчого процесу
Фаза ідей, замальовок та скетчів
Пояснення етапу, поради та рекомендації.
Фаза реалізації
Реалізація ілюстрації у векторі, або фотошопі залежно від обраного стилю. Лекція складає поради та рекомендації для цього етапу. Про замилене око, збереження файлів, слої, можливі правки та інше.
Презентація роботи + розробка кейсу
Як показувати свою работу, використання мокапу. Де шукати мокапи, чому їх використовувати. Готуємо презентацію у фігма.
Кар'єра ілюстратора та розвиток
- Фріланс та студії
- Соціальні акаунти, активність та бажаний напрямок розвитку
- Як отримати работу цікавого вам профілю
- Можливі варіанти розвитку: 3D, анімація, бренд-дизайн, web, книжки, концепти, стокові ілюстрації тощо
Особливості курсу
- Практичні домашні завдання
- Навчання в зручний час
- Сертифікат про проходження курсу
- Куратори ментори-практики
- Можливість вчитися з 0
- Проєкти в портфоліо
Викладачі курсу
Ростислав Волошин - Ілюстратор з досвідом понад 7 років роботи
Категории курса
Читайте нас в Telegram, чтобы не пропустить анонсы новых курсов.