Курс Концепт-художник
- Online
- Для начинающих
- 2D Artist / 2D Illustrator / Graphic Designer, 3D Modeling / 3D Artist / 3D Designer
![]() |
|
Образовательный центр: | SKVOT |
---|---|
Формат: | Курс |
Язык обучения: | Ukrainian |
Длительность обучения: | 50 занятий |
Начало курса: | Дата формируется |
Стоимость обучения: | Уточняйте |
Подробности и регистрация
За 50 занять ти розберешся з композицією, перспективою, анатомією та пластикою. Навчишся створювати концепти персонажів, костюмів, середовищ та локацій, а для цього прокачаєш скіл генерації ідей. Зрозумієш, як працювати з референсами, скетчами та деталізацією. Пройдеш пайплайн роботи над проєктом: від мудборда - до фінального рендера.
Програма курсу
Знайомство та занурення в тему
- Кіно чи геймдев?
- Огляд індустрії
- Хто такий геймдев-художник
- Концепт-артист: художник персонажів чи художник оточення - як зрозуміти, що ближче
- Пайплайн, який стоїть за ігровим продакшеном
- Основи створення концепту, пошук ідеї
- Перспективи розвитку
Перші кроки: робота з планшетом та програмами малювання (запис)
- Основи софту, яким ми будемо користуватись
- Основні принципи малювання об'ємних форм на площині
- Малювання різних об'ємних фігур: куб, сфера, циліндр тощо
- Перші поняття перспективи світла й тіні
- ДЗ: зробити малюнок куба, сфери, циліндра в середовищі
Робота з перспективою (запис)
- Предмети в перспективі та як вона працює
- Використання перспективи при створенні персонажів
- ДЗ: створити геометричну композицію з примітивів у середовищі з будь-якою моделлю перспективи
Фідбек-сесія
Анатомія та пластика (запис)
- Основи анатомії
- Побудова голови
- Основні етапи малюнка
- Художнє осмислення портрета як елементу персонажа
- ДЗ: намалювати гіпсову голову, частини обличчя (губи, око, ніс, вухо) та череп
Анатомія та пластика (запис)
- Основні пропорції фігури
- Конструкція фрагментів тіла: торс, руки, ноги тощо
- Передача форми та частин тіла на площині
- ДЗ: намалювати гіпсові частини тіла, схеми (таблиці) Барга, скетчі або повноцінні малюнки з фотографії частин тіла (рука, нога, кисть, стопа, торс)
Воркшоп
Практикуємо анатомію, малюємо скетчі.
Фідбек-сесія
Практика, гіперболізація та стилізація
- Пластика в анатомії
- Робота з позою персонажа
- Гіперболізація форм та емоцій
- Стилізація персонажа і навіщо вона потрібна
- ДЗ: намалювати на вибір: всю фігуру по фото / з екорше / гіпс Германіка
Фідбек-сесія
Світло й тінь, типи освітлення (запис)
- Загально про світло
- Правила й закони світлотіні
- Різні моделі освітлення в концептах
- Як з простих форм створити складну поверхню або тіло персонажа
- ДЗ: зробити чорно-білий натюрморт із частиною тіла (черепом) і геометричними фігурами в різних світлових моделях
Колір (запис)
- Світло та колір
- Теплохолодність у роботі над формою
- Колір у композиції
- Оформлення колірної палітри
- Робота над акцентами
Рендер та матеріали (запис)
- Робота з матеріалами
- Рендер та реалістичність, особливості стилів
- Поняття PBR в ігровій індустрії
- Рендер, фіналізація концепту
- ДЗ: розфарбувати чорно-білий натюрморт, а також частини тіла
Фідбек-сесія
Закони композиції в дизайні персонажів та дизайн механічних деталей
- Основні стилі в дизайні
- Основні закони в дизайні персонажів
- Колір і тонові рішення в персонажах
- Силует
- Практичність, функціональність та механіка
- ДЗ: створити дизайн одягу або анатомічні структури для персонажа
Перший концепт: голова як основа характеру персонажа
- Початок роботи з ТЗ
- Робота з референсами
- Пошук форми та варіанти силуетів
- Вибір одного з варіантів
- Створення проєкцій голови персонажа або портрета
- Деталізація: різні пайплайни фінального рендера
- Оформлення концепту
- ДЗ: зробити бюст монстра або бюст головного персонажа з шоломом
Концепт елемента костюма
- Основні ідеї та осмислення задачі
- Пошук форми механізмів, основні композиційні та ідейні рішення
- Вибір одного з варіантів
- Опрацювання механізмів персонажа
- Фінальний рендер та оформлення концепту
- ДЗ: частина тіла персонажа з девайсом, рука або спина персонажа з дроном
Фідбек-сесія
ДЗ: доробити/переосмислити попередню домашку, зробити фінальне оформлення концепту.
Створення концепту простого персонажа
- Початок роботи з ТЗ
- Пошук ідей
- Динаміка, ідея, характер
- Створення концепту простого персонажа
- Використання принципів з попередніх занять: створення колірної гами, об'єм, рендер персонажа
- ДЗ: створити простого персонажа та показати свій процес генерації ідей (не менше ніж 3 ідеї)
Фідбек-сесія
ДЗ: допрацювати/переосмислити персонажа.
Створення концепту складного персонажа
- Початок роботи з ТЗ
- Пошук ідей
- Динаміка, ідея, характер
- Створення концепту персонажа з девайсами, атачментами та різними механізмами
- Використання принципів з попередніх занять: створення колірної гами, об'єм, рендер персонажа
- ДЗ: створити складного персонажа та показати свій процес генерації ідей (не менше ніж 5 ідей)
Фідбек-сесія
ДЗ: допрацювати/переосмислити персонажа.
Фідбек-сесія-залік
Блок 3D
Intro to Environment Concept art
- Інсайди індустрії
- Що робить концепт-артист і чим відрізняється від звичайного художника
- Що таке environment concept art
Пошук і генерація ідей
- Для чого використовується 2D, його плюси порівняно з 3D
- Робота з референсами
Домашка:
- Уявіть, що ви робите концепт локації для вашого улюбленого фільму або гри
- Зберіть і згрупуйте moodboard із прикладами обʼєктів, освітлення, ідеї, текстури, природи й все, що може вам знадобитись у роботі
Техніки у Photoshop
- Line vs Shape
- Flat brush+Smudge tool
- Hairy Brush + Mixer Brush
- Wand tool Selection and Lasso tool + Gradient
- ДЗ: зробити по 2 скетчі для кожного методу малювання
Фідбек-сесія
Базові принципи дизайну: композиція
- Suggestion vs Statement
- Золоте правило та види композиції
- Ритм і рівновага, напрямні
- Big Medium Small
- Правило зигзагу
- Контраст (кольору, форми, патерну)
- ДЗ: зробити по 2 скетчі з використанням кожного принципу дизайну
Базові принципи дизайну: перспектива
- Що це таке та види перспективи (1–3 vanishing points, ізометрія, побудова об'єктів у перспективі, відмірювання однакових відрізків у перспективі, зв'язок з кутом огляду камерою)
- Як спростити побудову перспективи (використання сіток, використання Lazy Nezumi)
- ДЗ: намалювати куб (або прямокутний об'єкт, або вулицю (спрощено) під різними кутами, різною перспективою, крім ізометрії)
Фідбек-сесія
Камера і світло
- Позиція камери
- Які бувають лінзи та як використовуються
- Плановість
- Як за допомогою світла розповідати історії
- Вплив світла на деталі
Домашка:
- Знайти по 2 приклади широкої лінзи, довгої лінзи, позиції камери; повторити композицію за кадром, який подобається (фільм, арт, гра) і намалювати свій скетч
- Додати освітлення, використовуючи інший референс
Фідбек-сесія
Інтерфейс Blender
- Інтерфейс
- Налаштування, кастомізація інтерфейсу
- Навігація, FPS-навігація
- 3D-курсор
- Пошук та помічник у Blender
- ДЗ: встановити й налаштувати Blender
Базові інструменти моделювання
- Base Shapes
- Duplicate vs Instancing
- Move Scale Rotate
- Global Local space, Pivot point (origin to geo)
- Proportional Editing
- Separate Join, Group Objects Collections 10min
- Sculpting Mode
- ДЗ: зробити схематичну сцену проєкту з простих об'єктів
Фідбек-сесія
Edit mode
- Point-Edge-Face
- Extrude
- Bevel
- Edge Loops
- Inset
- Bridge
- Knife
- ДЗ: зробити простий об'єкт, який буде в майбутньому використаний у сцені
Фідбек-сесія
Аддони
- Різновиди аддонів та огляд на них
- Використання Blender Kit, Sketchfab, Megascans
- Робота з Boolean (BoxCutter та HardOps або BoolTool)
- ДЗ: додати в сцену об'єкти, використовуючи Megascans ta Sketchfab
Модифікатори
- Модифікатори та всілякі нюанси (smooth shading, sharp edges, etc.)
- Технічні моменти
- Частки та фізика
- ДЗ: попрацювати над своєю сценою, додати (якщо потрібно) деталі, використовуючи модифікатори
Робота з шейдерами й текстурами
- Використання shader editor
- Типи матеріалів та їхні параметри
- Texture Painting
- Техніка: створення об'єктів з фото за допомогою UV mapping
- ДЗ: додати матеріали у свою сцену; створити прості об'єкти для сцени, використовуючи фото або підготовлену текстуру
Фідбек-сесія
Освітлення
- Робота з освітленням
- Види освітлення (Sun, Point, Lightbox, Projector)
- World
- HDRI
- Атмосфера
- ДЗ: додати освітлення та налаштування світла сцени
Фідбек-сесія
Робота з камерою. Оптимізація та рендер
- Використання інстансів
- Налаштування рендера
- Compositing fx
- Evee Ta Cycles
- Render Layers
- ДЗ: поставити камеру(-и) та зарендерити свою сцену (декілька ракурсів, 2–5)
Фідбек-сесія
Постпроцес у Photoshop
- Як малювати поверх рендера
- Matte Painting
- ДЗ: зробити оверпейнт своїх рендерів
Фідбек-сесія
Як створити й презентувати портфоліо
- Презентація портфоліо
- Про концепт-арт та індустрію
- Робота з артдиректором, командою та фідбеком
Випускна презентація
Особливості курсу
- Допомога ментора
- Практика
- Домашні завдання
- Проєкт в портфоліо
- Сертифікат про проходження курсу
Викладачі курсу
- Денис Діденко - Lead Character & Concept Artist
- Антон Палій - Senior consept artist at Ubisoft
Категории курса
Читайте нас в Telegram, чтобы не пропустить анонсы новых курсов.
Похожие курсы
Учебный центр
ИT-школа СМАРТ
Формат
Online
Начало обучения
Дата формується
Длительность
-
Уровень
Для детей
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
2 590 UAH за месяц
Учебный центр
Varto School
Формат
Online
Начало обучения
Дата формується
Длительность
3 месяцев
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
уточняйте
Учебный центр
CASES-Креативна Практика
Формат
Online
Начало обучения
Будь-який момент
Длительность
3 недель
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
3 500 UAH за курс
Учебный центр
CASES-Креативна Практика
Формат
Online
Начало обучения
Будь-який момент
Длительность
6 недель
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
3 000 UAH за курс