Курс Концепт-художник

  • Online
  • Для начинающих
  • 2D Artist / 2D Illustrator / Graphic Designer, 3D Modeling / 3D Artist / 3D Designer
Образовательный центр: SKVOT
Формат:Курс
Язык обучения:Ukrainian
Длительность обучения:50 занятий
Начало курса:Дата формируется
Стоимость обучения:Уточняйте

За 50 занять ти розберешся з композицією, перспективою, анатомією та пластикою. Навчишся створювати концепти персонажів, костюмів, середовищ та локацій, а для цього прокачаєш скіл генерації ідей. Зрозумієш, як працювати з референсами, скетчами та деталізацією. Пройдеш пайплайн роботи над проєктом: від мудборда - до фінального рендера.

Програма курсу

Знайомство та занурення в тему

  • Кіно чи геймдев?
  • Огляд індустрії
  • Хто такий геймдев-художник
  • Концепт-артист: художник персонажів чи художник оточення - як зрозуміти, що ближче
  • Пайплайн, який стоїть за ігровим продакшеном
  • Основи створення концепту, пошук ідеї
  • Перспективи розвитку

Перші кроки: робота з планшетом та програмами малювання (запис)

  • Основи софту, яким ми будемо користуватись
  • Основні принципи малювання об'ємних форм на площині
  • Малювання різних об'ємних фігур: куб, сфера, циліндр тощо
  • Перші поняття перспективи світла й тіні
  • ДЗ: зробити малюнок куба, сфери, циліндра в середовищі

Робота з перспективою (запис)

  • Предмети в перспективі та як вона працює
  • Використання перспективи при створенні персонажів
  • ДЗ: створити геометричну композицію з примітивів у середовищі з будь-якою моделлю перспективи

Фідбек-сесія

Анатомія та пластика (запис)

  • Основи анатомії
  • Побудова голови
  • Основні етапи малюнка
  • Художнє осмислення портрета як елементу персонажа
  • ДЗ: намалювати гіпсову голову, частини обличчя (губи, око, ніс, вухо) та череп

Анатомія та пластика (запис)

  • Основні пропорції фігури
  • Конструкція фрагментів тіла: торс, руки, ноги тощо
  • Передача форми та частин тіла на площині
  • ДЗ: намалювати гіпсові частини тіла, схеми (таблиці) Барга, скетчі або повноцінні малюнки з фотографії частин тіла (рука, нога, кисть, стопа, торс)

Воркшоп

Практикуємо анатомію, малюємо скетчі.

Фідбек-сесія

Практика, гіперболізація та стилізація

  • Пластика в анатомії
  • Робота з позою персонажа
  • Гіперболізація форм та емоцій
  • Стилізація персонажа і навіщо вона потрібна
  • ДЗ: намалювати на вибір: всю фігуру по фото / з екорше / гіпс Германіка

Фідбек-сесія

Світло й тінь, типи освітлення (запис)

  • Загально про світло
  • Правила й закони світлотіні
  • Різні моделі освітлення в концептах
  • Як з простих форм створити складну поверхню або тіло персонажа
  • ДЗ: зробити чорно-білий натюрморт із частиною тіла (черепом) і геометричними фігурами в різних світлових моделях

Колір (запис)

  • Світло та колір
  • Теплохолодність у роботі над формою
  • Колір у композиції
  • Оформлення колірної палітри
  • Робота над акцентами

Рендер та матеріали (запис)

  • Робота з матеріалами
  • Рендер та реалістичність, особливості стилів
  • Поняття PBR в ігровій індустрії
  • Рендер, фіналізація концепту
  • ДЗ: розфарбувати чорно-білий натюрморт, а також частини тіла

Фідбек-сесія

Закони композиції в дизайні персонажів та дизайн механічних деталей

  • Основні стилі в дизайні
  • Основні закони в дизайні персонажів
  • Колір і тонові рішення в персонажах
  • Силует
  • Практичність, функціональність та механіка
  • ДЗ: створити дизайн одягу або анатомічні структури для персонажа

Перший концепт: голова як основа характеру персонажа

  • Початок роботи з ТЗ
  • Робота з референсами
  • Пошук форми та варіанти силуетів
  • Вибір одного з варіантів
  • Створення проєкцій голови персонажа або портрета
  • Деталізація: різні пайплайни фінального рендера
  • Оформлення концепту
  • ДЗ: зробити бюст монстра або бюст головного персонажа з шоломом

Концепт елемента костюма

  • Основні ідеї та осмислення задачі
  • Пошук форми механізмів, основні композиційні та ідейні рішення
  • Вибір одного з варіантів
  • Опрацювання механізмів персонажа
  • Фінальний рендер та оформлення концепту
  • ДЗ: частина тіла персонажа з девайсом, рука або спина персонажа з дроном

Фідбек-сесія

ДЗ: доробити/переосмислити попередню домашку, зробити фінальне оформлення концепту.

Створення концепту простого персонажа

  • Початок роботи з ТЗ
  • Пошук ідей
  • Динаміка, ідея, характер
  • Створення концепту простого персонажа
  • Використання принципів з попередніх занять: створення колірної гами, об'єм, рендер персонажа
  • ДЗ: створити простого персонажа та показати свій процес генерації ідей (не менше ніж 3 ідеї)

Фідбек-сесія

ДЗ: допрацювати/переосмислити персонажа.

Створення концепту складного персонажа

  • Початок роботи з ТЗ
  • Пошук ідей
  • Динаміка, ідея, характер
  • Створення концепту персонажа з девайсами, атачментами та різними механізмами
  • Використання принципів з попередніх занять: створення колірної гами, об'єм, рендер персонажа
  • ДЗ: створити складного персонажа та показати свій процес генерації ідей (не менше ніж 5 ідей)

Фідбек-сесія

ДЗ: допрацювати/переосмислити персонажа.

Фідбек-сесія-залік

Блок 3D

Intro to Environment Concept art

  • Інсайди індустрії
  • Що робить концепт-артист і чим відрізняється від звичайного художника
  • Що таке environment concept art

Пошук і генерація ідей

  • Для чого використовується 2D, його плюси порівняно з 3D
  • Робота з референсами

Домашка:

  • Уявіть, що ви робите концепт локації для вашого улюбленого фільму або гри
  • Зберіть і згрупуйте moodboard із прикладами обʼєктів, освітлення, ідеї, текстури, природи й все, що може вам знадобитись у роботі

Техніки у Photoshop

  • Line vs Shape
  • Flat brush+Smudge tool
  • Hairy Brush + Mixer Brush
  • Wand tool Selection and Lasso tool + Gradient
  • ДЗ: зробити по 2 скетчі для кожного методу малювання

Фідбек-сесія

Базові принципи дизайну: композиція

  • Suggestion vs Statement
  • Золоте правило та види композиції
  • Ритм і рівновага, напрямні
  • Big Medium Small
  • Правило зигзагу
  • Контраст (кольору, форми, патерну)
  • ДЗ: зробити по 2 скетчі з використанням кожного принципу дизайну

Базові принципи дизайну: перспектива

  • Що це таке та види перспективи (1–3 vanishing points, ізометрія, побудова об'єктів у перспективі, відмірювання однакових відрізків у перспективі, зв'язок з кутом огляду камерою)
  • Як спростити побудову перспективи (використання сіток, використання Lazy Nezumi)
  • ДЗ: намалювати куб (або прямокутний об'єкт, або вулицю (спрощено) під різними кутами, різною перспективою, крім ізометрії)

Фідбек-сесія

Камера і світло

  • Позиція камери
  • Які бувають лінзи та як використовуються
  • Плановість
  • Як за допомогою світла розповідати історії
  • Вплив світла на деталі

Домашка:

  • Знайти по 2 приклади широкої лінзи, довгої лінзи, позиції камери; повторити композицію за кадром, який подобається (фільм, арт, гра) і намалювати свій скетч
  • Додати освітлення, використовуючи інший референс

Фідбек-сесія

Інтерфейс Blender

  • Інтерфейс
  • Налаштування, кастомізація інтерфейсу
  • Навігація, FPS-навігація
  • 3D-курсор
  • Пошук та помічник у Blender
  • ДЗ: встановити й налаштувати Blender

Базові інструменти моделювання

  • Base Shapes
  • Duplicate vs Instancing
  • Move Scale Rotate
  • Global Local space, Pivot point (origin to geo)
  • Proportional Editing
  • Separate Join, Group Objects Collections 10min
  • Sculpting Mode
  • ДЗ: зробити схематичну сцену проєкту з простих об'єктів

Фідбек-сесія

Edit mode

  • Point-Edge-Face
  • Extrude
  • Bevel
  • Edge Loops
  • Inset
  • Bridge
  • Knife
  • ДЗ: зробити простий об'єкт, який буде в майбутньому використаний у сцені

Фідбек-сесія

Аддони

  • Різновиди аддонів та огляд на них
  • Використання Blender Kit, Sketchfab, Megascans
  • Робота з Boolean (BoxCutter та HardOps або BoolTool)
  • ДЗ: додати в сцену об'єкти, використовуючи Megascans ta Sketchfab

Модифікатори

  • Модифікатори та всілякі нюанси (smooth shading, sharp edges, etc.)
  • Технічні моменти
  • Частки та фізика
  • ДЗ: попрацювати над своєю сценою, додати (якщо потрібно) деталі, використовуючи модифікатори

Робота з шейдерами й текстурами

  • Використання shader editor
  • Типи матеріалів та їхні параметри
  • Texture Painting
  • Техніка: створення об'єктів з фото за допомогою UV mapping
  • ДЗ: додати матеріали у свою сцену; створити прості об'єкти для сцени, використовуючи фото або підготовлену текстуру

Фідбек-сесія

Освітлення

  • Робота з освітленням
  • Види освітлення (Sun, Point, Lightbox, Projector)
  • World
  • HDRI
  • Атмосфера
  • ДЗ: додати освітлення та налаштування світла сцени

Фідбек-сесія

Робота з камерою. Оптимізація та рендер

  • Використання інстансів
  • Налаштування рендера
  • Compositing fx
  • Evee Ta Cycles
  • Render Layers
  • ДЗ: поставити камеру(-и) та зарендерити свою сцену (декілька ракурсів, 2–5)

Фідбек-сесія

Постпроцес у Photoshop

  • Як малювати поверх рендера
  • Matte Painting
  • ДЗ: зробити оверпейнт своїх рендерів

Фідбек-сесія

Як створити й презентувати портфоліо

  • Презентація портфоліо
  • Про концепт-арт та індустрію
  • Робота з артдиректором, командою та фідбеком

Випускна презентація

Особливості курсу

  • Допомога ментора
  • Практика
  • Домашні завдання
  • Проєкт в портфоліо
  • Сертифікат про проходження курсу

Викладачі курсу

  • Денис Діденко - Lead Character & Concept Artist
  • Антон Палій - Senior consept artist at Ubisoft

Читайте нас в Telegram, чтобы не пропустить анонсы новых курсов.

Похожие курсы

Учебный центр
ИT-школа СМАРТ
Формат
Online
Начало обучения
Дата формується
Длительность
-
Уровень
Для детей
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
2 590 UAH за месяц
Учебный центр
Varto School
Формат
Online
Начало обучения
Дата формується
Длительность
3 месяцев
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
уточняйте
Учебный центр
CASES-Креативна Практика
Формат
Online
Начало обучения
Будь-який момент
Длительность
3 недель
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
3 500 UAH за курс
Учебный центр
CASES-Креативна Практика
Формат
Online
Начало обучения
Будь-який момент
Длительность
6 недель
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
3 000 UAH за курс